Projekt Ajaccio II DCB73a, Dom Ajaccio II, Projekty domów Ajaccio II

bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

Nasi architekci odpowiedzą na twoje pytania

  • 71 354 59 49
  •  
  • oraz: 883 909 409
Szukaj w serwisie

Znajdź projekty domów jednorodzinnych

Wybierz typ domu Typ domu:
Wybierz właściwości projektu Powierzchnia użytkowa
Dodatkowe atrybuty:
Drukuj kartę projektu Poleć znajomemu
  
Powierzchnia użytkowa: 150,04 m2
 + pow. garażu: 27,35 m2
 + pow. kotłowni: 11,30 m2
Powierzchnia netto: 188,69 m2
Powierzchnia zabudowy: 235,68 m2
Minimalna szerokość działki: 23,70 m
Kubatura: 1 071 m3
Wysokość kalenicy: 6,44 m
Kąt nachylenia dachu: 30,0 °
Zapotrzebowanie
energetyczne:
EUco = 24,88 kWh/(m2rok)
EP spełnia nowe wymagania WT
Dom Energooszczędny

Szacunkowe koszty realizacji domu do stanu developerskiego od: 411 400 zł więcej informacji >>>
Szacunkowe roczne koszty ogrzewania domu: 1 188,96 zł więcej informacji >>>
Wygodny, przestronny dom parterowy, zwracający uwagę głównie ciekawą bryłą i dużymi przeszkleniami, dzięki którym wnętrze jest pełne światła. Mieszkańcy mają do dyspozycji obszerny salon, ciekawie zaaranżowaną kuchnię z jadalnią, gabinet, trzy sypialnie, w tym jedną z łazienką, spiżarnię, wc i wspólną łazienkę. Za dwustanowiskowym garażem, wkomponowanym w bryłę domu, znajduje się pomieszczenie z kotłownią, która ma niezależne wyjście na zewnątrz. Dom, dzięki usytuowaniu salonu od strony wejściowej, doskonale nadaje się na działki z wejściem od południa.

Ten projekt zawiera projekt instalacji rekuperacji!
Zapytaj o bezpłatną wycenę systemu rekuperacji.

Parter

Ajaccio II
1.1 Wiatrołap: 9,64 m2  
1.2 Pokój dzienny: 29,40 m2  
1.3 Kuchnia: 8,66 m2  
1.4 Jadalnia: 9,39 m2  
1.5 Komunikacja: 15,26 m2  
1.6 Pokój: 11,70 m2  
1.7 Pokój: 11,74 m2  
1.8 Pokój: 21,46 m2  
1.9 Łazienka: 6,50 m2  
1.10 Łazienka: 8,38 m2  
1.11 Garderoba: 5,17 m2  
1.12 Gabinet: 9,04 m2  
1.13 Spiżarnia: 1,89 m2  
1.14 Wc: 1,81 m2  
1.15 Kotłownia: 11,30 m2  
1.16 Garaż: 27,35 m2  
oraz
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1.17 Podest: 4,51 m2  
1.18 Taras: 23,70 m2  
1.19 Taras: 3,64 m2  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  

Bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

 

Komentarze (110)

 
Dodaj komentarz
Captcha Image


2017-07-18 11:04:06

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można wprowadzić taką zmianę w ramach adaptacji u lokalnego architekta.
Zwiększy się powierzchnia dachu, więc koszty również będą wyższe.

2017-07-17 14:22:57

Anna Z. napisał(a):

cytuj
Piękny projekt!
Czy można zwiększyć kąt nachylenia dach do 35 stopni w tym projekcie? - aby
Wpasować się do wymogów planu przestrzennego?
Jeśli tak to czy poza kosztami dostosowania projektu wzrosną koszty budowy?
Pozdrawiam
Anna Z.

2017-07-03 16:59:32

Magda napisał(a):

cytuj
Prawdopodobnie chodzi o wszystkie okna, a każde z nich trzyszybowe.

2017-06-20 08:41:33

Piotr napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Paweł z dnia 2017-01-18 15:45:03:

"Zamiana jadalni z kuchnią, pokój biurowy przezrobiny na pralnię i spiżarnię , taras w sypialni przerobiony na garderobę.
Koszt okien (3 szyby) 26 tys brutto.Dom z pustaka."

26 brutto za same te 2 duże okna???

2017-01-18 15:45:03

Paweł napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Justa z dnia 2017-01-18 11:18:22:

"Witam. Mnie również spodobał się ten projekt, w związku z tym mam kilka pytań i jesli jest to mozliwe, proszę o swoje spostrzeżenia ;-) Czy wprowadził Pan jakieś zmiany do projektu oryginalnego? Czy orientował się Pan co do ceny tych dużych okien, przyznam,że to mnie najbardziej przeraża, z jakiego materiału budował Pan dom-beton kom.,cegła,inne?
Z góry dziękuję za wszystkie informacje,pozdrawiam"

Zamiana jadalni z kuchnią, pokój biurowy przezrobiny na pralnię i spiżarnię , taras w sypialni przerobiony na garderobę.
Koszt okien (3 szyby) 26 tys brutto.Dom z pustaka.

2017-01-18 11:18:22

Justa napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Paweł z dnia 2017-01-16 14:01:23:

"Witam

Jestem w trakcie budowy domu ajaccio II (prace wykończeniowe)
Osoby chętne do obejrzenia domu zapraszam z ,,dobrym załącznikiem" :)
bielu160@wp.pl
woj mazowieckie
"

Witam. Mnie również spodobał się ten projekt, w związku z tym mam kilka pytań i jesli jest to mozliwe, proszę o swoje spostrzeżenia ;-) Czy wprowadził Pan jakieś zmiany do projektu oryginalnego? Czy orientował się Pan co do ceny tych dużych okien, przyznam,że to mnie najbardziej przeraża, z jakiego materiału budował Pan dom-beton kom.,cegła,inne?
Z góry dziękuję za wszystkie informacje,pozdrawiam

2017-01-17 11:10:18

Piotrek napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Paweł z dnia 2017-01-16 14:01:23:

"Witam

Jestem w trakcie budowy domu ajaccio II (prace wykończeniowe)
Osoby chętne do obejrzenia domu zapraszam z ,,dobrym załącznikiem" :)
bielu160@wp.pl
woj mazowieckie
"

Chętnie obejrzę z bardzo dobrym załącznikiem bliżej wiosny jesli można

2017-01-16 14:01:23

Paweł napisał(a):

cytuj
Witam

Jestem w trakcie budowy domu ajaccio II (prace wykończeniowe)
Osoby chętne do obejrzenia domu zapraszam z ,,dobrym załącznikiem" :)
bielu160@wp.pl
woj mazowieckie

2016-10-28 09:28:28

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Wszystkich zainteresowanych budową tego domu zapraszamy do grupy na Facebooku:
https://www.facebook.com/groups/1191839164241564/

2016-10-09 11:44:36

Aneta76 napisał(a):

cytuj
Witam

Z mężem wybralismy tez ten projekt. Czy ktoś z Wrocławia lub okolic zbudował buduje taki domek abysmy mogli podjechać i zobaczyc na zywo. Proszę o kontakt na anetadufrat@wp.pl

2016-08-29 09:14:56

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Zgadza się - ściana między kuchnią a jadalnią również jest ścianą nośną.

2016-08-27 10:26:48

aga_t napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Lipinscy_Domy z dnia 2016-08-22 11:30:09:

"Ściana konstrukcyjna jest między sypialnią a jadalnią."

p.s. z projektu budowlanego, nie tego planu, umieszczonego na stronie

2016-08-27 10:10:11

aga_t napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Lipinscy_Domy z dnia 2016-08-22 11:30:09:

"Ściana konstrukcyjna jest między sypialnią a jadalnią."

A z projektu wynika coś innego

2016-08-22 11:30:09

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Ściana konstrukcyjna jest między sypialnią a jadalnią.

2016-08-18 23:51:34

aga_t napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Lipinscy_Domy z dnia 2015-04-22 16:58:39:

"Tak."

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Pawel z dnia 2015-04-18 10:39:25:
"Witam
Czy wszystkie ściany w kuchni są działowe ?"
Tak.

To się trochę nie zgadza, bo ściana między kuchnią a jadalnią to wewnętrzna ściana konstrukcyjna, czyż nie?

2016-06-09 23:12:44

jowik42@wp.pl napisał(a):

cytuj
Jaki byłby koszt tego domu, ale chcielibyśmy zrezygnować z garażu?

2016-04-16 16:54:48

Tarbeta napisał(a):

cytuj
Czy ktoś już zakończył budowę tego wspaniałego domu ?

2016-03-21 13:06:46

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Powierzchnia ścian wewnętrznych konstrukcyjnych 65,09 m2, działowych GK 121,5 m2.
Szczegóły w opisie na stronie 16.

2016-03-18 17:10:25

Wiechnik Zbigniew napisał(a):

cytuj
Witam,chcialem zapytac ile wprojekcie ajaccio 2 jest m2 ścian wewnetrznych. Potrzebna mi ta wiadomość w związku z tynkami.Jestem juz na tym etapie budowy.Wszystko robiłem zgodnie z projektem ,wiec myślę że odpowiedż będzie szybka.Z góry dziekuję i pozdrawiam całe studio.

2015-12-10 17:38:41

Agnieszka napisał(a):

cytuj
W narożnej sypialni zamiast okna warto wstawić balkon typu HS ewentualnie tradycyjnie otwierany dwuskrzydłowy. Oczywiście do tego nieduży taras. Wtedy mamy alternatywne rozwiązanie.

2015-09-21 08:26:20

jacek napisał(a):

cytuj
witam
fajny projekt lecz warto przemyśleć zmianę kuchni w miejsce gabinetu ( pion wodny po jednej stronie budynku) a w miejsce kuchni np. przeszklony ogród zimowy oddzielający salon od jadalni

2015-09-20 19:38:36

aga_t napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika aj z dnia 2015-09-18 18:38:58:

"http://www.ajaccio.mojabudowa.pl/"

juppi, nareszcie. będę kibicować :D:D:D

2015-09-20 11:39:05

Marytka napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Jacek z dnia 2011-12-21 00:16:04:

"Witam
Mam zamiar w przyszłym roku rozpocząć budowę i dużo czasu poświęciłem na poszukiwanie projektu, który odpowiadał by moim oczekiwaniom w 100%. Ten projekt powalił mnie na kolana bo odpowiada mi w 95% :) to się do tej pory nie udało innym projektom. Gratulacje. Jestem niemal zdecydowany na jego zakup. Jednak. Mimo wszystko chcę osiągnąć te 100%.
Pytania:
1. czy można powiększyć garaż ale nie kosztem pomieszczenia gospodarczego tylko przesunąć ścianę z bramą na równo z ścianą salonu i poszerzyć do 6,5x6,5m (dwa samochody, motor, rowery)
2. przez to powiększyć wiatrołap i uprościć dach do dwuspadowego
3. zamienić dach kopertowy na dwuspadowy nad garażem i sypialnią.
4. powiększyć pokoje 1.6 i 1,7 do 3m kosztem pokoju 1.8 ?
Resztę zmian przeczytałem wyżej.
"

Jestem również zainteresowana zmianą konstrukcji dachu na dwuspadowy. Czy ktoś podjął się już realizacji Ajaccio z dachem dwuspadowym. Proszę o zdjęcia elewacji. Mój e-mail czarwoman@poczta.onet.pl

2015-09-18 18:38:58

aj napisał(a):

cytuj
http://www.ajaccio.mojabudowa.pl/

2015-06-15 13:40:14

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Likwidacja pokoju i łazienki wiąże się ze zmianą konstrukcji więźby prefabrykowanej oraz fundamentów. Można wprowadzić takie zmiany u nas w biurze lub za naszą zgodą u lokalnego architekta w ramach adaptacji. Szczegóły: biuro@lipinscy.pl

2015-06-11 10:27:31

Aga napisał(a):

cytuj
Czy ten dom można obciąć o jeden pokój i łazienkę bez większych przeróbek?

2015-06-08 21:43:30

yarecki napisał(a):

cytuj
Dołączam się do przedmówcy :) szczególnie interesuję mnie wspomniana realizacja w pobliżu Wrocławia. Proszę o kontakt na yaro_29 małpa hotmail.com. Przy okazji, czy komuś udało się wykonać poddasze nad garażem do celów zagracenia? Najpraktyczniejszy projekt jaki udało nam się znaleźć. Gratulacje.

2015-06-08 16:14:18

faldam7 napisał(a):

cytuj
Uprzejmie prosze o kontakt na priva jesli ktos buduje ten dom faldam7@wp.pl Chcielibysmy go zobaczyc przed zakupem projektu

2015-06-06 22:43:47

faldam7 napisał(a):

cytuj
Uprzejmie prosze tych, którzy już zbudowali Ajaccio o kontakt na faldam7@wp.pl. Bardzo chcielibyśmy zobaczyć dom w realu przezd zakupem projektu.

2015-05-19 00:49:29

elwin napisał(a):

cytuj
chyba braknie mi drugie tyle co juz mam nie dosc ze droga budowa to i projekt cena niezla wszystko chyba zbyt nowoczesne ja zostje w erze kamienia lupanego

2015-05-08 09:43:09

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Fantastyczny pomysł z ogrodem zimowym. Mamy nadzieję na zdjęcia z realizacji.

2015-05-07 21:38:11

fred28 napisał(a):

cytuj
Budujemy dom Ajacio II pod Wrocławiem dokonaliśmy parę zmian. Główna zmiana to zabudowa tarasu tworząc ogród zimowy. Trochę kosztowna sprawa ale efekt niesamowity.Zamienilismy również kuchnię z jadalnią oraz dodaliśmy garderobę do sypialni zabudowując ganek.

2015-05-05 00:08:15

Maciek napisał(a):

cytuj
Pani Ewo, czy istnieje mozliwosc obejrzenia Pani domu w warminsko-mazurskim? Jestem z Olsztyna i bardzo interesuje mnie jak ten dom wyglada w rzeczywistosci :-) moj mail to: leszek__si@o2.pl

2015-04-22 16:58:39

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Pawel z dnia 2015-04-18 10:39:25:

"Witam
Czy wszystkie ściany w kuchni są działowe ?"

Tak.

2015-04-18 10:39:25

Pawel napisał(a):

cytuj
Witam
Czy wszystkie ściany w kuchni są działowe ?

2015-04-07 14:31:21

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Powierzchnia dachu to 327 m2. Możemy mailowo udostępnić zestawienie stolarki, którą można przesłać to producentów, aby uzyskać wycenę.

2015-04-07 12:12:54

wojtek napisał(a):

cytuj
Witam ! Czy ktoś z Państwa robił rzetelną wycenę stolarki okiennej - drewnianej lub aluminiowej ? PCV przy tak dużych przeszkleniach zdecydowanie odpada. A jak jest powierzchnia dachu ?

2015-03-26 08:14:09

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Tak. Gabinet 1.12 ma duże okno widoczne na elewacji w prawym dolnym rogu.

2015-03-25 14:17:08

Gosia napisał(a):

cytuj
Czy gabinet ma okno..nie moge znalezc w projekcie

2015-03-21 19:49:03

tomasz madej napisał(a):

cytuj
Witam,
bardzo prosze o przeslanie zdjec o ile mozliwe z budowy lub stanu gotowego. Bardzo mi na tym zalezy i na pewno sie odwdziecze. moj emai jachty24@gmail.com zdecydowalismy sie na ten projekt ze zmiana kuchni z jadalnia. z góry dziekuje

2015-03-13 22:49:57

Magdalena napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Ewa z dnia 2014-02-20 15:13:55:

"Budujemy dom w warminsko-mazurskim. Dokonaliśmy z architektem nastepujące zmiany: 1.9 garderoba z wejściem na strych, 1.11 i 1.12 jest kuchnią, 1.13 i 1.14 powiększyliśmy przesuwając ścianę w stronę 1.12(nasza kuchnia) przy czym wejście do 1.13 (spiżarni) jest z kuchni. 1.2 i 1.3 stanowi duży salon (w 1.3 zrezygnowaliśmy z okna). Dla nas jest to dobre rozwiązanie. Łazienka 1.10 nie jest zbyt duża ale w 1.14 po zmianiach zmieści się prysznic (jedno z nas chce prysznic drugie wannę). Dom już stoi w stanie surowym. Jutro mają nam montować bramę i drzwi. W marcu okna. Jesteśmy zadowoleni z projektu. Podoba nam się bryła budynku i nie tylko nam. "

Witam,
interesuje mnie projekt ze zmianami, ktorych Pani dokonala, Czy moglaby Pani przeslac mi na maila rzut budynku po dokonaniu zmian a takze zdjecia z realizacji projektu? bylabym bardzo wdzieczna.
podaje adres mailowy: magdalenaromanczyk@interia.pl

2015-02-26 09:12:04

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Szanowni Inwestorzy, jeśli jest taka możliwość prosimy o przesłanie zdjęć z realizacji projektu na naszego maila: biuro@lipinscy.pl lub o publikację ich na naszym profilu na Facebooku https://pl-pl.facebook.com/Lipinscy.Domy

2015-02-25 08:37:04

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Panie Pawle, powierzchnia dachu to 327 m kw.

2015-02-24 15:29:37

Paweł napisał(a):

cytuj
Jaka jest powierzchnia dachu ?

2015-02-03 14:55:08

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Tak. Można doprojektować podpiwniczenie w ramach adaptacji lub przesłać do nas zapytanie mailowe na biuro@lipinscy.pl

2015-02-03 10:53:51

Marek Banaś napisał(a):

cytuj
Chciałbym zapytać, czy byłaby możliwość zmiany projektu tak, aby Ajaccio II miał pełne podpiwniczenie? :)

2014-11-04 15:49:21

Monika napisał(a):

cytuj
Bardzo proszę osoby, które zajęły się realizacją budowy ze zmianami, lub niekoniecznie o kontakt na adres mailowy: emklosinska@gmail.com
Chciałabym zadać kilka pytań.

2014-09-14 00:14:31

radzzik napisał(a):

cytuj
mam pytanie moze sie ktos orientuje ile kosztują okna (te dwa największe) do tego domu? podejrzewam ze jedno bedzie typu fix zas te od strony jadalni otwierane

2014-09-02 12:44:57

AdamDe napisał(a):

cytuj
Szanowni Państwo Autorzy projektu,
czy zmiana projektu, polegająca na rezygnacji z wysokiego sufitu w części salonowej i co z tym związane zmiana wielkości okien do typowej będzie możliwa?

2014-08-28 08:40:29

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Dziękujemy za słowa uznania i pracujemy nad kolejnymi udanymi projektami. ;-)

2014-08-28 00:08:04

Mariona napisał(a):

cytuj
Pozdrawiam wszystkich architektów z tego biura.... projekt cudowny .... i właśnie ta wysokość salonu jest imponująca ... przyzwyczajeni jesteśmy do niskich , klaustrofobicznych pomieszczeń..... a tutaj - przestrzeń. Więcej takich projektów. Układ pomieszczeń jest super....a dla mnie jako kobiety potrzebna jest garderoba przy sypialni. Jeden z zainteresowanych zaproponował garderobę w miejscu tarasu.... trafny pomysł..... chociaż uprości elewację.
Wielkie Gratulacje

2014-08-09 22:59:23

radzzik napisał(a):

cytuj
witam
mam pytanie moze sie ktos orientuje ile kosztują okna (te dwa największe) do tego domu? podejrzewam ze jedno bedzie typu fix zas te od strony jadalni otwierane

2014-08-08 11:49:30

katrin1902 napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Ewa z dnia 2014-02-20 15:13:55:

"Budujemy dom w warminsko-mazurskim. Dokonaliśmy z architektem nastepujące zmiany: 1.9 garderoba z wejściem na strych, 1.11 i 1.12 jest kuchnią, 1.13 i 1.14 powiększyliśmy przesuwając ścianę w stronę 1.12(nasza kuchnia) przy czym wejście do 1.13 (spiżarni) jest z kuchni. 1.2 i 1.3 stanowi duży salon (w 1.3 zrezygnowaliśmy z okna). Dla nas jest to dobre rozwiązanie. Łazienka 1.10 nie jest zbyt duża ale w 1.14 po zmianiach zmieści się prysznic (jedno z nas chce prysznic drugie wannę). Dom już stoi w stanie surowym. Jutro mają nam montować bramę i drzwi. W marcu okna. Jesteśmy zadowoleni z projektu. Podoba nam się bryła budynku i nie tylko nam. "

Witam,
mam prośbę czy istnieje możliwość zobaczenia tego projektu od środka. bardzo mi się ten domek spodobał natomiast mąż dość sceptycznie podchodzi do tego projektu...:( lub czy jakiś fotek można się spodziewać:)? Dodam, że mieszkamy w okolicach warmi:)
Podaję także meila: katrin1902@wp.pl

2014-07-29 12:10:36

Suseł napisał(a):

cytuj
Witam
czy ktoś ma relację z budowy tego projektu ? jakieś foto, uwagi co opłaca się zmienić?
za wszelakie info będę niezmiernie wdzięczny :)

2014-06-14 17:02:11

qqq napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Ewa z dnia 2011-09-07 13:50:32:

"Dom na prawdę wspaniały. Ale czy jest możliwość zaadoptowania poddasza? "

zaadoptowanie poddasza? możliwe jeżeli nie ma się dzieci

2014-05-31 22:22:11

dorota napisał(a):

cytuj
Witam,projekt piękny,ale bardzo chętnie zobaczę zmiany we wnętrzu dokonane przez Ewę.Bardzo Cię proszę o przesłanie
rzutu tych zmian i jak masz zdięcia to też na mój adres maila pep6@wp.pl.Z góry dziękuję.

2014-05-25 20:19:41

aga_t. napisał(a):

cytuj
wspaniały projekt, spełnia moje wyobrażenie o wygodnym i pięknym domu w 99 procentach. niewielkich zmian można dokonać na etapie adaptacji. jestem w szoku - już byłam zdecydowana na projekt indywidualny, aż w końcu trafiłam na ajaccio II :D:D:D:D i chyba zakupimy...

gdyby ktoś zechciał przysłać mi kilka fotek z realizacji projektu, to chętnię zobaczę upsy.diasy@gmail.com
pozdrawiam sympatyków tego projektu

2014-05-12 21:33:20

mac napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Ewa z dnia 2014-02-20 15:13:55:

"Budujemy dom w warminsko-mazurskim. Dokonaliśmy z architektem nastepujące zmiany: 1.9 garderoba z wejściem na strych, 1.11 i 1.12 jest kuchnią, 1.13 i 1.14 powiększyliśmy przesuwając ścianę w stronę 1.12(nasza kuchnia) przy czym wejście do 1.13 (spiżarni) jest z kuchni. 1.2 i 1.3 stanowi duży salon (w 1.3 zrezygnowaliśmy z okna). Dla nas jest to dobre rozwiązanie. Łazienka 1.10 nie jest zbyt duża ale w 1.14 po zmianiach zmieści się prysznic (jedno z nas chce prysznic drugie wannę). Dom już stoi w stanie surowym. Jutro mają nam montować bramę i drzwi. W marcu okna. Jesteśmy zadowoleni z projektu. Podoba nam się bryła budynku i nie tylko nam. "

Witam.
Interesuje mnie ten projekt ze zmianami, których dokonała p.Ewa.
Proszę o podesłanie rzutu budynku na maila mchlodek@interia.pl
Dziękuje

2014-04-07 08:55:34

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Ewa z dnia 2014-04-05 21:11:44:

"Agnieszce i Basi wyślę zdjęcia po wstawieniu okien (za 2-3 tygodnie). Dodam tylko, że projekt domu nie posiada projektu więżby dachowej. Nam projektował wykonawca (producent)."

Małe sprostowanie. Dom posiada projekt więźby dachowej, ale że jest to więźba prefabrykowana komplet dokumentacji jest dostępny u producenta - Mitek.

2014-04-05 21:11:44

Ewa napisał(a):

cytuj
Agnieszce i Basi wyślę zdjęcia po wstawieniu okien (za 2-3 tygodnie). Dodam tylko, że projekt domu nie posiada projektu więżby dachowej. Nam projektował wykonawca (producent).

2014-03-23 16:04:15

Basia napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Ewa z dnia 2014-02-20 15:13:55:

"Budujemy dom w warminsko-mazurskim. Dokonaliśmy z architektem nastepujące zmiany: 1.9 garderoba z wejściem na strych, 1.11 i 1.12 jest kuchnią, 1.13 i 1.14 powiększyliśmy przesuwając ścianę w stronę 1.12(nasza kuchnia) przy czym wejście do 1.13 (spiżarni) jest z kuchni. 1.2 i 1.3 stanowi duży salon (w 1.3 zrezygnowaliśmy z okna). Dla nas jest to dobre rozwiązanie. Łazienka 1.10 nie jest zbyt duża ale w 1.14 po zmianiach zmieści się prysznic (jedno z nas chce prysznic drugie wannę). Dom już stoi w stanie surowym. Jutro mają nam montować bramę i drzwi. W marcu okna. Jesteśmy zadowoleni z projektu. Podoba nam się bryła budynku i nie tylko nam. "

Piękny dom ale tez bym powiększyła salon . Gdyby była Pani tak to proszę o przesłanie zdjęcia na adres: bluebird13@wp.pl :) Jestem bardzo ciekawa jak wygląda . A w jakim stylu będzie go Pani wykańczać ?

2014-02-25 21:52:36

agnieszka napisał(a):

cytuj
do EWA
WITAM BARDZO ZAINTERESOWAŁY MNIE PANI ZMIANY I ZA NIM ZAMÓWIĘ PROJEKT CHCIAŁABYM KILKA MOŻLIWOŚCI ROZWAŻYĆ ŚRODKA DOMU. ZEWNĄTRZ JEST MOIM ZDANIEM PIĘKNY . A PYTANIE MOJE CZY JEST MOŻLIWOŚĆ PRZESŁANIA MA MEILA SKANU USYTUOWANIA POMIESZCZEŃ? BO ZACIEKAWIŁO MNIE BARDZO. sidordachy@wp.pl

2014-02-20 15:13:55

Ewa napisał(a):

cytuj
Budujemy dom w warminsko-mazurskim. Dokonaliśmy z architektem nastepujące zmiany: 1.9 garderoba z wejściem na strych, 1.11 i 1.12 jest kuchnią, 1.13 i 1.14 powiększyliśmy przesuwając ścianę w stronę 1.12(nasza kuchnia) przy czym wejście do 1.13 (spiżarni) jest z kuchni. 1.2 i 1.3 stanowi duży salon (w 1.3 zrezygnowaliśmy z okna). Dla nas jest to dobre rozwiązanie. Łazienka 1.10 nie jest zbyt duża ale w 1.14 po zmianiach zmieści się prysznic (jedno z nas chce prysznic drugie wannę). Dom już stoi w stanie surowym. Jutro mają nam montować bramę i drzwi. W marcu okna. Jesteśmy zadowoleni z projektu. Podoba nam się bryła budynku i nie tylko nam.

2014-02-15 10:18:45

grzegorz napisał(a):

cytuj
witam
Czy istnieje juz mniejsza wersja tego domu ale z podwójnym garażem. Projekt mi się podoba ale czy jest mozliwość:
1. zamieny miejsca kuchi i jadalni.
2.W gabinecie zrobić okna jak w łazienkach zrobic schody na strych (żona chce miec gdzie wyniesić pranie - a nie chce drabiny)
3. wydłużyć garaż o 1m- dzieki małemu oknu w gabinecie
pozdrawiam i proszę o odpowiedź

2013-12-18 22:11:53

Wieslaw napisał(a):

cytuj
Bardzo interesujacy projekt . . Moja zona zaluje jedynie ze spizarnia nie jest blizej . Lazienka przy glownej sypialni super. Szukamy parterowego domku pasywnego na emeryture. Na razie ten jest na "topie".Gratuluje Autorom logicznej aranzacji

2013-12-15 14:56:18

Zbyszek napisał(a):

cytuj
Witam,
Projekt domu piękny, ale z racji na brak zdjęć podglądowych wnętrz mam pytanie do biura projektowego-czy można wstawić takie zdjęcia??? To naprawdę potrzbna rzecz przy tym rozwiązaniu [wysoki 'sufit' nad częścią dzienną].

Mam również pytania i zarazem wielką prośbę do osób które budują, budowały lub będą budować:

-czy mógłby ktoś przesłać jakieś zdjęcia części dziennej tego domu już po wybudowaniu? bardzo proszę zibnow@tlen.pl
-jak wygląda kwestia dachu z drewna prefabrykowanego -czy zwykłą ekipa budowlana zmontuje taki dach po dostarczeniu przez fabrykę? Jaki jest koszt takiego dachu [mniej więcej] w stosunku do klasycznej więźby dachowej. Dużo droższy?

Pozdrawiam i proszę o odzew.

2013-10-08 09:51:50

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Grażyna z dnia 2013-10-06 17:13:05:

"Piękny dom. Mam pytania czy istnieje możliwość zmiany okien w salonie i jadalni na mniejsze? Po za tym czy można ten dom wybudować z cegieł i czy byłaby możliwość założenia kolektorów słonecznych?"

Tak, okna można zmniejszyć i zmianę taką może wprowadzić na projekt lokalny architekt w ramach adaptacji. Dom został zaprojektowany z cegły silikatowo-wapiennej, która bardzo dobrze akumuluje ciepło, przy zamianie na cegłę pełną dom będzie miał większe zapotrzebowanie na energię, czyli po prostu będzie droższy w ogrzewaniu. Niemniej jednak, można zastosować dowolny materiał konstrukcyjny, pod warunkiem zachowania takiej samej nośności.

2013-10-06 17:13:05

Grażyna napisał(a):

cytuj
Piękny dom. Mam pytania czy istnieje możliwość zmiany okien w salonie i jadalni na mniejsze? Po za tym czy można ten dom wybudować z cegieł i czy byłaby możliwość założenia kolektorów słonecznych?

2013-09-24 10:40:14

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Dorota Ziemianek z dnia 2013-09-20 09:23:50:

"Dom moich marzeń. Chciałabym zapytać czy pomieszczenie na garderobę można byłoby zamienić na zaplecze łazienkowe- pralnia, suszarnia? "

Oczywiście, można wprowadzić taka zmianę.

2013-09-20 09:23:50

Dorota Ziemianek napisał(a):

cytuj
Dom moich marzeń. Chciałabym zapytać czy pomieszczenie na garderobę można byłoby zamienić na zaplecze łazienkowe- pralnia, suszarnia?

2013-09-13 11:58:57

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika marek z dnia 2013-09-12 13:30:15:

"Witam,

Mam pytanie czy jest możliwość zmiany projektu i zamiana garażu na pokój mieszkalny ? Po za tym czy ktoś ma zdjęcia wykonanego budynku ? Jeżeli tak to proszę o kontakt marek.zajac "małpa" gmail.com"

Garaż można wykorzystać na dodatkowy pokój, lub pomieszczenie np: biurowe, ale wtedy trzeba wydzielić jakieś osobne przejście do kotłowni.

2013-09-12 13:30:15

marek napisał(a):

cytuj
Witam,

Mam pytanie czy jest możliwość zmiany projektu i zamiana garażu na pokój mieszkalny ? Po za tym czy ktoś ma zdjęcia wykonanego budynku ? Jeżeli tak to proszę o kontakt marek.zajac "małpa" gmail.com

2013-07-04 22:11:21

dominik napisał(a):

cytuj
wszystko ok, rodzinny dom, garaż na dwa samochody, szkoda, że taki krótki np Vectra C kombi nie zmieści się troche kpnia według mnie. jak ktoś się decyduje na podwójny garaż to znaczy, że raczej maluchami (koszt domu, wielkość rodziny) nie jeździ tylko dużymi rodzinnymi samochodami. nawet jak sie troche krótsze auto to nawet półki sie nigdzie nie da.
panstwo architekcji potrzebna szybka zmiana to ogolnie projekt ładny

2013-07-01 14:22:59

Dominik napisał(a):

cytuj
Witam aders to filip.technolog(malpka)gmail(kropka)com

2013-06-24 09:02:05

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Dominik z dnia 2013-06-22 17:35:17:

"Czemu nie macie na stronie gotowego pliku pdf w skali 1:500, zawsze łatwiej wyciąc i przyłożyć do mapki z geoportalu, a tak lipa"

Obrys domu w skali i inne rysunki w pdf zawsze wysyłamy na życzenie :-) Prosimy tylko o podanie adresu, na jaki mamy wysłać.

2013-06-22 17:35:17

Dominik napisał(a):

cytuj
Czemu nie macie na stronie gotowego pliku pdf w skali 1:500, zawsze łatwiej wyciąc i przyłożyć do mapki z geoportalu, a tak lipa

2013-06-08 14:55:14

Ewelska napisał(a):

cytuj
Witam.
Jestem w trakcie budowy tego domu w woj. śląskim. Właśnie montujemy okna.
Jeśli ma ktoś pytania to proszę o maila. ewelska@o2.pl Jakieś zdjęcia też mam...

2013-06-02 20:40:12

dachmir napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Rycha z dnia 2012-06-18 23:44:17:

"czy moa ktoś zdjecia z budowy lub wybudowanego tego projektu może być większy.... projekt rewelacyjny, proszę o mail na p.ryszka@whs.com.pl"

witam projekt mi sie bardzo podoba ale chetnie zobacze jakies zdjiecia z realizaci tego budynku
jak by ktos miał i chciał sie podzielic oto moj adres msdachmir@gmail.com dziekuje i pozdrawiam

2013-03-11 13:54:35

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika dagmara32 z dnia 2013-02-18 23:40:29:

"Czy istnieje wersja tego projektu bądź podobnego w parterowej zabudowie, ale z większą powierzchnią ok.170-180m2. Projekt piękny, ale brakuje garderoby, spiżarni, pralni i większego salonu. Bardzo proszę o odpowiedź."

Większej wersji tego domu nie mamy, natomiast taki program funkcjonalny ma projekt Hawana i Girona. Może spodobają się Pani bardziej.

2013-02-18 23:53:22

dagmara23 napisał(a):

cytuj
Chodziło mi, o to, że pokoje są dość małe, jadalnia również. Przepraszam za pośpiech bo teraz widzę,że spiżarnia i garderoba jest. Natomiast generalnie chodzi mi o dom parterowy w tym stylu, ale z większymi pomieszczeniami. te są troszkę małe. Pozdrawiam

2013-02-18 23:40:29

dagmara32 napisał(a):

cytuj
Czy istnieje wersja tego projektu bądź podobnego w parterowej zabudowie, ale z większą powierzchnią ok.170-180m2. Projekt piękny, ale brakuje garderoby, spiżarni, pralni i większego salonu. Bardzo proszę o odpowiedź.

2013-01-17 08:13:20

Fred28 napisał(a):

cytuj
Czy mozna liczyc na wizualizację wnętrza jeżeli tak to kiedy. Czy istnieją jakieś zdjecia z realizacji.
Czy ktos buduje ten dom. Pozdrawiam

2012-12-26 22:01:38

marti napisał(a):

cytuj
Chcialam zapytac czy pojawia sie wkrotce jakies wizualizacje wnetrz tego domu. Jestesmy z mezem juz od dluzszego czasu zainteresowani tym projektem i bardzo ciekawi nas, jak wygladalby ten dom w srodku, zwlaszcza salon z tak wysokim oknem. Pozdrawiamy

2012-09-09 16:02:46

hmm napisał(a):

cytuj
...te wszystkie zapytania o możliwości przeróbek i własnych aranżacji utwierdzają mnie w przekonaniu, że projekt jest mało funkcjonalny i praktyczny. Bryła, kolorystyka i teee okna!!-bez urazy ale troszkę stylizacja na kościół baptystów...szukam dalej projektu...pozdrawiam

2012-08-12 13:59:32

Krzysztof Piórek / Upiorek napisał(a):

cytuj
Czy jest możliwość posadowienia na płycie fundamentowej

2012-08-10 13:34:39

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Agnieszka z dnia 2012-07-30 07:57:11:

"Czy ten dom można budować w technologii szkieletowej?"

Można - zapraszamy do działu Dom w szkielecie - który jest wyżej po lewej stronie w menu bocznym.

2012-08-10 12:44:44

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Aga z dnia 2012-07-26 17:20:42:

"Witam,
Bardzo podoba mi się Państwa projekt. Najprawdopodobniej właśnie taki dom będziemy z mężem budować. Mam pytanie. Czy nad częścią prywatną znajduje sie wejscie na strych, czy może nie ma tam w ogóle strychu? Czy te większe okna od południa i zachodu są bardzo duże? Mniej więcej jakie mają wymiary i czy istnieje możliwosc ich otwierania? Pozdrawiam"

Wejście na strych jest w korytarzyku przy pomieszczeniu 1.11. Są to składane schody w stropie.
Okna w salonie w najwyższym punkcie mają 435 cm. Górna, trójkątna część jest nieotwierana, a na dole drzwi tarasowe są rozsuwane.

2012-07-30 07:57:11

Agnieszka napisał(a):

cytuj
Czy ten dom można budować w technologii szkieletowej?

2012-07-26 17:20:42

Aga napisał(a):

cytuj
Witam,
Bardzo podoba mi się Państwa projekt. Najprawdopodobniej właśnie taki dom będziemy z mężem budować. Mam pytanie. Czy nad częścią prywatną znajduje sie wejscie na strych, czy może nie ma tam w ogóle strychu? Czy te większe okna od południa i zachodu są bardzo duże? Mniej więcej jakie mają wymiary i czy istnieje możliwosc ich otwierania? Pozdrawiam

2012-06-18 23:44:17

Rycha napisał(a):

cytuj
czy moa ktoś zdjecia z budowy lub wybudowanego tego projektu może być większy.... projekt rewelacyjny, proszę o mail na p.ryszka@whs.com.pl

2011-12-21 00:16:04

Jacek napisał(a):

cytuj
Witam
Mam zamiar w przyszłym roku rozpocząć budowę i dużo czasu poświęciłem na poszukiwanie projektu, który odpowiadał by moim oczekiwaniom w 100%. Ten projekt powalił mnie na kolana bo odpowiada mi w 95% :) to się do tej pory nie udało innym projektom. Gratulacje. Jestem niemal zdecydowany na jego zakup. Jednak. Mimo wszystko chcę osiągnąć te 100%.
Pytania:
1. czy można powiększyć garaż ale nie kosztem pomieszczenia gospodarczego tylko przesunąć ścianę z bramą na równo z ścianą salonu i poszerzyć do 6,5x6,5m (dwa samochody, motor, rowery)
2. przez to powiększyć wiatrołap i uprościć dach do dwuspadowego
3. zamienić dach kopertowy na dwuspadowy nad garażem i sypialnią.
4. powiększyć pokoje 1.6 i 1,7 do 3m kosztem pokoju 1.8 ?
Resztę zmian przeczytałem wyżej.

2011-12-01 14:20:10

jancio napisał(a):

cytuj
Czy istnieje możliwość dostosowania projektu w konstrukcji szkieletowej?

2011-11-21 12:32:56

Lipińscy_Domy napisał(a):

cytuj
Projekty Ajaccio z poddaszem i w mniejszej wersji powinny być dostępne w połowie grudnia.
Aby zabezpieczyć okna warto zastosować stolarkę antywłamaniową ;-)

2011-11-20 23:06:36

Rocco napisał(a):

cytuj
Witam!
Mam pytanko! Okna w salonie są ładne, ale jak zabezpieczyć takie okna przed włamaniem?

2011-11-20 16:53:37

Robert napisał(a):

cytuj
Witam!
Kiedy można się spodziewać projektu z wykorzystanym poddaszem?

2011-11-16 13:02:50

Misia napisał(a):

cytuj
Witam i pozdrawiam pracownię.Super wiadomość o nowym mniejszym projekcie ,mam nadzieję ze salon będzie również duży, gdyż jest to miejsce tętniące życiem każdej rodzinki. Wariant zamiany kuchni z jadalnią również mile widziany.Z niecierpliwością poczekam na efekty.pozdrawiam.

2011-11-15 16:33:27

Lipińscy_Domy napisał(a):

cytuj
Dom jest dedykowany na działki z wjazdem od wschodu, południa, a w wersji lustrzanej od zachodu :-)

2011-11-15 16:32:20

Lipińscy_Domy napisał(a):

cytuj
Wysokość kondygnacji w salonie, kuchni i jadalni wynosi 4,66 m.
Dodam, że wkrótce zaprezentujemy wersję mniejszą - około 140m2 oraz wersję z poddaszem. W nowych wariantach rozważamy zamianę miejscami kuchni i jadalni, pod wpływem Waszych sugestii :-)

2011-11-10 15:55:10

Beata napisał(a):

cytuj
Witam,
Projekt domu bardzo dobrze pomyślany. Interesuje mnie, jak jest zorientowany w terenie tj. od jakiej strony znajduje się wejście do domu (północ, południe itp)?

2011-11-10 11:21:53

Misia napisał(a):

cytuj
Pozdrawiam pracownię,mam pytanie :jaka jest wysokość salonu ,kuchni i jadalni?proszę w miarę o szybką i wyczerpującą odpowiedz.

2011-11-09 13:21:21

Misia napisał(a):

cytuj
Według mnie projekt jest idealny ,tylko w mojej sytuacji 2+1 troche za duzy,czy będzie w przyszłosci projekt takiego domu o pow.130-140 m2?.jesteśmy starszym małżeństwem wiec u schyłku szukamy oszczędności.Kubatura wskazuje na to,że salon i jadalnia mają wiekszą wyskokość niz 2.79 cm.pozdtawiam serdecznie

2011-10-11 11:28:14

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
W projekcie zastosowano więźbę dachową w systemie MITEK. Plusem zastosowania takiej więźby, jest możliwość dokonywania zmian bezpośrednio przez producenta. A zatem, można zmienić kąt nachylenia dachu, aby wykorzystać poddasze na cele mieszkalne.
Natomiast dodam, że nasze biuro przygotowuje gotową wersję tego domu z poddaszem :-)

2011-10-10 21:06:38

Wiktor napisał(a):

cytuj
Też oczekuję na odpowiedź odnośnie poddasza, ale interesuje mnie czy jest strych i jeśli nie, to czy jest możliwość jego zrobienia. Pozdrawiam.

2011-10-09 19:00:06

jacek napisał(a):

cytuj
czy jest mozliwa adaptacja poddasza??

2011-09-16 12:05:08

karolina napisał(a):

cytuj
Ten dom naprawdę mnie ujął, jest piękny i funkcjonalny.

2011-09-07 13:50:32

Ewa napisał(a):

cytuj
Dom na prawdę wspaniały. Ale czy jest możliwość zaadoptowania poddasza?

2011-09-06 09:48:40

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika awider z dnia 2011-09-05 22:17:43:

"Od kiedy się pojawił, co chwila wracam do tego projektu. Rozmieszczenie pomieszczeń bardzo mi pasuje, ale wolałabym dłuższy garaż- do ok 6 m , zamianę kuchni z jadalnią i w miejscu tarasu 1.19 garderobę. Czy są możliwe takie zmiany? czy byłaby też możliwa zgoda na zmianę dachu na dwa dwuspadowe, oczywiście z innym oknem od frontu?"

Wszystkie zmiany, o których Pan pisze są możliwe do wprowadzenia. Garaż można powiększyć poprzez przesunięcie ścianki działowej o około 50 cm. Wówczas można zrobić dwa mniejsze pomieszczenia gospodarcze z wejściem z garażu.
kuchnię z jadalnią bez problemu można zamieć, zabudowanie tarasu przy sypialni z przeznaczeniem na garderobę też jest dość proste. Nieco więcej zachodu będzie miał architekt ze zmianą dachu na dwuspadowy, zwłaszcza w części nad wejściem - trzeba ładnie rozwiązać okno w salonie, a z tym może być już gorzej. Na pewno ten zabieg nie upiększy ładnie i proporcjonalnie rozwiązanej tej elewacji.
Oczywiście wszystkie zmiany na projekt może nanieść uprawniony architekt w ramach adaptacji, a my na te zmiany wyrazimy zgodę.

2011-09-05 22:17:43

awider napisał(a):

cytuj
Od kiedy się pojawił, co chwila wracam do tego projektu. Rozmieszczenie pomieszczeń bardzo mi pasuje, ale wolałabym dłuższy garaż- do ok 6 m , zamianę kuchni z jadalnią i w miejscu tarasu 1.19 garderobę. Czy są możliwe takie zmiany? czy byłaby też możliwa zgoda na zmianę dachu na dwa dwuspadowe, oczywiście z innym oknem od frontu?

2011-08-12 11:46:06

Gafka napisał(a):

cytuj
Fantastycznie sie prezentuje! Te wielkie przeszklenie i jeczcze podwojny garaż.. Cieszy oko, racja, ale nie tylko! :)

2011-06-22 10:29:42

I. Wodnik napisał(a):

cytuj
Mądrze pomyślane, do tego projekt cieszy oko.

VELUX Świetliki tunelowe Jeszcze Więcej Naturalnego Światła

Copyright 2009 Lipińscy. Projekty domów jednorodzinnych. Polityka prywatności.

Promocja
zamów bezpłatny katalog
Okładka Ciepłe Domy 1 (32) 2016
zamów bezpłatny katalog
[x]