Projekt Salida II LMP260a, Dom Salida II, Projekty domów Salida II

bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

Nasi architekci odpowiedzą na twoje pytania

  • 71 354 59 49
  •  
  • oraz: 883 909 409
Szukaj w serwisie

Znajdź projekty domów jednorodzinnych

Wybierz typ domu Typ domu:
Wybierz właściwości projektu Powierzchnia użytkowa
Dodatkowe atrybuty:
Drukuj kartę projektu Poleć znajomemu
  
Powierzchnia użytkowa: 140,02 m2
 + pow. garażu: 19,04 m2
 + pow. kotłowni: 6,27 m2
 + pow. strychu: 9,70 m2
Powierzchnia netto: 215,22 m2
Powierzchnia zabudowy: 154,21 m2
Minimalna szerokość działki: 24,50 m
Kubatura: 801 m3
Wysokość kalenicy: 7,24 m
Kąt nachylenia dachu: 35,0 °
Zapotrzebowanie
energetyczne:
EUco = 48,37 kWh/(m2rok)
EP spełnia nowe wymagania WT

Szacunkowe koszty realizacji domu do stanu developerskiego od: 365 900 zł więcej informacji >>>
Szacunkowe roczne koszty ogrzewania domu: 2 450,45 zł więcej informacji >>>
Projekt LMP260a to wersja popularnego domu Salida (LMP260), w której doprojektowany został garaż, a za nim kotłownia, w której można zastosować piec na paliwo stałe (np. ekogroszek). Wnętrze zostało podzielone na obszerną część dzienną, do której należy salon i otwarta na niego kuchnia oraz część nocną – dwa pokoje, garderobę i dużą łazienkę. Poddasze zajmują trzy sypialnie, doświetlona oknem połaciowym łazienka, garderoba i niewielki strych. Dostępna wersja energooszczędna z rekuperacją, EP 62,73 kWh/m²rok, Salida III /DCP260b

Projekt instalacji rekuperacji dla tego domu dostępny w cenie 300 zł netto.
Zapytaj o bezpłatną wycenę systemu rekuperacji.

Parter

Salida II
1.1 Wiatrołap: 4,24 m2  
1.2 Komunikacja: 6,68 m2 (9,78 m2)
1.3 Pokój dzienny: 28,66 m2  
1.4 Kuchnia: 9,54 m2  
1.5 Spiżarnia: 2,60 m2  
1.6 Łazienka: 8,08 m2  
1.7 Komunikacja: 3,15 m2  
1.8 Pokój: 12,63 m2  
1.9 Pokój: 9,79 m2  
1.10 Kotłownia: 6,27 m2  
1.11 Garaż: 19,04 m2  
oraz
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1.12 Podest: 9,17 m2  
1.13 Taras: 14,54 m2  
  
  
  
  
  
  
  
  
  

Poddasze

Salida II
2.1 Schody: 4,42 m2  
2.2 Komunikacja: 5,58 m2  
2.3 Pokój: 9,01 m2 (15,00 m2)
2.4 Pokój: 15,84 m2 (22,91 m2)
2.5 Pokój: 11,30 m2 (18,99 m2)
2.6 Łazienka: 6,98 m2 (11,20 m2)
2.7 Pom.gosp.: 1,52 m2 (4,54 m2)
oraz
 
 
 
 
 
 
2.8 Strych: 9,70 m2 (18,80 m2)
  
  
  
  
  
  

System rekuperacji

Zamów bezpłatną wycenę systemu rekuperacji wysyłając poniższy formularz, a przy podpisaniu umowy na wykonanie systemu w firmie Rekuperatory.pl otrzymasz gratis 2 komplety najnowszej generacji filtrów G4 i F7 o podwyższonej klasie filtracji.

Informujemy, że podane tu dane zbierane są na potrzeby ROHA GROUP Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, 54-427 Wrocław, ul. Rudzka 9-11 dla potrzeb wykonania oferty handlowej. Zapewniamy, że ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych oraz prawo do ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne. Podając swoje dane osobowe w formularzu potwierdza Pani/Pan ich autentyczność i zgodność ze stanem faktycznym oraz wyraża Pani/Pan zgodę na gromadzenie tych danych przez ROHA GROUP Sp. z o.o. w bazie danych.

 Zgadzam się na przetwarzanie moich danych w przez Roha Group Sp. z o.o. w celach promocyjno-marketingowych.
 Zgadzam się na przesyłanie na podany adres elektroniczny informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dn. 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.


Bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

 

Komentarze (13)

 
Dodaj komentarz
Captcha Image


2017-03-09 14:41:55

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Powierzchnia brutto dachu 235,1 mkw.

2017-03-09 08:56:15

marcin napisał(a):

cytuj
Witam, czy mógłbym się dowiedzieć jaką powierzchnie dachu ma ten projekt?

2015-04-13 10:52:35

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Wersja energooszczędna dostępna jest na zamówienie. Nie została ona opublikowana na stronie. Dlatego nie można jej znaleźć. W celu uzyskania szczegółów prosimy o kontakt: biuro@lipinscy.pl

2015-04-12 21:45:57

Monika napisał(a):

cytuj
"Dostępna wersja energooszczędna z rekuperacją, EP 62,73 kWh/m²rok, Salida III /DCP260b "
Próbowałam znaleźć, ale nie umiem :(

2015-02-23 16:04:49

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Dane te były nieaktualne.
Zostały już poprawione.

2015-02-13 23:28:21

Janusz napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Janusz z dnia 2015-02-13 23:26:57:

"Proszę mi wyjaśnić dlaczego szacowany koszt salidy wynosi 2,5 tyś a salidy II 5,8 tyś ..."

Ogrzewania oczywiście :)

2015-02-13 23:26:57

Janusz napisał(a):

cytuj
Proszę mi wyjaśnić dlaczego szacowany koszt salidy wynosi 2,5 tyś a salidy II 5,8 tyś ...

2013-05-17 14:03:27

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika paulina z dnia 2013-05-17 07:29:02:

"dzien dobry. chciałam sie zaoytać czy mozna boczną ściane z duzym tarasowym oknem można bez zmiany w projekcie zastąpić oknem tarasowym "jako wyjscie na taras"??"

Tak, to stosunkowo prosta zmiana. Bez problemu może ją wprowadzić lokalny architekt w ramach adaptacji lub wręcz kierownik budowy.

2013-05-17 07:29:02

paulina napisał(a):

cytuj
dzien dobry. chciałam sie zaoytać czy mozna boczną ściane z duzym tarasowym oknem można bez zmiany w projekcie zastąpić oknem tarasowym "jako wyjscie na taras"??

2012-11-02 10:09:01

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Marta z dnia 2012-10-30 14:28:01:

"Witam, czy jest możliwość zrobienia w łazienki w pomieszczeniach 1.8 lub 1.9? Czy mogliby Państwo podać ile m3 betonu wychodzi na fundamenty i ile m3 więźby dachowej?

Pozdrawiam"

Pani Marto, odpowiedzieliśmy już mailowo :-) - chodziło o wersję podstawową Salidy, prawda?

2012-10-30 14:28:01

Marta napisał(a):

cytuj
Witam, czy jest możliwość zrobienia w łazienki w pomieszczeniach 1.8 lub 1.9? Czy mogliby Państwo podać ile m3 betonu wychodzi na fundamenty i ile m3 więźby dachowej?

Pozdrawiam

2012-10-19 12:21:56

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Rubigo z dnia 2012-10-06 17:35:21:

"Dzień dobry, staramy się obecnie warunki zabudowy. Z racji tego, że w okolicy większość domów posiada garaż wolnostojący, prawdopodobnie taki wymóg zostanie postawiony także i nam. Wolelibyśmy jednak garaż przytulony do bryły domu. Czy istnieje możliwość, aby nazwę 'garaż' w projekcie zastąpić nazwą 'pomieszczenie gospodarcze'?
Będę wdzięczna za odpowiedź"

Tak, projekt w ramach adaptacji może być zmieniony i równie dobrze, można zaadaptować garaż na pokój, czy pomieszczenie gospodarcze. Może tym się zająć lokalny architekt, a my naturalnie wyrazimy zgodę :-)

2012-10-06 17:35:21

Rubigo napisał(a):

cytuj
Dzień dobry, staramy się obecnie warunki zabudowy. Z racji tego, że w okolicy większość domów posiada garaż wolnostojący, prawdopodobnie taki wymóg zostanie postawiony także i nam. Wolelibyśmy jednak garaż przytulony do bryły domu. Czy istnieje możliwość, aby nazwę 'garaż' w projekcie zastąpić nazwą 'pomieszczenie gospodarcze'?
Będę wdzięczna za odpowiedź

Copyright 2009 Lipińscy. Projekty domów jednorodzinnych. Polityka prywatności.

Promocja
zamów bezpłatny katalog
Okładka Ciepłe Domy 1 (32) 2016
zamów bezpłatny katalog
[x]