PROMOCJA
ULUBIONE

Wersje projektu Leeds III

Ostatnio oglądana wersja

Leeds III

LMB70B62.18m2

Powierzchnia parter 82.92 m2

+16m² garaż +4.74m² kotłownia
20.03.2013
gerard

Ładny mały domek :)

23.04.2013
Megi38

Bardzo fajny projekt, mały domek i funkcjonalnie rozplanowany.jest moim faworytem.
czy kwota 150 tyś będzie wystarczająca na wybudowanie tego domku, wiele prac(wykończenie wnętrza) uda się wykonac we własnym zakresie

24.04.2013
Lipinscy_Domy

Przy realizacji części prac we własnym zakresie jest szansa na zmieszczenie się w 150 tys do stanu deweloperskiego. Trzeba jeszcze wziąć pod uwagę, że koszty są podane netto.

30.04.2013
Megi38

Jaki strop jest jest przewidziany w tym projekcie

04.05.2013
adam

czy mozna miec poddasze w takim domku?jak tak o ile trzeba podniesc od gornej plyty zeby bylo poddasze mieszkalne a nie stracil dom na wygladzie

06.05.2013
Lipinscy_Domy

Tutaj jest przewidziany strop drewniany - jako element więźby dachowej.

06.05.2013
Lipinscy_Domy

Niestety, w tym projekcie nie ma możliwości wykorzystania poddasza z uwagi na kratową konstrukcję dachu.

08.07.2013
mariusz

Czy można zamówić do tego projektu pakiet energooszczędny?

09.07.2013
Lipinscy_Domy

Ten projekt jest z kolekcji Muratora i ta firma realizuje zamówienie, więc raczej nie ma możliwości, żeby wysłali Pakiet energooszczędny. Natomiast może Pan zamówić ten pakiet bezpośrednio u nas.

13.08.2013
adam

witam czy istnieje mozliwosc zrobienia plyty drugiej betonowej a przy tym obnizenia jej z 2,77 na 2,40 i podniesienia o 2 czy 3 pustaki zeby wykorzystac poddasze na uzytkowe?

16.08.2013
Lipinscy_Domy

Jeśli chodzi Panu o zrobienie stropu, to można przeprojektować ten drewniany w projekcie na żelbetowy, doprojektowanie ścianki kolankowej i zaprojektowanie schodów na poddasze. Zmiany takie może wprowadzić lokalny architekt w ramach adaptacji.

31.08.2013
Dorota

Super projekt, bardzo funkcjonalny szkoda, że nie ma trzego pokoju.

12.09.2013
moniczka28

Dla dwójki emerytów jak znalazł:) a ja bym wolała kotłownię węglową:)

13.09.2013
Lipinscy_Domy

Kotłownia jest zbyt mała, by można było tam umieścić piec na paliwo stałe. Aczkolwiek na emeryturze lepiej skorzystać z wygodniejszego sposobu ogrzewania - np: gazem lub pompą ciepła.

06.10.2013
sobczak

Czy zamiast garażu można bylo by zrobic dodatkowy pokój?

08.10.2013
Lipinscy_Domy

Tak, można zamiast garażu zrobić pokój, ale w takiej sytuacji lepiej będzie pomieszczenie gospodarcze umieścić od frontu z wejściem z wiatrołapu, a pokój miałby okno wychodzące na ogród. Wejście do pokoju mogłoby być od strony salonu (kominek przesunąć niżej, żeby komin obsługiwał piec i kominek. Zmianę taką może nanieść na projekt każdy uprawniony projektant w ramach adaptacji.

12.12.2013
jola

Czy jest mozliwosc rozprowadzenia ciepla od kominka?

16.12.2013
Lipinscy_Domy

Jest możliwość rozprowadzenia ciepła z kominka. Wymaga to jednak projektu wykonanego we własnym zakresie przez inwestora np. w firmie sprzedającej i montującej tego typu rozwiązania. Często wówczas taki projekt jest w cenie całej usługi.

19.09.2014
agata

Czy jest mozliwość zmiany kotłowni ma paliwo stale jeżeli poszerzylibyśmy dom o 1 m od strony garażu (przy okazji garaż byłby wiekszy)

23.09.2014
Lipinscy_Domy

Zależy to od rodzaju pieca, ponieważ producenci stawiają konkretne wymagania odnośnie powierzchni i kubatury kotłowni.

01.02.2015
mirek

czy jest mozliwosc wykonania w technologi drewnianej (bal ew szkielet)

03.02.2015
Lipinscy_Domy

Tak. Można zrealizować dom w technologii drewnianej.

02.06.2015
Wiesława

Witam, czy kratowa konstrukcja dachu oznacza, że w ogóle nie można wchodzić na poddasze
ani pprzechowywać czegokolwiek?

03.06.2015
Lipinscy_Domy

Jest możliwość wejścia na strych i przechowywania tam rzeczy.

16.08.2015
chrom

Witam. Fajny projekt. Czy można by zwiększyć funkcjonalność domu wykonując podpiwniczenie pod częścią garażową i kotłownią. Pomieszczenia te znalazły by się wówczas w piwnicy, a te na parterze pełniły by funkcję jadalni i np pralni, pomieszczenia gospodarczego czy spiżarni. Przewiduję kocioł z podajnikiem na groszek. Niewielkie cofnięcie ścianki działowej wiatrołapu zwiększyłoby powierzchnie pokoju i jednocześnie pozwoliło na wykonanie przejścia z pokoju do jadalni (bez drzwi). Jeśli przesunąć komin w kierunku ściany zewn. kominek można by umieścić w narożniku pokoju, co pozwoli na lepsze warunki ustawienia mebli. Zastanawiam się też, czy niewielkie zwiększenie szerokości garażu pozwoliło by na zaprojektowanie zejścia do kotłowni np krętymi schodami z pomieszczenia nad nią. Czy wg Państwa takie zmiany są możliwe i na ile zwiększą koszt budynku (głównie z powodu podpiwniczenia)? Z góry dziękuję za analizę i odpowiedź.

18.08.2015
Lipinscy_Domy

Zmiany są możliwe i może je nanieść lokalny architekt w ramach adaptacji. My wydamy zgodę.
Wzrost kosztu zależy od wielkości podpiwniczenia i na obecnym etapie jest trudny do oszacowania.

11.10.2015
Edyta

Proszę napisać czy możliwe jest zrobienie poddasza użytkowego ?

20.10.2015
Lipinscy_Domy

Konieczne byłyby zmiany konstrukcyjne, ale można zaprojektować poddasze jako użytkowe. Szczegóły: biuro@lipinscy.pl

15.11.2015
Anna Danek

Proszę o orientacyjny koszt do stanu deweloperskiego systemem gospodarczym?

25.07.2016
janek57

witam

proszę o informacje odnośnie wysokości pomieszczeń w świetle 3-02

pozdrawiam

jan

25.07.2016
Lipinscy_Domy

Prosimy o przesłanie zapytania mailowego. Udostępnimy rysunki pokazowe.

15.12.2017
Lucina551

Czy posiadacie projekt trochę większy z takim układem salonu i kuchi ?Zalezy mi na trzech pokojach i salonie. Ten projekt bardzo mi sie podpba, ale potrzebuje w nim jeszcze jednego pokoju.

18.12.2017
Lipinscy_Domy

Projekty z trzema sypialniami to np. Toledo II, Toledo IV, Lucia II i Lille.
Niestety nie mają takiego samego układu. Bez garażu mamy Lugo.

Można też powiększyć dom w ramach adaptacji - wydamy bezpłatną zgodę.

Pow. zabudowy 106m2
Powierzchnia netto 82.92m2
Kąt nachylenia dachu 30 °
Min. szerokość działki 19.7m x 17.8m
Wys. kalenicy 6.08m
Cena projektu: 3690 zł


Pozostałe wersje

Leeds

LMB7063.43m2

Powierzchnia parter 63.43 m2

20.11.2011
Małgośka

Dom bardzo mi się podoba,szukałam takiego rozwiązania z małym metrażem wykorzystanym na max i oddzielną kotłownią. Mam pytanie;
- czy c.o. na gaz?
- czy jest wersja z garażem , jeżeli nie to czy uzyskam zgodę na dostawienie garażu.
Pozdrawiam

20.11.2011
Małgośka

Do poprzedniego komentarza.
Jeszcze jedno pytanie, gdzie jest przewidziane wyjście na strych?

21.11.2011
Lipińscy_Domy

W tym projekcie jest przewidziane ogrzewanie gazowe. Wejście na strych nie jest przewidziane, ponieważ w tym domu nie ma poddasza.
Wkrótce też będzie dostępna gotowa wersja z garażem.

22.11.2011
Ula

Fajnie, że wśród projektów pojawiają się domy o takim metrażu. To dobre rozwiązane albo dla starszych osób, których dzieci wyfrunęły już gniazda, albo małżeństw bez dzieci. My właśnie szukamy czegoś dla rodziców.

22.11.2011
Małgoska

Zadając pytanie o wejście na strych wiedziałam, że nie ma poddasza ale przecież jakiś dostęp do powierzchni między stropem o dachem ( zwane potocznie - strych) musi być, choćby właz. Nie zauważyłam żadnego wejścia z zewnątrz.
Czekam na wersję z garażem, wyjaśnienie wejścia na " strych" i to jet właśnie projekt którego szukałam.
Pozdrawiam

24.11.2011
Lipińscy_Domy

:-) Wejście na przestrzeń między stropem a więźbą dachową znajduje się po lewej stronie od drzwi do łazienki. Są to schody składane w stropie. Jednak przestrzeń ta jest bardzo ograniczona z uwagi na kratową konstrukcję dachu.

15.01.2012
Marta

czy jest możliwość innego ogrzewania niż gaz?

27.01.2012
marcin

czy jest możliwość zrobienia stropu betonowego w tym budynku?

19.03.2012
raczek19486

interesuje mnie taki projekt,jaki jest orientacyjny koszt samego domu?Czy może być tam kominek do ogrzewania całego domu poprzez rozprowadzenie ?

25.04.2012
Karol

czy mozna proporcjonalnie zwiekszyc taki domek o 50cm w kazda strone ? czy przesowajac sciany nosne delikatnie w prawa strone(sciana w salonie i przy lazience)strop wytrzyma? o ile zwiekszy sie powierzchnia tego domku?

23.05.2012
PIOTR

Ten dom jest do zrealizowania w stanie deweloperskim za kwote122 tys w północnej wielkopolsce. Realizacje poza wskazanym terenem są nieco droższe.

10.09.2012
justyna

czy jest możliwość ogrzewania na paliwo stałe??

05.11.2012
aneta

czy jest możliwość zrobienia poddasza mieszkalnego?

08.11.2012
Lipinscy_Domy

Niestety, kotłownia z piecem na paliwo stałe musi mieć wymiary przynajmniej 2x2m, a tutaj pomieszczenie ma tylko 1,4m szerokości.

08.11.2012
Lipinscy_Domy

Niestety, konstrukcja dachu jest zaprojektowana, jako wiązary kratowe i nie ma tam możliwości wejścia.

14.11.2012
AGA:)

Witam
Czy można powiększyć taki domek tak aby każde z pomieszczeń było troszkę większe?

14.11.2012
AGA:)

Interesuje mnie również wersja bliżniak takiego domku.Czy jest to możliwe?Dziękuję:)

14.11.2012
paulina

czy mozna zmniejszyc wiatrolap i salon aby moc zrobic trzeci pokoj a w salonie zamiast okna dac drzwi tarasowe

15.11.2012
Lipinscy_Domy

Dom może być zrealizowany, jako bliźniak. Natomiast nie mamy większej wersji tego domu. Ewentualnie może spodoba się Pani projekt podobny - Lucca III?

15.11.2012
Lipinscy_Domy

Salon można zmniejszyć, ale nie da się w ten sposób zyskać dodatkowego pokoju. Raczej polecamy projekt podobny o trzech sypialniach Lucca II

22.11.2012
paulina

Dzień dobry.Chcę zapytać jaki jest koszt ogrzewania podłogowego na całą powierzchnie domu?

22.11.2012
marta

czy ogrzewanie c.o obejmuje w kosztorysie cene pieca i grzejników ? czy kosztorys obejmuje elewacje czyli malowanie wewnątrz i zewnątrz czy tylko tynkowanie

01.12.2012
Genowefa

Co autor miał na myśli projektując taką więźbę??
Czy na prawdę nie dało się wykorzystać belek stropowych jako wiązary krokwi, położyć na nich podłogę drewnianą i stworzyć piękną ''graciarnię" do trzymania zimowych rzeczy latem i na odwrót??

04.12.2012
Lipinscy_Domy

Prefabrykowane więźby dachowe mają mnóstwo zalet, ale na życzenie możemy zmienić więźbę na tradycyjną. Mamy też projekt podobny - Lucca, w którym mamy dwa warianty więźby - prefabrykowaną i tradycyjną.

12.12.2012
Marika

W kosztorysie cena do stanu developerskiego od: 77 400 zł a jeden z komentarzy ze 120 tys ? to duza roznica ktora cena jest prawdziwa

13.12.2012
Lipinscy_Domy

Koszt 77 400 dotyczy realizacji domu metodą tzw. gospodarczą, czyli bez kosztu robocizny. Natomiast koszt budowy przy pomocy poszczególnych firm wykonawczych został wyceniony na 132 600 zł. A zatem wycena podana w komentarzu (prawdopodobnie jakiejś firmy wykonawczej) jest niższa od oszacowanej przez nasze biuro.

10.01.2013
michal

domek sam w sobie jest ciekawy jednak ma nieduzy metraz . czy istnieje mozliwosc wprowadzenia nastepujacych zmian
- zwiekszenie kata nachylenia dachu do 45 °
- zmiany wiezby dachowej na tradycyjna jak w projekcie Arras , pokrycie dachu blachodachowka
- podwyzszenie poddasza o 1-2 cegly i wykonanie stropu w sposob nadajacy sie do aranzacji 2 sypialni i graciarni na poddaszu
- wykonanie schodow przy scianie pomiedzy pomieszczeniem 1.2 a 1.7 tak jak w projekcie Arras

11.01.2013
Lipinscy_Domy

Takie zamiany są możliwe do wprowadzenia w ramach adaptacji. Jeśli będzie Pan zainteresowany wprowadzeniem takich zmian przez nasze biuro, prosimy o kontakt bezpośredni.

21.03.2013
KIMILEIN

Witam serdecznie. Zyczeniem moim byloby podniesc kolanko, wykonac schody betonowe na poddasze i uczynic poddasze uzytkowym do zagospodarowania ewentualnie w pozniejszym terminie/latach. Z jakimi kosztami o te poprawki nalezaloby sie liczyc w ogolnym kosztorysie budowy, gdybym chciala ten projekt zakupic i przedlozyc archikektowi do adaptacji? Rozumiem, ze wyzszy komin, sciany, izolacja dachu to wtedy dodatkowe koszty, schody i strop, z ktorymi licze sie przy tych wymaganiach. Prosze o podanie orientacyjnej kwoty. Dziekuje z gory.

22.03.2013
Lipinscy_Domy

Przeprojektowanie tego domu będzie dość kłopotliwe z uwagi na to, że w oryginale jest prefabrykowana więźba, pozwalająca na realizację bez dodatkowych punktów podparć na dole. W przypadku zamiany stropu na żelbetowy konieczne będzie wprowadzenie dodatkowych słupów na parterze. Ponadto jest zbyt mało miejsca na schody i raczej trzeba będzie zmienić układ funkcjonalny, aby się zmieściły. Prosimy jednak o kontakt bezpośredni, lub podanie adresu mailowego, abyśmy mogli podać ewentualny koszt takich zmian i określić procedurę kupna projektu.

17.10.2013
Ryszard

Witam .Bardzo ładny domek w sam raz dla mnie.Czy jest możliwość wprowadzenia zmian; zmiana wiezby dachowej na tradycyjną,pokrycie dachu blachodachówką.Zmiana stropu na belkowy, ewentualnie na gęstożebrowy.

21.10.2013
Lipinscy_Domy

Tak, takie zmiany może wprowadzić lokalny architekt w ramach adaptacji, na podstawie zgody z naszej strony.

25.10.2013
Halina

Czy można ten dom ogrzać tylko kominkiem.
Jaki byłby koszt

pozdrawiam

29.10.2013
Lipinscy_Domy

Niestety, zgodnie z przepisami w domu nie może być tylko zastosowany kominek do ogrzewania - musi być jakieś dodatkowe źródło ciepła - np: piec gazowy czy pompa ciepła.

18.11.2013
wiki

jestem mocno zainteresowana tym domkiem ale czy mozna by bylo jeszcze garaz i kotolownie co na paliwo stale

19.11.2013
Lipinscy_Domy

Proszę zobaczyć wersję FILIGRANOWY W.II (MURATOR C272B). Kotłownię można dostosować do pieca na paliwo stałe.

06.02.2014
Michał

Witam
Czy można poszerzyć dom o 1-2 m tak aby można było zorganizować kotłownię na paliwo stałe - również z tyłu domu zaprojektować drzwi zamiast okna do kotłowni?
Czy można zmienić strop na gęstożebrowy?

10.02.2014
Lipinscy_Domy

Można wprowadzić te zmiany w ramach adaptacji projektu u lokalnego projektanta.

15.04.2014
Tere

czy można przekształcić projekt domu "filigranowy" na dom energooszczędny, z jakiego rzędu dodatkowymi kosztami to by się wiązało.

17.04.2014
Lipinscy_Domy

Zmiana sposobu wentylacji na rekuperację da już parametry domu energooszczędnego. Natomiast jeśli bierzemy pod uwagę wszystkie elementy, które należałoby uwzględnić to różnica kosztów będzie na poziomie 5-8%.

18.09.2014
Nina

czy można by pod częścią pom gosp i łazienka zrobić piwnice a jedocześnie nie potrzeba mi tylu pokoi więc łazienkę
przenieść gdzie pokój i powiększyć kotłownię/pom. gosp/

19.09.2014
Lipinscy_Domy

Można przenieść łazienkę do pokoju, pomieszczenie gospodarcze do łazienki, a w 1.4 utworzyć spiżarnię. Można również podpiwniczyć dom.

08.05.2015
Magda

A jaki jest koszt stanu pod klucz?

11.05.2015
Lipinscy_Domy

Nie przygotowujemy takich opracowań, ponieważ nie realizujemy budowy.
Można przesłać zapytanie o wycenę z panelu po lewej stronie.

07.01.2016
tyrek

troche dziwny projekt by dojść do kotłowni cza przejść rzez kuchnie,stare domy ok wiadomo uak jest ale nowe domy i projekty.

19.01.2016
Anna S

Jaki by był koszt całkowity domu pod klucz?

20.01.2016
Lipinscy_Domy

W projekcie przewidziany jest kocioł gazowy więc jego lokalizacja przy kuchni nie jest problematyczna.

20.01.2016
Lipinscy_Domy

Nie przygotowujemy tego typu wycen, ponieważ standard wykończenia może być tak różny, że nie da się jednoznacznie przewidzieć kosztów.

21.05.2017
mirek

czy można zmienic konstrukcje dachu z wiazarowej na tradycyjna jętkową, sufity podwieszane. Czy bedzie to miało jakiś wpływ na urzyteczność i ewentualnie energetyke budynku ?

22.05.2017
Lipinscy_Domy

Zmiany można wprowadzić w ramach adaptacji. Konieczne jest rozwiązanie konstrukcyjnego podparcia stropu ponieważ przy takich rozpiętościach więźba prefabrykowana opiera się na ścianach zewnętrznych. Nie wpłynie to na parametry energetyczne domu.

Pow. zabudowy 79.61m2
Powierzchnia netto 63.43m2
Kąt nachylenia dachu 30 °
Min. szerokość działki 17.3m x 16.8m
Wys. kalenicy 6.08m
Cena projektu: 3490 zł

Leeds II

LMB70a63.43m2

Powierzchnia parter 80.25 m2

+16.82m² garaż
20.12.2011
Mika

Wreszcie propozycja domu ponad 60 m2 :) Idealny dla bezdzietnej pary, albo ludzi, którzy wypuścili już swoje dzieci z gniazda.

04.04.2012
KAROL

fajny,fajny domek.lepiej taki domek niz mieszkanie w zatloczonym miescie.ciekawe jakie sa koszty budowy,czy moze jest jakis pakiet energooszczedny do tego domku?

24.03.2013
zuzia

czy możliwy jest projekt tego domku bez garażu?

26.03.2013
Lipinscy_Domy

Jest taka wersja - bez garażu właśnie. Nazywa się po prostu Filigranowy.

07.04.2013
agnieszka

witam czy jest mozliwosc garazu z lewej strony?

08.04.2013
Lipinscy_Domy

Mamy taką wersję - Filigranowy II, ew. zmianę przeniesienia garażu na drugą stronę może wykonać lokalny architekt w ramach adaptacji.

14.07.2013
borys66

Czy strop nad parterem jest drewniany, połączony z elementami dachu? Murowanie ścian kończy się murłatą?

17.07.2013
Lipinscy_Domy

Tak, w tym projekcie tak właśnie jest.

29.11.2013
ola

czy możliwa jest adaptacja poddasza???

02.12.2013
Lipinscy_Domy

Chcąc zaadaptować poddasze konieczne jest przeprojektowanie dachu oraz wygospodarowanie miejsca na schody (w przypadku tego projektu raczej kosztem któregoś z pokoi). Zmiany te są oczywiście możliwe, ale mogą okazać się dość kosztowne. Możemy wydać bezpłatnie zgodę na wykonanie ich w ramach adaptacji projektu.

22.10.2014
Kaska

Bardzo piękny domek:)tylko że dla mnie za mały, poddasze użytkowe powiększyłoby powierzchnię:) przydałaby się taka wersja:)

30.10.2016
Mirosław

Czy można połączyć drzwiami garaż z mniejszym pokojem? Miałbym wtedy piękny warsztacik na swoje majsterkowanie

03.11.2016
Lipinscy_Domy

Zmianę może nanieść lokalny architekt w ramach adaptacji.

05.12.2018
Dariusz godlewski

Czy można zaadoptować ten projekt z kotłownią na paliwo stałe? np. wydzielić kotłownię i pomieszczenie gospodarskie z garażu?

05.12.2018
Lipińscy Domy

W tym projekcie zmiany może nanieść lokalny architekt. My wydamy autorską zgodę na zmiany bezpłatnie.

Pow. zabudowy 101.07m2
Powierzchnia netto 80.25m2
Kąt nachylenia dachu 30 °
Min. szerokość działki 20.9m x 16.8m
Wys. kalenicy 6.08m
Cena projektu: 3490 zł

Leeds IV

LMB70c62.18m2

Powierzchnia parter 82.92 m2

+16m² garaż +4.74m² kotłownia
17.09.2014
Marta Miksińska

Malutki ale dobrze przemyślany. Dla 2+1 jak znalazł :) Zmieści się tam kocioł na paliwo stałe?

23.09.2014
Wronka

Witam!!! Projekt extra....mój przyszły domek :) Czy można przesunąć ścianę kuchnia/pokój w stronę kuchni aby trochę powiększyć pokój????

23.09.2014
Lipinscy_Domy

Minimalne wymiary kotłowni zależą od rodzaju pieca i określa je producent.

23.09.2014
Lipinscy_Domy

Jest tak możliwość. Zmiany może wprowadzić architekt adaptujący.

24.09.2014
Wronka

Jeszcze jedno pytanie czy jest możliwość kominka z płaszczem wodnym i ogrzewanie podłogowe???

29.09.2014
Lipinscy_Domy

Można zastosować ogrzewanie podłogowe i kominek z płaszczem wodnym, ale należy te zmiany uwzględnić na etapie adaptacji, ponieważ wymagają zmian w zakresie instalacji i innego wkładu kominowego. Nie wpłynie to na charakterystykę energetyczną.

03.06.2015
Wiesława

Szkoda, że wszystkie projekty mają kotłownie takie małe. Niestety nie wszędzie jest gaz
i musi być ogrzewanie na paliwo stałe. A projekty są fajne!

03.06.2015
Lipinscy_Domy

Oto propozycje projektów z dużą kotłownią:
http://domy.lipinscy-projekty.pl/z_duza_kotlownia/

25.07.2015
Mirosław

Czy można wybudowac ten dom w technologi keramzytowej ?

27.07.2015
Lipinscy_Domy

Tak. Zmiany można wprowadzić w ramach adaptacji.

16.05.2016
Andi

Witam czy ten projekt jest dostępny w wersji szkieletu drewnianego

17.05.2016
Lipinscy_Domy

Można zamówić taką wersję wraz z realizacją w zakładce Buduj EKO.

25.12.2016
max rudy

Czy mogę do budowac trzeci pokój

28.12.2016
Lipinscy_Domy

Można wprowadzić zmiany u lokalnego architekta.
Możemy też poszukać jakiegoś projektu z trzema sypialniami - Lucca II, Ontario, Sofia IV.

17.04.2017
Marek

Czy zmiana sposobu ogrzewania z kotła gazowego na pompę ciepła powietrze-woda wpłynie w jakiś sposób na EP?

18.04.2017
Lipinscy_Domy

Niestety nie da się określić dokładnie wartości bez przeprowadzenia obliczeń.

18.04.2017
Marek

Ale można chyba zaryzykować stwierdzenie, ze współczynnik EP nie wzrośnie? Zaciekawił mnie ten projekt. Projektów tak małych domów z garażem nie jest zbyt wiele, a ten jest ładny dla oka i niedrogi w budowie.

19.04.2017
Lipinscy_Domy

Można zaryzykować stwierdzenie, że będzie na podobnym poziomie. Mamy inne współczynniki, ale też inną sprawność urządzeń i te zmiany w pewnym stopniu się równoważą.

23.04.2017
Bilus

Witam , jaki domek ma strop ?

24.04.2017
Lipinscy_Domy

Drewniany. Jest to konstrukcja prefabrykowana więźby dachowej www.mitek.pl

26.04.2017
J.R

Witam , czy dom może powstać na płycie fundamentowej ? Pozdrawiam

27.04.2017
Lipinscy_Domy

Tak. Zmianę wprowadza architekt adaptujący. Projekt może przygotować firma, która zajmuje się płytami fundamentowymi np. Eco Inwest - www.ecoinwest.pl

01.06.2017
J.R

Witam , Czy jest moliwość wukonac zmiany w projekcie na szerokość domu z 785 na 900 ??

02.06.2017
Lipinscy_Domy

W tym projekcie zmianę może nanieść lokalny architekt adaptujący. My wydamy bezpłatną zgodę.

07.03.2018
Ewa Holewa

Czy w miejscu kuchni można zrobić pokój dzienny A w miejscu pokoju, obok łazienki kuchnie z jadalnią. Drzwi do jadalni na przeciwko drzwi wejściowych.

07.03.2018
Lipińscy Domy

Można wprowadzić zmiany w ramach adaptacji u lokalnego architekta. Wydamy bezpłatną zgodę.

Pow. zabudowy 108.15m2
Powierzchnia netto 82.92m2
Kąt nachylenia dachu 30 °
Min. szerokość działki 19.8m x 17m
Wys. kalenicy 6.08m
Cena projektu: 3590 zł

Leeds V

LMB70d61.93m2

Powierzchnia parter 61.93 m2

29.08.2014
krystyna krawczyk

czy można powiekszyć pomieszczenie gospodarcze ,łazienkę przesunąć dalej gdzie pokój bo mnie wystarczy jeden pokój, czy pomieszczenie gosp/kotłownia/ jest na gaz

30.08.2014
Paweł

Małe domki też mogą mieć ciekawy wygląd jak widać ;)

01.09.2014
Lipinscy_Domy

Można powiększyć pomieszczenie gospodarcze i przesunąć łazienkę. Zmiany może wprowadzić lokalny architekt w ramach adaptacji. Ogrzewanie jest gazowe.

21.09.2014
Aleksandra

Chciałabym aby wyjście na taras było od strony zachodniej a wejście do domu od południowej. Czy przy projekcie w odbiciu lustrzanym i odwróceniu domu względem stron świata, tak aby taras znalazł się od strony zachodniej, jest możliwość zmiany usytuowania drzwi wejściowych na ścianie od strony południowej?
I drugie pytanie, czy w pomieszczeniu gospodarczym można zamiast okna zrobić drzwi z możliwością wejścia z zewnątrz?
Czy w domu tym można zainstalować piec na paliwo stałe?

22.09.2014
Lipinscy_Domy

Zmianę lokalizacji drzwi wejściowych i zamianę okna w pomieszczeniu gospodarczym na drzwi może wprowadzić architekt adaptujący. My wydajemy bezpłatną zgodę na ich wprowadzenie. Natomiast jeśli chodzi o piec na paliwo stałe to wymiary kotłowni zależą od rodzaju pieca i producenta.

28.01.2015
Grzesiek

Fajnie pomyślany domek :) Jest sporo miejsca na szafy (jak na taki mały domek), salon i kuchnia też wydają się być rozsądnie zaplanowane. W łazience znalazło się miejsce i na wannę i na prysznic. Ja prawdopodobnie z jednej z tych rzeczy bym zrezygnował. Podsumowując - jeśli miałbym do wyboru: mały domek lub mieszkanie to nie wahałbym się ani chwili!

21.03.2015
Natalia

Świetny projekt, ale potrzebowalibyśmy dodatkowo jeszcze jeden pokój aby mógł być dla nas idealny. Czy jest możliwość wprowadzenia takiej zmieny?

25.03.2015
Lipinscy_Domy

Można wydłużyć domek i doprojektować trzecią sypialnię.
Być może projekt Lucca II będzie odpowiedni?

08.07.2015
Stanisław

Witam! Rozumiem, że przy zastosowaniu wiązarów dachowych, zbędne jest stawianie ścian nośnych wewnętrznych, a zatem można dowolnie zagospodarowywać wnętrze domu?
Pozatym, czy można zmienić materiał ścienny na beton komórkowy i wysokość parteru tak, aby ściany działowe stawiać z całej płyty GK bez docinania, co zdecydowanie przyśpieszy budowę?

08.07.2015
Lipinscy_Domy

Ściany nośne wewnętrzne mają również funkcję usztywniającą, więc nie można ich zlikwidować.
Można zmienić materiał i wysokość parteru np. w ramach adaptacji.

08.07.2015
Stanisław

Witam! W zakładce technologia jest opis, że budynek jest posadowiony na płycie fundamentowej żelbetowej grubości 25 cm, natomiast z rysunku wynika ława fundamentowa. Nie ukrywam, że zainteresowała mnie ta opcja, chyba pierwszy mały dom na płycie!!!! Jaka jest prawda?

09.07.2015
Lipinscy_Domy

Błąd jest w opisie. Zaprojektowane są ławy fundamentowe. Dziękujemy za zwrócenie uwagi.

09.07.2015
Stanisław

Ale przykre!!!! A już myślałem, że kupię ten projekt, że ten domek został zaprojektowany tak jak sobie wymyśliłem. Wielka szkoda. Pozdrawiam

10.07.2015
Lipinscy_Domy

Jest możliwość przeprojektowania fundamentów. Zapraszamy do kontaktu bezpośredniego: biuro@lipinscy.pl

17.07.2015
Stanisław

Odezwę się jak otrzymam WZ, dziękuję.

31.03.2016
Marlena

Witam czy w tym projekcie ogrzewanie moze byc np inne niż gazowe ? Np na eco groszek ?

29.07.2016
Bogusław G

Witam czy jest możliwe doprojektowanie piwnicy pod całym budynkiem z wjazdem pod podestem oraz schodami wewnętrznymi w pomieszczeniu za kominkiem z kotłownią w piwnicy

01.08.2016
Lipinscy_Domy

Można wprowadzić zmiany do projektu zarówno w zakresie ogrzewania na ekogroszek (piec musi być odpowiedni dla małej kotłowni) jak i w kwestii podpiwniczenia oraz zmian funkcjonalnych. Nanosi je lokalny architekt w ramach adaptacji.

18.08.2016
BARTEK

WITAM. CHCIAŁBYM SIĘ DOWIEDZIEĆ MNIEJ WIĘCEJ ILE WYNIESIE STAN SUROWY ZAMKNIĘTY, INSTALACJA, OCIEPLENIE Z ZEWNATRZ, POSADZKI, DACH, OKNA, PARAPETY BEZ WYKANCZANIA W SRODKU ? 100 TYS STARCZY ?

02.01.2017
Dawid F

Dzień dobry,
czy posiadają państwo wersję tego projektu o mniejszym zapotrzebowaniu energetycznym?
pozdrawiam

02.01.2017
Lipinscy_Domy

Niestety nie mamy wersji energooszczędnej, ale można dostosować projekt u lokalnego architekta.
Zwiększenie izolacji, zmiana okien i zastosowanie rekuperacji oraz fundamentowych bloczków izolacyjnych poprawi parametry domu.

13.03.2017
Marzenna

Rozumiem, że projektu nie można adoptować na kocioł?

14.03.2017
Lipinscy_Domy

W projekcie jest kocioł gazowy.

14.03.2017
Marzenna

2016-08-01 08:30:54
Lipinscy_Domy napisał(a):cytuj
Można wprowadzić zmiany do projektu zarówno w zakresie ogrzewania na ekogroszek (piec musi być odpowiedni dla małej kotłowni) jak i w kwestii podpiwniczenia oraz zmian funkcjonalnych. Nanosi je lokalny architekt w ramach adaptacji.

Czytałam komentarz powyżej i rozumiem, że można adaptować na eko groszek? Z jednej ze stron internetowych, zajmujących się sprzedażą państwa projektów otrzymałam odpowiedź, że nie można,bo pomieszczenie gospodarcze jest zbyt małe. :(

15.03.2017
Lipinscy_Domy

Konkretne piece na ekogroszek mają określone wymagania dotyczące powierzchni i kubatury.
Możliwe że trzeba będzie dostosować kotłownię. Lokalny architekt jest w stanie to zrobić.
Mamy też projekty Itaka, Oban i Cavalino II, które można również dostosować.

15.11.2017
Mati

Witam, Czy aby wysokość dachu ma rysunku powyżej jest prawidłowa? 8,18.

16.11.2017
Lipinscy_Domy

Oczywiście jest to błąd. Poprawiamy.

Pow. zabudowy 81.42m2
Powierzchnia netto 61.93m2
Kąt nachylenia dachu 30 °
Min. szerokość działki 17.4m x 16.1m
Wys. kalenicy 6.08m
Cena projektu: 3790 zł

Leeds VI

LMB70e103.06m2

Powierzchnia parter 80.11 m2

Powierzchnia poddasze 43.81 m2

+16.19m² garaż +4.67m² kotłownia
Pow. zabudowy 105.22m2
Powierzchnia netto 148.02m2
Kąt nachylenia dachu 40 °
Min. szerokość działki 21.6m x 13.8m
Wys. kalenicy 7.3m
Cena projektu: 3890 zł3490 zł