Projekt Lucia II DCB88a, Dom Lucia II, Projekty domów Lucia II


Zamów bezpłatny katalog Domy Gotowe 21

Nasi architekci odpowiedzą na twoje pytania

  • 71 354 59 49
  • oraz:
  • 883 909 409

Właściwości projektu

 
Powierzchnia użytkowa: 94,29 m²
 + pow. garażu: 18,33 m²
 + pow. kotłowni: 6,81 m²
Powierzchnia netto: 119,43 m²
Powierzchnia zabudowy: 150,50 m²
Minimalna szerokość działki: 24,10 m
Kubatura: 726 m³
Wysokość kalenicy: 6,66 m
Kąt nachylenia dachu: 28,0 °
Zapotrzebowanie
energetyczne:
EUco = 23,16 kWh/(m²rok)
EP spełnia nowe wymagania WT
Dom Energooszczędny
Szacunkowe koszty realizacji domu do stanu developerskiego od: 260 400 zł więcej informacji >>>
Bezpłatna wycena domu w systemie Wolf Haus
Szacunkowe roczne koszty ogrzewania domu: 695,53 zł więcej informacji >>>

Opis

Ukryj
Piękny parterowy domek z garażem, który w urokliwej i dość tradycyjnej bryle kryje energooszczędne rozwiązania pozwalające na znaczne oszczędności na ogrzewaniu. To przykład na to, że można mieszkać nowocześnie i jednocześnie przy zachowaniu stylistyki tradycyjnego dworku. Pięknie prezentuje się zadaszony taras ogrodowy, który pomieści z powodzeniem duży stół na rodzinne biesiady.

Ten projekt zawiera projekt instalacji rekuperacji!
Zapytaj o bezpłatną wycenę systemu rekuperacji.

W tym projekcie jako alternatywę można zastosować ogrzewanie na paliwo stałe.

 

Rzuty

Ukryj

Parter

Lucia II
1.1 Wiatrołap: 4,16 m²   oraz 1.13 Podest: 4,11 m²  
1.2 Komunikacja: 8,25 m²     1.14 Taras: 13,60 m²  
1.3 Pokój: 11,75 m²     1.15 Podest: 2,64 m²  
1.4 Łazienka: 5,02 m²        
1.5 Pokój: 11,83 m²        
1.6 Pokój: 10,04 m²        
1.7 Łazienka: 2,93 m²        
1.8 Pokój dzienny: 25,13 m²        
1.9 Kuchnia: 10,89 m²        
1.10 Garderoba: 4,29 m²        
1.11 Garaż: 18,33 m²        
1.12 Kotłownia: 6,81 m²        

System rekuperacji

Skorzystaj z rabatu 500 zł na kompleksową usługę montażu systemu rekuperacji od firmy Rekuperatory.pl. Voucher uprawniający do rabatu otrzymasz razem z zakupionym projektem. Zapoznaj się z regulaminem promocji.

Wypełnij formularz i zamów bezpłatną i niezobowiązującą wycenę na kompletny system rekuperacji do tego projektu.

Poniższe dane zbierane są przez Administratora Danych firmę Roha Group Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Rudzkiej 9-11. Zostałem/-am poinformowany/-a o przysługującym mi prawie dostępu do swoich danych, prawie do ich poprawiania oraz usuwania. Swoje dane osobowe podaję dobrowolnie.

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu i przedstawienia zamówionej oferty na zasadach określonych w regulaminie serwisu rekuperatory.pl
 Wyrażam zgodę na otrzymanie drogą elektroniczną na podany adres email oraz nr telefonu informacji handlowych i marketingowych ze świata rekuperacji na zasadach określonych w regulaminie serwisu rekuperatory.pl. Zgoda ta jest dobrowolna.

Bezpłatny katalog Domy Gotowe nr 22

 

Komentarze (39)

 
Dodaj komentarz
Captcha Image

2018-09-18 08:08:39

Lipińscy Domy napisał(a): cytuj

Można wprowadzić taką zmianę w ramach adaptacji - trzeba doprojektować kominy wentylacyjne.

2018-09-17 22:12:26

Dagmara Mikulska napisał(a): cytuj

Witam.Czy można zastąpić rekuperator wentylacja grawitacyjna?

2018-01-14 11:25:31

andzka napisał(a): cytuj

Witam czy stawiał ktoś z Państwa ten domek i jest w stanie powiedzieć ile wyniósł faktyczny koszt postawienia domku?stan surowy zamknięty? proszę o odpowiedź na maila ania.zaglewska@wp.pl

2016-12-06 08:12:13

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Wystarczy zmniejszyć grubość izolacji lub ścian. Można to zrobić u architekta adaptującego.

2016-12-04 17:57:46

Marian napisał(a): cytuj

Powierzchnie zabudowy na działce mam do 150 m2, w jaki sposób można zgubic te 0,05 metr 2

2016-10-05 11:48:37

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Zapraszamy zainteresowanych do grupy na Facebooku:
https://www.facebook.com/groups/186538838419755/

2015-08-12 14:22:10

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Koszty są obliczane na podstawie cennika Sekocenbud.
Trudno szacunkowo ocenić różnicę w kosztach realizacji.

2015-07-14 08:25:58

Anna napisał(a): cytuj

Jakie są szacunkowe koszty realizacji domu do stanu developerskiego na dzień dzisiejszy? i jak podwyższy się koszt budowy domu po wydłużeniu pomieszczenia gospodarczego i salonu(kosztem tarasu) do jednej bryły?
dziękuję za odpowiedź

2015-02-11 08:54:12

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Tak, można powiększyć garaż.

2015-02-10 20:59:39

Michał napisał(a): cytuj

Czy istnieje możliwość zmiany garażu na dwustanowiskowy?

2014-12-09 14:40:44

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Można wydłużyć salon oraz garaż.
Można również przeprojektować salon, i kuchnię.
W celu uzyskania wyceny zmian prosimy o kontakt: biuro@lipinscy.pl

2014-12-09 13:53:40

krzychu napisał(a): cytuj

czy można wydłużyć salon i garaż / kotłownię - tak, żeby cały dom był w kształcie prostokąta o szerokości takiej, jak w części sypialnianej?

2014-12-09 11:22:33

aga napisał(a): cytuj

witam
czy można wydłużyć salon kosztem tarasu tak, by kończył się równo z pokojami? i dodatkowo w miejscu kuchni zrobić pokój, a w salonie zlokalizować aneks kuchenny?

2014-12-01 08:44:26

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Tak, można przeprojektować dach.

2014-11-30 21:45:45

parolek85 napisał(a): cytuj

Czy mozna zmienić dach w tym domu z koperty na dwuspadzisty

2014-01-29 15:04:05

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Jest dostępna wersja bez garażu Lucia DCB88. Wersje projektów można odnaleźć na karcie projektu obok nazwy projektu pod hasłem "zobacz wersje projektu". W nawiasie podana jest ilość wersji.

2014-01-22 11:49:55

aneta napisał(a): cytuj

Witam
mam pytanie czy dostępny jest ten projekt ale bez garażu??

2014-01-02 18:02:02

Ania Ż napisał(a): cytuj

Jesteśmy bardzo zainteresowani tym projektem. Ciekawi jesteśmy realizacji więc jeśli ktoś buduje Lucię II to prosimy o zdjęcia i informacje o ewentualnych przeróbkach które zostały wprowadzone.

2013-12-31 13:49:55

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Joanna z dnia 2013-12-30 21:02:22:

"Witam. Warunki zabudowy na mojej działce przewidują minimalny kąt dachu 43stopnie .Czy jest możliwość przeprojektowania dachu w projekcie lucia do kąta 43stopnie?"

Jest taka możliwość.

2013-12-30 21:02:22

Joanna napisał(a): cytuj

Witam. Warunki zabudowy na mojej działce przewidują minimalny kąt dachu 43stopnie .Czy jest możliwość przeprojektowania dachu w projekcie lucia do kąta 43stopnie?

2013-12-30 10:49:02

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Dawid z dnia 2013-12-28 20:27:51:

"Witam lucia z garazem i kotlownia mi sie podoba acz kolwiek denerwuje mnie zadaszony taraz i te slupy podpierajace cala konstrukcje jest to dodatkowy spory koszt realizacji budowy, Dlatego takie pytanie czy jest mozliwosc przeprojektowania tego tarasu w taki sposob aby nie byl zadaszony a poprostu dach zeby byl w jednym spadzie tak jak prawa czy lewa strona dachu domu "

Jest możliwość rezygnacji z zadaszenia nad tarasem.

2013-12-28 20:27:51

Dawid napisał(a): cytuj

Witam lucia z garazem i kotlownia mi sie podoba acz kolwiek denerwuje mnie zadaszony taraz i te slupy podpierajace cala konstrukcje jest to dodatkowy spory koszt realizacji budowy, Dlatego takie pytanie czy jest mozliwosc przeprojektowania tego tarasu w taki sposob aby nie byl zadaszony a poprostu dach zeby byl w jednym spadzie tak jak prawa czy lewa strona dachu domu

2013-12-27 12:01:30

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika monika sz z dnia 2013-12-22 23:07:41:

"witam
bardzo mnie interesuje ten projekt.czy moglabym otrzymac zestawienie materialow na stan surowy zamkniety?"

Zestawienie materiałów można zakupić w cenie 86,10 zł.

2013-12-22 23:07:41

monika sz napisał(a): cytuj

witam
bardzo mnie interesuje ten projekt.czy moglabym otrzymac zestawienie materialow na stan surowy zamkniety?

2013-11-25 07:48:56

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Wysokość do okapu wynosi 3,18 m.

2013-11-20 20:47:51

Mariusz napisał(a): cytuj

Jaka wysokość jest przewidziana pod okap dachu w tym projekcie?

2013-10-08 09:39:59

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Mariusz z dnia 2013-10-06 06:50:40:

"Czy projekt można zmodyfikować tak żeby dom zmieścił się na działce o szerokości 23m"

To będzie dość proste - wystarczy w którejś ze ścian bocznych zlikwidować okna i drzwi - albo w garażu i pomieszczeniu gospodarczym, albo w łazience. Wtedy odległość od granicy działki do ściany może się zmniejszyć do 3m i dom zmieści się na działce 23 m.

2013-10-06 06:50:40

Mariusz napisał(a): cytuj

Czy projekt można zmodyfikować tak żeby dom zmieścił się na działce o szerokości 23m

2013-09-03 08:09:08

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika mike32 z dnia 2013-09-02 19:57:35:

"A czy można więźbe prefabrykowaną zastąpić tradycyjną i zrobić strop z terivy bądź lany?"

Teoretycznie można, ale rozpiętości dachu są na tyle duże, że będą wtedy konieczne dodatkowe ściany nośne wewnątrz domu. Zmianę taką może wprowadzić lokalny architekt w ramach adaptacji.

2013-09-02 19:57:35

mike32 napisał(a): cytuj

A czy można więźbe prefabrykowaną zastąpić tradycyjną i zrobić strop z terivy bądź lany?

2013-09-02 09:31:33

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika mike32 z dnia 2013-09-01 13:41:36:

"czy w tym projekcie stop jest z terivy czy połączony z więźbą prefabrykowaną i czy można w garażu zamontować wyłaz na poddasze?"

W tym projekcie strop jest drewniany i jest częścią więźby prefabrykowanej. W garażu można zamontować właz na poddasze, aczkolwiek jest tam mało miejsca, z uwagi na elementy konstrukcji dachu i rekuperację.

2013-09-01 13:41:36

mike32 napisał(a): cytuj

czy w tym projekcie stop jest z terivy czy połączony z więźbą prefabrykowaną i czy można w garażu zamontować wyłaz na poddasze?

2013-08-30 09:35:14

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika lukas z dnia 2013-08-29 19:47:59:

"Czy przy obecnym projekcie z jednym kominem dom moze byc ogrzewany paliwami stałymi? I czy można poszerzyć dom o metr i wydłużyć o 50cm?"

Kotłownia jest na tyle duża, że można zastosować piec na paliwo stałe. Natomiast zmiana gabarytów domu z dachem wielospadowym jest raczej skomplikowana i o ile poszerzenie (w prawo, lewo) o 1 m jest prostsza, to wydłużenie w stronę ogrodu będzie się wiązało z ponownym przeprojektowaniem więźby dachowej, bo zmienią się rozstawy konstrukcyjne.

2013-08-30 09:14:16

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika vip42 z dnia 2013-08-27 17:35:19:

"Rozumiem ideę jednego komina ale czy przy tej wersji Lucii w salonie teraz nie będzie zbyt ciemno? jedyne światło docierać będzie przez zadaszony taras lub oddaloną kuchnię... czy nie lepiej garaż "przenieść" na drugą stronę - tę z łazienką?"

W tym projekcie drzwi tarasowe mają 3,4 m długości, więc ściana ta jest niemal cała przeszklona. Na pewno będzie tam sporo światła, dodatkowo jeszcze wspomagane przez okno w kuchni. Nie ma natomiast przeszkód, by zrobić wersję z garażem z drugiej strony. Zmianę taką może wprowadzić lokalny architekt w ramach adaptacji, lub nasza pracownia na zamówienie.

2013-08-29 19:47:59

lukas napisał(a): cytuj

Czy przy obecnym projekcie z jednym kominem dom moze byc ogrzewany paliwami stałymi? I czy można poszerzyć dom o metr i wydłużyć o 50cm?

2013-08-27 17:35:19

vip42 napisał(a): cytuj

Rozumiem ideę jednego komina ale czy przy tej wersji Lucii w salonie teraz nie będzie zbyt ciemno? jedyne światło docierać będzie przez zadaszony taras lub oddaloną kuchnię... czy nie lepiej garaż "przenieść" na drugą stronę - tę z łazienką?

2013-08-16 12:04:06

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Sylwek.H z dnia 2013-08-15 16:13:47:

"Witam:mam pytanko jest możliwość wykorzystanie poddasza i czy będą większe koszty do projektu,pozdrawiam
"

Możemy na zamówienie zrobić taką wersję z użytkowym poddaszem. Schody prawdopodobnie będą musiały być usytuowane w salonie. Jeśli będzie Pan zainteresowany takim projektem, prosimy o kontakt bezpośredni, abyśmy mogli ustalić koszty przeprojektowania.

2013-08-15 16:13:47

Sylwek.H napisał(a): cytuj

Witam:mam pytanko jest możliwość wykorzystanie poddasza i czy będą większe koszty do projektu,pozdrawiam

2013-05-08 10:21:10

Nina napisał(a): cytuj

Super dom. Szkoda tylko, że na moją działkę się nie zmieści. I tak wybieram Lucię, ale bez garażu.
Obydwie wersję są przepiękne.

Hormann BiSecur