Projekt Rugby III DCBL33, Dom Rugby III, Projekty domów Rugby III

bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

Nasi architekci odpowiedzą na twoje pytania

  • 71 354 59 49
  •  
  • oraz: 883 909 409
Szukaj w serwisie

Znajdź projekty domów jednorodzinnych

Wybierz typ domu Typ domu:
Wybierz właściwości projektu Powierzchnia użytkowa
Dodatkowe atrybuty:
Drukuj kartę projektu Poleć znajomemu
  
Powierzchnia użytkowa: 2 x 81,30 m2
 + pow. garażu: 17,00 m2
 + pow. kotłowni: 5,14 m2
Powierzchnia netto: 2 x 104,49 m2
Powierzchnia zabudowy: 2 x 81,25 m2
Minimalna szerokość działki: 2 x 14,40 m
Kubatura: 2 x 465 m3
Wysokość kalenicy: 7,05 m
Kąt nachylenia dachu: 1,2 °
Zapotrzebowanie
energetyczne:
EUco = 36,16 kWh/(m2rok)
EP spełnia nowe wymagania WT
Dom Energooszczędny

Szacunkowe koszty realizacji domu do stanu developerskiego od: 2 x 225 500 zł więcej informacji >>>
Szacunkowe roczne koszty ogrzewania domu: 2 x 1 132,12 zł więcej informacji >>>
Propozycja energooszczędnego domu w zabudowie bliźniaczej, z płaskim dachem, o prostej bryle i nowoczesnym charakterze. Parter to jedna, przestronna część wspólna, z salonem, miejscem na stół i aneksem kuchennym. Dekoracyjne, kręcone schody prowadzą na drugą kondygnację, gdzie znajdują się trzy wygodne sypialnie i łazienka. Przy każdym segmencie przewidziano garaż na jedno auto. Duże przeszklenia od strony ogrodowej nadają bryle lekkości i doskonale doświetlają wnętrze. Istnieje możliwość zrealizowania domu jako pojedynczy segment.

Ten projekt zawiera projekt instalacji rekuperacji!
Zapytaj o bezpłatną wycenę systemu rekuperacji.

Parter

Rugby III
1.1 Wiatrołap: 2,99 m2  
1.2 Komunikacja: 2,29 m2  
1.3 Wc: 1,59 m2  
1.4 Pom.gosp.: 2,51 m2  
1.5 Kuchnia: 7,24 m2  
1.6 Salon, jadalnia: 23,86 m2 (24,91 m2)
1.7 Kotłownia: 5,14 m2  
1.8 Garaż: 17,00 m2  
oraz
 
 
 
 
 
 
 
1.9 Podest: 6,53 m2  
1.10 Taras: 20,00 m2  
  
  
  
  
  
  

Piętro

Rugby III
2.1 Schody: 3,97 m2  
2.2 Komunikacja: 4,39 m2  
2.3 Pokój: 9,04 m2  
2.4 Pokój: 8,91 m2  
2.5 Pokój: 8,91 m2  
2.6 Łazienka: 5,60 m2  
 
 
 
 
 
 
  
  
  
  
  
  

System rekuperacji

Zamów bezpłatną wycenę systemu rekuperacji wysyłając poniższy formularz, a przy podpisaniu umowy na wykonanie systemu w firmie Rekuperatory.pl otrzymasz gratis 2 komplety najnowszej generacji filtrów G4 i F7 o podwyższonej klasie filtracji.

Informujemy, że podane tu dane zbierane są na potrzeby ROHA GROUP Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, 54-427 Wrocław, ul. Rudzka 9-11 dla potrzeb wykonania oferty handlowej. Zapewniamy, że ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych oraz prawo do ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne. Podając swoje dane osobowe w formularzu potwierdza Pani/Pan ich autentyczność i zgodność ze stanem faktycznym oraz wyraża Pani/Pan zgodę na gromadzenie tych danych przez ROHA GROUP Sp. z o.o. w bazie danych.

 Zgadzam się na przetwarzanie moich danych w przez Roha Group Sp. z o.o. w celach promocyjno-marketingowych.
 Zgadzam się na przesyłanie na podany adres elektroniczny informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dn. 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.


Bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

 

Komentarze (26)

 
Dodaj komentarz
Captcha Image


2016-06-06 10:25:14

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Jeśli kocioł będzie gazowy można go umieścić w spiżarni.
Można zakwalifikować projekt jako jednorodzinny dwulokalowy.
Szczegóły: biuro@lipinscy.pl

2016-06-05 20:26:07

Kris napisał(a):

cytuj
Czy istnieje możliwość przeprojektowania projektu w taki sposób aby zrezygnować z garażu i kotłowni a co za tym idzie umieszczenie kotłowni w bryle podstawowej?. I czy można ten projekt zakwalifikować jako jednorodzinny dwulokalowy?

2015-11-03 16:17:26

Bartasik1 napisał(a):

cytuj
A jest pan w stanie podac szacunkowy koszt budowy tarasu i balkonu. Chcialbym wiedziec ile to mniejwiecej kosztuje?

2015-11-03 10:15:16

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
O wycenę okien najlepiej zapytać producenta. Nasze wyceny są jedynie szacunkowe.

2015-11-02 19:51:25

bartasik1 napisał(a):

cytuj
O ile zmniejszyła by się cena w projekcie jeżeli zrezygnowalibyśmy z balkonu i zamontowali okna standardowe dwuskrzydłowe ?

2014-09-23 08:30:39

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można zrezygnować z tarasu, wówczas odległość od granicy działki zmieni się z 5,1 m na 4,0 m.

2014-09-22 17:24:35

sylwik004 napisał(a):

cytuj
dobrze rozumiem czy istnieje mozliwosc wprowadzenia jakis zmian w projekcie miedzy innymi czy istnieje mozliwosc zrezygnowania z tarasu w projekcie??

2014-09-22 14:24:58

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Minimalne wymiary działki podane są na rysunku powyżej i niestety działka 15,1m jest zbyt wąska.

2014-09-20 20:07:58

sywik004 napisał(a):

cytuj
Posiadam działkę o wymiarach szerokość ok 15,1 m i dlugość ok 40m chodzi mi o projekt Rugby III w zabudowie bliźniaczej czy taki dom zmieści sie na takiej działce ?

2013-08-27 09:37:16

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika pablo z dnia 2013-08-25 17:03:13:

"Czy szacunkowe koszta domu w stanie deweloperskim dotyczą całego domu bliźniaczego wraz z garażami, czy połówki z jednym garażem? Ponieważ nabrałem niepewności co do ceny z powodu takiej samej ceny domu Rugby II DCP290A, czyli połówki."

Orientacyjne koszty budowy dotyczą jednej połówki bliźniaka :-)

2013-08-25 17:03:13

pablo napisał(a):

cytuj
Czy szacunkowe koszta domu w stanie deweloperskim dotyczą całego domu bliźniaczego wraz z garażami, czy połówki z jednym garażem? Ponieważ nabrałem niepewności co do ceny z powodu takiej samej ceny domu Rugby II DCP290A, czyli połówki.

2013-06-08 00:10:18

bartek napisał(a):

cytuj
jaki jest szacunkowy koszt wybudowania takiego bliźniaka (stan surowy zamknięty, bez instalacji) ?

2013-05-06 13:30:25

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika beatles z dnia 2013-05-04 18:02:46:

"Czy istniejące schody to jedyne rozwiązanie..czy jednak istnieje możliwość zastosowania innych, nie okrągłych ?."

Obecne okrągłe schody zajmują 200x200 cm. W przypadku schodów zabiegowych potrzebujemy min. 200x230 cm, zatem na piętrze raczej będzie trudno je zmieścić - wejdą po prostu za daleko w korytarz przy pokoju 2.5. Ewentualnie można zamienić bieg schodów w drugą stronę, tak by wychodziło się przy drzwiach łazienki na piętrze, ale trzeba będzie je przesunąć. Tylko wtedy na parterze wejście na schody będzie ok 90 cm od ściany przy wiatrołapie.

2013-05-04 18:02:46

beatles napisał(a):

cytuj
Czy istniejące schody to jedyne rozwiązanie..czy jednak istnieje możliwość zastosowania innych, nie okrągłych ?.

2013-03-14 11:07:04

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Monika z dnia 2013-03-09 22:45:24:

"A czy w tym domu przewidziany jest kominek?"

W projekcie nie przewidujemy kominka z uwagi na to, że nie ma na niego już miejsca.

2013-03-14 11:06:35

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Monika z dnia 2013-03-09 22:40:23:

"Witam serdecznie
Mam następujące pytanie: Czy na garażu można zrobić taras z barierkami i wyjście na niego z sypialni nr 2.5?"

Tak, taras można wykonać. Choć pokój 2.5 będzie wtedy mało ustawny.

2013-03-09 22:45:24

Monika napisał(a):

cytuj
A czy w tym domu przewidziany jest kominek?

2013-03-09 22:40:23

Monika napisał(a):

cytuj
Witam serdecznie
Mam następujące pytanie: Czy na garażu można zrobić taras z barierkami i wyjście na niego z sypialni nr 2.5?

2013-02-14 12:58:24

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Lidia Setkowicz z dnia 2013-02-12 20:20:12:

"Posiadam działkę narożnikową o wym.17x52mb.Chciałabym wybudować 4 takie domki.Czy istnieje możliwość przystosowania tego projektu i jaki byłby wówczas koszt?z doprojektowaniem ogrzewania solarnego ciepłej wody oraz kominka.Pozdrawiam."

Rozumiemy, że wszystkie domki byłyby ze sobą połączone (także garażami)? W innym wypadku nie zmieszczą się na szerokości 52 m. Prosimy o kontakt bezpośredni, abyśmy mogli ustalić szczegóły zmian.

2013-02-12 20:20:12

Lidia Setkowicz napisał(a):

cytuj
Posiadam działkę narożnikową o wym.17x52mb.Chciałabym wybudować 4 takie domki.Czy istnieje możliwość przystosowania tego projektu i jaki byłby wówczas koszt?z doprojektowaniem ogrzewania solarnego ciepłej wody oraz kominka.Pozdrawiam.

2012-11-02 10:42:26

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Powierzchnia netto - (liczona wg normy PN-ISO 9836:1997) - jest to powierzchnia pomieszczeń ograniczona elementami zamykającymi. Jest ona obliczana dla wymiarów budynku w stanie wykończonym (z tynkiem), na poziomie podłogi nie licząc listew przypodłogowych, progów, otworów na drzwi, itd.

Do powierzchni netto wliczamy więc wszystkie pomieszczenia domu, strych, gdy prowadzą do niego schody stałe, oraz piwnicę, balkony i tarasy (ale nie na poziomie gruntu).

W skrócie mówiąc - powierzchnia liczona po podłodze wszystkich pomieszczeń.

2012-10-24 16:32:47

Sami napisał(a):

cytuj
Przepraszam, nie znam się za bardzo na budownictiwe, co to znaczy "powierzchnia netto" ?

2012-05-28 14:15:54

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Arek z dnia 2012-05-28 10:25:35:

"Na gornym obrazku przy rzucie parteru podano dlugosc budynku 895,natomiast pzy obrazku dzialka budynek ma juz 10,4 m dlugosci czy to moze jest pomylka ? Jest to dla mnie bardzo wazne bo posiadam dzialke o dlugosci 27,5 m.Pozdrawiam."

Wymiar został poprawiony i wynosi 2 x 10,36 m. Jeśli zrezygnuje Pan z okien w garażu, to zyskamy po 1 m z każdej strony i wówczas dom bez problemu zmieści się na działce. W takiej sytuacji minimalna szerokość działki powinna mieć 26,8 m.

2012-05-28 10:25:35

Arek napisał(a):

cytuj
Na gornym obrazku przy rzucie parteru podano dlugosc budynku 895,natomiast pzy obrazku dzialka budynek ma juz 10,4 m dlugosci czy to moze jest pomylka ? Jest to dla mnie bardzo wazne bo posiadam dzialke o dlugosci 27,5 m.Pozdrawiam.

2012-05-17 12:18:33

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Krystyna z dnia 2012-05-08 12:26:37:

"Czy można kupić ten projekt w wersji pojedyńczej a nie bliźniaczej?"

Tak, taka wersja nazywa się Rugby II :-)

2012-05-08 12:26:37

Krystyna napisał(a):

cytuj
Czy można kupić ten projekt w wersji pojedyńczej a nie bliźniaczej?

Copyright 2009 Lipińscy. Projekty domów jednorodzinnych. Polityka prywatności.

Promocja
zamów bezpłatny katalog
Okładka Ciepłe Domy 1 (32) 2016
zamów bezpłatny katalog
[x]