PROMOCJA
ULUBIONE

Projekt domu

Atlanta 141,92m²

DCP241

 

Karta projektu Podziel się:

Opis projektu

Atlanta jest pięknym domem energooszczędnym, który został zaprojektowany na życzenie Inwestorów, którym bardzo podoba się projekt Sofia II, a chcieliby móc w nim wykorzystać poddasze. Dlatego stworzyliśmy Atlantę. Bardzo zależało nam na tym, aby dom można było zrealizować etapami – najpierw parter, a w razie potrzeby – także poddasze. Stąd też taki układ pomieszczeń, aby już na początku można było mieszkać wygodnie. Duża sypialnia, w której zmieszczą się spore szafy, posiada własne wyjście na taras. Jest w niej także na tyle miejsca, aby zmieściła się także toaletka, czy komody. Drugi pokój jest mniejszy, ale wystarczająco duży, aby pomieściło się w nim łóżko, biurko i regały. Może także pełnić rolę gabinetu, a w razie przyjazdu gości, będzie można ich w nim wygodnie umieścić. Ważne dla nas było także to, aby łazienka na parterze była na tyle duża, aby zmieściła wannę (lub jeśli ktoś woli prysznic) i pralkę. Kuchnia w Atlancie zyskała także spiżarnię, a w korytarzu, pod schodami jest miejsce na dużą szafę gospodarczą. Dla tych, którzy będą w ramach adaptacji chcieli zrobić piwnicę, w tym miejscu będzie można zrobić wejście do niej. Salon jest przestronny i jest w nim miejsce na duży stół jadalniany. Zaproponowane usytuowanie kanap pozwala na jednoczesne korzystanie z kominka i oglądanie telewizji. Okna w wykuszu mają parapety na wysokości około 50 cm, co sprawia, że siedząc na kanapach mamy widok na ogród. Na poddasze wchodzimy po schodach usytuowanych w wiatrołapie. Dzięki temu poddasze może być przeznaczone dla dorastających dzieci, a nawet na wynajem. Na górze znajdują się dwie wygodne sypialnie. W projekcie są przewidziane ścianki kolankowe z płyt gipsowo – kartonowych do wysokości 1,2 m. Można je także z powodzeniem zrobić mniejsze, np.: do 90 cm. Każda z sypialni ma własne identyczne garderoby. Jest także zaprojektowany schowek dostępny z korytarza, który może się nadawać na składzik bielizny, lub jakże wygodne miejsce do prasowania. Z sypialni można także zrobić przejście nad stryszek nad garażem. Nie ma tam zbyt wiele miejsca, ale taka dodatkowa przestrzeń zawsze się przyda, zwłaszcza jeśli zamontujemy dodatkowe okno połaciowe. Atlanta to dom energooszczędny, więc jego utrzymanie będzie nawet trzykrotnie tańsze.

Zapotrzebowanie Energetyczne

EUco = 24,67kWh/(m²rok)
EP = 60,31kWh/(m²rok)

Projekt zgodny z wt2021

Dowiedz się więcej  

Parter 115,30m2

Gotowy projekt domu Atlanta rzut Parter

115,30m2

1.1 Wiatrołap 7,44m2
1.2 Łazienka 4,71m2
1.3 Pokój 10,18m2
1.4 Komunikacja 6,46m2 (7,06m2)
1.5 Kuchnia 12,16m2
1.6 Spiżarnia 1,73m2
1.7 Salon, jadalnia 34,18m2
1.8 Pokój 14,79m2
1.9 Kotłownia 4,80m2
1.10 Garaż 18,85m2
1.11 Podest 6,52m2
1.12 Taras 26,27m2
1.13 Podest 3m2
1.1 Wiatrołap 7,44m2
1.2 Łazienka 4,71m2
1.3 Pokój 10,18m2
1.4 Komunikacja 6,46m2 (7,06m2)
1.5 Kuchnia 12,16m2
1.6 Spiżarnia 1,73m2
1.7 Salon, jadalnia 34,18m2
1.8 Pokój 14,79m2
1.9 Kotłownia 4,80m2
1.10 Garaż 18,85m2
1.11 Podest 6,52m2
1.12 Taras 26,27m2
1.13 Podest 3m2

Poddasze 50,27m2

Gotowy projekt domu Atlanta rzut Poddasze

50,27m2

2.1 Komunikacja 4,52m2
2.2 Łazienka 4,89m2 (6,38m2)
2.3 Schody 3,67m2
2.4 Garderoba 4,21m2 (7,25m2)
2.5 Pokój 11,46m2 (15,14m2)
2.6 Garderoba 2,92m2 (5,15m2)
2.7 Pokój 14,39m2 (19,11m2)
2.8 Garderoba 4,21m2 (7,25m2)
2.9 Strych 7,48m2 (24,24m2)
2.1 Komunikacja 4,52m2
2.2 Łazienka 4,89m2 (6,38m2)
2.3 Schody 3,67m2
2.4 Garderoba 4,21m2 (7,25m2)
2.5 Pokój 11,46m2 (15,14m2)
2.6 Garderoba 2,92m2 (5,15m2)
2.7 Pokój 14,39m2 (19,11m2)
2.8 Garderoba 4,21m2 (7,25m2)
2.9 Strych 7,48m2 (24,24m2)

Wymiary działki

Gotowy projekt domu Atlanta wymiary działki

Przekrój

Gotowy projekt domu Atlanta przekrój

Elewacje

Gotowy projekt domu Atlanta elewacja przód Gotowy projekt domu Atlanta elewacja lewa Gotowy projekt domu Atlanta elewacja tył Gotowy projekt domu Atlanta elewacja prawa

Działka

Grafika przedstawia minimalne wymiary działki. Aby sprawdzić, czy dom może być realizowany na konkretnej działce należy uzyskać Wypis i Wyrys z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego lub jeśli na danym terenie nie ma planu – Decyzję o warunkach zabudowy. Wszystkie projekty wymagają adaptacji do warunków miejscowych przez projektanta lokalnego.

Dowiedz się więcej  

Technologia projektu

Fundamenty - rozwiązanie o podwyższonej izolacji termicznej

Ściany zewnętrzne - Bloczek silikatowy 24 cm + wełna mineralna 20 cm

Strop - gęstożebrowy

Dach - tradycyjna więźba ciesielska

Ogrzewanie - c.o. grzejnikowe + c.w.u. - kocioł gazowy

WENTYLACJA - rekuperacja

Na etapie adaptacji projektu istnieje możliwość zamiany materiałów na inne o podobnych właściwościach i parametrach technicznych. Pamiętaj! Projekt stanowi spójną całość i zmiana rozwiązań może wpłynąć na jego właściwości wytrzymałościowe i cieplne.

Dowiedz się więcej  

Szacunkowe koszty realizacji

Stan surowy zamknięty 402 100 zł
Stan deweloperski 636 400 zł

Szacunkowa wycena netto. Biuro projektowe nie zajmuje się realizacją inwestycji.

Dowiedz się więcej  

Wyceń bezpłatnie budowę domu u wykonawcy  

Wersje projektu Atlanta (7)

Gotowy projekt domu Sofia II

- 400 zł

Sofia II

LMB41a83,02m2

Mały urokliwy dom parterowy z dwuspadowym dachem, garażem jednostanowiskowym od strony kuchni, kotłownią za garażem
Gotowy projekt domu Jena
Projekt
Energo
Oszczędny

Jena

DCP219150,54m2

Projekt domu z poddaszem użytkowym, dwuspadowym dachem i z wykuszem: wysoki salon, cztery sypialnie, garaż dwustanowiskowy.
Gotowy projekt domu Sofia IV

- 400 zł

Sofia IV

LMB41c83,22m2

Mały dom parterowy z dwuspadowym dachem, z kuchnią od ogrodu, garażem jednostanowiskowym od strony kuchni
Gotowy projekt domu Suza

Suza

LMB6487,89m2

Mały dom parterowy w stylu tradycyjnym, tani w budowie, z łukowymi oknami i wykuszem, z dwiema sypialniami i gabinetem
Gotowy projekt domu Jena II
Projekt
Energo
Oszczędny

Jena II

DCP219a174,81m2

Projekt domu z poddaszem użytkowym, dwuspadowym dachem i z wykuszem: wysoki salon, cztery sypialnie, garaż dwustanowiskowy z przejściem z domu.
Gotowy projekt domu Sintra

- 400 zł

Sintra

LMB6592,26m2

Dom parterowy w stylu dworkowym z dachem dwuspadowym i łukowymi oknami, z trzema sypialniami
Gotowy projekt domu Sofia VI

- 400 zł

Sofia VI

LMB41e83,02m2

Mały dom parterowy z dwuspadowym dachem, garażem dwustanowiskowym od strony sypialni

Zmiany do projektu

Projekt domu Atlanta

Każdy projekt z naszej kolekcji można dostosować do własnych potrzeb i warunków zabudowy. Zmiany w projekcie możemy wykonać w naszym biurze na zlecenie, wówczas kupujesz już zmienioną dokumentację. Projekt z wprowadzonymi zmianami może zostać włączony do kolekcji jako projekt katalogowy. Możesz też zlecić wprowadzenie przeróbek lokalnemu projektantowi w ramach adaptacji projektu do działki, wówczas kupujesz projekt gotowy, a my dołączamy do niego bezpłatnie zgodę na wprowadzenie zmian we własnym zakresie. Najczęściej wprowadzane są zmiany funkcjonalne, ale możliwe są również modyfikacje bryły domu i poszczególnych jego elementów. Zapraszamy do skorzystania z naszych usług - wycenimy bezpłatnie zmiany, a Ty wybierzesz najkorzystniejszą dla siebie ofertę.

Opinie (139)

16.03.2023

Ola

Zbudowaliśmy Atlantę z Zachodniopomorskiem. Dom jest piękny, funkcjonalny i naprawdę tani w eksploatacji. Spełnienie naszych marzeń.

17.03.2023

Lipińscy Domy

Gratulujemy udanej inwestycji i cieszymy się, że dom spełnia Państwa marzenia. Zachęcamy do pochwalenia się zdjęciami z realizacji w Galerii projektu dostępnej tuż pod komentarzami.

Skomentuj

15.05.2021

aneta T

witam jestem na etapie budowy domku Atlanta czy sa tu osoby które maja juz takie domki i mogły by wysłać mi kilka zdjęć środka domu jak to wyglada w szczególności kuchni ,salonu mój adres email :tylickaaneta@wp.pl

Skomentuj

04.07.2017

Lipinscy_Domy

Dodanie okien od południa na pewno poprawi parametry, ale nie jesteśmy w stanie przewidzieć jaki będzie wynik obliczeń.

Skomentuj

28.06.2017

Tomasz

Witam , czy dom odbicie lustrzane postawiony na działce z wjazdem od zachodu będzie dalej energooszczędny czy należałoby dołożyć jakieś okna od strony salonu ?

Skomentuj

20.10.2016

Magda3311

Witam, jesteśmy zainteresowani kupnem projektu. Jeżeli ktoś buduje Atlantę w kujawsko - pomorskim, proszę o kontakt na: m.jurkiewicz31@wp.pl. Interesują mnie, ewentualne sugestie co do projektu oraz możliwość zobaczenia. Dziękuję.

Skomentuj

03.12.2015

ania

Witam,my również wprowadziliśmy kilka zmian, przejście z domku do garażu extra pomysł,nie wyobrażam sobie w zimie do kotłowni przez dwór iść, zrezygnowaliśmy ze spiżarki w kuchni przenosząc ją pod schody w wiatrołapie, na górze dzięki podniesieniu ścianki o pustak zyskaliśmy 3 pokoje, łazienkę, aneks kuchenny, mini salon i wygospodarowaliśmy przejście na strych,który wyszedł spory dzięki poszerzeniu garażu o 1,5 m. Jesteśmy na etapie SSZ, planujemy zakończenie budowy na 2017 rok i już nie mogę doczekać się urządzania wnętrz :D Jeżeli to możliwe proszę o przesłanie kilku zdjęć z realizacji na mail: ania-moto@wp.pl
Pozdrawiamy z Podkarpacia

Skomentuj

25.11.2015

aleks1901

Ja bardzo chętnie skorzystałabym z możliwości zobaczenia( nawet tylko zdjęć), mamy kupiony projekt atlanty i zaczynamy na wiosnę w okolicy Jeleniej Góry. Gdybyście nie mieli Państwo nic przeciwko, proszę napisać na e-mail zale2013@o2.pl.

Skomentuj

16.11.2015

edyta-zgobik

Witam, domek bardzo ładny, zrobiliśmy kilka przeróbek, aby dostosować projekt do własnych potrzeb i wyszło super. A konkretnie, zlikwidowalismy pokój na dole obok toalety, robiąc tam łazienkę z oknem, w miejscu toalety powstała spiżarnia, nie ma jej w kuchni i zrobiliśmy przejście do garażu z małym korytazykiem na odzież roboczą. Zrezygnowaliśmy również z wiatrolapu, zyskując dużo przestrzeni. Wyszło super. Na górze zrobiliśmy 3 sypialnie, jedna duża z garderoba oraz wyjściem na balkon, dwie mniejsze, po dwóch stronach korytarza. Łazienka została na miejscu. Podniesiony ściankę kolankowa o jedną warstwe i wyszło super. Jesteśmy na etapie wykonczeniowki. Chętnych, budujących na Dolnym Śląsku, zapraszam do obejrzenia, gdyż tego bardzo mi brakowało na etapie budowy. Pozdrawiam budujących ten piękny domek.

Skomentuj

23.04.2015

Lipinscy_Domy

Są to różnego typu wersje tego samego projektu. Możemy przygotować projekt na zamówienie. Szczegóły: biuro@lipinscy.pl

Skomentuj

22.04.2015

pawel307

Tak wiem, lecz chodzi mi o projekt typu atlanta w wersja nieenergooszczędnej, proponowane przez Państwa wersje projektu w zakładce "Zobacz wersje projektu (10)" nie są wersjami nieenergooszczędnymi Atlanty.

Skomentuj

22.04.2015

Lipinscy_Domy

Tak - są różne wersje w panelu po lewej stronie "Zobacz wersje projektu (10)".

Skomentuj

19.04.2015

pawel307

Witam. Czy posiadają Państwo projekt tego budynku w wersji nieenergooszczędnej?

Skomentuj

15.04.2015

Lipinscy_Domy

Możemy przygotować taką wersję. Szczegóły: biuro@lipinscy.pl.
Być może projekt Sintra LMB65 będzie odpowiedni?

Skomentuj

14.04.2015

lilia

Witam, czy jest możliwość przerobienia domu tak aby miał 100 m kw? Chodzi mi o poddasze, ponieważ nie jest nam potrzebne. Najpierw myśleliśmy o Sofii ale 83 m kw to troche za mało.a tutaj idealnie bez garażu czy kotłowni wychodzi niecałe 100 m kw. A wiec czy można z poddasza użytkowego zrobić nie użytkowe? Pozdrawiam

Skomentuj

26.02.2015

edyta-zgobik

Właśnie zaczynam budowę (dolnośląskie). Moje zmiany: podwójny garaż, zlikwidowany wykusz, powiększona spiżarnia, podniesiona góra (70 cm) i w miejscu garderoby (2.6) + część pokoju (2.7) zrobiliśmy trzeci pokój.

Chciałam zapytać, czy byłaby możliwość zobaczenia domu?
Również budujemy Atlantę na Dolnym Śląsku. Proszę o odpowiedz na maila edyta-zgobik@wp.pl

Skomentuj

28.01.2015

isirko

Witam wszystkich, razem z mężem jesteśmy szczęśliwymi posiadaczami atlanty, mieszkamy już 5 miesiąc i moge powiedzieć że jestesmy bardzo zadowoleni. Domek jest bardzo funkcjonalny jeśli chodzi o dół nie mam żadnych zastrzeżeń, jeśli chodzi o poddasze to dokonalismy pewnych zmian które wg nas pozwoliły maksymalnie wykorzystać dostepną przestrzeń a mianowicie podniesliśmy scianke kolankowa i do pomieszczenia nad wykuszem wstawilismy okno dzieki czemu zyskalismy dodatkowe pomieszczenie otwarte na korytarz, i klatke schodowa które daje bardzo duzo swiatla, zmienilismy tez uklad w pomieszczeniach 2,7; 2,8; 2,9 i wyszly nam dwa bardzo duze pokoje bliźniacze wielkosci sypialni naprzeciwko a wiec tym samym na poddaszu mamy 3 duze pokoje plus pomieszczenie nad wykuszem i lazienka. Przestrzeń zostala wykorzystana maksymalnie i powiem Wam wyszło super-funkcjolalnie. Jeśli ktos zastanawia sie nad kupnem tego projektu, serdecznie polecamy, jest swietny a dla chetnych moge wysłać fotki jak to wyszło u nas, prosze pisać isirko@o2.pl

Ps. łazienki bez okien nie są przytłaczajace, wystarczy dobry projekt

Pozdrawiam

Skomentuj

22.01.2015

anusiap

od jakiegoś czasu nie mogę znaleźć WNĘTRZ domku, a wcześniej były? czy zostały usunięte?

Skomentuj

05.09.2014

Lipinscy_Domy

Orientacyjny koszt zaprojektowania podpiwniczenia to ok. 120 zł/m2.

Skomentuj

05.09.2014

TC

O ile droższy będzie Atlanta z podpiwniczeniem?

Skomentuj

04.09.2014

Hania

To może zmienic projekt po prostu?

Skomentuj

29.08.2014

Gosia

Mam pytanie do budujących:Czy pokój na poddaszu przy strychu nie jest zbyt ciemny i czy łazienki bez okien nie przytłaczają?Ogólnie bardzo mi się podoba projekt ale wolę się upewnić u tych,którzy już mają doświadczenie.

Skomentuj

21.06.2014

aleks1901

Od dłuższego czasu przeglądamy projekty i właśnie atlanta spełnia najbardziej nasze oczekiwania-głównie to, że można budować etapowo i zagospodarować poddasze. Jesteśmy z dolnośląskiego, niedawno kupiliśmy działkę i nosimy się z zamiarem rozpoczęcia inwestycji. Jeżeli ktoś buduje atlantę, proszę o kontakt na: zale2013@o2.pl. Interesują mnie koszty do stanu surowego zamkniętego, ewentualne sugestie co do projektu od kogoś, kto już „bliżej poznał” domek.

Skomentuj

09.06.2014

Lipinscy_Domy

Proszę bardzo. Już jest. Przycisk WNĘTRZA po prawej stronie nad wizualizacją domu.

Skomentuj

19.05.2014

Anusiap

Czy w najbliższym czasie pojawi się (obiecana) wizualizacja wnętrz?

Skomentuj

14.03.2014

Lipinscy_Domy

Już wkrótce pojawią sie ujęcia wnętrz :)

Skomentuj

03.03.2014

cimad

czy istnieje wizualizacja domu od wewnątrz?

Skomentuj

31.01.2014

Lipinscy_Domy

Ta wersja projektu to projekt Jena DCP219 i Jena II DCP219a.

Skomentuj

29.01.2014

wjewiarz

Witam, jestem bardzo zainteresowany projektem Atlanta posiadacie Państwo wersję z podniesionym dachem i rozwiązanie z 3 pokojami na poddaszu. Proszę

Skomentuj

22.11.2013

Anusiap

jesteście na dalszym etapie budowy, chętnie skorzystamy z podpowiedzi, bardzo proszę o kontakt na maila, pozdrawiam anusiapio@poczta.fm

Skomentuj

22.11.2013

Anusiap

isirko, my tez budujemy pod koszalinem, może wspólnie bedziemy sie wspierać:))

Skomentuj

06.08.2013

czarli93

isirko, mogłabyś mi przesłac adaptację poddasza u was ? ja buduje w warminsko-mazurskim jestem ciekaw jak to wygląda.

Pozdrawiam
czarli93@wp.pl

Skomentuj

24.07.2013

isirko

Witam,
Anusiap, my budujemy Atlantę pod Koszalinem, jesteśmy na etapie konstrukcji dachu, budujemy systemem gospodarczym, wprowadzilismy małe zmiany, m.in podnieslismy ścianki kolankowe i zmieniliśmy układ pokoi na górze dzięki czemu zyskalismy 3 duze pokoje kazdy z garderoba plus małe pomieszczenie nad wykuszem, lazienka pozostała bez zmian.

Skomentuj

25.06.2013

Lipinscy_Domy

Niestety, ten dom jest dedykowany na działki z wjazdem od północy i raczej nie da się go przerobić na działkę z wjazdem od południa, aby nie stracić energooszczędności i wygody w użytkowaniu. Proszę jeszcze poszukać wśród projektów te z wjazdem od południa i energooszczędne, np: Samara, Tokio, Ajaccio, Liverpool, Kyoto, Merida. Ewentualnie możemy też przygotować indywidualny projekt.

Skomentuj

25.06.2013

Agnieszka

Bardzo podoba nam się ten projekt. Zależy nam na domu energooszczędnym. Proszę jednak o informację czy nadaje on się na działkę z wjazdem od południa. Jeśli nie to czy wymaga on wielu zmian. Czy można u Państwa zamówić taki projekt i jaki jest jego koszt.

Skomentuj

20.06.2013

wanda56

Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź.

Skomentuj

19.06.2013

Lipinscy_Domy

Jest możliwość wprowadzenia zmian do projektu Atlanta, które polegałyby głównie na zmianie stropu na drewniany, likwidacji ścianki kolankowej i co za tym idzie - zmiana więźby dachowej. Zmianę taką może wprowadzić lokalny architekt w ramach adaptacji, lub nasze biuro - na zamówienie. Jeśli będzie Pani zainteresowana takim gotowym projektem, prosimy o kontakt mailowy.
Można także wprowadzić zmiany w projekcie Sintra, który jest szerszy od wszystkich Sofii i doprojektowanie tam garażu z kotłownią.
Jeśli chodzi o wentylację, to Atlanta jest projektem domu energooszczędnego, w którym zastosowano rekuperację, czyli wentylację mechaniczną z odzyskiem ciepła. Taka wentylacja obejmuje wszystkie pomieszczenia, a potrzebuje tylko wlotu i wylotu powietrza (na ścianie zewnętrznej), a nie dodatkowych kominów.

Skomentuj

18.06.2013

wanda56

Szanowni Państwo !
Bardzo proszę o odpowiedź, czy istnieje możliwość zaadoptowania projektu w ten sposób, aby dół domu był z projektu Atlanta, natomiast góra z projektu Sofia V. Nie zależy mi na wysokim poddaszu i zwiększeniu kosztów, a na zwiększonej powierzchni parteru. Dodatkowo zależało by mi na wybiciu okien w elewacji zachodniej, tak jak w projekcie Sofia V z tym, że jedno z nich byłoby oknem balkonowym z wyjściem z salonu. Proszę też o wyjaśnienie jak wentylowana jest kuchnia i łazienka. Z góry dziękuję za odpowiedź i serdecznie pozdrawiam.

Skomentuj

13.04.2013

Ginter Jendryca

Jestem w trakcie kupowania tego projektu,mysle tez o podwyzszeniu gory zeby ja bardziej wykorzystac.
jestem z Opola ,chcialbym pana zapytac ,czy jest mozliwosc by zobaczyc pana budowe na zywo,bylbym bardzo wdzieczny
Prosze pana o kontakt mailowy ginter9@op.pl

Skomentuj

02.04.2013

Lipinscy_Domy

Tak, można wprowadzić dodatkowy hol-biblioteczkę kosztem garderoby i części sypialni z przejściem do pokoju nad garażem. Można też przekryć całość wspólnym dachem, co powiększy pokój, ale wtedy dom straci na wyglądzie. Zmiany takie bez problemu może wprowadzić na projekt każdy uprawniony projektant w ramach adaptacji.

Skomentuj

01.04.2013

Agnieszka

W tym projekcie się zakochałam. Zależy nam jednak nad 3 sypialniami na górze. Czy jest możliwość kosztem garderoby 2.8 i malej części sypialni zrobić korytarz z mini "holem" (np na biblioteczkę) który byłby przejściem do pokoju nad garaż?? Czy można wtedy podnieś dach nad garażem i wyrównać go z domem? Jak to wpłynie na energooszczędność tego domu.
A może maja Państwo lepszy pomysł na przerobienie pomieszczenia nad garażem na sypialnie.

Skomentuj

11.02.2013

Lipinscy_Domy

Kotłownia, w której może stanąć piec na paliwo stałe (w tym też z palnikiem retortowym) musi mieć większe wymiary - min. 2x2m. W związku z tym, kotłownia musiałaby być poszerzona (kosztem garażu, lub zwiększając całą bryłę garażową).

Skomentuj

28.01.2013

czarli93

Bardzo mnie interesuję wnętrze tego domu. Czy jest gdzieś dostępne ?

Skomentuj

25.01.2013

Lipinscy_Domy

Taką zmianę można bez problemu wprowadzić na projekt w ramach adaptacji. Zmiana będzie jedynie w instalacjach wod-kan i nie będzie wpływała na parametry charakterystyki energetycznej.

Skomentuj

25.01.2013

Lipinscy_Domy

Można np: przenieść garaż na drugą stronę i zrobić przejście ze spiżarni do garażu. Można też przenieść kuchnię do 1.3, ale będzie wtedy mniejsza, a pokój 1.8 w miejsce jadalni, aczkolwiek to rozwiązanie będzie bardziej kłopotliwe, bo trzeba będzie też przenieść komin, itp. Zatem pierwsze rozwiązanie wydaje się prostsze. Zmiany może dokonać lokalny architekt, lub nasza pracownia za dodatkową opłatą.

Skomentuj

23.01.2013

czarli93

czy w tym projekcie można zastosować kocioł z palnikiem retortowym i jakich zmian należałoby się spodziewać ?

Skomentuj

13.01.2013

jkorkuc

Witam, czy dysponują Państwo wariantem projektu tego domu w którym kuchnia byłaby bardziej zintegrowana z salonem,
np. byłaby w miejscu pokoju 1.8, a pokój w miejscu kuchni 1.5. Czy taka przeróbka istotnie by podwyższyła cenę budowę tego domu? Czy nie miało by to negatywnego wpływu na energochłonność budynku ? Pozdrawiam

Skomentuj

12.01.2013

artur w

mam pytanie czy da rade zamienic rozmieszczenie pokoi chodzi mi o to by salon i kuchnia byla przy garazu i zeby z kuchni bylo wejscie do garazu

Skomentuj

09.01.2013

Lipinscy_Domy

To będzie raczej kłopotliwe. Praktycznie musiałby to być całkiem nowy projekt. Zmieni się układ pomieszczeń, prawdopodobnie schody zmienią swoją lokalizację, a to już istotnie zmieni konstrukcję.
Projekt indywidualny zawsze oczywiście możemy zrobić, biorąc pod uwagę funkcjonalność i wygląd domu Atlanta. Prosimy wtedy o kontakt bezpośredni. Natomiast, może akurat spodoba się Pani któryś z naszych projektów dedykowanych na działki z wjazdem od południa, np: Samara, Brest, Dublin, Fryburg.

Skomentuj

09.01.2013

Lipinscy_Domy

Jeśli projekt będzie zmieniony tak, aby nie było w nim wliczonego użytkowego poddasza, to na pewno zmieni się współczynnik EUco - prawdopodobnie na niekorzyść. Ale to trzeba dokładnie obliczyć. Może prościej będzie projekt złożyć w urzędzie w takiej postaci jak jest, a tylko realizować go etapowo?
Można projekt zmienić tak, aby zakładał tylko realizację parteru, natomiast przygotować go do późniejszego wykorzystania poddasza, poprzez izolacje zawarte już w projekcie podstawowym. Elementem istotnym przy realizacji będzie natomiast klatka schodowa, dla której trzeba będzie przewidzieć otwór w stropie, który początkowo będzie zakryty.
Projekt może być zmieniony już na etapie adaptacji, lub bezpośrednio w naszym biurze. Podobnie, jak powyżej, w celu uzyskania wyceny tych zmian, prosimy o kontakt bezpośredni (telefoniczny lub mailowy).

Skomentuj

08.01.2013

Lipinscy_Domy

Tak, można przenieść garaż na drugą stronę i zrobić do niego wejście poprzez spiżarnię (całkiem funkcjonalnie :-)). Wtedy też w sypialni 2.7 będzie można wstawić większe okno w ścianie szczytowej. Możemy wycenić wersję z dwustanowiskowym garażem, ale prosimy o kontakt bezpośredni abyśmy mogli ją przekazać.

Skomentuj

06.01.2013

Renata K.

witam, projekt przecudny jednakże czy mogliby Państwo rozważyć adaptacje tego projektu z wejściem od południa, nie mam niestety możliwości wybudowania domu w obecnej wersji a trudno mi znaleźć równie udany projekt.
pozdrawiam

Skomentuj

06.01.2013

Arek B

Witam,
Projekt ATLANTA wydaje się być świetną propozycją na budowę dwuetapowo.
Mam pytanie do Państwa Lipińskich, czy można zmienić projekt , aby zakładał tylko powierzchnię parteru wliczoną do pow. użytkowej potrzebnej do wyceny, natomiast technicznie jakie prace byłby potrzebne na poddaszu ,aby zachować parametry termiczne całego domu założone w standardzie energo.? Chodzi mi głównie o podzielenie kosztów na etapy przy zachowaniu kolejności technicznej np. tylko ocieplenie połaci bez ocieplenia posadzki i wylewki na poddaszu?

Skomentuj

05.01.2013

Leszek P

Witam
Bardzo podoba mi się projekt,czy ktoś buduje w zachodniopomorskim lub pomorskim?
Do Państwa Lipińskich, czy można przenieść garaż na drugą stronę /od kuchni i zrobić przejście z garażu do domu w miejscu spiżarni/ Jaki jest koszt domu z podwójnym garażem?
Pozdrawiam

Skomentuj

03.01.2013

Lipinscy_Domy

Prosimy o kontakt mailowy, wtedy wyślemy wycenę takiej wersji na maila.

Skomentuj

02.01.2013

MARCIN JANKOWIAK

WITAM, PROSZĘ O INFO JAKI JEST KOSZT PROJEKTU Z PODWÓJNYM GARAŻEM I PIWNICĄ.
POZDRAWIAM

Skomentuj

28.12.2012

Lipinscy_Domy

Tak, o można zastosować w tym projekcie pompę ciepła. Najlepiej skontaktować się z producentem pomp np: Purmo, Viessmann.

Skomentuj

20.12.2012

janapier

Witam
Czy jest możliwość zamontowania pompy cieplnej

Skomentuj

13.11.2012

Lipinscy_Domy

Tak, zmiany proponowane przez Panią Monikę są jak najbardziej do przyjęcia i bez problemu może je wprowadzić architekt adaptujący. Można także zmienić fundament na płytę żelbetową - tym też może zająć się architekt adaptujący lub możemy wprowadzić takie zmiany. W tym celu prosimy o kontakt mailowy, abyśmy mogli przesłać wycenę zmian.
Współczynniki są poprawne :-)

Skomentuj

12.11.2012

Mikesh

Witam, bardzo podoba mi się ten projekt, ale mam kilka pytan:
1. Zmiany zaproponowane przez p. Monikę 2011-12-08 wydają się być interesujące, ale brak odpowiedzi.
2. Projekt przewiduje normalny fundament - czy zmiana na płytę fundamentową jest możliwa i miałaby sens ?
3. Czy podawane współczynniki są już poprawne ?

Skomentuj

09.11.2012

Lipinscy_Domy

Taką zmianę może wprowadzić projektant adaptujący projekt, lub nawet można ją wprowadzić już na budowie. Oczywiście pod warunkiem, że ściana ta nie będzie przysunięta mniej niż 4 m. od granicy z sąsiadem.

Skomentuj

07.11.2012

Sabina

Witam,
Bardzo podoba mi sie Panstwa projekt w wersji lustrzanej. Jednakze chcialabym dodac okna w jadalni i w kuchni. Czy istnialaby taka mozliwosc zmiany projekty i jakie to beda koszty?

Skomentuj

12.10.2012

Lipinscy_Domy

Tak, można oczywiście dodać nieco okien i drzwi tarasowych na ścianie szczytowej :-)

Skomentuj

05.10.2012

joasia

Witam, szalenie spodobał mi się projekt atlanty, jeżeli zdecyduję się na budowę to najprawdopodobniej dom zostanie postawiony ścianą boczną (bez garażu) od strony południowej i stąd pytanie, czy można by zrobić dodatkowe drzwi tarasowe w aneksie jadalnym jak najbliżej kuchni?

Skomentuj

11.09.2012

Rafał Sonik

czy garaż można przenieść do piwnic

Skomentuj

13.08.2012

Piotr Kostanecki

Właśnie zaczynam budowę (dolnośląskie). Moje zmiany: podwójny garaż, zlikwidowany wykusz, powiększona spiżarnia, podniesiona góra (70 cm) i w miejscu garderoby (2.6) + część pokoju (2.7) zrobiliśmy trzeci pokój.

Skomentuj

16.07.2012

agata

Merryl: mam identyczny problem :) Na razie się mocno zastanawiam i oglądam inne projekty

Skomentuj

03.07.2012

Merryl

Zastanawiam się nad kupnem tego domu, tylko nie wiem czy dla mnie i dla córki nie będzie jednak za duży.

Skomentuj

02.07.2012

Mirek

Tytuł "domu miesiąca" jak najbardziej zasłużony. Szkoda tylko, że nie ma garażu. Ale domyślam się, że to kwestia dogadania.

Skomentuj

30.06.2012

mirka

Bardzo ładny projekt :)

Skomentuj

08.05.2012

Lipinscy_Domy

Taka zmiana jest możliwa - podobnie jak w Jenie pustka zajmowałaby centralną część salonu z wykuszem. Warto wówczas powiększyć okno środkowe w wykuszu. Zmianę taką może nanieść każdy uprawniony architekt w ramach adaptacji, a my naturalnie do projektu dołączymy bezpłatną zgodę na takie zmiany.

Skomentuj

07.05.2012

Barbara

Szanowni Państwo Lipińscy

jestem zachwycona Państwa projektami z grupy "Sofia".
Atlanta jest idealna dla moich potrzeb domu na wsi, pod warunkiem uzyskania w salonie lub jego części wysokości ponad 3 metry. Czy jest możliwe uzyskanie pustki nad jadalnią lub nad salonem, podobnie jak w Jena II ? Czy wówczas jest sens od strony salonu wskawić wyższe okno w wykuszu aby lepiej doświetlic przestrzeń?
Będę wdzięczna za informację .
Barbara

Skomentuj

26.04.2012

Lipinscy_Domy

Wysokość ścianki kolankowej to 31 cm, natomiast w projekcie są przewidziane dodatkowe ścianki kolankowe z płyt GK o wysokości 120cm, które zwiększają funkcjonalność pomieszczeń na poddaszu (w łazience 140cm).

Skomentuj

22.04.2012

Ja

Witam
Jaka jest wysokość ścianki kolankowej?
Pozdrawiam

Skomentuj

21.04.2012

Guziec

Witam, też jestem zainteresowana obejrzeniem tego domu w rzeczywistości. Jestem ze Śląska i również zakochałam się w tym projekcie.

Skomentuj

21.03.2012

Anna, Nagoszyn

Projekt tego domu sprawia wrażenie przytulnego domku dla 4-osobowej rodziny. Prosta bryła obniża koszty budowy i nie sprawia problemu z adaptacją w terenie. Przemyślana i ciekawa aranżacja wnętrza, zgrabny, prosty a zarazem przytulny wygląd, odpowiada moim oczekiwaniom co do funkcjonalności.

Skomentuj

13.03.2012

łukasz

czy ktos buduje ten dom na śląsku lub w małopolsce?

Skomentuj

27.02.2012

Lipinscy_domy

W tym domu są "normalne" fundamenty, jedynie ułożenie warstw podłogi na gruncie jest lepsze niż w tradycyjnych domach.

Skomentuj

26.02.2012

magda

czy można ten dom stawiać na normalnych fundamentach?

Skomentuj

30.01.2012

sylwia

To jest nasz faworyt:) czy ktos buduje ten domek w małopolsce lub na śląsku? prosze o kontakt sylwia.osw@interia.pl

Skomentuj

09.12.2011

Ania

Podpisuje sie pod ww. pomyslami pani Moniki!!! Swietne zmiany... Pytanie do panstwa Lipinskich - czy sa one mozliwe??? No i dalej niecierpliwie czekamy na prawidlowe wspolczynniki Atlanty...

Skomentuj

08.12.2011

Monika Fior

Dom moich marzeń po drobnych przeróbkach :-)A może Państwo planujecie wprowadzić takie rozwiązanie :-)Jeżeli nie ,to proszę podpowiedzieć ,czy jest to do wykonania:
1. Z kuchni i spiżarki(1.5 i 1.6)chciałabym zrobić sypialnię (gabinet)
2. Otwartą na salon kuchnię chciałabym mieć w miejscu pokoju 1.8
3.Pralnię ,suszarnię ,spiżarnię ,graciarnię w pomieszczeniu 1..2
4.łazienkę w pokoju 1.3,ale żeby z tego pomieszczenia wydzielić jeszcze przejście do garażu

Skomentuj

07.12.2011

Ania Salvay

Czy dostepne sa juz prawidlowe wyliczenia wspolczynnnikow dla Atlanty???

Skomentuj

04.11.2011

Kasia

Dziekuje bardzo za odpowiedz. A wiec czekamy na plawidlowy wynik Atlanty. Z braku wiedzy fachowej, nie pozostaje nam nic innego tylko kierowac sie tymi wspolczynnikami i ufac panstwa doswiadczeniu :) Szukam projektu wyjatkowo ekologicznego. Ktore z projektow uwazaja panstwo za swoje najlepsze eko osiagniecia? Ktorym powinnam przyjrzec sie dokladniej?

Skomentuj

04.11.2011

Lipińscy_Domy

Przyznajemy, że nas także ten wynik zaskoczył, ale obliczenia charakterystyki do tego projektu wykonywała firma Buildesk. Po Pani uwadze sprawdziliśmy ponownie obliczenia i okazuje się, że wkradł się błąd w podaniu powierzchni ogrzewanej. Współczynniki na pewno się zwiększą, a prawidłowy wynik podamy wkrótce.
Dziękujemy za uwagę i przepraszamy za błąd.

Skomentuj

03.11.2011

Kasia

pytanie do panstwa Lipinskich: Atlanta wydaje sie miec wyjatkowo korzystne wpolczynniki E a, Ek, Ep - najlepsze zaraz po domu pasywnym. Czy mozna wiec przyjac ze jest to projekt najbardziej eko z panstwa kolekcji, czy to za duze uproszczenie??? Czekam niecierpliwie na odpowiedz. Dziekuje z gory.

Skomentuj

17.10.2011

Jacek

domek naprawdę piękny i praktyczny jednak to prawie 150m powierzchni więc jakie będą koszta utrzymania takiego domu?czy mogą państwo podać koszty roczne poniesione na ogrzanie domu (rozumie że wg.projektu jest tam ogrzewanie gazowe+kominek)boję sie że jeżeli wybuduje ten dom to póżniej mogę mieć problem z utrzymaniem (teraz pracuje za granicą więc nawet dobrze zarabiam ale po powrocie do kraju zarobki będą mniejsze więc jak wyglądają koszty utrzymania gotowego domu zrobionego wg.projektu

Skomentuj

14.09.2011

Marta

Piekny projekt. Poniewaz dom chcielibysmy realizowac etapami, czy istnieje mozliwosc zrobienia garderoby w sypialni na dole???

Skomentuj

05.09.2011

Lipinscy_Domy

Łazienkę można nieco powiększyć kosztem wiatrołapu, a co za tym idzie szafy w wiatrołapie i szerokich drzwi wejściowych z naświetlami. Można wtedy także dodać małe okno w łazience.

Skomentuj

02.09.2011

Marek B.

Projekt ciekawy, spodobal sie zonie. Dla mnie minus stanowi lazienka na dole. Pytanie do architekta: czy daloby sie ja powiekszyc np kosztem wiatrolapu, czy niezabardzo? no i czy nie bedzie za ponuro bez okna? Poza tym na prawde fajny domek.

Skomentuj

01.09.2011

Lipinscy_Domy

Ad1. Może najprostszym rozwiązaniem byłoby zorganizowanie kuchni z kącikiem gościnnym w pom. 2.8 i 2.7 (np. kącik kuchenny w 2.8), a drugą (małą) sypialnię w pomieszczeniu nad garażem? Jeżeli byłaby wykorzystywana sporadycznie, to jej niewielkie wymiary nie byłby problemem. Mama mogłaby korzystać z większej sypialni z garderobą.
Ad2. Przejście do garażu mogłoby być tylko kosztem drugiego pokoju, a nie wiem, czy nie zależy Państwu na nim. Ewentualnie wyodrębnić z większej sypialni korytarzyk do garażu. Moim zdaniem trochę szkoda tej powierzchni, ale może Państwu będzie pasować?
Ad.3 Można nieco bardziej otworzyć kuchnię na jadalnię poprzez zrobienie podciągu i poszerzenie obecnego przejścia. Jednak kawałek (30-60cm)ściany musiałby zostać po lewej stronie, ze względów konstrukcyjnych. W tej sytuacji muszą się Państwo liczyć z likwidacją spiżarni w tym miejscu.

Dziękujemy za słowa uznania :-)

Skomentuj

31.08.2011

Ania Salvay

Atlanta to przepiekny dom, do tego energooszczedny co dla nas jest niezwykle wazne. Schody w wiatrolapie rowniez rewelacja bo chcielibysmy na gorze utworzyc oddzielne mieszkanko dla mamy. Mam kilka pytan do panstwa Lipinskich:

1) czy mogliby panstwo podpowiedziec jak przerobic gore aby znalazla sie tam niewielka kuchnia z kacikiem goscinnym i 2 sypialnie (ale nieprzechodnie)?
2) na dole - czy mozna zrobic przejscie z wnetrza do pom. gosp. lub garazu?
3) czy kuchnie na dole mozna "otworzyc" na jadalnie tak by stanowila calosc oddzielona najwyzej barem a nie oddzielne pomieszczenie?

Bardzo bede wdzieczna za odpowiedz. Bardzo nam zalezy na tym projekcie.

A przy okazji, wyrazy szacunku za zaangazowanie w promowanie budownictwa ekologicznego i pasywnego! Jestescie panstwo swietni w tym co robicie.

Skomentuj

18.08.2011

Lipinscy_Domy

Schody w odwróconym układzie są właśnie w Sofii, a Atlanta powstała na potrzeby inwestorów, którzy woleli mieć schody wyodrębnione z części mieszkalnej :-) Można jednak dokonać takiej zmiany w projekcie, aby znów znalazły się w pokoju dziennym (po prawej stronie), ale wówczas zmieni się układ pomieszczeń na poddaszu. Proszę zajrzeć jeszcze do projektu Jena i Jena II - stylistycznie dom się różni od Atlanty, ale układ pomieszczeń jest podobny. Może się Pani spodoba :-)

Skomentuj

18.08.2011

Lipinscy_Domy

Niestety, nie ma szybkiego sposobu na zmniejszenie tego projektu. Projekt to nie balonik, z którego można spuścić powietrze aby go zmniejszyć. Nie da się każdego pomieszczenia zmniejszyć o 10% :-), ale można skrócić budynek symetrycznie o 20 cm, czym może zająć się każdy architekt w ramach adaptacji. Trzeba się liczyć jednak z tym, że drugi pokój na parterze będzie bardzo wąski.

Skomentuj

17.08.2011

JustynaM02

Witam, bardzo nam się podoba ten projekt a także Sofia II, jednak w Atlancie jedyna rzecz którą bym zmieniła to schody chciałabym żeby wchodziło się na górę od strony mieszkania a nie przy wejściu czy jest taka możliwość i gdzie wtedy najlepiej usytuować schody żeby nie zabierały powierzchni użytkowej? Z góry dziękuje za odpowiedz!

Skomentuj

17.05.2011

Sikorka

Właśnie wybieramy z mężem projekt domu i Atlanta bardzo nam się podoba. Chcielibyśmy jednak zobaczyć ten dom już wybudowany. Czy ktoś z Państwa z okolic Wrocławia mógłby się z nami skontaktować? Będziemy baaaardzo wdzięczni za możliwość skonfrontowania wyobrażeń z rzeczywistością. Pozdrawiam

Skomentuj

25.04.2011

sylwia

Najpierw myslałą o której z wersji sofia ale jak ujrzał ten z tym rozkładem pomieszczen to mnie urzekł.
Świetny projekt, tylko jakby mozna zmniejszyc kazde pomieszczenie o 10% oprócz garazu wtedy bryła bedzie taka sama, pomieszczenia będą dalej bardzo funkcjonalne domek nie straci uroku a przy tym bedzie ciut mniejszy i bedzie kwalifikował sie do programu rodzina na swoim. Pomyslcie o tym sama jestem zainteresowana taka opcją. Pozdrawiam

Skomentuj

07.03.2011

Amanuensis

Świetny projekt, początkowo miałem wątpliwości, lecz przekonałem się do niego, bardzo praktyczny, dobrze zagospodarowana przestrzeń, kawał dobrej roboty. Polecam

Skomentuj

06.03.2011

Piotr

ciekawy

Skomentuj

04.03.2011

asai

Bardzo ładny domek. Prosty, elegancki, o nieskomplikowanej bryle. Dzięki tym cechom nie przytłacza mieszkańca ogromem detali i niepotrzebnych zdobień. Przejrzysty układ funkcjonalny zapewni komfort użytkowania. Projekt warty zakupienia i warto pomyśleć o rozpoczęcia budowy takiego budynku. Będę się poważnie zastanawiać nad jego kupnem

Skomentuj

03.03.2011

justyna

jest to cudowny domek idealnie komponuje się w krajobraz wsi gdzie planuje go postawić ,troszeczkę zmieniłabym rozstawienie pomieszczeń na poddaszu ale ogólnie jest trafiony w dziesiątkę

Skomentuj

27.02.2011

marta

Dom ma wspaniałe ułożenie pomieszczeń i przede wszystkim nie jest za duży. Na pewno wystarczający dla 3 osobowej rodziny. Architektura idealnie pasuje do moich upodobań. Przypomina mi domek na wsi

Skomentuj

24.02.2011

Grzegorz

Projekt tego domku jest naprawdę świetny.Podobają mi się takie małe urokliwe domki energooszczędne i na dodatek jest to domek z garażem idealne rozwiązanie dla małej rodzinki. Naprawdę super

Skomentuj

23.02.2011

lirpio

INTERESUJE MNIE TEN PROJEKT W WERSJI BEZ GARAŻU

Skomentuj

23.02.2011

Aneta

Bardzo w tym projekcie podoba mi sie umiejscowienie tarasu, jego położenie z tylu domu daje prawdziwy komfort użytkowania go w zaciszu i rodzinnym gronie. Na to własnie zwracam uwagę szukając najlepszego projektu domu, zwłaszcza ze w przypadku działki którą posiadamy ta opcja jest możliwa ( ustawienie domu a strony świata). ogólnie przystępny projekt;)

Skomentuj

23.02.2011

anka

moje marzenie mieć taki dom!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skomentuj

15.02.2011

Jadwiga

Piękny projekt. Gratuluje!!!. Mam zamiar zakupić ten projekt jak moje plany się powiodą.

Skomentuj

15.02.2011

kriszna84

Bardzo ciekawy projekt.

Skomentuj

12.02.2011

Bart

Ciekawy

Skomentuj

12.02.2011

Paula Cierpiak

Dom jest najpiękniejszy,jaki do tej pory widziałam. Wszystko jest estetyczne i przemyślane. Jeszcze nie trafiłam na taki. Jest jedyny i niepowtarzalny. Kiedyś chciałabym wejść w jego posiadanie.

Skomentuj

07.02.2011

TCHsoft

Po usunięciu garażu i postawieniu kotłowni w bryle budynku kosztem pomieszczenia 1.3 mamy 139,2m2 użytkowej licząc w tym kotłownię. Wtedy myślę, że jeśli trzeba to łapiemy się na Rodzina na Swoim. Mają Państwo wersję tego projektu bez garażu?

Skomentuj

07.02.2011

TCHsoft

Świetny domek, bardzo mi się podoba ten projekt. Proszę o poszerzenie gamy projektów o takim dworkowo-wiejskim charakterze z prostym rozkładem wnętrz, dużymi salonem z kominkiem na dole oraz pomieszczeniami typu kuchnia, kotłownia, łazienka, pracownia (gabinet) spiżarnia a na górze sypialnie łazienka garderoba. Okiennice i wejście z filarkami świetna sprawa, dodaje uroku. tył budynku z wyjściem na ogród - świetny wygląd i nawet wykusz, który często jest kulą u nogi ze względu na kłopoty z prawidłowym wykonaniem (szczelnym) przez wykonawcę w tym wypadku jest do zaakceptowania. Nawet powiedziałbym że bez tego wykuszu nie byłoby takiego efektu. Oczywiście powinien być w okładzinie elewacyjnej z klinkieru lub płytek elewacyjnych. Kotłownia na paliwo stałe z miejscem na opał i osobnym wejściem musi być koniecznie. Okna z łukami również świetna sprawa, bardzo nam przypadł do gustu. Jeszcze nie wiem ale się dowiem jak sprawa z kosztami budowy, energoszczędnością i zakwalifikowaniem do programu RODZINA NA SWOIM, choć przy tych gabarytach (pow. użytkowej) RNS będzie raczej niekorzystny. Co do szczegółów jeszcze się nie zagłębiłem w projekt. Na razie opinia estetyczna.

Skomentuj

03.02.2011

krzysztof

bardzo rodzinny i przytulny projekt.głównie cenię w nim dużą oszczędnośc energii, która przy rosnących kosztach energii jast .ponadtto duży metraż pozwoli zamieszkać kilku rodzinom.

Skomentuj

28.01.2011

Plusek$

Piękny projekt i fajnie byłoby z opcją podpiwniczenia, wiem że to podraża koszt budowy domu, ale planuje się wybudować dla 3 pokoleniowej rodzinki. Rozkład pomieszczeń jest również bez zarzutów. Przydałoby się również projekt z 2 garażami.
A tak poza tym projekt piękny i wyobrażam już sobie dom na miarę XXI wieku.

Skomentuj

28.01.2011

Damian Król

Projekt świetny, bo nowy a ja zawsze lubuje się w nowościach. Super kolory, ekstra rozmieszczenie i proporcje, garaż odpowiedni. No 4-5 osobowa rodzina nie będzie się miała czego przyczepić;)

Skomentuj

23.12.2010

Lipinscy_Domy

Niestety, program Rodzina na swoim obejmuje domy do 140 m2. Ten jest odrobinę za duży. Ewentualnie można spróbować skonsultować z lokalnym architektem adaptującym, czy może go trochę pomniejszyć i jak to ewentualnie zrobić. Z naszej strony otrzyma Pani oczywiście bezpłatną zgodę na taką zmianę.

Skomentuj

21.12.2010

AC

Bardzo ładny projekt. Dom bardzo funkcjonalny, przemyślano wszystkie szczegóły. Łączy w sobie klasykę z nowoczesnym wzornictwem. Świetnie komponuje się z otoczeniem. Klasyczny dwuspad w połączeniu z gankiem tworzy układ dworku.

Skomentuj

21.12.2010

Kinga

Czy ten dom kwalifikuje się do RODZINA NA SWOIM???????Jest idealny,z chęcia bym go kupiła,ale nie wiem czy nie jest za duży?Proszę odpowiedzcie mi,BO JESTEM ZAKOCHANA W TYM PROJEKCIE PO USZY ;0
)I nie wyobrazam sobie,ŻE WYBUDUJEMY INNY DOMEK...

Skomentuj

08.12.2010

jwona

Świetny projekt! Czegoś takiego szukaliśmy.Świetny rozkład parteru - jestem zachwycona sposobem wygospodarowania spiżarni. I wielki plus za łazienkę na parterze, w której zmieści się pralka!

Skomentuj

07.12.2010

magda

piękny dom

Skomentuj

05.12.2010

Katarzyna Rosiak

Fajne

Skomentuj

01.12.2010

Joker

Witam, bardzo fajny projekt lecz jak dla mnie ciut za duży ;)

Skomentuj

09.11.2010

iwoskrzyp

Dom super. Czy jest możliwość zrobienia płaskiego dachu nad garażem i z pokoju zamiast wyjścia na stryszek, wyjście na taras?

Skomentuj

08.11.2010

Maciek

Witam czy ten domek kwalifikuje sie do "rodzina na swoim" bardzo mi sie podoba,ale pod warunkiem,że będzie spełniał kryteria do tego kredytu .jeżeli się nie kwalifikuje podpowiedzcie Państwo,co zrobić żeby sie kwalifikował :)))

Skomentuj

12.09.2010

dorcia

świetny ja buduje sofię 2, szkoda że nie było tego wcześniej, to jest dokładnie to czego oczekiwałam wcześniej, gratuluję pomysłu

Skomentuj

30.07.2010

jerzy krawczyk

Bardzo dobry projekt,lecz widziałbym zmianę :1-zamianę przeniesienie pokoi na parterze na lewą stronę .2-usytuowanie kominka na ścianie od kotłowni ,jeden komin. 3-brak okna w łazience.4-brak orientacyjnej ceny stanu surowego zamkniętego.

Skomentuj

19.06.2010

Sylwia Olszewska

Szanowni Panstwo,
Jestesmy z mezem zainteresowani zakupem i realizacja projektu Atlanta.Dom taki spelnilby nasze oczekiwania.
Mamy jeden problem,w warunkach zabudowy mamy zapis -szerokosc maksymalna elewacji frontowej wynosi max 12m.Czy mozna ten zapis zmienic czy jest to zapis nienegocjowalny??Prosze o porade w tej sprawie....
Kolejna rzecz,ktora chcielibysmy sprawdzic jest-czy mozemy zastosowac pompe ciepla jako glowne zrodlo ogrzewania.Na dzialce naszej nie mozna podlaczyc gazu.Czekam na odpowiedz.

Pozdrawiam.Sylwia Olszewska

Skomentuj

04.05.2010

Biuro Lipińscy

Dzień Dobry. Schody można wykonać w drugim etapie. W projekcie przewidziane są schody drewniane, które Inwestor zamawia indywidualnie u wybranego wykonawcy w ostatnim etapie prac wykończeniowych, także wystarczy pozostawić otwór w stropie i odpowiednio go zamaskować.

Skomentuj

04.05.2010

Biuro Lipińscy

Dzień Dobry. Doprojektowanie drugiego stanowiska garażowego może Pan zlecić lokalnemu projektantowi. Szerokość podwójnego garażu powinna mieć co najmniej 6m, wówczas szerokość działki będzie musiała mieć przynajmniej 24,8m.
Bardzo dziękujemy za słowa uznania dla projektu Atlanta i serdecznie zapraszamy do kontaktowania się z nami poprzez formularz kontaktowy przy projekcie \\\"zapytaj o projekt\\\" lub bardziej ogólnie w \\\"kontakcie\\\".

Skomentuj

28.04.2010

Iza Kowalska

Swietny projekt ! Brawo!Proszę mi powiedzieć czy da się ukryć schody w początkowym etapie?Myślimy o budowie etapami,najpierw dół w miarę mozliwości góra:)Ale schody chciałabym jakos ukryć...

Skomentuj

06.04.2010

Michał Ambroziak

Szanowni Państwo, jakie jest zapotrzebowanie energetyczne budynku wybudowanego wg. tego projektu?

Skomentuj

26.02.2010

terka

Dzień dobry.Mam pytanie do Państwa Lipińskich o to,czy planują Państwo doprojektować Atlantę z podwójnym garażem?Jasli nie,to czy może doprojektować drugi garaż mój architekt a zarazem nadzorca budowy?Jaka musi być wtedy szerokość działki?Dziękuję Państwu za najpiękniejszy projekt ze wszystkich projektów.(:

Skomentuj

23.02.2010

jws23

Hmm, ciekaw jestem ogromnie na jaką kwotę opiewa kosztorys dla stanu surowego zamkniętego, developerskiego i pod klucz. To nowy projekt więc domyślam się, że nikt jeszcze go nie budował :-(. Domek śliczny i praktyczny. Pytanie do Biura Projektów - podajecie Państwo, że to projekt energooszczędny. A jak wygląda wykres energooszczędności (projektowy)? Ile wynosi Ep?

Skomentuj

22.02.2010

Lipinscy_Domy

Orientacyjne koszty realizacji znajdują się w zakładce Technologie i koszty :-)
Na razie nie przewidujemy wersji bez garażu, ani z podpiwniczeniem, ale takie zmiany bez problemu można zlecić u miejscowego architekta w ramach adaptacji. W przypadku rezygnacji z garażu konieczne będzie przeniesienie kotłowni. Może to sie odbyć kosztem mniejszego pokoju na parterze. W przypadku podpiwniczenia trzeba przewidzieć miejsce na schody do piwnicy. Proponujemy usytuować je przy drzwiach do kuchni, w miejscu szafy gospodarczej.
Cieszymy się, że projekt tak się Wam tak bardzo spodobał :-)

Skomentuj

22.02.2010

Jacek

Hmmm, ciekawy projekt. Ale ciekawi mnie również jaki może być koszt wybudowania tego domu zarówno w stanie surowym zamkniętym, deweloperskim jak i \\\"pod klucz\\\". Czy ktoś z Państwa potrafi to oszacować, chociaż mniej więcej? Będę wdzięczny za ocenę.

Skomentuj

17.02.2010

ANIA

Proszę o informacje jaki koszt stanowi rozszerzenie projektu o piwnice pod całym budynkiem? Czy Państwo wykonujecie w ogóle takie przeróbki czy z gotowym projektem trzeba się udac do architekta?? Z góry dziękuję za odpowiedź. PS Byliśmy pewni, że na podstawie SOFII LMB 41 A, poprosimy o sporządzenie projektu indywidualnego u projektanta, a jednak się doczekaliśmy zmian:)

Skomentuj

05.02.2010

Lipinscy_Domy

Właśnie oszacowujemy koszty realizacji. Wynik powinien pojawić się po niedzieli. Tymczasem zachęcamy do wysłania zapytania o wycenę do firm wykonawczych - kliknij w zakładkę Dom Gotowy.
Serdecznie pozdrawiamy :-)

Skomentuj

05.02.2010

nika

W jakiej cenie jest taki domek? I co jest wliczone w cenę takiego domku? Jest naprawdę śliczny.

Skomentuj

05.02.2010

mariankajedna

dom piekny bardzo, nareszcie domek o jakim marzę -z poddaszem juz w projekcie.Mam pytanie:czy dostepna jest również wersja bez garażu, a co za tym idzie i bez pomieszczenia gospodarczego? Jeśli nie- jakie są koszty takiej zmiany w projekcie?

Skomentuj

Opinie nie są weryfikowane pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.

Polecane rozwiązania

Dodatki do projektów

Podobne projekty (7)

projekt Atlanta należy do kategorii

Ostatnio oglądane