Projekt Belfast III DCP268b, Dom Belfast III, Projekty domów Belfast III

Zamów bezpłatny katalog Domy Gotowe 21

Nasi architekci odpowiedzą na twoje pytania

  • 71 354 59 49
  •  
  • oraz: 883 909 409
Szukaj w serwisie

Znajdź projekty domów jednorodzinnych

Wybierz typ domuTyp domu:
Wybierz właściwości projektuPowierzchnia użytkowa
Dodatkowe atrybuty:
Drukuj kartę projektuPoleć znajomemu
  
Powierzchnia użytkowa:132,49 m2
 + pow. garażu:30,01 m2
 + pow. pom.pomocniczego:3,63 m2
 + pow. kotłowni:5,75 m2
Powierzchnia netto:213,07 m2
Powierzchnia zabudowy:133,39 m2
Minimalna szerokość działki:23,90 m
Kubatura:783 m3
Wysokość kalenicy:6,99 m
Kąt nachylenia dachu:1,2 °
Zapotrzebowanie
energetyczne:
EUco = 21,11 kWh/(m2rok)
EP spełnia nowe wymagania WT
Dom Energooszczędny

Szacunkowe koszty realizacji domu do stanu developerskiego od: 374 700 złwięcej informacji >>>
Bezpłatna wycena domu w systemie Wolf Haus
Szacunkowe roczne koszty ogrzewania domu: 890,80 złwięcej informacji >>>
Nowoczesny dom z płaskim dachem, z dużymi przeszkleniami, nadającymi bryle lekkości i elegancji. Funkcjonalne wnętrze – parter i poddasze podzielono na strefę dzienną i nocną. Mieszkańcy mogą wspólnie spędzać czas w połączonym z kuchnią salonie, a gdy chcą nieco spokoju, mają do dyspozycji trzy zlokalizowane na parterze sypialnie. Oprócz tych pomieszczeń, jest do ich dyspozycji także osobna sypialnia na parterze, dwie łazienki, garderoba i duży, nowoczesny taras na dachu garażu.

Ten projekt zawiera projekt instalacji rekuperacji!
Zapytaj o bezpłatną wycenę systemu rekuperacji.

Parter

Belfast III
1.1 Wiatrołap:6,61 m2 
1.2 Komunikacja:4,05 m2 
1.3 Schody:2,51 m2 
1.4 Spiżarnia:1,35 m2(2,45 m2)
1.5 Kuchnia:9,79 m2 
1.6 Salon, jadalnia:27,78 m2 
1.7 Pokój:10,47 m2 
1.8 Łazienka:3,27 m2 
1.9 Kotłownia:5,75 m2 
1.10 Pom.pomocnicze:3,63 m2 
1.11 Garaż:30,01 m2 
oraz
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1.12 Podest:5,02 m2  
1.13 Podest:1,34 m2  
1.14 Taras:19,89 m2  
  
  
  
  
  
  
  
  

Piętro

Belfast III
2.1 Komunikacja:7,21 m2 
2.2 Pokój:13,14 m2 
2.3 Pokój:12,63 m2 
2.4 Garderoba:4,90 m2 
2.5 Pokój:11,49 m2 
2.6 Łazienka:11,96 m2 
2.7 Schody:5,33 m2 
oraz
 
 
 
 
 
 
2.8 Taras:40,09 m2  
  
  
  
  
  
  

System rekuperacji

Zamów bezpłatną wycenę systemu rekuperacji wysyłając poniższy formularz, a przy podpisaniu umowy na wykonanie systemu w firmie Rekuperatory.pl otrzymasz gratis 2 komplety najnowszej generacji filtrów G4 i F7 o podwyższonej klasie filtracji.

Poniższe dane zbierane są przez Administratora Danych firmę Roha Group Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Rudzkiej 9-11. Zostałem/-am poinformowany/-a o przysługującym mi prawie dostępu do swoich danych, prawie do ich poprawiania oraz usuwania. Swoje dane osobowe podaję dobrowolnie.

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu i przedstawienia zamówionej oferty na zasadach określonych w regulaminie serwisu rekuperatory.pl
 Wyrażam zgodę na otrzymanie drogą elektroniczną na podany adres email oraz nr telefonu informacji handlowych i marketingowych ze świata rekuperacji na zasadach określonych w regulaminie serwisu rekuperatory.pl. Zgoda ta jest dobrowolna.


Bezpłatny katalog Domy Gotowe nr 21

 

Komentarze (62)

 
Dodaj komentarz
Captcha Image


2017-08-20 21:37:35

Magda napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika michal z dnia 2016-10-04 15:04:54:

"Wybudowalismy ten dom stan surowy zamkniety wyszedł nas 220000 zł okna 2 szybowe . tynki wewnetrzne 12500 bez lazienek. wylweka 6000zł . dom powstał w sosnowcu ekipa budowlana około 9 osób z podchala na codzien działajaca na sląsku wszstko robione jak w projekcie z dwoma zmianami . garaz z 2 stanowisk zmniejszylismy na 1 oraz sciane w pokoju dziennym z wyjsciem na taras wysuneismy o 1.5m tak jak w projekcie belfast 2 pozdrawiam"

Witam serdecznie. Michał, jesteśmy bardzo zainteresowani tym projektem. Czy mógłbyś przesłać nam kilka zdjęć z realizacji na nasz adres: elzajceffo@o2.pl? Myślimy nad podobnymi zmianami.
Pozdrawiam.

2016-11-21 09:55:34

Łukasz napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika michal z dnia 2016-10-04 15:04:54:

"Wybudowalismy ten dom stan surowy zamkniety wyszedł nas 220000 zł okna 2 szybowe . tynki wewnetrzne 12500 bez lazienek. wylweka 6000zł . dom powstał w sosnowcu ekipa budowlana około 9 osób z podchala na codzien działajaca na sląsku wszstko robione jak w projekcie z dwoma zmianami . garaz z 2 stanowisk zmniejszylismy na 1 oraz sciane w pokoju dziennym z wyjsciem na taras wysuneismy o 1.5m tak jak w projekcie belfast 2 pozdrawiam"

Michał bardzo proszę o pomoc. Daj mi proszę namiar na ekipę.
Budowałeś z max-a czy itong?

2016-10-06 09:08:01

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Zainteresowanych projektami Belfast zapraszamy do grupy na Facebooku:
https://www.facebook.com/groups/374753112914072/

2016-10-06 02:42:26

Łukasz napisał(a):

cytuj
Witaj Michał,
Ja także przymierzam się do budowy tego domu i także jestem z Sosnowca:-).
Czy mógłbyś podesłać info odnośnie ekipy budowlanej.
Czy mógłbyś coś odradzić .
mój email:
lukasz.pu@gmail.com

2016-10-04 15:07:35

michal napisał(a):

cytuj
instalacje prad i wod kan 34000zl na gotowo z piecem gazowym

2016-10-04 15:04:54

michal napisał(a):

cytuj
Wybudowalismy ten dom stan surowy zamkniety wyszedł nas 220000 zł okna 2 szybowe . tynki wewnetrzne 12500 bez lazienek. wylweka 6000zł . dom powstał w sosnowcu ekipa budowlana około 9 osób z podchala na codzien działajaca na sląsku wszstko robione jak w projekcie z dwoma zmianami . garaz z 2 stanowisk zmniejszylismy na 1 oraz sciane w pokoju dziennym z wyjsciem na taras wysuneismy o 1.5m tak jak w projekcie belfast 2 pozdrawiam

2016-03-25 11:46:48

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Wykonanie wieńca jest możliwe. Należy w miejscu komina wylać wieniec zachowując ciągłość zbrojenia. Konieczne będzie umieszczenie rur PVC w miejscach przewodów kominowych (szalunek).

2016-02-02 10:05:44

Romek napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika BRONEK z dnia 2014-12-12 20:27:01:

"Na projekcie macie komin z wentylacją równo z murem. Problemem dla mnie jest zrobienie wieńca na tym murze. Doszedłem do wniosku, ze cofnę komin do środka i muszę wylać ławę dodatkowo pod ten komin. Również na zdjęciu gdzie jest klatka schodowa okna, które się łączą są blisko siebie i nie ma miejsca na wieniec. Kupiłem Wasz projekt ufając , że wszystko gra. Kiedy rozmawiałem przez telefon z kimś z Waszej firmy , powiedziano mi , że tak ma być bo...... . Rad jakie otrzymałem jak mam to wykonać nie będę pisał , ale ta osoba na pewno nie ma pojęcia do końca o czym mówiła . Wieniec powinien i musi być nieprzerwany i nie może przebiegać przez komin. Ogólnie jako pomysł projektu jest dla mnie bardzo funkcjonalny i z tego jestem zadowolony."

Witam, czy mogą Państwo wyjaśnić cytowane wątpliwości odnośnie prowadzenia kominów w stosunku do wieńców?
Zastanawiam się nad projektem.
Pozdrawiam

2015-11-26 16:17:45

Krzysiek napisał(a):

cytuj
Czy ktoś wie gdzie w Małopolsce można zobaczyć dom Belfast III ?

2015-09-30 10:17:05

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można realizować dom w technologi szkieletowej drewnianej - zapytanie do firm wykonawczych można przesłać przez opcję Buduj Eko i Domy Gotowe w panelu po lewej stronie.

2015-09-29 18:09:00

aga123 napisał(a):

cytuj
witam chciałabym się dowiedzieć czy dom belfast III można zbudować z drewna oraz przystosować do warunków zabudowania norweskiego czy istnieje mozliwość wprowadzenia takich zmian

2015-08-10 09:52:23

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Tak. Można wprowadzić takie zmiany. Będzie to wersja o wysokości podobnej do Belfast IV DCP 268 C

2015-08-08 19:32:16

Mariusz napisał(a):

cytuj
Czy projekt Belfast III da radę bez problemu dostosować w ten sposób, aby dach był kopertowy z kątem nachylenia 30 stopni, nie ingerując w pomieszczenia na piętrze (bez skosów)? Wysokość kalenicy nie więcej jak 9m.

2015-06-15 13:37:25

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można wprowadzić takie zmiany u nas w biurze lub za naszą zgodą u lokalnego architekta w ramach adaptacji. Szczegóły: biuro@lipinscy.pl

2015-06-06 01:38:28

Igielka napisał(a):

cytuj
Czy mozna powiekszyć pomieszczenia 2.5 i 2.6 na pietrze kosztem tarasu? I czy mozna rozbić ścianę na parterze pomiędzy pomieszczeniami 1.6 a 1.7? Pozdrawiam

2015-05-21 08:10:37

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Projekt można podpiwniczyć, a ścianę nośną można zastąpić podciągiem lub przesunąć. Trzeba jednak rozwiązać strop konstrukcyjnie. Szczegóły: biuro@lipinscy.pl

2015-05-20 20:16:55

Szeresienka napisał(a):

cytuj
czy istnieje możliwość zrobienia tego projektu podpiwniczonego oraz bez ścian nośnych w środku ?

2015-03-12 13:25:59

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Tak. Można wprowadzić takie zmiany. Szczegóły można uzyskać mailowo: biuro@lipinscy.pl

2015-03-10 21:12:55

marcin napisał(a):

cytuj
1.Czy istnieje możliwość zamiany wentylacji mechanicznej na wentylacje grawitacyjną? (oczywiście z dodatkowymi kominami).
2.Czy budynek może być podpiwniczony pod całością ?

2015-02-26 08:53:00

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Szanowni Inwestorzy, jeśli jest taka możliwość prosimy o przesłanie zdjęć z realizacji projektu na naszego maila: biuro@lipinscy.pl lub o publikację ich na naszym profilu na Facebooku https://pl-pl.facebook.com/Lipinscy.Domy

2015-02-23 15:52:33

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Jolek z dnia 2015-02-22 16:15:50:

"Chciałbym zlikwidować taras na piętrze. Czy jest to możliwe?
Jeżeli jest to możliwe to czy jest możliwe przesunięcie schodów tak aby powiększyć aneks kuchenny w celu umieszczenia wyspy kuchennej. Belfast II niestety nie może być bo powierzchnia zabudowy jaka może być na działce to 150m2
Kto może dokonać takiej zmiany? "

Można wprowadzić takie zmiany. Szczegóły: biuro@lipinscy.pl

2015-02-22 20:40:11

Gabriel napisał(a):

cytuj
Proszę o kontakt osoby, które realizują ten projekt - gabrielkilian@gmail.com Pozdrawiam!

2015-02-22 16:15:50

Jolek napisał(a):

cytuj
Chciałbym zlikwidować taras na piętrze. Czy jest to możliwe?
Jeżeli jest to możliwe to czy jest możliwe przesunięcie schodów tak aby powiększyć aneks kuchenny w celu umieszczenia wyspy kuchennej. Belfast II niestety nie może być bo powierzchnia zabudowy jaka może być na działce to 150m2
Kto może dokonać takiej zmiany?

2015-01-02 10:05:20

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można zmienić długość budynku. Konieczne będą zmiany konstrukcyjne i architektoniczne. Prosimy o kontakt: biuro@lipinscy.pl.

2014-12-31 09:39:14

Lucek napisał(a):

cytuj
Czy można zmienić długość budynku na taką jak w belfast II tj 1714 cm ??

2014-12-12 20:27:01

BRONEK napisał(a):

cytuj
Na projekcie macie komin z wentylacją równo z murem. Problemem dla mnie jest zrobienie wieńca na tym murze. Doszedłem do wniosku, ze cofnę komin do środka i muszę wylać ławę dodatkowo pod ten komin. Również na zdjęciu gdzie jest klatka schodowa okna, które się łączą są blisko siebie i nie ma miejsca na wieniec. Kupiłem Wasz projekt ufając , że wszystko gra. Kiedy rozmawiałem przez telefon z kimś z Waszej firmy , powiedziano mi , że tak ma być bo...... . Rad jakie otrzymałem jak mam to wykonać nie będę pisał , ale ta osoba na pewno nie ma pojęcia do końca o czym mówiła . Wieniec powinien i musi być nieprzerwany i nie może przebiegać przez komin. Ogólnie jako pomysł projektu jest dla mnie bardzo funkcjonalny i z tego jestem zadowolony.

2014-12-09 08:31:31

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Jakiego typu błędy ma Pan na myśli?

2014-12-05 21:34:30

BRONEK napisał(a):

cytuj
POWAŻNE BŁĘDY W PROJEKCIE ??? CZY SIĘ NIE ZNAM NA BUDOWNICTWIE!!!!?!!!!

2014-10-17 09:35:08

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
W tej chwili nie przygotowujemy wizualizacji tego projektu, ale uwzględnimy tę prośbę w najbliższych pracach.

2014-10-16 14:49:41

LAX napisał(a):

cytuj
Czy Moglibyście zrobić przykładową wizualizacje wnętrza domu ?

2014-09-11 16:07:14

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Piec wg projektu ma moc 24 kW.

2014-09-08 08:06:29

kubaa1 napisał(a):

cytuj
witam, jakiej mocy piec jest potrzebny dla tego domku???

2014-09-03 12:02:54

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Wszelkie procedury odstępstw od planów miejscowych są żmudne i niepewne w efekcie do przeprowadzenia. Najpewniejsze informacje na temat realnych szans można uzyskać w odpowiednim urzędzie, natomiast wszystko zależy od przychylności urzędników.

2014-09-03 00:19:40

urquattro napisał(a):

cytuj
Zamierzamy kupić działkę i w planie jest zapis o dwuspadowym dachu i 45 stopniach. Plan jest z 2001. Jakie są realne szansę na budowę takiego nowoczesnego płaskiego domu??

2014-03-05 22:52:21

danso napisał(a):

cytuj
Jeśli buduje ktoś Belfaścika to proszę o kontakt:) danso@tlen.pl

2013-11-29 13:28:01

eda napisał(a):

cytuj
Witam!

Czy rekuperacja jest konieczna?? Czy np. wywietrzniki higrosterowane lub ciśnieniowe w kazdym oknie w wystarczający sposób zminimalizują ryzyko skraplania pary wodnej na ścianach?

2013-11-25 08:38:30

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
W związku z tym, że dom ma zwartą bryłę, jak najbardziej można zastosować tu płytę fundamentową, która dodatkowo ma taką zaletę, że w prosty sposób eliminuje mostki termiczne.

2013-11-22 22:26:10

Oskar0099 napisał(a):

cytuj
Czy ten dom mozna postawić na płycie betonowej zamiast fundamentów

2013-10-07 11:15:54

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika poli z dnia 2013-09-30 11:01:26:

"Witam.. czy podany koszt budowy do domu to robocizna całkowita i materiały netto? Czy kosztorys uwzględnia ceny średnie czy wysokie?"

Tak, ceny są netto i są obliczane na postawie cennika Sekocenbud, przyjmując ceny materiałów jako minimalne krajowe, a cen robocizny jako średnie krajowe. Z praktyki wiemy jednak, że obecnie można z cen niektórych materiałów zejść jeszcze bardziej, negocjując ceny w hurtowniach.

2013-09-30 11:01:26

poli napisał(a):

cytuj
Witam.. czy podany koszt budowy do domu to robocizna całkowita i materiały netto? Czy kosztorys uwzględnia ceny średnie czy wysokie?

2013-09-26 21:23:00

Paulina napisał(a):

cytuj
Witam, proszę o kontakt osoby budujące ten domek w celu wymiany doświadczeń:) danso@tlen.pl. My właśnie zaczynamy.

2013-09-24 10:24:31

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika scott z dnia 2013-09-18 19:13:45:

"Czy ten projekt pasuje na działkę od zachodu? Pytam ponieważ taką właśnie posiadamy, szukamy domu z płaskim dachem, a tym projektem jesteśmy wręcz zauroczeni! "

Lustrzane odbicie tego projektu można by usytuować z wjazdem od zachodu.

2013-09-18 19:13:45

scott napisał(a):

cytuj
Czy ten projekt pasuje na działkę od zachodu? Pytam ponieważ taką właśnie posiadamy, szukamy domu z płaskim dachem, a tym projektem jesteśmy wręcz zauroczeni!

2013-07-01 11:26:52

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można doprojektować dach czterospadowy do tego projektu. Najmniej problemów będzie z wykonaniem więźby prefabrykowanej, ponieważ ma ona większe możliwości i najprawdopodobniej nie będzie wymagała zmian w budynku.

2013-06-25 21:11:54

ab napisał(a):

cytuj
czy można do tego projektu wykonać dach czterospadowy?

2013-06-13 11:01:07

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Arkadiusz z dnia 2013-06-12 13:47:30:

"Witam.czy możliwe jest wprowadzenie zmian w wymiarze domu od frontu tak aby szerokość była równa 15 metrów, może kosztem garażu?? dziękuję za odpowiedź."

Tak, garaż można skrócić, tylko wtedy już nie będzie drugiego stanowiska - za to bardzo wygodny, szeroki garaż na jedno auto i sporo miejsca na kosiarki, rowery itp.

2013-06-12 13:47:30

Arkadiusz napisał(a):

cytuj
Witam.czy możliwe jest wprowadzenie zmian w wymiarze domu od frontu tak aby szerokość była równa 15 metrów, może kosztem garażu?? dziękuję za odpowiedź.

2013-06-03 10:04:51

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Arturo z dnia 2013-06-01 22:50:46:

"Witam. Planuję zakup tego projektu i chciałbym się dowiedzieć, czy jest możliwość powiększenia powierzchni o piwnicę pod strefą mieszkalną (tj. pod pomieszczeniami od 1.1 do 1.8).
Jaki byłby koszt wprowadzenia ewentualnych zmian do projektu?"

Zmianę taką można wprowadzić - sugerujemy zmianę kierunku wchodzenia schodów, aby pod górnym biegiem zrobić zejście do piwnicy. Zmianę może wprowadzić lokalny architekt w ramach adaptacji. Jeśli natomiast będzie Pan zainteresowany taką wersją zrobioną przez nas na życzenie, prosimy o kontakt mailowy, w celu podania wyceny takich zmian.

2013-06-01 22:50:46

Arturo napisał(a):

cytuj
Witam. Planuję zakup tego projektu i chciałbym się dowiedzieć, czy jest możliwość powiększenia powierzchni o piwnicę pod strefą mieszkalną (tj. pod pomieszczeniami od 1.1 do 1.8).
Jaki byłby koszt wprowadzenia ewentualnych zmian do projektu?

2013-05-31 11:20:31

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Agnieszka z dnia 2013-05-27 13:29:51:

"Dziękuję za odpowiedź w sprawie wymiaru okien.Jesteśmy w sumie zdecydowani na ten projekt, tylko interesuje mnie system rekuperacji, czy o to pytać producenta tych urządzeń czy państwo posiadacie przykładowy koszt.Dziękuję z góry za informację."

O wycenę systemu rekuperacji można zwrócić się do kilku producentów. Do tego domu koszt instalacji rekuperacji powinien się zmieścić między 15-20 tys netto.

2013-05-27 13:29:51

Agnieszka napisał(a):

cytuj
Dziękuję za odpowiedź w sprawie wymiaru okien.Jesteśmy w sumie zdecydowani na ten projekt, tylko interesuje mnie system rekuperacji, czy o to pytać producenta tych urządzeń czy państwo posiadacie przykładowy koszt.Dziękuję z góry za informację.

2013-05-25 09:33:42

tstawicki napisał(a):

cytuj
Projekt spełnia nasze wymagania. Właśnie zakupiliśmy projekt Belfast III. Będzie modyfikowany by wjazd był od południa.

2013-04-08 10:21:01

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Agnieszka z dnia 2013-04-06 22:25:11:

"Jaki jest orientacyjny wymiar tych dużych okiem?? Czy są to tzn drzwi przesuwne? I czy dobrze widzę że wyjscie jest zabezpieczone barierką?"

Na ścianie bocznej są okna o wym. 300x230 (górne są przesuwne i mają barierki). Na ścianie od ogrodu są okna/drzwi 260x320 i są przesuwne.

2013-04-06 22:25:11

Agnieszka napisał(a):

cytuj
Jaki jest orientacyjny wymiar tych dużych okiem?? Czy są to tzn drzwi przesuwne? I czy dobrze widzę że wyjscie jest zabezpieczone barierką?

2013-03-11 13:39:45

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Case z dnia 2013-02-17 21:30:21:

"Witam.

Czy możliwy jest obrót pomieszczeń parteru z wyjąkiem 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, o 180 stopni, tak aby wiatrołap oraz wiazd do garażu znalazł się na "stronie południowej"?? Tak aby taras 1.14, podest 1.12 i wjazd do garażu były na tej samej ścianie, natomiast podest 1.13 znalazł się na miejscu wjazdu. Mam problem z umiejscowieniem budynku ze względu na wjazd na działkę od strony południowej.

- Jaki jest koszt wprowadzenia takich zmian?
- Czy projekt dopuszcza ogrzewanie zasilane piecem węglowym?

Pozdrawiam."

Zmiana taka jest możliwa, może ją wprowadzić lokalny architekt w ramach adaptacji, lub nasze biuro. Możemy dokonać wyceny takich zmian, tylko proszę o podanie maila lub kontakt bezpośredni.
W projekcie można zastosować ogrzewanie na paliwo stałe - wymiary kotłowni na to pozwalają, aczkolwiek raczej zalecamy stosowanie pieca na gaz lub pompy ciepła - z uwagi na wygodę takich rozwiązań, ekonomię i ekologię :-)

2013-02-17 21:30:21

Case napisał(a):

cytuj
Witam.

Czy możliwy jest obrót pomieszczeń parteru z wyjąkiem 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, o 180 stopni, tak aby wiatrołap oraz wiazd do garażu znalazł się na "stronie południowej"?? Tak aby taras 1.14, podest 1.12 i wjazd do garażu były na tej samej ścianie, natomiast podest 1.13 znalazł się na miejscu wjazdu. Mam problem z umiejscowieniem budynku ze względu na wjazd na działkę od strony południowej.

- Jaki jest koszt wprowadzenia takich zmian?
- Czy projekt dopuszcza ogrzewanie zasilane piecem węglowym?

Pozdrawiam.

2012-10-31 14:01:27

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Dorota z dnia 2012-10-23 23:35:06:

"Czy da się powiększyć łazienkę?"

Chodzi o tą na parterze? Tak, można trochę przesunąć ścianę pomiędzy łazienką i holem. Wtedy drzwi z wiatrołapu i do sypialni też będą musiały być przesunięte w lewo o jakieś 60 cm. O tyle też może być szersza łazienka.

2012-10-23 23:35:06

Dorota napisał(a):

cytuj
Czy da się powiększyć łazienkę?

2012-07-17 09:44:55

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika kudłaty z dnia 2012-07-14 11:56:31:

"Czy ten dom mieści się w programie rodzina na swoim?"

Tak, powierzchnia użytkowa tego domu to dokładnie 133,59 m2.

2012-07-14 11:56:31

kudłaty napisał(a):

cytuj
Czy ten dom mieści się w programie rodzina na swoim?

2012-02-15 15:19:36

Ania M. napisał(a):

cytuj
Kiedy będzie dostępny kosztorys projektu?

2012-02-02 12:40:05

Kasia Maj napisał(a):

cytuj
Dom w moim stylu. Podoba mi się nowoczesna bryła. Uwagę przykuwa duzy taras.

Copyright 2009 Lipińscy. Projekty domów jednorodzinnych. Polityka prywatności.

Promocja
zamów bezpłatny katalog
Okładka Bezpłatny Katalog
zamów bezpłatny katalog
[x]

X

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych



  1. Administratorem Danych Osobowych (Administrator) jest: Lipińscy Domy Ludwika Juchniewicz-Lipińska, ul. Belgijska 69, 54-404 Wrocław, NIP 8941157784, REGON 020044418
  2. W Lipińscy Domy powołany został Specjalista ds. Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować poprzez adres pocztowy Administratora lub adres elektroniczny: specjalistaodo@lipinscy.pl
  3. Cel przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania:
    Administrator przetwarza dane osobowe na podstawie przesłanek wynikających z art. 6 Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. nr 2016/679 w szczególności:
    1. w celu zawarcia, wykonania, rozwiązania umów lub innych czynności prawnych – w tym zakresie dotyczy to wszystkich czynności przygotowawczych poprzedzających zawarcie umowy, w tym analizy jak i czynności w procesie zawierania umowy, wykonywania lub rozwiązywania umowy lub inne czynności związane z umową (np. pełnomocnictwa), związane z obsługą klienta;
    2. w celu wykonania czynności stosownie do zgody udzielonej przez podmiot którego dane dotyczą;
    3. w celu wykonywania zadań w interesie publicznym w zakresie wynikającym z przepisów prawa;
    4. wykonania ciążących na Administratorze obowiązków prawnych np.: wystawiania i przechowywania faktur oraz dokumentów księgowych, udzielania odpowiedzi na reklamacje w terminie i formie przewidzianej przez prawo;
    5. ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń, co obejmuje sprzedaż wierzytelności innemu podmiotowi;
    6. tworzenia analiz, zestawień i statystyk na potrzeby wewnętrzne administratora;
    7. w pozostałych celach związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, dochodzenia roszczeń z tytułu prowadzenia działalności oraz do wypełniania prawnie usprawiedliwionych celów Administratora, w tym sprzedaży i marketingu bezpośredniego.
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże w celu zawarcia i realizacji umowy niezbędne.
  5. Rodzaje przetwarzanych danych osobowych: przetwarzane są dane zwykłe niezbędne do celów realizacji umowy. Administrator zastrzega sobie prawo przetwarzania danych sensytywnych zgodnie z art. 10 Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r nr 2016/679 („dane o skazaniach”) tylko w ściśle określonych przypadkach tj. w sytuacjach skazania za przestępstwo na skutek którego pokrzywdzonym jest Administrator.
  6. Dane osobowe będą pobierane:
    1. bezpośrednio od osób z którymi Administrator zawiera umowy;
    2. z rejestru przedsiębiorców (obecnie Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) oraz z bazy Głównego Urzędu Statystycznego oraz podmiotów zbierających lub analizujących informacje o przedsiębiorcach w celu marketingowym oraz w celu tworzenia zestawień i analiz przez czas trwania umowy;
    3. z podmiotów obsługujących transakcje płatnicze w przypadku płatności bezgotówkowych;
  7. Dane osobowe będą przetwarzane:
    1. przez czas niezbędny do rozpatrzenia wniosku, przygotowania do wykonania danej czynności, a jeżeli umowa dojdzie do skutku przez czas jej trwania. W przypadku rozwiązania umowy Administrator będzie przechowywał dane przez czas określony możliwością dochodzenia roszczeń z tytułu umowy;
    2. do czasu cofnięcia zgody – w przypadku danych osobowych pozyskanych na podstawie zgody;
  8. Prawa osoby której dane są przetwarzane
    Każdy czyje dane są przetwarzane ma prawo do:
    1. żądania dostępu do swoich danych osobowych;
    2. sprostowania danych osobowych, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym;
    3. usunięcia danych przetwarzanych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania;
    5. cofnięcia wszystkich lub niektórych zgód dotyczących przetwarzania danych lub przetwarzania określonych danych.
    6. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (od dnia 25 maja 2018r.), gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Klienta narusza Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. nr 2016/679 - o ile nie zachodzą przesłanki dalszego przetwarzania danych przez Administratora, w szczególności w związku z trwaniem celu przetwarzania.
  9. Odbiorcą danych mogą być:
    1. partnerzy współpracujący z Administratorem, wymienieni na stronie internetowej Administratora;
    2. podwykonawcy wspierający wykonanie naszych usług;
    3. podmioty świadczące usługi doradcze, konsultacyjne, audyt, pomoc prawną, podatkową, rachunkową, agencjom badawczym działającym na nasze zlecenie;
    4. podmioty nabywające wierzytelność – w razie nieopłacenia przez Klienta naszych rachunków w terminie;
    5. podmioty współpracujące z nami przy obsłudze spraw księgowych, podatkowych prawnych – w zakresie w jakim staną się administratorami danych;
  10. Dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, jednakże nie w formie profilowania.

Przejdź do serwisu