Projekt Skagen II DCP401a, Dom Skagen II, Projekty domów Skagen II

bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

Nasi architekci odpowiedzą na twoje pytania

  • 71 354 59 49
  •  
  • oraz: 883 909 409
Szukaj w serwisie

Znajdź projekty domów jednorodzinnych

Wybierz typ domu Typ domu:
Wybierz właściwości projektu Powierzchnia użytkowa
Dodatkowe atrybuty:
Drukuj kartę projektu Poleć znajomemu
  
Powierzchnia użytkowa: 142,07 m2
 + pow. garażu: 23,00 m2
 + pow. kotłowni: 8,56 m2
Powierzchnia netto: 171,33 m2
Powierzchnia zabudowy: 133,48 m2
Minimalna szerokość działki: 20,60 m
Kubatura: 895 m3
Wysokość kalenicy: 9,07 m
Kąt nachylenia dachu: 30,0 °
Zapotrzebowanie
energetyczne:
EUco = 17,40 kWh/(m2rok)
EP spełnia nowe wymagania WT
Dom Energooszczędny

Szacunkowe koszty realizacji domu do stanu developerskiego od: 378 600 zł więcej informacji >>>
Szacunkowe roczne koszty ogrzewania domu: 787,34 zł więcej informacji >>>
Nowoczesny dom energooszczędny, piętrowy, o zwartej bryle. W tej wersji projektu pomieszczenie gospodarcze, w którym znajdował się wcześniej kocioł gazowy wykorzystano jako przejście do garażu z niewielką spiżarnią obok, a większą kotłownię, która pomieści piec na paliwo stałe, zaprojektowano za garażem. Funkcjonalność pozostała bez zmian - przestronna kuchnia z własnym tarasem jest świetnym miejscem do rodzinnych posiłków. W części dziennej na parterze znajduje się duży salon z narożnymi oknami i tarasem, gabinet oraz łazienka. Na piętrze zlokalizowano dużą sypialnię rodziców z własną łazienką i obszerną garderobą, a także dwa jasne pokoje dla dzieci i łazienkę. Do dyspozycji mieszkańców jest również strych. Projekt dostosowany został do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Ten projekt zawiera projekt instalacji rekuperacji!
Zapytaj o bezpłatną wycenę systemu rekuperacji.

Parter

Skagen II
1.1 Wiatrołap: 5,74 m2  
1.2 Komunikacja: 2,44 m2  
1.3 Kuchnia, jadalnia: 14,16 m2  
1.4 Pokój dzienny: 26,15 m2  
1.5 Pokój: 11,16 m2 (8,86 m2)
1.6 Łazienka: 4,04 m2  
1.7 Pom.gosp.: 3,51 m2  
1.8 Spiżarnia: 2,45 m2  
1.9 Kotłownia: 8,56 m2  
1.10 Garaż: 23,00 m2  
oraz
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1.11 Podest: 15,08 m2  
1.12 Taras: 21,79 m2  
  
  
  
  
  
  
  
  

Piętro

Skagen II
2.1 Komunikacja: 6,66 m2  
2.2 Pokój: 14,09 m2  
2.3 Pokój: 14,09 m2  
2.4 Łazienka: 5,68 m2  
2.5 Pralnia: 6,81 m2  
2.6 Pokój: 14,09 m2  
2.7 Garderoba: 7,04 m2  
2.8 Schody: 3,96 m2  
 
 
 
 
 
 
 
 
  
  
  
  
  
  
  
  

System rekuperacji

Zamów bezpłatną wycenę systemu rekuperacji wysyłając poniższy formularz, a przy podpisaniu umowy na wykonanie systemu w firmie Rekuperatory.pl otrzymasz gratis 2 komplety najnowszej generacji filtrów G4 i F7 o podwyższonej klasie filtracji.

Informujemy, że podane tu dane zbierane są na potrzeby ROHA GROUP Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, 54-427 Wrocław, ul. Rudzka 9-11 dla potrzeb wykonania oferty handlowej. Zapewniamy, że ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych oraz prawo do ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne. Podając swoje dane osobowe w formularzu potwierdza Pani/Pan ich autentyczność i zgodność ze stanem faktycznym oraz wyraża Pani/Pan zgodę na gromadzenie tych danych przez ROHA GROUP Sp. z o.o. w bazie danych.

 Zgadzam się na przetwarzanie moich danych w przez Roha Group Sp. z o.o. w celach promocyjno-marketingowych.
 Zgadzam się na przesyłanie na podany adres elektroniczny informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dn. 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.


Bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

 

Komentarze (16)

 
Dodaj komentarz
Captcha Image


2017-09-07 09:59:19

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika lekler z dnia 2017-09-07 00:31:37:

"Możliwa jest zamiana i przesuniecie schodów w miejsce łazienki i odwrotnie ?"

Tak. Zamieniając ze schodami łazienkę u góry konieczne będzie wejście do 2.5 z sypialni.

2017-09-07 00:31:37

lekler napisał(a):

cytuj
Możliwa jest zamiana i przesuniecie schodów w miejsce łazienki i odwrotnie ?

2017-01-16 10:53:53

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
W projekcie wysokość 9,17 jest do attyki ściany szczytowej, a do kalenicy 9,07 m. Można zmienić posadowienie z 30 cm na mniej.

2017-01-15 18:53:22

Oskar napisał(a):

cytuj
Witam, kupiłem od Państwa powyższy projekt i mam pytanie. W opisie na stronie www wysokość kalenicy to 9,07m, a w projekcie to 9,17m. W warunkach zabudowy mam napisane: max wysokość kalenicy to 9m. Budowa jeszcze nie ruszyła, ale muszę wiedzieć czy jest możliwość wprowadzenia zmiany do projektu przez lokalnego architekta (tu zapewne zmiana nachylenia kąta dachy)?

2016-12-06 07:57:56

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Nie ukrywamy i nigdy nie ukrywaliśmy, że wprowadzamy zmienione projekty do kolekcji.
To oczywiste, wystarczy zobaczyć ile jest różnych wersji popularnych projektów.
Cena wynikała z faktu, że nad Pana zmianami pracowało sześciu specjalistów.
Natomiast projekt wprowadzony do kolekcji to już projekt katalogowy więc automatycznie jego cena musi być dostosowana do cen rynkowych.

2016-12-03 15:59:24

Łukasz napisał(a):

cytuj
Wujek opisywany projekt to zmiany projektu skagen. Wierz mi że nie sa one pomysłem pracowni projektowej lipińscy. Projekt skagen 2 zakupiłem za ponad 6000 zł. Temu ze zapłaciłem za projekt podstawowy skagen oraz dodatkowo za zmiany do projektu ponad 2000 zł. Zmiany mojego pomysłu.Obecna cena projektu jak widac na stronie. Zgadzam sie z Toba projekty świetne ale potraktownie klienta lekko mowiac słabe. Zapłaciłem za projekt, zmiany, wymysliłem je (mam na to dowody) zapłaciłem ponad 6000 tysiecy zł a tu taka cena. Próbowałem interweniować ale odpowiedz biura była zbywajaca. Nawet w opisie jest bład dotyczacy sypialni rodzicow na pietrze, gdyż jest to pralnia według moich zmian. Na wiosne ruszam z budowa. Pozdrawiam biuro projektowe.

2016-09-19 17:46:31

wujek napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Lipinscy_Domy z dnia 2016-09-19 09:27:36:

"Zapraszamy do kontaktu telefonicznego."

A co mi to da? Przez telefon powiecie swoje a ja swoje. Nie chodzi mi o spieranie się kto ma racje albo co było pierwsze tylko o same zasady. Wiele ludzi kupuje gotowe projekty w których jest podawane jakieś obliczenia a potem okazuje się że tamte obliczenia są z kosmosu wzięte. Pewnie Państwo słyszeli o tym projekcie domu w Niemczech który jest piętrowy z płaskim dachem co od strony południowej cała ściana jest z paneli PV. nie pamiętam gdzie dokładnie dom stoi ale było jakiś czas temu o tym mówione. W tym domu elewacja wschód-zachód jest cała z szkła a mimo dobrego zaizolowania itp zapotrzebowanie na ciepło wynosi w takim domu ponad 30kWh/m2 i to na warunki niemieckie. Więc coś jest nie halo w waszych obliczeniach skoro wasz ten projekt ma niby takie niskie zap. poniżej 15kWh/m2. Coś musi być nie tak liczone. Aby mieć pewność to warto komuś innemu zlecić obliczenia paru projektów i porównać czy wasz audytor to dobrze liczy. Taka luźna propozycja. Co z tym zrobicie to wasza sprawa. Mnie i tak wasze projekty się podobają.

2016-09-19 09:27:36

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika wujek z dnia 2016-09-16 11:18:08:

"Skoro wyjście nie jest zaprojektowane od północy to tym bardziej niemożliwe aby w tej formie dom miał takie zapoznanie. W jakim programie są robione obliczenia?"

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego.

2016-09-19 09:24:42

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
EUco i Ep to dwa różne parametry. Nie przelicza się ich.
Tutaj trochę informacji o charakterystyce energetycznej:
http://lipinscy.pl/domy/energooszczedne/charakterystka-energetyczna
Koszty faktyczne może podać jedynie ktoś kto wybudował taki dom.

2016-09-17 14:14:40

ML napisał(a):

cytuj
np projekt ''dbaly'' . podajecie ,ze EUco = 17,58 kWh/(m2rok) . na murator.pl wartosc EP tego samego projektu wynosi EP68,34 kWh(m2·rok). moiim zdasniem takie EP nie jest juz tak atrakcyjne.... jakie sá faktyczne koszty ogrzewania tego domu w Polsce, na pomorzu...? oczywiscie nie spodziewam sie wyliczen co zlotówki.... bardzo prosze o odpowiedz w sprawie EP i faktycznych, oczwiscie przyblizonych kosztów ogrzewania domu....

2016-09-17 13:55:39

ML napisał(a):

cytuj
swojá drogá , jakie jest EP dla tego domu ? podajecie jakás wartosc EUco a ja jako laik nawet nie moge znalezc definicji ani przelicznika na EP w internecie. Pisze o tym poniewaz chcialbym kupic ten projekt i postawic ten dom na pomorzu (podobno w pierwszej strefie klimartycznej) potem moze okazac sie ,ze dom nie jest tak tani w ogrzewaniu rocznym ... dla Panstwa to koloejny sprzedany projekt a dla mnie to zyciowa decyzja....

2016-09-16 11:18:08

wujek napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Lipinscy_Domy z dnia 2016-09-16 08:18:04:

"Pan wątpi i szacuje, a my obliczamy zapotrzebowanie zgodnie z metodologią.
Ten dom nie jest projektowany jako pasywny, tylko jako energooszczędny. Wejście nie jest od północy.
Nie każdy inwestor chce i może mieć w domu pompę ciepła."

Skoro wyjście nie jest zaprojektowane od północy to tym bardziej niemożliwe aby w tej formie dom miał takie zapoznanie. W jakim programie są robione obliczenia?

2016-09-16 08:18:04

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Pan wątpi i szacuje, a my obliczamy zapotrzebowanie zgodnie z metodologią.
Ten dom nie jest projektowany jako pasywny, tylko jako energooszczędny. Wejście nie jest od północy.
Nie każdy inwestor chce i może mieć w domu pompę ciepła.

2016-09-15 19:32:02

wujek napisał(a):

cytuj
Projekt ma potencjał ale wątpię aby w tej formie miał tak małe zapotrzebowanie. Jeżeli wejście jest od północy to od tej strony jest za dużo okien oraz garaż będzie psuł wynik. Garaż bym dał od północy na niezależnej konstrukcji aby nie pogarszał wyniku. Oczywiście zlikwiduje się okno tarasowe w kuchni ale je można przenieść na wschodnią ścianę lub całkiem zrezygnować z tarasowego bo i nie jest potrzebne. Kotłownia w takim domu nie jest potrzebna a rekuperator można dać śmiało w pomieszczeniu gosp. i w nim zmieści się też pompa ciepła do cwu. Nad garażem można zrobić śmiało taras z wyjściem z sypialni lub zostawić dach płaski a w sypialni zrobić mniejsze okno od północy. Takie 180x150 w zupełności wystarczy a będzie tańsze i mniejsze straty. Też w garderobie i pralni tak duże okna to gruba przesada. Jak już jakieś dawać to małe 80x125 wystarczą. Od północy trzeba unikać dużych okien a nie je robić. Po paru zmianach pasywny dom z tego mógłby być.

2016-06-13 13:00:59

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można wprowadzić taką zmianę, uwzględniając również zmianę łazienki na górze. Należy również wówczas zmienić wejście do pom. 2.5. Zmiana u ans jest płatna dodatkowo. Możemy wydać również bezpłatną zgodę na naniesienie jej przez lokalnego architekta. szczegóły: biuro@lipinscy.pl

2016-06-12 16:26:58

Oskar napisał(a):

cytuj
Witam, jestem zainteresowany tym projektem, czy jest możliwość przeniesienia schodów w miejsce łazienki na dole? I czy taka zmiana jest płatna dodatkowo przy zakupie projektu?

Copyright 2009 Lipińscy. Projekty domów jednorodzinnych. Polityka prywatności.

Promocja
zamów bezpłatny katalog
Okładka Ciepłe Domy 1 (32) 2016
zamów bezpłatny katalog
[x]