Projekt Praga IV LMB24c, Dom Praga IV, Projekty domów Praga IV

bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

Nasi architekci odpowiedzą na twoje pytania

  • 71 354 59 49
  •  
  • oraz: 883 909 409
Szukaj w serwisie

Znajdź projekty domów jednorodzinnych

Wybierz typ domu Typ domu:
Wybierz właściwości projektu Powierzchnia użytkowa
Dodatkowe atrybuty:
Drukuj kartę projektu Poleć znajomemu
  
Powierzchnia użytkowa: 108,78 m2
 + pow. garażu: 17,07 m2
 + pow. kotłowni: 7,62 m2
 + pow. strychu: 45,74 m2
Powierzchnia netto: 133,47 m2
Powierzchnia zabudowy: 168,74 m2
Minimalna szerokość działki: 23,50 m
Kubatura: 796 m3
Wysokość kalenicy: 6,85 m
Kąt nachylenia dachu: 35,0 °
Zapotrzebowanie
energetyczne:
EUco = 54,94 kWh/(m2rok)
EP spełnia nowe wymagania WT

Szacunkowe koszty realizacji domu do stanu developerskiego od: 279 000 zł więcej informacji >>>
Szacunkowe roczne koszty ogrzewania domu: 1 903,47 zł więcej informacji >>>
Nasz znany i lubiany projekt Praga zyskał w tej wersji osobną kotłownię usytuowaną za garażem, dzięki czemu strefa gospodarcza może być wydzielona z części mieszkalnej. Kotłownia jest na tyle duża, że można w niej zastosować piec na paliwo stałe. Jednocześnie kominek w salonie został umieszczony na ścianie łączącej z kotłownią, dzięki czemu kominy pieca i kominka można połączyć w jeden trzon. Dom jest przekryty dachem dwuspadowym, który jest łatwiejszy i tańszy w realizacji.

Projekt instalacji rekuperacji dla tego domu dostępny w cenie 300 zł netto.
Zapytaj o bezpłatną wycenę systemu rekuperacji.

Parter

Praga IV
1.1 Wiatrołap: 5,62 m2  
1.2 Wc: 3,76 m2  
1.3 Komunikacja: 9,63 m2  
1.4 Kuchnia: 12,23 m2  
1.5 Salon: 31,90 m2  
1.6 Łazienka: 6,28 m2  
1.7 Łazienka: 3,80 m2  
1.8 Pokój: 14,89 m2  
1.9 Pokój: 10,59 m2  
1.10 Pokój: 10,08 m2  
1.11 Garaż: 17,07 m2  
1.12 Kotłownia: 7,62 m2  
oraz
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1.13 Podest: 5,23 m2  
1.14 Taras: 20,83 m2  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  

Strych

  • Powierzchnia:
  • 45,74 m2
  • (107,18 m2)

System rekuperacji

Zamów bezpłatną wycenę systemu rekuperacji wysyłając poniższy formularz, a przy podpisaniu umowy na wykonanie systemu w firmie Rekuperatory.pl otrzymasz gratis 2 komplety najnowszej generacji filtrów G4 i F7 o podwyższonej klasie filtracji.

Informujemy, że podane tu dane zbierane są na potrzeby ROHA GROUP Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, 54-427 Wrocław, ul. Rudzka 9-11 dla potrzeb wykonania oferty handlowej. Zapewniamy, że ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych oraz prawo do ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne. Podając swoje dane osobowe w formularzu potwierdza Pani/Pan ich autentyczność i zgodność ze stanem faktycznym oraz wyraża Pani/Pan zgodę na gromadzenie tych danych przez ROHA GROUP Sp. z o.o. w bazie danych.

 Zgadzam się na przetwarzanie moich danych w przez Roha Group Sp. z o.o. w celach promocyjno-marketingowych.
 Zgadzam się na przesyłanie na podany adres elektroniczny informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dn. 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.


Bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

 

Komentarze (32)

 
Dodaj komentarz
Captcha Image


2016-06-16 10:42:17

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika AR z dnia 2016-06-15 13:31:56:

"Czy jest możliwość wprowadzenia następujących zmian:
1. Poszerzenie budynku od strony pokoi o 1m celem zyskania kilku metrów powierzchni dla dwóch pokoi.
2. Likwidacja drzwi- kuchnia salon na rzecz drzwi kuchnia-garaż
3. Przedzielenie pomieszczenia 1.2 na dwie części - z jednego fragmentu zrobienie małej toalety z wejściem od strony 1.3 a z pozostałej powierzchni stworzenie garderoby (z wejściem od strony 1.1 lecz z drzwiami przesuwnymi "chowanymi" w ścianie zamiast drzwi tradycyjnych
4. Tutaj mam wątpliwości albo pomniejszenie pomieszczenia 1.6 i zrobienie garderoby albo likwidacja ścianki działowej pomiędzy 1.6 i 1.7 zwężenie o 30 cm powstałego pomieszczenia aby uzyskać dodatkową powierzchnię pokoju 1.8 celem wydzielenia z niego garderoby. Może mają Państwo jakieś sugestię co do tego punktu.
Pozdrawiam.
"

Można wprowadzić modyfikacje. Prosimy o przesłanie opisu zmian mailem. Odpowiemy na pytania i przygotujemy wycenę zmian.

2016-06-15 13:31:56

AR napisał(a):

cytuj
Czy jest możliwość wprowadzenia następujących zmian:
1. Poszerzenie budynku od strony pokoi o 1m celem zyskania kilku metrów powierzchni dla dwóch pokoi.
2. Likwidacja drzwi- kuchnia salon na rzecz drzwi kuchnia-garaż
3. Przedzielenie pomieszczenia 1.2 na dwie części - z jednego fragmentu zrobienie małej toalety z wejściem od strony 1.3 a z pozostałej powierzchni stworzenie garderoby (z wejściem od strony 1.1 lecz z drzwiami przesuwnymi "chowanymi" w ścianie zamiast drzwi tradycyjnych
4. Tutaj mam wątpliwości albo pomniejszenie pomieszczenia 1.6 i zrobienie garderoby albo likwidacja ścianki działowej pomiędzy 1.6 i 1.7 zwężenie o 30 cm powstałego pomieszczenia aby uzyskać dodatkową powierzchnię pokoju 1.8 celem wydzielenia z niego garderoby. Może mają Państwo jakieś sugestię co do tego punktu.
Pozdrawiam.

2016-06-08 13:09:35

gabriela zajonc napisał(a):

cytuj
Witam czy ktoś budował już ten domek prosiłabym o fotki gospo78@o2.pl z góry dziękuję.

2016-05-23 14:51:16

Kurt H. napisał(a):

cytuj
Dziękuję za odpowiedź.
Zależy mi właśnie na projekcie "tradycyjnym".

2016-05-23 09:16:40

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można doprojektować drzwi na etapie adaptacji.
Projekt nie jest energooszczędny, nie zawiera rekuperacji, ale można ją zamówić dodatkowo.

2016-05-20 17:00:02

Kurt H. napisał(a):

cytuj
Witam ponownie.
Czy w ścianie pomiędzy garażem a kuchnią można umieścić drzwi (tak jak w projekcie Awinion II) na etapie adaptacji ? Pytam nie bez powodu - ściana dzieląca pomieszczenia 1.11 i 1.4 wygląda mi na nośną, a w mojej wiedzy przy modyfikacji takowych są pewne ograniczenia.
Jak rozumiem ten projekt nie należy do kategorii energooszczędnych tj. nie zawiera min. rekuperacji.
Pozdrawiam.

2015-05-12 15:04:18

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Tak, można zlikwidować wykusz i uprościć dach w ramach adaptacji lub u nas w biurze.

2015-05-12 09:42:36

Sylwia napisał(a):

cytuj
Witam, chciałam zapytać czy tylną ścianę domu w pomieszczeniu 1,5 można "wyprostować" co za tym idzie wyprostować dach żeby był prost spad?

2015-04-03 08:49:21

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Tak, można przeprojektować strop.

2015-04-02 15:05:11

michał napisał(a):

cytuj
Czy jest możliwość zmiany stropu z drewnianego na gęstożebrowy ?

2015-01-27 14:22:19

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Niestety nie ma takiej wersji, ale możemy przygotować projekt na zamówienie. Szczegóły można uzyskać mailowo: biuro@lipinscy.pl

2015-01-27 12:06:01

ania napisał(a):

cytuj
Witam , czy jest dostępna wersja bez garażu?
pozdrawiam

2014-05-12 09:54:46

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Nie mamy wersji bez wykusza, ale w ramach adaptacji projektu można z niego zrezygnować i wyrównać ścianę.

2014-05-03 10:14:22

Alicja napisał(a):

cytuj
Dzień dobry, interesuje mnie, czy można zlikwidować w salonie wykusz, wolałabym linię prostą. A może mają Państwo inna wersję tego projektu?
Pozdrawiam serdecznie
Alicja

2014-01-13 23:38:10

ika napisał(a):

cytuj
Witam, czy ktoś budował ten dom, jaką jest kwota budowy system gospodarczy , proszę o odpowiedź

2013-10-08 09:02:43

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika ska z dnia 2013-10-02 12:49:12:

"Dzień dobry, czy można poszerzyć garaż o jakieś 20-30 cm? Mam duży samochód a chciałbym żeby było wygodnie parkować i wysiadać."

Tak, można poszerzyć garaż. Zmianę taką może wprowadzić na projekt lokalny architekt w ramach adaptacji.

2013-10-02 12:49:12

ska napisał(a):

cytuj
Dzień dobry, czy można poszerzyć garaż o jakieś 20-30 cm? Mam duży samochód a chciałbym żeby było wygodnie parkować i wysiadać.

2013-09-24 10:17:02

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Benek z dnia 2013-09-18 18:43:10:

"Czy jest jakakolwiek możliwość otwarcia częsciowo kuchni na salon? Albo zamiast drzwi, zaprojektowania tam podciągu?"

Jest możliwość wprowadzenia takiej zmiany do projektu i zaprojektowania podciągu aby otworzyć kuchnię na salon.

2013-09-18 18:43:10

Benek napisał(a):

cytuj
Czy jest jakakolwiek możliwość otwarcia częsciowo kuchni na salon? Albo zamiast drzwi, zaprojektowania tam podciągu?

2013-09-13 10:22:25

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika denisola z dnia 2013-09-10 12:10:09:

"Z jakiego materiału jest zaprojektowany strop ?6ZH6"

Strop w tym projekcie jest drewniany i jest elementem więźby dachowej.

2013-09-10 12:10:09

denisola napisał(a):

cytuj
Z jakiego materiału jest zaprojektowany strop ?6ZH6

2013-07-15 16:23:30

slomka napisał(a):

cytuj
Witam,
Czy zamiast dachu dwuspadowego można zrobić czterospadowy?
Z góry dziękuję za odpowiedź.

2013-06-06 19:44:57

Tomasz Chwiła napisał(a):

cytuj
Witam czy kotś juz wybudował ten dom ?Jeżeli tak prosze o fotki na tom.gucio@o2.pl

2013-04-08 10:09:47

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika AGNIESZKA z dnia 2013-04-06 16:51:32:

"Czy można umieścić schody na strych w pomieszczeniu nr 1.2. a jednocześnie zlikwidować ta łazienkę. A pod schodami zrobić spiżarkę.
Jeszcze jedna rzecz czy drzwi w kuchni można zrobić do garażu
"

Tak, zmiany takie może wprowadzić lokalny architekt w ramach adaptacji.

2013-04-06 16:51:32

AGNIESZKA napisał(a):

cytuj
Czy można umieścić schody na strych w pomieszczeniu nr 1.2. a jednocześnie zlikwidować ta łazienkę. A pod schodami zrobić spiżarkę.
Jeszcze jedna rzecz czy drzwi w kuchni można zrobić do garażu

2013-04-05 13:32:18

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika sylwia z dnia 2013-04-05 09:53:42:

"Bardzo podoba mi się ten projekt ale mam kilka pytań: 1)czy zamiast łazienki 1.6 i 1.7 można zrobić pokój i w związku z tym pokój 1.10 podzielić na łazienkę i dodatkowo pomieszczenie gosp.? 2) czy z kuchni można zrobić przejście do pomieszczenia 1.2? 3) w którym miejscu znajdowałyby się schody na poddasze?"

Wszystkie te zmiany bez problemu można wprowadzić do projektu i może to zrobić lokalny architekt w ramach adaptacji. Schody w projekcie są przewidziane w korytarzu 1.3 , jako gospodarcze - chowane w stropie. Natomiast stałe schody można zamontować np: w salonie przy ścianie z pom. 1.6/1.7.

2013-04-05 09:53:42

sylwia napisał(a):

cytuj
Bardzo podoba mi się ten projekt ale mam kilka pytań: 1)czy zamiast łazienki 1.6 i 1.7 można zrobić pokój i w związku z tym pokój 1.10 podzielić na łazienkę i dodatkowo pomieszczenie gosp.? 2) czy z kuchni można zrobić przejście do pomieszczenia 1.2? 3) w którym miejscu znajdowałyby się schody na poddasze?

2013-04-04 10:18:47

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika mrybka2 z dnia 2013-04-03 18:34:00:

"Witam, mam pytanie czy projekt ten ma strych a jeśli tak jaka jest jego powierzchnia? Czy można wybudować ten dom aby w przyszłości zaadaptować poddasze jako użytkowe?"

W tym projekcie jest możliwość adaptacji poddasza - jego powierzchnia użytkowa to ok. 48 m2 - podobnie, jak w wersji Praga II.

2013-04-03 18:34:00

mrybka2 napisał(a):

cytuj
Witam, mam pytanie czy projekt ten ma strych a jeśli tak jaka jest jego powierzchnia? Czy można wybudować ten dom aby w przyszłości zaadaptować poddasze jako użytkowe?

2013-03-27 13:33:50

Patryk napisał(a):

cytuj
Witam, czy ktoś budował już ten domek, interesują mnie rzeczywiste koszta stanu surowego zamkniętego oraz pod klucz. Chciał bym zmieścić się w 250 tys sposobem gospodarczym...

2013-03-26 10:24:41

Prefekt napisał(a):

cytuj
Zgadzam sie z Czarkiem - dom idelanie nadaje sie na pozamiejskie rejony :) super projekt!

2013-03-03 18:52:29

Czarek napisał(a):

cytuj
Przepiękny dom! Idealnie wpasowałby się w wiejski krajobraz! :) Duża działka, cisza, spokój, czego chcieć więcej? :)

VELUX Świetliki tunelowe Jeszcze Więcej Naturalnego Światła

Copyright 2009 Lipińscy. Projekty domów jednorodzinnych. Polityka prywatności.

Promocja
zamów bezpłatny katalog
Okładka Ciepłe Domy 1 (32) 2016
zamów bezpłatny katalog
[x]