Projekt Arosa LMB115, Dom Arosa, Projekty domów Arosa

Zamów bezpłatny katalog Domy Gotowe 21

Nasi architekci odpowiedzą na twoje pytania

  • 71 354 59 49
  •  
  • oraz: 883 909 409
Szukaj w serwisie

Znajdź projekty domów jednorodzinnych

Wybierz typ domuTyp domu:
Wybierz właściwości projektuPowierzchnia użytkowa
Dodatkowe atrybuty:
Drukuj kartę projektuPoleć znajomemu
  
Powierzchnia użytkowa:120,43 m2
Powierzchnia netto:120,43 m2
Powierzchnia zabudowy:149,48 m2
Minimalna szerokość działki:23,20 m
Kubatura:776 m3
Wysokość kalenicy:6,73 m
Kąt nachylenia dachu:30,0 °
Zapotrzebowanie
energetyczne:
EUco = 48,75 kWh/(m2rok)
EP spełnia nowe wymagania WT

Szacunkowe koszty realizacji domu do stanu developerskiego od: 251 700 złwięcej informacji >>>
Bezpłatna wycena domu w systemie Wolf Haus
Szacunkowe roczne koszty ogrzewania domu: 1 869,90 złwięcej informacji >>>
Nowoczesny, parterowy dom zaprojektowany nawet dla pięcioosobowej rodziny – posiada cztery wygodne sypialnie. Strefę dzienną stanowi przestronny, słoneczny salon z kominkiem oraz kuchnia. Jest to dom o prostej bryle, ale w nowoczesnej estetyce, która wzbogacają ciekawe rozwiązania elewacji. Prosta konstrukcja dachu powoduje, że dom jest bardzo ekonomiczny w realizacji.

Projekt instalacji rekuperacji dla tego domu dostępny w cenie 300 zł netto.
Zapytaj o bezpłatną wycenę systemu rekuperacji.

W tym projekcie jako alternatywę można zastosować ogrzewanie na paliwo stałe.

Parter

Arosa
1.1 Wiatrołap:4,76 m2 
1.2 Kuchnia:10,80 m2 
1.3 Pokój dzienny:32,77 m2 
1.4 Pokój:9,57 m2 
1.5 Pokój:10,08 m2 
1.6 Pokój:12,75 m2 
1.7 Pokój:15,19 m2 
1.8 Łazienka:8,03 m2 
1.9 Wc:2,04 m2 
1.10 Komunikacja:9,82 m2 
1.11 Pom.gosp., c.o.:4,62 m2 
oraz
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1.12 Podest:5,38 m2  
1.13 Taras:12,80 m2  
  
  
  
  
  
  
  
  
  

System rekuperacji

Zamów bezpłatną wycenę systemu rekuperacji wysyłając poniższy formularz, a przy podpisaniu umowy na wykonanie systemu w firmie Rekuperatory.pl otrzymasz gratis 2 komplety najnowszej generacji filtrów G4 i F7 o podwyższonej klasie filtracji.

Poniższe dane zbierane są przez Administratora Danych firmę Roha Group Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Rudzkiej 9-11. Zostałem/-am poinformowany/-a o przysługującym mi prawie dostępu do swoich danych, prawie do ich poprawiania oraz usuwania. Swoje dane osobowe podaję dobrowolnie.

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu i przedstawienia zamówionej oferty na zasadach określonych w regulaminie serwisu rekuperatory.pl
 Wyrażam zgodę na otrzymanie drogą elektroniczną na podany adres email oraz nr telefonu informacji handlowych i marketingowych ze świata rekuperacji na zasadach określonych w regulaminie serwisu rekuperatory.pl. Zgoda ta jest dobrowolna.


Bezpłatny katalog Domy Gotowe nr 21

 

Komentarze (69)

 
Dodaj komentarz
Captcha Image


2018-07-02 14:09:18

Lipińscy Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika ELEL z dnia 2018-06-21 23:07:12:

"Jak to rozwiązanie wygląda na projekcie wykonawczym? Dom w budowie a ja nie znalazłam producenta, który by się podjął połączenia. Proszę o wskazanie ewentualnego producenta."

To w takim razie może łatwiej dodać rurę spustową na ścianie frontowej na prawo od okna kuchennego.
W kwestii innych proponowanych rozwiązań prosimy o kontakt bezpośredni telefoniczny lub mailowy.

2018-07-02 12:57:04

Lipińscy Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Piotr z dnia 2018-06-25 18:21:31:

"Dzień dobry. Czy w projekcie istnieje możliwość zmiany dachu na płaski?"

Tak, szczegóły wprowadzania zmian w żółtej zakładce w kolumnie po lewej stronie.

2018-06-25 18:21:31

Piotr napisał(a):

cytuj
Dzień dobry. Czy w projekcie istnieje możliwość zmiany dachu na płaski?

2018-06-21 23:07:12

ELEL napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Lipińscy Domy z dnia 2018-06-11 08:30:12:

"Najlepiej zwrócić się z zapytaniem do producenta rynien.
My nie budujemy domów więc nie mamy realnych zdjęć.
Może ktoś z Inwestorów chciałby się podzielić?"

Jak to rozwiązanie wygląda na projekcie wykonawczym? Dom w budowie a ja nie znalazłam producenta, który by się podjął połączenia. Proszę o wskazanie ewentualnego producenta.

2018-06-11 08:30:12

Lipińscy Domy napisał(a):

cytuj
Najlepiej zwrócić się z zapytaniem do producenta rynien.
My nie budujemy domów więc nie mamy realnych zdjęć.
Może ktoś z Inwestorów chciałby się podzielić?

2018-06-10 19:02:57

ELEL napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Lipinscy_Domy z dnia 2017-12-29 11:09:09:

"Na wizualizacji nie ma rury spustowej przy kuchni, ponieważ nie ma tej rury w projekcie. Rynna dachu nad kuchnią jest połączona z rynną dachu nad wejściem i prowadzi do jednej rury spustowej. "

Proszę wstawić realne foto jak to ma wygladąć zwłaszcza przy rynnie kwadratowej.

2018-03-20 09:08:17

Lipińscy Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Peterd z dnia 2018-03-20 00:19:22:

"Witam ponownie. Chciałbym wprowadzić następujące zmiany w projekcie :
1. Zmienić dach na czterospadowy ( jak juz wspomniałem wcześniej). Więźba dachowa " zwykła " krokwiowa zamiast wiązarów. Dachówka.
2. Zrobić kominy wentylacyjne z prawdziwego zdarzenia czyli murowane z elementów, jak na przykład w projekcie Odessa. Zamiast tych " dachowych " połączonych byle rurami. Oczywiście wentylacja grawitacyjna zamiast mechanicznej i rekuperacji.
3. Zrobić wejście do kotłowni tylko z zewnątrz zamiast okna, tym samym zlikwidować drzwi w wiatrołapie. Nie będzie przynajmniej żadnego kurzu i dymu w domu. Z doświadczenia wiem coś o tym.
4. Strop monolityczny.
5. Zmiana ogrzewania na paliwo stałe. Czy zmieści mi się w tej kotłowni piec na ekogroszek?
6. Zlikwidować kominek. Raczej nie będziemy go używać.
7. Zamienić narożne okno w kuchni na jedno od frontu.
Czy te wszystkie zmiany może wprowadzić lokalny architekt na etapie adaptacji? Czy któraś może być dokonana tylko przez państwa biuro?
Pozdrawiam serdecznie
"

Można zastosować kocioł na paliwo stałe.
Jeśli lokalny architekt podejmie się wprowadzenia tych zmian to wydamy bezpłatną zgodę.

2018-03-20 00:19:22

Peterd napisał(a):

cytuj
Witam ponownie. Chciałbym wprowadzić następujące zmiany w projekcie :
1. Zmienić dach na czterospadowy ( jak juz wspomniałem wcześniej). Więźba dachowa " zwykła " krokwiowa zamiast wiązarów. Dachówka.
2. Zrobić kominy wentylacyjne z prawdziwego zdarzenia czyli murowane z elementów, jak na przykład w projekcie Odessa. Zamiast tych " dachowych " połączonych byle rurami. Oczywiście wentylacja grawitacyjna zamiast mechanicznej i rekuperacji.
3. Zrobić wejście do kotłowni tylko z zewnątrz zamiast okna, tym samym zlikwidować drzwi w wiatrołapie. Nie będzie przynajmniej żadnego kurzu i dymu w domu. Z doświadczenia wiem coś o tym.
4. Strop monolityczny.
5. Zmiana ogrzewania na paliwo stałe. Czy zmieści mi się w tej kotłowni piec na ekogroszek?
6. Zlikwidować kominek. Raczej nie będziemy go używać.
7. Zamienić narożne okno w kuchni na jedno od frontu.
Czy te wszystkie zmiany może wprowadzić lokalny architekt na etapie adaptacji? Czy któraś może być dokonana tylko przez państwa biuro?
Pozdrawiam serdecznie

2018-03-19 10:25:39

Lipińscy Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Peterd z dnia 2018-03-16 22:49:50:

"Witam. Bardzo podoba mi się ten projekt. Pasuje układ pomieszczeń. Czy można zmienić jedynie dach na czterospadowy? Pozdrawiam "

Można wprowadzić taką zmianę u nas lub w ramach adaptacji. Dach jest w technologi prefabrykowanej - www.dachymitek.pl

2018-03-16 22:49:50

Peterd napisał(a):

cytuj
Witam. Bardzo podoba mi się ten projekt. Pasuje układ pomieszczeń. Czy można zmienić jedynie dach na czterospadowy? Pozdrawiam

2017-12-29 11:09:09

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Na wizualizacji nie ma rury spustowej przy kuchni, ponieważ nie ma tej rury w projekcie. Rynna dachu nad kuchnią jest połączona z rynną dachu nad wejściem i prowadzi do jednej rury spustowej.

2017-12-23 17:48:54

ELEL napisał(a):

cytuj
Witam
Dlaczego na wizualizacji brak jest rynny spustowej z okna nad kuchnią? Proszę o zaznaczenie rozwiązania na wizualizacji

2017-11-07 22:39:54

Daria napisał(a):

cytuj
Witam czy ktoś zakończył budowę tego domu??

2017-10-23 12:24:31

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można doprojektować garaż z kotłownią. Szczegóły w zakładce "Zmiany w projektach" w kolumnie po lewej stronie.

2017-10-21 12:33:47

Jakub napisał(a):

cytuj
Dzień dobry, czy istnieje możliwość projektu domu Arosa z garażem i kotłownią na paliwo stałe w garażu, tak jak projekt Aspen z trzema sypialniami i garażem?
Pozdrawiam :-)

2017-10-02 11:23:55

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
4,32 ara. Dokładne minimalne wymiary na rysunku powyżej.

2017-09-30 21:09:29

Ela napisał(a):

cytuj
Ile minimalne arów musi mieć działka pod ten projekt ?

2017-08-22 14:28:30

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Zastosowana została prefabrykowana konstrukcja dachowa z litego drewna łączonego płytkami kolczastymi. Strop jest drewniany i jest jej częścią. Szczegóły - www.dachymitek.pl

2017-08-22 13:14:08

Mariola napisał(a):

cytuj
Witam serdecznie, czy dla projektu Arosa strop jest drewniany, chodzi m,i dokładnie o belki drewniane> cZy jesty on jakiś inny ? dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam

2017-08-14 08:56:18

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Henryk z dnia 2017-08-11 17:07:01:

"Witam. Czy jest możliwość zaprojektowania płyty fundamentowe do tego projektu?"

Tak, możemy zaprojektować płytę lub wydać zgodę na zmianę u lokalnego architekta.

2017-08-11 17:07:01

Henryk napisał(a):

cytuj
Witam. Czy jest możliwość zaprojektowania płyty fundamentowe do tego projektu?

2017-01-16 10:55:02

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można zrobić drzwi w miejscu lodówki zmniejszając wiatrołap albo powiększając kuchnię

2017-01-15 21:48:41

hanka-11 napisał(a):

cytuj
Czy istnieje możliwość zrobienia oddzielnego wejścia do kuchni, żeby oddzielić kuchnię i salon.

2017-01-08 15:59:52

kamil napisał(a):

cytuj
witam czy ktos juz budowal ten dom jaki jest kosz mniej wiecej realny??? czy 30000 zl starczy jak wiekszosci sam bede robil??

2017-01-03 09:23:17

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można przenieść kominek i komin. My nie mamy takiej wersji. Może ktoś w ramach adaptacji robił taką zmianę.

2017-01-02 23:26:36

hanka-11 napisał(a):

cytuj
Czy istnieje możliwość przeniesienia kominka na ścianę od kuchni. Czy ktoś robił takie zmiany w projekcie ?

2016-12-29 19:52:47

kamil napisał(a):

cytuj
dziekuje bardzo za informacje napewno sie zglosze po ten projekt. pozdrawiam

2016-12-28 10:14:21

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Wiatę może doprojektować lokalny architekt w ramach adaptacji, wydamy bezpłatną zgodę.

2016-12-26 21:39:39

kamil napisał(a):

cytuj
i jeszcze mam pytanie czy jest mozliwosc zrobienie projektu jeszcze na wiata na dwa samochody z boku domu?? i te jedne okno zamurowac??? pozdrawiam. super projekt

2016-12-26 21:35:29

kamil napisał(a):

cytuj
witam mam pytanie czy ktos juz budowal ten dom jaki jest koszt takiego domu mniej wiecej?? ;)))

2016-12-22 14:05:59

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Tak. Kanały wentylacyjne są w ścianie.

2016-12-22 09:31:27

hanka-11 napisał(a):

cytuj
Czy kuchnia posiada wentylację ??

2016-12-22 09:19:20

Magda napisał(a):

cytuj
Też czekam na zdjęcia.

2016-12-06 08:17:37

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Niestety nie mamy wizualizacji.
Może ktoś z budujących ma już zdjęcia?

2016-12-04 18:55:23

hanka-11 napisał(a):

cytuj
Witam
Czy istnieje możliwość obejrzenia wnętrza domu, czy jest taka wizualizacja wnętrza dla tego projektu ??

2016-11-07 11:55:55

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można zmienić izolację i okna, zastosować rekuperację i bloczki Isomur.

2016-11-06 13:54:43

Radosław napisał(a):

cytuj
Witam

Co można w tym projekcie zmienić/poprawić aby jeszcze obniżyć EUco?

2016-10-07 10:30:17

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Prosimy o kontakt: biuro@lipinscy.pl

2016-10-06 16:17:58

karolina wasyl napisał(a):

cytuj
witam,
prosze o padanie wymiarów okinie
kuchnia
jadalnia
salon
pokoj 1.4
pokoj 1.5
pokoj 1.6
pokoj 1.7
łazienka 1.8
1.9 pralnia
1.11 pom.

2016-10-06 14:19:56

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Tak. Można taką zmianę nanieść w ramach adaptacji.

2016-10-06 11:11:49

PioO napisał(a):

cytuj
Dzień dobry, mam pytanie czy istniej możliwość obniżenia sufitu z 3 m do ok. 2,7?

2016-09-22 10:09:27

Paweł Falerowski/Paweł napisał(a):

cytuj
Witam.
Jeżęli ktoś z was wykończył już ten dom to proszę o jakieś foty, wewnątrz jak i na zewnątrz. Ja jestem w trakcie budowy.
kontakt- fa.jka@wp.pl

2016-07-19 11:57:09

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Jacek z dnia 2016-05-01 16:08:50:

"Jaki wymiar mają okna w łazience i w pokojach?"

W łazience 120x150, w pokojach 120x235.

2016-05-15 11:17:00

ww napisał(a):

cytuj
Czy ktoś z zaglądających buduje ten dom?Jesli tak prosze o kontakt koni@o2.pl

2016-05-01 16:08:50

Jacek napisał(a):

cytuj
Jaki wymiar mają okna w łazience i w pokojach?

2016-04-29 08:57:37

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można doprojektować garaż np. w ramach adaptacji u lokalnego architekta.

2016-04-26 21:55:50

Anna napisał(a):

cytuj
Czy jest możliwe "doklejenie" do budynku od strony sypialni 1.6 i 1.7 garażu na dwa samochody? Najlepiej gdyby to był garaż z płaskim dachem.

2016-04-08 23:43:33

Joanna M napisał(a):

cytuj
Witam czy ktoś ma pomysł na dodanie do domu garderoby i spiżarnii?

2016-03-19 22:15:57

Józef napisał(a):

cytuj
Witam,
Chciałbym zobaczyć taki dom przed ostateczna decyzją, czy jest taka możliwość?

2016-03-15 14:31:34

Józef napisał(a):

cytuj
Witam!
Bardzo mi się podoba ten projet. Czy ktoś z inwestorów mógł by się wypowiedzieć na temat kosztów budowy...? Czy jest porownywalny do kosztorysu?

2016-01-28 09:17:00

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Asia z dnia 2016-01-27 23:51:14:

"Jaki jest koszt zmiany kąta nachylenia dachu do 37 stopni?"

Zmianę może nanieść lokalny architekt w ramach adaptacji lub możemy ją wprowadzić u nas w biurze.
Szczegóły: biuro@lipinscy.pl

2016-01-27 23:51:14

Asia napisał(a):

cytuj
Jaki jest koszt zmiany kąta nachylenia dachu do 37 stopni?

2015-09-16 10:17:33

Weronika napisał(a):

cytuj
Witam,
Czy mogę prosić o przesłane zestawienia kosztów oraz szczegółów dotyczących budowy na adres w_eri@wp.pl

2015-09-15 12:31:19

Anka napisał(a):

cytuj
Witam. Skąd tak duża kubatura w parterówce, która ma niecale 150m2 powierzchni zabudowy?

2015-09-14 14:49:53

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Ola z dnia 2015-09-12 20:00:54:

"Witam, czy w tym projekcie strop stanowi dolny pas wiazarów i czy projekt można juz kupić?? (nie wiem co znaczy, że jest w opracowaniu)"

Tak. Tak. Można zamawiać projekt.

2015-09-12 20:00:54

Ola napisał(a):

cytuj
Witam, czy w tym projekcie strop stanowi dolny pas wiazarów i czy projekt można juz kupić?? (nie wiem co znaczy, że jest w opracowaniu)

2015-09-03 13:27:39

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Magda z dnia 2015-09-02 21:37:12:

"Witam, czy możliwe jest zaprojektowanie "wysokiego sufitu" nad częścią salonową? Chodzi mi o sufit podobny do projektów Ajaccio. Jak kosztowna (stan developerski) byłaby taka zmiana? "

Prosimy o kontakt bezpośredni: biuro@lipinscy.pl

2015-09-02 21:37:12

Magda napisał(a):

cytuj
Witam, czy możliwe jest zaprojektowanie "wysokiego sufitu" nad częścią salonową? Chodzi mi o sufit podobny do projektów Ajaccio. Jak kosztowna (stan developerski) byłaby taka zmiana?

2015-09-01 15:56:15

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika jadzia z dnia 2015-08-31 21:45:43:

"Witam! Czy jest mozliwosc zmniejszyc wysokosc calkowicie domu gdzies o 1 metr?"

Możemy wprowadzić taką zmianę. Szczegóły: biuro@lipinscy.pl

2015-08-31 21:45:43

jadzia napisał(a):

cytuj
Witam! Czy jest mozliwosc zmniejszyc wysokosc calkowicie domu gdzies o 1 metr?

2015-08-31 08:47:01

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Prosimy o kontakt w sprawie wyceny: biuro@lipinscy.pl

2015-08-30 09:28:54

maja napisał(a):

cytuj
Jaka jest cena za umieszczenie kotlowni w pokoju 1.6?

2015-08-28 09:18:03

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Tak. Można wprowadzić taka zmianę.

2015-08-23 14:18:45

maja napisał(a):

cytuj
Witam! Czy jest mozliwosc umieszczenia kotlowni w pokoju 1.6?

2015-01-10 14:10:23

Sebastian i Dagmara napisał(a):

cytuj
Świetny projekt dla większej rodziny, takiej jak nasza!

2015-01-07 15:08:05

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Rzuty zostały poprawione. Cieszymy się, ze projekt się podoba. ;-)

2014-12-23 15:23:52

Krzysztof napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Lipinscy_Domy z dnia 2014-12-23 14:13:38:

"Jest to projekt o podobnym rozwiązaniu funkcjonalnym. Przepraszamy za błąd. Poprawiamy."

Ta werja bardziej mi się podoba ;) Czekam zatem z niecierpliwością na poprawione rzuty.

2014-12-23 14:13:38

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Jest to projekt o podobnym rozwiązaniu funkcjonalnym. Przepraszamy za błąd. Poprawiamy.

2014-12-23 13:58:45

Krzysztof napisał(a):

cytuj
Witam.
Zamieszczone rzuty nie są od tego projektu (najprawdopodobniej jest to Aspen) - proszę zwrócić uwagę na okna. Kiedy można spodziewać się charakterystyki energetycznej?

VELUX Świetliki tunelowe Jeszcze Więcej Naturalnego Światła

Copyright 2009 Lipińscy. Projekty domów jednorodzinnych. Polityka prywatności.

Promocja
zamów bezpłatny katalog
Okładka Bezpłatny Katalog
zamów bezpłatny katalog
[x]

X

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych



  1. Administratorem Danych Osobowych (Administrator) jest: Lipińscy Domy Ludwika Juchniewicz-Lipińska, ul. Belgijska 69, 54-404 Wrocław, NIP 8941157784, REGON 020044418
  2. W Lipińscy Domy powołany został Specjalista ds. Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować poprzez adres pocztowy Administratora lub adres elektroniczny: specjalistaodo@lipinscy.pl
  3. Cel przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania:
    Administrator przetwarza dane osobowe na podstawie przesłanek wynikających z art. 6 Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. nr 2016/679 w szczególności:
    1. w celu zawarcia, wykonania, rozwiązania umów lub innych czynności prawnych – w tym zakresie dotyczy to wszystkich czynności przygotowawczych poprzedzających zawarcie umowy, w tym analizy jak i czynności w procesie zawierania umowy, wykonywania lub rozwiązywania umowy lub inne czynności związane z umową (np. pełnomocnictwa), związane z obsługą klienta;
    2. w celu wykonania czynności stosownie do zgody udzielonej przez podmiot którego dane dotyczą;
    3. w celu wykonywania zadań w interesie publicznym w zakresie wynikającym z przepisów prawa;
    4. wykonania ciążących na Administratorze obowiązków prawnych np.: wystawiania i przechowywania faktur oraz dokumentów księgowych, udzielania odpowiedzi na reklamacje w terminie i formie przewidzianej przez prawo;
    5. ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń, co obejmuje sprzedaż wierzytelności innemu podmiotowi;
    6. tworzenia analiz, zestawień i statystyk na potrzeby wewnętrzne administratora;
    7. w pozostałych celach związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, dochodzenia roszczeń z tytułu prowadzenia działalności oraz do wypełniania prawnie usprawiedliwionych celów Administratora, w tym sprzedaży i marketingu bezpośredniego.
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże w celu zawarcia i realizacji umowy niezbędne.
  5. Rodzaje przetwarzanych danych osobowych: przetwarzane są dane zwykłe niezbędne do celów realizacji umowy. Administrator zastrzega sobie prawo przetwarzania danych sensytywnych zgodnie z art. 10 Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r nr 2016/679 („dane o skazaniach”) tylko w ściśle określonych przypadkach tj. w sytuacjach skazania za przestępstwo na skutek którego pokrzywdzonym jest Administrator.
  6. Dane osobowe będą pobierane:
    1. bezpośrednio od osób z którymi Administrator zawiera umowy;
    2. z rejestru przedsiębiorców (obecnie Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) oraz z bazy Głównego Urzędu Statystycznego oraz podmiotów zbierających lub analizujących informacje o przedsiębiorcach w celu marketingowym oraz w celu tworzenia zestawień i analiz przez czas trwania umowy;
    3. z podmiotów obsługujących transakcje płatnicze w przypadku płatności bezgotówkowych;
  7. Dane osobowe będą przetwarzane:
    1. przez czas niezbędny do rozpatrzenia wniosku, przygotowania do wykonania danej czynności, a jeżeli umowa dojdzie do skutku przez czas jej trwania. W przypadku rozwiązania umowy Administrator będzie przechowywał dane przez czas określony możliwością dochodzenia roszczeń z tytułu umowy;
    2. do czasu cofnięcia zgody – w przypadku danych osobowych pozyskanych na podstawie zgody;
  8. Prawa osoby której dane są przetwarzane
    Każdy czyje dane są przetwarzane ma prawo do:
    1. żądania dostępu do swoich danych osobowych;
    2. sprostowania danych osobowych, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym;
    3. usunięcia danych przetwarzanych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania;
    5. cofnięcia wszystkich lub niektórych zgód dotyczących przetwarzania danych lub przetwarzania określonych danych.
    6. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (od dnia 25 maja 2018r.), gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Klienta narusza Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. nr 2016/679 - o ile nie zachodzą przesłanki dalszego przetwarzania danych przez Administratora, w szczególności w związku z trwaniem celu przetwarzania.
  9. Odbiorcą danych mogą być:
    1. partnerzy współpracujący z Administratorem, wymienieni na stronie internetowej Administratora;
    2. podwykonawcy wspierający wykonanie naszych usług;
    3. podmioty świadczące usługi doradcze, konsultacyjne, audyt, pomoc prawną, podatkową, rachunkową, agencjom badawczym działającym na nasze zlecenie;
    4. podmioty nabywające wierzytelność – w razie nieopłacenia przez Klienta naszych rachunków w terminie;
    5. podmioty współpracujące z nami przy obsłudze spraw księgowych, podatkowych prawnych – w zakresie w jakim staną się administratorami danych;
  10. Dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, jednakże nie w formie profilowania.

Przejdź do serwisu