Projekt Belfast DCP268, Dom Belfast, Projekty domów Belfast

bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

Nasi architekci odpowiedzą na twoje pytania

  • 71 354 59 49
  •  
  • oraz: 883 909 409
Szukaj w serwisie

Znajdź projekty domów jednorodzinnych

Wybierz typ domu Typ domu:
Wybierz właściwości projektu Powierzchnia użytkowa
Dodatkowe atrybuty:
Drukuj kartę projektu Poleć znajomemu
  
Powierzchnia użytkowa: 103,83 m2
 + pow. garażu: 29,07 m2
 + pow. kotłowni: 2,80 m2
Powierzchnia netto: 169,04 m2
Powierzchnia zabudowy: 110,06 m2
Minimalna szerokość działki: 15,20 m
Kubatura: 636 m3
Wysokość kalenicy: 6,99 m
Kąt nachylenia dachu: 2,0 °
Zapotrzebowanie
energetyczne:
EUco = 26,39 kWh/(m2rok)
EP spełnia nowe wymagania WT
Dom Energooszczędny

Szacunkowe koszty realizacji domu do stanu developerskiego od: 295 900 zł więcej informacji >>>
Szacunkowe roczne koszty ogrzewania domu: 872,71 zł więcej informacji >>>
Piętrowy dom energooszczędny, idealna propozycja dla miłośników nowoczesności. Jasna, prosta bryła ozdobiona została elementami z drewna i stali. Duże przeszklenia nadają wnętrzu przestronności i doskonale je doświetlają. Na parterze zaplanowano połączoną z salonem kuchnię, spiżarnię, sypialnię, łazienkę i pomieszczenie gospodarcze. Piętro mieści 3 sypialnie, garderobę i wygodną łazienkę. W bryłę domu wkomponowano garaż na dwa auta, na dachu którego znajduje się wygodny taras. Dom doskonale nadaje się na wąską działkę.

Ten projekt zawiera projekt instalacji rekuperacji!
Zapytaj o bezpłatną wycenę systemu rekuperacji.

Parter

Belfast
1.1 Wiatrołap: 3,27 m2  
1.2 Komunikacja: 2,27 m2  
1.3 Schody: 2,11 m2  
1.4 Spiżarnia: 1,05 m2 (2,03 m2)
1.5 Salon z kuchnią: 28,23 m2  
1.6 Pokój: 8,99 m2  
1.7 Łazienka: 2,75 m2  
1.8 Pom.gosp.: 2,41 m2  
1.9 Kotłownia: 2,80 m2  
1.10 Garaż: 29,07 m2  
oraz
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1.11 Podest: 5,28 m2  
1.12 Taras: 18,96 m2  
  
  
  
  
  
  
  
  

Piętro

Belfast
2.1 Komunikacja: 4,72 m2  
2.2 Pokój: 10,68 m2  
2.3 Pokój: 9,27 m2  
2.4 Garderoba: 2,92 m2  
2.5 Pokój: 11,15 m2  
2.6 Łazienka: 9,85 m2  
2.7 Schody: 4,16 m2  
oraz
 
 
 
 
 
 
2.8 Taras: 32,36 m2  
  
  
  
  
  
  

System rekuperacji

Zamów bezpłatną wycenę systemu rekuperacji wysyłając poniższy formularz, a przy podpisaniu umowy na wykonanie systemu w firmie Rekuperatory.pl otrzymasz gratis 2 komplety najnowszej generacji filtrów G4 i F7 o podwyższonej klasie filtracji.

Informujemy, że podane tu dane zbierane są na potrzeby ROHA GROUP Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, 54-427 Wrocław, ul. Rudzka 9-11 dla potrzeb wykonania oferty handlowej. Zapewniamy, że ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych oraz prawo do ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne. Podając swoje dane osobowe w formularzu potwierdza Pani/Pan ich autentyczność i zgodność ze stanem faktycznym oraz wyraża Pani/Pan zgodę na gromadzenie tych danych przez ROHA GROUP Sp. z o.o. w bazie danych.

 Zgadzam się na przetwarzanie moich danych w przez Roha Group Sp. z o.o. w celach promocyjno-marketingowych.
 Zgadzam się na przesyłanie na podany adres elektroniczny informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dn. 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.


Bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

 

Komentarze (126)

 
Dodaj komentarz
Captcha Image


2017-05-22 14:44:00

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Nie ma możliwości, żeby budynek miał 6m wysokości.
Można zwiększyć powierzchnię salonu.
Szczegóły: biuro@lipinscy.pl

2017-05-05 13:09:37

Magda napisał(a):

cytuj
Witam
Chciałabym zapytać czy jest możliwość zmiejszenia wysokości kalenicy do 6m i powiekszenia troche salonu aby zniescic się w powierzchni zabudowy 118m

2017-03-03 18:47:16

iza napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Iza z dnia 2015-12-19 23:45:46:

"Dziękuję za poniższą odp. Mam kolejne pytania. Po pierwsze, co ktoś budował ten dom z podpiwniczeniem? Czy lepiej jest, aby było ono pod domem, czy pod garażem. Czy wówczas nie bedzie sytuacji, że obydwie części (dom i garaż) nie będą jednakowo "pracowały". Czy piwnica w tym projekcie jest w ogóle dobrym pomysłem ? Zastanawia mnie, czy nie lepiej zamiast tarasu zrobić nad garażem dachu, czy wówczas obniży to koszty? Czy mają państwo więcej zdjęć z realizacją tego projektu? Widziałam na fb w wersji z dachem dwuspadowym i na tym koniec. Ogólnie jesteśmy zdecydowani na ten projekt na 99%"

Witam,
Firma projektowo-wykonawcza nam bynajmniej odradziła podpiwniczenie ze względu na wysokie koszta do wersji Belfast 134m4 obliczyli na około 40 tyś. Mamy w planie dach 12/22st projektant jest na etapie wprowadzania zmian - dach będzie 22st. Mam przygotowaną również wizualizację dachu nad garażem - jesteśmy jeszcze na etapie decyzji czy zostawiamy taras czy zadaszamy :)

2017-01-16 13:07:25

Michał napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Alek2004 z dnia 2016-12-22 13:27:43:

"Witam czy może mi ktoś naświetlić mniej więcej koszt w stanie surowym otwartym?
Działka jest a jestem na etapie wybierania projektu.

Pozdrawiam"

W stanie surowym otwartym budowa wyniosła mnie ok 150 000 zł. Najkosztowniejszy okazał się beton, natomiast na dach położyłem styropian, a nie watę jak w projekcje z powodu własnych złych doświadczeń z zawilgoceniem waty.

2017-01-09 13:05:54

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Podane zmiany można nanosić w ramach adaptacji. Wycenę realną przygotować może firma wykonawcza.
My operujemy jedynie cenami z Sekocenbudu.

2017-01-09 01:08:36

Kamil napisał(a):

cytuj
Witam,
Czy taras nad garażem w projekcie Belfast może być lekkiej konstrukcji np. drewniany z racji niskich obciążeń?
Pozdrawiam

2017-01-08 13:57:23

Kamil napisał(a):

cytuj
Witam,

Czy dom Belfast można zbudować z keramzytu?
Czy można zamówić kosztorys właśnie z uwzględnieniem tej technologii?

Pozdrawiam

2016-12-30 09:02:00

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Kontakt z budującymi na Facebooku:
https://www.facebook.com/groups/374753112914072/

2016-12-29 23:27:45

Remigiusz napisał(a):

cytuj
Witam. Prosze o podanie mi kosztów budowy takiego domu w stanie zamkniętym developrskim. Podoba mi się ten dom,ale nie wiem, czy moje zamiary są adekwatne do stanu portfela. Nie wierzę w wyliczenia projektanta,bo wiem,że real może być bolesny. Prosze o info, kogoś kto już jest w trakcie budowy, lub już po ;) Pozdrawiam.

2016-12-22 13:27:43

Alek2004 napisał(a):

cytuj
Witam czy może mi ktoś naświetlić mniej więcej koszt w stanie surowym otwartym?
Działka jest a jestem na etapie wybierania projektu.

Pozdrawiam

2016-10-06 09:19:59

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Zainteresowanych projektami Belfast zapraszamy do grupy na Facebooku:
https://www.facebook.com/groups/374753112914072/

2016-09-29 22:42:08

Maciej napisał(a):

cytuj
Mam prosbe niech ktos podpowie ile kosztuje budowa tego domu w stanie surowym zamknietym . tel 660-770-666

2016-08-04 17:47:49

sushina napisał(a):

cytuj
Witam, czy ktoś już skończył budowę tego domu, albo jest w trakcie? chodzi mi o orientacyjne koszty oraz o zdjęcia.
ilonakoziel87@gmail,com

2016-07-13 10:35:40

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można dostosować projekt. Prosimy o kontakt: biuro@lipinscy.pl

2016-07-12 17:42:17

kowal klara napisał(a):

cytuj
mam pytanie czy dom belfast możne przeprojektować na dom dwu lokalowy

2016-06-30 05:06:04

Renata napisał(a):

cytuj
Witam. Czy ktos moze podac mi koszt budowy tego projectu? renia0114@wp.pl

2016-04-17 19:22:25

Jagoda napisał(a):

cytuj
Witam,
czy ktokolwiek orientuje się jak wyglądają orientacyjne koszty budowy tego projektu?
Najlepiej w stanie surowym, zamkniętym i pod klucz.
Z góry dziękuje!
poziome3ka@o2.pl

2016-02-09 17:01:35

Emilia napisał(a):

cytuj
witam, ale cudo!!! czy ktoś wybudował taki dom, bądź inny z płaskim dachem w okolicy Wrocławia?? urzędnicy straszą, że nie ma szans na płaski dach ze względu na PZP!

2015-12-29 10:40:00

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Zdjęć niestety nie posiadamy. Jeśli chodzi o szczegóły dotyczące zmian prosimy o kontakt: biuro@lipinscy.pl

2015-12-19 23:45:46

Iza napisał(a):

cytuj
Dziękuję za poniższą odp. Mam kolejne pytania. Po pierwsze, co ktoś budował ten dom z podpiwniczeniem? Czy lepiej jest, aby było ono pod domem, czy pod garażem. Czy wówczas nie bedzie sytuacji, że obydwie części (dom i garaż) nie będą jednakowo "pracowały". Czy piwnica w tym projekcie jest w ogóle dobrym pomysłem ? Zastanawia mnie, czy nie lepiej zamiast tarasu zrobić nad garażem dachu, czy wówczas obniży to koszty? Czy mają państwo więcej zdjęć z realizacją tego projektu? Widziałam na fb w wersji z dachem dwuspadowym i na tym koniec. Ogólnie jesteśmy zdecydowani na ten projekt na 99%

2015-12-14 09:18:10

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Iza z dnia 2015-12-13 17:23:29:

"Witam, czy jest możliwość uwzględnienia w tym projekcie częściowego podpiwniczenia (np. Pod garażem) w celu zastosowania ogrzewania na eko groszek lub tradycyjny węgiel? Jaki jest koszt naniesienia tych zmian?"

Można doprojektować piwnicę w ramach adaptacji i zmienić ogrzewanie na paliwo stałe.

2015-12-13 17:23:29

Iza napisał(a):

cytuj
Witam, czy jest możliwość uwzględnienia w tym projekcie częściowego podpiwniczenia (np. Pod garażem) w celu zastosowania ogrzewania na eko groszek lub tradycyjny węgiel? Jaki jest koszt naniesienia tych zmian?

2015-06-15 23:10:12

dzudik77 napisał(a):

cytuj
Witam! Czy moze mi ktos napisac jaki jest koszt budowy domu w stanie surowym? Moj e-mail dzudik77@wp.pl

2015-06-15 13:36:12

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Rekuperacja jest już uwzględniona.

2015-06-05 10:19:21

Zuza napisał(a):

cytuj
Czy roczne koszty ogrzewania domu są szacowane już z uwzględnieniem rekuperacji, czy dodatkowo można je obniżyć poprzez montaż takiej instalacji?

2015-05-27 10:27:27

Kasia napisał(a):

cytuj
Witam
czy ktoś już wybudował ten dom (Belfast) jeżeli tak proszę o kontakt k.matura@bcontrol.pl byłabym bardzo wdzięczna o kilka wskazówek oraz gdyby można było zobaczyć :)

2015-05-25 11:29:23

Zuza napisał(a):

cytuj
Jedyny! Marzę, by w nim zamieszkać :) Czy można gdzieś obejrzeć real foto z budowy, a może nawet gotowe aranżacje wnętrz?

2015-04-10 19:43:17

Karol K napisał(a):

cytuj
Projekt marzenie! Prosty, przemyślany i do tego piękny! :)

2015-02-26 08:52:13

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Szanowni Inwestorzy, jeśli jest taka możliwość prosimy o przesłanie zdjęć z realizacji projektu na naszego maila: biuro@lipinscy.pl lub o publikację ich na naszym profilu na Facebooku https://pl-pl.facebook.com/Lipinscy.Domy

2015-02-20 10:02:17

danso napisał(a):

cytuj
do dawid- my zapłaciliśmy niecałe 30 tyś zł za okna

2014-11-22 20:23:46

dawid napisał(a):

cytuj
czy ktoś się orientuje ile ee kosztuje kompleta stolarka okienna ?

2014-10-15 14:56:48

Marcin napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Elizap z dnia 2014-09-09 22:54:35:

"Ja buduje na działce poniżej 13 m, trochę się nagimnastykowalam, ale to możliwe. Zgodnie z prawem budowlanym, jeśli działka ma poniżej 15m można budować w ostrej granic lub 1,5 metra od granicy.

Plan zagospodarowania mogę wysłać na priv."

Witam,

Jeśli można to proszę wysłać plan zagospodarowania na e-mail: agent12@poczta.onet.pl.

2014-09-09 22:54:35

Elizap napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Marcin z dnia 2014-06-30 08:47:54:

"I z czego wynika to 4,5 m z jednej strony ?? moja działka jest wąska ale długa na ok. 30 m"

Ja buduje na działce poniżej 13 m, trochę się nagimnastykowalam, ale to możliwe. Zgodnie z prawem budowlanym, jeśli działka ma poniżej 15m można budować w ostrej granic lub 1,5 metra od granicy.

Plan zagospodarowania mogę wysłać na priv.

2014-08-18 10:11:30

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Możliwe jest przeprojektowanie dachu. Można również zastosować panele na konstrukcji wsporczej montowane pod odpowiednim kątem na dachu płaskim. Najlepiej zwrócić się z zapytaniem do firm wykonujących instalacje paneli fotowoltaicznych.

2014-08-17 21:52:05

jurandooo napisał(a):

cytuj
Witam czy istnieje możliwość pochylenia dachu na 15 stopni pod panele fotowoltaiczne bez zmian powierzchni tylko końcowka dachu w pokojach uchylona?

2014-07-25 17:47:17

Katarzyna napisał(a):

cytuj
Ja już czekam na pozwolenie na budowe pieknego Belfastu .Projekt w całości poszerzony o jeden metr wiele zmian na parterze kuchnia na miejscu kominka a w kuchni salon :) Piętro bez zmian w związku z tym tez okna trochę zmieniliśmy .Budować będziemy z prafabrykowanych ścian keramzytowych. Wymienie sie doświadczeniami jeśli ktos buduje też Belfast

2014-07-24 13:04:40

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Tak. Można utworzyć czwarty pokój w miejscu dużej łazienki i małą łazienkę w miejscu garderoby. Wymaga to pewnych zmian instalacyjnych.

2014-07-24 10:25:23

hanzlik napisał(a):

cytuj
czy istnieje możliwość przeprojektowania tak, aby na piętrze były 4 sypialnie i łazienka?

2014-07-15 15:08:51

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Projekt kwalifikuje się do programu jako dom do 100 mkw ze względu na sporo wbudowanych szaf, które w ujęciu programu pomniejszają powierzchnię użytkową.

2014-07-13 00:39:05

Konrad napisał(a):

cytuj
Dziękuję za szybką odpowiedź.
Mam pytanie co do programu Mdm i tego projektu.
Czy projekt kwalifikuje się do programu jako dom do 100m2 czy do 110m2 czyli wymagana jest trójka dzieci ?
Jeżeli do 110m2 to czy można to jakoś obejść żeby zmniejszyć powierzchnię poniżej 100m2 ? (np. w nazewnictwie pomieszczeń? -> http://mieszkaniedlamlodych.com/wp-content/uploads/2014/04/jak-obejsc-limity-w-programie-mdm-mieszkanie-dla-mlodych.gif


2014-07-11 15:10:08

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Konrad z dnia 2014-07-11 12:21:45:

"Witam!

Mam spore potrzeby garażowe. Dwa samochody + dwa motocykle + rowery i masa narzędzi do obsługi wyżej wymienionych :)
Czy jest możliwość wydłużenia garażu o ok 4-5 metrów ? Mam działkę 24x52 więce killka metrów mniej mnie nie zbawi :)"

Jest taka możliwość, ale trzeba będzie zmienić kierunek spadku tarasu "na bok" garażu, ponieważ teraz przewidziany jest w stronę wjazdu.

2014-07-11 15:05:17

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Marcin z dnia 2014-06-30 08:47:54:

"I z czego wynika to 4,5 m z jednej strony ?? moja działka jest wąska ale długa na ok. 30 m"

Odległość od granicy 4,5 m wynika z przepisów, natomiast gdyby zwęzić taras o 0,5 m lub w ogóle zrezygnować z tarasu wylewanego i zrealizować go jako ziemny np. z kostki, to można by zrealizować ten dom na działce 14,9 m.

2014-07-11 12:21:45

Konrad napisał(a):

cytuj
Witam!

Mam spore potrzeby garażowe. Dwa samochody + dwa motocykle + rowery i masa narzędzi do obsługi wyżej wymienionych :)
Czy jest możliwość wydłużenia garażu o ok 4-5 metrów ? Mam działkę 24x52 więce killka metrów mniej mnie nie zbawi :)

2014-06-30 08:47:54

Marcin napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Marcin z dnia 2014-06-30 08:34:15:

"Witam,

Szerokość mojej działki to ok. 14,9 m. Czy będę mógł na takiej działce postawić ten dom ??"

I z czego wynika to 4,5 m z jednej strony ?? moja działka jest wąska ale długa na ok. 30 m

2014-06-30 08:34:15

Marcin napisał(a):

cytuj
Witam,

Szerokość mojej działki to ok. 14,9 m. Czy będę mógł na takiej działce postawić ten dom ??

2014-05-30 15:01:53

EditC napisał(a):

cytuj
witam. mam do odsprzedania powiększony projekt Belfasta z opcją ogrodu na dachu . więcej informacji na EditC@poczta.onet.pl

2014-05-24 20:41:00

Michal napisał(a):

cytuj
Rowniez chetnie zobaczylbym jakies zdjecia;)

2014-05-23 07:50:25

marek K napisał(a):

cytuj
Będziecie robić fotorelację? :)

2014-04-17 12:16:57

adamski napisał(a):

cytuj
rusza budowa pozwolenie uzyskane jutro geodeci wytyczą budynek w razie pytań e mail adamski_79@o2.pl

2014-03-14 15:48:50

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Aneta z dnia 2014-03-10 12:12:31:

"Witam. Projekt jest rewelacyjny jak dla mnie:)Chciałam zapytać czy można w jakiś sposób zmniejszyć dom aby zmieścił sie na działce o szerokości 21m i długości 22,66m. Moze zmniejszyc garaz? "

Można zmniejszyć garaż, ale odległość od drogi jest regulowana warunkami zabudowy, więc może się okazać, że trzeba będzie dom odsunąć bardziej niż 4,5 m od granicy i w takim przypadku, być może trzeba będzie w ogóle zrezygnować z garażu.

2014-03-14 14:03:36

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika szulceer z dnia 2014-03-02 10:01:08:

"Witam. Mam pytanie do pracowni czy ten dom jest budowany na płycie fundamentowej z ogrzewaniem podlogowym parteru ?? Jak to sie ma w projekcie czy trzeba do tego wykonac dodatkowy projekt takiej plyty fundamentowej.
Pozdrawiam."

Projekt nie przewiduje ani płyty fundamentowej, ani ogrzewania podłogowego, więc trzeba by było zaprojektować te elementy osobno. Rozwiązanie fundamentów jest bardzo podobne do tradycyjnego, a ogrzewanie c.o. jest grzejnikowe.

2014-03-10 12:12:31

Aneta napisał(a):

cytuj
Witam. Projekt jest rewelacyjny jak dla mnie:)Chciałam zapytać czy można w jakiś sposób zmniejszyć dom aby zmieścił sie na działce o szerokości 21m i długości 22,66m. Moze zmniejszyc garaz?

2014-03-02 10:01:08

szulceer napisał(a):

cytuj
Witam. Mam pytanie do pracowni czy ten dom jest budowany na płycie fundamentowej z ogrzewaniem podlogowym parteru ?? Jak to sie ma w projekcie czy trzeba do tego wykonac dodatkowy projekt takiej plyty fundamentowej.
Pozdrawiam.

2014-02-25 16:43:39

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Kasia z dnia 2014-02-12 23:38:53:

"Proszę podać długość ścianki na której jest kominek ."

Długość ścianki wynosi 261 cm. Można ją zmierzyć klikając na rzut i na powiększeniu wybierając jako narzędzie miarkę.

2014-02-12 23:38:53

Kasia napisał(a):

cytuj
Proszę podać długość ścianki na której jest kominek .

2014-02-10 08:32:20

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Anna z dnia 2014-02-06 09:13:57:

"Mam jedno pytanie czy mogą państwo podać wycenę stolarki okiennej dla całego projektu dziękuje."

Możemy wysłać na prośbę mailową zestawienie stolarki, którą może Pani wycenić już w konkretnej firmie, bądź w kilku dla porównania.

2014-02-06 09:13:57

Anna napisał(a):

cytuj
Mam jedno pytanie czy mogą państwo podać wycenę stolarki okiennej dla całego projektu dziękuje.

2014-01-31 08:56:40

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Kasia z dnia 2014-01-24 23:21:51:

"Proszę podać długość ściany północnej do ściany z kominkiem "

Wymiary pomieszczeń i poszczególnych elementów można pomierzyć powiększając rzut i korzystając z narzędzia "linijka" umieszczonego w prawym górnym rogu okna z powiększonym rzutem.

2014-01-24 23:21:51

Kasia napisał(a):

cytuj
Proszę podać długość ściany północnej do ściany z kominkiem

2014-01-18 12:50:31

adams napisał(a):

cytuj
witam,
jetem w trakcie budowy tego domu,trochę zmienionego wg własnych potrzeb, upodobań. Jeśli ktoś ma już skończony ten dom proszę o kilka zdjęc i kontakt na email aadams88@wp.pl ,gdzie wymienimy spostrzeżenia. pozdrawiam

2014-01-17 17:06:40

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Szafa do zabudowy nie zmienia niestety sposobu użytkowania pom. w rozumieniu powierzchni użytkowej/nieużytkowej. Pow. nieużytkową są pomieszczenia techniczne, ale tylko uzasadnione dla danego obiektu, a ponieważ jest tu wydzielona przestrzeń garażu i kotłowni w garażu, to trudno będzie udowodnić, że niezbędne jest drugie takie pomieszczenie. W tym kierunku trzeba jednak myśleć jeśli chodzi o pow. użytkową.

2014-01-15 14:12:56

Paweł napisał(a):

cytuj
Witam, interesuje mnie ten projekt, jednak z powodu MDM muszę się zmieścić do 100m2 pow. użytkowej czy te 3,83m2 o które jest za dużo da się jakoś przekształcić na powierzchnię nieużytkową np. zrobić gdzieś szafę do zabudowy? Czy powierzchnia użytkowa jest tu wyliczona z opcją półek we wnękach (takie kreski), które się chyba do niej nie powinny liczyć czy bez?

2014-01-08 11:50:43

betii napisał(a):

cytuj
Witam,jestem zakochana w tym projekcie i bardzo bym chciała zobaczyć go na żywo,będę wdzięczna za taką możliwość.pozdrawiam:) beata-97@tlen.pl

2013-12-30 20:38:09

adamski napisał(a):

cytuj
dzis otrzymaliśmy nasz wymarzony projekt,tylko po otrzymaniu ostatnich zgód zaczynamy budowę :)

2013-11-29 09:21:56

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Kasia z dnia 2013-11-27 12:36:14:

"Witam mam pytanie do projektantów odnośnie wysokości garażu w środku w projekcie Belfast III .Istotne gdybym chciała tam prowadzić działalność usługową."

Wysokość w garażu wynosi od 2,51 m do 2,56 m przy wjeździe (różnica wynika ze spadku podłogi w kierunku wjazdu 1%).

2013-11-27 12:36:14

Kasia napisał(a):

cytuj
Witam mam pytanie do projektantów odnośnie wysokości garażu w środku w projekcie Belfast III .Istotne gdybym chciała tam prowadzić działalność usługową.

2013-10-29 13:39:24

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Iza37 z dnia 2013-10-29 10:32:28:

"Mam pytanie, jak wygląda odprowadzenie deszczówki z takiego płaskiego dachu? Przeglądam ale nigdzie się nie doszukałam."

Odprowadzenie wody odbywa się poprzez rynny umieszczone za attyką, a następnie przez rury spustowe umieszczone w warstwie izolacji zewnętrznej ścian.

2013-10-29 10:32:28

Iza37 napisał(a):

cytuj
Mam pytanie, jak wygląda odprowadzenie deszczówki z takiego płaskiego dachu? Przeglądam ale nigdzie się nie doszukałam.

2013-08-05 10:27:00

elizap74 napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika piotr z dnia 2012-12-13 22:10:51:

" Witam. miałem okazję zbudować ten dom .wprowadzone zostały drobne zmiany tj.ścianek działowych otworów okiennych i całkowite podpiwniczenie. W podpiwniczeniu znalazł się garaż ,kotłownia ,pralnia i pom.gosp. "

witam,

bardzo proszę o kontakt w kwestii wymiany doświadczeń dotyczących budowy tego domu, pozdrawiam serdecznie, eliap74@gmail.com

2013-07-21 21:10:30

Elizap74 napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Marcin z dnia 2013-04-04 14:50:42:

"Witam,

Wybudował już ktoś ten dom ?? może się podzielić ile wyniosła Go budowa w stanie developerskim pod klucz, i jakimi metodami budował (gospodarczy itd.) ?? będę wdzięczny za odpowiedzi. Mój adres e-mail: agent12 @poczta.onet.pl
z góry dziękuję i pozdrawiam

PS. Domek cudowny, ja osobiście nie zmieniałbym nic :)"

Witam, ja także przyłączam się do pytania, czy ktoś już może wybudował ten dom, właśnie kupiłam wąska działkę i jestem ogromnie zainteresowana tym projektem ale nie ukrywam ze z przyjemnością wymieniłabym doświadczenia z kimś, kto już wybudował ten dom. Bardzo proszę o kontakt. elizap74@gmail.com

2013-07-18 21:25:50

monika napisał(a):

cytuj
Piękny, taki dom to moje marzenie

2013-06-24 10:53:40

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika argaro z dnia 2013-06-23 20:29:16:

"Witam, czy jest dostepny identyczny projekt ale z piwnicą? "

Nie, takiego projektu nie mamy, ale podpiwniczenie może doprojektować każdy architekt w ramach adaptacji. Możemy też wykonać taki projekt na zamówienie - prosimy tylko o kontakt mailowy, abyśmy mogli wysłać wycenę wprowadzenia takich zmian.

2013-06-23 20:29:16

argaro napisał(a):

cytuj
Witam, czy jest dostepny identyczny projekt ale z piwnicą?

2013-05-31 13:29:59

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika KRYSTIAN z dnia 2013-05-28 23:17:04:

"Ewentualnie czy jest możliwość zastosowania dachu czterospadowego i wizualnego ukrycia go tak aby nie zmieniać obecnego zewnętrznego widoku obiektu?"

Ukrycie dachu attyką jest wykonalne, ale będzie wyglądało nieco groteskowo, bo będzie ona wysoka i przy tej bryle raczej nie będzie pasować. Można pokusić się o ewentualne wykonanie dachu czterospadowego, widocznego - podobnie, jak w projektach Siena, Amalfi o kącie 30 stopni. Dom będzie wtedy miał klimat miejskiej willi.

2013-05-31 13:26:59

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika KRYSTIAN z dnia 2013-05-28 23:12:11:

"Bardzo podoba mi się ten projekt. Mam tylko pytanie: Czy jest jakaś możliwość aby uzyskać zgodę na dach jednospadowy? Jeżeli tak to jakiej argumentacji użyć!
"

Najlepiej zlecić takie zadanie zdolnemu i prężnemu architektowi lokalnemu, który może pomóc w zmianie warunków zabudowy, a nawet planu miejscowego, bo to też się czasem zdarza. Argumentacją może być chęć zachowania istniejącego stylu zabudowy, jeśli w okolicy są domy z jednospadowym dachem (albo płaskimi, co się zdarza częściej).

2013-05-31 12:27:21

Majk napisał(a):

cytuj
Witam, projekt fakt faktem jest niesamowity, ale mam pytanie, czy można stworzyć coś takiego tylko z dachem dwuspadowym, bo u mnie w mpzp jest obostrzenie ze tylko dachy dwuspadowe:(
pozdr

2013-05-31 10:21:27

Damian PPPPPPPP napisał(a):

cytuj
Witam ja z tym samym pytaniem.. Dom jest idealny wszystko pasuje ale nie mamy mozliwośći budowy domu z płaskim dachem. czy można to jakoś obejść.. coś zrobic z tym dachem??? u nas są wymogi dach min. 30 st. czy da sie zrobić te 30 st. ale to jakoś ukryc???

2013-05-28 23:17:04

KRYSTIAN napisał(a):

cytuj
Ewentualnie czy jest możliwość zastosowania dachu czterospadowego i wizualnego ukrycia go tak aby nie zmieniać obecnego zewnętrznego widoku obiektu?

2013-05-28 23:12:11

KRYSTIAN napisał(a):

cytuj
Bardzo podoba mi się ten projekt. Mam tylko pytanie: Czy jest jakaś możliwość aby uzyskać zgodę na dach jednospadowy? Jeżeli tak to jakiej argumentacji użyć!

2013-04-26 14:39:55

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Jeśli w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego (lub Warunkach Zabudowy) jest zapis, że można stosować dachy płaskie, to nie ma żadnego problemu.

2013-04-26 11:09:09

Aga napisał(a):

cytuj
Mam pytanie, jak się ma sprawa pozwolenia czy nie ma z tym projektem problemów ?

2013-04-04 14:50:42

Marcin napisał(a):

cytuj
Witam,

Wybudował już ktoś ten dom ?? może się podzielić ile wyniosła Go budowa w stanie developerskim pod klucz, i jakimi metodami budował (gospodarczy itd.) ?? będę wdzięczny za odpowiedzi. Mój adres e-mail: agent12 @poczta.onet.pl
z góry dziękuję i pozdrawiam

PS. Domek cudowny, ja osobiście nie zmieniałbym nic :)

2013-03-13 11:52:17

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika kasiula1922 z dnia 2013-03-06 14:30:33:

"Czy możliwa jest zmiana projektu na kotłownie z paliwem stałym ?"

Kotłownię na paliwo stałe można wygospodarować tylko kosztem części garażu - minimalne wymiary takiego pomieszczenia to 2x2m. Obecna kotłownia jest za mała.

2013-03-13 11:51:14

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika kibicpl z dnia 2013-02-17 13:11:12:

"Witam
Bardzo podoba mi się ten projekt. Proszę o odpowiedź. Decydując się na jego realizację, jakie kryteria muszę spełnić by otrzymać refundację z NFOŚiGW?
Pozdrawiam i podaję maila na który oczekuję odpowiedzi.
biuro@oto-kibic.pl"

Aby spełnić kryteria dopłat NFOŚiGW projekt musi być jeszcze sprawdzony pod kątem zapotrzebowania na energię do ogrzewania dla konkretnej lokalizacji na Pana działce, czyli musi być sporządzone świadectwo charakterystyki energetycznej. Powinna je wykonać uprawniona osoba. Jeśli wtedy zapotrzebowanie nadal będzie mniejsze niż 40 kWh/m2/rok, jest szansa na uzyskanie dopłaty. Kolejnym warunkiem jest realizacja domu zgodnie z projektem i szczególny nacisk na dokładność firmy wykonawczej przy realizacji.
Formalnym kryterium przystąpienia do programu dopłat jest także uzyskanie pozwolenia na budowę. Przystąpienie do programu jest możliwe poprzez zaciągniecie kredytu w jednym z banków biorących udział w programie.
Więcej na temat programu dopłat można dowiedzieć się z działu Dopłaty NFOŚIGW w menu Dom Energooszczędny, lub na stronie www.nfosigw.gov.pl

2013-03-06 14:30:33

kasiula1922 napisał(a):

cytuj
Czy możliwa jest zmiana projektu na kotłownie z paliwem stałym ?

2013-02-17 13:11:12

kibicpl napisał(a):

cytuj
Witam
Bardzo podoba mi się ten projekt. Proszę o odpowiedź. Decydując się na jego realizację, jakie kryteria muszę spełnić by otrzymać refundację z NFOŚiGW?
Pozdrawiam i podaję maila na który oczekuję odpowiedzi.
biuro@oto-kibic.pl

2013-01-23 21:19:33

Николь napisał(a):

cytuj
Добрый день! Кто может подсказать стоимость строительства по данному проекту - очень интересует.
Пожалуйста, в личку podzv@ukr.net. Спасибо

2012-12-18 11:31:55

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika marudna Kasia z dnia 2012-12-16 19:21:58:

"Witam
spośród milionów gotowych projektów dostępnych w necie , już po raz n-ty wracam do tej strony i projektu Belfast. Niebanalny , prosty a jednak elegancki i funkcjonalnie przemyślany. Chcę budować i mocno się zastanawiam czy nie wybrać właśnie tego projektu. Jest kilka rzeczy które chciałabym zmienić aby osiągnąć kompozycje doskonalą ( jak dla mnie) - a mianowicie:

1. tak cudowny taras na dachu garażu.. dlaczego dostęp do niego ma tylko jeden pokój?! CZY JEST MOŻLIWOŚĆ zamiany miejscami 2 pokoi sypialnych tak aby łazienka była po drugiej stronie holku? czyżby nie pozwalał na to ciąg kanalizacyjny albo rozmieszczenie schodów ?

2. Duza Ilość wielkich okien.. jako laik budowlany i blondynka ;) nie do końca wiem czy w fazie budowy można zmieniać rozmiar okien? chodzi mi o zastosowanie nieco węższych okien balkonowych na całym pietrze.

no i to tyle .. jeszcze dodam ze przeliczam już kilka godzin ile by wyszła budowa tego domu :D
"

Projekt Belfast jest faktycznie ulubieńcem wielu naszych klientów (i nie tylko). Projekt można zmodyfikować, aczkolwiek nie zawsze będą one opłacalne. Można zamienić miejscami sypialnie i łazienkę, ale wtedy wystąpi na pewno kilka zmian w stolarce okiennej. Trzeba to rozsądnie zaplanować, żeby było praktycznie i ładnie jednocześnie. Taką zmianę na projekt może nanieść każdy uprawniony projektant w ramach adaptacji, a nasze biuro wystawi bezpłatną zgodę.

2012-12-16 19:21:58

marudna Kasia napisał(a):

cytuj
Witam
spośród milionów gotowych projektów dostępnych w necie , już po raz n-ty wracam do tej strony i projektu Belfast. Niebanalny , prosty a jednak elegancki i funkcjonalnie przemyślany. Chcę budować i mocno się zastanawiam czy nie wybrać właśnie tego projektu. Jest kilka rzeczy które chciałabym zmienić aby osiągnąć kompozycje doskonalą ( jak dla mnie) - a mianowicie:

1. tak cudowny taras na dachu garażu.. dlaczego dostęp do niego ma tylko jeden pokój?! CZY JEST MOŻLIWOŚĆ zamiany miejscami 2 pokoi sypialnych tak aby łazienka była po drugiej stronie holku? czyżby nie pozwalał na to ciąg kanalizacyjny albo rozmieszczenie schodów ?

2. Duza Ilość wielkich okien.. jako laik budowlany i blondynka ;) nie do końca wiem czy w fazie budowy można zmieniać rozmiar okien? chodzi mi o zastosowanie nieco węższych okien balkonowych na całym pietrze.

no i to tyle .. jeszcze dodam ze przeliczam już kilka godzin ile by wyszła budowa tego domu :D

2012-12-13 22:10:51

piotr napisał(a):

cytuj
Witam. miałem okazję zbudować ten dom .wprowadzone zostały drobne zmiany tj.ścianek działowych otworów okiennych i całkowite podpiwniczenie. W podpiwniczeniu znalazł się garaż ,kotłownia ,pralnia i pom.gosp.

2012-10-28 16:54:37

Kukoc napisał(a):

cytuj
Witam, Czy istnieje możliwości adaptacji tego projektu do tzw. "domu pasywnego"? Pozdrawiam.

PS. Mój mail to kukoc7@tlen.pl

2012-10-22 23:00:04

Robo napisał(a):

cytuj
Posiadam taki projekt Belsfast z powiększonym salonem i kilkoma dodatkowymi zmianami - pracownia wykonała mi zmiany w projekcie na zamówienie. Jeżeli ktoś jest chętny to mogę się podzielić uwagami, spostrzeżeniami itp. Pozdrawiam rrcz@wp.pl

2012-10-11 17:10:10

Mariusz napisał(a):

cytuj
To doskonały projekt!!! Dokładne taki jakiego szukałem. Nie doczytałem jednak czy pojawiła się już wersja z większym salonem? Maleńki salon w którym "upchnięto" kuchnię to jedyna wada tego projektu. Proszę o info czy wersja z większym salonem jest nadal przygotowywana na mp.malesa@gmail.com
pozdrawiam i gratuluję projektu!!!

2012-09-30 10:01:17

Maria Rogalska napisał(a):

cytuj
Mysle ze umiejscowienie sypialni na przeciwko wejsca glownego nie jest dobrym pomyslem. Kazda wizyta, czy w ogole otwarcie drzwi , mnie bynajmniej by stresowalo. a co dopiero zimą..ho ho ... przy dobrych wiatrach i sniegu by sie tam nasypalo.

2012-09-07 09:16:39

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika mzykulus z dnia 2012-08-14 21:35:07:

"CZy istnieje możliwość zmiany wjazdu do garażu tzn. żeby wjazd był od str wejścia głównego i tylko na jedno auto ????"

Jest wersja tego domu z wjazdem od głównego wejścia, a garaż w nim można skrócić - Belfast VI

2012-09-06 10:00:57

Adrian Toruń napisał(a):

cytuj
Witam bardzo nam sie spodobał ten projekt tego domu czy moze ktoś jest w trakcie budowy albo juz ma postawiony moge dojechac aby obejrzeć cały projekt na zywo pozdrawiam

2012-09-05 20:00:22

veyron napisał(a):

cytuj
"Szykujemy wersję tego domu z powiększonym salonem (o obecna powierzchnię zadaszonego tarasu). Mamy nadzieję, że spotka się ona z Waszym uznaniem. "
Dokładnie to samo pytanie co wyżej bo gdy jakiś czas temu dzwoniłam do Państwa to nie mieliście przygotowanego jeszcze projektu z powiększonym salonem. Pozdrawiam i proszę o odp.
Pozdrawiam

2012-08-30 17:06:21

Krzysztof Nowak napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Lipinscy_domy z dnia 2012-01-11 15:13:41:

"Szykujemy wersję tego domu z powiększonym salonem (o obecna powierzchnię zadaszonego tarasu). Mamy nadzieję, że spotka się ona z Waszym uznaniem.
Jeżeli chodzi o koszty, to podajemy je w stanie wykończonym pod klucz, ponadto jest to dom energooszczędny uwzględniający w wycenie instalację rekuperacji, kolektorów słonecznych, znacznie większej izolacji i żelbetowej płyty fundamentowej). "

Witam serdecznie.
Czy został już wykonany projekt o którym pisali Państwo na początku roku zgodnie z sugestią użytkownika Kaia?
Pozdrawiam

2012-08-14 21:35:07

mzykulus napisał(a):

cytuj
CZy istnieje możliwość zmiany wjazdu do garażu tzn. żeby wjazd był od str wejścia głównego i tylko na jedno auto ????

2012-08-10 13:36:24

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika pdes z dnia 2012-07-30 14:32:57:

"Witam,
dom jest PRZECUDOWNY.
Czy mozna zrezygnowac z garazu w tym projekcie i o ile obniżyłyby się koszty?

Pozdrawiam"

A nawet jeszcze więcej - około 40-50 tys. Tyle, że kotłownię trzeba przenieść do domu. Jeśli ma byc na gaz, albo z pompą ciepła, to nie ma problemu.

2012-08-01 12:00:25

piotr1982 napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika pdes z dnia 2012-07-30 14:32:57:

"Witam,
dom jest PRZECUDOWNY.
Czy mozna zrezygnowac z garazu w tym projekcie i o ile obniżyłyby się koszty?

Pozdrawiam"

też byłbym zainteresowany odpowiedzią przez biuro, wg mnie koszty mogą być mniejsze nawet o ok 20 tys. zł

2012-07-30 14:32:57

pdes napisał(a):

cytuj
Witam,
dom jest PRZECUDOWNY.
Czy mozna zrezygnowac z garazu w tym projekcie i o ile obniżyłyby się koszty?

Pozdrawiam

2012-06-30 15:04:04

adam napisał(a):

cytuj
Jestem zachwycony tym projektem! Naprawdę dobra robota.

2012-06-06 09:15:08

marta napisał(a):

cytuj
Piękny, prosty, nowoczesny...marzę o takim. Może kiedyś...

2012-05-22 03:07:57

renata napisał(a):

cytuj
Witam.czy ktokolwiek orientuje się jak wyglądają orientacyjne koszty budowy tego projektu pod klucz? czy zamiast garazu mozna powiekszyc parter o pokoj lub powiekszyc pomieszczenia juz znajdujace sie w projekcie?renia0114@wp.pl jestem zainteresowana i zachwycona projektem

2012-03-25 08:54:53

Brzózka napisał(a):

cytuj
Brakuje piwnic do pełni szczęścia. Tak bym ko kupił od razu.

2012-03-23 16:03:31

luk napisał(a):

cytuj
Witam,
czy ktokolwiek orientuje się jak wyglądają orientacyjne koszty budowy tego projektu?
Najlepiej w stanie surowym zamkniętym i pod klucz.
dropial@tlen.pl

2012-03-22 08:24:00

Karolina, Poznań napisał(a):

cytuj
Bardzo mało jest na rynku projektów dla wąskich działek przy zachowaniu funkcjonalności układu wnętrz oraz niedużych kosztach budowy. Projekt Belfast wyróżnia przede wszystkim nowatorskość. Połączono klasyczny układ wszystkich niezbędnych pomieszczeń w domu niezbędnych do funkcjonowania 4 osobowej rodziny z niebanalnym design. Projekt domu jest bardzo nowoczesny, który przyciąga wzrok swoją prostotą.

2012-02-13 11:04:45

Gloria napisał(a):

cytuj
Doskonały projekt na działkę z wjazdem od południa! Czy istnieje możliwość - ze względu na niewystarczającą powierzchnię pokoju dziennego - przeniesienia aneksu kuchennego do sypialni na parterze i przesunięcia tarasu tak, aby obejmował również "nową" kuchnię? Taki zabieg znacznie poprawiłby funkcjonalność parteru, przynajmniej dla mojej rodziny.

2012-02-13 09:05:31

Lipinscy_domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika andziak z dnia 2012-01-17 14:47:30:

"Witam
Kiedy będzie dostępny projekt z powiększonym salonem?
Czy istnieje możliwość zmiany wjazdu do garażu , mamy działkę o długości 15m?
Pozdrawiam"

W przypadku działki 15m nie da się poszerzyć salonu - w obecnej postaci już brakuje 20 cm. Zmiana wjazdu do grarażu także tego niestety nie zmieni.

2012-02-11 20:26:23

pitu123 napisał(a):

cytuj
super że jest Belfast 5 tam gdzie chcę budować musi być skośny dach

2012-01-17 14:47:30

andziak napisał(a):

cytuj
Witam
Kiedy będzie dostępny projekt z powiększonym salonem?
Czy istnieje możliwość zmiany wjazdu do garażu , mamy działkę o długości 15m?
Pozdrawiam

2012-01-11 15:13:41

Lipinscy_domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Kaja z dnia 2011-12-31 20:05:14:

"Witam, gratulację, świetny projekt. Czy można powiększyć ten projekt, by parter odpowiadał parterowi z projektu Tokio II. Układ piętra taki sam jak w Belfaście tylko proporcjonalnie większy. Czy macie może Państwo wiedzę na jaki poziom oszczędności kosztów budowy można liczyć decydując się na kilku wykonawców, a nie firmę developerską ? Wcześniej znalazłam zx54 z pracowni Zx500, ale Państwa układ daje możliwość budowy na działce 18m szerokości, a tamten nie ( 3 pokoje na piętrze obok siebie),chociaż tamten ma zdecydowanie niższą kalkulacje kosztów, a ma 140 m2. pozdrawiam i najlepsze życzenia w Nowym Roku. W przypadku możliwości powiększenia Belfastu w tym układzie na wąską działkę, dołączę go do wniosku o warunki zabudowy i w przypadku zgody jestem w sumie zdecydowana. "

Szykujemy wersję tego domu z powiększonym salonem (o obecna powierzchnię zadaszonego tarasu). Mamy nadzieję, że spotka się ona z Waszym uznaniem.
Jeżeli chodzi o koszty, to podajemy je w stanie wykończonym pod klucz, ponadto jest to dom energooszczędny uwzględniający w wycenie instalację rekuperacji, kolektorów słonecznych, znacznie większej izolacji i żelbetowej płyty fundamentowej).

2012-01-10 17:32:36

Michał napisał(a):

cytuj
Witam.
Zgadzam się z KAJĄ.
Projekt bardzo dobry ale parter powinien byc nieco wiekszy.
Salon z projektu Tokio2 nadawałby sie idealnie.
Sam szukam takiego projektu jak BELFAST ale kupiłbym go na 100% tylko
z powiększonym parterem.
Dajcie znac czy to bedzie mozliwe.
POZDRAWIAM.

2012-01-05 15:20:38

Dymian1 napisał(a):

cytuj
Witam,
czy ktokolwiek orientuje się jak wyglądają orientacyjne koszty budowy tego projektu?
Najlepiej w stanie surowym zamkniętym i pod klucz.
dymian1@interia.pl
Z góry dzięki
Pozdrawiam

2011-12-31 20:05:14

Kaja napisał(a):

cytuj
Witam, gratulację, świetny projekt. Czy można powiększyć ten projekt, by parter odpowiadał parterowi z projektu Tokio II. Układ piętra taki sam jak w Belfaście tylko proporcjonalnie większy. Czy macie może Państwo wiedzę na jaki poziom oszczędności kosztów budowy można liczyć decydując się na kilku wykonawców, a nie firmę developerską ? Wcześniej znalazłam zx54 z pracowni Zx500, ale Państwa układ daje możliwość budowy na działce 18m szerokości, a tamten nie ( 3 pokoje na piętrze obok siebie),chociaż tamten ma zdecydowanie niższą kalkulacje kosztów, a ma 140 m2. pozdrawiam i najlepsze życzenia w Nowym Roku. W przypadku możliwości powiększenia Belfastu w tym układzie na wąską działkę, dołączę go do wniosku o warunki zabudowy i w przypadku zgody jestem w sumie zdecydowana.

2011-11-20 21:00:00

Szukający napisał(a):

cytuj
Witam,
czy ktokolwiek orientuje się jak wyglądają orientacyjne koszty budowy tego projektu?
Najlepiej w stanie surowym zamkniętym i pod klucz.
bkass@o2.pl

Z góry dzięki
Pozdrawiam

2011-10-26 15:30:55

Beciuniek napisał(a):

cytuj
Świetny projekt! :)

2011-10-09 18:24:06

Marii napisał(a):

cytuj
Jestem zachwycona tym projektem jak już wcześniej wspomniano, dom prosty a jednocześnie elegancji, ujął mnie od razu!!! ma wszystko czego potrzebuję :) pytałam w urzędzie miasta, niestety płaski dach odpada :(
Jeśli ktokolwiek buduje ten dom, bądź planuje w najbliższej przyszłości bardzo proszę o kontakt mailowy: rudzia8x@wp.pl

2011-09-05 23:02:03

katjap napisał(a):

cytuj
Zakochalam sie w tym projekcie.Idealnie pasuje na moja waska dzialke!Ale niestety nie dostalam zgody na plaski dach:(

2011-08-23 13:37:50

BETTI 555 napisał(a):

cytuj
SUPER PROJEKT,POSIADA WSZYSTKO A TAKI NIEWIELKI, PROSZĘ O KONTAKT P.SYLWIO-JEST TO NOWY PROJEKT WIĘC MOZEMY SIE WSPIERAĆ I WYMIENIAĆ INFO NA TEMAT BUDOWY, b_biernat@wp.pl, pzdr

2011-08-16 16:14:42

M&M napisał(a):

cytuj
Nie wiem jak to zrobiliście, ale wszystko jest w tym niewielkim projekcie. Mega!

2011-07-31 15:53:12

sylwia napisał(a):

cytuj
witam; czy ktoś buduje ten dom? proszę o kontakt.pozdrawiam.

2011-07-21 20:20:06

Beata K. napisał(a):

cytuj
Gratulacje!!! Cudny projekt. Bez wad. Jedyna zmiana jaką bym wprowadziła to kotłownia na paliwo stałe. Wtedy garaz byłby na 1 auto plus rowery i inne potrzebne rzeczy. W tym projekcie jest wszystko, a jednocześnie jest mały. To oznacza, że tani w budowie i eksploatacji. Aż żal, że u mnie na wsi nie można budować domów z płaskim dachem. Gargamele za to można, bo mają odpowiedni kąt nachylenia dachu.

2011-07-14 10:37:43

Jakub eM. napisał(a):

cytuj
Komfortowo zaprojektowany dom, sprawdzi się też na wąskiej działce. Duży plus!

2011-06-27 14:18:00

Stark napisał(a):

cytuj
Jestem pod ogromnym wrażeniem prostoty, a jednocześnie siły tego projektu.

Copyright 2009 Lipińscy. Projekty domów jednorodzinnych. Polityka prywatności.

Promocja
zamów bezpłatny katalog
Okładka Ciepłe Domy 1 (32) 2016
zamów bezpłatny katalog
[x]