Projekt Rawenna LMB74, Dom Rawenna, Projekty domów Rawenna

bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

Nasi architekci odpowiedzą na twoje pytania

  • 71 354 59 49
  •  
  • oraz: 883 909 409
Szukaj w serwisie

Znajdź projekty domów jednorodzinnych

Wybierz typ domu Typ domu:
Wybierz właściwości projektu Powierzchnia użytkowa
Dodatkowe atrybuty:
Drukuj kartę projektu Poleć znajomemu
  
Powierzchnia użytkowa: 108,85 m2
Powierzchnia netto: 108,85 m2
Powierzchnia zabudowy: 135,27 m2
Minimalna szerokość działki: 20,90 m
Kubatura: 627 m3
Wysokość kalenicy: 6,48 m
Kąt nachylenia dachu: 30 °
Zapotrzebowanie
energetyczne:
EUco = 47,59 kWh/(m2rok)
EP spełnia nowe wymagania WT

Szacunkowe koszty realizacji domu do stanu developerskiego od: 227 500 zł więcej informacji >>>
Szacunkowe roczne koszty ogrzewania domu: 1 649,88 zł więcej informacji >>>
Niewielki dom parterowy, który dzięki funkcjonalnemu rozplanowaniu wnętrza gwarantuje wygodę mieszkańcom. Do ich dyspozycji jest wygodny pokój dzienny, z wyjściem na częściowo zadaszony taras, duża, półotwarta kuchnia z miejscem na stół, trzy ustawne sypialnie, łazienka oraz wc. Obok kuchni przewidziano spiżarkę, zaplanowano także pomieszczenie gospodarcze z kotłem gazowym. Bryła budynku jest prosta, dach także, dzięki czemu dom jest niedrogi w wykonaniu.

Projekt instalacji rekuperacji dla tego domu dostępny w cenie 300 zł netto.
Zapytaj o bezpłatną wycenę systemu rekuperacji.

Parter

Rawenna
1.1 Wiatrołap: 3,14 m2  
1.2 C.o.: 3,02 m2  
1.3 Komunikacja: 12,58 m2  
1.4 Wc: 1,30 m2  
1.5 Spiżarnia: 1,58 m2  
1.6 Kuchnia: 14,24 m2  
1.7 Pokój dzienny: 31,81 m2  
1.8 Pokój: 11,21 m2  
1.9 Pokój: 12,73 m2  
1.10 Pokój: 10,12 m2  
1.11 Łazienka: 7,12 m2  
oraz
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1.12 Podest: 5,07 m2  
1.13 Taras: 9,36 m2  
  
  
  
  
  
  
  
  
  

Bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

 

Komentarze (96)

 
Dodaj komentarz
Captcha Image


2017-06-12 22:19:32

Jarek napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Patrycja z dnia 2017-04-21 22:41:13:

"Czy ktoś budował ten domek i ma może kosztorys całkowity? Zależy mi by wiedzieć jaki koszt jest doprowadzenia domu do stanu pod klucz. Proszę w razie czego o kontakt na e-mail Patrycja.nadziejko@gmail.com"

Witam chciałbym podłączyć się do pytania o całkowity koszt tego domu? Moj adres mailowy: jarkus25@gmail.com
Pozdrawiam

2017-04-21 22:41:13

Patrycja napisał(a):

cytuj
Czy ktoś budował ten domek i ma może kosztorys całkowity? Zależy mi by wiedzieć jaki koszt jest doprowadzenia domu do stanu pod klucz. Proszę w razie czego o kontakt na e-mail Patrycja.nadziejko@gmail.com

2017-03-02 15:06:08

Małgorzata napisał(a):

cytuj
Witam, czy ktoś kto juz wykończył był by wstanie wysłac kosztorys lub jakas rozpiskę kosztów związanych z wykończeniem od stanu surowego zamkniętego?
Z góry dziękuję za pomoc:)
Mój e-mail: gosia11094@interia.pl

2016-09-05 16:30:38

Krystian napisał(a):

cytuj
Witam, czy mógłby ktoś przybliżyć mi jakie są koszty budowy poszczególnych etapów?

2016-07-27 07:49:29

Anna J. napisał(a):

cytuj
Witam czy ktoś buduje ten dom w województwie lubuskim ? Czy mogłabym prosić o zdjęcia z budowy:)

2016-04-22 16:18:26

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika magsda z dnia 2016-04-22 13:00:32:

"Witam,

Jaka jest wielkość tych małych okienek z przodu domu (obok drzwi)?"

90x90

2016-04-22 13:00:32

magsda napisał(a):

cytuj
Witam,

Jaka jest wielkość tych małych okienek z przodu domu (obok drzwi)?

2016-03-25 08:49:27

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Zakładając, że zmiany te prowadzą do adaptacji poddasza można stwierdzić, że wpłyną one znacząco na podniesienie kosztów realizacji. Nie jesteśmy jednak wykonawcą, więc nie określimy tego precyzyjnie. Nasze wyceny opierają się na danych metrażowych wyliczanych na podstawie cenników Sekocenbud.

2016-03-24 16:25:53

Adam86 napisał(a):

cytuj
Witam, czy buduje ktoś ten dom, a może już wybudował i mógłby wrzucić kilka zdjęć z przebiegu prac? Mam też pytanie do biura projektowego czy podniesienie dachu o ok. 50 cm. i zastosowanie stropu gęstożeberkowego podniesie znacznie koszty budowy domu?

2016-02-14 19:54:05

Mati napisał(a):

cytuj
Witam, czy ktoś kto juz wykończył był by wstanie wysłac kosztorys lub jakas rozpiskę kosztów związanych z wykończeniem od stanu surowego zamkniętego?
Z góry dziękuję za pomoc:)
Mój adres: placzekmateusz@gmail.com

2016-01-25 11:29:06

magdalena napisał(a):

cytuj
czy ktoś buduje taki dom w zamojskim ewentualnie lubelskim?

2016-01-18 20:07:50

marian\katarzyna napisał(a):

cytuj
kupiliśmy ten projekt dwa lata temu super dla rodziny cztero osobowej budowaliśmy go metodą gospodarcze pótora roku do zamieszkania ,niewielkie zmiany cały kosz wież cie albo nie nas domek kosztował 150000

2016-01-06 13:57:14

AgnieszkaA napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika tytus82 z dnia 2015-12-28 15:30:40:

"My juz powoli kończymy domek.... (:"

Czy mógłbyś przesłać mi na priv przybliżone koszty budowy i jakieś ciekawe rozwiązanie jakie zastosowałeś ?
mój mail : agnieszka.aniszewska@gmail.com
Dziękuję i pozdrawiam

2015-12-28 15:30:40

tytus82 napisał(a):

cytuj
My juz powoli kończymy domek.... (:

2015-09-26 10:33:13

kris napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Katarzyna z dnia 2015-07-07 13:06:20:

"Kupiłam ten projekt 2 lata temu,wybudowaliśmy ten domek.Jest przestronny.Budowaliśmy metodą gospodarczą.Firma Lipinscy zaakceptowali zmiany w projekcie.Polecam
"

Do Pani Katarzyny, czy mogla by Pani podać koszt całkowity metodą gospodarczą i jakieś fotki, byłbym niezmiernie wdzięczny. (l.mat@op.pl)
Pozdrawiam.

2015-07-10 19:53:03

Tatana napisał(a):

cytuj
jaszczurk4@interia.pl

2015-07-10 19:52:15

Tatana napisał(a):

cytuj
WItam....interesuje mnie ten projekt..ze wzgledu na bryle i praktyke.Jesli ktos z Państwa wyudowal ten dom i posiada fotki prosze o przesłanie na maila .............Pani Katarzyno jest mozliwosc dostania info odnosnie kosztow Bud?:> systemem Gosp.?:> pozdrawiam

2015-07-07 14:57:54

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Pani Katarzyno,
cieszymy się z udanej realizacji. Czy jest szansa na zdjęcia na biuro@lipinscy.pl?

2015-07-07 13:06:20

Katarzyna napisał(a):

cytuj
Kupiłam ten projekt 2 lata temu,wybudowaliśmy ten domek.Jest przestronny.Budowaliśmy metodą gospodarczą.Firma Lipinscy zaakceptowali zmiany w projekcie.Polecam

2015-05-14 07:41:06

strg iwona napisał(a):

cytuj
Mam ogromną prośbę czy ktos buduje ten domek ? Bardzo proszę o zdjęcia . serdecznie dziękuje . strg.iwona5@gmail.com

2015-02-07 10:18:39

Ewelina napisał(a):

cytuj
witam czy mógłby ktoś przesłać zdjęcia z realizacji tego projektu : ewelina197@onet.eu
i czy ktoś budował taki dom na podkarpaciu ???

2015-01-24 18:33:45

lukasz napisał(a):

cytuj
ktoś wybudował ten dom. chciałbym zobaczyć zdjęcia. lukaszpiotrowski31@wp.pl

2014-08-11 09:54:57

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Odpowiedź na to pytanie wymaga wykonania powtórnych obliczeń z wykorzystaniem parametrów docelowych materiałów, jednak zaproponowana zmiana będzie mieć znikomy wpływ na Ep.

2014-08-10 21:53:33

Mateusz napisał(a):

cytuj
Witam, mam pytanie do biura, w projekcie współczynnik EP wynosi 114,04 kW/h (mkw/rok), projekt zakłada ocieplenie styropianem? Jeżeli wykorzystałbym wełnę PAROC o zwiększonej gęstości o grubości 130mm to o ile zmniejszy się współczynnik EP? Z góry dziekuję i pozdrawiam

2014-04-24 14:28:11

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można w ramach adaptacji projektu podpiwniczyć częściowo budynek. Schody można umiejscowić przy wejściu kosztem pomieszczenia 1.2, które najlepiej przenieść do piwnicy i częściowo 1.5, 1.4.

2014-04-23 17:18:01

Apis64 napisał(a):

cytuj
Ponieważ dom jest przewidziany na dużym zboczu czy możliwe jest podpiwniczenie części budynku

2014-03-31 10:16:45

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika pitrek z dnia 2014-03-15 14:51:13:

"czy istnieje możliwość zastąpienia stropu drewnianego na lany lub teriva oraz ścianki działowe gfk na tradycyjne murowane?"

Technicznie jest to możliwe, natomiast trzeba sobie zdawać sprawę, że jest to spora zmiana konstrukcyjna, zwłaszcza jeśli chodzi o strop.

2014-03-29 12:04:46

Lipińscy_Domy napisał(a):

cytuj
W odpowiedzi na komentarz tami ,przecież kotłownia w tym domu to czyste pom. gospodarcze z kotłem gazowym wiszącym. Jeśli brak gazu można rozważyć zastosowanie pompy ciepła typu powietrze - powietrze.

2014-03-29 09:50:40

Lipińscy - Domy napisał(a):

cytuj
Aby uzyskać EUco poniżej 40 musimy dokonać kilku istotnych zmian a najważniejsza z nich to zastąpienie wentylacji grawitacyjnej wentylacja mechaniczna z rekuperacją. Takie zmiany możemy wykonać. Osobne zagadnienie to dostosowanie projektu do wymagań NFOŚiGW w celu otrzymania dopłaty. Tutaj należy wprowadzić sporo wymaganych przez Fundusz rozwiązań i wykonać bardzo szczegółowe obliczenia energetyczne oraz zastosować urządzenia grzewczo - wentylacyjne z najwyższej półki by osiągały wymagane sprawności. Zmienią się także znacznie warstwy podłogowe (ulegną pogrubieniu) ponieważ należy zastosować grube otuliny termiczne przewodów z woda ciepłą, które prowadzone są również w posadzkach. Na naszej stronie umieściliśmy ofertę na dostosowanie projektów do wymogów NFOŚiGW. Proszę się z nią zapoznać lub skontaktować się z nami osobiście.

2014-03-19 18:43:40

mateusz napisał(a):

cytuj
Witam, czy w tym projekcie możliwe jest uzyskanie wskaźnika EUco poniżej 40 tak aby dom był energooszczędny i mógł łapać się do dofinansowania, czy można by było uzyskać taki wskaźnik przy wymianie materiałów np. tak jak w projekcie Lucia zastosować przy ścianach zewnętrznych "Ytonga" lub Sylikat, lub może w jakiś inny sposób, ewentualnie troszke zmniejszając troszkę dom do 100m?

2014-03-17 20:38:40

tami napisał(a):

cytuj
fajny domek,szkoda,ze wejscie do kotlowni jest wewnatrz :(

2014-03-15 14:51:13

pitrek napisał(a):

cytuj
czy istnieje możliwość zastąpienia stropu drewnianego na lany lub teriva oraz ścianki działowe gfk na tradycyjne murowane?

2014-02-19 09:25:50

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Wszystkie wersje do tego projektu znajdzie Pan na Karcie Projektu, w menu z lewej strony. Zakładka nazywa się "Zobacz wersje projektu".

2014-02-18 22:20:43

Janek napisał(a):

cytuj
Witam,przeczytałem wyżej, że jest przygotowana wersja tego projektu z garażem, nie moge go jednak odnaleźć. prosze napisać gdzie go odnajdę.

2014-01-31 10:13:03

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Ściany nośnej przesunąć nie można, ale można zastąpić ją słupami i podciągiem, a przesunąć sam komin i zrobić dużą kotłownię, której komin będzie obsługiwał również kominek.

2014-01-29 20:16:04

Agnieszka napisał(a):

cytuj
Czy można przesunąć kominek ze ścianą nośną metr do tyłu ( chcemy zrobić kotłownię na paliwo stałe rezygnując z WC i spiżarki), i zrobić jeden komin dla CO i kominka. Czy jest to możliwe?

2013-09-17 08:36:26

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika stanislaw z dnia 2013-09-13 21:57:57:

"czy w tym projekcie jest mozliwa piwnica"

Tak, podpiwniczenie może doprojektować każdy uprawniony projektant w ramach adaptacji. Przy planowaniu piwnicy, trzeba dobrze przemyśleć kwestię schodów, ponieważ zabiorą one część powierzchni domu. W tym przypadku można przenieść kotłownię do piwnicy, a schody umieścić w pom. 1.2 i możliwe że zabiorą także część spiżarni 1.5.

2013-09-13 21:57:57

stanislaw napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Adam Partyk z dnia 2011-06-27 23:16:47:

"Fajne cięcie kosztów bez szkody dla bryły. Praktycznie i wizualnie przyjemnie"

czy w tym projekcie jest mozliwa piwnica

2013-07-04 21:52:46

Kasia napisał(a):

cytuj
Witam! Bardzo fajny domek, prosiłabym o zdjęcia, już wybudowanego, będę wszystkim bardzo, bardzo wdzięczna! Mój email: pkasikap@wp.pl.Pozdrawiam

2013-07-03 14:47:40

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Paweł z dnia 2013-07-02 20:48:20:

"Witam. Widziałem Rawennę na żywo i bardzo mi się podoba. Szkoda że nie ma wersji z dachem kopertowym z przejsciem do garażu, zkotłownią na C.O i stropem nie drewnianym. Takiego projektu poszukuję i trudno znaleźć, bo w tym pasuje mi także układ pomieszczeń. Rozmawiałem z lokalnym architektem i skłaniam się ku projektowi indywidualnemu opartemu na bryle Rawenny."

Proszę jednak przestrzec architekta lokalnego przed skutkami wykonania plagiatu. Co by powiedziała Kayah, gdyby wykorzystał Pan w swojej piosence fragment jej utworu?

2013-07-02 20:48:20

Paweł napisał(a):

cytuj
Witam. Widziałem Rawennę na żywo i bardzo mi się podoba. Szkoda że nie ma wersji z dachem kopertowym z przejsciem do garażu, zkotłownią na C.O i stropem nie drewnianym. Takiego projektu poszukuję i trudno znaleźć, bo w tym pasuje mi także układ pomieszczeń. Rozmawiałem z lokalnym architektem i skłaniam się ku projektowi indywidualnemu opartemu na bryle Rawenny.

2013-06-03 09:54:00

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Anna z dnia 2013-05-31 13:37:28:

"Witam! czy mozna ściane przy kominku w salonie przesunąć tak aby tworzyła całość ze ściana przy sypialni 1.8 i zlikwidowac kominek?
Z góry dziękuje za odpowiedz."

Jest to możliwe, z tym, że na tej ścianie opiera się słup z konstrukcji dachu podtrzymujący kalenicę i krokwie narożne. Słup znajduje się w odległości 2,68m od ściany wewnętrznej nośnej, zatem ściana oddzielająca salon od korytarza powinna sięgać do 2,80m (z zapasem na oparcie).

2013-05-31 13:37:28

Anna napisał(a):

cytuj
Witam! czy mozna ściane przy kominku w salonie przesunąć tak aby tworzyła całość ze ściana przy sypialni 1.8 i zlikwidowac kominek?
Z góry dziękuje za odpowiedz.

2013-04-27 13:11:10

justyna napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Lipinscy_Domy z dnia 2013-04-26 14:38:15:

"Mamy już dostępną wersję Rawenny z garażem i kotłownią za nim. Wkrótce będzie dostępna na naszej stronie. "

to super wiadomość, czekam z niecierpliwością na tę wersję.

2013-04-26 14:38:15

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Lipinscy_Domy z dnia 2013-04-02 09:14:23:

"Tak, można doprojektować garaż i kotłownię za nim. Zmianę taką może nanieść na projekt lokalny architekt w ramach adaptacji, lub nasze biuro za dodatkową opłatą. Szerokość działki powiększy się wtedy do ok. 24,4 - 24,6 m. "

Mamy już dostępną wersję Rawenny z garażem i kotłownią za nim. Wkrótce będzie dostępna na naszej stronie.

2013-04-02 09:14:23

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika justyna z dnia 2013-04-01 12:06:01:

"czy jest mozliwosc dobudowania garazu jednostanowiskowego i za nim kotlowni na ekogroszek? zeby caly dom i garaz byly pod jednym dachem?"

Tak, można doprojektować garaż i kotłownię za nim. Zmianę taką może nanieść na projekt lokalny architekt w ramach adaptacji, lub nasze biuro za dodatkową opłatą. Szerokość działki powiększy się wtedy do ok. 24,4 - 24,6 m.

2013-04-01 12:37:08

justyna napisał(a):

cytuj
jesli tak, to jakie musza byc wymiary dzialki??

2013-04-01 12:06:01

justyna napisał(a):

cytuj
czy jest mozliwosc dobudowania garazu jednostanowiskowego i za nim kotlowni na ekogroszek? zeby caly dom i garaz byly pod jednym dachem?

2013-03-11 12:30:41

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika monzy z dnia 2013-02-14 09:32:33:

"witam! Czy jest możliwość częściowego podpiwniczenia tego domu! jest fajny!"

Tak, podpiwniczenie do tego domu może wprowadzić każdy uprawniony projektant w ramach adaptacji, na podstawie zgody, którą dołączymy do projektu.

2013-02-14 11:24:43

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Ania z dnia 2013-02-06 18:54:26:

"1) czy jest możliwość wybudowania tego domy w wersji domu drewnianego?
2) czy jest możliwe zrobienie wyjścia tarasowego na lewo od kuchni przy okazji likwidując jedno okno w kuchni po lewej stronie ?"

Ad1 - można ten dom zrealizować w technologii drewnianej - współpracujemy z kilkoma firmami, które mogą wycenić koszty budowy takiej wersji - proszę wejść w zakładkę Dom Gotowy.
Ad2. Wejście na taras może być z boku i można wprowadzać dowolne zmiany w układzie okien i drzwi.

2013-02-14 09:32:33

monzy napisał(a):

cytuj
witam! Czy jest możliwość częściowego podpiwniczenia tego domu! jest fajny!

2013-02-06 18:54:26

Ania napisał(a):

cytuj
1) czy jest możliwość wybudowania tego domy w wersji domu drewnianego?
2) czy jest możliwe zrobienie wyjścia tarasowego na lewo od kuchni przy okazji likwidując jedno okno w kuchni po lewej stronie ?

2013-01-02 08:46:45

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika on27 z dnia 2012-12-29 10:16:06:

"A czy jest możliwość dobudowania kotłowni bo nie widzę w jaki sposób mam ogrzewać dom jeśli projekt zostanie wykonany na wsi ?
"

Kotłownia na paliwo stałe powinna mieć minimum 2x2 m, więc takie pomieszczenie najlepiej dobudować, np. z boku budynku. Można też powiększyć obecną kotłownię 1.2 o spiżarnię i WC.

2012-12-29 10:16:06

on27 napisał(a):

cytuj
A czy jest możliwość dobudowania kotłowni bo nie widzę w jaki sposób mam ogrzewać dom jeśli projekt zostanie wykonany na wsi ?

2012-12-04 00:07:31

agusia napisał(a):

cytuj
Mam ogromną prośbe,chciałabym zobaczyć ten dom na zdjęciach czy ktoś go buduje???Jakie są jego koszty???prosze o informacje i zdjęcia na agulag3@wp.pl.

2012-11-29 10:44:08

zab napisał(a):

cytuj
czy ktos moglby przeslac zjecia tego domku .jak to wyszlo w praktyce.projekt ok .zab76@o2.pl

2012-11-20 09:30:43

robert napisał(a):

cytuj
witam serdecznie , bardzo proszę o zdjęcia gotowego domu lub jakąś wizualizację jestem zainteresowany budową , najlepiej gdyby ktoś budował taki domek w okolicach krakowa, proszę o kontakt na adres ratownikgr@intreria.pl . dziękuję

2012-11-07 13:40:21

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika marek z dnia 2012-11-05 09:35:50:

"witam,projekt super ale czy można 1.wstawić jedno okno po środku na ścianie gdzie jest kuchnia i jadalnia ,a kuchnie zamknąć jak w projekcie aspen(zamknieta kuchnia jest lepsza dla kogoś kto lubi dużo gotować) i wtedy wstawić większy stół do jadalni min.6 krzeseł?czy będzie tam wystarczająco dużo miejsca na swobodne poruszanie się?2.ścianka na której jest kominek czy jest to komin domu ,czy postawiona zwykła scianka z płyty GK?"

Można w tym projekcie wprowadzić jedno okno pośrodku ściany zamiast dwóch i zamknąć kuchnię. Natomiast wydzielona część na jadalnię zmieści się stół, ale usytuowany równolegle do ściany zewnętrznej. Trzeba się liczyć jednak z tym, że pod sufitem jest widoczny podciąg, będą cy przedłużeniem ściany przy której stoi kominek - ta ściana jest nośna.

2012-11-07 13:34:10

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika jarodudzik z dnia 2012-11-04 21:26:15:

"witam!!! Prosze o informację z czego jest wykonany strop i ściany wewnętrzne. Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam"

Ściany wewnętrzne:
nośne j.w. w zależności od zastosowanej technologii ścian zewnętrznych (ceramika poryzowana lub beton komórkowy), a działowe szkieletowe okładane płytami gipsowo kartonowymi

Strop:Drewniany z sufitem podwieszanym z płyt gipsowo - kartonowych.
Szczegółowe dane są w zakładce Technologia w bocznym menu.

2012-11-05 09:35:50

marek napisał(a):

cytuj
witam,projekt super ale czy można 1.wstawić jedno okno po środku na ścianie gdzie jest kuchnia i jadalnia ,a kuchnie zamknąć jak w projekcie aspen(zamknieta kuchnia jest lepsza dla kogoś kto lubi dużo gotować) i wtedy wstawić większy stół do jadalni min.6 krzeseł?czy będzie tam wystarczająco dużo miejsca na swobodne poruszanie się?2.ścianka na której jest kominek czy jest to komin domu ,czy postawiona zwykła scianka z płyty GK?

2012-11-04 21:26:15

jarodudzik napisał(a):

cytuj
witam!!! Prosze o informację z czego jest wykonany strop i ściany wewnętrzne. Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam

2012-10-19 12:49:14

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Kasiar z dnia 2012-10-09 14:04:49:

"pytanie do biura
czy istnieje możliwość zakupienia projektu rawenna LMB74 z inna opcją ogrzewania, czy wasze biuro mogłoby wprowadzić takie zmiany?maiłby to być kocioł drewno węglowy. projekt tego domy bardzo nam odpowiada, ale ogrzewanie gazowe nie wchodzi w grę.
pozdrawiam"

Kotłownia na paliwo stałe musiałaby mieć przynajmniej 2x2 m, o ile producent konkretnego kotła nie zaleca większych wymiarów. Takie pomieszczenie można uzyskać kosztem któregoś z pokoi lub po powiększeniu 1.2 o 1.4 i 1.5. Jeśli taki zabieg będzie dla Państwa do przyjęcia, prosimy o kontakt mailowy, a wycenimy koszt projektu z taką zmianą.

2012-10-09 14:04:49

Kasiar napisał(a):

cytuj
pytanie do biura
czy istnieje możliwość zakupienia projektu rawenna LMB74 z inna opcją ogrzewania, czy wasze biuro mogłoby wprowadzić takie zmiany?maiłby to być kocioł drewno węglowy. projekt tego domy bardzo nam odpowiada, ale ogrzewanie gazowe nie wchodzi w grę.
pozdrawiam

2012-09-23 15:38:14

Paweł Chustecki napisał(a):

cytuj
Dzień dobry. Będę budował taki dom i prosił bym jeśli jest taka możliwoś ludzi którzy już postawili go o zdjęcia postawionego już. Jestem bardzo ciekawy jak on wygląda. pawelchustecki@wp.pl. Bardzo proszę o zdjęcia .

2012-09-09 12:41:55

Ilona napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika KASIA z dnia 2012-08-23 17:54:13:

"NASZ JUZ WYBUDOWANY I ZAMIESZKANY:) k.kuzinska@gmail.com moi rodzice podniesli gore wiec poddasze jest a wlasciwie piekna przestronna, schody sa podwieszane i znajdują sie na prawo od okna tarasowego przymocowane na tej prawej scianie."

Cześć Kasiu czy mogłabyś wysłać zdjęcie waszego domu? Chciałabym zobaczyć jak on będzie wyglądał w teraźniejszości, bo my też mamy zamiar go wybudować.

2012-09-07 12:10:38

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Objętość drewna na wykonanie więźby dachowej 10,76 m3
Powierzchnia ścian zewnętrznych 105,1 m2
Powierzchnia ścian wewnętrznych konstrukcyjnych 47,0 m2
Powierzchnia ścian wewnętrznych działowych GK 65,3 m2
Powierzchnia brutto dachu 194,9 m2

2012-08-31 13:53:46

Nowak Jan napisał(a):

cytuj
prosiłbym o podanie ilosci metrów szesciennych drewna na więżbe dachowa

2012-08-31 11:06:11

MIkołaj napisał(a):

cytuj
prosiłbym o podanie mkw scian chciałbym przeliczyc ile musiałoby by byc cegieł:) pozdrawiam

2012-08-23 17:54:13

KASIA napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Natasza z dnia 2012-06-18 14:00:55:

"Witam,
Pytania do biura:

1)Czy w tym projekcie istnieje możliwość adaptacji strychu na poddasze użytkowe? Gdzie mogłyby znajdować się schody jeżeli taka możliwość istnieje? i gdzie tak naprawdę znajduje się wejście na strych (nie widzę go w projekcie)? Czy strych ma ściankę kolankową, a jeżeli nie to czy można ją dodać?
2) Czy istnieje możliwość przesunięcia komina od C.O. o 0,5 m w lewo (w stronę kuchni), tak aby móc przestawić całą ściankę działową pomiędzy kuchnią a pomieszczeniem C.O. i spiżarnią( powiększając te pomieszczenia a zmniejszając trochę kuchnię)?"

NASZ JUZ WYBUDOWANY I ZAMIESZKANY:) k.kuzinska@gmail.com moi rodzice podniesli gore wiec poddasze jest a wlasciwie piekna przestronna, schody sa podwieszane i znajdują sie na prawo od okna tarasowego przymocowane na tej prawej scianie.

2012-08-22 07:34:23

Krzysztof Kędra napisał(a):

cytuj
No fajny i przyjemny projekt rawenna ontario czy haga i który wybrać?

2012-08-17 00:45:26

dusudus napisał(a):

cytuj
prosze o kontakt osob ktore juz zaczely budowe tego domu dus_dora@wp.pl dziekuje

2012-08-17 00:43:14

dusudus napisał(a):

cytuj
ktos sie zdecydowal juz na budowe tej chatki?? wracajcie na fora ludzicha !!! fajna chataa budujmy !!!! ja niedlugo zglosze sie po projekcik )))))

2012-07-16 13:41:31

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Natasza z dnia 2012-06-18 14:00:55:

"Witam,
Pytania do biura:

1)Czy w tym projekcie istnieje możliwość adaptacji strychu na poddasze użytkowe? Gdzie mogłyby znajdować się schody jeżeli taka możliwość istnieje? i gdzie tak naprawdę znajduje się wejście na strych (nie widzę go w projekcie)? Czy strych ma ściankę kolankową, a jeżeli nie to czy można ją dodać?
2) Czy istnieje możliwość przesunięcia komina od C.O. o 0,5 m w lewo (w stronę kuchni), tak aby móc przestawić całą ściankę działową pomiędzy kuchnią a pomieszczeniem C.O. i spiżarnią( powiększając te pomieszczenia a zmniejszając trochę kuchnię)?"

Ad.1 W projekcie można wykorzystać strych na poddasze użytkowe, choć konstrukcja dachu będzie trochę ograniczała aranżację. Aby jednak wygodniej korzystać z poddasza, warto podnieść nieco ściankę kolankową, a z tym wiąże się zmiana stropu na gęstożebrowy. Schody można umieścić częściowo w wiatrołapie, choć część z nich będzie widoczna też od spodu w korytarzu.
Ad. 2 Komin można przesunąć w lewo tylko około 20cm, ponieważ na więcej nie pozwala podwójna jętka stropu w tym miejscu.

2012-07-12 14:56:45

ania napisał(a):

cytuj
Przyłączam się do pytania nr 2 Nataszy

2012-06-18 14:00:55

Natasza napisał(a):

cytuj
Witam,
Pytania do biura:

1)Czy w tym projekcie istnieje możliwość adaptacji strychu na poddasze użytkowe? Gdzie mogłyby znajdować się schody jeżeli taka możliwość istnieje? i gdzie tak naprawdę znajduje się wejście na strych (nie widzę go w projekcie)? Czy strych ma ściankę kolankową, a jeżeli nie to czy można ją dodać?
2) Czy istnieje możliwość przesunięcia komina od C.O. o 0,5 m w lewo (w stronę kuchni), tak aby móc przestawić całą ściankę działową pomiędzy kuchnią a pomieszczeniem C.O. i spiżarnią( powiększając te pomieszczenia a zmniejszając trochę kuchnię)?

2012-06-15 08:08:13

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika ilona z dnia 2012-06-14 18:13:52:

"Pytanie do biura:
Czy można usunąć środkową ścianę z kominkiem w salonie, i zostawić pustkę, a po obu stronach zrobić 2 ściany zamiast niej?"

Rozumiem, że chodzi Pani o zamknięcie trochę przestrzeni salonu od jadalni i holu? Tak, można wprowadzić taką zmianę. Każdy uprawniony projektant może taką zmianę wprowadzić w ramach adaptacji i jest to dosyć prosta zmiana. My oczywiście wydamy bezpłatną zgodę na taką zmianę.

2012-06-14 18:13:52

ilona napisał(a):

cytuj
Pytanie do biura:
Czy można usunąć środkową ścianę z kominkiem w salonie, i zostawić pustkę, a po obu stronach zrobić 2 ściany zamiast niej?

2012-06-14 17:41:40

ilona napisał(a):

cytuj
Pytanie do biura:

Czy można usunąć środkową ścianę w salonie i zrobić 2 po obu stronach?

2012-06-14 08:19:11

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika magik06 z dnia 2012-06-13 15:02:44:

"Pytanie do biura

Rewelacyjny projekt, nic bym w nim nie zmienił, wszystko ma tak jak powinno mieć oprócz garażu. Interesują mnie 2 warianty:
1) Czy istnieje możliwość doklejenia garażu jednostanowiskowego po stronie bez okien, sypialni? Nie chcę wejścia wewnętrznego z domu do garażu, tak by dom zmieścił się na działce o szerokości 22,5m.
2) Czy istnieje możliwość doklejenia garażu dwustanowiskowego od frontu domu?"

Ad.1 Niestety, garaż jednostanowiskowy nie zmieści się, jako doklejony z boku. Przy szerokości działki 22.5 m zostaje jedynie 1.6 m na wykorzystanie.
Ad. Aby garaz dwustanowiskowy zmieścił się od frontu, trzeba dom poszerzyć o 0.5m (więcej nie można, bo w ścianie bocznej musi się znaleźć okno do pokoju 1.10, a wtedy odległość do granicy działki wyniesie 4m) i przeprojektować zadaszone wejście do domu (trzeba zlikwidować prawy słup). W obecnej postaci zmieści się garaż o szerokości 5m, a to trochę mało wygodnie :-)

2012-06-13 15:02:44

magik06 napisał(a):

cytuj
Pytanie do biura

Rewelacyjny projekt, nic bym w nim nie zmienił, wszystko ma tak jak powinno mieć oprócz garażu. Interesują mnie 2 warianty:
1) Czy istnieje możliwość doklejenia garażu jednostanowiskowego po stronie bez okien, sypialni? Nie chcę wejścia wewnętrznego z domu do garażu, tak by dom zmieścił się na działce o szerokości 22,5m.
2) Czy istnieje możliwość doklejenia garażu dwustanowiskowego od frontu domu?

2012-05-17 13:27:56

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
W projekcie jest przewidziany piec na gaz w pomieszczeniu 1.2.

2012-05-14 20:02:45

olga obigowska napisał(a):

cytuj
interesuje mnie kupno tego projektu chciałm się dowiedziec czy ogrzewanie jest piecowe

2012-05-02 19:04:26

Akapaw Kawka napisał(a):

cytuj
Witam.
Mam pytanie do biura projektowego.
Czy dostępna jest wersja tego projektu z garażem jednostanowiskowym?

2012-03-08 10:09:55

Lipinscy_domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika ula z dnia 2012-03-07 13:52:32:

"Witam, pytanie do biura projektowego. Czy można od strony sypialni poszerzyc o ok.1m na całej długości i tym sposobem zyskać dodatkowe 4m2 aby pokoje były większe? Adaptacja na ogrzewanie ekogroszkiem jest możliwa? Pozdrawiam i gratuluję projektu."

Projekt można poszerzyć, tak jak Pani napisała i nie będzie to stanowiło problemu konstrukcyjnego. Zmianę taką może nanieść na projekt każdy uprawniony architekt w ramach adaptacji projektu do działki. My na zmiany wyrażamy zawsze zgodę.
Jeśli chodzi o kotłownię z piecem na ekogroszek, to powinna ona mieć większe wymiary, więc aby taki kocioł mógł być zainstalowany, prawdopodobnie odbyłoby się to kosztem spiżarni lub wc.

2012-03-07 13:52:32

ula napisał(a):

cytuj
Witam, pytanie do biura projektowego. Czy można od strony sypialni poszerzyc o ok.1m na całej długości i tym sposobem zyskać dodatkowe 4m2 aby pokoje były większe? Adaptacja na ogrzewanie ekogroszkiem jest możliwa? Pozdrawiam i gratuluję projektu.

2012-02-20 13:53:14

Lipinscy_domy napisał(a):

cytuj
Powierzchnia dachu wynosi 194,9 m2

2012-02-20 11:44:59

wioletta napisał(a):

cytuj
witam,czy orientuje sie ktos moze jaka jest powierzchnia dachu

2012-02-14 22:39:04

Paweł napisał(a):

cytuj
Miałem jeden upatrzony projekt, ale ten jest lepszy i chyba sie na niego zdecyduje. Funkcjonalne rozmieszczenie pomieszczęń, salon (jeden z niewielu projektów w którym bez problemu można ustawić zestaw kina domowego w salonie-telewizor nie piecze sie przy kominku)
budujesz ten dom? prośba wyślij fotki i swoje spostrzeżenia kpaw@onet.eu
Z góry dziękuje.

2012-01-08 11:38:18

robi2 napisał(a):

cytuj
Witam!
proszę o kontakt wszystkich realizujących projekt na maila robi22poczta.fm
pozdrawiam

2012-01-06 00:55:31

Mikołaj napisał(a):

cytuj
Witam wszystkich, mam pytanie czy juz ktos moze budowal taki dom-miałbym kilka pytan prosze o kontakt mikolajj3@o2.pl

2011-12-15 11:35:39

Lipińscy Domy napisał(a):

cytuj
Odbicie lustrzane jest oczywiście dostępne. Pod nazwą projektu jest przejście na wersję lustrzaną.
Projekt ma także przygotowaną wstępną wersję z garażem dwustanowiskowym. Zainteresowanych prosimy o kontakt mailowy, lub telefoniczny.

2011-12-10 21:34:21

nela napisał(a):

cytuj
Witam,
czy ten projekt jest dostępny z garażem oraz czy jest możliwy zakup lustrzanego odbicia?

2011-09-28 18:43:03

Agata Kosmala napisał(a):

cytuj
Projekt fajny, ale pokoje maja bardzo mala powierzchnie.

2011-09-08 15:28:55

a. sobala napisał(a):

cytuj
Projekt którego szukalem. Rozklad pomieszczen przekonuje, cena nie odstrasza

2011-08-17 13:36:36

KASIA napisał(a):

cytuj
MAŁY, NIEDROGI A PRZY TYM ŁADNY PROJEKT!

2011-06-27 23:16:47

Adam Partyk napisał(a):

cytuj
Fajne cięcie kosztów bez szkody dla bryły. Praktycznie i wizualnie przyjemnie

VELUX Świetliki tunelowe Jeszcze Więcej Naturalnego Światła

Copyright 2009 Lipińscy. Projekty domów jednorodzinnych. Polityka prywatności.

Promocja
zamów bezpłatny katalog
Okładka Ciepłe Domy 1 (32) 2016
zamów bezpłatny katalog
[x]