Projekt Rodez III DCP328b, Dom Rodez III, Projekty domów Rodez III

Zamów bezpłatny katalog Domy Gotowe 21

Nasi architekci odpowiedzą na twoje pytania

  • 71 354 59 49
  •  
  • oraz: 883 909 409
Szukaj w serwisie

Znajdź projekty domów jednorodzinnych

Wybierz typ domuTyp domu:
Wybierz właściwości projektuPowierzchnia użytkowa
Dodatkowe atrybuty:
Drukuj kartę projektuPoleć znajomemu
  
Powierzchnia użytkowa:160,36 m2
 + pow. garażu:22,53 m2
 + pow. kotłowni:10,59 m2
Powierzchnia netto:239,16 m2
Powierzchnia zabudowy:160,30 m2
Minimalna szerokość działki:24,40 m
Kubatura:918 m3
Wysokość kalenicy:7,83 m
Kąt nachylenia dachu:35,0 °
Zapotrzebowanie
energetyczne:
EUco = 20,62 kWh/(m2rok)
EP spełnia nowe wymagania WT
Dom Energooszczędny

Szacunkowe koszty realizacji domu do stanu developerskiego od: 444 900 złwięcej informacji >>>
Bezpłatna wycena domu w systemie Wolf Haus
Szacunkowe roczne koszty ogrzewania domu: 1 053,16 złwięcej informacji >>>
Wygodny dom energooszczędny z użytkowym poddaszem o nowoczesnej prostej bryle z dwuspadowym dachem, w której uwagę zwracają symetrycznie umieszczone, efektowne trójkątne lukarny oraz dwa tarasy, w tym jeden częściowo zadaszony. Wnętrze zostało zaprojektowane bardzo funkcjonalnie. Przewidziano przejście z garażu do domu przez duże pomieszczenie gospodarcze, połączone ze spiżarką i kuchnią, która z kolei wraz z salonem zwrócona jest w stronę ogrodu. Przy wejściu znajdują się wydzielone schody, a za nimi odosobniony pokój z wyjściem na taras boczny, idealny do pracy w domu. Na poddaszu mieszkańcy mają do dyspozycji trzy sypialnie, łazienkę oraz antresolę z kącikiem rekreacyjnym lub dodatkowym miejscem do pracy. Nad jednostanowiskowym garażem zaplanowano nowocześnie zaaranżowany taras.

Ten projekt zawiera projekt instalacji rekuperacji!
Zapytaj o bezpłatną wycenę systemu rekuperacji.

W tym projekcie jako alternatywę można zastosować ogrzewanie na paliwo stałe.

Parter

Rodez III
1.1 Wiatrołap:4,21 m2 
1.2 Komunikacja:10,76 m2(12,86 m2)
1.3 Łazienka:3,40 m2 
1.4 Spiżarnia:2,72 m2 
1.5 Kuchnia:11,93 m2 
1.6 Pokój dzienny:40,75 m2 
1.7 Pokój:17,49 m2 
1.8 Kotłownia:10,59 m2 
1.9 Garaż:22,53 m2 
oraz
 
 
 
 
 
 
 
 
1.10 Podest:6,33 m2  
1.11 Taras:33,25 m2  
1.12 Taras:18,75 m2  
  
  
  
  
  
  

Poddasze

Rodez III
2.1 Schody:4,10 m2 
2.2 Antresola:11,91 m2(13,09 m2)
2.3 Łazienka:9,14 m2(11,86 m2)
2.4 Pokój:17,34 m2(23,97 m2)
2.5 Pokój:17,34 m2(23,97 m2)
2.6 Pokój:9,27 m2(14,34 m2)
oraz
 
 
 
 
 
2.7 Taras:21,35 m2  
  
  
  
  
  

System rekuperacji

Skorzystaj z rabatu 500 zł na kompleksową usługę montażu systemu rekuperacji od firmy Rekuperatory.pl. Voucher uprawniający do rabatu otrzymasz razem z zakupionym projektem. Zapoznaj się z regulaminem promocji.

Wypełnij formularz i zamów bezpłatną i niezobowiązującą wycenę na kompletny system rekuperacji do tego projektu.

Poniższe dane zbierane są przez Administratora Danych firmę Roha Group Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Rudzkiej 9-11. Zostałem/-am poinformowany/-a o przysługującym mi prawie dostępu do swoich danych, prawie do ich poprawiania oraz usuwania. Swoje dane osobowe podaję dobrowolnie.

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu i przedstawienia zamówionej oferty na zasadach określonych w regulaminie serwisu rekuperatory.pl
 Wyrażam zgodę na otrzymanie drogą elektroniczną na podany adres email oraz nr telefonu informacji handlowych i marketingowych ze świata rekuperacji na zasadach określonych w regulaminie serwisu rekuperatory.pl. Zgoda ta jest dobrowolna.


Bezpłatny katalog Domy Gotowe nr 22

 

Komentarze (35)

 
Dodaj komentarz
Captcha Image


2018-03-08 09:31:45

Lipińscy Domy napisał(a):

cytuj
Wynik jest spowodowany tym, że domy pasywne są liczone według innych zasad, są przyjmowane surowsze założenia.
Pozostałe projekty są liczone według metodologii, która narzuca przyjmowanie określonych zysków cieplnych. Proszę zauważyć, że dom nie jest umieszczony w kategorii domy pasywne. Budynek ten liczony jako dom pasywny miałby wynik ok. 23.

2018-03-06 22:30:33

Sebek1984 napisał(a):

cytuj
Wujek. Nie jestem autorytetem w dziedzinie obliczania zapotrzebowania na energię grzewcza ale porównując ten projekt to sztandarowego projektu Państwa Lipińskich czyli 1 certyfikowanego budynku pasywnego w Polsce to nie da się nie odnieść wrażenia ze z liczeniem zapotrzebowania coś jest nie tak . Już kiedyś pisałem w komentarzu do innego budynku ze coś nie pasuje 20 cm styropianu, okna nie są w warstwie ocieplenia, duże okna od strony północnej i wychodzą takie cuda z zapotrzebowaniem. Pozdrawiam

2016-09-19 09:35:36

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Mamy grupę domów pasywnych gdzie inwestor wie, że kupuje dom pasywny. Tutaj jak już pisaliśmy wcześniej nie podajemy takiej informacji. Liczymy zapotrzebowanie wg aktualnej metodologii i jest to charakterystyka, która każdorazowo musi być dostosowana do konkretnej realizacji.

2016-09-17 13:48:15

wujek napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Lipinscy_Domy z dnia 2016-09-16 08:08:42:

"A gdzie ma pan informację, że to dom pasywny? Wnioskując z Pana komentarzy powinien Pan wiedzieć, że nie samo EUco świadczy o pasywności. To dom energooszczędny. Co do świętości to nie dowierzamy. "

Oczywiście, że nie napiszecie że jest to dom pasywny ale nie trzeba tego pisać. Jeżeli podajecie zapotrzebowanie na ciepło EUco i jest to poniżej 15kWh/m2 i ten wynik jest prawdziwy to za pomocą waszego projektu i budową z tym projektem może ubiegać się o certyfikat bo jest wybór, albo zapotrzebowanie albo moc grzewcza. Podajecie wynik który spełnia jedną z norm więc zgodnie z zasadą dom może być pasywny. A ja wątpię aby był taki wynik i uważam że jest zaniżony przez złe obliczenia lub przez coś co jest źle przyjęte. Na oko widać że dom ma bardzo dużo mostków cieplnych a nawet na płycie nie jest zaprojektowany to tym bardziej. Widocznie w obliczeniach nie są przyjęte mostki cieplne i temu może być taki wynik ale jak się to dobrze policzy to tak nie wyjdzie. Jeżeli chodzi o funkcjonalność to macie bardzo fajne projekty ale uważam że obliczenia są źle robione przez co kupujący ma wrażenie że kupuje coś dobrego jak dom pasywny a tak naprawdę to koło pasywnego nawet nie leżało. Jeżeli ktoś to liczył to macie zapisane gdzieś wyniki i warto byłoby je umieścić w jakiejś zakładce aby można było sprawdzić dla jakich założeń było to liczone i co trzeba spełnić aby tak było.

2016-09-16 08:08:42

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
A gdzie ma pan informację, że to dom pasywny? Wnioskując z Pana komentarzy powinien Pan wiedzieć, że nie samo EUco świadczy o pasywności. To dom energooszczędny. Co do świętości to nie dowierzamy.

2016-09-15 18:06:36

wujek napisał(a):

cytuj
Jak ten projekt ma takie zapotrzebowanie co podajecie to ja jestem święty. Wybaczcie ale patrząc na to nie mam wątpliwości że celowo zaniżacie obliczenia byle sprzedać projekt jako pasywny mimo że taki nie jest. W takim projekcie jest zbyt dużo mostków cieplnych aby mógł mieć taki wynik. Jak w realu będzie miał 30kWh/m2 to można uznać za sukces. Poszukajcie lepiej kogoś kto umie liczyć. Same te lukarny robią taki mostek że głowa boli nie licząc już te wszystkie załamania jakie ma bryła. Szkoda że mieszkam daleko od Państwa bo z chęcią spotkałbym się omówić niektóre kwestie. pozdrawiam

2016-07-29 15:44:10

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Projekty w wersji szkieletowej opracowuje wykonawca.
Wycenę można uzyskać korzystając z opcji Buduj EKO - projekt gratis lub Domy gotowe, w panelu po lewej stronie.

2016-07-29 10:48:13

um_kasz85 napisał(a):

cytuj
Witam. Super projekt, bardzo chcielibyśmy mieć taki domek. Jest możliwość zakupienia takiego projektu w technologii drewnianej szkieletowej? i o ile by kosztowało więcej to? pozdarwiamy

2016-04-11 15:28:08

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Mariusz z dnia 2016-04-10 12:38:05:

"Bardzo podoba mi się ten projekt, będzie pasował do mojej działki, ale... czy da radę wygospodarować na parterze garderobę i łazienkę (planuję mieć w pokoju sypialnię) nie zmieniając salonu, istniejącą łazienkę można zmniejszyć do wc z umywalką dla gości. Krótko mówiąc trzeba by przenieść klatkę schodową, ale gdzie? Chyba że macie jakiś projekt podobny do tego i spełniający moje wymagania.

a i jeszcze jedno, schody za wąskie chciałbym ok 95-100cm szerokości.
"

Prosimy o kontakt bezpośredni: biuro@lipinscy.pl

2016-04-11 15:22:32

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Kotłownię można wykorzystać jako pralnię.
Dodanie kominka nie wpływa na EUco. Może wpłynąć na parametr EP.
W razie pytań zapraszamy do kontaktu bezpośredniego: mailowo lub telefonicznie.

2016-04-10 12:38:05

Mariusz napisał(a):

cytuj
Bardzo podoba mi się ten projekt, będzie pasował do mojej działki, ale... czy da radę wygospodarować na parterze garderobę i łazienkę (planuję mieć w pokoju sypialnię) nie zmieniając salonu, istniejącą łazienkę można zmniejszyć do wc z umywalką dla gości. Krótko mówiąc trzeba by przenieść klatkę schodową, ale gdzie? Chyba że macie jakiś projekt podobny do tego i spełniający moje wymagania.

a i jeszcze jedno, schody za wąskie chciałbym ok 95-100cm szerokości.

2016-04-09 22:11:54

alvin napisał(a):

cytuj
Jak wpłynie dodanie kominka w salonie na zapotrzebowanie energetyczne domu? Zwiększy się, zmniejszy się; o ile?

2016-04-09 22:06:12

alvin napisał(a):

cytuj
Czy kotłownię 1.8 można wykorzystać również jako pralnię?

2016-04-04 14:20:02

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Na działkę z wjazdem od wschodu idealnie pasuje wersja lustrzane odbicie.
Żeby dom zmieścił się na działce wystarczy zmniejszyć taras o 70 cm i wówczas od ściany do granicy będzie odległość 4 m.

2016-04-04 11:39:11

alvin napisał(a):

cytuj
Co można zrobić, by dom zmieścił się na działce 24m? W projekcie szerokość działki to 24,4m.

2016-04-04 11:32:18

alvin napisał(a):

cytuj
Czy ten dom nadaje się na działkę z wjazdem od wschodu?

2016-03-30 11:22:40

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Tak, można podnieść ścianę kolankową.

2016-03-27 10:00:40

kris napisał(a):

cytuj
Czy istnieje możliwość podniesienia ściany kolankowej w tym projekcie o 2-3 pustaki w taki sposób aby można było wyglądać przez lukarny?

2016-03-18 09:02:49

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Ten projekt zawiera projekt instalacji rekuperacji.

2016-03-17 23:03:12

Kokoszka napisał(a):

cytuj
A jak w projekcie wygląda wentylacja? Mamy tylko jeden komin, co z wentylacją salonu i pokój na poddaszu?

2015-08-31 09:15:50

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Zbich z dnia 2015-08-29 11:55:15:

"Świetny projekt! W pomieszczeniu 2.6 można by było zorganizować garderobę. Czy jest możliwość połączenia pomieszczenia 2.6 z 2.5????"

Tak. Można wprowadzić zmianę.

2015-08-29 11:55:15

Zbich napisał(a):

cytuj
Świetny projekt! W pomieszczeniu 2.6 można by było zorganizować garderobę. Czy jest możliwość połączenia pomieszczenia 2.6 z 2.5????

2015-08-12 14:15:50

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Dziękujemy za zwrócenie uwagi. Błąd został poprawiony.

2015-07-23 16:50:37

Luken napisał(a):

cytuj
Ach gdyby kuchnia rzeczywiście miała 22,50m2 jak w projekcie... :-) a to tylko błąd. Chyba, że będzie w garażu!

2015-06-15 13:33:51

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można wprowadzić takie zmiany u nas w biurze lub za naszą zgodą u lokalnego architekta w ramach adaptacji. Szczegóły: biuro@lipinscy.pl

2015-06-13 21:19:04

grzegorz napisał(a):

cytuj
Czy mozna zrobic na 2 stanowiska garaz? Zwiekszyc tzn wydluzyc dach? Zyskac tym dodatkowa powierzchnie i z 1 duzego pokoju dodac dodatkowe metry i uzyskac jeszcze1pokoj?

2015-04-18 17:47:53

Dorota D napisał(a):

cytuj
Piękny! W takim właśnie niedługo zamieszkam! :)

2015-03-03 12:51:08

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można doprojektować kominek np. przy ścianie salonu od strony pom. 1.2 i 1.7

2015-03-02 22:26:47

magdamag napisał(a):

cytuj
Czy jest mozliwosc zainstalowania kominka w salonie jesli tak to ktore miejsce bylobu najoptymalniejsze

2015-01-17 18:49:50

Kamila napisał(a):

cytuj
Śliczny domek, zastanawiam się nad kupnem projektu i coraz bardziej jestem na Tak! :)

2015-01-13 09:40:23

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Oznacza to, że zapotrzebowanie energetyczne jest dostosowane do aktualnych przepisów.

2015-01-10 14:01:58

Kasia Kilska napisał(a):

cytuj
Witam. Bardzo ładny projekt :) Proszę mi powiedziec co oznacza, że EP spełnia nowe wymagania WT?

2014-12-10 08:16:23

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Tak, projekt nadaje się na działkę z wjazdem od północy.

2014-12-09 20:23:03

Jurek napisał(a):

cytuj
Czy ten projekt jest odpowiedni dla działki z wjazdem od strony północnej?

2014-10-26 16:32:50

Marek napisał(a):

cytuj
Piękny domek! :)

Hormann BiSecur

Copyright 2009 Lipińscy. Projekty domów jednorodzinnych. Polityka prywatności.

Promocja
zamów bezpłatny katalog
Okładka Bezpłatny Katalog
zamów bezpłatny katalog
[x]

X

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych



  1. Administratorem Danych Osobowych (Administrator) jest: Lipińscy Domy Ludwika Juchniewicz-Lipińska, ul. Belgijska 69, 54-404 Wrocław, NIP 8941157784, REGON 020044418
  2. W Lipińscy Domy powołany został Specjalista ds. Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować poprzez adres pocztowy Administratora lub adres elektroniczny: specjalistaodo@lipinscy.pl
  3. Cel przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania:
    Administrator przetwarza dane osobowe na podstawie przesłanek wynikających z art. 6 Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. nr 2016/679 w szczególności:
    1. w celu zawarcia, wykonania, rozwiązania umów lub innych czynności prawnych – w tym zakresie dotyczy to wszystkich czynności przygotowawczych poprzedzających zawarcie umowy, w tym analizy jak i czynności w procesie zawierania umowy, wykonywania lub rozwiązywania umowy lub inne czynności związane z umową (np. pełnomocnictwa), związane z obsługą klienta;
    2. w celu wykonania czynności stosownie do zgody udzielonej przez podmiot którego dane dotyczą;
    3. w celu wykonywania zadań w interesie publicznym w zakresie wynikającym z przepisów prawa;
    4. wykonania ciążących na Administratorze obowiązków prawnych np.: wystawiania i przechowywania faktur oraz dokumentów księgowych, udzielania odpowiedzi na reklamacje w terminie i formie przewidzianej przez prawo;
    5. ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń, co obejmuje sprzedaż wierzytelności innemu podmiotowi;
    6. tworzenia analiz, zestawień i statystyk na potrzeby wewnętrzne administratora;
    7. w pozostałych celach związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, dochodzenia roszczeń z tytułu prowadzenia działalności oraz do wypełniania prawnie usprawiedliwionych celów Administratora, w tym sprzedaży i marketingu bezpośredniego.
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże w celu zawarcia i realizacji umowy niezbędne.
  5. Rodzaje przetwarzanych danych osobowych: przetwarzane są dane zwykłe niezbędne do celów realizacji umowy. Administrator zastrzega sobie prawo przetwarzania danych sensytywnych zgodnie z art. 10 Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r nr 2016/679 („dane o skazaniach”) tylko w ściśle określonych przypadkach tj. w sytuacjach skazania za przestępstwo na skutek którego pokrzywdzonym jest Administrator.
  6. Dane osobowe będą pobierane:
    1. bezpośrednio od osób z którymi Administrator zawiera umowy;
    2. z rejestru przedsiębiorców (obecnie Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) oraz z bazy Głównego Urzędu Statystycznego oraz podmiotów zbierających lub analizujących informacje o przedsiębiorcach w celu marketingowym oraz w celu tworzenia zestawień i analiz przez czas trwania umowy;
    3. z podmiotów obsługujących transakcje płatnicze w przypadku płatności bezgotówkowych;
  7. Dane osobowe będą przetwarzane:
    1. przez czas niezbędny do rozpatrzenia wniosku, przygotowania do wykonania danej czynności, a jeżeli umowa dojdzie do skutku przez czas jej trwania. W przypadku rozwiązania umowy Administrator będzie przechowywał dane przez czas określony możliwością dochodzenia roszczeń z tytułu umowy;
    2. do czasu cofnięcia zgody – w przypadku danych osobowych pozyskanych na podstawie zgody;
  8. Prawa osoby której dane są przetwarzane
    Każdy czyje dane są przetwarzane ma prawo do:
    1. żądania dostępu do swoich danych osobowych;
    2. sprostowania danych osobowych, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym;
    3. usunięcia danych przetwarzanych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania;
    5. cofnięcia wszystkich lub niektórych zgód dotyczących przetwarzania danych lub przetwarzania określonych danych.
    6. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (od dnia 25 maja 2018r.), gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Klienta narusza Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. nr 2016/679 - o ile nie zachodzą przesłanki dalszego przetwarzania danych przez Administratora, w szczególności w związku z trwaniem celu przetwarzania.
  9. Odbiorcą danych mogą być:
    1. partnerzy współpracujący z Administratorem, wymienieni na stronie internetowej Administratora;
    2. podwykonawcy wspierający wykonanie naszych usług;
    3. podmioty świadczące usługi doradcze, konsultacyjne, audyt, pomoc prawną, podatkową, rachunkową, agencjom badawczym działającym na nasze zlecenie;
    4. podmioty nabywające wierzytelność – w razie nieopłacenia przez Klienta naszych rachunków w terminie;
    5. podmioty współpracujące z nami przy obsłudze spraw księgowych, podatkowych prawnych – w zakresie w jakim staną się administratorami danych;
  10. Dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, jednakże nie w formie profilowania.

Przejdź do serwisu