Projekt Cork DCP204, Dom Cork, Projekty domów Cork

bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

Nasi architekci odpowiedzą na twoje pytania

  • 71 354 59 49
  •  
  • oraz: 883 909 409
Szukaj w serwisie

Znajdź projekty domów jednorodzinnych

Wybierz typ domu Typ domu:
Wybierz właściwości projektu Powierzchnia użytkowa
Dodatkowe atrybuty:
Drukuj kartę projektu Poleć znajomemu
  
Powierzchnia użytkowa: 143,46 m2
 + pow. garażu: 16,75 m2
 + pow. kotłowni: 3,73 m2
Powierzchnia netto: 171,30 m2
Powierzchnia zabudowy: 136,72 m2
Minimalna szerokość działki: 21,50 m
Kubatura: 835 m3
Wysokość kalenicy: 7,80 m
Kąt nachylenia dachu: 1,2 °
Zapotrzebowanie
energetyczne:
EUco = 19,83 kWh/(m2rok)
EP spełnia nowe wymagania WT
Dom Energooszczędny

Szacunkowe koszty realizacji domu do stanu developerskiego od: 357 400 zł więcej informacji >>>
Szacunkowe roczne koszty ogrzewania domu: 906,07 zł więcej informacji >>>
Piętrowy niebanalny dom - połączenie nowoczesności z komfortem. Prosta, lekka bryła, przekryta płaskim dachem, wzbogacona została dużymi przeszkleniami oraz drewnianymi, ażurowymi elementami. Wnętrze, zaplanowane dla 3-4 osobowej rodziny, zostało zaplanowane w staranny i przemyślany sposób. Na parterze znajduje się duży salon z kominkiem oraz doskonałym do rodzinnego biesiadowania dużym stołem. Jest tu także kuchnia, spiżarnia, pomieszczenie gospodarcze z przejściem do garażu, dodatkowy pokój i  łazienka. Piętro to dwa pokoje, które mogą użytkować dzieci, łazienka z miejscem na pralkę oraz piękna sypialnia z własną garderobą i niezależną łazienką.

Ten projekt zawiera projekt instalacji rekuperacji!
Zapytaj o bezpłatną wycenę systemu rekuperacji.

Parter

Cork
1.1 Wiatrołap: 6,06 m2  
1.2 Komunikacja: 12,90 m2  
1.3 Pokój: 13,67 m2  
1.4 Pom.gosp.: 1,45 m2 (2,50 m2)
1.5 Salon, jadalnia: 29,07 m2  
1.6 Kuchnia: 12,05 m2  
1.7 Spiżarnia: 2,64 m2  
1.8 Łazienka: 3,58 m2  
1.9 Kotłownia: 3,73 m2  
1.10 Garaż: 16,75 m2  
oraz
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1.11 Podest: 8,18 m2  
1.12 Podest: 8,28 m2  
1.13 Taras: 45,75 m2  
  
  
  
  
  
  
  

Piętro

Cork
2.1 Komunikacja: 4,87 m2  
2.2 Pokój: 12,13 m2  
2.3 Pokój: 12,24 m2  
2.4 Łazienka: 6,19 m2  
2.5 Łazienka: 2,75 m2  
2.6 Garderoba: 2,72 m2  
2.7 Pokój: 17,44 m2  
2.8 Schody: 3,70 m2  
oraz
 
 
 
 
 
 
 
2.9 Balkon: 6,31 m2  
  
  
  
  
  
  
  

Bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

 

Komentarze (45)

 
Dodaj komentarz
Captcha Image


2017-02-16 14:31:41

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można wprowadzić opisane zmiany. Koszt można uzyskać przesyłając zapytanie mailowe: biuro@lipinscy.pl

2017-02-16 14:11:01

Red napisał(a):

cytuj
Dodatkowo chcialbym spytac czy mozna powiekszyc kuchnie w kierunku ogrodu razme z powiekszeniem w tym samym kierunku garazu (wyciagnieciem), oraz salonu i jadalni i pomieszczen nad salonem i jadalnia.
Glownie chodzi o to zeby kuchnia byla wieksza, zeby zrobic wyjscie z pomieszczenia na gorze na taras ktory bylby zrobiony na garazu.

Z gory dziekuje za odpowiedz.

2017-02-16 13:57:23

Red napisał(a):

cytuj
Witam, czy istnieje możliwosc postawienia tego domu ze skosnym dachem, 20-45 stopni, niestety warunki zabudowy wymagaja skosnego poniewaz w okolicy 3 szerokosci dzialki wszzedzie sa skosne :/
Rozwazamy jeszcze projekt Bergamo niestety tam jest mniejsza lazienka na pietrze.

2014-04-28 14:22:56

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Na upartego można by było zastosować wąskie wyjście. Proszę jeszcze zwrócić uwagę, że poziom tarasu jest wyżej niż podłoga w pomieszczeniach, czyli trzeba będzie wprowadzić stopień w pomieszczeniu..

2014-04-27 18:54:43

Maciej L. napisał(a):

cytuj
A z pokoju 2.3 nie był by to możliwe??

2014-04-23 08:22:19

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Technologia budowy została opisana dokładnie w zakładce Technologia po lewej stronie prezentacji projekty w panelu bocznym.
Można zrobić taras nad garażem, ale wyjście na niego jest możliwe tylko z łazienki.

2014-04-20 19:14:32

Maciek L. napisał(a):

cytuj
Z czego jest przewidziana budowa domu.
Z sylikatów, pustaków ceramicznych, czy z betonu komórkowego.

Oraz czy istniej możliwość zrobienia nad garażem tarasu.

Z góry dziękuje za odpowiedź.

2014-02-07 20:38:59

WItold napisał(a):

cytuj
Witam,
Czy ktoś już może wybudował ten dom????

2013-04-08 09:31:52

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Adam i Ania z dnia 2013-04-05 12:37:45:

"Genialny projekt!!!
Mam pytanie,czym kryty jest dach?Jak przewiduje projekt?"

Dach w tym domu to stropodach o spadku 2% ocieplony płytami wentylowanymi Paroc ROS i pokryty papą termozgrzewalną.

2013-04-05 12:37:45

Adam i Ania napisał(a):

cytuj
Genialny projekt!!!
Mam pytanie,czym kryty jest dach?Jak przewiduje projekt?

2012-10-24 08:39:09

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika jerzyr z dnia 2012-10-13 10:10:49:

"Czy jest wersja z garażem na 2 auta?"

Gotowej wersji z dwustanowiskowym garażem nie mamy, ale podobnie jak pisała @kaja, można zmienić projekt w ramach adaptacji. My naturalnie wyrazimy zgodę na taką zmianę. Możemy także przygotować taką wersję na zamówienie. Wtedy prosimy o kontakt bezpośredni.

2012-10-18 21:53:31

lolek napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Jacek z dnia 2011-05-26 22:03:13:

"Jednego nie rozumiem, dlaczego z lazienki wychodzi sie na taras? Nie mozna tego zmienic?"

Witam to jest okno a nie drzwi.

2012-10-14 22:36:13

kaja napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika jerzyr z dnia 2012-10-13 10:10:49:

"Czy jest wersja z garażem na 2 auta?"

ja w ramach adaptacji wydłużyłam garaż ( dzięki temu mogłam spełnić jeden z warunków zabudowy) i będę stawiać samochody jeden za drugim

2012-10-13 10:10:49

jerzyr napisał(a):

cytuj
Czy jest wersja z garażem na 2 auta?

2012-10-05 12:41:40

Zygmunt napisał(a):

cytuj
Witam,
Czy ktoś buduje/zbudował taki dom we Wrocławiu bądź okolicach?

2012-03-19 09:40:30

Lipinscy_domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika K@MiL z dnia 2012-03-16 09:43:05:

"Czy istnieje możliwość doprojektowania do domu piwnicy i usunięcie garażu?"

Tak, taka możliwość istnieje. Zmianę taką może nanieść na projekt każdy uprawniony architekt w ramach adaptacji. My oczywiście na takie zmiany wydamy bezpłtaną zgodę.
Możemy też takie zmiany wprowadzić na projekt sami. Jeśli będzie Pan zainteresowany, prosimy o kontakt bezpośredni, a my dokonamy wycenę takich zmian.

2012-03-16 09:43:05

K@MiL napisał(a):

cytuj
Czy istnieje możliwość doprojektowania do domu piwnicy i usunięcie garażu?

2012-03-03 09:15:43

Kleo napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Kaja z dnia 2012-02-05 00:57:09:

"nie na razie czekam na kosztorys ślepy i spróbuję się przymierzyć. Najtrudniejsza jest dla mnie kwestia okien, bo chciałabym zmniejszyć ich powierzchnię, ale do końca nie wiem jak to wpłynie na ostateczny wygląd domu. No i muszę zagłębić się w te wszystkie współczynniki okien, ram itp do tego na parterze przydałby się ten dodatek antywłamaniowy. A co dla Ciebie znaczy metoda gospodarcza, bo w kalkulacji kosztów powiedziano, że nie jest to kalkulacja dla firmy deweloperskiej , tylko dla kilku wykonawców, czyli w sumie to wyjdzie tak jak my chcemy zrobić, najpierw ekipa do stanu surowego otwartego, okna robi firma gdzie je kupujesz, a instalacje i wykończeniówka to też osobne firmy. "

i jak masz już może ten kosztorys Kaja? :D

2012-02-13 09:01:37

Lipinscy_domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika AlaD z dnia 2012-02-11 20:34:57:

"Czy będą wizualizacje wnętrz ? ; D"

Przykro nam, do tego projektu w najbliższym czasie nie przewidujemy wykonania wizualizacji wnętrz.

2012-02-13 09:00:52

Lipinscy_domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Aaaa z dnia 2012-02-11 20:33:58:

"Czy można zrobić ten projekt w technologii szkieletowej(modułowej) i czy drogie były by te zmiany ; )"

Dom można zrealizować w technologii szkieletowej drewnianej. Polecamy kontakt z współpracującymi z nami firmami, które specjalizują się w tej technologii (w zakładce Domy Gotowe - np: firma Zetbeer, Wolfsystem, ASP Procomfort, czy Złotniccy).

2012-02-11 20:34:57

AlaD napisał(a):

cytuj
Czy będą wizualizacje wnętrz ? ; D

2012-02-11 20:33:58

Aaaa napisał(a):

cytuj
Czy można zrobić ten projekt w technologii szkieletowej(modułowej) i czy drogie były by te zmiany ; )

2012-02-07 10:41:45

brider napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Kaja z dnia 2012-02-04 13:16:14:

"tak, my się poważnie zastanawiamy, ujęłam ten projekt we wniosku o ustalenie warunków zabudowy i czekam na decyzję. Co do kosztów, też się zastanawiam, wydawało mi się , że projekty z płaskim dachem poza tym, że są fajne, wychodzą w miarę korzystnie finansowo,analizowałam projekty ze strony z500, natomiast tutaj koszty wynikają z energooszczędności i zaproponowanych materiałów budowlanych z najwyższej półki - tak przynajmniej twierdzą moi znajomi, którzy niedawno skończyli budowę), być może powierzchni okien ( chociaż ja osobiście chciałabym w salonie i kuchni szklane powierzchnie zmniejszyć, by zwiększyć funkcjonalnośc salonu) i by normalnie funkcjonować w takim domu latem....Tak czy siak projekt jest super, szukam jeszcze cały czas, ale wszystko wypada przy corku blado... "

hehe...tylko z500 podaje koszty w stanie surowym zamkniętym i dlatego pozornie wydają się tańsze. Już sprawdzałem...

2012-02-05 20:38:49

Kleo napisał(a):

cytuj
u nas bedzie to wygladalo min. tak że fundamenty robimy sami, później bierzemy ekipę ktora stawia dom po dach, okna tak jak mowisz firma w ktorej bedziemy je kupować, elektryka i wiekszość wykończeniówki to najbliższa rodzina ponieważ znają sie w tych tematach. Też myslałam, że prosta bryła z płaskim dachem bedzie o wiele tanszym przedsiewzieciem niż domy z popularnymi spadzistymi dachami. Jak bedziesz juz miala kosztorys to daj znac jak to tam wyszlo.

2012-02-05 00:57:09

Kaja napisał(a):

cytuj
nie na razie czekam na kosztorys ślepy i spróbuję się przymierzyć. Najtrudniejsza jest dla mnie kwestia okien, bo chciałabym zmniejszyć ich powierzchnię, ale do końca nie wiem jak to wpłynie na ostateczny wygląd domu. No i muszę zagłębić się w te wszystkie współczynniki okien, ram itp do tego na parterze przydałby się ten dodatek antywłamaniowy. A co dla Ciebie znaczy metoda gospodarcza, bo w kalkulacji kosztów powiedziano, że nie jest to kalkulacja dla firmy deweloperskiej , tylko dla kilku wykonawców, czyli w sumie to wyjdzie tak jak my chcemy zrobić, najpierw ekipa do stanu surowego otwartego, okna robi firma gdzie je kupujesz, a instalacje i wykończeniówka to też osobne firmy.

2012-02-04 16:50:33

Kleo napisał(a):

cytuj
też przeglądam różne projekty ale zgadzam się z Tobą Kaja, że reszta wygląda blado przy corku... projekt jest prosty, nowoczesny i ma to coś w sobie.. a robiłaś może swoja kalkulacje kosztorysu - w jakiej kwocie udalo by Ci się zamknąć?

2012-02-04 15:50:33

Kaja napisał(a):

cytuj
Kiedy do corka zostanie dołączony rysunek szczegółowy

2012-02-04 13:16:14

Kaja napisał(a):

cytuj
tak, my się poważnie zastanawiamy, ujęłam ten projekt we wniosku o ustalenie warunków zabudowy i czekam na decyzję. Co do kosztów, też się zastanawiam, wydawało mi się , że projekty z płaskim dachem poza tym, że są fajne, wychodzą w miarę korzystnie finansowo,analizowałam projekty ze strony z500, natomiast tutaj koszty wynikają z energooszczędności i zaproponowanych materiałów budowlanych z najwyższej półki - tak przynajmniej twierdzą moi znajomi, którzy niedawno skończyli budowę), być może powierzchni okien ( chociaż ja osobiście chciałabym w salonie i kuchni szklane powierzchnie zmniejszyć, by zwiększyć funkcjonalnośc salonu) i by normalnie funkcjonować w takim domu latem....Tak czy siak projekt jest super, szukam jeszcze cały czas, ale wszystko wypada przy corku blado...

2012-02-03 23:24:05

Kleo napisał(a):

cytuj
Naprawdę świetny projekt czy ktoś może jest w trakcie jego budowy lub myśli nad nim? zastanawia mnie jakie będą koszty budowy metodą gospodarczą

2012-01-12 13:59:59

Lipinscy_domy napisał(a):

cytuj
Zarówno jedne, jak i drugie rozwiązanie powiększenia salonu jest możliwe i chyba będzie wymagało podobnego nakładu pracy. Nie będzie też problemu z przearanżowaniem części kuchenno-gospodarczej. Wszystkie zmiany na projekt może nanieść uprawniony architekt w ramach adaptacji i my oczywiście wydamy na te zmiany zgodę, aczkolwiek z uwagi na praktycznie całe przerysowanie projektu możemy wykonać (za dodatkową opłatą) zmian. Dostaliśmy od Pani także zapytanie mailowe, więc o szczegółach napiszemy w mailu.

2012-01-10 15:13:59

Kaja napisał(a):

cytuj
Witam, dziękuję za odpowiedz, chodziło mi o powiększenie długości dużego pokoju, schody musiałyby być przesunięte np o 0,5 m, tym samym zmniejszyłby się dodatkowy pokój ( ale tutaj w grę wchodzą pewnie ściany nośne). Ewentualnie - wariant nr 2 salon zwiększyłby długość o np. 0,5m2, a z drugiej strony skróceniu o 0,5 m uległby pokój 1.3 i pomieszczenie 1.1.
Zastanawim się, też nad powiększeniem kuchni o pomieszczenie 1.7 i część łazienki. W ten sposób mogłabym uzyskać kuchnię ze stołem jadalnym i w salonie pozostałby już tylko wypoczynek. 29 m2 na stół i kanapy nie da mi poczucia przestrzeni w salonie. Łazienka zmieniłaby ułożenie i zajęła część pomieszczenia 1.9. Najważniejsza jest jednak kwestia garażu, więc w tej sytuacji podam we wniosku ogólne parametry projektu cork i będę czekać na warunki zabudowy. Czy macie Państwo orientację na jaką redukcję kosztów mogę liczyć, gdy będę budowała w oparciu o kilka firm, a nie 1 deweloperską. Porównywałam Państwa kosztorysy z firmą Zx500 i zastanawiam się nad sporymi różnicami ( tamte projekty też są w wersji do wprowadzenia).pozdrawiam

2012-01-09 13:40:00

Lipinscy_domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Kaja z dnia 2012-01-06 23:46:58:

"Czy byłaby możliwość usytuowania garażu od frontu, po lewej od wejścia ( byłby trochę szerszy). Dzięki temu długość domu ulega powiększenie, ale szerokość maleje. Czy byłaby możliwość zwiększenia powierzchni salonu kosztem komunikacji i dodatkowego pokoju. Komunikacja byłaby węższa, salon od kominka na prawo większy, jednocześnie dodatkowy pokój byłby szerszy, więc przesuwając schody uległby skróceniu. Moja działka ma 18 m szerokości, szukam, szukam odpowiedniego projektu. Myślałam o Belfaście na wąską działkę, ale on jest za mały. Belfast II za szeroki ( chyba, że budować bez garażu, ale i duży , ten Cork też nie daje mi spokoju"

Usytuowanie garażu od frontu, przed pom. 1.9 i 1.8 jest oczywiście możliwe. W takiej postaci dom bez problemu zmieści się na działce 19m. Natomiast nie bardzo możemy wyobrazić sobie włączenie dodatkowego pokoju do pokoju dziennego. Co z klatką schodową? Jej przesunięcie spowoduje zmiany także na poddaszu.

2012-01-06 23:46:58

Kaja napisał(a):

cytuj
Czy byłaby możliwość usytuowania garażu od frontu, po lewej od wejścia ( byłby trochę szerszy). Dzięki temu długość domu ulega powiększenie, ale szerokość maleje. Czy byłaby możliwość zwiększenia powierzchni salonu kosztem komunikacji i dodatkowego pokoju. Komunikacja byłaby węższa, salon od kominka na prawo większy, jednocześnie dodatkowy pokój byłby szerszy, więc przesuwając schody uległby skróceniu. Moja działka ma 18 m szerokości, szukam, szukam odpowiedniego projektu. Myślałam o Belfaście na wąską działkę, ale on jest za mały. Belfast II za szeroki ( chyba, że budować bez garażu, ale i duży , ten Cork też nie daje mi spokoju

2011-10-09 16:29:25

Dominika napisał(a):

cytuj
Witam,
Czy istnieje dla tego projektu wizualizacja wnętrz?

2011-10-06 20:51:22

Kleo napisał(a):

cytuj
Genialny projekt, bardzo podoba mi się rozmieszczenie pomieszczeń. Ale czy jest możliwość poszerzenia garażu na dwa samochody i ile taka operacja może kosztować, chodzi mi o projekt, nie dodatkowe koszty budowy.

2011-09-15 11:16:07

Iwo napisał(a):

cytuj
Ten projekt jest naprawdę świetny, lubię takie nowoczesne bryły. Wygląda to bardzo gustownie i przede wszystkim funkcjonalnie.

2011-08-08 09:22:39

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika skylare z dnia 2011-08-06 22:11:54:

"bardzo mi się podoba ten projekt; czy jest ktoś w stanie podać orientacyjny koszt budowy takiego domu? i czy istnieje wersja o nieco mniejszej powierzchni użytkowej, np. do 120 m2?"

Orientacyjny koszt budowy jest w zakładce "Kosztorys" :-)
Natomiast nieco mniejszy, a podobny do niego jest projekt Belfast i Tottori :-)

2011-08-06 22:11:54

skylare napisał(a):

cytuj
bardzo mi się podoba ten projekt; czy jest ktoś w stanie podać orientacyjny koszt budowy takiego domu? i czy istnieje wersja o nieco mniejszej powierzchni użytkowej, np. do 120 m2?

2011-07-14 12:57:45

MARCO napisał(a):

cytuj
BARDZO LADNY

2011-06-09 11:37:56

Magda_K napisał(a):

cytuj
Ja bym zrobiła taras nad garazem i kuchnia, a takze jedna lazienke z tych dwoch na gorze dostepna oczywiscie dla wszystkich domownikow, a wydzielila z tej wiekszej wyjscie na taras. Wtedy ten dom bylby super!

2011-05-27 10:05:24

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Jacek z dnia 2011-05-26 22:03:13:

"Jednego nie rozumiem, dlaczego z lazienki wychodzi sie na taras? Nie mozna tego zmienic?"

Hmm...w tym projekcie nie ma wyjścia z łazienki na taras :-) A dom można zbliźniaczyć. Trzeba tylko doświetlić klatkę schodową np: świetlikiem dachowym.

2011-05-26 22:16:45

Jacek napisał(a):

cytuj
To bardzo dobry projekt. Nadaje sie na moja dzialke, ktora ma ksztalt trapezu.Swietnie nadaje sie do robudowy w gore, w bok , z tylu. Jedyny minus (jak na moj gust) to schody w salonie. Przejrzalem kilka tysiecy projektow przez dwa lata, bo moj architekt nie ma czasu. Czekam na projekt juz 3 miesiace.

2011-05-26 22:07:24

Jacek napisał(a):

cytuj
Ten dom mozna zblizniaczyc?

2011-05-26 22:03:13

Jacek napisał(a):

cytuj
Jednego nie rozumiem, dlaczego z lazienki wychodzi sie na taras? Nie mozna tego zmienic?

2011-05-26 12:39:21

Karol_CH napisał(a):

cytuj
Funkcjonalny i bardzo nowoczesny! Nie widziałem jeszcze takiego rodzaju projektu, jestem pod wrażeniem.

Copyright 2009 Lipińscy. Projekty domów jednorodzinnych. Polityka prywatności.

Promocja
zamów bezpłatny katalog
Okładka Ciepłe Domy 1 (32) 2016
zamów bezpłatny katalog
[x]