Projekt Cavalino II LMB77a, Dom Cavalino II, Projekty domów Cavalino II

bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

Nasi architekci odpowiedzą na twoje pytania

  • 71 354 59 49
  •  
  • oraz: 883 909 409
Szukaj w serwisie

Znajdź projekty domów jednorodzinnych

Wybierz typ domu Typ domu:
Wybierz właściwości projektu Powierzchnia użytkowa
Dodatkowe atrybuty:
Drukuj kartę projektu Poleć znajomemu
  
Powierzchnia użytkowa: 67,77 m2
Powierzchnia netto: 67,77 m2
Powierzchnia zabudowy: 88,74 m2
Minimalna szerokość działki: 18,60 m
Kubatura: 386 m3
Wysokość kalenicy: 5,20 m
Kąt nachylenia dachu: 20,0 °
Zapotrzebowanie
energetyczne:
EUco = 64,46 kWh/(m2rok)
EP spełnia nowe wymagania WT

Szacunkowe koszty realizacji domu do stanu developerskiego od: 144 200 zł więcej informacji >>>
Szacunkowe roczne koszty ogrzewania domu: 1 391,35 zł więcej informacji >>>
Przytulny dom parterowy, warta rozważenia propozycja dla seniorów lub niewielkiej rodziny. Mieszkańcy mają do dyspozycji funkcjonalny parter, podzielony na doświetlony salon z kominkiem i aneksem kuchennym i miejscem na stół, dwie sypialnie, łazienkę i pomieszczenie gospodarcze z kotłem gazowym. Niewielkie rozmiary domu czynią go zarówno tanim w budowie, jak i ekonomicznym w późniejszej eksploatacji. Ładna, proporcjonalna bryła, przekryta prostym, dwuspadowym dachem, pięknie wpisze się w każdy krajobraz. Ozdobą domu jest zadaszony taras, idealne miejsce do spędzania czasu na świeżym powietrzu.

Projekt instalacji rekuperacji dla tego domu dostępny w cenie 300 zł netto.
Zapytaj o bezpłatną wycenę systemu rekuperacji.

Parter

Cavalino II
1.1 Wiatrołap: 3,27 m2  
1.2 Komunikacja: 8,21 m2  
1.3 Pokój: 9,82 m2  
1.4 Łazienka: 5,28 m2  
1.5 Pokój: 10,74 m2  
1.6 Pom.gosp.: 4,17 m2  
1.7 Pokój dzienny: 19,93 m2  
1.8 Kuchnia: 6,35 m2  
oraz
 
 
 
 
 
 
 
1.9 Podest: 4,86 m2  
1.10 Podest: 1,51 m2  
1.11 Taras: 12,58 m2  
1.12 Podest: 1,51 m2  
  
  
  
  

System rekuperacji

Zamów bezpłatną wycenę systemu rekuperacji wysyłając poniższy formularz, a przy podpisaniu umowy na wykonanie systemu w firmie Rekuperatory.pl otrzymasz gratis 2 komplety najnowszej generacji filtrów G4 i F7 o podwyższonej klasie filtracji.

Informujemy, że podane tu dane zbierane są na potrzeby ROHA GROUP Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, 54-427 Wrocław, ul. Rudzka 9-11 dla potrzeb wykonania oferty handlowej. Zapewniamy, że ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych oraz prawo do ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne. Podając swoje dane osobowe w formularzu potwierdza Pani/Pan ich autentyczność i zgodność ze stanem faktycznym oraz wyraża Pani/Pan zgodę na gromadzenie tych danych przez ROHA GROUP Sp. z o.o. w bazie danych.

 Zgadzam się na przetwarzanie moich danych w przez Roha Group Sp. z o.o. w celach promocyjno-marketingowych.
 Zgadzam się na przesyłanie na podany adres elektroniczny informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dn. 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.


Bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

 

Komentarze (15)

 
Dodaj komentarz
Captcha Image


2016-11-28 08:22:35

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika alicja z dnia 2016-11-25 19:19:37:

"Mam pytanie, czy w miejscu kotłowni mozna zrobić łazienkę, a łazienki kotłownię z drzwiami na zewnątrz?"

Można wprowadzić taką zmianę.

2016-11-25 19:19:37

alicja napisał(a):

cytuj
Mam pytanie, czy w miejscu kotłowni mozna zrobić łazienkę, a łazienki kotłownię z drzwiami na zewnątrz?

2016-09-15 15:47:48

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można zmienić dom na weekendowy w ramach adaptacji u lokalnego architekta.
Możemy również my nanieść poprawki - szczegóły: biuro@lipinscy.pl

2016-09-15 13:31:49

ewuska napisał(a):

cytuj
Bardzo proszę o informacje, czy projekt - Cavalino można zamówić jako zabudowę letniskową? - ogranicza mnie mpzp, w którego treści jest zapis, że na terenach zabudowy letniskowej (do 90m powierzchni zabudowy i wysokość do 8 m ) zakazuje się realizacji zabudowy mieszkaniowej.

2016-07-19 10:27:47

ewuska napisał(a):

cytuj
Świetny projekt - Cavalino. Czy można go zamówić jako zabudowę letniskową? - ogranicza mnie mpzp, w którego treści jest zapis, że na terenach zabudowy letniskowej (do 90m powierzchni zabudowy i wysokość do 8 m ) zakazuje się realizacji zabudowy mieszkaniowej.

2013-01-02 09:48:05

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika romano z dnia 2013-01-01 17:34:22:

"czy jest szansa przystosować ten dom do NF15 – EUco ≤ 15 kWh/(m2*rok) – i czy to by dużo podrożyło budowę??"

Nie ma możliwości uzyskać w tym projekcie EUco < 15 kWh/m2.rok. Uzyskać standard pasywny jest naprawdę bardzo trudno. Dodatkowo ten projekt jest zbyt mały, aby uzyskać odpowiedni współczynnik kubatury do powierzchni przegród zewnętrznych.

2013-01-02 09:30:33

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Lipinscy_Domy z dnia 2013-01-02 09:00:12:

"Można poszerzyć kotłownię o około 30 cm, bo tyle potrzeba do uzyskania 2 m szerokości kotłowni. Zwiększenie kotłowni spowoduje zmniejszenie pokoju 1.5 i łazienki 1.4 o te 30 cm. Taką zmianę bez problemu na projekt może nanieść każdy uprawniony projektant w ramach adaptacji, a nasze biuro wystawi bezpłatną zgodę."

Mamy gotowy projekt (Cavalino), w którym właśnie salon jest powiększony o część zadaszonego tarasu. Natomiast okno narożne może wprowadzić na projekt lokalny architekt w ramach adaptacji.

2013-01-02 09:00:12

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika romano z dnia 2012-12-29 16:01:05:

"Bardzo ładny dom, zastanawiam się czy można o metr poszerzyć kotłownię i korytarz. bo chciałbym mieć kotłownie na paliwo stałe z wejściem od zew strony"

Można poszerzyć kotłownię o około 30 cm, bo tyle potrzeba do uzyskania 2 m szerokości kotłowni. Zwiększenie kotłowni spowoduje zmniejszenie pokoju 1.5 i łazienki 1.4 o te 30 cm. Taką zmianę bez problemu na projekt może nanieść każdy uprawniony projektant w ramach adaptacji, a nasze biuro wystawi bezpłatną zgodę.

2013-01-01 17:34:22

romano napisał(a):

cytuj
czy jest szansa przystosować ten dom do NF15 – EUco ≤ 15 kWh/(m2*rok) – i czy to by dużo podrożyło budowę??

2012-12-31 01:04:38

izabela napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika romano z dnia 2012-12-29 16:01:05:

"Bardzo ładny dom, zastanawiam się czy można o metr poszerzyć kotłownię i korytarz. bo chciałbym mieć kotłownie na paliwo stałe z wejściem od zew strony"

ja oprocz kotlowni na paliwo stale i oczywiscie wejscia od zewnatrz chcialabym powiekszyc salon tak aby rzut budynku byl prostokatem a sciana ktora powstanie mialaby byc przeszkolna naroznikowo- czy taka opcja jest mozliwa?

2012-12-29 16:01:05

romano napisał(a):

cytuj
Bardzo ładny dom, zastanawiam się czy można o metr poszerzyć kotłownię i korytarz. bo chciałbym mieć kotłownie na paliwo stałe z wejściem od zew strony

2012-10-03 09:50:28

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Tirena z dnia 2012-09-28 00:05:20:

"Podoba mi się projekt, czy kąt nachylenia dachu może być 30-35 stopni. A mam takie pytanie czy macie Państwo projekt domu gdzie pokój dzienny znajdował by się na południowym zachodzie, a na taras wychodziło by się drzwiami, które byłyby dostępne zarówno z salonu, jak i z kuchni ( mam na myśli kuchnię otwartą, czyli tak zwany aneks. Rozmiary domu mi odpowiadają. Myślałam o Luccy ale boję się narożnych okien. Czy sypialnie nie powinny być od strony wschodniej?"

Wszystko zależy od tego, jak dom miałby być usytuowany na działce. Ma Pani na myśli, żeby pokój dzienny był od strony wejścia? Ten projekt można zmodyfikować tak, aby zamienić miejscami salon z aneksem i przenieść także taras w miejsce obecnej kuchni. W projekcie Lucca też można zamienić okna narożne na zwykłe - podobny projekt to także Filigranowy.
Kąt nachylenia dachu można zmienić, ale powinien to wykonać uprawniony projektant w ramach adaptacji. My w każdym bądź razie, oczywiście wyrazimy zgodę na takie zmiany.

2012-09-28 00:05:20

Tirena napisał(a):

cytuj
Podoba mi się projekt, czy kąt nachylenia dachu może być 30-35 stopni. A mam takie pytanie czy macie Państwo projekt domu gdzie pokój dzienny znajdował by się na południowym zachodzie, a na taras wychodziło by się drzwiami, które byłyby dostępne zarówno z salonu, jak i z kuchni ( mam na myśli kuchnię otwartą, czyli tak zwany aneks. Rozmiary domu mi odpowiadają. Myślałam o Luccy ale boję się narożnych okien. Czy sypialnie nie powinny być od strony wschodniej?

2012-06-06 23:02:04

jaroo napisał(a):

cytuj
ile wyniesie calkowity koszt budowy tego domku,do wprowadzenia sie?

2012-05-16 15:55:48

Urszula Toczek napisał(a):

cytuj
Uważam, że to całkiem fajna propozycja dla 3 osobowej rodziny. Niby mały, ale to i tak lepsza alternatywa niż mieszkanie wbloku często mniejsze i bez ogrodu.

Copyright 2009 Lipińscy. Projekty domów jednorodzinnych. Polityka prywatności.

Promocja
zamów bezpłatny katalog
Okładka Ciepłe Domy 1 (32) 2016
zamów bezpłatny katalog
[x]