Projekt Bastia DCB111, Dom Bastia, Projekty domów Bastia


Promocja mikołajkowa - projekt pod choinkę 500 zl taniej

Nasi architekci odpowiedzą na twoje pytania

  • 71 354 59 49
  • oraz:
  • 883 909 409

Właściwości projektu

 
Powierzchnia użytkowa: 99,37 m²
 + pow. garażu: 19,49 m²
 + pow. kotłowni: 7,18 m²
 + pow. strychu: 55,43 m²
Powierzchnia netto: 247,18 m²
Powierzchnia zabudowy: 175,69 m²
Minimalna szerokość działki: 23,40 m
Kubatura: 934 m³
Wysokość kalenicy: 8,31 m
Kąt nachylenia dachu: 35,0 °
Zapotrzebowanie
energetyczne:
EUco = 22,30 kWh/(m²rok)
EP spełnia nowe wymagania WT
Dom Energooszczędny
Szacunkowe koszty realizacji domu do stanu developerskiego od: 375 100 zł więcej informacji >>>
Bezpłatna wycena domu w systemie Wolf Haus
Szacunkowe roczne koszty ogrzewania domu: 705,78 zł więcej informacji >>>

Opis

Ukryj
Nieduży, wygodny dom parterowy, któremu można dodać nieco powierzchni, adaptując strych. Na parterze znajdują się trzy wygodne sypialnie, duża, jasna łazienka, przestronny salon graniczący z otwartą na niego kuchnią. Obok kuchni znajduje się podręczna spiżarnia. Duże przeszklenie w salonie sprawia, że wnętrze jest pełne naturalnego światła. Z salonu można wyjść na częściowo zadaszony taras. Zaplanowano również dodatkową toaletę, która znajduje się pod schodami. Poddasze można przeznaczyć na całkowicie wydzieloną strefę prywatną. Przy domu znajduje się garaż na jedno auto, a za nim pomieszczenie gospodarcze.

Ten projekt zawiera projekt instalacji rekuperacji!
Zapytaj o bezpłatną wycenę systemu rekuperacji.

W tym projekcie jako alternatywę można zastosować ogrzewanie na paliwo stałe.
Tylko w grudniu projekt domu pod choinkę 500 zł taniej!Tylko w grudniu projekt domu pod choinkę 500 zł taniej!

 

Rzuty

Ukryj

Parter

Bastia
1.1 Wiatrołap: 5,86 m²   oraz 1.13 Podest: 6,69 m²  
1.2 Komunikacja: 10,06 m²     1.14 Taras: 13,77 m²  
1.3 Pokój: 15,58 m²        
1.4 Łazienka: 7,53 m²        
1.5 Pokój: 12,02 m²        
1.6 Pokój: 10,29 m²        
1.7 Wc: 1,37 m² (1,54 m²)      
1.8 Pokój dzienny: 25,24 m²        
1.9 Kuchnia: 9,46 m²        
1.10 Spiżarnia: 1,96 m²        
1.11 Kotłownia: 7,18 m²        
1.12 Garaż: 19,49 m²        

Strych

  • Powierzchnia:
  • 55,43 m²
  • (120,97 m²)

System rekuperacji

Skorzystaj z rabatu 500 zł na kompleksową usługę montażu systemu rekuperacji od firmy Rekuperatory.pl. Voucher uprawniający do rabatu otrzymasz razem z zakupionym projektem. Zapoznaj się z regulaminem promocji.

Wypełnij formularz i zamów bezpłatną i niezobowiązującą wycenę na kompletny system rekuperacji do tego projektu.

Poniższe dane zbierane są przez Administratora Danych firmę Roha Group Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Rudzkiej 9-11. Zostałem/-am poinformowany/-a o przysługującym mi prawie dostępu do swoich danych, prawie do ich poprawiania oraz usuwania. Swoje dane osobowe podaję dobrowolnie.

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu i przedstawienia zamówionej oferty na zasadach określonych w regulaminie serwisu rekuperatory.pl
 Wyrażam zgodę na otrzymanie drogą elektroniczną na podany adres email oraz nr telefonu informacji handlowych i marketingowych ze świata rekuperacji na zasadach określonych w regulaminie serwisu rekuperatory.pl. Zgoda ta jest dobrowolna.

Bezpłatny katalog Domy Gotowe nr 22

 

Komentarze (145)

 
Dodaj komentarz
Captcha Image

2017-11-30 22:08:07

Tomek napisał(a): cytuj

Witam,prosze o przeslanie na mojego e-maila wersji tego domu ale bez garazu,pozdrawiam

2017-07-24 08:38:00

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Mateo z dnia 2017-07-22 14:54:50:

"Witam. Kiedy zmienzmienimy siłkę 44 na ytong 24 to minimalny wymiary działki zmniejszy się o 20cm?"

Nie. Silka ma 24 cm. Dodatkowe 20 cm to izolacja.

2017-07-22 14:54:50

Mateo napisał(a): cytuj

Witam. Kiedy zmienzmienimy siłkę 44 na ytong 24 to minimalny wymiary działki zmniejszy się o 20cm?

2017-07-12 11:40:58

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Nie mamy zaaranżowanego poddasza. Jedynie rzut otwartej przestrzeni z wymiarami. Można go uzyskać kontaktując się mailowo: biuro@lipinscy.pl

2017-07-12 01:30:21

Natalia napisał(a): cytuj

Witam, czy mogli byśmy otrzymać przykładową adaptację poddasza?
Pozdrawiam

2017-02-06 11:53:16

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Michal Czerw z dnia 2017-02-06 05:55:51:

"Witam. Posiadam bloczki h+h 24cm 500 wytrzymałość na sciskanie wedle producenta 2.5mpa +-0,5mpa
Czy ta wytrzymałość będzie wystarczająca i będą przydatne do budowy tego budynku?"

Prosimy o kontakt telefoniczny. Konstruktor odpowie na pytania.

2017-02-06 05:55:51

Michal Czerw napisał(a): cytuj

Witam. Posiadam bloczki h+h 24cm 500 wytrzymałość na sciskanie wedle producenta 2.5mpa +-0,5mpa
Czy ta wytrzymałość będzie wystarczająca i będą przydatne do budowy tego budynku?

2016-11-23 09:54:29

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Makietę mamy w biurze. Zapraszamy. Jeśli jest Pani zainteresowana prywatną makietą możemy polecić firmę - szczegóły: biuro@lipinscy.pl

2016-11-22 20:58:09

justyna napisał(a): cytuj

Czy jest możliwośc zamówienia makiety .?

2016-08-23 15:04:21

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Kolory pochodzą z programów graficznych, niestety nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć.

2016-08-22 19:53:52

Gosia napisał(a): cytuj

Chciałam zapytać o kolor stolarki okiennej - czy jest to antracyt po zewnętrznej stronie okien czy z dwóch stron jest ten sam odcień szarości?

2016-07-08 08:31:10

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Możemy przygotować wizualizacje. Zapraszamy do kontaktu bezpośredniego: biuro@lipinscy.pl

2016-07-07 18:26:59

Anna napisał(a): cytuj

Czy bylaby mozliwosc aby przedstawili nam Panstwo na maila inna wersje kolorystyczna tego projektu zgodnie z naszymi uwagami?

2016-07-06 09:38:21

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Zmiany wpłyną na zapotrzebowanie, ale żeby określić jak należy przeprowadzić obliczenia.
Zmianę bez problemu może nanieść lokalny architekt w ramach adaptacji.

2016-07-06 07:56:43

Barbara napisał(a): cytuj

Witam!
Czy postawienie scian zewn dwuwarstwowych,ale porotherm+wełna mineralna wplynie na podane przez Państwa zapotrzebowanie energetyczne?I czy zmiana ta jest możliwa przy zakupie projektu czy dokonuje jej architekt adaptujacy?

2016-06-26 21:01:45

jacek napisał(a): cytuj

SUPER PROJEKT . SKORO NA SCIANACH JEST 20 CM STYROPIANU 0,33 TO JAKA GRUBOSC STYROPIANU JEST NA STROPIE PRZY NIEZAGOSPODAROWANYM PODDASZU ?

2016-06-15 14:54:04

Magda napisał(a): cytuj

No nareszcie wnętrza! Długo musieliśmy czekać, ale warto było. Piękne są! Aż chce się budować.

2016-06-10 10:12:43

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Możemy przesłać rysunki pokazowe z zaznaczonymi słupami.
Prosimy o kontakt: biuro@lipinscy.pl

2016-06-10 07:58:28

powojec napisał(a): cytuj

Czy jest możliwość na rzucie poddasza zaznaczenia słupów więźby dachowej?

2016-06-02 09:37:01

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Wizualizacje są już prawie gotowe. Nanosimy ostatnie poprawki. Prawdopodobnie opublikujemy je w przyszłym tygodniu.

2016-06-01 12:17:41

Zainteresowany napisał(a): cytuj

Witam!
Nie bedac oryginalnym rowniez zapytam o mozliwosc obejrzenia wizualizacji,ktore badz co badz bardzo ulatwiaja podjecie ostatecznej decyzji co do wyboru projektu.
Kiedy mozna sie ich spodziewac?
Pozdrawiam

2016-05-12 22:07:41

Paweł napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika ABV z dnia 2016-04-22 09:25:26:

"Z niecierpliwoscia czekamy na wizualizacje."

Tak ciągle czekamy na wizualizacje....

2016-04-22 16:17:27

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Mario z dnia 2016-04-22 16:13:18:

"Czy można umieścić schody w innym miejscu? "

Można, ale tak, aby nie było nad nimi za nisko. Jaka jest inna proponowana lokalizacja? Może w salonie na ścianie nad telewizorem?

2016-04-22 16:13:18

Mario napisał(a): cytuj

Czy można umieścić schody w innym miejscu?

2016-04-22 09:25:26

ABV napisał(a): cytuj

Z niecierpliwoscia czekamy na wizualizacje.

2016-03-15 12:00:11

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Milena z dnia 2016-02-05 23:13:37:

"Witam,
Kiedy będziemy mogli zobaczyć wizualizacje?"

Powinny pojawić się w marcu.

2016-03-14 09:50:19

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Sylwia z dnia 2016-03-12 15:54:37:

"Witam czy będzie możliwość budowy tego domu z dachem dwuspadowym?"

Można wprowadzić taką zmianę. Prosimy o kontakt: biuro@lipinscy.pl

2016-03-14 09:41:26

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Można wprowadzić taką zmianę.

2016-03-12 15:54:37

Sylwia napisał(a): cytuj

Witam czy będzie możliwość budowy tego domu z dachem dwuspadowym?

2016-03-09 21:13:15

MARIA napisał(a): cytuj

Czy pomieszczenie 1.8 mozna powiększyć kosztem tarasu ?

2016-02-05 23:13:37

Milena napisał(a): cytuj

Witam,
Kiedy będziemy mogli zobaczyć wizualizacje?

2016-01-13 01:37:08

Przemek napisał(a): cytuj

Witam,
jaki jest koszt doprowadzenia domu do stanu developerskiego? W komentarzach poniżej przewija się cena 274 tyś zł, a na stronie od: 375 tyś zł.

2016-01-04 12:49:27

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika jacek z dnia 2015-12-31 18:15:54:

"JAKIE SĄ DOKŁADNE WYMIARY OKIEN NAROŻNYCH W TYM PROJEKCIE"

Prosimy o kontakt bezpośredni na biuro@lipinscy.pl. Prześlemy zestawienie stolarki.

2015-12-31 18:15:54

jacek napisał(a): cytuj

JAKIE SĄ DOKŁADNE WYMIARY OKIEN NAROŻNYCH W TYM PROJEKCIE

2015-12-29 10:32:01

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika jacek z dnia 2015-12-28 20:00:46:

"WITAM CHCIAŁBYM TEN DOM WYBUDOWAC Z PUSTAKÓW LECA BLOK CZYLI KERAMZYT . CZY JEST TAKA MOZLIWOSC. OPRÓCZ TEGO POKRYC DACH BLACHODACHOWKA POWIEKSZYC SALON W STRONE TARASU , POWIEKSZYC ŁAZIENKE KOSZTEM DUŻEJ SYPIALNI I ZMIENIC NA MNIEJSZE WYMIARY NIKTÓRE OKNA . CZY JEST TO MOŻLIWE
"

Można wprowadzić wszystkie opisane zmiany w ramach adaptacji u lokalnego architekta. Można wprowadzić tego typu zmiany w ramach adaptacji u lokalnego architekta. Szczegóły na: biuro@lipinscy.pl

2015-12-28 20:00:46

jacek napisał(a): cytuj

WITAM CHCIAŁBYM TEN DOM WYBUDOWAC Z PUSTAKÓW LECA BLOK CZYLI KERAMZYT . CZY JEST TAKA MOZLIWOSC. OPRÓCZ TEGO POKRYC DACH BLACHODACHOWKA POWIEKSZYC SALON W STRONE TARASU , POWIEKSZYC ŁAZIENKE KOSZTEM DUŻEJ SYPIALNI I ZMIENIC NA MNIEJSZE WYMIARY NIKTÓRE OKNA . CZY JEST TO MOŻLIWE

2015-12-28 19:57:56

jacek napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika PaulinaJaremko z dnia 2015-11-29 17:52:59:

"Nadal czekamy z niecierpliwością na wizualizacje :)"

WITAM CHCIAŁBYM TEN DOM WYBUDOWAC Z PUSTAKÓW LECA BLOK CZYLI KERAMZYT . CZY JEST TAKA MOZLIWOSC. OPRÓCZ TEGO POKRYC DACH BLACHODACHOWKA POWIEKSZYC SALON W STRONE TARASU , POWIEKSZYC ŁAZIENKE KOSZTEM DUŻEJ SYPIALNI I ZMIENIC NA MNIEJSZE WYMIARY NIKTÓRE OKNA . CZY JEST TO


2015-11-29 17:52:59

PaulinaJaremko napisał(a): cytuj

Nadal czekamy z niecierpliwością na wizualizacje :)

2015-10-28 14:38:05

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Wizualizacje powstaną wkrótce.
W projekcie nie przewidziano kominka. Można go doprojektować w ramach adaptacji.

2015-10-28 13:20:50

Anna Wasi napisał(a): cytuj

Witam,

Kiedy będzie wizualizacja wnętrza ? Czy jest w projekcie przewidziane miejsce na kominek, ewentualnie w którym miejscu ?

2015-10-08 15:20:20

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Jest to błąd na stronie. Poprawiamy. Przepraszamy.

2015-10-08 10:07:55

Ptyś napisał(a): cytuj

W katalogu który posiadam też jest cena 274 800 zł.Czemu teraz jest 525 400??

2015-10-06 11:24:31

Anna napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika j z dnia 2015-10-03 12:24:20:

"Jak to jest ,ze ten Dom najpierw kosztowal 274000 do stanu deweloperskiego a teraz kosztuje przeszlo 500000?"

Mam to samo pytanie...jak to?

2015-10-03 12:24:20

j napisał(a): cytuj

Jak to jest ,ze ten Dom najpierw kosztowal 274000 do stanu deweloperskiego a teraz kosztuje przeszlo 500000?

2015-09-30 10:13:28

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Zgoda może być wymagana przez urząd. Przygotujemy ją bezpłatnie.

2015-09-29 17:21:18

Mietek M napisał(a): cytuj

Witam, po zakupie projektu będę pewnie chciał wprowadzić pewne zmiany. Czy potrzebuję na to jakiejś zgody od Państwa? Jeśli tak to ile to kosztuje?

2015-07-17 10:20:16

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Agnieszka z dnia 2015-07-16 20:59:04:

"Jaka jest wartość Euco w tym projekcie? "

Wartość EUco = 20,92 kWh/(m2rok)

2015-07-16 20:59:04

Agnieszka napisał(a): cytuj

Jaka jest wartość Euco w tym projekcie?

2015-06-22 08:11:20

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Ania z dnia 2015-06-21 11:47:30:

"Czy w przypadku dodania kominka na ścianie przy schodach trzeba będzie dodać drugi komin?"

Tak.

2015-06-21 11:47:30

Ania napisał(a): cytuj

Czy w przypadku dodania kominka na ścianie przy schodach trzeba będzie dodać drugi komin?

2015-05-22 10:15:15

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Minimalna powierzchnia działki to 454 mkw. Informacje szczegółowe z wymiarami znajdują się pod opisem projektu.

2015-05-21 21:20:08

Marek napisał(a): cytuj

Jaka jest minimalna powierzchnia dzialki aby zmiescil sie na nie ten dom? Czy wystarczy 1000mkw ?

2015-05-13 08:08:57

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W tym projekcie można zaadaptować strych.
Nie ma jeszcze wersji z dachem dwuspadowym.

2015-05-12 18:28:34

Ania napisał(a): cytuj

Czy jest już projekt domu przerobiony z dachem dwuspadowych i poddaszem do adaptacji?

2015-05-12 15:08:35

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Pani Aneto, możemy opracować dostosowanie do programu NFOŚiGW. Prosimy o kontakt bezpośredni: biuro@lipinscy.pl

2015-05-11 20:27:42

Aneta napisał(a): cytuj

Bardzo podoba nam się projekt Bastia ale zależy nam na domu pasywnym. Czy istnieje możliwość dostosowania tego projektu do standardu EUco>15, spełniając wymagania NFOŚiGW?

2015-05-11 14:53:00

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Triss z dnia 2015-05-09 21:56:52:

"Czy jest możliwość ogrzewania pompą ciepła gruntową?"

Tak. Można zastosować takie rozwiązanie.

2015-05-09 21:56:52

Triss napisał(a): cytuj

Czy jest możliwość ogrzewania pompą ciepła gruntową?

2015-04-27 09:49:59

MARIUSZ napisał(a): cytuj

Witam!

Czy można prosić inwestorów o przesłanie zdjęć gotowego domu na priva - extrabike@op.pl
Zastanawiam się na zakupem tego projektu, jestem ciekaw jak wygląda gotowy projekt w realu, czy były podczas budowy jakieś niespodzianki?
Pozdrawiam

2015-04-23 16:57:43

Milena N napisał(a): cytuj

Projekt jest cudowny ale jedna jedyna rzecz mi nie odpowiada tj okno w kuchni za nic nie chce miec w kuchni okna ale boje sie ze jesli go zamuruje bedzie dosc ciemno czy daloby sie cos z tym zrobic? Ma ktos moze jakies pomysly?

2015-04-10 19:40:19

Janusz J napisał(a): cytuj

Szacunkowe koszty ogrzewania, przy tak niskich kosztach realizacji to dobry prognostyk dla tego projektu :)

2015-04-03 08:48:38

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Tak. Wygodnie zmieści się tam stół z ośmioma krzesłami.

2015-04-02 15:39:34

Magda napisał(a): cytuj

Czy metraż tarasu z tyłu budynku jest wystarczająco duży aby można było spokojnie zjeść obiad z rodziną latem ?

2015-03-25 14:35:46

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Wszystkie te dane są szacunkowe, określane wskaźnikowo na podstawie technologii i rodzaju domu. Koszty rekuperatora są ujęte, ale szczegółową wycenę może przygotować firma Rekuperatory.pl. W panelu po lewej stronie jest Oferta dodatkowa - Rekuperacja. Można przez formularz zapytać o wycenę systemu. Nie jesteśmy w stanie określić zmian wynikających z likwidacji systemu rekuperacji. Schody też nie są określone.

2015-03-24 21:33:17

maciej napisał(a): cytuj

Witam

Czy orientacyjny kosztorys (274000 złotych) zawiera koszty instalacji rekuperatora?
Rozumiem , że z modyfikacją bryły budynku i zamianą okna w kotłowni na wejście od ogrodu nie będzie problemu?
W jakim standardzie przewidujecie Państwo schody na poddasze w powyższej wycenie? Czy mają być one jakieś techniczne do późniejszego wykończenia na etapie adaptacji poddasza?
Roczne szacunkowe koszty ogrzewania są podane z rekuperatorem? Jak będą się kształtowały bez rekuperacji?

2015-03-23 12:03:15

Pal.4 napisał(a): cytuj

witam. Chciałabym się dowiedzieć ile mniej więcej może kosztowac wybudowanie takiego domku??

2015-03-03 14:11:34

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W tym projekcie poddasze jest nieużytkowe.

2015-02-28 19:59:57

michał napisał(a): cytuj

Witam, czy rezygnacja z poddasza użytkowego jest możliwa w tym projekcie i jak wpłynęłaby na koszty budowy?

2015-02-26 09:15:24

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Szanowni Inwestorzy, jeśli jest taka możliwość prosimy o przesłanie zdjęć z realizacji projektu na naszego maila: biuro@lipinscy.pl lub o publikację ich na naszym profilu na Facebooku https://pl-pl.facebook.com/Lipinscy.Domy

2015-02-23 15:40:13

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Można powiększyć dom. Wpłynie to na cenę w zależności od nowopowstałego metrażu.

2015-02-20 21:41:19

agnieszka napisał(a): cytuj

Witam,

z komentarzy wyczytalam ze jest mozliwosc rezygnacji z garazu i pom.CO w celu pomniejszenie kosztow budowy.
czy jest natomiast mozliwosc powiekszenia powierzchni mieszkalnej o okolo 1 m od strony kuchni i czy wplynie to znaczaco na koszt budowy??

pozdrawiam

2015-02-16 14:39:40

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Łukasz z dnia 2015-02-14 16:44:12:

"Witam
Jak wygląda rzut poddasza?"

Jest to otwarta przestrzeń do aranżacji wg upodobań inwestora.

2015-02-16 14:32:03

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika k&t z dnia 2015-02-13 23:00:05:

"Witam, proszę powiedzieć w którym miejscu można umiejscowić kominek w salonie"

Np na ścianie przy schodach lub na ścianie przy kotłowni.

2015-02-14 16:44:12

Łukasz napisał(a): cytuj

Witam
Jak wygląda rzut poddasza?

2015-02-13 23:00:05

k&t napisał(a): cytuj

Witam, proszę powiedzieć w którym miejscu można umiejscowić kominek w salonie

2015-01-29 10:11:57

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Tak. Można wprowadzić takie zmiany. Szczegóły można uzyskać mailowo: biuro@lipinscy.pl

2015-01-28 19:37:32

Ewa E napisał(a): cytuj

Mam pytanie. Czy pomieszczenie 1.11 można nieco powiększyć? Tak aby powstało tam miejsce na takie rzeczy jak rower czy kosiarka i zrobić w nim drzwi prowadzące do ogrodu?

2015-01-27 14:24:15

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Można zrezygnować z garażu, ale trzeba wówczas zdecydować gdzie umieścić kocioł. Koszt budowy zmniejszy się o 30-40 tys.

2015-01-27 13:17:34

Grzegorz Goł napisał(a): cytuj

Witam, czy jest mozliwosc rezygnacji z garazu? Ile obniżyłoby to koszta budowy?

2015-01-22 08:58:11

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Poszerzenie garażu może wykonać architekt lokalny w ramach adaptacji za naszą pisemną zgodą.
Możemy wprowadzić taką zmianę również u nas w biurze. Prosimy o kontakt: biuro@lipinscy.pl

2015-01-21 17:17:12

Paulina Szymczak napisał(a): cytuj

Witam serdecznie
Mam pytanie co do garazu. Jest opcja poszerzenia na dwa auta? Projekt domu jest rewelacyjny :)

2015-01-14 14:23:00

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Tak. Dom kwalifikuje się do programu Mieszkanie dla Młodych.

2015-01-13 09:21:33

Monika napisał(a): cytuj

Witam, Czy ten projekt kwalifikuje się do programu MDM?

2015-01-07 14:00:38

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

To pytanie do firmy rekuperatory.pl - naszego partnera.

2015-01-06 02:59:32

Jacek napisał(a): cytuj

Koszty ogrzania są mniejsze, ale jakie są dodatkowe koszty związane z konserwacja, działaniem i wymianami reperkuracji?

Podobno to koszty 600-700 zł/rok. A wymieniać sprzęt nalezy co 15 lat.

2014-12-18 08:56:05

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Powierzchnia ścian konstrukcyjnych zewnętrznych 155,8 m2
Powierzchnia ścian konstrukcyjnych wewnętrznych 52,3 m2
Powierzchnia ścian działowych GK 62,45 m2

Można zastosować piec na ekogroszek i utworzyć przejście np. przez kuchnię do garażu.
W celu uzyskania szczegółów prosimy o kontakt: biuro@lipinscy.pl

2014-12-17 18:49:17

lukasz napisał(a): cytuj

Witam. Mam kilka pytań.
1.) Jaka jest powierzchnia ścian nośnych?
2.) Jaka jest powierzchnia ścian działowych? Chcemy policzyć koszty materiałów.
3.) Czy można dostosować projekt do ogrzewania z piecem na paliwo stałe i jakie wiążą się z tym zmiany?
4.) Czy można zrobić przejście z domu do kotłowni bez wychodzenia na zewnątrz? Jak tak to gdzie by ono miało być?
Czekamy na odpowiedzi i pozdrawiamy.

2014-12-09 08:32:49

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Tak. Nad widokami projektu jest opcja ODBICIE LUSTRZANE.

2014-12-08 23:00:16

monia napisał(a): cytuj

Witam, czy jest mozliwosc odbicia lustrzanego, zeby garaz byl po przeciwnej stronie?

2014-11-25 09:36:40

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Można przeprojektować dach. Kocioł gazowy można umieścić w łazience. W celu określenia kosztów prosimy o kontakt mailowy: biuro@lipinscy.pl

2014-11-22 23:37:11

Mateusz napisał(a): cytuj

Witam !! myślę że bardzo praktyczny projekt idealnie pasuje na moją działkę niestety budżet nie pozwoli mi na taką budowę. I tu pytanie do Lipińscy projekty - Czy można zmienić dach na taki prosty z domu Lucca II LMB71a i jaki byłby w tedy kosztorys ?? Piszecie: Bez garażu koszt budowy byłby o około 35 tys. mniejszy hmm kotłownia musi być. Proszę o jakieś sugestie z Państwa strony? Kotłownia zamiast pokoju?? na pewno mniej okien dachowych. Jakie koszty stan developerski po takich zmianach ? Jeśli coś źle sformułowałem to przepraszam i dziękuje za odpowiedź.

2014-11-05 15:03:17

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Proszę zobaczyć projekt Denver, Haga II i Toledo IV.

2014-11-05 09:57:33

Łukasz napisał(a): cytuj

Czy jest możliwość przeniesienia garażu na drugą stronę domu? Tak, żeby salon był z prawej strony a garaż z lewej?
Lub mają państwo podobny projekt w układzie jak wyżej napisałem?

2014-11-04 16:53:21

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Tak, można zagospodarować poddasze.

2014-11-04 10:46:55

Andrzej Panasewicz napisał(a): cytuj

Czy istnieje możliwośc zagospodarowania poddasza ?

2014-11-03 12:35:37

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Można połączyć domy ścianą garażu i zmienić konstrukcję dachu. Szerokość działki - 40,8 m.

2014-11-01 20:56:12

monika napisał(a): cytuj

Witam, czy jest mozliwosc zabudowy blizniaczej i jakie bylyby wtedy minimalne wymiary dzialki?

2014-10-29 11:59:25

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Można wprowadzić takie zmiany. Niestety ciężko oszacować zmianę kosztów realizacji.

2014-10-28 23:11:36

wojtek napisał(a): cytuj

Czy mozna zwiększyć powierzchnię pomieszczenia 1.11 i zrobić jeden dach czterospadowy? Orientacyjnie ile dzięki temu mozna zmneijszyć koszty dachu?

2014-10-27 10:19:21

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Można zastosować płytę. Koszt realizacji zależy od warunków geologicznych więc trudno go oszacować.

2014-10-26 16:53:14

Mateusz napisał(a): cytuj

Czy jest możliwość zastosowania płyty fundamentowej? Jak by to wpłynęło na koszt budowy i energooszczednosc budynku?

2014-10-23 11:06:06

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Zmiany wentylacji można wprowadzić. Ilość kominów zmieni się. Natomiast dostosowanie fundamentów wykonać może architekt lokalny w ramach adaptacji.

2014-10-23 11:04:42

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika paulina z dnia 2014-10-21 15:23:10:

"Czy jest mozliwosc wybudowania tego domku w systemie szkieletowym i z dachem dwu spadowym i jaki to byl by koszt??? Czy jest mozliwosc zrobienia kosztorysu na taki dom.bo jestem zainteresowana."

Zapraszamy do przesłania zapytania do firm wykonawczych korzystając z opcji w panelu po lewej stronie - Buduj Eko i Domy Gotowe.

2014-10-22 22:29:45

Janek napisał(a): cytuj

To znowu ja;) Jak wysoko można podnieśc dom? Można go podnieść nag grunt 80cm? Wyjaśniam, że bedę mieszkał blisko rzeczki i chcę uniknąć mokrych niespodzianek.

2014-10-22 22:27:07

Janek napisał(a): cytuj

Chcę zrezygnować z rekuperacji. Czy tradycyjna wentylacja mechaniczna ma szansę tutaj na zastosowanie? Czy jeden komin wystarczy?

2014-10-21 15:23:10

paulina napisał(a): cytuj

Czy jest mozliwosc wybudowania tego domku w systemie szkieletowym i z dachem dwu spadowym i jaki to byl by koszt??? Czy jest mozliwosc zrobienia kosztorysu na taki dom.bo jestem zainteresowana.

2014-10-20 09:55:05

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Można wprowadzić takie zmiany.

2014-10-18 22:38:16

Artur napisał(a): cytuj

Dzien dobry, mam do Panstwa pytanie czy jest mozliwosc wysuniecia kuchni do przodu kosztem podestu i tak samo salonu kosztem tarasu. Dziekuje.

2014-10-08 14:40:12

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Zmiany są możliwe i może je wprowadzić architekt adaptujący.

2014-10-08 09:50:41

klawdia napisał(a): cytuj

Czy istniałaby możliwość zmiany garażu na ścianę sąsiadującą z pokojami? czy taką zmianę może zrobić architekt przy adaptacji projektu?

2014-10-06 12:26:07

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Zmiany materiałów mogą być wprowadzone przez uprawnionego architekta lokalnego w ramach adaptacji, ponieważ należy sprawdzić czy obciążenia nie będą zbyt duże. Wełnę również można zastosować ale także trzeba zrobić dodatkowe obliczenia w celu ustalenia grubości.

2014-10-05 17:55:27

moto.es napisał(a): cytuj

Witam. Podoba mi się projekt. Czy można zamiast cegły silikatowej, użyć bloczki suporex i zamiast styropianu, wełnę mineralną? Jakiej grubości musiałby być bloczek? I warstwa wełny?

2014-09-29 14:02:16

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika cichy z dnia 2014-09-26 14:42:57:

"Czy można zmienić kąt dachu do 40 stopni i czy byłoby to bardzo kosztowne. jak wpłynęłoby to na wygląd budynku. W planie zagospodarownia działki ma własnie kąt dachu 40 stopni no i taki powstał prob;em gdyby sie zdecydował na ten domek"

Można zmienić kąt nachylenia dachu na 40 st. Zmianę może wprowadzić architekt adaptujący. Dom nie straci na wyglądzie. Nie zwiększy się znacząco koszt realizacji.

2014-09-29 07:38:44

Przemek Pawelczuk napisał(a): cytuj

Świetny projekt! Właśnie czegoś takiego szukałem! Podoba się i mi i żonie! :D Dotąd nei mogliśmy się zgodzić w tej kwestii :P

2014-09-26 14:42:57

cichy napisał(a): cytuj

Czy można zmienić kąt dachu do 40 stopni i czy byłoby to bardzo kosztowne. jak wpłynęłoby to na wygląd budynku. W planie zagospodarownia działki ma własnie kąt dachu 40 stopni no i taki powstał prob;em gdyby sie zdecydował na ten domek

2014-09-25 08:37:32

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

1. Tak. Można umieścić kominek w salonie.
2. 263,85 m kw.
3. Tak. Można zastosować piec na paliwo stałe.
4. 55,43 m kw.

2014-09-24 16:06:47

Podoba mi napisał(a): cytuj

Mam pytaniedo biura:
1.czy jest mozliwosc umieszczenia kominka w salonie.
2. Jaka jest powierzchnia dachu
3. Czy mozna ogrzewanie na paliwo stale tzn. Opal drewno, wegiel?
4. Jaka by miala powierzchnia poddasza?

2014-09-16 11:55:46

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Wizualizacje wnętrz do nowych projektów są w przygotowaniu, więc być może niedługo również Bastię będzie można zobaczyć wewnątrz.

2014-09-16 09:02:53

Malgo napisał(a): cytuj

Czy zainteresowani projektem mogą liczyć na wizualizacje wnętrz, jakie można zobaczyć przy innych Państwa projektach? :)

2014-09-12 08:35:39

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Jak najbardziej! ;-) Dostępna jest już wersja podstawowa oraz lustrzane odbicie. Zapraszamy.

2014-09-11 17:01:12

Magda napisał(a): cytuj

Czy projekt można już zamawiać?

2014-09-11 09:45:10

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W celu uzyskania informacji dotyczących kosztów prosimy o kontakt bezpośredni: biuro@lipinscy.pl

2014-09-09 04:40:05

Wojciech Ostropolski napisał(a): cytuj

jakie byly by srednie koszta przy adoptacji poddasza na pokoj z lazienka lub dwa pokoje do stanu dewelopperskiego? Ile kosztowal by srednio dobry system rekuperacji wraz z gwc i zbiornikiem na wode zasilanym panelami solarnymii, chodzi mi o caly system domu pasywnego i czy jakies dodatkowe koszta na docieplenie? pozdrawiam serdecznie

2014-09-05 18:06:01

arek napisał(a): cytuj

mam pytanie, czy można garaż zaprojektowac z drugiej strony domu?? tzn z tej strony co sa pokoje

2014-09-03 12:19:32

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Ceny są uaktualniane przynajmniej dwa razy w roku. Natomiast od zeszłego roku poziom cen zmienił się niezauważalnie, poniżej 1%.

2014-09-02 22:07:22

michał napisał(a): cytuj

Witam,
bardzo ciekawy projekt. Ogólnie to nic nie mam do rozkładu pomieszczeń etc. Wiem zresztą, że większość zmian może wprowadzić lokalny architekt( wymagana jest tylko Państwa zgoda:)). Bodowałem Ustronny c32 od Muratora Państwa Projektu.

Mam pytanie w związku z kosztami realizacji cytuję poniżej,
Szacunkowe koszty realizacji domu do stanu developerskiego od: 274 800 zł
czy ww. kwota jest oszacowna na rok 2014 czy 2013?

Ja buduję metodą gospodarczą przy maksymalnym wkładzie własnym, ale ostatnio z żoną zainteresował nas ww. projekt i koszta.
Na pewno będą niższe od ww. kwoty ale chodzi mi czy zestawienie cen materiałów było brane z 2014roku. Jak tak to lux.

pozdrawiam,
Michał Zaczek

2014-08-28 08:27:35

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Kominek w żadne sposób nie wpłynie na EUco. Natomiast zaprojektowanie dachu dwuspadowego obniży koszt realizacji, jednak dokładne określenie wpływu na cenę i EUco wymagałoby dodatkowych obliczeń.

2014-08-27 21:53:26

Sylwia i Jacek napisał(a): cytuj

Mam pytanie odnośnie konstrukcji dachu, czy istnieje możliwość zastosowania dachu dwuspadowego takiego jak np. w projekcie Rimini i w jakim stopniu wpłynęło by to na wskaźnik EUco oraz na cenę stanu deweloperskiego?
Pytanie drugie, czy jest możliwość zainstalowania kominka oczywiście w miejscu istniejącego przewodu kominowego i jak ten fakt wpłynie ne EUco?

2014-08-27 11:49:30

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Zmiany są możliwe. Wprowadzić je może architekt lokalny w ramach adaptacji.

2014-08-26 17:00:27

KingaH napisał(a): cytuj

Pytania do projektantów.

1. Czy istnieje możliwość wprowadzenia takich zmian, aby realizacja projektu była możliwa na działce o szerokości 23 m?? np. zmniejszając szerokość garażu?
Projekt świetny...brakuje nam tylko te 0,4 m szerokości działki
2. Czy jest możliwa w ramach adaptacji zmiana lokalizacji spiżarni, tak aby była bezpośrednio obok garażu, i aby było przejście bezpośrednio z garażu do tej spiżarni??
Z góry dziękuję za odpowiedź.

2014-08-18 09:43:58

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Dom można podpiwniczyć. Schody można umieścić w miejscu toalety - wpasują się pod górny bieg. Toaletę natomiast można umieścić np. w pomieszczeniu 1.10.

2014-08-16 18:19:24

Malgo napisał(a): cytuj

Czy nie byłoby problemu z podpiwniczeniem domu? Gdyby schody do piwnicy umiejscowione były kosztem małej toalety - czy można by ulokować ją w innym miejscu na parterze?

2014-08-04 12:33:18

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Projekt jak najbardziej można już zamówić i w ciągu dwóch tygodni będzie on gotowy do wysyłki. Koszt szacunkowy jest kosztem średnim określanym na podstawie cenników Sekocenbudu i zmienić on się może w zależności od materiałów czy sposobu realizacji np. sposobem gospodarczym.

2014-08-01 07:37:09

Krzysztof napisał(a): cytuj

"Projekt w trakcie opracowywania" co to konkretnie oznacza? Czy projekt można już kupić? Czy w związku z opracowywaniem projektu szacunkówy koszt budowy zamieszczony na stronie może się zmienić?

2014-07-30 17:27:08

sylwia napisał(a): cytuj

jak mógłby wyglądać projekt poddasza czy jest możliwość zobaczyć i ile by było pokoi i jedna łazienka z garderoba

2014-07-29 12:16:20

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Tak, można zagospodarować poddasze.

2014-07-29 11:43:02

Rudy napisał(a): cytuj

Witam, czy jest możliwość zagospodarowania poddasza w tym projekcie?

2014-07-20 16:00:14

Lucek napisał(a): cytuj

Wszystko kwestia perspektywy - zależy czym się jeździ :P

2014-07-11 21:33:58

Arkadiusz napisał(a): cytuj

To ciekawy pomysł i spora oszczędność! Zamiast garażu można postawić dużo tańszą wiatę.

2014-07-11 10:20:31

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Bez garażu koszt budowy byłby o około 35 tys. mniejszy, zakładając oczywiście, że piec gazowy przeniesiony zostałby do domu (np. koło kuchni lub do łazienki) i nie byłoby również kotłowni za garażem.

2014-07-09 13:35:42

Kasia napisał(a): cytuj

Czy jest wariant projektu bez garazu? Jaki bylby wtedy koszt budowy?

2014-07-09 10:09:38

Dominik napisał(a): cytuj

Nieźle, to w takim razie naprawdę ekonomiczny projekt :)

2014-07-05 11:31:57

@Krzysiek@ napisał(a): cytuj

Znalazłem w zakładce technologia, że gazowe, ale można zastosować kocioł na paliwo stałe :) Fajna opcja, wtedy będzie jeszcze taniej.

2014-06-24 12:05:30

Dominik napisał(a): cytuj

Wow! Szacowane koszty ogrzania tego budynku są naprawdę niskie! Jakie paliwo założono w projekcie?

2014-06-04 11:29:57

@Krzysiek@ napisał(a): cytuj

Rewelacyjny projekt! Jak tylko znajdę działkę to buduję! :)

Hormann promocja 2018 RenoMaticLight