Projekt Lucca VII LMB71f, Dom Lucca VII, Projekty domów Lucca VII

Zamów bezpłatny katalog Domy Gotowe 21

Nasi architekci odpowiedzą na twoje pytania

  • 71 354 59 49
  •  
  • oraz: 883 909 409
Szukaj w serwisie

Znajdź projekty domów jednorodzinnych

Wybierz typ domuTyp domu:
Wybierz właściwości projektuPowierzchnia użytkowa
Dodatkowe atrybuty:
Drukuj kartę projektuPoleć znajomemu
  
Powierzchnia użytkowa:68,77 m2
Powierzchnia netto:68,77 m2
Powierzchnia zabudowy:87,17 m2
Minimalna szerokość działki:17,20 m
Kubatura:427 m3
Wysokość kalenicy:6,07 m
Kąt nachylenia dachu:30,0 °
Zapotrzebowanie
energetyczne:
EUco = 71,09 kWh/(m2rok)
EP spełnia nowe wymagania WT

Szacunkowe koszty realizacji domu do stanu developerskiego od: 143 800 złwięcej informacji >>>
Bezpłatna wycena domu w systemie Wolf Haus
Szacunkowe roczne koszty ogrzewania domu: 1 557,10 złwięcej informacji >>>
Piękny, nieduży domek, który będzie idealną propozycją zarówno dla młodych jak I dla starszych. Wersja projektu Lucca bez okien narożnych i o nieco większej powierzchni. Do dyspozycji mieszkańców są dwie sypialnie, oraz salon otwarty na ogród. W kuchni znalazło się miejsce na spiżarnię. Dom ma prostą bryłę, dzięki czemu jest tani w realizacji.

Projekt instalacji rekuperacji dla tego domu dostępny w cenie 300 zł netto.
Zapytaj o bezpłatną wycenę systemu rekuperacji.

Parter

Lucca VII
1.1 Wiatrołap:3,25 m2 
1.2 Pokój dzienny:23,26 m2 
1.3 Kuchnia:8,07 m2 
1.4 Spiżarnia:2,65 m2 
1.5 Łazienka:4,40 m2 
1.6 Pokój:12,58 m2 
1.7 Pokój:13,00 m2 
1.8 Komunikacja:1,56 m2 
oraz
 
 
 
 
 
 
 
1.9 Taras:18,70 m2  
  
  
  
  
  
  
  

System rekuperacji

Zamów bezpłatną wycenę systemu rekuperacji wysyłając poniższy formularz, a przy podpisaniu umowy na wykonanie systemu w firmie Rekuperatory.pl otrzymasz gratis 2 komplety najnowszej generacji filtrów G4 i F7 o podwyższonej klasie filtracji.

Poniższe dane zbierane są przez Administratora Danych firmę Roha Group Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Rudzkiej 9-11. Zostałem/-am poinformowany/-a o przysługującym mi prawie dostępu do swoich danych, prawie do ich poprawiania oraz usuwania. Swoje dane osobowe podaję dobrowolnie.

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu i przedstawienia zamówionej oferty na zasadach określonych w regulaminie serwisu rekuperatory.pl
 Wyrażam zgodę na otrzymanie drogą elektroniczną na podany adres email oraz nr telefonu informacji handlowych i marketingowych ze świata rekuperacji na zasadach określonych w regulaminie serwisu rekuperatory.pl. Zgoda ta jest dobrowolna.


Bezpłatny katalog Domy Gotowe nr 21

 

Komentarze (34)

 
Dodaj komentarz
Captcha Image


2018-07-23 15:10:14

Lipińscy Domy napisał(a):

cytuj
Można zrobić taką zmianę w ramach adaptacji u lokalnego architekta i konstruktora.
Wydamy bezpłatną zgodę.

2018-07-21 10:15:38

łukasz napisał(a):

cytuj
Witam. Czy zamiast dachu prefabrykowanego można zastosowac tzw. lane skosy?

2018-02-05 14:39:29

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można wprowadzić taką zmianę w ramach adaptacji lub u nas w biurze.
Szczegóły w zakładce "Zmiany w projektach" w kolumnie po lewej stronie.

2018-02-04 19:04:59

robert napisał(a):

cytuj
Witam... czy można odstąpić od więźby dachowej prefabrykowanej na rzecz tradycyjnej ciesielskiej a co za tym idzie również sufit z belek. Pozdrawiam i czekam na odpowiedz.

2017-11-21 16:02:56

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Jest to posadzka zbrojona - nasze rozwiązanie autorskie. Można ją zaprojektować tradycyjnie.
Szczegółowe informacje od konstruktora można uzyskać telefonicznie.

2017-11-19 12:49:56

Agata napisał(a):

cytuj
Witam mam w planach budowę tego domu, po konsultacji z budowlańcami okazało się, że w fundamencie jest płyta żelbetowa o grubości 10 cm budowlańcy chcieliby z niej zrezygnować i wykonać fundament tradycyjną metodą, kierownik budowy wyraził na to zgodę, konstrukcją dachu są wiązary prefabrykowane, mam obawy czy budynek będzie stabilny i czy podłoga nie będzie pękać. Proszę o odpowiedź w jakim celu została w fundamencie zaprojektowana płyta żelbetowa?

2017-11-06 11:37:53

Iga napisał(a):

cytuj
iga.pleskot@gmail.com

2017-11-06 09:57:51

Magda napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Iga z dnia 2017-11-05 14:26:26:

"Ja zaczynam wiosną budować Luccę VII więc zapraszam za rok. W mojej okolicy jest wybudowana Lucca I. Jestem z Krasnegostawu."

Można maila do Pani?

2017-11-05 14:26:26

Iga napisał(a):

cytuj
Ja zaczynam wiosną budować Luccę VII więc zapraszam za rok. W mojej okolicy jest wybudowana Lucca I. Jestem z Krasnegostawu.

2017-10-10 23:04:13

Skorpion12 napisał(a):

cytuj
Mieszkam w Świdniku woj. lubelskie czy ktoś w okolicy buduje taki dom lub zrealizował ten projekt

2017-03-28 11:51:42

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Wynika to z faktu, że wg aktualnej metodologii obliczeń mniejsze domy mają gorsze jednostkowe zapotrzebowanie energetyczne, wynikające ze stosunku powierzchni przegród do kubatury.

2017-03-27 22:29:16

Barbara napisał(a):

cytuj
Witam
Czym spowodowana jest różnica w zapotrzebowaniu energetycznym wersji Lucca VII i Lucca V?
Lucca VII jest mniejszy powierzchniowo i kubatury ma do ogrzania dużo mniej niż Lucca V, a jego zapotrzebowanie energetyczne jest dużo większe.

2017-02-21 12:57:56

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można wprowadzić zmiany. Prosimy o kontakt mailowy: biuro@lipinscy.pl

2017-02-20 13:20:21

Karolina napisał(a):

cytuj
Witam. Czy można zaadaptować ten budynek na działkę 13m? Chciałabym zawęzić go do 7.5 m i może wydłużyć do 12 m ? I czy jest możliwość adaptacji poddasza w późniejszym czasie? Oraz ogrzewania go klasycznym kotłem c.o ? Czy okna w kotłowni i łazience można zamienić na luksfery? Chcielibyśmy postawić budynek 1.5m od granicy dlatego musimy zlikwidować okna. I czy jest opcja skrócenia okapów?

2016-12-25 11:50:13

Anna napisał(a):

cytuj
Witam, czy ktoś posiada zdjęcia gotowego domu i mógłby je udostępnić?

2016-10-21 12:47:24

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Zainteresowanych tym projektem zapraszamy do grupy na Facebooku:
https://www.facebook.com/groups/1627819650848867/

2016-07-04 12:37:54

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Beata K. z dnia 2016-05-19 11:02:39:

"Czy ta ścianka między pomieszczeniem gospodarczym a łazienką jest nośna. Jeśli tak to z jakiego powodu. Chcę mieć ogrzewanie elektryczne i rekuperator, który byłby zainstalowany na strychu. Pomieszczenie gospodarcze chciała bym przeznaczyć od strony łazienki na wnękę prysznicową, żeby łazienka była trochę większa, a od stronu kuchni tam gdzie kominek na małą spiżarkę, taki ucięty kwadrat (na ścięciu były by drzwi). Nie miała bym wtedy w ogóle komina. Drugie pytanie: czy rekuperator na strychu nie będzie zamarzał?"

Ścianka ma funkcję usztywniającą. Zmiany można nanieść. Ale ogrzewanie jedynie elektryczne nie spełnia wymagań. Rekuperator jest zabezpieczany.

2016-07-04 12:35:56

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika waldemar59 z dnia 2016-06-27 21:53:53:

"Witam czy można zrezygnować z ogrzewania gazowego a wprowadzić zmiane ogrzewanie kominkowe z układem dystrybucji gorącego powietrza jako jedyne zródło ogrzewania. Czy autor projektu wyraża na to zgodę."

Można uzyskać zgodę na taką zmianę.

2016-06-27 21:53:53

waldemar59 napisał(a):

cytuj
Witam czy można zrezygnować z ogrzewania gazowego a wprowadzić zmiane ogrzewanie kominkowe z układem dystrybucji gorącego powietrza jako jedyne zródło ogrzewania. Czy autor projektu wyraża na to zgodę.

2016-05-19 11:02:39

Beata K. napisał(a):

cytuj
Czy ta ścianka między pomieszczeniem gospodarczym a łazienką jest nośna. Jeśli tak to z jakiego powodu. Chcę mieć ogrzewanie elektryczne i rekuperator, który byłby zainstalowany na strychu. Pomieszczenie gospodarcze chciała bym przeznaczyć od strony łazienki na wnękę prysznicową, żeby łazienka była trochę większa, a od stronu kuchni tam gdzie kominek na małą spiżarkę, taki ucięty kwadrat (na ścięciu były by drzwi). Nie miała bym wtedy w ogóle komina. Drugie pytanie: czy rekuperator na strychu nie będzie zamarzał?

2016-03-31 11:33:44

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Mamy wersję z garażem - Lucca V. Można również doprojektować garaż u nas w biurze lub w ramach adaptacji.
Szczegóły: biuro@lipinscy.pl

2016-03-30 17:23:15

Fretka napisał(a):

cytuj
Witam. Czy można na wschodniej ścianie doprojektować garaż z wjazdem od północy?

2016-03-21 13:08:46

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Tak. Zmianę może wprowadzić lokalny architekt w ramach adaptacji.

2016-03-18 21:06:07

GRAŻKA napisał(a):

cytuj
CZY JEST MOŻLIWOŚĆ PRZENIESIENIA OKNA W SYPIALNI DWUOSOBOWEJ NA STRONĘ WSCHODNIĄ ?

2016-01-08 13:58:06

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Anna z dnia 2015-12-12 09:59:10:

"Szanowni Państwo,
jestem pod wrażeniem urody i funkcjonalności tego domu.
Chciałam zapytać, czy w łazience zmieści się prysznic i wanna? I jeszcze pytanie
dotyczące finansów. Czy budując "pod klucz" LUCCA VII z materiałów średniej klasy,
ale nie najtańszych, zmieściła bym się w kwocie 170 tyś.zł?
Łączę pozdrowienia
Anna"

Pani Anno.
W łazience zmieści się prysznic i wanna.
Budując systemem gospodarczym można zmieścić się w opisanych kosztach.

2016-01-08 13:56:39

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika red z dnia 2016-01-07 13:45:53:

"Witam... Mam pytanie czy przedłużenie tego domu o 50 cm na pełne 12m byłoby możliwe bez jakichś poważnych zmian i kosztów. Tym wydłużeniem uzyskałbym pełnowymiarową kotłownię na paliwo stałe nie pomniejszając kuchni.Czy można byłoby tego dokonać podczas adaptacji projektu. Pozdrawiam i oczekuję wyczerpującej odpowiedzi za którą z góry dziękuję."

Powiększenie jest możliwe ale wiąże się ze zmianami konstrukcyjnymi m.in. dachu i fundamentów.
Można wprowadzić taką zmianę w ramach adaptacji.

2016-01-07 13:45:53

red napisał(a):

cytuj
Witam... Mam pytanie czy przedłużenie tego domu o 50 cm na pełne 12m byłoby możliwe bez jakichś poważnych zmian i kosztów. Tym wydłużeniem uzyskałbym pełnowymiarową kotłownię na paliwo stałe nie pomniejszając kuchni.Czy można byłoby tego dokonać podczas adaptacji projektu. Pozdrawiam i oczekuję wyczerpującej odpowiedzi za którą z góry dziękuję.

2015-12-12 09:59:10

Anna napisał(a):

cytuj
Szanowni Państwo,
jestem pod wrażeniem urody i funkcjonalności tego domu.
Chciałam zapytać, czy w łazience zmieści się prysznic i wanna? I jeszcze pytanie
dotyczące finansów. Czy budując "pod klucz" LUCCA VII z materiałów średniej klasy,
ale nie najtańszych, zmieściła bym się w kwocie 170 tyś.zł?
Łączę pozdrowienia
Anna

2015-11-16 14:06:48

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Strop jest elementem prefabrykowanej więźby dachowej MITEK. (www.mitek.pl)

2015-11-16 10:54:27

ewelina napisał(a):

cytuj
Jaki jest strop w tym projekcie ?

2015-06-02 09:33:33

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika kasia z dnia 2015-05-31 22:51:56:

"czy jest możliwość zamiany okna w kotłowni na drzwi ( przynajmniej 80 cm )?"

Tak. Można wprowadzić taką zmianę w ramach adaptacji.

2015-06-02 09:33:05

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Damian z dnia 2015-05-26 13:12:34:

"jest możliwość wybudowania tego domu o powierzchni 90 m2 z 3 sypialniami ?"

Możemy przygotować taką wersję na zamówienie. Szczegóły: biuro@lipinscy.pl

2015-05-31 22:51:56

kasia napisał(a):

cytuj
czy jest możliwość zamiany okna w kotłowni na drzwi ( przynajmniej 80 cm )?

2015-05-26 13:12:34

Damian napisał(a):

cytuj
jest możliwość wybudowania tego domu o powierzchni 90 m2 z 3 sypialniami ?

Copyright 2009 Lipińscy. Projekty domów jednorodzinnych. Polityka prywatności.

Promocja
zamów bezpłatny katalog
Okładka Bezpłatny Katalog
zamów bezpłatny katalog
[x]

X

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych



  1. Administratorem Danych Osobowych (Administrator) jest: Lipińscy Domy Ludwika Juchniewicz-Lipińska, ul. Belgijska 69, 54-404 Wrocław, NIP 8941157784, REGON 020044418
  2. W Lipińscy Domy powołany został Specjalista ds. Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować poprzez adres pocztowy Administratora lub adres elektroniczny: specjalistaodo@lipinscy.pl
  3. Cel przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania:
    Administrator przetwarza dane osobowe na podstawie przesłanek wynikających z art. 6 Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. nr 2016/679 w szczególności:
    1. w celu zawarcia, wykonania, rozwiązania umów lub innych czynności prawnych – w tym zakresie dotyczy to wszystkich czynności przygotowawczych poprzedzających zawarcie umowy, w tym analizy jak i czynności w procesie zawierania umowy, wykonywania lub rozwiązywania umowy lub inne czynności związane z umową (np. pełnomocnictwa), związane z obsługą klienta;
    2. w celu wykonania czynności stosownie do zgody udzielonej przez podmiot którego dane dotyczą;
    3. w celu wykonywania zadań w interesie publicznym w zakresie wynikającym z przepisów prawa;
    4. wykonania ciążących na Administratorze obowiązków prawnych np.: wystawiania i przechowywania faktur oraz dokumentów księgowych, udzielania odpowiedzi na reklamacje w terminie i formie przewidzianej przez prawo;
    5. ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń, co obejmuje sprzedaż wierzytelności innemu podmiotowi;
    6. tworzenia analiz, zestawień i statystyk na potrzeby wewnętrzne administratora;
    7. w pozostałych celach związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, dochodzenia roszczeń z tytułu prowadzenia działalności oraz do wypełniania prawnie usprawiedliwionych celów Administratora, w tym sprzedaży i marketingu bezpośredniego.
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże w celu zawarcia i realizacji umowy niezbędne.
  5. Rodzaje przetwarzanych danych osobowych: przetwarzane są dane zwykłe niezbędne do celów realizacji umowy. Administrator zastrzega sobie prawo przetwarzania danych sensytywnych zgodnie z art. 10 Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r nr 2016/679 („dane o skazaniach”) tylko w ściśle określonych przypadkach tj. w sytuacjach skazania za przestępstwo na skutek którego pokrzywdzonym jest Administrator.
  6. Dane osobowe będą pobierane:
    1. bezpośrednio od osób z którymi Administrator zawiera umowy;
    2. z rejestru przedsiębiorców (obecnie Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) oraz z bazy Głównego Urzędu Statystycznego oraz podmiotów zbierających lub analizujących informacje o przedsiębiorcach w celu marketingowym oraz w celu tworzenia zestawień i analiz przez czas trwania umowy;
    3. z podmiotów obsługujących transakcje płatnicze w przypadku płatności bezgotówkowych;
  7. Dane osobowe będą przetwarzane:
    1. przez czas niezbędny do rozpatrzenia wniosku, przygotowania do wykonania danej czynności, a jeżeli umowa dojdzie do skutku przez czas jej trwania. W przypadku rozwiązania umowy Administrator będzie przechowywał dane przez czas określony możliwością dochodzenia roszczeń z tytułu umowy;
    2. do czasu cofnięcia zgody – w przypadku danych osobowych pozyskanych na podstawie zgody;
  8. Prawa osoby której dane są przetwarzane
    Każdy czyje dane są przetwarzane ma prawo do:
    1. żądania dostępu do swoich danych osobowych;
    2. sprostowania danych osobowych, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym;
    3. usunięcia danych przetwarzanych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania;
    5. cofnięcia wszystkich lub niektórych zgód dotyczących przetwarzania danych lub przetwarzania określonych danych.
    6. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (od dnia 25 maja 2018r.), gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Klienta narusza Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. nr 2016/679 - o ile nie zachodzą przesłanki dalszego przetwarzania danych przez Administratora, w szczególności w związku z trwaniem celu przetwarzania.
  9. Odbiorcą danych mogą być:
    1. partnerzy współpracujący z Administratorem, wymienieni na stronie internetowej Administratora;
    2. podwykonawcy wspierający wykonanie naszych usług;
    3. podmioty świadczące usługi doradcze, konsultacyjne, audyt, pomoc prawną, podatkową, rachunkową, agencjom badawczym działającym na nasze zlecenie;
    4. podmioty nabywające wierzytelność – w razie nieopłacenia przez Klienta naszych rachunków w terminie;
    5. podmioty współpracujące z nami przy obsłudze spraw księgowych, podatkowych prawnych – w zakresie w jakim staną się administratorami danych;
  10. Dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, jednakże nie w formie profilowania.

Przejdź do serwisu