Projekt Valletta Pasywny 6 LDP06, Dom Valletta Pasywny 6, Projekty domów Valletta Pasywny 6

bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

Nasi architekci odpowiedzą na twoje pytania

  • 71 354 59 49
  •  
  • oraz: 883 909 409
Szukaj w serwisie

Znajdź projekty domów jednorodzinnych

Wybierz typ domu Typ domu:
Wybierz właściwości projektu Powierzchnia użytkowa
Dodatkowe atrybuty:
Drukuj kartę projektu Poleć znajomemu
  
Powierzchnia użytkowa: 123,87 m2
Powierzchnia netto: 136,47 m2
Powierzchnia zabudowy: 101,89 m2
Minimalna szerokość działki: 17,80 m
Kubatura: 634 m3
Wysokość kalenicy: 8,50 m
Kąt nachylenia dachu: 40,0 °
Zapotrzebowanie
energetyczne:
EUco = 13,20 kWh/(m2rok)
EP spełnia nowe wymagania WT
Dom Pasywny

Szacunkowe koszty realizacji domu do stanu developerskiego od: 289 900 zł więcej informacji >>>
Szacunkowe roczne koszty ogrzewania domu: 520,77 zł więcej informacji >>>
Niewielki dom z użytkowym poddaszem, zaprojektowany w technologii pasywnej. Prosta bryła kryje funkcjonalnie zaplanowane wnętrze. Na parterze znajduje się ustawna, oddzielona od salonu kuchnia, obok niej niezbędna spiżarnia, duży pokój dzienny z efektownym, przeszklonym wyjściem na taras, łazienka, pomieszczenie gospodarcze oraz dodatkowy pokój – gabinet. Poddasze zajmują trzy wygodne sypialnie, rodzinna łazienka i niewielki schowek. Dzięki zwartej, przekrytej dwuspadowym dachem bryle przy budowie można uniknąć wielu dodatkowych kosztów przy budowie, a eksploatacja domu pasywnego znacząco wpływa na obniżenie rachunków za energię.

Ten projekt zawiera projekt instalacji rekuperacji!
Zapytaj o bezpłatną wycenę systemu rekuperacji.

Parter

Valletta Pasywny 6
1.1 Wiatrołap: 5,17 m2  
1.2 Komunikacja: 5,10 m2  
1.3 Kuchnia: 10,75 m2  
1.4 Pokój dzienny: 28,95 m2  
1.5 Pokój: 15,31 m2  
1.6 Łazienka: 3,11 m2  
1.7 Pom.gosp.: 3,38 m2  
1.8 Spiżarnia: 1,15 m2 (2,20 m2)
oraz
 
 
 
 
 
 
 
1.9 Podest: 4,20 m2  
1.10 Taras: 13,85 m2  
  
  
  
  
  
  

Poddasze

Valletta Pasywny 6
2.1 Komunikacja: 4,69 m2  
2.2 Pokój: 7,93 m2 (10,75 m2)
2.3 Pokój: 13,23 m2 (15,94 m2)
2.4 Pokój: 11,64 m2 (13,85 m2)
2.5 Łazienka: 7,41 m2 (10,09 m2)
2.6 Schowek: 0,95 m2 (2,08 m2)
2.7 Schody: 5,10 m2  
 
 
 
 
 
 
 
  
  
  
  
  
  
  

System rekuperacji

Zamów bezpłatną wycenę systemu rekuperacji wysyłając poniższy formularz, a przy podpisaniu umowy na wykonanie systemu w firmie Rekuperatory.pl otrzymasz gratis 2 komplety najnowszej generacji filtrów G4 i F7 o podwyższonej klasie filtracji.

Informujemy, że podane tu dane zbierane są na potrzeby ROHA GROUP Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, 54-427 Wrocław, ul. Rudzka 9-11 dla potrzeb wykonania oferty handlowej. Zapewniamy, że ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych oraz prawo do ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne. Podając swoje dane osobowe w formularzu potwierdza Pani/Pan ich autentyczność i zgodność ze stanem faktycznym oraz wyraża Pani/Pan zgodę na gromadzenie tych danych przez ROHA GROUP Sp. z o.o. w bazie danych.

 Zgadzam się na przetwarzanie moich danych w przez Roha Group Sp. z o.o. w celach promocyjno-marketingowych.
 Zgadzam się na przesyłanie na podany adres elektroniczny informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dn. 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.


Bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

 

Komentarze (38)

 
Dodaj komentarz
Captcha Image


2017-08-19 09:55:25

krzysiek napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika monikasylwek z dnia 2016-10-17 09:20:48:

"Mamy bardzo podobny projekt barcelona, energooszczędny, jednakże chcieliśmy uzyskać dom pasywny bądź wysokoenergooszczędny, zastosowaliśmy ytonga 24 cm plus dwu warstwowe ocieplenie 10 cm plus 15 cm styropinu szarego. Na dachu piany 35 cm. Okna trzy warstwowe, dom nie posiada komina. ogrzewanie : Infrapanele. Na dzień dzisiejszy jeszcze nie możemy podać kosztów ogrzewania naszego domu, bo nie ma potrzeby grzania, mamy 22 stopnie. Ciepła woda: bojler elektryczny(45 l) koszt 35-40 zł miesięcznie. Jesteśmy bardzo zadowoleni i zachęcamy do budowy domów pasywnych. Jest przyjemnie, stała temperatura w dzień i nocy, przy obecnej pogodzie w nocy obniża się o poł stopnia, natomiast wystarczy ugotować obiad poodkurzać dom i temperatura znowu ta sama :). "

Witam,
jeśli to możliwe, to proszę o więcej informacji - na pewno przydadzą się innym, którzy myślą o domu pasywnym lub niskoenergetycznym :) Czy dom stoi na fundamencie tradycyjnym, czy na płycie fundamentowej. Jeśli płyta, to czy wykonywana z gotowych modułów/systemów, czy "tradycyjne" zalana i ocieplona? Domyślam się, że rekuperacja jest i to bardzo sprawna :) ? O jakich parametrach macie Państwo okna? Czy bojler to jedyny podgrzewacz wody? Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam

2017-07-18 14:19:04

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Wszystkich budujących dom pasywny wg naszych projektów zapraszamy do grupy na Facebooku:
https://www.facebook.com/groups/148800905665203/?source_id=116638165048553

2016-10-17 09:20:48

monikasylwek napisał(a):

cytuj
Mamy bardzo podobny projekt barcelona, energooszczędny, jednakże chcieliśmy uzyskać dom pasywny bądź wysokoenergooszczędny, zastosowaliśmy ytonga 24 cm plus dwu warstwowe ocieplenie 10 cm plus 15 cm styropinu szarego. Na dachu piany 35 cm. Okna trzy warstwowe, dom nie posiada komina. ogrzewanie : Infrapanele. Na dzień dzisiejszy jeszcze nie możemy podać kosztów ogrzewania naszego domu, bo nie ma potrzeby grzania, mamy 22 stopnie. Ciepła woda: bojler elektryczny(45 l) koszt 35-40 zł miesięcznie. Jesteśmy bardzo zadowoleni i zachęcamy do budowy domów pasywnych. Jest przyjemnie, stała temperatura w dzień i nocy, przy obecnej pogodzie w nocy obniża się o poł stopnia, natomiast wystarczy ugotować obiad poodkurzać dom i temperatura znowu ta sama :).

2016-09-06 09:09:14

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Obliczenia są wykonywane wg aktualnej metodologii przez specjalistę w tym zakresie.
Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu telefonicznego, jeśli ma pan jakiekolwiek wątpliwości.

2016-09-05 19:11:39

wujek napisał(a):

cytuj
witam, kto wam robi obliczenia zapotrzebowania na ciepło? Bo wydają się trochę naciągane.

2016-08-01 08:26:36

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można wprowadzić zmiany do projektu. Szczegółowe informacje można uzyskać mailowo: biuro@lipinscy.pl

2016-07-30 10:19:40

Joanna napisał(a):

cytuj
Witam, czy ten dom mógłby być parterowy, moja działka pozwala na to, aby dom był dużo dłuższy, więc z ciekawości pytam, czy poddasze można "doczepić" do parteru?

Pozdrawiam

2016-05-11 12:44:29

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Darek z dnia 2016-05-08 01:58:18:

"Czy dom można ogrzewać tylko przewodami grzejnymi (ogrzewanie podłogowe) zatopionymi w fundament oraz strop.
Czy można zastosować w tym projekcie strop typu filigran.
Czy ściana nośna na parterze przez środek jest potrzebna, czy można w zastępstwie zastosować filary."

Dom można ogrzewać tylko ogrzewaniem podłogowym.
Można zastosować strop Filigran.
Można ścianę zastąpić pilastrami i filarami.

2016-05-08 01:58:18

Darek napisał(a):

cytuj
Czy dom można ogrzewać tylko przewodami grzejnymi (ogrzewanie podłogowe) zatopionymi w fundament oraz strop.
Czy można zastosować w tym projekcie strop typu filigran.
Czy ściana nośna na parterze przez środek jest potrzebna, czy można w zastępstwie zastosować filary.

2016-04-13 14:50:31

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Zmiany te wpłyną nieznacznie na parametry energetyczne.

2016-04-13 13:35:58

Joanna napisał(a):

cytuj
Jak likwidacja ściany między salonem i kuchnią (i zrobienie podciągu) oraz dodanie dużego okna od strony wschodniej (salon) wpłynie na energooszczędność budynku?

2016-03-23 13:52:44

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Jeżeli ten projekt Panu odpowiada, a nie będzie można ustawić go bokiem to można w wersji lustrzane odbicie zamienić 1.1 z 1.6 i wówczas zrobić wejście na ścianie szczytowej. Przeszklenia będą od południa. Zmiany możemy wprowadzić u nas w biurze. Prosimy o kontakt mailowy.

2016-03-23 01:00:39

Damian napisał(a):

cytuj
?..a jesli nie ten, to ktory pasywny lub ,,mocno,, energooszczedny o podobnym koszcie budowy bylby przez Panstwa proponowany?W pasywnych widze zawsze wejscie od polnocy a nie ma wejsc od szczytu.

2016-03-23 00:36:02

Damian napisał(a):

cytuj
Czy ma sens budowanie tego domu na dzialce wschod...zachod czy straty sa zbyt duze?

2015-11-30 09:00:44

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Anna&Łukasz z dnia 2015-11-29 22:09:22:

"Witamy serdecznie,

Bardzo podoba nam się projekt domu Valletta i jesteśmy poważnie zainteresowani jego budową. Chcielibyśmy prosić Państwa o odpowiedź na kilka następujących pytań:
1. Czy zmiana wielkości okien na mniejsze w pokojach 1.5, 2.2 i łazience 2.5 negatywnie wpłynie na zapotrzebowanie energetyczne budynku?
2. Czy można zrezygnować z małego okienka w pomieszczeniu 1.8 (spiżarnia)?
3. Czy w projekcie domu przewidziane jest ogrzewanie podłogowe czy pompa ciepła powietrze-powietrze?

Pozdrawiamy
Ania i Łukasz
"

Zmiany te minimalnie wpłyną na parametry energetyczne budynku. Najistotniejsze jest usytuowanie względem stron świata.
Można zrezygnować z małego okna w spiżarni.
W projekcie przewidziana jest pompa ciepła typu woda-solanka, współpracująca z kolektorami słonecznymi oraz ogrzewanie podłogowe.

2015-11-29 22:09:22

Anna&Łukasz napisał(a):

cytuj
Witamy serdecznie,

Bardzo podoba nam się projekt domu Valletta i jesteśmy poważnie zainteresowani jego budową. Chcielibyśmy prosić Państwa o odpowiedź na kilka następujących pytań:
1. Czy zmiana wielkości okien na mniejsze w pokojach 1.5, 2.2 i łazience 2.5 negatywnie wpłynie na zapotrzebowanie energetyczne budynku?
2. Czy można zrezygnować z małego okienka w pomieszczeniu 1.8 (spiżarnia)?
3. Czy w projekcie domu przewidziane jest ogrzewanie podłogowe czy pompa ciepła powietrze-powietrze?

Pozdrawiamy
Ania i Łukasz

2015-10-27 14:22:25

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Zaproponowana przez nas pompa ma wbudowany zbiornik cwu i to jest dobre ekonomicznie rozwiązanie.

2015-10-27 13:41:41

Tomas napisał(a):

cytuj
Czy w owym projekcie proponowana pompa ciepła ma spełniać zadanie ogrzewania domu czy również przygotowania ciepłej wody?
Zastanawiam się co jest bardziej opłacalne w tej właśnie kwestii. Pompa do c.w.u. czy elektryczny podgrzewacz.

2015-09-28 13:39:05

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Zmiana szerokości domu o 1/3 to tworzenie nowego projektu. Na tak wąską działkę proponujemy któryś z naszych projektów w zabudowie szeregowej: http://domy.lipinscy-projekty.pl/w_zabudowie_szeregowej/?sortAttrib=5&sortOrder=1&mySubmit=Submit
Mozna wprowadzić zmiany dotyczące okien i dachu.

2015-09-26 13:39:04

magda czapp napisał(a):

cytuj
Witam,
Bardzo podoba mi sie ten projekt ale mam bardzo mala dzialke i wiele ograniczen.
Oto kilka pytan.
Czy szerokosc domu mozna zmniejszczyc do 6 m?
Czy mozna wstawic okna plastikowe ?
Czy z przodu mozemy miec okna i maly taras?
Cz u gory z przodu mozemy miec maly balkon?
Czy dach moze byc z trzciny a nanim solary?

Pozdrawiam
Magda Czapp

2015-04-10 09:54:01

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Garaż w domu pasywnym musi być odizolowany jak w projekcie Pireus II Pasywny LDP03A. Wówczas nie pogorszy znacząco parametrów energetycznych. Szczegóły: biuro@lipinscy.pl

2015-01-26 23:19:42

Jarek napisał(a):

cytuj
Mi zależy na dużym garażu w którym miałbym swój warsztat stolarski. Wejście do garażu byłoby w kotłowni + brama, a sam garaż (1 'stanowiskowy' szeroki na 5m) ciągnąłby się wzdłuż całego domu ok10m
Na dachu garażu można by wówczas zrobić taras na który wyjście byłoby z pokoju "2.4" na piętrze.
Czy taka koncepcja mocno wpłynie na energoszczędność? Garaż raczej jest pomieszczeniem mniej ogrzewamym...

2015-01-13 15:55:02

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można zmienić dach. Nie wpłynie to znacząco na parametry energetyczne

2014-12-14 18:57:53

Tomek napisał(a):

cytuj
Witam Państwa, czy jest możliwość zwiększenia kąta nachylenia dachu do 45 stopni bez okapów i czy taka zmiana wpłynęła by znacząca na pasywność budynku?

2014-11-28 13:02:51

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można wprowadzić takie zmiany i zaczynać budowę. Prosimy o kontakt bezpośredni w celu przygotowania wyceny zmian: biuro@lipinscy.pl

2014-11-28 09:38:46

Dominik napisał(a):

cytuj
Witam.
Projekt domu jest świetny, do tego koszt budowy i koszt roczny ogrzewania.
A jak by udało się na dole zrobić dwa pokoje i u góry dwa pokoje z salonem i aneksem kuchennym i do tego taki nowocześniejszy wygląd ? Czy da rade coś takiego wykonać ? To zaczynam budowę.

2014-11-27 14:40:04

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Jest to pompa ciepła z rekuperacją. Opcjonalnie można zastosować gruntowy wymiennik ciepła. Koszt instalacji zależy od oferty producenta. Nasze wyceny są jedynie szacunkowe.

2014-11-21 18:35:09

Adam napisał(a):

cytuj
Podpisuje sie pod pytaniem p.Emili - Dla jakiego rodzaju ogrzewania zostaly wyliczone kwoty prezentowane na stronie? Czy kwota budowy domu zawiera juz koszt tego systemu a jezeli nie to o ile bedzi drozsza. Dziekuje. Adam

2014-11-18 14:34:23

Emilia napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Lipinscy_Domy z dnia 2014-11-18 11:55:08:

"Rozwiązaniem może być kocioł o małej mocy modulowanej - ok 3kW. Przy większych mocach istnieje niebezpieczeństwo, że dom będzie przegrzewany (generalnie kotły moduluja od ok 4kW). Proponujemy powietrzną pompę ciepła - koszt ok 18-20tyś (dobry kocioł gazowy z modulacją niskiej mocy to ok 12-15tyś)."

Bardzo dziękuję za odpowiedź. Reasumując: powietrzna pompa ciepła + rekuperacja z gruntownym wymiennikiem ciepła zapewni komfort w lecie i zmimie przy jednoczesnych niskich kwotach za energię - podanych na stronie - ok 500 zł rok ? Pozdrawiam

2014-11-18 11:55:08

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Rozwiązaniem może być kocioł o małej mocy modulowanej - ok 3kW. Przy większych mocach istnieje niebezpieczeństwo, że dom będzie przegrzewany (generalnie kotły moduluja od ok 4kW). Proponujemy powietrzną pompę ciepła - koszt ok 18-20tyś (dobry kocioł gazowy z modulacją niskiej mocy to ok 12-15tyś).

2014-11-17 20:55:04

Emilia napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Lipinscy_Domy z dnia 2014-11-17 11:44:32:

"Można wprowadzić taką zmianę."

Świetnie. Czy przy zastosowaniu ogrzewania na gaz + wentylacja mechaniczna (rekuperacja) można osiągnąć zbliżone koszty rocznego ogrzania domu (do tych prezentowanych na stronie)? Zdaję sobie sprawę, żę pompa ciepła jest najlepszym rozwiązaniem, ale z drugiej strony jeśli roczny koszt ogrzania, tak małego i dobrze ocieplonego budynku, gazem będzie w granicach 1000-1300zł/rok, to czy warto inwestować w pompę ciepła? W takim wypadku inwestycja zwróci się po ok 30-40 latach? Czy bardzo się mylę? Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam

2014-11-17 11:44:32

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można wprowadzić taką zmianę.

2014-11-16 19:31:07

Emilia napisał(a):

cytuj
A gdyby zlikwidować ścianę między pokojem a salonem a nast. zamienić miejscami kuchnię i pokój? Czy taka zmiana jest możliwa? Pozdrawiam

2014-11-03 15:08:06

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Nie posiadamy projektu o mniejszym metrażu. Parametry pasywne zapotrzebowania energetycznego są trudne do osiągnięcia w mniejszych domkach.

2014-11-03 12:21:32

Adrian J napisał(a):

cytuj
Witam czy w waszej ofercie projektów znajdę taki sam projekt z tym że interesuję mnie aby powierzchnia użytkowa wynosiła nie więcej niż 90 m2 a EUco15 ?

2014-10-31 09:35:54

Dominika D napisał(a):

cytuj
Mam nadzieję, że takie budownictwo zyska na popularności dzięki czemu ceny materiałów spadną! Po co puszczać pieniądze z dymem (na ogrzewanie) skoro można wybudować dom, którego praktycznie ogrzewać nie trzeba!

2014-09-18 08:27:23

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Jest możliwość przedłużenia domku - wówczas dodatkową powierzchnię można wykorzystać na garderoby i pralnię.

2014-09-16 19:21:44

Nikt ważny napisał(a):

cytuj
Witam serdecznie... Bardzo mi się podoba projekt, jest funkcjonalny, prosty, bez zbędnych "krzywizn".... Jednak moim zdaniem brakuje porządnej garderoby lub dwóch mniejszych na każdym poziomie. Można by było zrobić z pomieszczenia gospodarczego na parterze lub schowka na pietrze - jednak są moim zdaniem trochę za małe, poza tym te pomieszczenia są niezbędne. Na pochwałę zasługuje spiżarnia. Można by pomyśleć również nad malutką pralnio-suszarnią... tylko gdzie...?
Pozdrawiam...

Copyright 2009 Lipińscy. Projekty domów jednorodzinnych. Polityka prywatności.

Promocja
zamów bezpłatny katalog
Okładka Ciepłe Domy 1 (32) 2016
zamów bezpłatny katalog
[x]