Projekt Tampa DCP317, Dom Tampa, Projekty domów Tampa

bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

Nasi architekci odpowiedzą na twoje pytania

  • 71 354 59 49
  •  
  • oraz: 883 909 409
Szukaj w serwisie

Znajdź projekty domów jednorodzinnych

Wybierz typ domu Typ domu:
Wybierz właściwości projektu Powierzchnia użytkowa
Dodatkowe atrybuty:
Drukuj kartę projektu Poleć znajomemu
  
Powierzchnia użytkowa: 165,19 m2
Powierzchnia netto: 193,68 m2
Powierzchnia zabudowy: 146,83 m2
Minimalna szerokość działki: 21,70 m
Kubatura: 756 m3
Wysokość kalenicy: 7,34 m
Kąt nachylenia dachu: 35,0 °
Zapotrzebowanie
energetyczne:
EUco = 18,53 kWh/(m2rok)
EP spełnia nowe wymagania WT
Dom Energooszczędny

Szacunkowe koszty realizacji domu do stanu developerskiego od: 360 200 zł więcej informacji >>>
Szacunkowe roczne koszty ogrzewania domu: 974,92 zł więcej informacji >>>
Ładny, symetryczny projekt domu, z bardzo dokładnie przemyślanym wnętrzem. Na parterze znajduje się wydzielona część z dużą sypialnią, garderobą i łazienką, która tworzy apartament dla rodziców. Natomiast dwie sypialnie dla dzieci znajdują się na poddaszu. Salon doświetlony jest dużym przeszkleniem, otwierającym dom na ogród. Kuchnia połączona jest z jadalnią w jedną dużą przestrzeń i dodatkowo wyposażona w praktyczne pomieszczenie gospodarcze. W tym domu na szczególną uwagę zwracają także okna – od frontu schody ozdabia ukośne przeszklenie, łazienka na parterze ma okno narożne, w kuchni i jadalni zastosowano nowoczesne okno panoramiczne. Wnętrza w takim domu na pewno będą dawały wiele możliwości aranżacji wręcz żurnalowych. Dostępna jest również wersja projektu z kątem nachylenia dachu 45 stopni.

Ten projekt zawiera projekt instalacji rekuperacji!
Zapytaj o bezpłatną wycenę systemu rekuperacji.

Parter

Tampa
1.1 Wiatrołap: 4,09 m2  
1.2 Komunikacja: 10,92 m2 (13,02 m2)
1.3 Wc: 2,26 m2  
1.4 Łazienka: 10,09 m2  
1.5 Garderoba: 5,39 m2  
1.6 Pokój: 16,54 m2  
1.7 Pokój dzienny: 31,27 m2  
1.8 Jadalnia: 12,95 m2  
1.9 Kuchnia: 12,92 m2  
1.10 C.o.: 6,78 m2  
oraz
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1.11 Podest: 7,58 m2  
1.12 Taras: 48,12 m2  
  
  
  
  
  
  
  
  

Poddasze

Tampa
2.1 Komunikacja: 3,12 m2 (3,15 m2)
2.2 Łazienka: 6,06 m2 (7,88 m2)
2.3 Antresola: 9,69 m2 (16,47 m2)
2.4 Pokój: 14,53 m2 (23,50 m2)
2.5 Pokój: 14,53 m2 (23,32 m2)
2.6 Schody: 4,05 m2  
 
 
 
 
 
 
  
  
  
  
  
  

System rekuperacji

Zamów bezpłatną wycenę systemu rekuperacji wysyłając poniższy formularz, a przy podpisaniu umowy na wykonanie systemu w firmie Rekuperatory.pl otrzymasz gratis 2 komplety najnowszej generacji filtrów G4 i F7 o podwyższonej klasie filtracji.

Informujemy, że podane tu dane zbierane są na potrzeby ROHA GROUP Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, 54-427 Wrocław, ul. Rudzka 9-11 dla potrzeb wykonania oferty handlowej. Zapewniamy, że ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych oraz prawo do ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne. Podając swoje dane osobowe w formularzu potwierdza Pani/Pan ich autentyczność i zgodność ze stanem faktycznym oraz wyraża Pani/Pan zgodę na gromadzenie tych danych przez ROHA GROUP Sp. z o.o. w bazie danych.

 Zgadzam się na przetwarzanie moich danych w przez Roha Group Sp. z o.o. w celach promocyjno-marketingowych.
 Zgadzam się na przesyłanie na podany adres elektroniczny informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dn. 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.


Bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

 

Komentarze (72)

 
Dodaj komentarz
Captcha Image


2017-09-19 12:55:25

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do grupy dedykowanej projektowi Tampa na Facebooku:
https://www.facebook.com/groups/1488319147910879/about/

2017-02-07 21:40:03

Oksanka napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Kasia Z z dnia 2016-05-06 20:34:22:

"Dzień dobry,
jestem bardzo zainteresowana budową tego domu, chciałabym jednak zapytać czy ktoś może już zbudował ten dom i mógłby podzielić się zdjęciami i wrażeniami:)? Jak mniej więcej wygląda kosztorys budowy takiego domu? I czy może mógłby ktoś polecić jakąś firmę zajmującą się realizacjami takiej budowy i wykończeniami z województwa mazowieckiego?
Będę bardzo wdzięczna za wszelkie wskazówki i odpowiedzi:)
kasiaziecina92@gmail.com
"

Jesteśmy zainteresowani projektem domu. Czy możemy prosić o przesłanie zdjęć domu. Dziękujemy za pomóc Nasz e-mail oksanka_1989@ukr.net
Czy można na żywo gdzieś zobaczyć dom?

2017-02-07 21:37:27

Marci i Oksana napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Marci i Oksanka z dnia 2017-02-07 20:08:54:

"Jesteśmy zainteresowani projektem domu. Czy możemy prosić o przesłanie zdjęć domu. Dziękujemy za pomóc"

Nasz e-mail oksanka_1989@ukr.net

2017-02-07 20:08:54

Marci i Oksanka napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Wojciech Wolski z dnia 2014-09-29 07:44:52:

"Wspaniały dom! Już niedługo zaczynam budowę! :D"

Jesteśmy zainteresowani projektem domu. Czy możemy prosić o przesłanie zdjęć domu. Dziękujemy za pomóc

2017-02-07 20:05:16

Marcin i Oksanka napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Anot z dnia 2016-02-14 12:56:06:

"Dzień dobry,
Bardzo podoba mi się ten projekt. Jeśli ktoś z Państwa ma zdjęcia gotowego domu lub zdjęcia z budowy tego domu, to bardzo proszę o przesłanie na mój adres: anot5555@gmail.com Z góry bardzo dziękuję, zdjęcia na pewno ułatwią podjęcie decyzji odnośnie wyboru projektu."

Jesteśmy zainteresowani domem. Czy uzyskałeś zdjęcia wybudowanego domu ? Dziękujemy za pomóc

2016-08-08 10:43:35

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
W celu uzyskania szczegółowych informacji nt. zmian oraz wyceny prosimy o kontakt bezpośredni: biuro@lipinscy.pl

2016-08-07 10:03:41

Kasia B napisał(a):

cytuj
Witam, mam nietypowe pytanie czy istnieje możliwość pomniejszenia tego domu proporcjonalnie po 0,5m z każdej strony bez zmiany kształtu bryły i rozmieszczenia pomieszczeń? Ile kosztowała by taka adaptacja i czy dom nie straci wtedy swoich właściwości energooszczędnych? :)

2016-05-06 20:34:22

Kasia Z napisał(a):

cytuj
Dzień dobry,
jestem bardzo zainteresowana budową tego domu, chciałabym jednak zapytać czy ktoś może już zbudował ten dom i mógłby podzielić się zdjęciami i wrażeniami:)? Jak mniej więcej wygląda kosztorys budowy takiego domu? I czy może mógłby ktoś polecić jakąś firmę zajmującą się realizacjami takiej budowy i wykończeniami z województwa mazowieckiego?
Będę bardzo wdzięczna za wszelkie wskazówki i odpowiedzi:)
kasiaziecina92@gmail.com

2016-02-22 14:40:22

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Marcin D z dnia 2016-02-21 10:21:47:

"Drodzy Państwo,

Projekt zachwyca, jest jednym z kilku gotowych projektów, w które chętnie bym zainwestował (wersja lustrzana). Proszę o opinię w kwestii usytuowania elewacji frontowej od zachodu. Dzialka ma wjazd od strony wschodniej, zlokalizowany przy poludniowej krawędzi dzialki. Wymiary dzialki to 27m szerokości (na kier. Pn Pd) oraz 35m dlugosci (na kier. W-Z) nie licząc wjazdu 15m dlugości i 9 szer. zlokalizowanego poza regularnym ksztaltem działki. Czy umieszczenie głównych przeszkleń od zachodu będzie poprawne pomimi tego że nieoptymalne?"

Elewacja frontowa będzie chyba w takim układzie od wschodu?
Prosimy o kontakt bezpośredni: biuro@lipinscy.pl

2016-02-21 10:21:47

Marcin D napisał(a):

cytuj
Drodzy Państwo,

Projekt zachwyca, jest jednym z kilku gotowych projektów, w które chętnie bym zainwestował (wersja lustrzana). Proszę o opinię w kwestii usytuowania elewacji frontowej od zachodu. Dzialka ma wjazd od strony wschodniej, zlokalizowany przy poludniowej krawędzi dzialki. Wymiary dzialki to 27m szerokości (na kier. Pn Pd) oraz 35m dlugosci (na kier. W-Z) nie licząc wjazdu 15m dlugości i 9 szer. zlokalizowanego poza regularnym ksztaltem działki. Czy umieszczenie głównych przeszkleń od zachodu będzie poprawne pomimi tego że nieoptymalne?

2016-02-14 12:56:06

Anot napisał(a):

cytuj
Dzień dobry,
Bardzo podoba mi się ten projekt. Jeśli ktoś z Państwa ma zdjęcia gotowego domu lub zdjęcia z budowy tego domu, to bardzo proszę o przesłanie na mój adres: anot5555@gmail.com Z góry bardzo dziękuję, zdjęcia na pewno ułatwią podjęcie decyzji odnośnie wyboru projektu.

2016-01-06 11:36:28

Oliwia napisał(a):

cytuj
Dzień dobry, dołączam do pozostałych próśb o udostępnienie zdjęć gotowego domu, jesteśmy nim bardzo zainteresowani. Najlepiej byłoby je udostępnić pod linkiem np. na dropboxie. Pozdrawiam!

2015-07-11 23:50:34

przemko napisał(a):

cytuj
witam:) tez bym prosil o zdjecia, jezeli ktos posiada zbudowy lub gotowego projektu, przkrl@wp.pl

2015-04-20 13:02:17

Ela Roszkowska napisał(a):

cytuj
Witam:)
Bardzo podoba mi się ten projekt i mamy zamiar taki wybudować -czy ma ktoś jakieś zdjęcia z realizacji tego projektu ? jak by wygladał w rzeczywistości:) i przesłania na maila elablazej@op.pl , z góry dziękuję

2015-03-25 08:38:01

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Wątpliwości o poprawności naszych wyliczeń powinien rozwiać fakt otrzymania przez nasze biuro nagrody w konkursie Dom Dostępny na 2021 rok, gdzie podstawą przyjęcia prac do konkursu było wykonanie poprawnych obliczeń, które zostały sprawdzone przez specjalistów. Wszystkie 3 projekty zgłoszone przez naszą pracownię przeszły taką weryfikację bezbłędnie.

2015-03-18 15:52:34

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Współczynnik EUco to nie jedyny parametr który świadczy o pasywności budynku. Istotna jest również szczelność, parametry stolarki, szczegóły techniczne dotyczące izolacji i mostków termicznych, parametry urządzeń. Wyniki EUco podane na naszych stronach są to wyniki wg polskiej aktualnej metodologii obliczeń, która stosunkowo często ulega zmianom. Aktualnie przyjmowane zyski wewnętrzne są wyższe co zaskutkowało obniżeniem współczynnika EUco.

2015-03-17 16:03:32

Egon napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Darek z dnia 2015-03-11 09:10:58:

"Witam, przyłączam się do prośby Sebka o skomentowanie Biura Projektowego o autentyczność tego zapotrzebowania. "

Autentyczności brak, stąd też milczenie biura...

2015-03-11 09:10:58

Darek napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Sebek z dnia 2015-01-07 14:00:51:

"Szanowni Państwo. Zastanawiam się nad fenomenem tego budynku. Przy ociepleniu 20 cm styropianu, kotłowni z kominem, oraz kominka w salonie ten budynek uzyskuje parametr EUco 15,19. Po co więc projektować budynki w standardzie pasywnym z gigantycznie drogimi pompami ciepła i trudnymi w budowie skoro ten budynek potrafi osiągnąć takie parametry. Budynek przeczy technologii projektowania budynków pasywnych, nie ma ani zwartej bryły ani kolektorów słonecznych. Albo coś tu jest nie tak z tym zapotrzebowaniem?"

Witam, przyłączam się do prośby Sebka o skomentowanie Biura Projektowego o autentyczność tego zapotrzebowania.

2015-03-09 08:56:20

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można przeprojektować zadaszenie np. w ramach adaptacji.

2015-03-07 11:37:06

T napisał(a):

cytuj
czy dach musi być tak mocno wysunięty?(ostatnio występują mocne wiatry i trąby powietszne)

2015-02-26 09:14:54

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Szanowni Inwestorzy, jeśli jest taka możliwość prosimy o przesłanie zdjęć z realizacji projektu na naszego maila: biuro@lipinscy.pl lub o publikację ich na naszym profilu na Facebooku https://pl-pl.facebook.com/Lipinscy.Domy

2015-02-06 09:45:42

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można przesłać zapytanie o wycenę do firm wykonawczych korzystając z zakładki Domy Gotowe po lewej stronie.

2015-02-05 14:24:03

gość napisał(a):

cytuj
chciał bym się dowiedzieć ile biorą wykonawcy za taka budowę w stanie surowym?

2015-02-03 16:06:09

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Wysokość kalenicy przy kącie 45st. to 8.79 m.

2015-02-02 09:54:28

Janek napisał(a):

cytuj
Jak jest wysokość budynku przy nachyleniu dachu 45 stopni

2015-01-19 09:55:15

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można wprowadzić takie zmiany np. w ramach adaptacji. My wydajemy bezpłatną zgodę.

2015-01-16 18:56:18

Marta napisał(a):

cytuj
Witam,
chciałabym zapytać, czy poza podpiwniczeniem byłyby możliwe takie zmiany jak wykonanie zabudowanego ganku (oznaczenie w projekcie 1.11) oraz zmiana okien (głównie elewacja frontowa: likwidacja narożnego) nadająca domowi bardziej klasyczny niż nowoczesny wygląd? Z góry dziękuję za odpowiedź.

2015-01-09 09:08:17

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Odległość ściany z oknem od granicy działki to 4 m, natomiast odległość ściany bez okien to 3 m, o ile nie jest określone inaczej w lokalnych warunkach. Projekt musiałby zostać bardzo zmniejszony i wymagałoby to licznych zmian konstrukcyjnych.

2015-01-08 21:37:58

Agnieszka ADM napisał(a):

cytuj
Bardzo podoba nam się ten projekt. Mamy działkę o wymiarach: szerokość 17,5 m, długość 30 m. Czy można przeprojektować ten dom tak, żebym z jednej strony miała 3 m a z drugiej 3,5 m wolne od sąsiada - czyli szerpkość domu nie mogłaby przekroczyć 11 m. Długoćś 13,7 mogła by pozostać. Oczywiście przy zmianie dom nie powinien stracić swojego uroku i funkcjonalniści.Z góry dziękuję za odpowiedź.

2015-01-07 14:00:51

Sebek napisał(a):

cytuj
Szanowni Państwo. Zastanawiam się nad fenomenem tego budynku. Przy ociepleniu 20 cm styropianu, kotłowni z kominem, oraz kominka w salonie ten budynek uzyskuje parametr EUco 15,19. Po co więc projektować budynki w standardzie pasywnym z gigantycznie drogimi pompami ciepła i trudnymi w budowie skoro ten budynek potrafi osiągnąć takie parametry. Budynek przeczy technologii projektowania budynków pasywnych, nie ma ani zwartej bryły ani kolektorów słonecznych. Albo coś tu jest nie tak z tym zapotrzebowaniem?

2014-12-01 09:26:13

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można podpiwniczyć dom w zaproponowany sposób. W celu uzyskania szczegółów prosimy o kontakt: biuro@lipinscy.pl

2014-11-28 20:20:10

Aga napisał(a):

cytuj
Czy mażliwe jest w wersji podpiwniczonej umieszczenie garażu podziemnego, dwustanowiskowego od lewej lub prawej strony domu (Z przodu przy takim wjeździe straciłby chyba ten dom dużo na wygladzie) ? Dziękuję za odpowiedz.

2014-10-27 10:58:06

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Niestety nie jest to korzystne usytuowanie. Lepszym rozwiązaniem byłby np. projekt Tivoli II.

2014-10-26 23:47:59

Ewa Dobrowolska napisał(a):

cytuj
Witam, czy projekt nadaje sie na dzialke z wjazdem od zachodu, tzn. okna z salonu wychodzilyby na wschod? Dziekuje za odpowiedz.

2014-09-29 14:13:04

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Widoki elewacji możemy przesłać mailowo. Prosimy o kontakt: biuro@lipinscy.pl. Zamówienie można złożyć przy użyciu opcji "Kup teraz" z zaznaczeniem w "Uwagach", że projekt ma mieć kąt nachylenia dachu 45 st.

2014-09-29 09:05:23

M.O napisał(a):

cytuj
Witam
gdzie mogę znaleść wersję projektu z kątem nachylenia dachu 45 stopni?

2014-09-29 07:44:52

Wojciech Wolski napisał(a):

cytuj
Wspaniały dom! Już niedługo zaczynam budowę! :D

2014-08-19 11:26:19

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Jest taka możliwość. Konieczne byłoby zmniejszenie tarasu do 1,2m lub wykonanie tarasu ziemnego, który pozwoli zmniejszyć odległość do granicy działki.

2014-08-19 08:44:26

gość napisał(a):

cytuj
Witam, czy udło by się zmieścić projekt na działce 50x20, zachowując odległości od domu do granicy działki 4 m, a nie 5,4 od strony południowej? Dziękuję

2014-07-30 08:27:32

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
W przypadku tego projektu duże znaczenie ma usytuowanie względem kierunków świata. Duże przeszklenia projektowane są od strony południowej. W zależności od usytuowania działki można ten projekt dostosować do Pani wymagań. W celu uzyskania szczegółowych informacji zapraszam do kontaktu: biuro@lipinscy.pl

2014-07-29 20:57:34

Aśka napisał(a):

cytuj
Tak wlasnie te okna sa ozdoba,ale znajduja sie one od strony ogrodowej , czyli nie widocznej od strony glownej a chcialabym zeby takie duze okna znajdowaly sie z przodu domu,a kotlownia z tyłu.

2014-07-29 11:52:44

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
W jadalni i sypialni zaprojektowane są bardzo duże panoramiczne okna, które są niewątpliwym atutem tego projektu. Ale można dokonać zamiany tych pomieszczeń z tym, że wiąże się to ze zmianami instalacyjnymi, które wprowadzić musi uprawniony architekt np. w ramach adaptacji.

2014-07-29 07:14:04

Aśka napisał(a):

cytuj
Witam, bedziemy kupowac ten projekt, ale przed zmianami zapytam sie , czy jest mozliwośc ,aby kotłownia znajdowala sie od strony ogrodu, a jadalnia od strony wejsciowej i podobnie z pokojem i łazienka?

2014-07-23 09:14:25

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można podpiwniczyć dom i umieścić garaż i kotłownię w piwnicy.

2014-07-21 15:32:50

Mariola i Marcin napisał(a):

cytuj
czy jest możliwość częściowego podpiwniczenia domu i wykorzystania tej przestrzeni na garaż jednostanowiskowy i ewentualnie kotłownię?

2014-06-19 08:03:23

Jan napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Paw z dnia 2013-12-16 01:38:16:

"Dzien dobry , mam do państwa pytanie na temat nachylenia dachu . Czy jest możliwość zmiany nachylenia konta dachu do 40 stopni?"

Witam, akurat zakupiliśmy projekt tego domu ze zmiana konta nachylenia dachu 45 stopni

2014-06-16 09:29:51

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Nie jest to korzystny układ, zwłaszcza jeśli chodzi o duże przeszklenia, które znalazłyby się od północnego- wschodu. Jeśli istnieje taka możliwość, to najkorzystniej byłoby odwrócić dom o 90 stopni, wejściem z boku od pn-zach.

2014-06-14 11:28:02

bartek i ola napisał(a):

cytuj
Witam, czy taki dom jest odpowiedni na działkę z wjazdem od południowego zachodu?

2014-06-10 12:17:43

Robert napisał(a):

cytuj
Antresola nad salonem! Marzenie!

2014-06-02 13:07:43

Joanna napisał(a):

cytuj
Ten domek bedzie nasz !

2014-05-19 09:37:07

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika AleksANDRA z dnia 2014-05-17 12:52:20:

"Witam czy istnieje możliwość ogrzewania domu pompą ciepła? "

Chcąc ogrzewać dom pompą ciepła trzeba przeprojektować centralne ogrzewanie na podłogowe, które najwydajniej współpracuje z pompą wymagającą systemów niskotemperaturowych.

2014-05-19 09:34:21

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika januszorz z dnia 2014-05-15 16:55:49:

"Proszę o informację czy w tym projekcie można uwzględnić ogrzewanie na olej opałowy lub ekogroszek? Dziękuję."

Można zamienić kotłownię na paliwo stałe. Wówczas trzeba będzie zmienić lokalizację rekuperatora.

2014-05-19 09:31:21

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Do aga: można otworzyć jadalnię na salon, a także dobudować garaż z tarasem. Piwnica wpłynie na energooszczędność, ale można ją tak zaprojektować aby nie pogorszyć parametrów, a nawet je poprawić.

2014-05-17 12:52:20

AleksANDRA napisał(a):

cytuj
Witam czy istnieje możliwość ogrzewania domu pompą ciepła?

2014-05-15 16:55:49

januszorz napisał(a):

cytuj
Proszę o informację czy w tym projekcie można uwzględnić ogrzewanie na olej opałowy lub ekogroszek? Dziękuję.

2014-05-12 15:16:17

AgaBor napisał(a):

cytuj
Czy można, choćby częściowo, otworzyć jadalnię na salon?

2014-05-12 00:11:46

aga napisał(a):

cytuj
czy piwnica wpłynęła by na energooszczędność domu?

2014-05-11 23:45:00

aga napisał(a):

cytuj
czy istnieje możliwosc dobudowania garażu od strony łazienki (lewej), a górę zostawic w formie tarasu? Czy dom straci na wyglądzie?

2014-03-21 10:45:13

monika napisał(a):

cytuj
Taka antresola na pewno daje dużo światła i sprawia że dom jest bd przestrzenny :) super

2014-03-18 13:19:09

Henryk napisał(a):

cytuj
Uwielbiam takie duże okna w domu!

2014-03-14 12:38:00

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Magda z dnia 2014-02-26 23:44:21:

"Czy istniej możliwość podniesienia poddasza o kilka cegieł tak aby m2 skosów było mniej ???I czy bardzo dom straci wtedy na wyglądzie ???"

Istnieje taka możliwość, ale faktycznie dom może stracić na wyglądzie, przede wszystkim w elewacji frontowej i ogrodowej, ponieważ podniesie się też zadaszenie nad wejściem- kolumny będą nieproporcjonalnie wysokie i podobnie okno ogrodowe w salonie.

2014-03-14 12:28:54

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Robert z dnia 2014-02-25 23:32:13:

"Zabudować ??Jak mam to rozumieć??Mi generalnie chodzi o przedłużenie antresoli tak żeby to nie była zabudowana antresola tylko wydłużony zamknięty, osobny pokój???Czy taka możliwość istnieje???"

Tak.

2014-03-14 10:19:24

Weronika napisał(a):

cytuj
Bardzo mi się ten projekt spodobał, zaznaczam go jako ulubiony :)

2014-02-26 23:44:21

Magda napisał(a):

cytuj
Czy istniej możliwość podniesienia poddasza o kilka cegieł tak aby m2 skosów było mniej ???I czy bardzo dom straci wtedy na wyglądzie ???

2014-02-25 23:32:13

Robert napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Lipinscy_Domy z dnia 2014-01-14 15:40:24:

"Można zabudować antresolę i wykonać tam dodatkowy pokój. "

Zabudować ??Jak mam to rozumieć??Mi generalnie chodzi o przedłużenie antresoli tak żeby to nie była zabudowana antresola tylko wydłużony zamknięty, osobny pokój???Czy taka możliwość istnieje???

2014-02-20 14:23:43

Celina napisał(a):

cytuj
Bardzo mi się podoba ten projekt :)

2014-01-29 15:50:15

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Dag z dnia 2014-01-24 22:18:17:

"Witam,czy istnieje doprojektowanie dwustanowiskowego garazu od strony kuchnni?"

Tak, ale tracimy wtedy okno doświetlające blaty robocze w kuchni. Dodatkowo jeśli garaż miałby być z zadaszeniem skośnym, nie będzie możliwości doświetlenia pokoju na górze oknem w szczycie budynku, tylko trzeba będzie zastosować okna połaciowe.

2014-01-24 22:18:17

Dag napisał(a):

cytuj
Witam,czy istnieje doprojektowanie dwustanowiskowego garazu od strony kuchnni?

2014-01-14 15:41:14

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Paw z dnia 2013-12-16 01:38:16:

"Dzien dobry , mam do państwa pytanie na temat nachylenia dachu . Czy jest możliwość zmiany nachylenia konta dachu do 40 stopni?"

Można zmienić kąt nachylenia dachu do 40 stopni.

2014-01-14 15:40:24

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Dom z dnia 2014-01-12 16:42:52:

"Czy można zabudować przestrzeń na drugim poziomie aby powstał dodatkowy pokój zamiast antresoli ?"

Można zabudować antresolę i wykonać tam dodatkowy pokój.

2014-01-12 16:42:52

Dom napisał(a):

cytuj
Czy można zabudować przestrzeń na drugim poziomie aby powstał dodatkowy pokój zamiast antresoli ?

2013-12-16 01:38:16

Paw napisał(a):

cytuj
Dzien dobry , mam do państwa pytanie na temat nachylenia dachu . Czy jest możliwość zmiany nachylenia konta dachu do 40 stopni?

Copyright 2009 Lipińscy. Projekty domów jednorodzinnych. Polityka prywatności.

Promocja
zamów bezpłatny katalog
Okładka Ciepłe Domy 1 (32) 2016
zamów bezpłatny katalog
[x]