Projekt Baden III LMB38b, Dom Baden III, Projekty domów Baden III

bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

Nasi architekci odpowiedzą na twoje pytania

  • 71 354 59 49
  •  
  • oraz: 883 909 409
Szukaj w serwisie

Znajdź projekty domów jednorodzinnych

Wybierz typ domu Typ domu:
Wybierz właściwości projektu Powierzchnia użytkowa
Dodatkowe atrybuty:
Drukuj kartę projektu Poleć znajomemu
  
Powierzchnia użytkowa: 116,53 m2
 + pow. strychu: 46,56 m2
Powierzchnia netto: 118,83 m2
Powierzchnia zabudowy: 148,97 m2
Minimalna szerokość działki: 22,50 m
Kubatura: 737 m3
Wysokość kalenicy: 6,85 m
Kąt nachylenia dachu: 35,0 °
Zapotrzebowanie
energetyczne:
EUco = 41,06 kWh/(m2rok)
EP spełnia nowe wymagania WT

Szacunkowe koszty realizacji domu do stanu developerskiego od: 340 900 zł więcej informacji >>>
Szacunkowe roczne koszty ogrzewania domu: 1 523,93 zł więcej informacji >>>
Niewielki, doskonale rozplanowany dom dla 4-5 osobowej rodziny, z opcją adaptacji około 40m² poddasza. Schody na strych przewidziano w klatce schodowej, co daje możliwość niezależnego użytkowania góry jako np. pracowni. Duży salon z aneksem kuchennym, kuchnia ze spiżarnią, i wc to wygodna część wspólna, 3 sypialnie z dużą łazienką to wyraźnie wydzielona strefa prywatna.

Projekt instalacji rekuperacji dla tego domu dostępny w cenie 300 zł netto.
Zapytaj o bezpłatną wycenę systemu rekuperacji.

Parter

Baden III
1.1 Wiatrołap: 6,23 m2  
1.2 Wc, c.o.: 2,53 m2  
1.3 Kuchnia: 16,08 m2  
1.4 Pom.gosp.: 6,66 m2  
1.5 Pokój dzienny: 28,72 m2  
1.6 Komunikacja: 13,67 m2 (15,97 m2)
1.7 Pokój: 11,14 m2  
1.8 Pokój: 11,34 m2  
1.9 Łazienka: 6,02 m2  
1.10 Pokój: 14,14 m2  
oraz
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1.11 Podest: 8,60 m2  
1.12 Taras: 8,60 m2  
  
  
  
  
  
  
  
  

Strych

  • Powierzchnia:
  • 46,56 m2
  • (76,89 m2)

System rekuperacji

Zamów bezpłatną wycenę systemu rekuperacji wysyłając poniższy formularz, a przy podpisaniu umowy na wykonanie systemu w firmie Rekuperatory.pl otrzymasz gratis 2 komplety najnowszej generacji filtrów G4 i F7 o podwyższonej klasie filtracji.

Informujemy, że podane tu dane zbierane są na potrzeby ROHA GROUP Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, 54-427 Wrocław, ul. Rudzka 9-11 dla potrzeb wykonania oferty handlowej. Zapewniamy, że ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych oraz prawo do ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne. Podając swoje dane osobowe w formularzu potwierdza Pani/Pan ich autentyczność i zgodność ze stanem faktycznym oraz wyraża Pani/Pan zgodę na gromadzenie tych danych przez ROHA GROUP Sp. z o.o. w bazie danych.

 Zgadzam się na przetwarzanie moich danych w przez Roha Group Sp. z o.o. w celach promocyjno-marketingowych.
 Zgadzam się na przesyłanie na podany adres elektroniczny informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dn. 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.


Bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

 

Komentarze (23)

 
Dodaj komentarz
Captcha Image


2015-12-07 15:32:58

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Pani Agnieszko, jak najbardziej można doprojektować okna w ramach adaptacji.

2015-12-07 13:48:00

Agnieszka napisał(a):

cytuj
Witam. Mam pytanko, czy byłaby możliwość dodania okien na strychu na szczytach?

2015-02-23 16:03:45

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Główna różnica to właśnie osobna kotłownia. Wysokość pomieszczeń można dostosować do Pana wymagań.
Więźba jest tradycyjna. Zaprojektowano trzy słupy w osi kalenicy,

2015-02-13 11:36:50

santos napisał(a):

cytuj
Witam. Jakie konkretnie są różnice między baden a baden III (oprócz przeniesienia kotła z 1.2 do 1.4 i poszerzenia wiatrołapu i zmniejszenia wc)?
O ile podwyższą się pomieszczenia na parterze przy zmianie stropu na monolityczny?
Mam też pytanie o konstrukcję dachu oraz ilość i rozmieszczenie słupów na poddaszu.

2014-06-22 22:28:32

Paweł napisał(a):

cytuj
Witam.Czy ktoś buduje ten dom w kujawsko-pomorskim? Bardzo podoba mi się ten dom, jednak przed zakupem projektu chciałbym go zobaczyć na żywo.

2014-03-17 22:03:59

karolina napisał(a):

cytuj
Witam, bardzo podoba nam się ten projekt domu, czy buduje go ktoś z woj. wielkopolskiego (koło poznania, konina bądź turku) celem obejrzenia jak wygląda w rzeczywistości. Będę wdzięczna za pomoc.

2013-11-13 08:00:02

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Koszt podany na stronie szacuje tylko poziom koniecznych wydatków, a liczony jest za 1 mkw (ok.2090 zl netto). Przyjmując taką zasadę trzeba by doliczyć jeszcze 46,6 mkw. Wydawać by się mogło, że to będzie pewne przekłamanie, bo teoretycznie pewne elementy są już ujęte. Niestety ten koszt nie uwzględnia faktu, że projekt jest przygotowany pod użytkowe poddasze, czyli np. ma strop gęstożebrowy, schody na poddasze i okna dachowe. W związku z taką niedokładnością nie można go traktować jako konkretnej oferty. Jest możliwość zamówienia do tego projektu kosztorysu inwestorskiego, który uwzględnia specyficzne cechy projektu i oddaje faktyczne (choć uśrednione dla całego kraju) koszty jego realizacji.

2013-11-12 20:20:25

Mariola M napisał(a):

cytuj
Dziękuję za odpowiedź. Proszę nam wyjaśnić jeszcze, jaki koszt należy dodać aby poddasze nadawało sie do zaadaptowania na dwie sypialnie? Rozumiem że ściana działowa i doprowadzenie C.O. tynki, wylewki na podłogę ale czy dach tez wymaga dodatkowych nakładów?

2013-11-12 12:35:23

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Mariola M z dnia 2013-11-11 14:25:09:

"Witam, czy podane orientacyjne koszty obejmują doprowadzenie również poddasza do stanu deweloperskiego. Zakładam tam dwa pomieszczenia sypialniane bez łazienki.Będę Państwu wdzięczna za odpowiedź."

Koszty dotyczą tylko wykonania parteru.

2013-11-11 14:25:09

Mariola M napisał(a):

cytuj
Witam, czy podane orientacyjne koszty obejmują doprowadzenie również poddasza do stanu deweloperskiego. Zakładam tam dwa pomieszczenia sypialniane bez łazienki.Będę Państwu wdzięczna za odpowiedź.

2013-08-22 08:19:46

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Sylwia G z dnia 2013-08-20 15:23:58:

"Witam, mam takie pytanie, czy w tym projekcie dałoby radę wykluczyć w ogóle strych? Tak żeby pozostał sam parter plus dach.
Pozdrawiam"

Poddasze w tym domu może być w ogóle nie użytkowane, zamknięte, aczkolwiek jest tam przewidziany strop żelbetowy. W przypadku, jeśli chciałaby Pani mieć otwartą przestrzeń parteru do samego dachu, to należałoby zmienić konstrukcję dachu ze stropem z jętek drewnianych. Będą one wtedy widoczne w salonie. Zmianę może wprowadzić lokalny architekt w ramach adaptacji.

2013-08-20 15:23:58

Sylwia G napisał(a):

cytuj
Witam, mam takie pytanie, czy w tym projekcie dałoby radę wykluczyć w ogóle strych? Tak żeby pozostał sam parter plus dach.
Pozdrawiam

2013-03-22 10:59:21

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Łukasz Gwiżdż z dnia 2013-03-21 17:52:09:

"Witam mam pytanie jaka jest pow dachu TEGO BUDYNKU"

Powierzchnia dachu w tym projekcie wynosi 232 m2.

2013-03-21 17:52:09

Łukasz Gwiżdż napisał(a):

cytuj
Witam mam pytanie jaka jest pow dachu TEGO BUDYNKU

2013-03-15 11:05:57

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika rekin z dnia 2013-03-14 17:47:13:

"Mam pytanie czy jest taka opcja ze taras 1.12 można włączyć do bryły budynku i zamiast fikuśnego dachu zrobić tylko na całości dwuspadowy dach ?"

Teoretycznie można, ale pod względem konstrukcyjnym powstaje całkiem nowy projekt. Koszt takiej zmiany będzie zbliżony do ceny projektu indywidualnego. Zmieni się także kubatura domu, co przełoży się na znacznie większy koszt realizacji.

2013-03-14 17:47:13

rekin napisał(a):

cytuj
Mam pytanie czy jest taka opcja ze taras 1.12 można włączyć do bryły budynku i zamiast fikuśnego dachu zrobić tylko na całości dwuspadowy dach ?

2012-09-07 10:51:57

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika iwanka z dnia 2012-08-24 18:04:46:

"Czy w tym projekcie można zrobić wejście do piwnicy pod schodami na strych lub w pomieszczeniu 1.4?"

Tak, w jednym i drugim przypadku można zrobić wejście do ewentualnej piwnicy.

2012-08-24 18:04:46

iwanka napisał(a):

cytuj
Czy w tym projekcie można zrobić wejście do piwnicy pod schodami na strych lub w pomieszczeniu 1.4?

2012-05-08 10:15:35

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Lidia z dnia 2012-05-07 13:16:11:

"Witam. W pomieszczeniu 1.4 zaprojektowano piec c.o. Czy mogę wstawić piec na paliwo stałe?"

W tym pomieszczeniu piec na paliwo stałe powinien się zmieścić.Proszę tylko sprawdzić, jakie minimalne odległości do ścian nakazuje producent kotła.

2012-05-07 13:16:11

Lidia napisał(a):

cytuj
Witam. W pomieszczeniu 1.4 zaprojektowano piec c.o. Czy mogę wstawić piec na paliwo stałe?

2011-03-09 17:57:09

Karolina napisał(a):

cytuj
Skromny i bezpretensjonalny.

2011-03-01 20:58:05

Ela Sowa napisał(a):

cytuj
Witam serdecznie... Właśnie niedawno staliśmy się z mężem właścicielami działki budowlanej,wobec czego czas najwyższy na poszukiwania Naszych czterech kątów:)Domek który wybrałam z pośród waszych projektów przypadł nam do gustu.Szukamy cos podobnego.Miło nam będzie jeśli państwo nam to ułatwicie.Z góry bardzo dziękujemy:)

2011-02-02 16:14:56

M. Milian napisał(a):

cytuj
Długo szukałem dobrego projektu, w którym mogę sensownie urządzić swoją pracownie. Niestety 120 m to dla mnie jednak trochę za mało, ale gdyby mi nie zależało na metrażu, to na pewno zdecydowałbym się na ten projekt.

Copyright 2009 Lipińscy. Projekty domów jednorodzinnych. Polityka prywatności.

Promocja
zamów bezpłatny katalog
Okładka Ciepłe Domy 1 (32) 2016
zamów bezpłatny katalog
[x]