Projekt Lancaster DCB104, Dom Lancaster, Projekty domów Lancaster


Bezpłatny katalog z projektami domów Energooszczędne Domy Gotowe nr 24

Nasi architekci odpowiedzą na twoje pytania

  • 71 354 59 49
  • oraz:
  • 883 909 409

Właściwości projektu

 
Powierzchnia użytkowa: 84,33 m²
 + pow. garażu: 17,72 m²
 + pow. kotłowni: 6,74 m²
Powierzchnia netto: 108,79 m²
Powierzchnia zabudowy: 144,97 m²
Minimalna szerokość działki: 26,90 m
Kubatura: 666 m³
Wysokość kalenicy: 5,87 m
Kąt nachylenia dachu: 30,0 °
Powierzchnia dachu brutto: 192,05 m²
Zapotrzebowanie
energetyczne:
EUco = 21,48 kWh/(m²rok)
EP spełnia nowe wymagania WT
Szacunkowe koszty realizacji domu do stanu developerskiego od: 261 100 zł więcej informacji >>>
Szacunkowe roczne koszty ogrzewania domu: 576,93 zł więcej informacji >>>

Opis

Ukryj
Kompaktowy parterowy dom o wyrazistym, nowoczesnym charakterze. Jest doskonały na działki z wjazdem od wschodu. Taras tego domu jest usytuowany z boku i tworzy wraz z zadaszeniem pokrytym drewnem intrygującą, przestronną przestrzeń. Stylistyka domu jest skierowana do osób o niestandardowych potrzebach estetycznych, dla tych którzy chcą się wyróżnić i podkreślić swoją oryginalność. Jednocześnie jest to dom o niewielkich parametrach powierzchniowych przez co jest atrakcyjny dla ludzi młodych i dla niewielkich rodzin. Wygodnie rozplanowany dom mieści w sobie przestrzeń pokoju dziennego, kuchnię z jadalnia i spiżarką, łazienkę i dwa pokoje, przy czym sypialnia większa ma niepowtarzalny charakter, dzięki dużym przeszkleniom. Dostępna jest również wersja tego projektu z płaskim dachem.

W tym projekcie jako alternatywę można zastosować ogrzewanie na paliwo stałe.

Ten projekt zawiera projekt instalacji rekuperacji!
Zapytaj o bezpłatną wycenę systemu rekuperacji.

 

Rzuty

Ukryj

Parter

1.1 Wiatrołap: 5,00 m²   oraz 1.11 Podest: 6,41 m²  
1.2 Hall: 6,25 m²     1.12 Taras: 22,04 m²  
1.3 Spiżarnia: 3,49 m²     1.13 Podest: 4,90 m²  
1.4 Kuchnia: 11,65 m²     1.14 Podest: 4,90 m²  
1.5 Pokój dzienny: 23,81 m²        
1.6 Łazienka: 7,54 m²        
1.7 Pokój: 14,79 m²        
1.8 Pokój: 11,80 m²        
1.9 Kotłownia: 6,74 m²        
1.10 Garaż: 17,72 m²        

System rekuperacji

Skorzystaj z rabatu 500 zł na kompleksową usługę montażu systemu rekuperacji od firmy Rekuperatory.pl. Voucher uprawniający do rabatu otrzymasz razem z zakupionym projektem. Zapoznaj się z regulaminem promocji.

Wypełnij formularz i zamów bezpłatną i niezobowiązującą wycenę na kompletny system rekuperacji do tego projektu.

Poniższe dane zbierane są przez Administratora Danych firmę Roha Group Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Rudzkiej 9-11. Zostałem/-am poinformowany/-a o przysługującym mi prawie dostępu do swoich danych, prawie do ich poprawiania oraz usuwania. Swoje dane osobowe podaję dobrowolnie.

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu i przedstawienia zamówionej oferty na zasadach określonych w regulaminie serwisu rekuperatory.pl
 Wyrażam zgodę na otrzymanie drogą elektroniczną na podany adres email oraz nr telefonu informacji handlowych i marketingowych ze świata rekuperacji na zasadach określonych w regulaminie serwisu rekuperatory.pl. Zgoda ta jest dobrowolna.

Bezpłatny katalog z projektami domów Energooszczędne Domy Gotowe nr 24

 

 

Velux Poradnik Dom z poddaszem

Komentarze (67)

Dodaj komentarz
Captcha Image

2019-04-16 09:44:14

Lipińscy Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Rafał z dnia 2019-04-16 00:05:03:

"Prosze o orientacyjne wymiary (długość i szerokość) pomieszczenia kuchnia i pokój dzienny?

Z góry dziękuje za odpowiedz "

Prosimy o maila na biuro@lipinscy.pl">biuro@lipinscy.pl - wyślemy rysunki pokazowe.

2019-04-16 00:05:03

Rafał napisał(a): cytuj

Prosze o orientacyjne wymiary (długość i szerokość) pomieszczenia kuchnia i pokój dzienny?

Z góry dziękuje za odpowiedz

2019-04-05 12:51:19

Lipińscy Domy napisał(a): cytuj

Nasze wyceny niestety są jedynie szacunkowe i uśrednione, a dotyczą realizacji w technologii murowanej, a nie szkieletowej.
Więcej informacji w zakładce Kosztorys.
Grupa domów tanich w budowie zawiera projekty o koszcie szacunkowym do 280 000 zł w stanie deweloperskim.

2019-04-03 20:53:52

Bartek napisał(a): cytuj

Generalnie Wolf Haus wycenil ten projekt na ok. 500 tys. zlotych. w stanie deweloperskim plus zachowujac zalozenia projektu. Powierzchnia zabudowy powoduje, ze niektore firmy na szybko zakladajac, ze nowoczesna stodola kosztuje 3200 netto za m2 to przy 164 m2 wychodzi 524 000 netto i trzeba dodac 8% podatku. To zdecydowanie nie jest dom tani w budowie :) Ale projekt jest swietny. Nie rozumiem jednak skad biora sie te pogladowe sumy na poziomie 240 tys zl. z oknami jak w bloku z lat 80 ?

2019-03-20 08:32:36

Lipińscy Domy napisał(a): cytuj

Można zastosować blachę na dach, a tynki na ściany jak w projekcie Ulm, ale np. zmienić kolor stolarki.
Podana wycena jest szacunkowa i uwzględnia typ domu parterowego i standard energooszczędny. Więcej informacji w zakładce Kosztorys.

2019-03-20 06:45:30

Bartek napisał(a): cytuj

Dziekuje za odpowiedz. Jakie sa jeszcze opcje wykonczenia elewacji aby zachowac kolorystyke bialo-szara ?

Przy zalozeniu kosztow ok. 280 tys zl jaka jest elewacja wzieta pod uwage i wykonczenie dachu ?

2019-03-18 10:30:04

Lipińscy Domy napisał(a): cytuj

Powierzchnia ścian zewnętrznych to 117,0 mkw, a powierzchnia dachu brutto to 192,05 mkw. Firma wykonawcza musi jednak zawsze doprecyzować ilość potrzebnego materiału.
Tani w budowie oznacza, że szacunkowo koszty realizacji nie przekraczają 280 000 zł netto, do stanu developerskiego.
Możemy wydać zgodę na zmianę technologii. Można również uzyskać wycenę systemu prefabrykowanego WOLF (żółta zakładka w lewej kolumnie).

2019-03-17 16:58:12

Bartek napisał(a): cytuj

Dzien Dobry,
Ile trzeba metrow tej blachy tytanowo cynkowej zeby pokryc dom tak jak na grafikach ?
Pod jakim wzgledem ten projekt jest tani w budowie ?
Chcielibysmy go wybudowac przez jakas fabryke domow czyli z prefabrykatow. Czy bedzie to kolidowalo z zalozeniami projektu ?

z gory dziekuje za odpowiedzi.

2018-08-27 14:14:01

Sylwia napisał(a): cytuj

Dzień dobry
Wysłałam do Państwa email z pytaniem o możliwość wprowadzenia zmian.

2018-07-30 09:22:54

Lipińscy Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Dariusz z dnia 2018-07-27 22:24:29:

"Doczytałem że istnieje możliwość zmiany kąta nachylenia ,super...Jeszcze tylko adaptacja poddasza typu antresolka (1 pokoj z oknem oraz hol z widokim na salon). Jestem gotów na zakup takiego projektu.Mam do państwa firmy nie daleko więc mógłbym podjechać gdyby zaszła taka potrzeba.
Pozdrawiam "

Prosimy o kontakt mailowy z opisem zmian na biuro@lipinscy.pl
Wycenimy przeróbkę i przedstawimy szczegóły. Proponowalibyśmy strop żelbetowy i być może ściankę kolankową.

2018-07-27 22:24:29

Dariusz napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Lipinscy_Domy z dnia 2017-05-10 10:14:32:

"Zainteresowanych zapraszamy do grupy na Facebooku:
https://www.facebook.com/groups/1706659556323929/"

Doczytałem że istnieje możliwość zmiany kąta nachylenia ,super...Jeszcze tylko adaptacja poddasza typu antresolka (1 pokoj z oknem oraz hol z widokim na salon). Jestem gotów na zakup takiego projektu.Mam do państwa firmy nie daleko więc mógłbym podjechać gdyby zaszła taka potrzeba.
Pozdrawiam

2018-07-27 21:05:53

Dariusz napisał(a): cytuj

Witam. Czy istnieje możliwość zmiany kąta nachylenia dachu? 35st.

2018-01-06 22:57:28

pawel salamacha napisał(a): cytuj

Witam.
Czy istnieje możliwość wykonania budynku z elementów gotowych np. płyta z izolacją poliuretanową.
Mam pewien plan ale potrzebuję pomocy w przeprojektowaniu dla potrzeb taniego i szybkiego budownictwa jednorodzinnego. Proszę o konsultację zanim wykupię prawa do tego projektu.
Pozdrawiam
Pawel Salamacha
info@nordico.eu , office@nordico.eu , tel. +4591809664

2017-05-10 10:14:32

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Zainteresowanych zapraszamy do grupy na Facebooku:
https://www.facebook.com/groups/1706659556323929/

2017-05-09 14:45:51

wojtyłka napisał(a): cytuj

Witam
Czy ktoś faktycznie wybudował ten dom. Jakie są realne koszty budowy. Może ktoś chciałby się pochwalić etapami budowy i zakończeniem budowy. Pozdrawiam

2017-03-15 15:33:07

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Tak. Można wprowadzić taką zmianę. Prosimy o kontakt mailowy z informacją o ile budynek ma być przedłużony i które pomieszczenia mają się powiększyć: biuro@lipinscy.

2017-03-15 10:25:35

Marcin Reda napisał(a): cytuj

Witam czy jest możliwość przedłużenia budynku ?

2017-03-13 12:29:41

yewa napisał(a): cytuj

Czy dom można powiększyć tzn wszystko bardzo mi się podoba ale potrzebuję garaż na dwa stanowiska, da radę coś zmienić ?

2017-03-09 12:08:16

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Skontaktujemy się mailowo.

2017-03-08 21:29:38

Radek napisał(a): cytuj

Mam pytanie do Państwa Lipińskich. Jest możliwość zmiany projektu bez garażu w celu stworzenia pokoju?
A drugie pytanie jak rozwiązano sklepienie dachu w salonie, nie widać żeby była konstrukcja.
Będę wdzięczny za odpowiedź na @, gdyż jestem zainteresowany tym projektem.
prostyl.debniak@gmail.com
pozdrawiam Radosław Dębniak

2017-01-23 11:34:50

Magda napisał(a): cytuj

A co to za problem? Jak są ładne drzwi to co za różnica dokąd prowadzą. Kwestia aranżacji wnętrza.
Ja uwielbiam ten dom.

2017-01-11 16:40:53

nicknejm napisał(a): cytuj

z góry przepraszam za bezpośredniość,

rozumiem, że pewne rozwiązania są akceptowalne w mieszkaniach. mieszkania są z reguły mniejsze niż domy. ale każdy projekt domu, który przewiduje, że po przekroczeniu jego progu oczom wchodzących ukazują sie drzwi do toalety, kompletnie dyskwalifikuje w moich oczach taki projekt.

sama bryła budynku i panoramiczne okna bardzo mi się tu podobają. pozdrawiam

2017-01-08 10:44:05

Sebastian D. napisał(a): cytuj

Witam jaki jest koszt wybudowania takiego domu bez umeblowania.

2016-10-13 08:32:33

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Bez zwiększania powierzchni użytkowej trzy pokoje będą bardzo małe lub można je powiększyć kosztem salonu, ale to zmieni układ funkcjonalny. Szczegóły: biuro@lipinscy.pl

2016-10-12 17:32:29

sylwia8010 napisał(a): cytuj

Witam. Mam pytanie. Czy jest mozliwosc 3 pokoi bez zwiekszenia powierzchni użytkowej. Nie rezygnujac z garazu. Pozdrawiam

2016-10-05 12:46:28

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Zainteresowanych zapraszamy do grupy na Facebooku:
https://www.facebook.com/groups/1706659556323929/

2016-08-23 15:05:50

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Możemy przesłać zestawienie stolarki, a wycenę może przygotować firma produkująca okna.
Szczegóły: biuro@lipinscy.pl

2016-08-22 21:55:34

Kasia napisał(a): cytuj

Jakie są wymiary i koszty przeszklenia ściany?!

2016-03-25 11:24:10

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Do wykonania takiej elewacji i pokrycia dachu używa się blachy tytanowo-cynkowej układanej na rąbek maszynowy. Dużo tego typu rozwiązań można zobaczyć w grafice google. Jest to piękne i trwałe pokrycie. Niestety dość kosztowne.

2016-03-01 13:59:01

aleksander napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika juzik z dnia 2016-01-31 14:08:14:

"Do wszystkich zauroczonych: jaka by nie była to jednak blacha. Mój dach z blachodachówki (szwedzkiej, niby super powlekanej) po 8 latach wymagał pierwszych poprawek, po 2 kolejnych latach znów zaprawki. Na dachu tego nie widać, a na ścianach? Proszę to wziąć pod uwagę."

no wlasnie; z czego zrobiona jest ta elewacja? czy to taki jeden pas blachy - od kalenicy az do podstawy domu? musi to byc strasznie skomplikowane, no i tez drogie chyba; na rysunku ladnie wyglada, ale jesli to lutowany ocynk "leci" po calosci - to masakra jakas

2016-01-31 14:08:14

juzik napisał(a): cytuj

Do wszystkich zauroczonych: jaka by nie była to jednak blacha. Mój dach z blachodachówki (szwedzkiej, niby super powlekanej) po 8 latach wymagał pierwszych poprawek, po 2 kolejnych latach znów zaprawki. Na dachu tego nie widać, a na ścianach? Proszę to wziąć pod uwagę.

2015-11-09 08:55:01

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Wojciech Małecki z dnia 2015-11-08 17:27:21:

"Chciałbym wybudować dom w tym stylu. Jednak dach czterospadowy. Jest to możliwe? "

Tak. Możemy przygotować taką wersję lub zmiany może nanieść lokalny architekt w ramach adaptacji. Szczegóły: biuro@lipinscy.pl

2015-11-08 17:27:21

Wojciech Małecki napisał(a): cytuj

Chciałbym wybudować dom w tym stylu. Jednak dach czterospadowy. Jest to możliwe?

2015-09-07 10:55:19

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Tak. Zmiany takie może nanieść lokalny architekt w ramach adaptacji.

2015-09-06 11:35:17

djemila napisał(a): cytuj

Czy możliwe jest zaprojektowanie tego domu z dachem o kącie nachylenia 35 stopni? Czy możliwe jest zaprojektowanie dachu pokrytego blacha a ścian tynkowanych?

2015-08-18 08:39:05

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Możemy przygotować taką wersję. Szczegóły: biuro@lipinscy.pl

2015-08-14 09:13:39

Ola napisał(a): cytuj

Czy istnieje możliwość podwyższenia domu, tak aby nad salonem była antresola (niekoniecznie nad całym, tylko np. nad częścią wypoczynkową, a u góry duża sypialnia i łazienka. Łazienka na dole nie byłaby konieczna, tylko wc.

2015-06-29 09:28:58

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Można wprowadzić zmiany zarówno dotyczące garderoby, jak i poddasza.
Szczegóły: biuro@lipinscy.pl
Wizualizacji jeszcze nie posiadamy.

2015-06-28 23:22:50

Halina Jarosz napisał(a): cytuj

Jeszcze jedno. czy są jakieś wizualizację wnętrz? i czy można zrobić coś z poddaszem ?

2015-06-28 23:15:15

Halina Jarosz napisał(a): cytuj

Ideałem byłoby dołączyć garderobę i łazienkę z Lancaster III, czy to jest możliwe

2015-04-24 22:22:47

kasia napisał(a): cytuj

Jupi! Znalazłam lancaster III:) gratulacje dla zespołu projektowego!

2015-04-24 13:30:19

kasia napisał(a): cytuj

Czy można zmienić(Delikatnie przeprojektować) ten piękny dom aby usytuować go na działce ale krótszym bokiem do frontu (szerokość działki 20m)?serdecznie pozdrawiam

2015-03-25 15:16:28

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Zmiana kąta nachylenia dachu nie byłaby problematyczna, ale kwestia elewacji i dachu jest trudniejsza. Można spróbować zmienić warunki zabudowy, ale jest to proces skomplikowany i czasochłonny.

2015-03-20 20:55:01

ela napisał(a): cytuj

Witam, zauroczyłam się tym projektem, ale mieszkam na Mazurach, kiedy poszłam zapytać czy mi pozwolą wybudować taki dom , usłyszałam ze dach na MAZURACH MA BYĆ CZERWONY, nachylenie dachu ma mieć 35 stopni, jak z tego wybrnąć, nie chcę budować kolejnego nudnego domu z czerwonym dachem, przecież ten jest piękny, nie wiem dlaczego mamy budować się wg. schematów?
Może macie pomysł jak z tego wybrnąć i wybudować włąśnie taki dom?

2015-02-12 08:56:23

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Panie Pawle, woda spływa po po dachu i elewacji z blachy do koryta/opaski wykonanej wzdłuż budynku po obu jego stronach. Odwodnienie dachu odbywa się bez zastosowania rynien i rur spustowych.

2015-02-11 14:16:20

Paweł W napisał(a): cytuj

Jak jest odprowadzana woda z dachu, nie widać rynien, chyba nie spływa po ścianie?

2015-02-06 14:52:40

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Można zastosować takie rozwiązanie. Okna mają bardzo dobre parametry. Duże przeszklenia nie stanowią problemu nawet zimą.

2015-02-01 21:51:32

wojtyla napisał(a): cytuj

Witam
Czy istnieje możliwość adaptacji poddasza w formie antresoli. TZN z przodu domu na górze sypialnia, ( antresola) również przeszklona, tak aby z sypialni można było podziwiać widok. Podobne zastosowano rozwiązanie widoczne w jednym z odcinków Grand Designs 14 odc. 7 https://www.youtube.com/watch?v=sEyzRjamQyw. Czy w naszych zimowych warunkach sprawdzi się wielka przeszklona ściana?

2015-01-13 16:07:34

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Woda opadowa spływa po dachu i elewacji z blachy do koryta/opaski wykonanej wokół budynku.

2014-12-22 10:18:43

Joanna napisał(a): cytuj

Jak rozwiązane zostało odprowadzenie wody z dachu? Czy klasycznie wzdłuż elewacji ma być poprowadzona rynna?

2014-12-18 08:42:37

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Tak. Można wprowadzić takie zmiany.

2014-12-17 22:36:24

Kotu napisał(a): cytuj

Witam czy jest mozliwosc zmiany zamiast garazu dodatkowy pokoj. Pozdrawiam

2014-09-16 10:37:46

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Można przeprojektować garaż na pokój oraz podpiwniczyć dom.Czekamy na kontakt. ;-)

2014-09-16 10:07:58

Iwona napisał(a): cytuj

Witam, czy istnieje możliwość rezygnacji z garażu na korzyść jeszcze jednego pokoju i czy można ten dom częściowo podpiwniczyć? Pytań mam więcej, jeśli zdecyduję się na ten projekt skontaktuje się bezpośrednio.
Świetny jest!

2014-09-09 08:52:51

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Można zrezygnować z garażu i wprowadzić zmiany w zakresie elewacji. W celu uzyskania szczegółowych informacji zapraszamy do kontaktu bezpośredniego: biuro@lipinscy.pl

2014-09-08 13:51:09

lucyna napisał(a): cytuj

super projekt, mam dużo pytań poniewaz szukam domu nowoczesnego , przeszklonego i na wąska działkę, a więc czy mozna zbudowac po swojemu.tj. bez żadnych udziwnień elewacyjnych i bez garazu.

2014-07-17 14:56:52

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Seba z dnia 2014-07-17 12:55:49:

"Super projekt. Jak jest wysokosc sufitu w salonie? Chodzi mi o to czy bylaby mozliwosc zrobienia tam antresoli. Czy juz w gdzies w Polsce powstal taki dom? Chetnie zobaczyl by go z zewnatrz.

Pozdrawiam."

Wysokość salonu ma 2,74 m, a strop drewniany nad całym domem jest zaizolowany, jako całość z dachem. Można to przeprojektować robiąc antresolę pod skosem i przenosząc izolację, ale schody na antresolę musiałby by się chyba znaleźć na ścianie z kominkiem.
Projekt czeka jeszcze na swojego pierwszego inwestora, czyli nie doczekał się jeszcze realizacji.

2014-07-17 12:55:49

Seba napisał(a): cytuj

Super projekt. Jak jest wysokosc sufitu w salonie? Chodzi mi o to czy bylaby mozliwosc zrobienia tam antresoli. Czy juz w gdzies w Polsce powstal taki dom? Chetnie zobaczyl by go z zewnatrz.

Pozdrawiam.

2014-04-24 10:13:52

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Bez okapu nie mamy, chyba, że z płaskim dachem. Można jednak projekty z naszej kolekcji dostosować do bardziej nowoczesnego wyglądu np. Colombo LMB63, Rijeka II LMB13a, Rawenna III LMB74b, Nashville LMB45, Aosta LMB103.

2014-04-21 22:18:19

Janusz napisał(a): cytuj

Szukam projektu w takim stylu (nowoczesny dom parterowy, dach dwuspadowy bez okapu) , ale z jeszcze jednym pokojem. Czy macie coś takiego?

2014-03-13 11:17:44

Kaśka napisał(a): cytuj

Pierwszy raz widzę taką "eleweację" ale naprawdę robi wrażenie! Chętnie bym zobaczyła taki dom na żywo!

2014-02-11 09:08:12

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Eryk z dnia 2014-02-07 10:41:27:

"Czy jest możliwość dodania dodatkowego okna w pomieszczeniu 1.5? "

Jest taka możliwość.

2014-02-07 10:41:27

Eryk napisał(a): cytuj

Czy jest możliwość dodania dodatkowego okna w pomieszczeniu 1.5?

2013-12-20 11:37:33

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Wykonawca z dnia 2013-12-16 11:10:12:

"Mam wykonać taki dach wg życzenia klienta, który wybrał blachę stalową na "rąbek zatrzaskowy"... Czy możecie napisać już w projekcie, ze tego się nie da zrobić w tej technologii?"

Projekt przewiduje pokrycie blachą na rąbek stojący. Natomiast szczegóły rozwiązań wykonawczych są elementem projektu wykonawczego, a nie katalogowego: architektoniczno- budowlanego.

2013-12-16 11:10:12

Wykonawca napisał(a): cytuj

Mam wykonać taki dach wg życzenia klienta, który wybrał blachę stalową na "rąbek zatrzaskowy"... Czy możecie napisać już w projekcie, ze tego się nie da zrobić w tej technologii?

2013-12-11 14:14:34

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Można wykonać takie zmiany w ramach adaptacji projektu. Trzeba się będzie jednak liczyć z przeprojektowaniem dachu, ponieważ obecnie wysokość dostępna pod dachem wynosi 1,66m.

2013-12-08 10:56:12

Robert napisał(a): cytuj

Witam,
Czy istnieje możliwość adaptacji poddasza na sypialnie z łazienką i garderoba, wejście po schodach bezpośrednio do sypialni z sypialni przeszklony widok na salon? Na działkę wjazd mam od północy dlatego chciałbym obrócić wjazd do garażu o 90 stopni i w ten sposób powiększyć garaż na 2 samochody? Czy te zmiany są możliwe?