Projekt Lucia VI DCB88e, Dom Lucia VI, Projekty domów Lucia VI

bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

Nasi architekci odpowiedzą na twoje pytania

  • 71 354 59 49
  •  
  • oraz: 883 909 409
Szukaj w serwisie

Znajdź projekty domów jednorodzinnych

Wybierz typ domu Typ domu:
Wybierz właściwości projektu Powierzchnia użytkowa
Dodatkowe atrybuty:
Drukuj kartę projektu Poleć znajomemu
  
Powierzchnia użytkowa: 98,82 m2
 + pow. garażu: 19,82 m2
 + pow. pom.pomocniczego: 7,23 m2
 + pow. kotłowni: 5,59 m2
 + pow. strychu: 53,76 m2
Powierzchnia netto: 209,27 m2
Powierzchnia zabudowy: 168,60 m2
Minimalna szerokość działki: 25,30 m
Kubatura: 899 m3
Wysokość kalenicy: 7,37 m
Kąt nachylenia dachu: 30,0 °
Zapotrzebowanie
energetyczne:
EUco = 25,41 kWh/(m2rok)
EP spełnia nowe wymagania WT
Dom Energooszczędny

Szacunkowe koszty realizacji domu do stanu developerskiego od: 403 800 zł więcej informacji >>>
Szacunkowe roczne koszty ogrzewania domu: 799,76 zł więcej informacji >>>
Nieduży dom energooszczędny, parterowy, z zaplanowanymi stałymi schodami, dzięki czemu w późniejszym etapie można na część mieszkalną zaadaptować strych. Prostą bryłę zdobi wielospadowy dach oraz ciekawie zaaranżowane, zadaszone wejście i taras ogrodowy. Wnętrze domu zostało wyraźnie podzielone na dwie strefy – dzienną z wygodnym, jasnym salonem i otwartą na niego kuchnią, obok której zlokalizowano przydatne pomieszczenie gospodarcze oraz strefę prywatną z trzema ustawnymi sypialniami i dużą łazienką. W bryłę wkomponowano garaż na jedno stanowisko, za którym znajduje się pomieszczenie gospodarcze z wyjściem na zewnątrz, idealne do przechowywania rowerów czy sprzętu ogrodowego.

Ten projekt zawiera projekt instalacji rekuperacji!
Zapytaj o bezpłatną wycenę systemu rekuperacji.

Parter

Lucia VI
1.1 Wiatrołap: 4,79 m2  
1.2 Komunikacja: 9,11 m2  
1.3 Pokój: 14,51 m2  
1.4 Łazienka: 7,16 m2  
1.5 Pokój: 13,24 m2  
1.6 Pokój: 10,31 m2  
1.7 Wc: 1,45 m2 (2,26 m2)
1.8 Pokój dzienny: 28,57 m2  
1.9 Kuchnia: 9,68 m2  
1.10 Kotłownia: 5,59 m2  
1.11 Pom.pomocnicze: 7,23 m2  
1.12 Garaż: 19,82 m2  
oraz
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1.13 Podest: 7,24 m2  
1.14 Taras: 18,86 m2  
1.15 Podest: 1,69 m2  
  
  
  
  
  
  
  
  
  

Strych (przykładowa aranżacja)

Lucia VI
2.1 Schody: 4,86 m2  
2.2 Strych: 16,78 m2 (40,02 m2)
2.3 Strych: 32,12 m2 (40,02 m2)
 
 
 
  
  
  

Bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

 

Komentarze (35)

 
Dodaj komentarz
Captcha Image


2017-04-18 14:10:57

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można w ramach adaptacji przenieść kocioł do pomieszczenia za garażem.

2017-04-18 10:44:52

Andrzej napisał(a):

cytuj
Witam, mam pytanie, czy była by możliwość zamiany kotłowni w miejsce pomieszczenia gospodarczego? W tym projekcie interesuje mnie ogrzewanie paliwem stałym. Pozdrawiam

2016-10-05 11:49:10

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Zapraszamy zainteresowanych do grupy na Facebooku:
https://www.facebook.com/groups/186538838419755/

2015-11-23 08:06:35

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można wprowadzić takie zmiany.

2015-11-20 14:21:57

Gość napisał(a):

cytuj
A czy Lucia VI to nie jest czasami podobny projekt co Aspen , bo parter wygląda podobnie , tylko Aspen znowu za niski , ale można by go podnieść i dach dwuspadzisty ?

2015-11-20 14:16:09

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
W celu przygotowania wyceny i określenia czasu opracowania zmienionego projektu prosimy o kontakt bezpośredni: biuro@lipinscy.pl

2015-11-20 13:38:28

Jakub napisał(a):

cytuj
Acha to przepraszam , nie wiedziałem że wy sprzedajecie projekty zrobione dla kogoś , myślałem że to Państwa wizja dla klientów ,
oczywiście macie rację , że mało kto zwraca uwagę na koszty , ja jestem wyjątkiem , ale może dlatego że mam w rodzinie konstruktora który jak mu pokazałem co mi się podoba to mi od razu powiedział co nie i dlaczego , ale fakt jest taki , że mało kto liczy się z pieniędzmi , otrzeźwienie przychodzi jak się kończą pieniądze z kredytu , z resztą w moim przypadku to drugi dom więc juz inaczej patrzę na wiele rzeczy ,
a ta wersja z niższym dachem i innym stropem to ile będzie kosztowała - tyle samo co ten projekt czy musze zrobić projekt nowy na indywidualne zamówienie , bo szukam projektu ale czekam jeszcze na mapę do celów projektowych żebym dokładnie znał wymiary i co mi się zmieści , i jak długo taka przeróbka projektu może potrwać ,
pozdrawiam

2015-11-20 08:13:39

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Jest to wersja projektu Lucia DCB 88, która powstała na zamówienie konkretnego inwestora. Takie były wytyczne i potrzeby. Nie sądzimy, żeby celem była jak najdroższa budowa. Z drugiej strony nie dla każdego argument kosztów jest najistotniejszy. Przy odpowiedniej izolacji i zastosowaniu rekuperacji nie ma obaw o przegrzewanie poddasza.

Możemy również przygotować wersję z niższym dwuspadowym dachem oraz zmienionym stropem.

2015-11-19 21:23:29

Jakub napisał(a):

cytuj
A czy ten projekt może być z garażem ale bez strychu i niższym dachem dwuspadowym , bo te wysokie dachy to same niepotrzebne koszty , do tego mieszkania na strychu latem gorąco jak w piekle i te skosy to jakaś masakra dla ufoludków a do tego strop betonowy strasznie drogi jak można gotową więźbe dać z belkami do podwieszanego sufitu ,czy tutaj ktoś myśli o inwestorach i ich pieniądzach czy tylko dba o to , żeby budowa była jak najdroższa , projekt ładny ale po co taki wysoki , same dodatkowe koszty

2015-06-03 09:53:09

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika ona z dnia 2015-05-22 21:08:02:

"Witam, bardzo podoba nam się ten projekt. Zapytam tylko o to ile zajmą schody do małej piwnicy w miejscu kotłowni? Mamy zamiar powiększyć kuchnie i zastanawiam się czy nie będzie aby za mała... Jeszcze co do dachu to jaka jest jego powierzchnia? Jaki mniej więcej będzie jego koszt. Czekam na odp.
Pozdrawiam
Paulina"

Powierzchnia dachu to 274,6 mkw.
Schody najlepiej zlokalizować w miejscu toalety 1.7.
Szczegóły: biuro@lipinscy.pl

2015-05-27 08:50:19

Luk napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika marcin z dnia 2015-05-26 19:13:48:

"kupilismy z zonka ten projekt I tak jak napisala Aga rowniez dodalismy sciane nosna w srodku budynku lawy fundamentowe dalismy wszedzie 65 bedzie kryty ruuki finnera takze swiat jestesmy na etapie zasypywania piachem przed chudziakiem potem w gore. budujemy 15 km od Lublina pozdrawiam"

Panie Marcinie budujecie systemem gospodarczym czy firmą ? Jestem ciekaw jakie wyceny Państwo uzyskali.
podaje maila mestre_84@o2.pl

2015-05-26 19:13:48

marcin napisał(a):

cytuj
kupilismy z zonka ten projekt I tak jak napisala Aga rowniez dodalismy sciane nosna w srodku budynku lawy fundamentowe dalismy wszedzie 65 bedzie kryty ruuki finnera takze swiat jestesmy na etapie zasypywania piachem przed chudziakiem potem w gore. budujemy 15 km od Lublina pozdrawiam

2015-05-22 21:08:02

ona napisał(a):

cytuj
Witam, bardzo podoba nam się ten projekt. Zapytam tylko o to ile zajmą schody do małej piwnicy w miejscu kotłowni? Mamy zamiar powiększyć kuchnie i zastanawiam się czy nie będzie aby za mała... Jeszcze co do dachu to jaka jest jego powierzchnia? Jaki mniej więcej będzie jego koszt. Czekam na odp.
Pozdrawiam
Paulina

2015-05-14 08:44:50

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Jest to materiał z bazy programu komputerowego, który nie ma odpowiednika w rzeczywistości.

2015-05-13 20:28:41

Mixer napisał(a):

cytuj
Interesuje mnie państwa projekt z odwzorowaniem jego wyglądu, zastanawia mnie czym pokryty jest dach w państwa propozycji

2015-05-04 16:06:14

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Okna mają wymiary 240x150 cm.

2015-05-03 19:58:21

Szyk napisał(a):

cytuj
Witam proszę o podanie wymiaru okien na przedniej elewacji

2015-05-01 15:27:47

Luk napisał(a):

cytuj
Jeżeli można prosić wycenę SSO z uwzględnieniem czy generalnym wykonawcą czy systemem gospodarczym to podaję adres mestre_84@o2.pl z góry dziękuję :)

2015-04-30 13:58:51

Aga napisał(a):

cytuj
Kupilismy projekt.jest super rozstawny.ale dopiero po kupnie projektu okazalo sie ze jest dosc drogi w budowie.xhodzi o to ze lawy fundamentowe zaprojektowane sa jak pod wieżowiec.na jednej scianie nawet 120 cm.reszta 90-80.pozatym bardzo drogi strop co wynika z tego ze nie mozna dac terriwy. Jest bardzo duza odleglosc miedzy scianami nosnymi.my rozwiazalismy to tak ze dodalismy jedna sciane nosna we wnetrzu budynku i teraz ani takie lawy nie beda potrzebne i terriwe mozna dac.

2015-04-20 15:26:07

Luk napisał(a):

cytuj
Witam !
Czy Ktoś zakupił już projekt i rozpoczął budowę ?

2015-03-26 15:08:16

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Dziękujemy za spostrzeżenie. Różnica wynikała z faktu że w Denver nie był ujęty strych. Poprawiliśmy błąd.

2015-03-26 08:48:39

grzegorz napisał(a):

cytuj
kosztorys projektu wycenili państwo na 403 tyś a podobny projekt denver III na 270tyś
czy gdzieś został popełniony błąd , różnica jest minimalna .

2015-01-14 14:52:39

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Zmiany są ciekawe. Trzeba rozważyć czy klatka schodowa po przeniesieniu nie będzie za niska. Drzwi łazienki można byłoby zaprojektować do pom. 1.2 po lekkim zmniejszeniu 1.1. Zadaszenie można doprojektować. Komin może częściowo przebiegać w ścianie nośnej. Możemy wprowadzić tego typu zmiany do projektu - kontakt: biuro@lipinscy.pl.

2015-01-13 21:26:51

Luk napisał(a):

cytuj
Łazienkę 1.4 przenieść do pomieszczenia 1.10 kotłownię do 1.11 lub ogrzewanie miejskie. W 1.4 przejście do garażu i pomieszczenie na pralkę i inne sprzęty domowe, albo samo przejście i np schody na poddasze choć nie wiem czy to jest możliwe. Jeżeli tak to łazienkę 1.7 odwrócić w poprzek i powiększamy pokój 1.6. Kominek na ścianę wewnętrzną nośna, dach skopiować z projektu Bastia. Pytanie jakie są minusy takich zmian? Drzwi głównej łazienki wychodzą na salon lub przedsionek - obie opcje raczej słabe. Brak zadaszenia przed wejściem, szukamy kluczy a deszcz sobie pada ... Co Państwo sądzą o zmianach ?
PS. czy komin może stanowić część wewnętrznej ściany nośnej ? (w celu uniknięcia utraty powierzchni salonu)

2015-01-08 12:28:47

Adam napisał(a):

cytuj
wychodzi na to, że to najlepszy projekt domu jaki kiedykolwiek powstał :)

2015-01-08 08:38:40

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Tak, można zaadaptować poddasze.

2015-01-07 20:09:25

Darek napisał(a):

cytuj
Czy poddasze może zostać włączone do części użytkowej w celu dodatkowego pokoju ??

2015-01-05 14:20:09

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Tak, można zastosować taki podział pomieszczenia 1.10.

2015-01-05 08:50:59

Adam napisał(a):

cytuj
Super projekt. Mamy z żoną wielką ochotę na właśnie ten domek - mam tylko pytanie czy pomieszczenie 1.10 można podzielić na:

1. małą spiżarnię.
2. garderobę.

3. Zostało już powiedziane, że kotłownie można przenieść do pomieszczenia 1.11

2014-12-04 08:25:52

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można przenieść kotłownię do pom. 1.11.

2014-12-03 14:35:43

Karolina napisał(a):

cytuj
Świetny projekt, zastanawiam się tylko czy nie lepiej byłoby przenieść kotłownie do pomieszczenia 1.11 w ten sposób powiększając kuchnię, czy istnieje taka możliwość?

2014-09-19 08:38:32

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można utworzyć przejście kosztem łazienki lub sypialni.

2014-09-18 22:12:38

arek napisał(a):

cytuj
czy jest możliwe wykonanie małej zmiany w projekcje a mianowicie chodzi mi o przejście z domu do garażu nie wychodząc na dwór???

2014-09-16 14:17:53

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Charakterystyka energetyczna jest w przygotowaniu, ponieważ projekt jest nowością - czeka na swojego pierwszego inwestora.

2014-09-16 12:41:07

zainteresowana napisał(a):

cytuj
Jakie jest zapotrzebowanie energetyczne tego domku?

Copyright 2009 Lipińscy. Projekty domów jednorodzinnych. Polityka prywatności.

Promocja
zamów bezpłatny katalog
Okładka Ciepłe Domy 1 (32) 2016
zamów bezpłatny katalog
[x]