Projekt Hobart LMB85, Dom Hobart, Projekty domów Hobart

bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

Nasi architekci odpowiedzą na twoje pytania

  • 71 354 59 49
  •  
  • oraz: 883 909 409
Szukaj w serwisie

Znajdź projekty domów jednorodzinnych

Wybierz typ domu Typ domu:
Wybierz właściwości projektu Powierzchnia użytkowa
Dodatkowe atrybuty:
Drukuj kartę projektu Poleć znajomemu
  
Powierzchnia użytkowa: 77,71 m2
Powierzchnia netto: 77,71 m2
Powierzchnia zabudowy: 101,53 m2
Minimalna szerokość działki: 18,70 m
Kubatura: 508 m3
Wysokość kalenicy: 6,35 m
Kąt nachylenia dachu: 30,0 °
Zapotrzebowanie
energetyczne:
EUco = 55,58 kWh/(m2rok)
EP spełnia nowe wymagania WT

Szacunkowe koszty realizacji domu do stanu developerskiego od: 162 500 zł więcej informacji >>>
Szacunkowe roczne koszty ogrzewania domu: 1 375,64 zł więcej informacji >>>
Mały domek Hobart to propozycja dla tych, którzy marzą o własnym domku skrojonym na miarę niedużych możliwości finansowych. Poprawny układ funkcjonalny zawarty w prostej bryle to przepis na szybką i niedrogą budowę. Spora kotłownia sąsiaduje z kominkiem, dzieki temu można kominy połączyć w jeden trzon. Kuchnia choć nie jest oddzielona od salonu, to jednak jest usytuowana nieco z boku i funkcjonalnie połączona z pomieszczeniem gospodarczym.

Projekt instalacji rekuperacji dla tego domu dostępny w cenie 300 zł netto.
Zapytaj o bezpłatną wycenę systemu rekuperacji.

Parter

Hobart
1.1 Wiatrołap: 3,65 m2  
1.2 Komunikacja: 5,22 m2  
1.3 Pom.gosp., c.o.: 5,24 m2  
1.4 Kuchnia: 8,93 m2  
1.5 Pokój dzienny: 25,34 m2  
1.6 Pokój: 9,42 m2  
1.7 Pokój: 11,10 m2  
1.8 Łazienka: 6,00 m2  
1.9 Wc: 2,81 m2  
oraz
 
 
 
 
 
 
 
 
1.10 Podest: 12,81 m2  
1.11 Taras: 21,56 m2  
  
  
  
  
  
  
  

Bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

 

Komentarze (54)

 
Dodaj komentarz
Captcha Image


2017-04-18 09:14:06

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można wprowadzić takie zmiany w ramach adaptacji.

2017-04-16 10:09:54

Marek napisał(a):

cytuj
Czy istnieje możliwość zlikwidowania okna w w.c, a okno od łazienki przenieść z drugiej strony budynku oraz możliwość wysunięcia dachu na taras i nad wejściem do domu ?

2016-09-29 14:09:10

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można realizować dom jako szkieletowy. Wycenę można uzyskać w opcjach Domy Gotowe i Buduj Eko w panelu po lewej.
Na strych prowadzą schody składane - zaznaczone w 1.2 przerywaną linią.

2016-09-29 11:40:24

joanna napisał(a):

cytuj
czy ten peojekt można zreaizowac w technologii szkieletowej? I...jak sie wchodzi na strych, bo schodów nie widzę...

2015-08-09 16:28:08

Agnieszka napisał(a):

cytuj
Witam, wszystkich zainteresowanych Hobartem
Ja właśnie jestem na etapie dachu...
Oczywiście nie obyło się be zmian. I tak zamiast łazienki jest garderoba,
która jest obok mniejszej sypialni
zaś duża jest odwrócona równolegle do ściany wejściowej.
Zlikwidowałam drzwi do kotłowni w kuchni, pomniejszyłam okno w salonie
Dodam, że dom jest dla trzech osób i jest alternatywą dla dużego mieszkania
W blokach

2015-07-20 14:30:12

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
EK = 77,24 kWh/(m2rok)
Można przystosować projekt do standardu energooszczędnego. Standard pasywny może okazać się nieekonomiczny przy tak małym metrażu. Szczegóły: biuro@lipinscy.pl

2015-07-20 11:57:33

Hobart Energo napisał(a):

cytuj
Ile wynosi wskaźnik Ek (energii końcowej) dla tego budynku? Chciałbym przeliczyć ile rocznie będę płacił za ogrzanie tego domku. Czy istnieje możliwość dostosowania tego budynku do standardu energooszczędnego, najlepiej nisko energooszczędnego, lub pasywnego, przy jednoczesnej rezygnacji z poddasza i kominka?

2015-06-16 08:09:55

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Tak. Można zmienić dach w ramach adaptacji. Wydamy bezpłatną zgodę.

2015-06-15 14:36:35

Bogusław Bigosińsk / bogele napisał(a):

cytuj
Czy istnieje możliwość wysunięia dachu nad taras

2015-05-26 21:11:06

Wioleta napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Iga G z dnia 2015-01-23 21:14:15:

"projekt na pierwszy rzut oka podoba mi się, mam jednak parę 'ale' - zawsze patrzę na projekty pod kątem zamieszkania dwóch dorosłych osób, które posiadają: odzież zimową, jesienną i wiadomo letnią, do tego po parę par butów, do tego segregatory z dokumentami wszelakimi, świadectwa pracy, szkolne, sprawy domowe, bankowe, zdrowotne + rachunki za media+umowy, do tego ulubione książki, zdjęcia, filmy, a także narzędzia, przybory do szycia, ozdoby choinkowe, bielizna pościelowa, kołdry, koce itp itd... nie widzę miejsca na te rzeczy, owszem szafa w przedsionku, szafa w sypialni i już? projektanci chyba zapominają, że projektują dla normalnych ludzi - nie wszyscy jesteśmy minimalistami (dodam, że nie zbieram durnostojek i nie posiadam rzeczy zbędnych).. tyle w temacie..."

Popieram! Bardzo spodobał mi się ten projekt na pierwszy rzut oka, ale kiedy zaczęłam się mu przyglądać pod kątem praktycznym, niestety nie widzę tutaj miejsca na różnorakie "graty". Strych nie jest rozwiązaniem na stare lata.
Za to bardzo spodobała mi się osobna pralnia - gdyby wykreślić z niej wc i umywalkę, zmieściłyby się regały na pościel, mopy, wiadro, deskę do prasowania, odkurzacz itp. Mam tak obecnie i wystarczy miejsca, sprawdza się super.
Sporo miejsca jest także w pom. gospo. Po zamknięciu pomieszczenia gosp. od strony kuchni można tam dodać szafki w literę U i znów przybywa nam miejsca na przechowywanie. Wciąż jednak brakuje szaf. Wystarczyłoby moim zdaniem zlikwidować jedno okno w salonie, w miejsce kominka wstawić kozę we wnęce pom. gosp., poszerzyć mały pokój kosztem salonu o ok. 45 cm i wstawić normalną szafę w małej sypialni. Bez powiększania powierzchni domu uda się wtedy uzyskać miejsce na przechowywanie. Oczywiście przydałby się także garaż - czekam na wersję z garażem !

2015-05-18 14:14:39

Bonnie napisał(a):

cytuj
do A.Stasiak - wspanialy pomysl. Powiekszony wiatrolap o 1m pozwoli na umieszczenie duzej szafy wnekowej czy tez zrobienie malej garderoby. Bardzo podoba mi sie ten projekt.

2015-04-13 08:26:39

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Zmiany są możliwe. W celu uzyskania wyceny prosimy o kontakt mailowy: biuro@lipinscy.pl

2015-04-11 12:49:39

A. Stasiak napisał(a):

cytuj
Witam
Zainteresował mnie projekt Hobart LMB 85, jednak chciałabym wprowadzic pewne zmiany: wydłużenie domu o jeden metr, żeby powiększyc główną sypialnię (1.7) tak, aby na ścianie z sypialnią 1.6 znalazło się miejsce na dużą szafę. Po przeciwnej stronie domu ten jeden metr chciałabym przeznaczyć na powiększenie wiatrołapu. Czy takie zmiany są możliwe i jak wplyną na cenę projektu?
Pozdrawiam

2015-02-20 15:08:16

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można zaprojektować taką instalację w ramach adaptacji.

2015-02-19 00:05:39

Andrzej napisał(a):

cytuj
Witam. Czy w tym projekcie można wykorzystać kominek do ogrzania domku?

2015-01-26 11:32:35

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Śmiało można wykorzystać przestrzeń strychu na tego typu rzeczy.

2015-01-23 21:14:15

Iga G napisał(a):

cytuj
projekt na pierwszy rzut oka podoba mi się, mam jednak parę 'ale' - zawsze patrzę na projekty pod kątem zamieszkania dwóch dorosłych osób, które posiadają: odzież zimową, jesienną i wiadomo letnią, do tego po parę par butów, do tego segregatory z dokumentami wszelakimi, świadectwa pracy, szkolne, sprawy domowe, bankowe, zdrowotne + rachunki za media+umowy, do tego ulubione książki, zdjęcia, filmy, a także narzędzia, przybory do szycia, ozdoby choinkowe, bielizna pościelowa, kołdry, koce itp itd... nie widzę miejsca na te rzeczy, owszem szafa w przedsionku, szafa w sypialni i już? projektanci chyba zapominają, że projektują dla normalnych ludzi - nie wszyscy jesteśmy minimalistami (dodam, że nie zbieram durnostojek i nie posiadam rzeczy zbędnych).. tyle w temacie...

2015-01-05 08:53:44

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Prosimy o przesłanie zapytania o wycenę na maila: biuro@lipinscy.pl.

2015-01-04 22:30:31

DOROTA napisał(a):

cytuj
Witam ponownie. Wcześniej zauważyłam, że jest możliwość zrobienia planu piwnicy w tym projekcie. Interesuje mnie max 50 m2 piwnicy z przeznaczeniem na garaż, podręczny warsztat, skrytke i pomieszczenie gospodarcze. Ile taka przeróbka projektu będzie kosztowała

2014-12-09 08:27:44

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Prostokąt naniesiony przerywana linia oznacza proponowane wejście na strych.

2014-12-07 14:03:04

bart napisał(a):

cytuj
W pomieszczeniu 1.2 (komunikacja) widoczny jest symbol prostokąta naniesionego przerywana linią. Co on oznacza?

2014-10-12 13:54:04

Acha napisał(a):

cytuj
tak,wyślę.Proszę się tylko w cierpliwość uzbroić .Pozdrawiam.

2014-10-06 21:11:06

gaba napisał(a):

cytuj
do Acha prosze czy jest mozliwosć wysłania kilku zdjęć z waszego domu bo chcemy kupić ten projekt 1988gabi@wp.pl

2014-09-29 15:13:48

ĄCHA napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika ĄCHA z dnia 2014-08-26 16:04:38:

"zmiescimy się w 200 tys z dzialka.mąz wszystko sam,oprocz dachu i wylewek.dla 4 osobowej rodzinki przydałby się jeszcze jeden pokój,ale powodzenia w poszukiwaniach."

zmiescimy się w 200 tys z dzialka.mąz wszystko sam,oprocz dachu i wylewek.dla 4 osobowej rodzinki przydałby się jeszcze jeden pokój,ale powodzenia w poszukiwaniach.


czy jest możliwość wysłania kilku zdjęć z waszej budowy. ten plan też nam się podoba i myślimy nad kupnem.
mireks_78@o2.pl

2014-08-26 16:04:38

ĄCHA napisał(a):

cytuj
zmiescimy się w 200 tys z dzialka.mąz wszystko sam,oprocz dachu i wylewek.dla 4 osobowej rodzinki przydałby się jeszcze jeden pokój,ale powodzenia w poszukiwaniach.

2014-08-24 21:59:43

julia napisał(a):

cytuj
ĄCHA czy możesz napisać jaki był koszt całkowity domku, bardzo nam się podoba a jesteśmy w trakcie poszukiwań czegoś odpowiedniego odpowiedniego dla naszej 4- osobowej rodzinki

2014-08-05 22:31:46

ĄCHA napisał(a):

cytuj
dom juz stoi,spełnił wszystkie nasze wymagania.jest piękny

2014-04-24 10:16:20

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Tak.

2014-04-22 14:13:53

Adam napisał(a):

cytuj
Nie doczytałem się, ale czy projekt ma uprawnienia oraz aktualne wpisy do izb branżowych poszczególnych projektantów?

2014-04-07 11:49:28

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Zaneta z dnia 2014-04-05 22:08:10:

"Witam czy jest możliwość zamiany pomieszczeń 1,3 na 1,8 ?"

Jest taka możliwość. Wydamy zgodę na zmiany i będzie można to wykonać w ramach adaptacji projektu u lokalnego projektanta.

2014-04-05 22:08:10

Zaneta napisał(a):

cytuj
Witam czy jest możliwość zamiany pomieszczeń 1,3 na 1,8 ?

2014-04-01 12:07:58

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Nie było takiego projektu w planach, ale możemy wykonać go na zamówienie. W sprawie szczegółów prosimy o kontakt na biuro@lipinscy.pl

2014-03-29 16:03:48

dorsla napisał(a):

cytuj
Witam. projekt bardzo nam się podoba, ale brakuje garażu..... Czy powstanie taki projekt w niedługim czasie ?

2014-01-23 15:17:26

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika ĄCHA z dnia 2014-01-20 20:54:31:

"projekt super,w sam raz dla nas,chyba kupimy.Oczywiście rezygnujemy z małego wc,bo przy tak małym domu zbędny.Na razie walczymy z biurokracją i mamy nadzieję na start na wiosnę.Życzcie szczęścia"

Trzymamy kciuki!

2014-01-20 20:54:31

ĄCHA napisał(a):

cytuj
projekt super,w sam raz dla nas,chyba kupimy.Oczywiście rezygnujemy z małego wc,bo przy tak małym domu zbędny.Na razie walczymy z biurokracją i mamy nadzieję na start na wiosnę.Życzcie szczęścia

2013-10-29 09:38:51

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika mimi z dnia 2013-10-25 22:56:48:

"Witam,
bardzo podoba mi się ten projekt ale czy jest możliwy z garażem - najlepiej gdyby dało się wejść bezpośrednio z garażu do domu"

Takiej gotowej wersji nie mamy, ale możemy wykonać taki projekt na zamówienie. Prosimy w przypadku zainteresowania o kontakt bezpośredni.

2013-10-25 22:56:48

mimi napisał(a):

cytuj
Witam,
bardzo podoba mi się ten projekt ale czy jest możliwy z garażem - najlepiej gdyby dało się wejść bezpośrednio z garażu do domu

2013-10-08 09:06:13

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika żaneta z dnia 2013-08-15 10:19:11:

"czy w tym projekcie jest możliwość w przyszłości zagospodarownie strychu na pomieszczenia mieszkalne "

Taką zmianę trzeba przewidzieć na etapie adaptacji projektu, zamieniając strop na żelbetowy, doprojektowując schody stałe i ewentualnie dodając ściankę kolankową. Zmiany takie mogą być jednak kosztowe. Natomiast w obecnej postaci poddasze może być użytkowane jako strych, dostępny przez schody składane w stropie.

2013-10-02 12:54:04

Grzesiek napisał(a):

cytuj
Mam działkę z wjazdem od zachodu. Czy ten projekt nadaje się na taką?

2013-08-15 10:19:11

żaneta napisał(a):

cytuj
czy w tym projekcie jest możliwość w przyszłości zagospodarownie strychu na pomieszczenia mieszkalne

2013-07-17 10:31:08

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika milapawel z dnia 2013-07-16 20:54:44:

"czy jest mozliwa zmiana kąta dachu na 45 stopni?"

Tak, taką zmianę może wprowadzić lokalny architekt w ramach adaptacji. Konstrukcja dachu jest z prefabrykowanych elementów firmy Mitek i zamawiając więźbę można poprosić o przeliczenie konstrukcji na 45 stopni.

2013-07-16 20:54:44

milapawel napisał(a):

cytuj
czy jest mozliwa zmiana kąta dachu na 45 stopni?

2013-06-12 08:25:27

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Rafał z dnia 2013-06-11 14:27:02:

"Witam,
Czy jest możliwość zamiany pomieszczenia 1.5 z pomieszczeniami 1.4 i 1.3. oraz zamiana tych pomieszczeń tzn.od strony boku domu pomieszczenie 1.3 a następnie 1.4. oraz czy byłaby możliwość zmiany wymiaru domu z 11,6 m na 13 metrów. Jakie byłyby ewentualne koszty tych zmian?"

Tak, takie zmiany są możliwe. Prosimy o kontakt mailowy, abyśmy mogli podać koszt wprowadzenia takich zmian.

2013-06-11 14:27:02

Rafał napisał(a):

cytuj
Witam,
Czy jest możliwość zamiany pomieszczenia 1.5 z pomieszczeniami 1.4 i 1.3. oraz zamiana tych pomieszczeń tzn.od strony boku domu pomieszczenie 1.3 a następnie 1.4. oraz czy byłaby możliwość zmiany wymiaru domu z 11,6 m na 13 metrów. Jakie byłyby ewentualne koszty tych zmian?

2013-05-15 09:32:28

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Konrad z dnia 2013-05-14 13:59:09:

"Witam.
Czy jest możliwość w tej kotłowni zainstalowania kotła na paliwo stałe (pellet)?"

Pomieszczenie kotłowni na pelety powinno mieć przynajmniej 3 m szerokości. Zatem trzeba będzie powiększyć je kosztem wnęki na kominek i zrezygnować z przejścia do kuchni.

2013-05-14 13:59:09

Konrad napisał(a):

cytuj
Witam.
Czy jest możliwość w tej kotłowni zainstalowania kotła na paliwo stałe (pellet)?

2013-04-08 09:52:26

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Pawel z dnia 2013-04-06 00:27:43:

"Witam wszystkich. Właśnie odkryłem projekt Hobart. Ponieważ mam w warunkach zabudowy kąt dachu 35 stopni to muszę dokonać korekty w projekcie. Skoro i tak podniosę dach żal nie wykorzystać poddasza. Stąd moje pytania.
1. Czy możliwa jest zmiana technologii stropu z drewnianego na gęstożebrowy lub lany?
2. Czy jeśli zostanę przy stropie drewnianym to możliwe jest poprowadzenie schodów kosztem małego pokoju( 1.6)
z jednoczesnym powiększeniem sypialni. Czy da się je wmontować pomiędzy wiązary?
3. O ile ewentualna zmiana stropów podrożyłaby budowę?"

Zmiany te nie będą proste, ale możemy wycenić ich wprowadzenie. Prosimy o podanie maila, lub kontakt bezpośredni.

2013-04-06 00:27:43

Pawel napisał(a):

cytuj
Witam wszystkich. Właśnie odkryłem projekt Hobart. Ponieważ mam w warunkach zabudowy kąt dachu 35 stopni to muszę dokonać korekty w projekcie. Skoro i tak podniosę dach żal nie wykorzystać poddasza. Stąd moje pytania.
1. Czy możliwa jest zmiana technologii stropu z drewnianego na gęstożebrowy lub lany?
2. Czy jeśli zostanę przy stropie drewnianym to możliwe jest poprowadzenie schodów kosztem małego pokoju( 1.6)
z jednoczesnym powiększeniem sypialni. Czy da się je wmontować pomiędzy wiązary?
3. O ile ewentualna zmiana stropów podrożyłaby budowę?

2013-03-14 11:15:00

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Szukajaca projektu z dnia 2013-03-10 15:43:49:

"Ciekawy projekt, nowoczesna i zgrabna bryła budynku. Uważam, że warto mieć oprócz łązienki dodatkowe wc i dla wygody jak i przydatne dla gości. Z kotłowni zrobiłabym komórkę i częściowo schody na małe poddasze ( miejsca dużo bo pon. 5m). Musiałabym pokombinowac z łazienką, ażeby jakoś zrobić przejście do garażu. Garaż musi być, a w nim kotłownia. Być może pojawi się wariant tego projektu z garażem:)"

Zmiany takie możemy przygotować na zamówienie. Niewykluczone jednak, że powstanie wersja z garażem, ponieważ Hobart zapowiada się być bardzo popularny.

2013-03-13 12:30:06

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Łuki z dnia 2013-03-10 18:26:42:

"Witam
Czy jest możliwość częściowego podpiwniczenia tego domku?"

Tak, jest możliwość podpiwniczenia - schody do piwnicy najlepiej jeśli byłyby kosztem części pomieszczenia 1.3.

2013-03-10 18:26:42

Łuki napisał(a):

cytuj
Witam
Czy jest możliwość częściowego podpiwniczenia tego domku?

2013-03-10 15:43:49

Szukajaca projektu napisał(a):

cytuj
Ciekawy projekt, nowoczesna i zgrabna bryła budynku. Uważam, że warto mieć oprócz łązienki dodatkowe wc i dla wygody jak i przydatne dla gości. Z kotłowni zrobiłabym komórkę i częściowo schody na małe poddasze ( miejsca dużo bo pon. 5m). Musiałabym pokombinowac z łazienką, ażeby jakoś zrobić przejście do garażu. Garaż musi być, a w nim kotłownia. Być może pojawi się wariant tego projektu z garażem:)

2013-03-03 18:49:57

Kowal napisał(a):

cytuj
1.9 to nie łazienka tylko WC i pralnia chyba. Według mnie przydatne :P

2013-03-01 14:00:47

Kax napisał(a):

cytuj
Hej! Świetny nieduży domek! Spora kuchnia i pokoje wbrew pozorom też całkiem spore (jak na gabaryty całego budynku). Zastanawia mnie tylko po co dwie łazienki?

Copyright 2009 Lipińscy. Projekty domów jednorodzinnych. Polityka prywatności.

Promocja
zamów bezpłatny katalog
Okładka Ciepłe Domy 1 (32) 2016
zamów bezpłatny katalog
[x]