Projekt Nokia II DCB84a, Dom Nokia II, Projekty domów Nokia II


Promocja mikołajkowa - projekt pod choinkę 500 zl taniej

Nasi architekci odpowiedzą na twoje pytania

  • 71 354 59 49
  • oraz:
  • 883 909 409

Właściwości projektu

 
Powierzchnia użytkowa: 119,86 m²
 + pow. garażu: 30,00 m²
 + pow. pom.pomocniczego: 3,70 m²
 + pow. kotłowni: 3,75 m²
Powierzchnia netto: 157,31 m²
Powierzchnia zabudowy: 200,28 m²
Minimalna szerokość działki: 27,00 m
Kubatura: 862 m³
Wysokość kalenicy: 4,70 m
Kąt nachylenia dachu: 1,2 °
Zapotrzebowanie
energetyczne:
EUco = 20,06 kWh/(m²rok)
EP spełnia nowe wymagania WT
Dom Energooszczędny
Szacunkowe koszty realizacji domu do stanu developerskiego od: 341 600 zł więcej informacji >>>
Bezpłatna wycena domu w systemie Wolf Haus
Szacunkowe roczne koszty ogrzewania domu: 765,80 zł więcej informacji >>>

Opis

Ukryj
Wygodny, parterowy dom energooszczędny, o prostej, nowoczesnej bryle. Wnętrze kryje funkcjonalną kuchnię z miejscem na stół, obok kuchni zlokalizowano spiżarnię. Zaprojektowano także trzy sypialnie, w tym jedna z własną łazienką i garderobą oraz jedną wspólną, wygodną łazienkę, z wydzielonym miejscem na pralkę. Z przodu domu znajduje się garaż na dwa stanowiska, z pomieszczeniem gospodarczym oraz kotłownią. Dzięki takiej lokalizacji garażu, dom można wybudować na węższej działce, niż gdyby garaż dostawiono przy elewacji bocznej budynku.

Ten projekt zawiera projekt instalacji rekuperacji!
Zapytaj o bezpłatną wycenę systemu rekuperacji.

UWAGA!
Projekt może wymagać nieznacznej korekty związanej z szerokością garażu, ze względu na obowiązujące od grudnia 2018r. zmiany rozporządzenia w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Zmiany wprowadzamy bezpłatnie przed wysyłką projektu.
Prosimy o kontakt z biurem w celu ustalenia szczegółów i terminu realizacji zamówienia.
Tylko w grudniu projekt domu pod choinkę 500 zł taniej!Tylko w grudniu projekt domu pod choinkę 500 zł taniej!

 

Rzuty

Ukryj

Parter

Nokia II
1.1 Wiatrołap: 5,51 m²   oraz 1.15 Podest: 2,97 m²  
1.2 Komunikacja: 10,20 m²     1.16 Taras: 53,17 m²  
1.3 Kuchnia: 14,81 m²     1.17 Podest: 1,80 m²  
1.4 Spiżarnia: 2,84 m²        
1.5 Salon: 36,59 m²        
1.6 Pokój: 10,19 m²        
1.7 Pokój: 10,24 m²        
1.8 Pokój: 14,06 m²        
1.9 Garderoba: 4,85 m²        
1.10 Łazienka: 3,30 m²        
1.11 Łazienka: 7,27 m²        
1.12 Kotłownia: 3,75 m²        
1.13 Pom.pomocnicze: 3,70 m²        
1.14 Garaż: 30,00 m²        

System rekuperacji

Skorzystaj z rabatu 500 zł na kompleksową usługę montażu systemu rekuperacji od firmy Rekuperatory.pl. Voucher uprawniający do rabatu otrzymasz razem z zakupionym projektem. Zapoznaj się z regulaminem promocji.

Wypełnij formularz i zamów bezpłatną i niezobowiązującą wycenę na kompletny system rekuperacji do tego projektu.

Poniższe dane zbierane są przez Administratora Danych firmę Roha Group Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Rudzkiej 9-11. Zostałem/-am poinformowany/-a o przysługującym mi prawie dostępu do swoich danych, prawie do ich poprawiania oraz usuwania. Swoje dane osobowe podaję dobrowolnie.

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu i przedstawienia zamówionej oferty na zasadach określonych w regulaminie serwisu rekuperatory.pl
 Wyrażam zgodę na otrzymanie drogą elektroniczną na podany adres email oraz nr telefonu informacji handlowych i marketingowych ze świata rekuperacji na zasadach określonych w regulaminie serwisu rekuperatory.pl. Zgoda ta jest dobrowolna.

Bezpłatny katalog Domy Gotowe nr 22

 

Komentarze (43)

 
Dodaj komentarz
Captcha Image

2016-08-07 17:30:51

tomasz napisał(a): cytuj

witam.pytanie moje jest nastepujace.czy da sie wydluzyc cala sciane domu od strony salonu,poprzez pokoje do konca domu o okolo 1/5-2 metry.calosc dzialki wtedy 27,6m na 28,4 m.dziekuje

2016-02-18 15:26:56

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Pokoje mają wymiary 419x248 cm i 421x248 cm.
Prosimy o kontakt bezpośredni: biuro@lipinscy.pl.
Prześlemy szczegółowe rysunki.

2016-02-18 12:27:16

starebielice2 napisał(a): cytuj

Bardzo proszę o informację jaką długość i szerokość mają dwa pokoje 1.6 i 1.7.

2016-02-17 14:20:28

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Powierzchnia brutto dachu bez attyk to 187 mkw.

2016-02-17 10:26:34

starebielice2 napisał(a): cytuj

Czy można się dowiedzieć jaka powierzchnię dachu ma ten dom.

2015-10-26 08:36:23

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Można zamówić taki projekt. Szczegóły: biuro@lipinscy.pl.
Zmiany można wprowadzić również u lokalnego architekta w ramach adaptacji.

2015-10-25 19:14:47

Martaa napisał(a): cytuj

Czy można zamówić ten projekt w technologii keramzytowej z instalacją pompy ciepła powietrze-woda i ogrzewaniem podłogowym na całej powierzchni domu?

2015-10-08 09:29:52

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Tak. W ofertach dodatkowych są opcje wycen realizacji w systemie szkieletowym: Buduj EKO, Domy gotowe i wyceń dom energooszczędny.

2015-10-07 22:59:36

kars napisał(a): cytuj

Czy istnieje mozliwosc przerobienia projektu tak aby dom byl wykonany jako dom szkieletowy?

2015-09-29 16:19:48

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Niestety nie mamy zdjęć. Dach jest dachem płaskim.

2015-09-11 12:37:46

Adrian Głód napisał(a): cytuj

Czy mają państwo zdjęcia wybudowanego domu i czy dach jest dachem zagłębionym czy płaskim

2015-05-04 08:55:32

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Możemy wydać bezpłatną zgodę i zmianę może wprowadzić lokalny architekt w ramach adaptacji. Szczegóły: biuro@lipinscy.pl

2015-05-01 09:49:36

Ania napisał(a): cytuj

Witam czy w projekcie zamiast garażu murowanego, można zastosować garaż blaszany o elewacji jak murowany? Widziałam juz takie projekty, w ten sposob można obniżyć koszty budowy. Jakie są ewentualne koszty takiej zmiany?

2015-04-16 11:46:29

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Niestety nie możemy udostępniać takich danych. Być może tutaj ktoś z inwestorów podzieli się doświadczeniami?

2015-04-14 10:09:38

Piotr napisał(a): cytuj

Witam,

Bierzemy mocno ten projekt pod uwagę. Czy macie Panstwo informacje czy ten projekt został sprzedany w województwie kujawsko - pomorskim?

2015-02-10 08:43:38

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Pani Ewo, jak najbardziej można wprowadzić takie zmiany np. na etapie adaptacji.

2015-02-09 23:22:44

ewa dyrala napisał(a): cytuj

witam,mam pytanie? czy jest możliwość małej korekty projektu? tak żeby łazienkę 1.11 wstawic w miejsce pokoju 1.7 chodzi o to aby w łazience było okno,a w miejsce łazienki zrobić garderobę.I czy można zmienić układ okien? np.w kuchni zrobić tradycyjne pozdrawiam ewa

2014-08-06 12:47:27

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Opis technologii znajduje się w panelu po lewej stronie w zakładce Technologia. Możliwa jest realizacja w technologii szkieletowej ale należałoby zlecić to firmie specjalizującej się w takich rozwiązaniach.

W celu uzyskania kosztów prosimy o kontakt bezpośrednio z biurem: biuro@lipinscy.pl.

2014-08-05 15:24:42

Darek napisał(a): cytuj

Witam. W jakiej technologi są zbudowane ściany tego projektu ewentualnie czy istnieje możliwość zmiany technologii z murowanej na szkieletową lub podobną.

Jaki jest szacunkowy koszt robocizny ww projektu?

2014-07-11 14:38:02

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Takie zmiany są możliwe, jednak zwiększają one koszty projektu. Po szczegóły prosimy o kontakt na biuro@lipinscy.pl

2014-06-27 20:13:00

krzys napisał(a): cytuj

Witam
Czy istnieje możliwość wydłużenia garażu o ok. 1 m dla zwiększenia pomieszczeń1.12 i 1.13 oraz czy są możliwe zmiany ilości i usytuowania okien i drzwi? Czy taka zmiana jest możliwa oraz czy jest to związane z dodatkowymi kosztami projektu.

2014-06-18 12:37:44

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Po odjęciu garażu i obróceniu domu o 90 stopni, można by było zmieścić dom na działce 21x44m.

2014-06-16 23:39:36

dawid napisał(a): cytuj

Czy taki dom mozna zmiescic na dzialce 21x44m ?

2014-06-11 12:19:03

Magdalena B. napisał(a): cytuj

Piękny, funkcjonalny dom, moje marzenie............ może kiedyś będzie realne!!!!!!

2014-04-01 13:08:13

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Cardi z dnia 2014-03-31 11:47:18:

"Witam
Czy mozna zrobic w tym domu piwnice w piwnicy sauna, sala na bilard i jedno lub dwa pomieszczenia gospodarcze np na kotlownie i rekuperator ? "

Można wprowadzić taką zmianę z zejściem np. z garażu.

2014-03-31 11:47:18

Cardi napisał(a): cytuj

Witam
Czy mozna zrobic w tym domu piwnice w piwnicy sauna, sala na bilard i jedno lub dwa pomieszczenia gospodarcze np na kotlownie i rekuperator ?

2014-03-14 09:40:19

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Tomasz z dnia 2014-02-20 19:21:43:

"Ja mam pytanie ile taki dom wyjdzie finansowo już do zamieszkania na" gotowo" ?"

O koszt realizacji "pod klucz" można pytać w zakładce OFERTY DODATKOWE - Domy Gotowe- budowa domu wypełniając formularz z zapytaniem do konkretnej firmy wykonawczej.

2014-02-20 19:21:43

Tomasz napisał(a): cytuj

Ja mam pytanie ile taki dom wyjdzie finansowo już do zamieszkania na" gotowo" ?

2014-01-29 14:53:02

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika FP z dnia 2014-01-21 22:13:38:

"czy mozna ominac zapisy wz-ki, ktore nakazuja dach dwuspadowy o kacie37-45 st. Jak sie to robi?"

Można wnioskować o zmianę Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego, ale jest to procedura długotrwała, kosztowna i nie gwarantuje powodzenia.
1. Z wnioskiem o sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego może wystąpić każdy. Nie jest to jednak wniosek w indywidualnej sprawie w rozumieniu kpa. , gdyż ma on charakter jedynie postulatywny. Rozpatrzenie takiego wniosku nie jest określone żadnym terminem.
2. Przyjęte wnioski mogą stać się przyczyną przystąpienia do sporządzania planu, z inicjatywą tą występuje jednak Prezydent.
3. Do wniosku należy załączyć:
- mapę ewidencyjną nieruchomości, której wniosek dotyczy
4. Pomocna w podjęciu decyzji może być koncepcja zagospodarowania terenu wykonana na
kopii mapy.

2014-01-21 22:13:38

FP napisał(a): cytuj

czy mozna ominac zapisy wz-ki, ktore nakazuja dach dwuspadowy o kacie37-45 st. Jak sie to robi?

2013-11-26 08:14:32

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika veroni z dnia 2013-11-24 22:48:09:

"Witam!
Bardzo proszę o szcunkowy koszt wybudowania tego domu.

Dziękuję
Pozdrawiam
Veroni"

Takie wyceny podajemy na karcie każdego projektu w ramce "właściwości projektu". Klikając na link "więcej informacji" można sprawdzić, jakie elementy zostały uwzględnione w wycenie i jakim sposobem została ona sporządzona. Dla tego projektu koszt realizacji do stanu deweloperskiego uwzględniający robociznę (w systemie gospodarczym rozumianym jako zlecenie poszczególnych robót kolejnym ekipom wykonawczym) został oszacowany na 341 600 zł netto.

2013-11-24 22:48:09

veroni napisał(a): cytuj

Witam!
Bardzo proszę o szcunkowy koszt wybudowania tego domu.

Dziękuję
Pozdrawiam
Veroni

2013-10-02 12:29:03

Lili napisał(a): cytuj

Ja dla takiego domu mógłbym się wyprowadzić! Nawet z Krakowa :D

2013-08-02 09:57:19

piotr napisał(a): cytuj

niestety mieszkam w krakowie a na taki dach nie dadzą mi pozwolenia.

2013-05-31 11:25:25

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika PawełR z dnia 2013-05-27 14:20:36:

"pokoik biurowy tak na pierwszy rzut oka można by wygospodarować z 1.8 Pokóju:14,06 m2 oraz z 1.9 Garderoby: 4,85 m2 przy jednoczesnej rezygnacji z 2 1.10 Łazienki: 3,30 m2 Tą przestrzeń można by podzielić na dwa pokoje."

Tak, to jest przykład wygospodarowania czwartego pokoju kosztem garderoby, łazienki i części sypialni 1.8. Trochę szkoda tych pomieszczeń, bo są bardzo przydatne, ale jeśli ktoś chciałby dodatkowy pokój, to owszem - taką zmianę można wprowadzić.

2013-05-31 11:23:41

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika k_aa z dnia 2013-05-12 17:36:11:

"Jak to jest z odwodnieniem dachu przy takiej konstrukcji? Gdzie należy poprowadzić rynny? Czy są widoczne? "

Odwodnienie dachów płaskich odbywa się poprzez rynny umieszczone przy ściance attykowej dachu, a rury spustowe są poprowadzone w ścianach, w warstwie izolacji i dlatego są niewidoczne.

2013-05-27 14:20:36

PawełR napisał(a): cytuj

pokoik biurowy tak na pierwszy rzut oka można by wygospodarować z 1.8 Pokóju:14,06 m2 oraz z 1.9 Garderoby: 4,85 m2 przy jednoczesnej rezygnacji z 2 1.10 Łazienki: 3,30 m2 Tą przestrzeń można by podzielić na dwa pokoje.

2013-05-12 17:36:11

k_aa napisał(a): cytuj

Jak to jest z odwodnieniem dachu przy takiej konstrukcji? Gdzie należy poprowadzić rynny? Czy są widoczne?

2013-03-26 09:27:18

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika witom z dnia 2013-03-23 22:35:42:

"Witam fajny projekt tylko czy da się w jakiś sposób wygospodarować 1 mały pokoik na "biurowy""

Raczej będzie trudno - jedyne kosztem któregoś z pokoi.

2013-03-23 22:35:42

witom napisał(a): cytuj

Witam fajny projekt tylko czy da się w jakiś sposób wygospodarować 1 mały pokoik na "biurowy"

2013-03-14 10:03:18

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Krzyś 76 z dnia 2013-02-28 08:59:06:

"Witam,
Czy podniesiona wyżej część budynku w części salonu oznacza, że salon ma wyżej poprowadzony strop niz reszta domu? Za odpowiedź z góry dziękuję."

Tak, nad salonem strop jest położony wyżej o 30 cm w stosunku do reszty domu i wynosi 3,18m.

2013-02-28 08:59:06

Krzyś 76 napisał(a): cytuj

Witam,
Czy podniesiona wyżej część budynku w części salonu oznacza, że salon ma wyżej poprowadzony strop niz reszta domu? Za odpowiedź z góry dziękuję.

2013-01-31 12:41:27

Teodor napisał(a): cytuj

Niesłychanie fajny dom - bardzo dobre rozlokowanie pomieszczeń i do tego duży garaż 2 stanowiskowy - i na deser piękna nowoczesna bryła:) Problemem jest to ktory wariant kolorystyczny wybrać:)

Hormann promocja 2018 RenoMaticLight