Projekt Praga III LMB24b, Dom Praga III, Projekty domów Praga III


Zamów bezpłatny katalog Domy Gotowe 21

Nasi architekci odpowiedzą na twoje pytania

  • 71 354 59 49
  • oraz:
  • 883 909 409

Właściwości projektu

 
Powierzchnia użytkowa:116,40 m²
 + pow. garażu:17,07 m²
Powierzchnia netto:133,47 m²
Powierzchnia zabudowy:169,29 m²
Minimalna szerokość działki:23,50 m
Kubatura:737 m³
Wysokość kalenicy:6,90 m
Kąt nachylenia dachu:35,0 °
Zapotrzebowanie
energetyczne:
EUco = 60,73 kWh/(m²rok)
EP spełnia nowe wymagania WT
Szacunkowe koszty realizacji domu do stanu developerskiego od: 279 000 złwięcej informacji >>>
Bezpłatna wycena domu w systemie Wolf Haus
Szacunkowe roczne koszty ogrzewania domu: 2 251,47 złwięcej informacji >>>

Opis

Ukryj
Uroczy dom posiadający wszystkie zalety tradycyjnych rozwiązań dworkowych, ale w odświeżonym nowoczesnym wydaniu. Reprezentacyjny salon stanowi serce domu. Jest w nim miejsce na kącik kominkowo telewizyjny oraz na postawienie stołu jadalnego. Również w wydzielonej kuchni jest miejsce na stół śniadaniowy. Trzy sypialnie, w tym jedna wyposażona w łazienkę pozwolą wygodnie mieszkać 4-osobowej rodzinie. Wszystkich inwestorów ucieszy fakt umiejscowienia dużej kotłowni za garażem, co daje możliwość w razie konieczności zastosowania, w ramach adaptacji projektu, kotła na paliwo stałe.

Projekt instalacji rekuperacji dla tego domu dostępny w cenie 300 zł netto.
Zapytaj o bezpłatną wycenę systemu rekuperacji.

W tym projekcie jako alternatywę można zastosować ogrzewanie na paliwo stałe.

UWAGA!
Projekt może wymagać nieznacznej korekty związanej z szerokością garażu, ze względu na obowiązujące od grudnia 2018r. zmiany rozporządzenia w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Zmiany wprowadzamy bezpłatnie przed wysyłką projektu.
Prosimy o kontakt z biurem w celu ustalenia szczegółów i terminu realizacji zamówienia.

 

Rzuty

Ukryj

Parter

Praga III
1.1 Wiatrołap:5,62 m² oraz1.13 Podest:5,23 m²  
1.2 Wc:3,76 m²  1.14 Taras:20,83 m²  
1.3 Komunikacja:9,63 m²     
1.4 Kuchnia:12,23 m²     
1.5 Salon:31,90 m²     
1.6 Łazienka:6,28 m²     
1.7 Łazienka:3,80 m²     
1.8 Pokój:14,89 m²     
1.9 Pokój:10,59 m²     
1.10 Pokój:10,08 m²     
1.11 Garaż:17,07 m²     
1.12 Pom.gosp., c.o.:7,62 m²     

System rekuperacji

Skorzystaj z rabatu 500 zł na kompleksową usługę montażu systemu rekuperacji od firmy Rekuperatory.pl. Voucher uprawniający do rabatu otrzymasz razem z zakupionym projektem. Zapoznaj się z regulaminem promocji.

Wypełnij formularz i zamów bezpłatną i niezobowiązującą wycenę na kompletny system rekuperacji do tego projektu.

Poniższe dane zbierane są przez Administratora Danych firmę Roha Group Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Rudzkiej 9-11. Zostałem/-am poinformowany/-a o przysługującym mi prawie dostępu do swoich danych, prawie do ich poprawiania oraz usuwania. Swoje dane osobowe podaję dobrowolnie.

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu i przedstawienia zamówionej oferty na zasadach określonych w regulaminie serwisu rekuperatory.pl
 Wyrażam zgodę na otrzymanie drogą elektroniczną na podany adres email oraz nr telefonu informacji handlowych i marketingowych ze świata rekuperacji na zasadach określonych w regulaminie serwisu rekuperatory.pl. Zgoda ta jest dobrowolna.

Bezpłatny katalog Domy Gotowe nr 22

 

Komentarze (25)

 
Dodaj komentarz
Captcha Image

2014-12-22 09:10:15

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Można zamówić kosztorys ślepy lub kosztorys inwestorski, zawierający aktualne ceny.

2014-12-21 16:02:21

parolek85 napisał(a): cytuj

prosilbym o kosztorys slepy

2014-12-21 15:34:23

parolek85 napisał(a): cytuj

czy mozna kupic sam kosztorys domu zeby sie zorientowac jakie sa koszty, prosze ewentualnie o nr konta na adres parolek85@wp.pl

2014-12-18 08:43:14

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Tak. Można wprowadzić takie zmiany.

2014-12-16 21:49:39

parolek85 napisał(a): cytuj

Czy mozna zmniejszyć polać dachowa i usunąć zadaszenie tarasu

2014-10-30 13:15:04

Jacek napisał(a): cytuj

1.11 oczywiście z wejściem od kuchni

2014-10-30 13:13:54

Jacek napisał(a): cytuj

1.7 powiększam niewiele kosztem 1.6 z której robię garderobę, 1.11 przerabiam na pom. gosp.

2014-04-01 22:15:39

Wojtek napisał(a): cytuj

Witam

Czy ktoś budował ten domek systemem gospodarczym jaki wyszedł koszt deweloperski prosze o info na w_wrobel@interia.pl

2013-10-08 08:58:57

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Joanna z dnia 2013-10-02 12:34:35:

"Witam! Interesuje mnie zakup tego projektu. O ile można poprawić izolację tego budynku, tak, żeby miało to jeszcze jakieś uzasadnienie ekonomiczne. "

Mamy energooszczędną wersję tego projektu - o nazwie Awinion. Koszty ogrzewania w nim są szacowane na 689 zł rocznie, więc na pewno jest to znaczne uzasadnienie ekonomiczne. A jednocześnie jest niewiele droższy od wersji standardowej.

2013-10-08 08:11:17

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Dominika z dnia 2013-10-01 12:15:50:

"czy jest możliwość modyfikacji projektu na tyle, żeby poddasze było mieszkalne? tzn chodzi mi o schody (w jakim miejscu by mogły się znajdować) i ewentualne wybudowanie wyższych ścian tak aby nie chodzić na górze na kolanach? Czy jest to w ogóle możliwe?"

W tym projekcie strop jest drewniany, zatem aby poddasze mogło być użytkowe trzeba przeprojektować strop na żelbetowy, a schody można usytuować w wiatrołapie, zmniejszając przy tym nieco pokój 1.10, lub bezpośrednio zamiast niego. Można też umieścić je w salonie, ale to raczej będzie mniej praktyczne. Można przy takiej zmianie doprojektować ścianki kolankowe na poddaszu, które podniosą dach wyżej, dzięki czemu powierzchnia użytkowa będzie większa. Zmiany może nanieść lokalny architekt w ramach adaptacji lub nasza pracownia na zamówienie. Proszę też zerknąć na projekt Halifax, w którym na bardzo podobnym rzucie parteru, jest już zaprojektowane poddasze z antresolą nad salonem.

2013-10-02 12:34:35

Joanna napisał(a): cytuj

Witam! Interesuje mnie zakup tego projektu. O ile można poprawić izolację tego budynku, tak, żeby miało to jeszcze jakieś uzasadnienie ekonomiczne.

2013-10-01 12:15:50

Dominika napisał(a): cytuj

czy jest możliwość modyfikacji projektu na tyle, żeby poddasze było mieszkalne? tzn chodzi mi o schody (w jakim miejscu by mogły się znajdować) i ewentualne wybudowanie wyższych ścian tak aby nie chodzić na górze na kolanach? Czy jest to w ogóle możliwe?

2013-08-16 11:40:27

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Adam z dnia 2013-08-14 16:25:39:

"ile wynosi powierzchnia dachu?"

Powierzchnia dachu wynosi 254,4 m2.

2013-08-14 16:25:39

Adam napisał(a): cytuj

ile wynosi powierzchnia dachu?

2013-05-17 13:55:41

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Alan z dnia 2013-05-15 15:40:51:

"
W odpowiedzi na komentarz użytkownika Lipinscy_Domy z dnia 2013-05-09 12:47:11:

"Ściana pomiędzy salonem a kuchnią i korytarzem jest nośna i całkiem jej usunąć nie można, ale można poszerzyć otwory i zrobić podciągi w tym miejscu. Zmianę taką może wprowadzić na projekt lokalny architekt w ramach adaptacji. Podobnie z zamianą łazienek. Domyślamy się, że mniejsza łazienka będzie od strony ściany zewnętrznej?"
na ile można maksymalnie poszerzyć te otwory pomiędzy salonem a kuchnią i korytarzem?
"

Podciągi mogą być dowolnej wielkości - nawet do ścian bocznych (o ile zostanie ten fragment ściany z kominkiem - komin powinien być dostawiony do ściany).

2013-05-15 15:40:51

Alan napisał(a): cytuj


W odpowiedzi na komentarz użytkownika Lipinscy_Domy z dnia 2013-05-09 12:47:11:

"Ściana pomiędzy salonem a kuchnią i korytarzem jest nośna i całkiem jej usunąć nie można, ale można poszerzyć otwory i zrobić podciągi w tym miejscu. Zmianę taką może wprowadzić na projekt lokalny architekt w ramach adaptacji. Podobnie z zamianą łazienek. Domyślamy się, że mniejsza łazienka będzie od strony ściany zewnętrznej?"
na ile można maksymalnie poszerzyć te otwory pomiędzy salonem a kuchnią i korytarzem?

2013-05-11 22:42:38

Alan napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Lipinscy_Domy z dnia 2013-05-09 12:47:11:

"Ściana pomiędzy salonem a kuchnią i korytarzem jest nośna i całkiem jej usunąć nie można, ale można poszerzyć otwory i zrobić podciągi w tym miejscu. Zmianę taką może wprowadzić na projekt lokalny architekt w ramach adaptacji. Podobnie z zamianą łazienek. Domyślamy się, że mniejsza łazienka będzie od strony ściany zewnętrznej?"

na ile można maksymalnie poszerzyć te otwory pomiędzy salonem a kuchnią i korytarzem?

2013-05-10 08:45:32

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Alan z dnia 2013-05-09 13:12:57:

"tak, mniejsza lazienka mialabybyc od strony sciany zewnetrznej.
a co z kominkiem? czy mozna przeniesc go na sciane, do ktorej w projekcie przylega stol jadalniany?"

Tak, może być przesunięty na tą ścianę.

2013-05-09 13:12:57

Alan napisał(a): cytuj

tak, mniejsza lazienka mialabybyc od strony sciany zewnetrznej.
a co z kominkiem? czy mozna przeniesc go na sciane, do ktorej w projekcie przylega stol jadalniany?

2013-05-09 12:47:11

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Alan z dnia 2013-05-08 19:12:28:

"Witam, mam kilka pytań odnośnie zmian w projekcie. Po pierwsze czy jest możliwość zrezygnowania ze ścian miedzy salonem a kuchnią oraz salonem a wiatrołapem, pozostawienie jedynie ściany do której na projekcie przylega stół jadalniany i zrobienie na tej ścianie kominka tak jak ma to miejsce w projekcie Rawenna? a także zamianę pomieszczeń 1.6 z 1.7 tak aby do sypialni przynależała mniejsza łazienka,"

Ściana pomiędzy salonem a kuchnią i korytarzem jest nośna i całkiem jej usunąć nie można, ale można poszerzyć otwory i zrobić podciągi w tym miejscu. Zmianę taką może wprowadzić na projekt lokalny architekt w ramach adaptacji. Podobnie z zamianą łazienek. Domyślamy się, że mniejsza łazienka będzie od strony ściany zewnętrznej?

2013-05-08 19:12:28

Alan napisał(a): cytuj

Witam, mam kilka pytań odnośnie zmian w projekcie. Po pierwsze czy jest możliwość zrezygnowania ze ścian miedzy salonem a kuchnią oraz salonem a wiatrołapem, pozostawienie jedynie ściany do której na projekcie przylega stół jadalniany i zrobienie na tej ścianie kominka tak jak ma to miejsce w projekcie Rawenna? a także zamianę pomieszczeń 1.6 z 1.7 tak aby do sypialni przynależała mniejsza łazienka,

2013-03-19 11:19:27

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Stasiek z dnia 2013-03-18 19:27:59:

"Ja bym zamiast 1.2 zrobił pomieszczenie gospodarcze i na jednej ścianie postawił regał na przetwory itp. :) 2 łazienki z WC powinny być wystarczające. "

Też można, ale wtedy przenieść gdzieś pralkę - takie pomieszczenie się przydaje.

2013-03-18 19:27:59

Stasiek napisał(a): cytuj

Ja bym zamiast 1.2 zrobił pomieszczenie gospodarcze i na jednej ścianie postawił regał na przetwory itp. :) 2 łazienki z WC powinny być wystarczające.

2013-03-18 12:53:11

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Krzysiek z dnia 2013-03-17 16:10:54:

"Świetny rozkłąd pomieszczeń. Tylko pomieszczenia gospodarczego- spiżarni mi brakuje. Macie może pomysł gdzie można wygospodarować takowe? "

W tym projekcie jedynie kosztem kuchni - można w lewym górnym narożniku wygospodarować małą spiżarnię z przejściem do garażu.

2013-03-17 16:10:54

Krzysiek napisał(a): cytuj

Świetny rozkłąd pomieszczeń. Tylko pomieszczenia gospodarczego- spiżarni mi brakuje. Macie może pomysł gdzie można wygospodarować takowe?

Hormann BiSecur