Projekt Asti II LMB90a, Dom Asti II, Projekty domów Asti II

bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

Nasi architekci odpowiedzą na twoje pytania

  • 71 354 59 49
  •  
  • oraz: 883 909 409
Szukaj w serwisie

Znajdź projekty domów jednorodzinnych

Wybierz typ domu Typ domu:
Wybierz właściwości projektu Powierzchnia użytkowa
Dodatkowe atrybuty:
Drukuj kartę projektu Poleć znajomemu
  
Powierzchnia użytkowa: 85,34 m2
 + pow. garażu: 18,11 m2
 + pow. kotłowni: 7,13 m2
Powierzchnia netto: 110,58 m2
Powierzchnia zabudowy: 140,52 m2
Minimalna szerokość działki: 20,10 m
Kubatura: 602 m3
Wysokość kalenicy: 5,19 m
Kąt nachylenia dachu: 20,0 °
Zapotrzebowanie
energetyczne:
EUco = 46,63 kWh/(m2rok)
EP spełnia nowe wymagania WT

Szacunkowe koszty realizacji domu do stanu developerskiego od: 231 200 zł więcej informacji >>>
Szacunkowe roczne koszty ogrzewania domu: 1 267,44 zł więcej informacji >>>
Niewielki, ładny domek z dwiema sypialniami i zadaszonym tarasem, który powiększa część rekreacyjną domu. Z domu można przejść bezpośrednio do garażu, poprzez niewielkie pomieszczenie – garderobę. Za garażem znajduje się osobna kotłownia, która może być także zaadaptowana na piec na paliwo stałe. Pomieszczenie przy wejściu może natomiast pełnić rolę spiżarni.

Projekt instalacji rekuperacji dla tego domu dostępny w cenie 300 zł netto.
Zapytaj o bezpłatną wycenę systemu rekuperacji.

Parter

Asti II
1.1 Wiatrołap: 4,86 m2  
1.2 Kuchnia: 9,00 m2  
1.3 Pokój dzienny: 27,65 m2  
1.4 Pokój: 10,93 m2  
1.5 Pokój: 12,33 m2  
1.6 Pom.gosp.: 3,50 m2  
1.7 Łazienka: 8,21 m2  
1.8 Komunikacja: 5,54 m2  
1.9 Pom.gosp.: 3,32 m2  
1.10 Kotłownia: 7,13 m2  
1.11 Garaż: 18,11 m2  
oraz
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1.12 Podest: 3,54 m2  
1.13 Taras: 11,86 m2  
  
  
  
  
  
  
  
  
  

System rekuperacji

Zamów bezpłatną wycenę systemu rekuperacji wysyłając poniższy formularz, a przy podpisaniu umowy na wykonanie systemu w firmie Rekuperatory.pl otrzymasz gratis 2 komplety najnowszej generacji filtrów G4 i F7 o podwyższonej klasie filtracji.

Informujemy, że podane tu dane zbierane są na potrzeby ROHA GROUP Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, 54-427 Wrocław, ul. Rudzka 9-11 dla potrzeb wykonania oferty handlowej. Zapewniamy, że ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych oraz prawo do ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne. Podając swoje dane osobowe w formularzu potwierdza Pani/Pan ich autentyczność i zgodność ze stanem faktycznym oraz wyraża Pani/Pan zgodę na gromadzenie tych danych przez ROHA GROUP Sp. z o.o. w bazie danych.

 Zgadzam się na przetwarzanie moich danych w przez Roha Group Sp. z o.o. w celach promocyjno-marketingowych.
 Zgadzam się na przesyłanie na podany adres elektroniczny informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dn. 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.


Bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

 

Komentarze (30)

 
Dodaj komentarz
Captcha Image


2016-02-25 13:28:32

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Tak. Zmianę można wprowadzić w ramach adaptacji.

2016-02-24 21:13:50

dara napisał(a):

cytuj
A czy można zamienić dachówkę na blacho-dachówkę ??

2016-02-24 09:02:23

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Taką zmianę może nanieść lokalny architekt.

2016-02-23 21:53:34

dara napisał(a):

cytuj
Czy można zrobić drzwi zamiast okna w kotłowni i czy takie zamiany w projekcie są odpłatne ?

2015-03-25 13:24:27

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można dostosować dom do takiej szerokości działki likwidując okna i/lub zmieniając grubość materiałów konstrukcyjnych i izolacyjnych.
Można zmienić w opisany sposób pomieszczenia 1.6 i 1.7.
W celu uzyskania szczegółów prosimy o kontakt: biuro@lipinscy.pl

2015-03-22 12:05:34

Sylwana napisał(a):

cytuj
Witam,czy jest możliwość adaptacji projektu Asti 2 do szerokości działki 22,5 m ?
Czy można pomieszczenie 1.7 podzielić na pół tak aby przedłużyć pomieszczenie 1.6 i zamurować wejście do garażu w ten oto sposób powiększyłoby się pomieszczenie gospodarcze kosztem zmniejszenia łazienki.

2015-01-27 09:03:41

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Jest taka możliwość. Prosimy o kontakt: biuro@lipinscy.pl

2015-01-26 18:38:45

Beata napisał(a):

cytuj
Dzień dobry, czy jest możliwość zakupu projektu w konstrukcji szkieletowej z możliwością zaadoptowania poddasza?

2014-11-27 14:34:18

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można, ale potrzebny będzie dodatkowy kanał. Kwestia ceny to pytanie do firm wykonawczych.

2014-11-19 14:21:58

Agnieszka napisał(a):

cytuj
Czy w pomieszczeniu 1,9 można wstawić kocioł kondensacyjny i podłączyć rurę spalinową do tego samego komina, do którego podłączony jest kominek? Trzeba poszerzyć komin, żeby powstał osobny kanał dla spalin z kotła? To kosztowne?

2014-10-23 11:15:50

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
pomieszczenie 1.9 jest za małe. 1.10 jest odpowiednie.

2014-10-20 17:35:55

Ireneusz napisał(a):

cytuj
Czy w pomieszczeniu 1,9 można zainstalować piec na drewno?

2014-10-20 11:45:49

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Powierzchnia dachu o kącie nachylenia 25 st wyniesie ok 215 m kw.
Można poszerzyć garaż.

2014-10-19 13:10:17

Ireneusz napisał(a):

cytuj
Jaka byłaby powierzchnia dachu gdyby podnieść kąt jego nachylenia do 25 stopni?
Czy dałoby się poszerzyć garaż o 80 cm?

2013-12-27 10:59:42

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika eryk z dnia 2013-12-22 16:54:36:

"czy strop jest lany czy drewniany ? jeśli drewniany ile kosztowałoby jego przerobienie.
W planie zagospodarowania mamy kąt 30 stopni, więc w razie czego chcemy juz to poddasze zagospodarować."

Strop w projekcie jest drewniany. Możemy bezpłatnie wydać zgodę na zmianę stropu i kąta nachylenia dachu, do wykonania w ramach adaptacji u lokalnego projektanta.

2013-12-27 10:57:54

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika dorota z dnia 2013-12-22 15:43:01:

"dzień dobry,
Czy w tym projekcie jest możliwość zagospodarowania kilku metrów poddasza?(np. na pokój)"

W tym projekcie nie ma możliwości zagospodarowania poddasza.

2013-12-22 16:54:36

eryk napisał(a):

cytuj
czy strop jest lany czy drewniany ? jeśli drewniany ile kosztowałoby jego przerobienie.
W planie zagospodarowania mamy kąt 30 stopni, więc w razie czego chcemy juz to poddasze zagospodarować.

2013-12-22 15:43:01

dorota napisał(a):

cytuj
dzień dobry,
Czy w tym projekcie jest możliwość zagospodarowania kilku metrów poddasza?(np. na pokój)

2013-10-16 11:40:58

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika stanisław daglis z dnia 2013-10-15 18:10:45:

"Witam,czy można zamówić ten projekt,z drobnymi korektami? 1- wejście z kuchni do pom gospod, 2- likwidacja drzwi do pom gosp z wiatrolapu , 3- likwidacja drzwi z garażu do kotłowni, 4 wejęcie do kotłowni przy oknie z sypialni przyległej do kotłowni, zamierzamy przerobić kotłownie na baginet do pracy, no i inne zainstalowanie urządzeń łazienkowych,sedes przy oknie to tak sobie. Jakie mogą być koszty tych przeróbek, Projekt jest fantastyczny spełnia wszystkie nasze marzenia,cos wspaniałego,pozdrawiam,stanisław daglis"

Zmiany takie może wprowadzić lokalny architekt w ramach adaptacji - są stosunkowo proste. Przy zmianie kąta nachylenia trzeba ponownie przeliczyć konstrukcję dachu, ale to też może zrobić producent więźby. Możemy także takie zmiany wprowadzić u nas w pracowni za dodatkową opłatą - prosimy tylko o kontakt bezpośredni, abyśmy mogli przedstawić koszty.

2013-10-15 21:31:20

stanisław daglis napisał(a):

cytuj
jeszcze jedno pytanie,w warunkach zabudowy mamy kąt nachylenia dachu od 30 do 45 stop.co należy zrobić?

2013-10-15 18:10:45

stanisław daglis napisał(a):

cytuj
Witam,czy można zamówić ten projekt,z drobnymi korektami? 1- wejście z kuchni do pom gospod, 2- likwidacja drzwi do pom gosp z wiatrolapu , 3- likwidacja drzwi z garażu do kotłowni, 4 wejęcie do kotłowni przy oknie z sypialni przyległej do kotłowni, zamierzamy przerobić kotłownie na baginet do pracy, no i inne zainstalowanie urządzeń łazienkowych,sedes przy oknie to tak sobie. Jakie mogą być koszty tych przeróbek, Projekt jest fantastyczny spełnia wszystkie nasze marzenia,cos wspaniałego,pozdrawiam,stanisław daglis

2013-07-12 12:57:42

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Lipinscy_Domy z dnia 2013-07-12 12:54:47:

"Tak, takie zmiany można wprowadzić. Wejście do nowej łazienki polecamy wtedy jednak zrobić od strony salonu, a nie wiatrołapu. "

To niestety się nie uda, ponieważ zbyt nisko są okapy domu, by dało się jeszcze dach nad garażem wysunąć do przodu.

2013-07-12 12:54:47

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Dominikowu z dnia 2013-07-10 16:00:56:

"Dzień dobry ! Mam pytanie czy możliwe jest: z pomieszczenia 1.7 zrobić trzeci pokój a z pomieszczenia 1.9 łazienkę kosztem kuchni (1.2) przestawiając ścianę o ok. 0,8m ?"

Tak, takie zmiany można wprowadzić. Wejście do nowej łazienki polecamy wtedy jednak zrobić od strony salonu, a nie wiatrołapu.

2013-07-11 05:15:14

Dominikowu napisał(a):

cytuj
Witam. Mam jeszcze takie pytanie: czy jest możliwość przesuniecia garażu do przodu o ok.1 metr ? Dziękuje pozdrawiam

2013-07-10 16:00:56

Dominikowu napisał(a):

cytuj
Dzień dobry ! Mam pytanie czy możliwe jest: z pomieszczenia 1.7 zrobić trzeci pokój a z pomieszczenia 1.9 łazienkę kosztem kuchni (1.2) przestawiając ścianę o ok. 0,8m ?

2013-06-24 08:46:27

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Kasia L z dnia 2013-06-22 11:52:00:

"Dzień dobry! Bardzo ładny domek, który spełniłby większość z moich oczekiwań :) Zastanawiam się czy możliwe jest dokonanie następującej zmiany. Rezygnacja z pomieszczenia 1.9 i powiększenie kuchni? "

Tak, można połączyć 1.9 z kuchnią. To jest prosta zmiana, którą można wykonać w trakcie budowy.

2013-06-22 11:52:00

Kasia L napisał(a):

cytuj
Dzień dobry! Bardzo ładny domek, który spełniłby większość z moich oczekiwań :) Zastanawiam się czy możliwe jest dokonanie następującej zmiany. Rezygnacja z pomieszczenia 1.9 i powiększenie kuchni?

2013-06-10 09:50:22

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Kacper h z dnia 2013-06-09 18:32:22:

"Czy w tym projekcie można zastosować kocioł na paliwo stałe?"

Tak, kotłownia za garażem może być na paliwo stałe.

2013-06-09 18:32:22

Kacper h napisał(a):

cytuj
Czy w tym projekcie można zastosować kocioł na paliwo stałe?

2013-05-26 20:01:14

Kasia napisał(a):

cytuj
Zgrabny projekcik, ale wersja bez garażu ładniejsza :)

Copyright 2009 Lipińscy. Projekty domów jednorodzinnych. Polityka prywatności.

Promocja
zamów bezpłatny katalog
Okładka Bezpłatny Katalog
zamów bezpłatny katalog
[x]