PROMOCJA
ULUBIONE

Projekt domu

Tuluza V 77,65m²

LMB31d

 

Karta projektu Podziel się:

Opis projektu

Ten funkcjonalny, tani w budowie domek, to idealne miejsce do mieszkania dla kogoś, kto nie potrzebuje zbędnej powierzchni i dużej przestrzeni, za to ceni sobie wygodę dostępności wszystkich pomieszczeń. Jeden pokój to wygodna sypialnia z pojemną szafą, a drugi nadaje się na miejsce do pracy, ewentualnie czasem wykorzystywany, jako pokój dla gości. Salonik jest kameralny i przytulny, a dzięki kominkowi także ciepły. Natomiast duże wyjście na zadaszony taras powoduje, że latem ten pokój będzie się wydawał większy. W domu przewidzieliśmy także osobną pralnię, a także kotłownię za garażem.

Zapotrzebowanie Energetyczne

EUco = 39,14kWh/(m²rok)
EP = 69,90kWh/(m²rok)

Projekt zgodny z wt2021

Dowiedz się więcej  

Parter 98,81m2

Gotowy projekt domu Tuluza V rzut Parter

98,81m2

1.1 Wiatrołap 2,83m2
1.2 Pralnia 3,08m2
1.3 Hall 2,79m2
1.4 Kuchnia 7,87m2
1.5 Pokój dzienny 22,97m2 (23,57m2)
1.6 Komunikacja 4,95m2
1.7 Łazienka 4,35m2
1.8 Pokój 13,26m2
1.9 Pokój 13,45m2
1.10 Wc 2,10m2
1.11 Kotłownia 5,78m2
1.12 Garaż 15,38m2
1.13 Podest 4,80m2
1.14 Taras 8,84m2
1.15 Podest 1,50m2
1.1 Wiatrołap 2,83m2
1.2 Pralnia 3,08m2
1.3 Hall 2,79m2
1.4 Kuchnia 7,87m2
1.5 Pokój dzienny 22,97m2 (23,57m2)
1.6 Komunikacja 4,95m2
1.7 Łazienka 4,35m2
1.8 Pokój 13,26m2
1.9 Pokój 13,45m2
1.10 Wc 2,10m2
1.11 Kotłownia 5,78m2
1.12 Garaż 15,38m2
1.13 Podest 4,80m2
1.14 Taras 8,84m2
1.15 Podest 1,50m2

Strych 40,68m2

Wymiary działki

Gotowy projekt domu Tuluza V wymiary działki

Przekrój

Gotowy projekt domu Tuluza V przekrój

Elewacje

Gotowy projekt domu Tuluza V elewacja przód Gotowy projekt domu Tuluza V elewacja lewa Gotowy projekt domu Tuluza V elewacja tył Gotowy projekt domu Tuluza V elewacja prawa

Działka

Grafika przedstawia minimalne wymiary działki. Aby sprawdzić, czy dom może być realizowany na konkretnej działce należy uzyskać Wypis i Wyrys z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego lub jeśli na danym terenie nie ma planu – Decyzję o warunkach zabudowy. Wszystkie projekty wymagają adaptacji do warunków miejscowych przez projektanta lokalnego.

Dowiedz się więcej  

Technologia projektu

Fundamenty - rozwiązanie o podwyższonej izolacji termicznej

Ściany zewnętrzne - Bloczek betonu komórkowego 36,5 cm + styropian 10 cm

Strop - gęstożebrowy

Dach - tradycyjna więźba ciesielska

Ogrzewanie - c.o. grzejnikowe + c.w.u. - kocioł gazowy (alternatywa paliwo stałe)

WENTYLACJA - grawitacyjna

Na etapie adaptacji projektu istnieje możliwość zamiany materiałów na inne o podobnych właściwościach i parametrach technicznych. Pamiętaj! Projekt stanowi spójną całość i zmiana rozwiązań może wpłynąć na jego właściwości wytrzymałościowe i cieplne.

Dowiedz się więcej  

Szacunkowe koszty realizacji

Stan surowy zamknięty 281 800 zł
Stan deweloperski 498 000 zł

Szacunkowa wycena netto. Biuro projektowe nie zajmuje się realizacją inwestycji.

Dowiedz się więcej  

Wyceń bezpłatnie budowę domu u wykonawcy  

Wersje projektu Tuluza V (4)

Gotowy projekt domu Tuluza

Tuluza

LMB3177,94m2

Tradycyjny dom parterowy, z dachem dwuspadowym, dwiema sypialniami, z możliwością adaptacji poddasza
Gotowy projekt domu Tuluza III

Tuluza III

LMB31b78,21m2

Parterowy dom z garażem jednostanowiskowym, strychem do adaptacji
Gotowy projekt domu Tuluza VI
Projekt
Energo
Oszczędny

Tuluza VI

LMB31e76,52m2

Mały dom parterowy ze strychem do adaptacji, z dwiema sypialniami, z kotłownią za garażem od strony salonu
Gotowy projekt domu Tuluza VII
Projekt
Energo
Oszczędny

Tuluza VII

LMB31f75,11m2

Mały dom parterowy ze strychem do adaptacji, z dwiema sypialniami, z kotłownią za garażem od strony sypialni

Zmiany do projektu

Projekt domu Tuluza V

Każdy projekt z naszej kolekcji można dostosować do własnych potrzeb i warunków zabudowy. Zmiany w projekcie możemy wykonać w naszym biurze na zlecenie, wówczas kupujesz już zmienioną dokumentację. Projekt z wprowadzonymi zmianami może zostać włączony do kolekcji jako projekt katalogowy. Możesz też zlecić wprowadzenie przeróbek lokalnemu projektantowi w ramach adaptacji projektu do działki, wówczas kupujesz projekt gotowy, a my dołączamy do niego bezpłatnie zgodę na wprowadzenie zmian we własnym zakresie. Najczęściej wprowadzane są zmiany funkcjonalne, ale możliwe są również modyfikacje bryły domu i poszczególnych jego elementów. Zapraszamy do skorzystania z naszych usług - wycenimy bezpłatnie zmiany, a Ty wybierzesz najkorzystniejszą dla siebie ofertę.

Opinie (161)

28.11.2017

Lipinscy_Domy

W projekcie jest określona grubość styropianu dla konkretnych ścian.
Dodatkowo można zamówić kosztorys ślepy, w którym jest szczegółowe zestawienie materiałów. Szczegóły: biuro@lipinscy.pl

Skomentuj

27.11.2017

nesca

Przestudiowalam już do końca pelną księgę (projekt) ale akurat takiej informacji nie znalazlam :)

Skomentuj

27.11.2017

nesca

Witam
Czy w projekcie jest okreslona ilość styropianu przewidziana na ocieplenie domku?

Skomentuj

06.03.2017

Lipinscy_Domy

Prosimy o zapytanie mailowe z opisem zmian do obu projektów. Wycenimy dwa warianty. biuro@lipinscy.pl

Skomentuj

03.03.2017

lucas

Witam, czy opłacalne jest zmienianie:
garaż na drugą strone bryły
odwrócenie budynku wzgledem osi poziomej czyli salon od południa a kuchnia łazienka i kotłownia od północy
umieszczenie schodów na górę pomiędzy pokojami

Czy prościej będzie wybrać projekt Olbia i przeprojektować dach i strop bo układ pomieszczeń jest bardzo bliski moim potrzebom.

Skomentuj

06.11.2016

reni

witam, poszukuje pomysłów na wykończenie wnętrz. Mój dom w powiecie siedleckim stan surowy zamknięty, proszę o udostępnienie zdęć reni.82@wp.pl

Skomentuj

28.10.2016

Lipinscy_Domy

Zainteresowanych projektem zapraszamy do grupy na Facebooku: https://www.facebook.com/groups/1768845139999261/

Skomentuj

11.08.2016

nesca

Dziękuję :)

Skomentuj

11.08.2016

Lipinscy_Domy

Podniesienie o dwa pustaki to około 14mkw dodatkowej powierzchni.
Kąt nachylenia dachu nie jest związany ze ścianką kolankową. Można go zmienić, ale nie trzeba - wówczas dom będzie wyższy.

Skomentuj

02.08.2016

nesca

Witam,czy mogłabym uzyskać informacje o ile powiększy się powierzchnia poddasza gdy podniose scianke kolankową o dwa pustaki (50cm) +wieniec+murłata= 75cm? czy zmieni się wtedy kąt nachlenia dachu?
Z góry dziękuję za informacje

Skomentuj

18.07.2016

nesca

W projekcie jest już zaznaczone podniesienie scianki kolankowej tylko nie wiem jak jest z okapami...sprawdze. Dziękuje za informacje :)

Skomentuj

18.07.2016

Lipinscy_Domy

Można podnieść ściankę i wydłużyć okapy dla zachowania estetyki budynku. Zmianę może nanieść lokalny architekt.

Skomentuj

16.07.2016

nesca

Witam
Buduje obecnie tan domek(stawiane są ściany zewnętrzne)mam zgodę na podniesienie scianki kolankowej o 2 pustaki(taki był zamiar) tylko teraz po przeczytaniu przeróżnych opinii odnośnie podnoszenia scianek kolankowych troszkę sie wacham czy nie zepsuje to wyglądu budynku.Jak Państo uważacie,warto to robić czy raczej dać sobie spokój.Poddasze chciałabym zaadaptować na użykowe.
Pozdrawiam

Skomentuj

30.03.2016

Lipinscy_Domy

Można takie zmiany wprowadzić w ramach adaptacji u lokalnego architekta.

Skomentuj

25.03.2016

Małgosia

Witam,mam pytanie do Państwa Lipińskich, czy jest możliwe umieszczenie pieca w pralni, zrezygnowanie z kotłowni na rzecz dłuższego garażu i umieszczenie garażu jak w odbiciu lustrzanym,jednak rozmieszczenie pomieszczeń pozostawić tak jak w wersji podstawowej?

Skomentuj

25.02.2016

Lipinscy_Domy

Można zmienić technologie i lokalizację schodów np w ramach adaptacji u lokalnego architekta.

Skomentuj

25.02.2016

Slawek

Czy istnieje mozliwosc wybudowania tego domu techniką keramzytową z gotowych prefabrykatów? Oraz czy wejscie na poddasze moze byc usytuowane z pomieszczenia 1.3 a nad 1.10? Z gory dziekije za info...

Skomentuj

28.01.2016

Lipinscy_Domy

Zmianę może nanieść lokalny architekt w ramach adaptacji lub możemy ją wprowadzić u nas w biurze za dodatkową opłatą.
Musielibyśmy tylko ustalić jak ma wyglądać takie przejście.
Szczegóły: biuro@lipinscy.pl

Skomentuj

27.01.2016

Tromek

Wszystko mi pasuje , gdyby udało się zaprojektować wejście do kotłowni bez potrzeby wychodzenia na zewnątrz z jakimś niewielkim buforem byłoby super myślę ,że to niewielki problem dla Waszych wytrawnych projektantów,jeżeli Państwo wprowadzicie tą drobną korektę to kupuje projekt.
Pozdrawiam serdecznie

Skomentuj

20.10.2015

Lipinscy_Domy

Tak. W projekcie ogrzewanie eko-groszkiem jest przewidziane jako alternatywa dla ogrzewania gazowego.

Skomentuj

19.10.2015

Olga

Witam. Czy mozlliwe byloby ogrzewanie domu ekogroszkiem/ paliwem stalym?

Skomentuj

12.08.2015

Lipinscy_Domy

Mozna wprowadzić zmiany. Prosimy o kontakt bezpośredni w celu wyceny: biuro@lipinscy.pl

Skomentuj

01.08.2015

kasiaka

Witam! Mam pytanie do Państwa Lipińskich:
Czy jest możliwość:
1. poszerzenia kuchni kosztem 1.1 i 1.3?
2. w miejscu 1.10 i 1.2 zrobić wiatrołap i hall?
3. między kuchnią i pokojem dziennym postawić ścianę, tak aby z 1.6 było wejście do tych pomieszczeń?
4. wydłużyć łazienkę przesuwając drzwi w 1.8 w stronę 1.9?
5. wyrównać ściany garażu i kotłowni z domem i przykryć wszystko jednym dachem?
6. czy byłaby możliwość zmiany kąta nachylenia dachu na mniejszy np. 30 czy 25?
Wprowadzając takie zmiany, ten dom byłby moim wymarzonym lecz czy to nie za dużo zmian jak na jeden projekt? Czy trzeba dopłacić za nie?

Skomentuj

22.04.2015

Lipinscy_Domy

Można wprowadzić takie zmiany. Prosimy o kontakt: biuro@lipinscy.pl

Skomentuj

22.04.2015

nesca

jeszcze jedno :) mam zamiar zaadaptować w przyszłości poddasze,czy w takiej sytuacji strop może być drewniany?

Skomentuj

22.04.2015

nesca

Witam,decydując się na ten projekt,chciałabym wprowadzić zmiany,o ile to możliwe oczywiście i tu pytania:
chodzi o powiększenie salonu(wydłużenie,poszerzenie)??
dach nad garażem płaski ,nie skośny( w pózniejszym czasie wykonanie tarasu)
okna szczytowe,w tym jedno duże z możliwością wyjścia na ew taras
podniesienie ścianki kolankowej o dwa pustaki(ile centymetrów miałaby wtedy ścianka kolankowa?jakie wysokie byłoby poddasze?
-podniesienie domu od punktu"0" o 2 bloczki
-czy piec CO gazowego mógłby się znajdować w pralni?
-zmiana schodów typu "kacze"na bardziej wygodne?w którym miejscu mają się znajdować schody?
Z niecierpliwością czekam na odpowiedzi ,z góry ślicznie dziękuję :)




-

Skomentuj

07.04.2015

Lipinscy_Domy

Kuchnia to pomieszczenie 1.4.

Skomentuj

03.04.2015

krystyna

A gdzie jest kuchnia???

Skomentuj

09.03.2015

Sylwana

Witam Czy ktoś buduje Tuluzę 5 w woj.śląskim na szkodach górniczych ?.Bardzo proszę o jakieś informacje związane z budową np.orientacyjny koszt budowy domku w stanie SSZ. Bardzo proszę k kontakt na e-maila Sylwana76@wp.pl. Z góry DZIĘKUJE

Skomentuj

02.03.2015

Piotr wielkopolska

Witam czy ktoś buduje , budował Tuluzę v w Wielkopolsce , prosił bym o jakieś informacje związane z budową. Może ktoś by przesłał zdjęcia na e-maila piotrlula120@wp.pl . Z góry DZIĘKUJE

Skomentuj

28.02.2015

Joanna

Czy ktoś budował Tuluzę w woj. podkarpackim? Bardzo proszę o informację ile orientacyjnie wynosi koszt postawienia tego domku w stanie SSO. Bardzo proszę o kontakt na e-maila asnia7@gmail.com

Skomentuj

26.02.2015

Lipinscy_Domy

Szanowni Inwestorzy, jeśli jest taka możliwość prosimy o przesłanie zdjęć z realizacji projektu na naszego maila: biuro@lipinscy.pl lub o publikację ich na naszym profilu na Facebooku https://pl-pl.facebook.com/Lipinscy.Domy

Skomentuj

26.02.2015

Lipinscy_Domy

Jest to koszt bez strychu.

Skomentuj

18.02.2015

Piotr wielkopolska

Witam czy ten koszt deweloperski to jest z adaptacją poddasza czy bez .

Skomentuj

18.02.2015

Lipinscy_Domy

Panie Piotrze, można zrealizować tylko parter. Końcowy koszt w dużej mierze zależy od inwestora dlatego nie podajemy ceny pod klucz, a jedynie szacunkowy koszt stanu deweloperskiego - 206 600 zł.

Skomentuj

17.02.2015

Piotr wielkopolska

Witam chciałbym kupić ten projekt bardzo mnie inspiruje , jesteśmy z żoną tylko we dwoje . Czy musi być zrobione poddasze bo nam starczył by tylko duł , i jaki jest końcowy koszt wraz z urządzeniem .POZDRAWIAM

Skomentuj

19.01.2015

Lipinscy_Domy

Tak. Jest to koszt ogrzewania całości.

Skomentuj

07.01.2015

Jurek z zachodniopomorskiego

Mam pytanie do Państwa Lipińskich.
Czy policzone koszty ogrzewania obejmują również ogrzewanie poddasza i garażu ?
Pozdrawiam.

Skomentuj

21.11.2014

Łukasz

Witam. Czy ktoś w woj. Lubelskim zbudował lub buduje ten domek? Jeśli tak to proszę o informacje o kosztach budowy.
Z góry dziękuję i pozdrawiam

Skomentuj

20.11.2014

Maja

Proszę o podanie orientacyjnego kosztu budowy domu z robocizną. dziękuję

Skomentuj

18.08.2014

Lipinscy_Domy

Można wprowadzić taką zmianę. Zapraszamy do kontaktu mailowego w celu przygotowania wyceny: biuro@lipinscy.pl

Skomentuj

15.08.2014

marcin

Witam, mam pytanie mianowicie: Czy da radę powierzchnię nad garażem zamienić na funkcjonalny taras bez podnoszenia ściany kolankowej oczywiście na domu tzn. dach oparty bezpośrednio na stropie???

Skomentuj

11.07.2014

andrzej

Hej.mógł bym ktoś wyslac zdjecia z budowli tego domku był bym bardzo wdzieczny na adres wilku1@op.pl z góry dzięki.

Skomentuj

28.04.2014

Lipinscy_Domy

Można zaprojektować taras nad garażem.

Skomentuj

26.04.2014

miguel

Witam buduje domek tuluza5 z powiekszonym tarasem i podniesionym o jeden pustak podasze w woj dolnoslaskim kosztowalo mnie to do tej pory stan surowy zamkniety z mat. i robocizna firmy czyli okna trzy szybowe dachowka brass strop teriva z pozwoleniami i przylaczeniami 140tys .stan tzw.developerski ma mnie wyniesc plus 80tys wszystko robi firma z mater.Wykonczenie w moim zakresie

Skomentuj

25.04.2014

andrzej

Pytanie do panstwa lipinskch czy mozna zaprojektować na garażu taras,było by idealnie do moich potrzeb???

Skomentuj

14.03.2014

Lipinscy_Domy

W związku z tym, że nie budujemy domów, o koszty realizacji można zapytać konkretne firmy wykonawcze, wypełniając formularz w OFERTACH DODATKOWYCH- Domy Gotowe - budowa domu.

Skomentuj

07.03.2014

vaissy

Chciałabym się zapytać czy w Kotlinie Kłodzkiej bądź też w powiecie ząbkowickim buduje ktoś taką Tuluzę? Proszę o odpowiedź.

Skomentuj

22.02.2014

Magda 662

Witam Interesuje mnie kupno tego projektu. ile wynosi całkowity koszt budowy domu brutto w stanie końcowym?

Skomentuj

07.02.2014

Lipinscy_Domy

Jeśli chodzi o taras nad garażem, to można go wykonać. Na pozostałe pytania powinni się wypowiedzieć raczej inni inwestorzy .

Skomentuj

04.02.2014

adi

witam byłbym wdzięczny za fotki tego domu i przyblirzony koszt budowy systemem gospodarczym.a można przerobić w tym projekcie dach nad garżem na taras??? z góry dziękuję. adiii82@o2.pl

Skomentuj

20.01.2014

mariola

bylabym wdzieczna za foto tego domu jesli juz ktos ma gotowy i koszty budowy w samie surowym zamknietym oknami i dzwiami
bajczykrafal@wp.pl

Skomentuj

17.11.2013

Budwoniczy

Witajcie
Arek B, pytanie ( Bardzo przedrożył nas fundament ze względu na warunki geologiczne ) czyli mieliście płytko w gruncie wodę ???? jęli to możliwe proszę o info , pozdrawiam.

Skomentuj

30.10.2013

reni

Witam, może ktoś z panstwa buduje tuluze v w mazowieckim a najlepiej w okolicach siedlec. Jestem w trakcie załatwiania pozwolenia ale jeszcze daleka droga przed mną, ale zdecyduję się na ten projekt. Kilka rozwiązań mnię nurtuje w tym projekcie i byłabym wdzięczna za podpowiedz. Czy ktos pozwoliłby obejrze ten dom już postawionyć lub przysłałby zdjęcia z góry dziękuję. Proszę o kontakt na reni.82@wp.pl

Skomentuj

23.10.2013

AiW

Budujemy systemem gospodarczym chociaż daleko nam jeszcze do stanu deweloperskiego ;) Bardzo przedrożył nas fundament ze względu na warunki geologiczne : ściany fundamentowe mają 1,7m wysokości. Koszty kształtowały się następująco: geodeta 500zł, wykop 600zł, beton na ławy 4000zł, zbrojenia 1500zł; ściany fundamentowe : bloczki 5000zł, izolacje przeciwwilgociow 700 zł, styropian 600zł, folia kubełkowa i odwodnienie liniowe 500zł, rury kanalizacyjne 500zł, wieniec 1500zł, piasek i koparka do zasypania fund 5700zł, wieniec na scianach fund. 1.500zł. Bloczki na całość ścian nośnych (w tym szczyty) 9.800zł, nadproża 500zł. Na kominy pójdzie ok 2500zł ale jszcze ich nie mamy
Tyle wydaliśmy do tej pory, pomijając drobiazgi tj klej czy cement czy deski które kosztowały razem ok 1000zł.
Łatwo policzyc że to juz ponad 34000zł. Poza koparką wszystko robione własnoręcznie ale tak jak pisałam mamy wysoką ścianę fundamentową : 3 razy wyższą niż w projekcie oryginalnym. W rozpisce pominełam początkowe koszty administracyjne : projekt 1.500zł , 3.500zł adaptacja projektu, 3.500zł kerownik budowy, 1400zł projekty przyłączy. Mam nadzieję że pomogliśmy trochę

Skomentuj

22.09.2013

Arek B.

Czy ktoś może powiedzieć ile kosztowało go postawienie takiego domu w stanie deweloperskim systemem tak zwanym gospodarczym

Skomentuj

12.09.2013

ewa

Witam. Mam pytanie a zarazem prosbe do osób które wybudowały ten dom. My sie tez chcemy zdecydowac na niego ale chcialibysmy wstępnie oglądnąć ten dom juz postawiony. Czy ktoś pozwoliłby nam na oglądniecie tego domu bylibysmy bardzo wdzięczni. Jestesmy z okolic legnicy. Prosze o odzew na maila ewciar89@wp.pl

Skomentuj

15.08.2013

z Konina

Jeśli jeszcze tutaj zaglądacie odezwijcie się na papuzia1@wp.pl. Jestem ciekawa tego projektu ,oczywiście kosztów całkowitych i jaka firma Wam budowała.

Skomentuj

30.06.2013

Reni

Czy ktoś z Państwa buduje Tuluze w okolicach Siedlec?

Skomentuj

23.05.2013

Lipinscy_Domy

Tak, jak najbardziej :-)

Skomentuj

22.05.2013

Michał

Mam pytanko czy można w tym projekcie założyć pompe ciepła?

Skomentuj

26.04.2013

MONIKA

WITAM! CZY KTOŚ MÓGŁ BY MI PRZESYŁAĆ KOSZT BUDOWY DO STANU DEWELOPERSKIEGO WRAZ ZE ZDJĘCIAMI NA misia0130@wp.pl Z GÓRY DZIĘKUJE

Skomentuj

11.04.2013

Lipinscy_Domy

Taką zmianę może nanieś na projekt lokalny architekt w ramach adaptacji. My do projektu dołączymy zgodę na taką zmianę.

Skomentuj

10.04.2013

Ewa

Witam czy jest możliwość zmienienia daszku nad garażem na dwuspadowy? Ponieważ warunki zabudowy nie pozwalają mi na płaski daszek nad garażem,

Skomentuj

17.03.2013

KRZYSZTOF HUK

Proszę o kontakt z osobą która mieszka w zachodniopomorskim i buduje lmb31d Tuluza. krzys.huk@wp.pl

Skomentuj

12.03.2013

Lońka

jesteśmy w trakcie budowy tuluzy z dużymi zmianami zapraszam na mój profil w extradom Lońka

Skomentuj

11.03.2013

Lipinscy_Domy

Tak, taka zmiana jest możliwa - podobnie jest to zrobione w projekcie Lubeka. Przejście z kuchni do garażu można też zrobić, tylko drzwi powinny być szczelne.

Skomentuj

15.02.2013

Lipińscy Domy

Poddasze nie jest rozplanowane, ale na 40 m2 pow. użytkowej, którą oferuje, można rozwiązać dwa pokoje z łazienką.

Skomentuj

10.02.2013

jerzy Golanski

Witam Pani Anusiu. Czy istnieje mozliwość zobaczenia Pani domku? Ja rowniez zdecydowałem sie na ten projekt.Pozdrawiam ciepło i zycze powodzenia ......jerrygol@vp.pl (Police-zach.pomorskie

Skomentuj

31.01.2013

pkonwa

Pytanie do p. Lipińscy: Witam. Wiem ze ten projekt to dom parterowy, niemnej czy maja panstwo jakis pomysl zagospodarowania poddasza ( np. rzut) to by ulatwilo zrozumienie przetrzeni na poddaszu.
Dziękuje

Skomentuj

29.01.2013

artur w

czy ktos buduje ten domek w okolicach bytomia

Skomentuj

28.01.2013

artur w

czy w miejscu pralni mozna zrobic schody na poddasze i zeby z kuchni bylo wejscie do garazu

Skomentuj

27.01.2013

bolo191

Bardzo podoba mi sie ten projekt. Czy moglby miktos przeslac zdjecia juz wybudowanego takiego domu wraz z wnetrzami? Moj email to:piotr.smela@wp.pl. i jaki był koszt stanu surowy zamkniety?dziekuje

Skomentuj

27.01.2013

kasia

Proszę wejść na stronę Koleś 254 tam jest dużo zdjęć z budowy tego domu.

Skomentuj

11.01.2013

Andrzej

Bardzo ladny domek czy mogl by mi ktos przeslac zdjecia tego domku w czasie budowy?
Moj email:Wilku1@op.pl

Skomentuj

09.01.2013

palela

Bardzo podoba mi sie ten projekt. Czy moglby miktos przeslac zdjecia juz wybudowanego takiego domu wraz z wnetrzami? Moj email to:palela88@vp.pl . Dziekuje

Skomentuj

08.01.2013

Karolina

Kochani, możecie przesłać na maila kinia1060@wp.pl zdjęcia schodów na poddasze. Domyślam się że większość z państwa ma drewniane. Jaki jest przybliżony koszt takich schodów? Dziękuję i pozdrawiam

Skomentuj

08.01.2013

Lipinscy_Domy

Powierzchnia ścian zewnętrznych wynosi 192,6 m2. Ta informacja jest w opisie technicznym na str. 13.

Skomentuj

03.01.2013

kto pyta nie błądzi

Witam, w tym roku czeka nas pewnie zewnętrzne ocieplenie domu tj. styropian, kleje i tynk. Mam pytanie do państwa Lipińskich. Jaka jest przybliżona kubatura ścian zewnętrznych? Chcę zakupić gotowy tynk i nie wiem na ile metrów potrzeba zamówić

Skomentuj

09.11.2012

matek

witam buduje ktoś z państwa ten dom w okolicach szczytna olsztyna gdzieś na warmińsko mazurskim chętnie byśmy z żoną obejrzeli proszę o kontakt email matekvw@wp.pl pozdrawiam

Skomentuj

07.11.2012

Lipinscy_Domy

Powierzchnia dachu brutto wynosi 182,30 m2

Skomentuj

04.11.2012

Tuluza V

Mam pytanie do Lipińskich odnośnie dachu, Ile metrów kw. blachodachówki potrzeba na cały dom? Dziękuję z góry za odpowiedź,

Skomentuj

02.11.2012

Lipinscy_Domy

Nad garażem nie ma stropu, jest tam po prostu konstrukcja dachu. Od spodu widoczny jest skos dachu.

Skomentuj

02.11.2012

Lipinscy_Domy

Dach nad garażem można bez problemu zmienić na dwuspadowy - taką zmianę oczywiście może wprowadzić każdy uprawniony projektant w ramach adaptacji. Można pójść dalej i wyrównać też ściany garażu z domem i przekryć wszystko jednym dachem :-)

Skomentuj

02.11.2012

Lipinscy_Domy

Niestety, nie mamy od inwestorów zdjęć z realizacji tego domu. Projekt zakłada wejście na strych poprzez schody tzw. kacze usytuowane nieco poniżej kominka. Natomiast rzut poddasza wysyłamy Panu/Pani na adres mailowy. Dom z powodzeniem zmieści się na działce 22, ponieważ 20,9 to minimalny wymiar działki, a nie szerokość domu :-)

Skomentuj

26.10.2012

miguel

witam pytanie do panstwa Lipinskich jaki jest w projekcie strop nad garazem...

Skomentuj

26.10.2012

Jan

Witam. Chodziło mi że szkoda że nie ma takiego dachu nad garażem jak w poprzednich wersjach.

Skomentuj

24.10.2012

Lipinscy_Domy

Tak, zmianę w projekcie może zrobić każdy uprawniony projektant - najczęściej robią to lokalni architekci w ramach adaptacji. Zmiany zwykle są dodatkowo płatne.
Proszę też pamiętać, że łazience tez musi być przewód wentylacyjny, ale to może już być wykonane za pomocą kształtki chowanej w ścianie, czy stropie, z odprowadzeniem ponad dach.

Skomentuj

19.10.2012

anusia

My budujemy w zachodniopomorskim. Od nas firma przytuli 30tyśi za stan surowy otwarty. fundamenty, ściany nośne i działowe z suporeksu, kominy, strop lany, dach *blachodachówka z wykończeniówką/podbitka i rynny.

Skomentuj

19.10.2012

Lipinscy_Domy

A w której wersji?

Skomentuj

17.10.2012

cichy

poproszę o jakieś zdięcia z budowy tego domku

Skomentuj

17.10.2012

matekvw

pytamnie do p.lipińscy
witam potrzebuję zdjęć z wnętrza domu i strychu oraz rozwiązanego wejścia na strych email.matekvw@wp.pl oraz jeśli mam działkę 22 m szerokości a dom ma p[rawie 21 czy mi go zaadoptują
pozdrawiam

Skomentuj

16.10.2012

Wariaci

Firma budowlana przytuli od nas 25tys zł. W tej kwocie roboty ziemne. wymurowanie bloczkami betonowymi, ściany nośne i działowe oraz cały dach tj. drewno, deskowanie + blachodachówka z opierzeniem i rynnami. Za dodatkowe 5tys wykonają na wiosnę zewnętrzne ocieplenie. Budujemy w okolicach Konina.

Skomentuj

14.10.2012

miguel k

Witam pytanie do Panstwa Lipinskich ,czy przeniesienie kominka na sciane od kotlowni moze to zrobic projektant i czy za taką zmiane musze dodatkową zaplacic przy zamawianie projektu panstwu Lipińskim.A komin usunąc ze sciany łazienki poniewaz chcialbym tylko miec 2kominy.zgóry dziekuje za odpowiedz,

Skomentuj

14.10.2012

Piotr_as

Do Wariaci: Rozumiem że kompleksowo wykonuje Wam wszystko jedna firma? A z Wielkopolski to dokładnie skąd?

Skomentuj

13.10.2012

miguel

Witam mam pytanie do wariaci;;a czy to juz jest cena z robocizna firmy oraz wszyskimi przylaczeniami...Czy tez robocizna bedzie pzez was wykonana.pozdrawiam

Skomentuj

13.10.2012

Wariaci

Witam, po rozmowie z kierownikiem budowy i firmą wyliczyliśmy, że stan deweloperski wyniesie około 210 tys. zł. To jest cena z Wielkopolski

Skomentuj

13.10.2012

Piotr_as

Serdecznie dziękuję za wyjaśnienia. Jesteśmy już na 100 % zdecydowani. Kominka jednak nie będziemy przenosić, bo chcemy zrobić takie ogrzewanie grawitacyjne poddasza ( nie wiem jak prawidłowo to nazwać ), a gdybyśmy przenieśli to wówczas grzał by się tylko jeden pokój u góry. Natomiast schody do poddasza planujemy zrobić tak jak w projekcie Drezno. Aha, a łazienkę poszerzamy o 20 cm kosztem pokoju, co nam pozwoli "władować" kibelek.

Skomentuj

12.10.2012

Lipinscy_Domy

Kominek bez problemu można przenieść na ścianę z kotłownią. Natomiast projekt jest oznaczony, jako dom parterowy z powierzchnią użytkową (zgodnie z aktualną normą) 77,65m2, więc właśnie tak powinien potraktować go bank.

Skomentuj

08.10.2012

Jan

Szkoda że nie ma takiego dachu jak w poprzedniej wersji...Nie wiem co autor miał na myśli.

Skomentuj

03.10.2012

Piotr_as

Witam. Rewelacyjny projekt. Ma duże pokoje i w sam raz salon. Czy można przenieść kominek na ścianę z kominem od kotłowni? Oraz poddasze zaadoptować na cele mieszkalne ale w późniejszym czasie żeby pazerny bank nie dodał tych metrów z poddasza do użytkowych. Wtedy już nie będzie 77 tylko 120 metrów, a wolałbym się nie stresować wysoką ratą w tych niepewnych czasach

Skomentuj

30.09.2012

alek

W ostatniej chwili znalazłem ten projekt !!! Budowa rusza od listopada :)

Skomentuj

25.09.2012

miguel

witam mam pytanie czy ktos juz wybudowal tuluzę5 w wojewoddzwie dolnoslaskim

Skomentuj

24.09.2012

Ania81

To bardzo tanio. Życzę powodzenia.

Skomentuj

24.09.2012

Michal .K

witam wczoraj rozmawialem z wykonawcami i powiedzieli mi ze biora za 1m 1350zl.wraz z materialami budowlanymi ,Czyli to jest cena wraz z robocizną.Stan surowy z oknami 150tys,TO sa okolice Srody Slaskiej.;dolnoslaskie

Skomentuj

24.09.2012

Ania81

200tyś? i wszystko ma zrobić firma :(. Bardzo mi przykro ale założę się że nie wystarczy. Na dzień dzisiejszy 150 tyś to stan surowy otwarty z suporeksu i stropem betonowym, +robota. Myślę że około 40-45tyś. A reszta. wykończenie bez rozrzutności to około 80tyś z instalacjami i bez robocizny. Myślę że potrzeba około 350tyś. Chyba że większość prac wykonacie sami. My mamy kredyt 250tyś. Za robotę za stan surowy otwarty zapłacimy ok30-35tyś po znajomości, resztę prac: wykończenie, ocieplenie i instalację wykonamy sami wsparci pomocą rodziny i przyjaciół. Martwimy się że 250 tyś nam nie starczy. Według mnie tak wygląda sytuacja w zachodniopomorskim. Pozdrowienia i pozwodzenia.

Skomentuj

23.09.2012

K otowski M

Witam jaki bylby realny kosz budowy tego domu, czy w 200tys.zlotych sie zmieszcze do stanu deweloperskiego wraz z robocizna tzw,ekipa budowlana.Prosze o odpowiedz

Skomentuj

07.09.2012

Lipinscy_Domy

Wcześniej w tym projekcie stosowaliśmy belkę stalową, ale jakiś zmieniliśmy to, ponieważ był to dość drogi element. Na pozostałych rysunkach nie ma śladu, ale ostał się pomyłkowo na rzucie więźby. Więźba jest już przeliczona, więc proszę się nie przejmować tym wpisem. My z dokumentacji już to usuwamy. Dziękujemy bystrej ekipie za informację :D

Skomentuj

29.08.2012

aneta wielkopolska

witam.mam pytanie do państwa Lipińskich -budujemy tuluze v odbicie lustrzane.moja dociekliwa ekipa budowlana dopatrzyła się w projekcie na samym szczycie pod dachem czegoś takiego jak dwuteownik AEH200 ktory ciągnie sie przez cały budynek opierajac sie na szczytach.jest to bardzo cięzkie -zastanawiam się czy można to zastąpić jakimś drewnianym podobnym elementem -lżejszym,czy jest może inne rozwiązanie .zasiano we mnie ziarnko niepewności więc wole zapytać u źródła.

Skomentuj

10.07.2012

Lipinscy_Domy

Chyba właśnie wczoraj rozmawialiśmy telefonicznie o tych zmianach :-). Zaproponowaliśmy projekt domu Drezno albo Lubeka, gdzie można po prawej stronie, zamiast wykusza, doprojektować kotłownię z ogrodem zimowym.

Skomentuj

08.07.2012

michal_u2

Witam.
Mam mam pytanie do P. Lipińskich:
Czy jest możliwy do realizacji pomysł zamiany miejscami pomieszczenia 1.11(kotłownia) z 1.12 (garaż), tak aby kotłownia znajdowała się przy kuchni ?
Uzyskując w ten sposób pomieszczenie 1.11 zlokalizowane od strony ogrodowej zagospodarowałbym na ogród zimowy/jadalnie z wejściem od salonu (oczywiście kosztem garażu).
Pozatym droga do kotłowni zostałaby znacznie skrócona.
Myślę jeszcze o zrezygnowaniu z kominka aby uzyskać szansę na schody spiralne i "powiększenie" salonu.
Fajnie byłoby jeszcze podnieść ścianę kolankową i zrezygnować z okien połaciowych na rzecz szczytowych.
Będe wdzięczny za Państwa komentarz.

Skomentuj

02.07.2012

Adam Wysocki

Czy pokoje 1.8 i 1.9 można połączyć w jeden, duży pokój?

Skomentuj

30.06.2012

milena

Czy gdzieś możnazobaczyć ten dom w okiolicach Opola? Będę wdzięczna za odpowiedź.

Skomentuj

12.06.2012

Lipinscy_Domy

Podobny projekt z takimi zmianami to Tuluza II.

Skomentuj

11.06.2012

Iwona

Witam.jaki byłby w przybliżeniu koszt naniesienia zmian w projekcie tj. likwidacja okien dachowych - w zamian dwa okna w ścianach szczytowych oraz przeniesienie kotłowni w miejsce pralni? dziękuję za odp i pozdrawiam. Byłabym wdzięczna za podesłanie zdjęć z budowy tego uroczego domku - brutusek7@o2.pl

Skomentuj

11.06.2012

Ania81

fotki z budowy tuluzy v można znaleźć na blogu ekstradomu.

Skomentuj

10.06.2012

Wielkopolska

Czy ktoś posiada zdjęcia z budowy domu? Będziemy wdzięczni za fotki. Nasz adres tomasz1060@wp.pl

Skomentuj

01.06.2012

Lipinscy_Domy

Tak, jest to możliwe. My do projektów zawsze dodajemy wkładki na zmianę technologii na ścianę dwuwarstwową - będzie dołączona w czwartym egzemplarzu projektu.

Skomentuj

31.05.2012

Iwona

Witam. Projekt zakłada grubość murów 36 cm czy jest możliwie wybudować mury o grubości 24 cm + ocieplenie???

Skomentuj

17.05.2012

Lipinscy_Domy

Zmiany takie są możliwe, pytanie tylko gdzie byłoby umieszczone wejście (schody?właz?) do piwnicy?
Dom może być droższy wówczas, ostrożnie licząc, o około 60 tys.

Skomentuj

13.05.2012

TIR

Witam.Mam mam pytanie do Lipińskich:czy jest możliwość poszerzenia (o minimum 1 metr) i podpiwniczenia garażu i pomieszczenia gospodarczego - o ile to podniesie koszty budowy? Z góry dziękuję za odpowiedż

Skomentuj

03.05.2012

potas45@interia.pl

Mój adres potas45@interia.pl

Skomentuj

03.05.2012

potas45

Witam ,po przejrzeniu chyba ze 100 razy projektów małych domów ciągle wracam do tuluzy v .Jeśli ktoś z was buduje lub wybudował ten domek prosze o kontakt na e-meil

Skomentuj

28.04.2012

Rost

Witam przejrzałem może tysiące projektów ale tak super projektu nie znalazłem.

Skomentuj

21.04.2012

mariusz

Witam zamierzam wybudować dom tuluza5 jesli ktoś z Państwa ma jakies fotki i orientacyjny koszt budowy to bym prosił o taka informacje na adres mariusz760@vp.pl pozdrawiam mariusz

Skomentuj

28.03.2012

Norbert, Gardeja

Wybrałem ten projekt , bo spełnia moje oczekiwania i mojej rodziny, rozmieszczenie pomieszczeń jest bardzo funkcjonalne , odpowiedni dom dla mojej rodziny. Projekt Tuluza V nie zajmuje dużo miejsca na działce, jest prosty w budowie i fajnie wygląda.

Skomentuj

28.03.2012

Jan, Kąty Wrocławskie

Szukałam projektu dość długo , przejrzałem wiele katalogów. Do projektu, którego wybrałem podchodziłem wiele razy. Moje odczucia i instynkt przeważył za małym , funkcjonalnym projektem. Tuluza V to funkcjonalność, prostota, możliwość zabudowy strychu ( poddasza).

Skomentuj

23.03.2012

Janusz, Gliwice

Dom jest funkcjonalny. Dla mnie doskonale przemyślany projekt małego zgrabnego domku. W sam raz dla mojej rodziny. Prostota i ekonomia.

Skomentuj

22.03.2012

Piotr, Łódz

Wybraliśmy ten dom, ponieważ jest bardzo funkcjonalny i niedrogi, poza tym bardzo ładny. Projekt wyróżnia możliwość zagospodarowania poddasza na różne cele w przyszłości. Ważne dla mnie jest usytuowanie kotłowni na zewnątrz budynku, ma przyjazny układ pomieszczeń.

Skomentuj

03.03.2012

arkadeo1

Mam kupiony projekt domu Tuluza V i chciałbym dowiedzieć się jak Państwo uporaliście się z wejściem na poddasze, Wszelkie wiadomości na ten temat i zdjęcia proszę przesłać na adres arozbik@vp.pl. Z góry dziękuje

Skomentuj

26.02.2012

marzenek

znalazłam blog i dużo zdjęć z Tuluzy: http://koles-254.extradom.pl/galeria.aspx

Jeśli ktoś buduje się w okolicy śląska proszę o kontakt na maila: marzenek@vp.pl
dzięki

Skomentuj

18.02.2012

Kasia

My również chcemy zrezygnować z okien dachowych tylko na ścianach szczytowych. Czy wydłużenie ściany kotłowni to dodatkowy koszt projektu? Proszę o fotki jeśli to możliwe. bkasia211162@wp.pl

Skomentuj

02.02.2012

martin

projekt całkiem niezły,aczkolwiek jeśli ktoś mógłby przesłać mi zdjęcia z budowy lub z gotowego domu to z góry dziekuje.może jeszcze ma ktos orjentacyjny koszt budowy w czasie terażniejszym ze względu na wysokość cen materiałów budowlanych; newgrave42@wp.pl

Skomentuj

27.01.2012

aiki

Bardzo podoba mi sie ten projekt. Czy moglby miktos przeslac zdjecia juz wybudowanego takiego domu wraz z wnetrzami? Moj email to: shodan@ajpi.com
Dziekuje

Skomentuj

15.01.2012

Bob Budowlany

Dzięki za zdjęcia, prosimy o więcej. kinia1060@wp.pl

Skomentuj

04.01.2012

kinia

Witam, właśnie dostaliśmy pozwolenie na budowę. W naszym projekcie zrezygnowaliśmy z okien w dachu, w zamian mamy okna w szczycie ścian. Kotłownie wydłużyliśmy równo z częścią mieszkalną(tylko od strony podwórka) i mamy większy metraż kotłowni. Jeśli ktoś ma fotki z budowy może podrzuci na adres kinia1060@wp.pl. Cegła Cerpolu zakupiona oraz bloczki betonowe.

Skomentuj

19.12.2011

Lipinscy_Domy

Projekt przewiduje ogrzewanie gazem a także alternatywnie kotłem na paliwo stałe. Ewentualne zmiany sposobu ogrzewania mogą być naniesione przez architekta adaptującego, aczkolwiek nie są one wymagane w urzędzie.

Skomentuj

18.12.2011

marzenek

Pytanie do lipińscy

nas bardzo interesuje odbicie lustrzane tego projektu, bo mamy taki układ działki, z tym wyjątkiem żeby sam garaż przenieść od strony pokoi, kto może takie zmiany zrobić? czy wy tylko wyrażacie zgodę na tą zmianę i czy trzeba za to coś płacić?
I jeszcze jedno pytanie, my nie chcemy mieć gazu w ogóle -czy są jakieś wymogi co do wielkości pomieszczenia gospodarczego w związku z przechowywaniem opału?

Skomentuj

28.11.2011

madziazg

Czy można w łazience umieścić wc?, czy trzeba robić wtedy komin wentylacyjny przy założeniu, że w domu będzie wentylacja mechaniczna?

Skomentuj

20.11.2011

wioleta

Ile potrzeba pieniedzy by wybudowac taki domek? wystarczy 180tys? Z gory dziekuje.

Skomentuj

06.10.2011

pieczka

Czy projekt uwzglednia zasilanie paliwem gazowym ,czy architekt adoptujacy moze dokonac ewentualne z miany w projekcie ,czy zmiany instalacji gazowych elektrycznych wymaga osobnych zezwolen

Skomentuj

26.09.2011

Lipinscy_Domy

Naturalnie można, tylko wtedy pokoje znacznie się zmniejszą. Szerokość korytarza to min. 120 cm.

Skomentuj

24.09.2011

laik2

Czy jest możliwość zamówić projekt z takimi zmianami jak... garaż z kotłownią żeby był od strony pokoi ? Tam można by zrobić przejście między pokojami do garażu i kotłowni....

Skomentuj

15.09.2011

Benia Szczepańska

DZIEKUJE ZA INFORMACJE O DRZWIACH .PROJEKT KUPIE W PRZYSZŁYM TYGODNIU JUŻ ZDECYDOWAŁAM .MAM PROŚBE DO TYCH CO JUŻ WUBUDOWALI TULUZE JEŚLIMOŻECIE PRZESLIJCIE MI FOTKI Z INFORMACJĄ O REALNYCH KOSZTACH BUDOWY MAM OBAWY O FUNDUSZE DOM BUDUJĘ SAMA DLA NIEPEŁNOSPRAWNEGO SYNA BEZ POMOCY JEDYNA POMOC TO BRAT KTÓRY OBIECAŁ MI WYKONAĆ INSTALACJE BĘDE BARDZO WDZIĘCZNA ZA INFORMACJE MÓJ ADRES e-mail benia540 @ vp.pl Dziekuje.

Skomentuj

12.09.2011

Lipinscy_Domy

Jak najbardziej, można takie drzwi wprowadzić. To jest niewielka zmiana i może ją wprowadzić zarówno architekt w ramach adaptacji, jak i kierownik budowy w trakcie realizacji. Proszę tylko pamiętać, żeby to były drzwi szczelne.

Skomentuj

11.09.2011

BENIA SZCZEPAŃSKA

JESTEM W TRAKCIE WYBIERANIA PROJEKTU DOMU JESTEM ZMUSZONA WYBUDOWAĆ DOM WYPROWADZIC SIĘ Z BLOKU ZE WZGLĘDU NA SYNA KTÓRY JEST PO WYPADKU TULUZA MA DOBRE OPINIE TYLKO BRAKUJE MI W PROJEKCIE PRZEJSCIA Z GARAŻU DO MIESZKANIA BIEGANIE Z ZAKUPAMI DOOKOŁA A POZATYM DOSTĘP DO KOTŁOWNI ,CZY JEST MOŻLIWOŚĆ ZAPROJEKTOWANIA DRZWI PRZEJŚCIPWYCH PRZEZ KUCHNIE ,MOŻE KTOŚ POMYŚLAŁ O TYM? PROSZĘ O KOMENTARZ A MOŻE KTOŚ JUŻ WYBUDOWAŁ I PODPOWIE MI CZY WARTOROBIĆ ZMIANY ? JAKI JEST KOSZT WYBUDOWANIA TEGO DOMU ?

Skomentuj

05.08.2011

Ania K Stargard

Witaj czy już wybudowaliście tuluze? Jeśli tak to gdzie? Chętnie bym spojrzała jeśli można

Skomentuj

02.08.2011

kinia

Hej ludziska, może ktoś podrzucić kilka fotek z budowy tego domu? Mój mail kinia1060@wp.pl. Z góry wielkie dzięki! My z mężem oglądaliśmy setki projektów i zdecydowaliśmy się jednak na Tuluzę. Wyszykujemy dół a jak będzie większa gotówka na koncie to weźmiemy się za górę.

Skomentuj

22.07.2011

Monika

ta kwota pewnie troszkę się zwiększy ale myślimy że nie dużo, gdyż materiały już są kupione. chodzi o to że może przy wykończeniu kwota się zwiększyć. materiały sprawdzaliśmy po różnych hurtowniach i wybieraliśmy te które miały najlepszą ofertę, a można się targować. poddasze też chcemy robić, ale narazie będzie nieużytkowe. naprawdę polecam ten domek.

Skomentuj

22.07.2011

Monika

Wybrałam ten projekt, jest naprawdę świetny. prosty i funkcjonalny domek bez bardzo dużych kosztów. Właśnie zaczęliśmy budowę, fundamenty już wylane a jutro zaczynamy ciągnąć piwnicę. Po zakupie materiałów i własny tzn.drzewo z własnego lasu i pomoc rodziny w budowie koszt wyniesie około między 150 000,00 tyś

Skomentuj

17.07.2011

kinia

może ktoś podrzucić parę fotek z placu budowy? Mail kinia1060wp.pl

Skomentuj

15.07.2011

izulala

czy ktos wybudował ten dom - chodzi WŁASNYMI rękami - bez kosztów robociny????? Proszę o odpowiedź

Skomentuj

03.05.2011

anemari

Czy garaż i kotłownia w budowie są tak kosztowne?? Chodzi mi o porównanie kosztów budowy (wiem, ze są one orientacyjne) tej tutaj tuluzy v od wersji podstawowej..
Bardzo mi się ten projekt podoba :)

Skomentuj

05.03.2011

are

szkoda, że nie ma 4 pokoi na dole...

Skomentuj

25.02.2011

ewelinaPomorskie

czy jest ktoś kto wybudował już ten domek? My czekamy na pozwolenie na budowę :)

Skomentuj

21.02.2011

dariusz ka3y

PROJEKT JAKIEGO SZUKALIŚMY -JEST TAK FUNKCJONALNY ,PRZYTULNY,[nie trzeba robić żadnych przeróbek] SUPER PROJEKT.

Skomentuj

19.02.2011

gina

Ten dom określa potrzeby mojej rodziny jest funkcjonalny i nie drogi a poza tym bardzo ładny. Dom od Lipińskich spełnia nasze oczekiwania.

Skomentuj

02.11.2010

Emila

Oglądaliśmy z mężem tysiące projektów i nie mogliśmy się zdecydować ale jak znalazłam projekt domu Tuluza to od razu mi się spodobał, jak mąż wrócił z pracy to mu pokazałam i powiedział że to jest ten dom, mały ale przytulny więc długo nie czekając już go zamówiliśmy. Pozdrawiam

Skomentuj

26.10.2010

NOWIK

PODOBA MI SIĘ TEN DOM PASUJE DO RODZINY TRZY- JAK I CZTEROOSOBOWEJ. BARDZO DOBRZE ŻE JEST PODDASZE. DOM ZAPROJEKTOWANY Z GŁOWĄ.

Skomentuj

04.08.2010

Jolanta, Świebodzin

Tuluza to dom prosty, funkcjonalny, z możliwością zagospodarowania poddasza na różne cele w przyszłości. Ważne dla mnie jest usytuowanie kotłowni na zewnątrz budynku, obok garażu oraz pomieszczenie na pralnię-suszarnię. Projekt ma przyjazny układ pomieszczeń, podobnie do obecnie zamieszkiwanego przez nas mieszkania. Jest optymalny w swojej prostocie dla naszej 2 osobowej rodziny.

Skomentuj

04.08.2010

Agnieszka, Ostrzeszów

Wybrałam dom od Lipińskich, ponieważ jest bardzo funkcjonalny. Projekt ten jest odpowiedni dla 3 osobowej rodziny, nie wymaga dużych nakładów finansowych.

Skomentuj

Opinie nie są weryfikowane pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.

Polecane rozwiązania

Dodatki do projektów

Podobne projekty (6)

projekt Tuluza V należy do kategorii

Ostatnio oglądane