Projekt Tottori DCP269, Dom Tottori, Projekty domów Tottori

bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

Nasi architekci odpowiedzą na twoje pytania

  • 71 354 59 49
  •  
  • oraz: 883 909 409
Szukaj w serwisie

Znajdź projekty domów jednorodzinnych

Wybierz typ domu Typ domu:
Wybierz właściwości projektu Powierzchnia użytkowa
Dodatkowe atrybuty:
Drukuj kartę projektu Poleć znajomemu
  
Powierzchnia użytkowa: 117,99 m2
Powierzchnia netto: 120,09 m2
Powierzchnia zabudowy: 82,60 m2
Minimalna szerokość działki: 14,70 m
Kubatura: 564 m3
Wysokość kalenicy: 6,99 m
Kąt nachylenia dachu: 1,2 °
Zapotrzebowanie
energetyczne:
EUco = 24,42 kWh/(m2rok)
EP spełnia nowe wymagania WT
Dom Energooszczędny

Szacunkowe koszty realizacji domu do stanu developerskiego od: 257 300 zł więcej informacji >>>
Szacunkowe roczne koszty ogrzewania domu: 917,70 zł więcej informacji >>>
Energooszczędny dom o prostej bryle, idealny na wąską działkę. Płaski dach, duże przeszklenia, drewniane i metalowe elementy elewacji podkreślają nowoczesny wygląd budynku. Uwagę zwraca ciekawe, częściowo zadaszone wejście z częściowo oszklonym wiatrołapem. Na parterze zlokalizowano salon z kominkiem, dużymi oknami i wyjściem na taras, funkcjonalną kuchnię z miejscem na stół, wc i pomieszczenie gospodarcze. Na piętrze znajdują się trzy sypialnie i duża łazienka, w której zmieści się wanna, prysznic i pralka.

Ten projekt zawiera projekt instalacji rekuperacji!
Zapytaj o bezpłatną wycenę systemu rekuperacji.

Parter

Tottori
1.1 Wiatrołap: 4,72 m2  
1.2 Komunikacja: 3,45 m2  
1.3 Wc: 2,32 m2  
1.4 Kuchnia, jadalnia: 14,32 m2  
1.5 Salon: 23,66 m2  
1.6 Pom.gosp., c.o.: 4,47 m2  
1.7 Schody: 2,14 m2 (4,24 m2)
oraz
 
 
 
 
 
 
1.8 Podest: 6,77 m2  
1.9 Taras: 18,51 m2  
  
  
  
  
  

Piętro

Tottori
2.1 Komunikacja: 4,78 m2  
2.2 Pokój: 24,41 m2  
2.3 Łazienka: 7,93 m2  
2.4 Pokój: 12,04 m2  
2.5 Pokój: 9,51 m2  
2.6 Schody: 4,24 m2  
 
 
 
 
 
 
  
  
  
  
  
  

System rekuperacji

Zamów bezpłatną wycenę systemu rekuperacji wysyłając poniższy formularz, a przy podpisaniu umowy na wykonanie systemu w firmie Rekuperatory.pl otrzymasz gratis 2 komplety najnowszej generacji filtrów G4 i F7 o podwyższonej klasie filtracji.

Informujemy, że podane tu dane zbierane są na potrzeby ROHA GROUP Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, 54-427 Wrocław, ul. Rudzka 9-11 dla potrzeb wykonania oferty handlowej. Zapewniamy, że ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych oraz prawo do ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne. Podając swoje dane osobowe w formularzu potwierdza Pani/Pan ich autentyczność i zgodność ze stanem faktycznym oraz wyraża Pani/Pan zgodę na gromadzenie tych danych przez ROHA GROUP Sp. z o.o. w bazie danych.

 Zgadzam się na przetwarzanie moich danych w przez Roha Group Sp. z o.o. w celach promocyjno-marketingowych.
 Zgadzam się na przesyłanie na podany adres elektroniczny informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dn. 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.


Bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

 

Komentarze (52)

 
Dodaj komentarz
Captcha Image


2017-01-09 13:13:54

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można wprowadzić zmiany w ramach adaptacji lub u lokalnego architekta. Szczegóły w panelu po lewej - Zmiany w projektach.

2017-01-07 18:04:52

Agnieszka napisał(a):

cytuj
Witam, projekt mnie zachwycił :) Niestety mam zbyt mała działkę i odsunąć się od granicy mogę tylko 3 metry. W związku z tym mam pytanie... czy jest możliwa taka przeróbka projektu jak zastąpienie pięknych narożnych okien tarasowych zwykłymi ale też na cała ścianę oraz skrócenie domu o 1 metr?

2016-09-14 14:08:05

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można zamówić wersję lustrzanego odbicia - na górze strony pod nazwą projektu, a likwidację okien i doprojektowanie świetlika może wprowadzić architekt adaptujący.

2016-09-14 13:20:50

Michał napisał(a):

cytuj
Czy możliwa jest zmiana kilku elementów konstrukcyjnych tzn. Brak okien na scianie z drabiną ( wąska działka, budynek powstałby przy granicy ) oraz lustrzane odbicie całego domu ? Dodatkowe czy możliwe jest zamontowanie okna dachowego nad schodami ? tak aby wpadało tam swiatło gdy usunięte zostanie okno na scianie z drabiną ?

2016-04-20 12:17:24

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Projekty powstają w oparciu o oczekiwania inwestorów. Można zamienić sypialnie.

2016-04-19 16:09:45

sara112 napisał(a):

cytuj
najbardziej wnerwia mnie fakt, ze w wiekszosci projektow pokoje sypialne rodzicow sa duze ,a dzieciece to malutkie klitki, prawda jest taka , ze rodzice spedzaja w sypialni noc, a reszte dnia spedzaja na praniu,gotowaniu i siedza w salonie prze telewizorem , dzieci potrzebuja wiecej przestrzeni - przede wszystkim do zabawy !!! dlaczego wiec dostaja tak male pomieszczenia ?????

2015-04-22 15:42:01

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Magda z dnia 2015-04-19 22:37:10:

"Z czego zaprojektowano ściany ? Czy jest możliwość wykonania domu w technologi prefabrykowanej z keramzytu ?"

Można wprowadzić zmianę w zakresie materiału ścian np. w ramach adaptacji.

2015-04-21 10:00:22

Jakub napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Magda z dnia 2015-04-19 22:37:10:

"Z czego zaprojektowano ściany ? Czy jest możliwość wykonania domu w technologi prefabrykowanej z keramzytu ?"

Patrz zakładka technologia - jest wykaz materiałów projektowanych

2015-04-19 22:37:10

Magda napisał(a):

cytuj
Z czego zaprojektowano ściany ? Czy jest możliwość wykonania domu w technologi prefabrykowanej z keramzytu ?

2014-09-30 15:58:09

katarzyna napisał(a):

cytuj
Witam ! Z mężem wybudowaliśmy dom tottori. Zrobiliśmy niewielkie zmiany. kasiadebska@wp.pl

2014-09-29 13:53:56

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Jest taka wersja: jest to projekt York II LMP 111a.

2014-09-28 11:40:58

Ada napisał(a):

cytuj
Witam,
Ze względu na plan zagospodarowania interesuje mnie ten projekt z dachem o kącie nachylenia 30st (najlepiej jak w projekcie Belfast). Czy można wprowadzić taką zmianę? Wprowadza ją architekt czy mogę ją zamówić u Państwa? Jaki byłby koszt tej zmiany?

2014-08-15 08:59:48

Szymon napisał(a):

cytuj
ja również jestem mocno zainteresowany budową tego domu (woj. dolnośląskie) Czy można gdzieś zobaczyć taki gotowy dom?

2014-07-24 12:47:29

Jarek Jot napisał(a):

cytuj
Witam, czy ktos aktualnie buduje ten dom? Lub juz go wybudowal?

2014-06-12 09:49:50

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Są to roczne koszty netto ogrzewania domu gazem ziemnym wysokometanowym, obliczone na podstawie wskaźnika zapotrzebowania na ciepło EUco publikowanego przy każdym projekcie. Jako urządzenie grzewcze przyjęto kondensacyjny kocioł gazowy o sprawności 100%. Stawki za gaz określono jako średnie naliczane przez zakłady gazownicze w III kw. 2013 roku. 1m³ gazu w cenie 2,45zł netto (24,50 gr netto 1kWh).
Informacja ta widnieje przy podanym koszcie po kliknięciu linka "więcej informacji".

2014-06-10 14:07:07

Angelka napisał(a):

cytuj
Witam, jak zostały policzone koszty ogrzewania?

2014-05-13 13:00:57

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Rezygnując z okien narożnych i doświetlenia bocznego klatki schodowej (można zastąpić świetlikiem dachowym) można projekt zaadaptować do zabudowy bliźniaczej.

2014-05-08 12:53:07

Oleg napisał(a):

cytuj
Czy może być w wersji bliźniaka &

2014-04-24 14:37:52

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można zmienić źródło ciepła na piec na paliwo stałe.

2014-04-24 00:57:58

Yrek napisał(a):

cytuj
Czy jest możliwe zastosowanie w tym domu pieca na paliwo stałe: węgiel czy też ekogroszek ?

2014-04-04 10:04:13

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Wszystkie pomieszczenia w domu są wentylowane, ponieważ w projekcie jest przewidziana rekuperacja, czyli wentylacja mechaniczna z odzyskiem ciepła. Takie rozwiązanie jest dużo skuteczniejsze niż wentylacja grawitacyjna, która w dużej mierze jest zależna od pogody. Przy rekuperacji jest zapewniona ciągła wymiana powietrza w domu i żadne zapachy "nie zalegają po kątach". Poza tym, bez problemu w ramach adaptacji można dostosować projekt do własnych wymagań i wykonać okno w tym wc.

2014-04-03 15:32:46

Mikołaj napisał(a):

cytuj
Witam, czy dobrze rozumiem, że wydzielone WC na parterze nie jest w żaden sposób wentylowane? Nie ma tam też nawet okienka?

2014-03-14 15:10:07

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Ola z dnia 2014-03-07 11:33:57:

"Witam,
Czy jeśli zdecyduję się na doprojektowanie podpiwniczenia w tym projekcie, czy można również zrobić osobne wejście z dworu do piwnicy oraz dodatkową instalację na ogrzewanie stałe np. ekogroszek ?"

Tak, można to tak rozwiązać.

2014-03-07 11:33:57

Ola napisał(a):

cytuj
Witam,
Czy jeśli zdecyduję się na doprojektowanie podpiwniczenia w tym projekcie, czy można również zrobić osobne wejście z dworu do piwnicy oraz dodatkową instalację na ogrzewanie stałe np. ekogroszek ?

2014-02-25 20:48:00

katarzyna napisał(a):

cytuj
Czy ktoś buduje Tottori? Ja z mężem jestem właśnie w trakcie budowania i może jest ktoś kto go pobudował?

2013-12-30 22:00:22

LucasmPL napisał(a):

cytuj
Dziękuję za bardzo pomocną informację zwrotną.
W takim razie jeszcze raz na spokojnie przemyślę i rozrysuję sobie technologicznie
możliwe korekcje projektu i skonsultuje je z moją żoną - naczelną estetką rodziny ;)
Życzę Szczęśliwego Nowego Roku i Pozdrawiam!

2013-12-30 16:10:58

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
do LucasmPL:
- Wszystkie duże przeszklenia mają wysokość 230 cm. Można zmienić wymiary okien w wiatrołapie. Nad przeszkloną elewacją jest zbrojona belka o ponad pół metrowej wysokości, wsparta na słupach stalowych znajdujących się w narożach budynku.
- Wszystko zależy od wybranego systemu rekuperacji i wykonawcy instalacji. Najczęściej rury wentylacyjne rozprowadzane są od góry budynku w dół, więc na parterze nie będzie konieczności obniżania sufitu, gdyż niezbędne elementy mogą być umieszczone bezpośrednio w stropie.
- Projekt nie jest przewidziany pod zielony dach, natomiast możemy go dostosować do tego rozwiązania.
- Można zastąpić drabinę wyłazem na dach.
- Ściana między wc a schodami na parterze to ściana nośna. Łazienkę można powiększyć tak, jak Pan sugeruje, ale będzie to wymagało zmian w konstrukcji stropu.

2013-12-28 21:03:06

LucasmPL napisał(a):

cytuj
Witam,
Uważam projekt za bardzo interesujący na pierwszy rzut oka.
Chciałbym jednak spytać się o kilka detali technicznych, które będą decydujące przy wyborze przeze mnie projektu:

- Wysokość okien na poszczególnych kondygnacjach: Czy jest ona jednakowa i czy istnieje możliwość zastąpienia okien w wiatrołapie profilem identycznym do tego w sypialni piętro wyżej? Jak okna narożne w salonie wpływają na właściwości wytrzymałościowe ścian głównej sypialni na piętrze? Czy zwiększają ryzyko występowania pęknięć w długotrwałej eksploatacji?
- Czy wysokość kondygnacji umożliwi poprowadzenie rur wentylacyjnych z uwzględnieniem ich izolacji i zabudowy tak, aby nie zejść poniżej poziomu 2,5 m.?
- Czy budynek został na etapie projektu sprawdzony wytrzymałościowo pod kątem montażu zielonego dachu ekstensywnego? Czy ewentualnie można wprowadzić do Państwa projektu tę możliwość?
- Czy istnieje możliwość zastąpienia drabiny wyłazem na dach?
- Jaki charakter ma ściana między WC a schodami na parterze? Bez rysunku technicznego ciężko mi to jednoznacznie zdefiniować. Czy istniałaby możliwość przesunięcia jej o ok. 30 cm. w stronę schodów i stworzenia tym samym małej, ustawnej łazienki?

Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam serdecznie!

2013-12-11 14:19:30

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można doprojektować balkon/taras, ale polecamy konstrukcję samonośną, aby nie tworzyć niepotrzebnie dodatkowych mostków cieplnych.

2013-12-08 19:49:22

Kala napisał(a):

cytuj
Czy można dorobić balkon przy dużej sypialni?

2013-11-05 09:54:55

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Tom K z dnia 2013-11-04 15:06:36:

"A gdzie są rynny ?"

Rynny ukryte są w ociepleniu. To coraz częściej stosowane rozwiązanie w nowoczesnym budownictwie o prostej formie architektonicznej.

2013-11-04 15:06:36

Tom K napisał(a):

cytuj
A gdzie są rynny ?

2013-10-29 10:27:18

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika krzys z dnia 2013-10-28 11:15:57:

"Witam mam pytanko. Czy istnieje mozliwosc wykonania tego projektu w technologii szkieletowej drewnianej"

Nie, nie wykonujemy projektów w tej technologii. W tym projekcie będzie też kłopot z zastosowaniem, z uwagi na duże rozpiętości stropów.

2013-10-28 11:15:57

krzys napisał(a):

cytuj
Witam mam pytanko. Czy istnieje mozliwosc wykonania tego projektu w technologii szkieletowej drewnianej

2013-06-19 07:58:38

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika 1nt3rn@ut@ z dnia 2013-06-18 14:22:02:

"Witam, piękny projekt. Chciałbym jednak zapytać o jedną rzecz. Czy istnieje możliwość wykonania tego projektu z dachem spadzistym? Pytam ponieważ ta drabina z boku budynku psuje cały efekt. Pytam , z pełną świadomością faktu, że okna na poddaszu musiałyby być znacznie węższe. Ewentualnie czy istnieje możliwość jakiegoś innego rozwiązania przy którym samo zastosowanie wspomnianej drabiny nie byłoby konieczne.

Pozdrawiam i oczekuję odpowiedzi"

Zamiast drabiny można zrobić świetlik dachowy, który jednocześnie będzie wyłazem na dach. Dach spadzisty też można ewentualnie doprojektować, jak w projektach podobnych - York, Seul, czy Malmo. Zmianę dachu może wprowadzić lokalny architekt w ramach adaptacji.

2013-06-18 14:22:02

1nt3rn@ut@ napisał(a):

cytuj
Witam, piękny projekt. Chciałbym jednak zapytać o jedną rzecz. Czy istnieje możliwość wykonania tego projektu z dachem spadzistym? Pytam ponieważ ta drabina z boku budynku psuje cały efekt. Pytam , z pełną świadomością faktu, że okna na poddaszu musiałyby być znacznie węższe. Ewentualnie czy istnieje możliwość jakiegoś innego rozwiązania przy którym samo zastosowanie wspomnianej drabiny nie byłoby konieczne.

Pozdrawiam i oczekuję odpowiedzi

2013-03-13 09:46:03

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika cZarna z dnia 2013-02-19 16:10:30:

"Czy będzie dostępne zdjęcia aranżacji wnętrza do tego projektu, myśle że jest to ważne przy wąskich i małych domach by móc uzmysłowić iż na takiej powierzchni naprawdę da sie swobodnie poruszać i żyć?"

Niestety, nie mamy wizualizacji wnętrz do tego domu. Parter to praktycznie jedna, otwarta przestrzeń, mocno doświetlona, co dodatkowo potęguje wrażenie większej przestrzeni. Pozostałe pomieszczenia też są wygodne i ustawne.

2013-03-11 13:27:54

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Robert z dnia 2013-02-17 17:15:27:

"Witam
Mam pytanie czy była by mozliwosc zeby bydenk od strony połnocnej nie miał okien ,dzieki czemu mógł bym sie odsunac od granicy działki 3m . Moja działka ma 16 m szerokosci i chciał bym miec wiecej miejsca od strony południowej zeby ewentualnie zrobic przejazd do dalszej czesci działki bo jest ona bardzo długa pozdrawiam "

Jeśli od północy wypadałaby ściana z klatką schodową, to można zrezygnować z okien z tej strony. Zmianę taką można wprowadzić na projekt w ramach adaptacji przez lokalnego architekta.

2013-02-19 16:10:30

cZarna napisał(a):

cytuj
Czy będzie dostępne zdjęcia aranżacji wnętrza do tego projektu, myśle że jest to ważne przy wąskich i małych domach by móc uzmysłowić iż na takiej powierzchni naprawdę da sie swobodnie poruszać i żyć?

2013-02-17 17:15:27

Robert napisał(a):

cytuj
Witam
Mam pytanie czy była by mozliwosc zeby bydenk od strony połnocnej nie miał okien ,dzieki czemu mógł bym sie odsunac od granicy działki 3m . Moja działka ma 16 m szerokosci i chciał bym miec wiecej miejsca od strony południowej zeby ewentualnie zrobic przejazd do dalszej czesci działki bo jest ona bardzo długa pozdrawiam

2012-09-07 12:37:10

BUGOVA napisał(a):

cytuj
i na parterze powiększyć lazienkę

2012-09-07 12:35:08

BUGOVA napisał(a):

cytuj
pokój na piętrze je za duży,można z niego zrobić spokojnie dwa

2012-07-18 16:56:45

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Wojciech z dnia 2012-07-18 08:43:23:

"Czy jest możliwość częściowego lub całkowitego podpiwniczenia tego budynku?"

Tak, można doprojektować podpiwniczenie. Schody umieszczone są w taki sposób, że pod nimi byłoby zejście do piwnicy. Zmianę taką może nanieść na projekt każdy uprawniony projektant lub nasze biuro. Podobnie, jak wyżej, prosimy wtedy o kontakt mailowy.

2012-07-18 08:43:23

Wojciech napisał(a):

cytuj
Czy jest możliwość częściowego lub całkowitego podpiwniczenia tego budynku?

2012-07-16 13:23:50

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika roman z dnia 2012-07-12 14:55:20:

"czy jest możliwość żeby dobudowali Państwo do projektu garaż?"

Oczywiście, możemy przygotować wersję tego projektu z garażem. Prosimy o kontakt mailowy w tej sprawie.

2012-07-12 14:55:20

roman napisał(a):

cytuj
czy jest możliwość żeby dobudowali Państwo do projektu garaż?

2012-06-18 16:07:04

marzenia napisał(a):

cytuj
małe jest piękne!

2011-08-31 18:34:35

Kawa napisał(a):

cytuj
Na pewno wybierzemy ten projekt. Jest piękny! Bardzo chcieliśmy znaleźć coś innego niż dom stylizowany na polski dworek. Już mam awersję do frontowych kolumn. Ten dom jest wprost doskonały jak dla mnie!

2011-08-24 13:10:37

Kinga napisał(a):

cytuj
Piękna bryła, przejrzysty projekt i wygoda, czego chcieć więcej. Faktycznie domy z płaskim dachem nie były długo popularne ale myślę że właśnie wracają w wielkim stylu!

2011-07-31 15:49:57

sylwia napisał(a):

cytuj
Nas też interesuje ten projekt. Jeżeli ktoś go buduje to bardzo proszę o kontakt. pozdrawiam

2011-06-27 10:13:15

Ja88 napisał(a):

cytuj
Witam, czy posiadają Państwo wycenę kosztów budowy tego domu? Bardzo interesuje mnie ten projekt. Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam.

2011-06-22 10:20:35

Małgorzata71 napisał(a):

cytuj
Tottori ma wszystkie elementy, o których myślałam pod kątem nowoczesnego domu. U nas (w PL) często domy z płaskim dachem kojarzone jeszcze są z budownictwem przemysłowym albo użytku publicznego. Ten projekt podkreśla, że to alternatywa dla nowoczesnego budownictwa rodzinnego. Ochy i achy :)

Copyright 2009 Lipińscy. Projekty domów jednorodzinnych. Polityka prywatności.

Promocja
zamów bezpłatny katalog
Okładka Ciepłe Domy 1 (32) 2016
zamów bezpłatny katalog
[x]