Projekt Filigranowy w.II Murator C272b, Dom Filigranowy w.II, Projekty domów Filigranowy w.II


Zamów bezpłatny katalog Domy Gotowe 21

Nasi architekci odpowiedzą na twoje pytania

  • 71 354 59 49
  • oraz:
  • 883 909 409

Właściwości projektu

 
Powierzchnia użytkowa: 62,18 m²
 + pow. garażu: 16,00 m²
 + pow. kotłowni: 4,74 m²
Powierzchnia netto: 82,92 m²
Powierzchnia zabudowy: 106,00 m²
Minimalna szerokość działki: 19,70 m
Kubatura: 479 m³
Wysokość kalenicy: 6,08 m
Kąt nachylenia dachu: 30,0 °
Zapotrzebowanie
energetyczne:
EUco = 51,06 kWh/(m²rok)
EP spełnia nowe wymagania WT
Szacunkowe koszty realizacji domu do stanu developerskiego od: 173 400 zł więcej informacji >>>
Bezpłatna wycena domu w systemie Wolf Haus
Szacunkowe roczne koszty ogrzewania domu: 1 011,21 zł więcej informacji >>>

Opis

Ukryj
Piękny parterowy dom o układzie funkcjonalnym zaprojektowanym z myślą o małej rodzinie. Wyjątkowo w tym domu została zaprojektowana kuchnia – od strony frontowej, z dużym oknem wychodzącym na zadaszony taras wejściowy. Drugi taras znajduje się od strony saloniku. Do domu doprojektowany jest garaż, do którego można wejść bezpośrednio z domu. Za garażem znajduje się kotłownia, dzięki temu wnętrze domu to tylko pomieszczenia mieszkalne: pokój dzienny z kuchnią i kominkiem, dwie sypialnie, łazienka.

Projekt instalacji rekuperacji dla tego domu dostępny opcjonalnie.
Zapytaj o bezpłatną wycenę systemu rekuperacji.

 

Rzuty

Ukryj

Parter

Filigranowy w.II
1.1 Wiatrołap: 4,44 m²   oraz 1.10 Podest: 12,48 m²  
1.2 Kuchnia: 7,83 m²     1.11 Taras: 12,48 m²  
1.3 Pokój dzienny: 20,91 m²        
1.4 Komunikacja: 3,43 m²        
1.5 Łazienka: 5,25 m²        
1.6 Pokój: 10,41 m²        
1.7 Pokój: 9,91 m²        
1.8 Kotłownia: 4,74 m²        
1.9 Garaż: 16,00 m²        

System rekuperacji

Skorzystaj z rabatu 500 zł na kompleksową usługę montażu systemu rekuperacji od firmy Rekuperatory.pl. Voucher uprawniający do rabatu otrzymasz razem z zakupionym projektem. Zapoznaj się z regulaminem promocji.

Wypełnij formularz i zamów bezpłatną i niezobowiązującą wycenę na kompletny system rekuperacji do tego projektu.

Poniższe dane zbierane są przez Administratora Danych firmę Roha Group Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Rudzkiej 9-11. Zostałem/-am poinformowany/-a o przysługującym mi prawie dostępu do swoich danych, prawie do ich poprawiania oraz usuwania. Swoje dane osobowe podaję dobrowolnie.

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu i przedstawienia zamówionej oferty na zasadach określonych w regulaminie serwisu rekuperatory.pl
 Wyrażam zgodę na otrzymanie drogą elektroniczną na podany adres email oraz nr telefonu informacji handlowych i marketingowych ze świata rekuperacji na zasadach określonych w regulaminie serwisu rekuperatory.pl. Zgoda ta jest dobrowolna.

Bezpłatny katalog Domy Gotowe nr 22

 

Komentarze (33)

 
Dodaj komentarz
Captcha Image

2017-12-18 09:53:27

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Projekty z trzema sypialniami to np. Toledo II, Toledo IV, Lucia II i Lille.
Niestety nie mają takiego samego układu. Bez garażu mamy Lugo.

Można też powiększyć dom w ramach adaptacji - wydamy bezpłatną zgodę.

2017-12-15 22:15:45

Lucina551 napisał(a): cytuj

Czy posiadacie projekt trochę większy z takim układem salonu i kuchi ?Zalezy mi na trzech pokojach i salonie. Ten projekt bardzo mi sie podpba, ale potrzebuje w nim jeszcze jednego pokoju.

2016-07-25 15:15:54

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika janek57 z dnia 2016-07-25 11:48:06:

"witam

proszę o informacje odnośnie wysokości pomieszczeń w świetle 3-02

pozdrawiam

jan"

Prosimy o przesłanie zapytania mailowego. Udostępnimy rysunki pokazowe.

2016-07-25 11:48:06

janek57 napisał(a): cytuj

witam

proszę o informacje odnośnie wysokości pomieszczeń w świetle 3-02

pozdrawiam

jan

2015-11-15 21:35:06

Anna Danek napisał(a): cytuj

Proszę o orientacyjny koszt do stanu deweloperskiego systemem gospodarczym?

2015-10-20 15:01:49

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Edyta z dnia 2015-10-11 09:49:23:

"Proszę napisać czy możliwe jest zrobienie poddasza użytkowego ?"

Konieczne byłyby zmiany konstrukcyjne, ale można zaprojektować poddasze jako użytkowe. Szczegóły: biuro@lipinscy.pl

2015-10-11 09:49:23

Edyta napisał(a): cytuj

Proszę napisać czy możliwe jest zrobienie poddasza użytkowego ?

2015-08-18 08:46:13

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Zmiany są możliwe i może je nanieść lokalny architekt w ramach adaptacji. My wydamy zgodę.
Wzrost kosztu zależy od wielkości podpiwniczenia i na obecnym etapie jest trudny do oszacowania.

2015-08-16 21:48:36

chrom napisał(a): cytuj

Witam. Fajny projekt. Czy można by zwiększyć funkcjonalność domu wykonując podpiwniczenie pod częścią garażową i kotłownią. Pomieszczenia te znalazły by się wówczas w piwnicy, a te na parterze pełniły by funkcję jadalni i np pralni, pomieszczenia gospodarczego czy spiżarni. Przewiduję kocioł z podajnikiem na groszek. Niewielkie cofnięcie ścianki działowej wiatrołapu zwiększyłoby powierzchnie pokoju i jednocześnie pozwoliło na wykonanie przejścia z pokoju do jadalni (bez drzwi). Jeśli przesunąć komin w kierunku ściany zewn. kominek można by umieścić w narożniku pokoju, co pozwoli na lepsze warunki ustawienia mebli. Zastanawiam się też, czy niewielkie zwiększenie szerokości garażu pozwoliło by na zaprojektowanie zejścia do kotłowni np krętymi schodami z pomieszczenia nad nią. Czy wg Państwa takie zmiany są możliwe i na ile zwiększą koszt budynku (głównie z powodu podpiwniczenia)? Z góry dziękuję za analizę i odpowiedź.

2015-06-03 08:35:54

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Jest możliwość wejścia na strych i przechowywania tam rzeczy.

2015-06-02 16:51:10

Wiesława napisał(a): cytuj

Witam, czy kratowa konstrukcja dachu oznacza, że w ogóle nie można wchodzić na poddasze
ani pprzechowywać czegokolwiek?

2015-02-03 13:43:50

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Tak. Można zrealizować dom w technologii drewnianej.

2015-02-01 11:52:06

mirek napisał(a): cytuj

czy jest mozliwosc wykonania w technologi drewnianej (bal ew szkielet)

2014-09-23 08:33:48

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Zależy to od rodzaju pieca, ponieważ producenci stawiają konkretne wymagania odnośnie powierzchni i kubatury kotłowni.

2014-09-19 17:18:07

agata napisał(a): cytuj

Czy jest mozliwość zmiany kotłowni ma paliwo stale jeżeli poszerzylibyśmy dom o 1 m od strony garażu (przy okazji garaż byłby wiekszy)

2013-12-16 08:39:09

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Jest możliwość rozprowadzenia ciepła z kominka. Wymaga to jednak projektu wykonanego we własnym zakresie przez inwestora np. w firmie sprzedającej i montującej tego typu rozwiązania. Często wówczas taki projekt jest w cenie całej usługi.

2013-12-12 17:30:13

jola napisał(a): cytuj

Czy jest mozliwosc rozprowadzenia ciepla od kominka?

2013-10-08 09:43:26

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika sobczak z dnia 2013-10-06 13:35:13:

"Czy zamiast garażu można bylo by zrobic dodatkowy pokój?"

Tak, można zamiast garażu zrobić pokój, ale w takiej sytuacji lepiej będzie pomieszczenie gospodarcze umieścić od frontu z wejściem z wiatrołapu, a pokój miałby okno wychodzące na ogród. Wejście do pokoju mogłoby być od strony salonu (kominek przesunąć niżej, żeby komin obsługiwał piec i kominek. Zmianę taką może nanieść na projekt każdy uprawniony projektant w ramach adaptacji.

2013-10-06 13:35:13

sobczak napisał(a): cytuj

Czy zamiast garażu można bylo by zrobic dodatkowy pokój?

2013-09-13 12:03:28

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika moniczka28 z dnia 2013-09-12 19:27:04:

"Dla dwójki emerytów jak znalazł:) a ja bym wolała kotłownię węglową:) "

Kotłownia jest zbyt mała, by można było tam umieścić piec na paliwo stałe. Aczkolwiek na emeryturze lepiej skorzystać z wygodniejszego sposobu ogrzewania - np: gazem lub pompą ciepła.

2013-09-12 19:27:04

moniczka28 napisał(a): cytuj

Dla dwójki emerytów jak znalazł:) a ja bym wolała kotłownię węglową:)

2013-08-31 14:33:16

Dorota napisał(a): cytuj

Super projekt, bardzo funkcjonalny szkoda, że nie ma trzego pokoju.

2013-08-16 11:38:21

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika adam z dnia 2013-08-13 16:04:15:

"witam czy istnieje mozliwosc zrobienia plyty drugiej betonowej a przy tym obnizenia jej z 2,77 na 2,40 i podniesienia o 2 czy 3 pustaki zeby wykorzystac poddasze na uzytkowe?
"

Jeśli chodzi Panu o zrobienie stropu, to można przeprojektować ten drewniany w projekcie na żelbetowy, doprojektowanie ścianki kolankowej i zaprojektowanie schodów na poddasze. Zmiany takie może wprowadzić lokalny architekt w ramach adaptacji.

2013-08-13 16:04:15

adam napisał(a): cytuj

witam czy istnieje mozliwosc zrobienia plyty drugiej betonowej a przy tym obnizenia jej z 2,77 na 2,40 i podniesienia o 2 czy 3 pustaki zeby wykorzystac poddasze na uzytkowe?

2013-07-09 13:39:10

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika mariusz z dnia 2013-07-08 14:53:05:

"Czy można zamówić do tego projektu pakiet energooszczędny?"

Ten projekt jest z kolekcji Muratora i ta firma realizuje zamówienie, więc raczej nie ma możliwości, żeby wysłali Pakiet energooszczędny. Natomiast może Pan zamówić ten pakiet bezpośrednio u nas.

2013-07-08 14:53:05

mariusz napisał(a): cytuj

Czy można zamówić do tego projektu pakiet energooszczędny?

2013-05-06 14:09:50

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika adam z dnia 2013-05-04 21:51:19:

"czy mozna miec poddasze w takim domku?jak tak o ile trzeba podniesc od gornej plyty zeby bylo poddasze mieszkalne a nie stracil dom na wygladzie"

Niestety, w tym projekcie nie ma możliwości wykorzystania poddasza z uwagi na kratową konstrukcję dachu.

2013-05-06 10:15:58

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Megi38 z dnia 2013-04-30 16:52:04:

"Jaki strop jest jest przewidziany w tym projekcie"

Tutaj jest przewidziany strop drewniany - jako element więźby dachowej.

2013-05-04 21:51:19

adam napisał(a): cytuj

czy mozna miec poddasze w takim domku?jak tak o ile trzeba podniesc od gornej plyty zeby bylo poddasze mieszkalne a nie stracil dom na wygladzie

2013-04-30 16:52:04

Megi38 napisał(a): cytuj

Jaki strop jest jest przewidziany w tym projekcie

2013-04-24 12:45:32

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Megi38 z dnia 2013-04-23 18:58:50:

"Bardzo fajny projekt, mały domek i funkcjonalnie rozplanowany.jest moim faworytem.
czy kwota 150 tyś będzie wystarczająca na wybudowanie tego domku, wiele prac(wykończenie wnętrza) uda się wykonac we własnym zakresie"

Przy realizacji części prac we własnym zakresie jest szansa na zmieszczenie się w 150 tys do stanu deweloperskiego. Trzeba jeszcze wziąć pod uwagę, że koszty są podane netto.

2013-04-23 18:58:50

Megi38 napisał(a): cytuj

Bardzo fajny projekt, mały domek i funkcjonalnie rozplanowany.jest moim faworytem.
czy kwota 150 tyś będzie wystarczająca na wybudowanie tego domku, wiele prac(wykończenie wnętrza) uda się wykonac we własnym zakresie

2013-03-20 19:27:03

gerard napisał(a): cytuj

Ładny mały domek :)

Hormann BiSecur