Projekt Skagen DCP401, Dom Skagen, Projekty domów Skagen

bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

Nasi architekci odpowiedzą na twoje pytania

  • 71 354 59 49
  •  
  • oraz: 883 909 409
Szukaj w serwisie

Znajdź projekty domów jednorodzinnych

Wybierz typ domu Typ domu:
Wybierz właściwości projektu Powierzchnia użytkowa
Dodatkowe atrybuty:
Drukuj kartę projektu Poleć znajomemu
  
Powierzchnia użytkowa: 142,28 m2
 + pow. garażu: 19,21 m2
Powierzchnia netto: 163,59 m2
Powierzchnia zabudowy: 118,77 m2
Minimalna szerokość działki: 20,00 m
Kubatura: 808 m3
Wysokość kalenicy: 9,07 m
Kąt nachylenia dachu: 30,0 °
Zapotrzebowanie
energetyczne:
EUco = 19,41 kWh/(m2rok)
EP spełnia nowe wymagania WT
Dom Energooszczędny

Szacunkowe koszty realizacji domu do stanu developerskiego od: 412 302 zł więcej informacji >>>
Szacunkowe roczne koszty ogrzewania domu: 879,59 zł więcej informacji >>>
Projekt z konkursu DOM DOSTĘPNY na rok 2021 Wydawnictwa Murator.
Malowniczy dom, będący spełnieniem marzeń o własnych czterech kątach. Energooszczędny, piętrowy, funkcjonalny, idealny dla czteroosobowej rodziny. Przestronna kuchnia z własnym tarasem jest świetnym miejscem do rodzinnych posiłków. W części dziennej na parterze mamy duży salon otwarty na ogród z narożnymi oknami i tarasem, gabinet oraz łazienkę. Część gospodarcza to garaż oraz kotłownia. Na piętrze znajduje się duża sypialnia rodziców z własną łazienką i obszerną garderobą, a także dwa jasne pokoje dla dzieci i łazienka. Do dyspozycji mieszkańców jest również strych.
Projekt jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych.
W projekcie zastosowano panele fotowoltaiczne, rekuperację, pompę ciepła, energooszczędną stolarkę oraz dodatkowe ekologiczne rozwiązania jak np. zbiornik na deszczówkę. Spełnia on warunki techniczne obowiązujące od 2021 roku.

Ten projekt zawiera projekt instalacji rekuperacji!
Zapytaj o bezpłatną wycenę systemu rekuperacji.

Parter

Skagen
1.1 Wiatrołap: 5,74 m2  
1.2 Komunikacja: 2,44 m2  
1.3 Kuchnia, jadalnia: 14,16 m2  
1.4 Pokój dzienny: 26,15 m2 (28,25 m2)
1.5 Pokój: 11,16 m2  
1.6 Łazienka: 4,04 m2  
1.7 Pralnia, c.o.: 6,15 m2  
1.8 Garaż: 19,21 m2  
oraz
 
 
 
 
 
 
 
1.9 Podest: 16,80 m2  
1.10 Taras: 23,50 m2  
  
  
  
  
  
  

Piętro

Skagen
2.1 Komunikacja: 6,66 m2  
2.2 Schody: 3,96 m2  
2.3 Pokój: 14,09 m2  
2.4 Pokój: 14,09 m2  
2.5 Łazienka: 5,68 m2  
2.6 Pokój: 14,20 m2  
2.7 Garderoba: 6,95 m2  
2.8 Łazienka: 6,81 m2  
 
 
 
 
 
 
 
 
  
  
  
  
  
  
  
  

System rekuperacji

Zamów bezpłatną wycenę systemu rekuperacji wysyłając poniższy formularz, a przy podpisaniu umowy na wykonanie systemu w firmie Rekuperatory.pl otrzymasz gratis 2 komplety najnowszej generacji filtrów G4 i F7 o podwyższonej klasie filtracji.

Informujemy, że podane tu dane zbierane są na potrzeby ROHA GROUP Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, 54-427 Wrocław, ul. Rudzka 9-11 dla potrzeb wykonania oferty handlowej. Zapewniamy, że ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych oraz prawo do ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne. Podając swoje dane osobowe w formularzu potwierdza Pani/Pan ich autentyczność i zgodność ze stanem faktycznym oraz wyraża Pani/Pan zgodę na gromadzenie tych danych przez ROHA GROUP Sp. z o.o. w bazie danych.

 Zgadzam się na przetwarzanie moich danych w przez Roha Group Sp. z o.o. w celach promocyjno-marketingowych.
 Zgadzam się na przesyłanie na podany adres elektroniczny informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dn. 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.


Bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

 

Komentarze (38)

 
Dodaj komentarz
Captcha Image


2017-04-24 09:40:07

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można zmienić technologię w ramach adaptacji.

2017-04-21 16:04:37

agnieszka k. napisał(a):

cytuj
dzien dobry ,

czy skangen projekt mozna wykonac jako dom z paneli SIP ?

z gory dziekuje za odpowiedz

2017-04-18 09:12:53

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można zmienić technologię i ogrzewania w ramach adaptacji.

2017-04-15 20:21:30

Damian&Marta napisał(a):

cytuj
Witam, czy istnieje możliwość zrezygnowania z pompy ciepła ? Budowę domy w technologi Izodom z wykorzystaniem ogrzewania systemu fotowoltaicznego ?

2017-01-02 15:35:51

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Projekt ten nie został jeszcze zrealizowany.

2017-01-02 09:40:04

joannabor napisał(a):

cytuj
Czy dysponujecie Państwo zdjęciami z realizacji tego projektu?

2016-12-29 22:00:32

DOROTA 1 napisał(a):

cytuj
jaki byłby koszt domu w stanie developerskim,kiedy będzie rezygnacja z paneli,rekuperacji i nie pompa ciepła a piec na pelet

2016-08-30 14:43:31

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można wprowadzić takie zmiany.

2016-08-21 00:26:17

Konrad napisał(a):

cytuj
Czy można zrezygnować z grazu i wstawić komin i piec na pellet oprócz pompy ciepla?

2016-07-22 10:07:25

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Adam z dnia 2016-07-21 23:06:07:

"Witam Czy jest możliwa zmIana projektu dla działki o szer 19m"

Można zlikwidować okna na ścianie szczytowej i wówczas przysunąć ją na 3 m do granicy - minimalna szerokość wyniesie 19 m.

2016-07-21 23:06:07

Adam napisał(a):

cytuj
Witam Czy jest możliwa zmIana projektu dla działki o szer 19m

2016-07-18 09:54:02

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika renatadig z dnia 2016-07-03 14:18:44:

"Witam, czy mają Państwo więcej wizualizacji tego domu? Jeśli tak poproszę je na maila: renatadig@vp.pl.
Dziękuję"

Wszystkie dostępne wizualizacje opublikowane są powyżej.

2016-07-18 09:53:15

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Darek z dnia 2016-07-16 22:16:03:

"Szukam projektu z płaskim dachem. Rozkład i funkcjonalność SKAGENa bardzo mi odpowiada. Czy "spłaszczenie" SKAGENa było by możliwe i czy jest to kosztowny zabieg?"

Taka zmiana jest możliwa. Szczegóły: biuro@lipinscy.pl

2016-07-16 22:16:03

Darek napisał(a):

cytuj
Szukam projektu z płaskim dachem. Rozkład i funkcjonalność SKAGENa bardzo mi odpowiada. Czy "spłaszczenie" SKAGENa było by możliwe i czy jest to kosztowny zabieg?

2016-07-03 14:18:44

renatadig napisał(a):

cytuj
Witam, czy mają Państwo więcej wizualizacji tego domu? Jeśli tak poproszę je na maila: renatadig@vp.pl.
Dziękuję

2016-04-29 08:48:04

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można wprowadzić takie zmiany u lokalnego architekta w ramach adaptacji.

2016-04-24 14:10:35

Czarna_Renia napisał(a):

cytuj
Witam, czy jest możliwość przestawienia schodów w miejsce łazienki - parter, a kotłownię zmniejszyć i dodać tam łazienkę. Podobnie jak w projekcie Dbały Murator EC348. Dziękuję.

2016-03-14 09:57:54

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Lukas z dnia 2016-03-13 18:50:01:

"Witam, czy była by możliwość połączenia garażu z kotłownia oraz jego poszerzenia do około 6m. Oczywiście kosztem delikatnie mniejszej energetycznosci?"

Można wprowadzić takie zmiany w ramach adaptacji lub u nas w biurze.

2016-03-13 18:50:01

Lukas napisał(a):

cytuj
Witam, czy była by możliwość połączenia garażu z kotłownia oraz jego poszerzenia do około 6m. Oczywiście kosztem delikatnie mniejszej energetycznosci?

2016-01-26 12:38:18

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Projekt będzie gotowy w ciągu kilkunastu dni od zamówienia.

2016-01-25 18:39:47

AdamGrabowski napisał(a):

cytuj
witam.KIedy projekt będzie gotowy?

2015-09-29 16:35:19

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Stefan z dnia 2015-09-28 00:08:36:

"Witam,

Jak kształtowałby się koszt realizacji domu do stanu developerskiego przy założeniu rezygnacji z paneli fotowoltaicznych i zastąpieniu pompy ciepła kotłem gazowym kondensacyjnym?"

Koszt byłby o około 40-50 tys. zł niższy niż podany. Czyli 360-370 tys. zł netto.

2015-09-28 00:08:36

Stefan napisał(a):

cytuj
Witam,

Jak kształtowałby się koszt realizacji domu do stanu developerskiego przy założeniu rezygnacji z paneli fotowoltaicznych i zastąpieniu pompy ciepła kotłem gazowym kondensacyjnym?

2015-07-13 10:24:45

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Cieszymy się, że projekt się podoba. Zgadza się, zadaszenia to markizy.

2015-06-01 07:54:22

Maggie napisał(a):

cytuj
Witam,
piękny projekt. Czy te daszki na oknami to markizy?

Pozdrawiam

2015-04-15 15:24:57

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika wissnia z dnia 2015-04-14 18:59:16:

"Witam,
jakie jest rozmieszczenie wg stron swiata i czy bylaby opcja zastosowania dachu plaskiego (jak wtedy zmienia sie parametry)?"

Optymalne usytuowanie to wjazd od wschodu. Wówczas salon doświetlony jest od strony południowej i zachodniej. Można zastosować dach płaski, a parametry zmienią się nieznacznie.

2015-04-15 14:39:07

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Kasia z dnia 2015-04-14 12:59:39:

"Witam. Czy jest możliwość adaptacji wnętrza parteru tak żeby był kominek, niekoniecznie z rozprowadzeniem ciepła na kondygnacje? Czy można powiększyć garaż (chodzi o jego długość i nawiązać do ściany bocznej budynku). Czy nie zaburzy to bryły budynku. Mają Państwo pomysł na to jak zaaranżować wnętrza aby wygospodarować miejsce na stół w salonie? I ostatnie moje pytanie w rzucie parteru, powierzchnia łączna jeśli chodzi o pokój dzienny podane są dwa wymiary. Czego dotyczy wymiar w nawiasie. Pozdrawiam."

Kominek nie jest dobrym pomysłem w domach pasywnych ze względu na szczelność budynku. Garaż można powiększyć - nie wpłynie to negatywnie na budynek. Stół można przenieść w miejsce telewizora. Telewizor może pod schodami? Różnica w wymiarach salonu dotyczy powierzchni pod schodami, która jest nieużytkowa.

2015-04-14 18:59:16

wissnia napisał(a):

cytuj
Witam,
jakie jest rozmieszczenie wg stron swiata i czy bylaby opcja zastosowania dachu plaskiego (jak wtedy zmienia sie parametry)?

2015-04-14 12:59:39

Kasia napisał(a):

cytuj
Witam. Czy jest możliwość adaptacji wnętrza parteru tak żeby był kominek, niekoniecznie z rozprowadzeniem ciepła na kondygnacje? Czy można powiększyć garaż (chodzi o jego długość i nawiązać do ściany bocznej budynku). Czy nie zaburzy to bryły budynku. Mają Państwo pomysł na to jak zaaranżować wnętrza aby wygospodarować miejsce na stół w salonie? I ostatnie moje pytanie w rzucie parteru, powierzchnia łączna jeśli chodzi o pokój dzienny podane są dwa wymiary. Czego dotyczy wymiar w nawiasie. Pozdrawiam.

2015-04-10 10:47:43

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Beata z dnia 2015-04-08 09:25:14:

"Dlaczego przy tak małym zapotrzebowaniu energetycznym propnujecie Państwo pompę ciepla o tak dużej mocy?"

Ze względu na wykorzystanie pompy do podgrzewania ciepłej wody użytkowej.

2015-04-10 10:47:05

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Maria z dnia 2015-04-07 12:35:18:

"Z jakich materiałów przewidziana jest w projekcie elewacja tego domu?"

Drewno i tynki cienkowarstwowe.

2015-04-10 10:46:43

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Przybliżona wycena obejmuje koszt pompy ciepła, paneli fotowoltaicznych i rekuperacji ale nie obejmuje kosztu zbiornika na deszczówkę - jest on w zakresie zagospodarowania działki. Konstrukcja dostosowana jest do tych rozwiązań.

2015-04-08 09:25:14

Beata napisał(a):

cytuj
Dlaczego przy tak małym zapotrzebowaniu energetycznym propnujecie Państwo pompę ciepla o tak dużej mocy?

2015-04-07 12:35:18

Maria napisał(a):

cytuj
Z jakich materiałów przewidziana jest w projekcie elewacja tego domu?

2015-04-05 00:53:53

Magda napisał(a):

cytuj
Witam, czy w cenę projektu włączone są w/w rozwiązania np panele fotowoltaiczne, ogrzewanie pompą ciepła, zbiornik na deszczówkę itd czy tylko projekt rekuperacji oraz czy konstrukcja domu dostosowana jest do w/w rozwiązań czy moze dodatkowe instalacje jak i przykładowo likwidacja kominów z wentylacji grawitacyjnej wykonywane są na etapie adaptacji?

2015-04-02 03:16:12

Łukasz napisał(a):

cytuj
Przybliżona wycena stanu deweloperskiego uległa zmianie. Czy wycena zawiera także koszt pompy ciepła i paneli fotowoltanicznych? Poprzednia wycena wynosiła około 352 000. Skąd ta nagła zmina.

2015-03-26 09:59:59

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można wprowadzić wymienione zmiany w ramach adaptacji lub u nas w biurze. Szczegóły: biuro@lipinscy.pl
Proponujemy pompę Viessmann BWC 301.B10 o mocy 10,36 kW.

2015-03-25 21:40:02

Łukasz napisał(a):

cytuj
Witam. Świetny projekt. A czy jest możliwość wydłużenia i poszerzenia garażu o metr i rezygnacji z okna w pomieszczeniu gospodarczym? Czy można wstawić drzwi miedzy garażem a pomieszczeniem gospodarczym? Jaka jest moc pompy ciepła przewidziana dla ogrzania budynku?

Copyright 2009 Lipińscy. Projekty domów jednorodzinnych. Polityka prywatności.

Promocja
zamów bezpłatny katalog
Okładka Ciepłe Domy 1 (32) 2016
zamów bezpłatny katalog
[x]