Projekt Chester DCP293, Dom Chester, Projekty domów Chester

bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

Nasi architekci odpowiedzą na twoje pytania

  • 71 354 59 49
  •  
  • oraz: 883 909 409
Szukaj w serwisie

Znajdź projekty domów jednorodzinnych

Wybierz typ domu Typ domu:
Wybierz właściwości projektu Powierzchnia użytkowa
Dodatkowe atrybuty:
Drukuj kartę projektu Poleć znajomemu
  
Powierzchnia użytkowa: 125,07 m2
 + pow. garażu: 17,21 m2
 + pow. kotłowni: 5,24 m2
Powierzchnia netto: 153,29 m2
Powierzchnia zabudowy: 117,10 m2
Minimalna szerokość działki: 19,30 m
Kubatura: 766 m3
Wysokość kalenicy: 6,99 m
Kąt nachylenia dachu: 1,2 °
Zapotrzebowanie
energetyczne:
EUco = 28,06 kWh/(m2rok)
EP spełnia nowe wymagania WT
Dom Energooszczędny

Szacunkowe koszty realizacji domu do stanu developerskiego od: 321 600 zł więcej informacji >>>
Szacunkowe roczne koszty ogrzewania domu: 1 271,57 zł więcej informacji >>>
Nowoczesny, elegancki dom energooszczędny, którego bryła, dzięki zastosowaniu mocnych akcentów kolorystycznych i nowoczesnych przeszkleń, jest wyjątkowa i spodoba się miłośnikom niebanalnych rozwiązań. Dla Inwestorów, ceniących bardziej tradycyjne rozwiązania przygotowano wersję elewacji w stonowanych kolorach, z drewnianymi i metalowymi elementami. Na parterze znajduje się salon z antresolą, ustawna kuchnia z miejscem na rodzinny stół, spiżarnia i wc. Drugą kondygnację zajmują trzy sypialnie, w tym jedna z niezależną łazienką, i wspólna łazienka. Duże przeszklenia w salonie doskonale doświetlają wnętrze i są bardzo charakterystycznym elementem bryły.

Ten projekt zawiera projekt instalacji rekuperacji!
Zapytaj o bezpłatną wycenę systemu rekuperacji.

Parter

Chester
1.1 Wiatrołap: 4,85 m2  
1.2 Komunikacja: 3,99 m2  
1.3 Kuchnia: 14,54 m2  
1.4 Pokój dzienny: 26,71 m2 (28,81 m2)
1.5 Garderoba: 1,64 m2  
1.6 Wc: 1,64 m2  
1.7 Kotłownia: 5,24 m2  
1.8 Garaż: 17,21 m2  
oraz
 
 
 
 
 
 
 
1.9 Podest: 5,36 m2  
1.10 Taras: 34,30 m2  
  
  
  
  
  
  

Piętro

Chester
2.1 Komunikacja: 6,88 m2  
2.2 Łazienka: 4,31 m2  
2.3 Łazienka: 7,63 m2  
2.4 Pokój: 19,22 m2  
2.5 Pokój: 15,49 m2  
2.6 Pokój: 14,38 m2  
2.7 Schody: 3,79 m2  
oraz
 
 
 
 
 
 
2.8 Balkon: 3,67 m2  
  
  
  
  
  
  

System rekuperacji

Zamów bezpłatną wycenę systemu rekuperacji wysyłając poniższy formularz, a przy podpisaniu umowy na wykonanie systemu w firmie Rekuperatory.pl otrzymasz gratis 2 komplety najnowszej generacji filtrów G4 i F7 o podwyższonej klasie filtracji.

Informujemy, że podane tu dane zbierane są na potrzeby ROHA GROUP Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, 54-427 Wrocław, ul. Rudzka 9-11 dla potrzeb wykonania oferty handlowej. Zapewniamy, że ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych oraz prawo do ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne. Podając swoje dane osobowe w formularzu potwierdza Pani/Pan ich autentyczność i zgodność ze stanem faktycznym oraz wyraża Pani/Pan zgodę na gromadzenie tych danych przez ROHA GROUP Sp. z o.o. w bazie danych.

 Zgadzam się na przetwarzanie moich danych w przez Roha Group Sp. z o.o. w celach promocyjno-marketingowych.
 Zgadzam się na przesyłanie na podany adres elektroniczny informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dn. 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.


Bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

 

Komentarze (38)

 
Dodaj komentarz
Captcha Image


2016-03-04 13:32:03

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można zlikwidować okna w 2.5 i 2.6 i wprowadzić zmianę szerokości lub ścian zewnętrznych. Szczegóły: biuro@lipinscy.pl

2016-02-28 14:20:23

asza napisał(a):

cytuj
Czy istnieje możliwość "zwężenia" domu, aby zmieścił się na działkę o szerokości 18m?

2014-08-20 08:33:34

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Wprowadzenie tych zmian jest możliwe. Zapraszamy do kontaktu bezpośredniego w celu przygotowania wyceny: biuro@lipinscy.pl

2014-08-19 14:47:22

Majka napisał(a):

cytuj
Czy jest możliwość "wydłużenia" domu o 1,5 m. powiększając tym samym salon? Chciałabym pomiędzy kuchnią a salonem zrobić drzwi francuskie. Automatycznie powiększyłby się pokój na górze. Zamiast balkonu na pietrze wolałabym loggie.

Czy takie zmiany są możliwe?

2014-07-24 14:19:40

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
W sprawie kosztu okien proponujemy zwrócić się do firmy która zajmuje się oknami np.Oknoplastu.
My możemy udostępnić zestawienie stolarki. Zapraszamy do kontaktu: biuro@lipinscy.pl

2014-07-24 11:40:44

marcin napisał(a):

cytuj
witam
prosze o podanie kosztow zakupu sredniej klasy okien

2014-07-03 18:59:56

Monika napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika budowlaniec z dnia 2014-05-29 08:52:02:

"Projekt ładny, ciekawy ale niestety bardzo drogi w wykonaniu, właśnie go budujemy."

bardzo prosze o kontakt do Pana. My tez chcemy ten projekt budowac. chetnie porozmawialabym z Panem/Pania . Podaje meila do mnie mmm4@o2.pl. Bardzo prosze o kontakt. M onika

2014-05-29 08:52:02

budowlaniec napisał(a):

cytuj
Projekt ładny, ciekawy ale niestety bardzo drogi w wykonaniu, właśnie go budujemy.

2014-01-21 15:15:37

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika marckas z dnia 2014-01-20 09:42:57:

"Płyta ściągająca połączona jest ze ścianami fundamentowymi?Wejście do piwnicy z salonu to totalna porażka. Proponowałbym kosztem pomieszczenia 1.5 załamane pod scody w salonie. Likwidując kotłownię kosztem garażu na dwa samochody (tunelowe) trzeba wydłużać budynek, lub można było by wyrównać fasadę?"

Gdyby była piwnica, najlepiej wykonać płytę fundamentową i na niej prowadzić ściany piwnicy.
Owszem, wejście do piwnicy z salonu to porażka. Gdyby chcieć wchodzić na schody w pom.1.5 i schodzić w salonie, to trzeba by było zabudować zejście ścianką, czyli pomniejszyć optycznie salon. Jest to jednak najrozsądniejsze rozwiązanie.
Można wykonać taki garaż w opisany sposób (likwidacja kotłowni i wyrównanie fasady z przodu i z tyłu). W świetle miałby wówczas jakieś 10,15 m, czyli da się zaparkować dwa samochody jeden za drugiem.

2014-01-21 14:34:22

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika marckas z dnia 2014-01-20 09:33:37:

"Co masz na myśli. Płaski dach nie powinien być problemem przy dobrze wykonanej izolacji. Konstrukcyjnie śnieg jest uwzględniany w obliczeniach."

Na płaskim dachu śnieg będzie zalegał i jest to uwzględnione w obliczeniach. Natomiast można go prostu odśnieżyć.

2014-01-20 09:42:57

marckas napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Lipinscy_Domy z dnia 2014-01-15 13:43:58:

"Schody do piwnicy najkorzystniej jest umieszczać pod górnym biegiem schodów- taka opcja w tym wypadku niestety powoduje, że wejście do piwnicy jest w salonie. Gdyby szukać innej lokalizacji trzeba by ją wygospodarować kosztem innych pomieszczeń, a nie bardzo jest tutaj gdzie to zrobić.
Przewody instalacji rekuperacji biegną w narożach pomieszczeń i są obudowywane w systemie ścianek kartonowo-gipsowych i to jest widoczne. Ten problem jest tylko na poddaszu, ponieważ w parterze przewody ukrywane są w stropie. Problem jest wówczas, gdy chciałoby się skorzystać z programu dofinansowania NFOŚiGW, ponieważ wówczas wymagane są spore docieplenia przewodów i trzeba by ten projekt do tego rozwiązania dostosowywać.
Płyta fundamentowa jest najlepszym rozwiązaniem, jeśli chodzi o likwidację mostków termicznych i izolację podłogi. W naszych projektach w większości przypadków (w tym projekcie też) proponujemy zastosowanie "prawie" tradycyjnych fundamentów, które różnie się tym, że izolujemy ściany fundamentowe specjalnymi bloczkami cokołowymi, pod podłogą jest 20 lub 30 cm ocieplenia, a całość pokrywa 10 cm płyta ściągająca, na którą wykonuje się posadzki.
Zmiany możemy wprowadzić. W sprawie wyceny prosimy o kontakt mailowy biuro@lipinscy.pl"

Płyta ściągająca połączona jest ze ścianami fundamentowymi?Wejście do piwnicy z salonu to totalna porażka. Proponowałbym kosztem pomieszczenia 1.5 załamane pod scody w salonie. Likwidując kotłownię kosztem garażu na dwa samochody (tunelowe) trzeba wydłużać budynek, lub można było by wyrównać fasadę?

2014-01-20 09:33:37

marckas napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Andrzej2010 z dnia 2014-01-16 12:54:43:

"Przy takim nachyleniu dachu - śnieg będzie zalegał na nim - to jest pewne + opad deszczu - i nieszczęście gotowe . Znam to z autopsji mimo , że mam dach o nachyleniu 12 stopni ."

Co masz na myśli. Płaski dach nie powinien być problemem przy dobrze wykonanej izolacji. Konstrukcyjnie śnieg jest uwzględniany w obliczeniach.

2014-01-16 12:54:43

Andrzej2010 napisał(a):

cytuj
Przy takim nachyleniu dachu - śnieg będzie zalegał na nim - to jest pewne + opad deszczu - i nieszczęście gotowe . Znam to z autopsji mimo , że mam dach o nachyleniu 12 stopni .

2014-01-15 13:46:46

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Marcin z dnia 2014-01-08 13:11:29:

"Czy istnieje mozliwość zwiększenia kąta nachylenia dachu np. do 2 stopni?"

Jest taka możliwość.

2014-01-15 13:43:58

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Schody do piwnicy najkorzystniej jest umieszczać pod górnym biegiem schodów- taka opcja w tym wypadku niestety powoduje, że wejście do piwnicy jest w salonie. Gdyby szukać innej lokalizacji trzeba by ją wygospodarować kosztem innych pomieszczeń, a nie bardzo jest tutaj gdzie to zrobić.
Przewody instalacji rekuperacji biegną w narożach pomieszczeń i są obudowywane w systemie ścianek kartonowo-gipsowych i to jest widoczne. Ten problem jest tylko na poddaszu, ponieważ w parterze przewody ukrywane są w stropie. Problem jest wówczas, gdy chciałoby się skorzystać z programu dofinansowania NFOŚiGW, ponieważ wówczas wymagane są spore docieplenia przewodów i trzeba by ten projekt do tego rozwiązania dostosowywać.
Płyta fundamentowa jest najlepszym rozwiązaniem, jeśli chodzi o likwidację mostków termicznych i izolację podłogi. W naszych projektach w większości przypadków (w tym projekcie też) proponujemy zastosowanie "prawie" tradycyjnych fundamentów, które różnie się tym, że izolujemy ściany fundamentowe specjalnymi bloczkami cokołowymi, pod podłogą jest 20 lub 30 cm ocieplenia, a całość pokrywa 10 cm płyta ściągająca, na którą wykonuje się posadzki.
Zmiany możemy wprowadzić. W sprawie wyceny prosimy o kontakt mailowy biuro@lipinscy.pl

2014-01-14 09:42:17

marckas napisał(a):

cytuj
Witam,
Czy możliwe jest wykonanie podpiwniczenia - gdzie wówczas zejście. Czy kosztem kotłowni można zrobić garaż na dwa samochody?(nawet wydłużając go nieco). Wentylacja mechaniczna z odzyskiem ciepła - jak przewidziano rozprowadzenie przewodów -wg przekroju wysokość kondygnacj to 2,68 - czyli raczej wszystko będzie widoczne - chyba że starcza 18 cm aby je ukryć. W katalogu wyczytałem że domy energooszczędne stawiane są na płycie - dlaczego?(koszty wykonania). Takie zmiany w projekcie wprowadzacie Wy podczas zakupu czy trzeba samemu adoptować projekt na podstawie Waszego opracowania. Wprowadzenie podpiwniczenia wpłynie istotnie na konstrukcję

2014-01-08 13:11:29

Marcin napisał(a):

cytuj
Czy istnieje mozliwość zwiększenia kąta nachylenia dachu np. do 2 stopni?

2013-11-05 08:42:20

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
W zakresie stolarki okiennej współpracujemy z firmą Oknoplast oraz Rehau. Kontakt do tych firm można znaleźć tu: http://lipinscy-projekty.pl/partnerzy/

2013-11-03 18:55:44

piotrek napisał(a):

cytuj
Witam,
Czy można prosić o sugestię producenta jeśli chodzi o te wysokie okna i drzwi?
Pozdrawiam.

2013-10-24 12:35:29

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Hania z dnia 2013-10-22 13:50:06:

"Witam,

Czy istnieje możliwość wygospodarowania gdzieś na dole jakiegoś pokoju ok 12-15m2 bardzo mi na tym zależy(pokój dla rodziców)"

Dodatkowy pokój można zrobić zamiast garażu, kotłownię przenieść na stronę frontową, a pokój od strony ogrodu. Do pokoju można wtedy wchodzić w miejscu korytarzyka 1.5 (albo zamienić 1.5 z 1.6). Zmianę taką można wprowadzić w ramach adaptacji projektu przez lokalnego architekta.

2013-10-22 13:50:06

Hania napisał(a):

cytuj
Witam,

Czy istnieje możliwość wygospodarowania gdzieś na dole jakiegoś pokoju ok 12-15m2 bardzo mi na tym zależy(pokój dla rodziców)

2013-07-03 12:51:31

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Na rynku dostępne są zarówno tynki jak i farby, których producenci gwarantują szeroki wybór kolorów, jak i wieloletnie utrzymanie ich intensywności. Nie ma więc obaw o możliwości, pytanie jest tylko jak zawsze o cenę, ponieważ im więcej pigmentu i zabezpieczeń przed wyblaknięciem, tym wyższa jest cena.

2013-06-29 23:19:27

Łuki napisał(a):

cytuj
Bardzo interesujący projekt.
Tylko czy elewacja w rzeczywiści również jest w tak żywych kolorach?? Dom jest kryty jakimś tynkiem strukturalnym??

2013-03-26 09:19:24

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Krzysiek z dnia 2013-03-23 18:04:16:

"Czy nad pokojem dziennym można wykonać strop? A na piętrze potraktować tą przestrzeń jako otwarte pomieszczenie np. do zabawy dla dzieci?"

Można, tylko trzeba będzie zrezygnować z dużego okna w salonie i zmieni się wygląd od strony ogrodu.

2013-03-23 18:04:16

Krzysiek napisał(a):

cytuj
Czy nad pokojem dziennym można wykonać strop? A na piętrze potraktować tą przestrzeń jako otwarte pomieszczenie np. do zabawy dla dzieci?

2013-03-14 10:39:51

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika mazi z dnia 2013-03-03 11:43:39:

"Czy istnieje możliwość zrobienia kuchnia połączonej z salonem i jak by to wyglądało?"

Teoretycznie można - np: zrobić większy podciąg, ale praktycznie szkoda tej ściany, na której można umieścić i kominek, i telewizor.

2013-03-13 13:18:42

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika mazi z dnia 2013-03-03 11:45:27:

"I proszę mi powiedzieć czemu ten domek nie jest objęty dopłata?"

Jego zapotrzebowanie na energię jest wyższe od wymaganego w programie dopłat NFOŚIGW NF40.

2013-03-11 16:09:53

Lipińscy Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Ola z dnia 2013-02-23 20:02:21:

"brakuje mi spiżarki.
Czy dom można podpiwniczyć?"

Na spiżarkę można przeznaczyć pom.1.5. Dom można podpiwniczyć.

2013-03-03 11:45:27

mazi napisał(a):

cytuj
I proszę mi powiedzieć czemu ten domek nie jest objęty dopłata?

2013-03-03 11:43:39

mazi napisał(a):

cytuj
Czy istnieje możliwość zrobienia kuchnia połączonej z salonem i jak by to wyglądało?

2013-02-23 20:02:21

Ola napisał(a):

cytuj
brakuje mi spiżarki.
Czy dom można podpiwniczyć?

2013-01-08 12:56:20

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Pailina Biedacha/ P z dnia 2013-01-04 16:59:19:

"Czy mozna zainstalowac w salonie narozny kominek tradycyjny i jakie wymiary ma balkon bo wydaje sie malutki, bez mozliwosci wstawienia nawet krzesla ?"

Balkon ma w świetle balustrad 106 cm.
Kominek można usytuować w narożu, ale zajmie on na pewno więcej miejsca.

2013-01-04 16:59:19

Pailina Biedacha/ P napisał(a):

cytuj
Czy mozna zainstalowac w salonie narozny kominek tradycyjny i jakie wymiary ma balkon bo wydaje sie malutki, bez mozliwosci wstawienia nawet krzesla ?

2012-11-24 18:51:07

D K napisał(a):

cytuj
Mam taki dom i nie mam problemu z myciem okien

2012-10-23 23:37:01

Ania napisał(a):

cytuj
B: bez przesady, przecież okna myję sie kilka razy w roku maksymalnie :)

2012-08-07 13:44:29

B napisał(a):

cytuj
Wszystko ok ale jak jest rozwiazany problem śniegu na dachu-trzeba machac łopata,a te wysokie okna tez beda mordega by je umyć?

2012-06-06 20:00:04

beata napisał(a):

cytuj
śliczny projekt, nieduży a mieści dużą antresolę ::))
chętnie zakupiłabym go,ale nie mam zgody na piętrowy,
chciałabym, aby był z poddaszem, ale antresola taka jak jest z takimi pięknymi oknami :(

2012-05-07 14:33:14

Sabina T. napisał(a):

cytuj
Bardzo lubię projekty z antresolą - bardzo mi się marzy :) Jedyne co bym zmieniła to kuchnia - bardziej otworzyłabym ją na salon.

Copyright 2009 Lipińscy. Projekty domów jednorodzinnych. Polityka prywatności.

Promocja
zamów bezpłatny katalog
Okładka Ciepłe Domy 1 (32) 2016
zamów bezpłatny katalog
[x]