Projekt Bolton LMB98, Dom Bolton, Projekty domów Bolton

bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

Nasi architekci odpowiedzą na twoje pytania

  • 71 354 59 49
  •  
  • oraz: 883 909 409
Szukaj w serwisie

Znajdź projekty domów jednorodzinnych

Wybierz typ domu Typ domu:
Wybierz właściwości projektu Powierzchnia użytkowa
Dodatkowe atrybuty:
Drukuj kartę projektu Poleć znajomemu
  
Powierzchnia użytkowa: 68,27 m2
Powierzchnia netto: 68,27 m2
Powierzchnia zabudowy: 89,44 m2
Minimalna szerokość działki: 20,30 m
Kubatura: 428 m3
Wysokość kalenicy: 6,37 m
Kąt nachylenia dachu: 35,0 °
Zapotrzebowanie
energetyczne:
EUco = 56,91 kWh/(m2rok)
EP spełnia nowe wymagania WT

Szacunkowe koszty realizacji domu do stanu developerskiego od: 142 700 zł więcej informacji >>>
Szacunkowe roczne koszty ogrzewania domu: 1 237,45 zł więcej informacji >>>
Bolton to urokliwy, nieduży dom o wielu zaletach. Salon ma wydzieloną część na jadalnię w ładnym wykuszu. Dodatkowo z salonu prowadzi wyjście na częściowo zadaszony taras. Pokoje są ustawne, a łazienka jest doświetlona światłem dziennym. W wiatrołapie zmieści się duża szafa na ubrania wierzchnie i można z niego wejść do małego pomieszczenia z piecem na gaz. Cały dom prezentuje się bardzo atrakcyjnie, dzięki ładnym proporcjom i daszkom, które oprócz walorów funkcjonalnych urozmaicają bryłę.

Projekt instalacji rekuperacji dla tego domu dostępny w cenie 300 zł netto.
Zapytaj o bezpłatną wycenę systemu rekuperacji.

Parter

Bolton
1.1 Wiatrołap: 3,53 m2  
1.2 C.o.: 3,21 m2  
1.3 Komunikacja: 4,22 m2  
1.4 Pokój: 10,21 m2  
1.5 Pokój: 11,57 m2  
1.6 Łazienka: 4,84 m2  
1.7 Pokój dzienny: 24,90 m2  
1.8 Kuchnia: 5,79 m2  
oraz
 
 
 
 
 
 
 
1.9 Podest: 9,64 m2  
1.10 Taras: 15,79 m2  
  
  
  
  
  
  

System rekuperacji

Zamów bezpłatną wycenę systemu rekuperacji wysyłając poniższy formularz, a przy podpisaniu umowy na wykonanie systemu w firmie Rekuperatory.pl otrzymasz gratis 2 komplety najnowszej generacji filtrów G4 i F7 o podwyższonej klasie filtracji.

Informujemy, że podane tu dane zbierane są na potrzeby ROHA GROUP Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, 54-427 Wrocław, ul. Rudzka 9-11 dla potrzeb wykonania oferty handlowej. Zapewniamy, że ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych oraz prawo do ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne. Podając swoje dane osobowe w formularzu potwierdza Pani/Pan ich autentyczność i zgodność ze stanem faktycznym oraz wyraża Pani/Pan zgodę na gromadzenie tych danych przez ROHA GROUP Sp. z o.o. w bazie danych.

 Zgadzam się na przetwarzanie moich danych w przez Roha Group Sp. z o.o. w celach promocyjno-marketingowych.
 Zgadzam się na przesyłanie na podany adres elektroniczny informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dn. 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.


Bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

 

Komentarze (17)

 
Dodaj komentarz
Captcha Image


2016-07-07 14:04:22

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można zlikwidować skosy mieszcząc się w podanej pow. zabudowy. Jeśli chodzi o piec na paliwo stałe to trzeba przeprojektować instalację i znaleźć piec który zmieści się w tak małej kotłowni. Zmiany może nanieść lokalny architekt w ramach adaptacji.

2016-07-07 08:24:53

Ewa Stanislaw napisał(a):

cytuj
Witam.Świetny projekt - Bolton. Uprzejmie proszę o informację, czy można go przeprojektować tak, aby zrezygnować ze skosów w zewnętrznym obrysie (wykusz dociągnąć do kątów prostych oraz skos przy wejściu również) i o ile zwiększy to powierzchnię zabudowy (jestem związana planem miejscowym pow. zabudowy do 90m2). Drugie pytanie czy można ten dom ogrzać piecem na paliwo stałe i co się z tym wiąże przy przeprojektowywaniu ? Będę wdzięczna za poradę.

2016-05-13 14:08:41

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Powierzchnia domu zmniejszy się o jakieś 3 mkw.
Szacunkowa wycena jest wskaźnikowa i uwzględnia pokrycie dachówką.
Szacunkowe ceny są aktualnie takie jak podane powyżej.

2016-05-13 12:12:38

Ewa Roj napisał(a):

cytuj
1/Jaka będzie powierzchnia użytkowa domku po likwidacji wykuszu i daszka nad nim (zakładam, że to możliwe)?
2/Czy szacunkowe koszty budowy stan developerski zakładają dachówkę czy blacho dachówkę? Interesuje mnie maksymalne obniżenie kosztów
3/ Jak szacujecie Państwo koszt stanu developerskiego tego domku na rok 2016 ?

2014-02-10 10:21:22

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Koszty na stronie przeliczane są na podstawie ceny wskaźnikowej za 1mkw i nie uwzględniają szczególnych cech budynku (opis w zakładce kosztorys). Cena ta jest jednak ustalana na podstawie wydawnictwa Sekocenbud, które podaje uśrednione ceny materiałów i usług dla całego kraju. Technologia budowy - murowana (zakładka technologia). Strop jest drewniany, ale na pomieszczenia strychowe można go wykorzystywać, a że wysokość również na to pozwala, można wprowadzić takie zmiany, łącznie ze schodami na górę. Poszerzenie domu wzdłuż kalenicy również jest możliwe.

2014-02-07 01:26:41

Kasia Raj napisał(a):

cytuj
Piękny projekt 3 pokojowego komfortowego mieszkanka ale koszty wydają mi się niewiarygodnie niskie. Czy to zasługa konstrukcji i nieużytkowego poddasza? Jaka jest technologia wzniesienia? Może moglibyście państwo zaprezentować rysunki szczegółowe? i/lub odrobinkę dokładniejszy opis konstrukcji? Czy stryszek można użytkować jako dodatkową przestrzeń gospodarczą, np garderobę czy suszarnię albo miejsce na saunę, ponosząc oczywiście dodatkowe koszty docieplenia połaci i wykonując małe kacze schody na granicy hallu i pokoju dziennego? Czy też trzeba byłoby zmienić dodatkowo konstrukcję stropu? Wnętrza jak na mały domek rozplanowane perfekcyjnie ale dla mnie odrobinkę za małe. Czy można byłoby wydłużyć dom wzdłuż kalenicy z obu stron choćby o 30 cm?

2013-12-04 15:20:06

Monikaa napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Lipinscy_Domy z dnia 2013-12-04 07:04:36:

"Ze schodami na poddasze jest problem ze względu na miejsce, które trzeba by było wygospodarować. Można wprowadzić je ewentualnie w drugim etapie pozostawiając miejsce w stropie, kosztem jednego z pokoi (jego funkcja przeniesiona będzie na poddasze). Obecna forma projektu przewiduje, że drewniany strop jest elementem więźby dachowej, a ocieplenie w stropie pomniejsza wysokość strychu do 1,96 w najwyższym miejscu. Chcąc w przyszłości zagospodarować tą przestrzeń, trzeba by było przeprojektować dach, doprojektować strop i ściankę kolankową oraz wykonać ocieplenie w dachu, między i pod krokwiami.
Projekt przewiduje ogrzewanie c.o. wodne z piecem gazowym. Kominek nie jest włączony w system ogrzewania. Można taką instalację wykonać we własnym zakresie. "

Dziękuję za odpowiedź. Czy takie zmiany w projekcie znacznie zmieniłyby kosztorys i postawienie domu do SSZ?

2013-12-04 07:04:36

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Ze schodami na poddasze jest problem ze względu na miejsce, które trzeba by było wygospodarować. Można wprowadzić je ewentualnie w drugim etapie pozostawiając miejsce w stropie, kosztem jednego z pokoi (jego funkcja przeniesiona będzie na poddasze). Obecna forma projektu przewiduje, że drewniany strop jest elementem więźby dachowej, a ocieplenie w stropie pomniejsza wysokość strychu do 1,96 w najwyższym miejscu. Chcąc w przyszłości zagospodarować tą przestrzeń, trzeba by było przeprojektować dach, doprojektować strop i ściankę kolankową oraz wykonać ocieplenie w dachu, między i pod krokwiami.
Projekt przewiduje ogrzewanie c.o. wodne z piecem gazowym. Kominek nie jest włączony w system ogrzewania. Można taką instalację wykonać we własnym zakresie.

2013-12-03 21:35:34

Monikaa napisał(a):

cytuj
Czy jest możliwość dodania do projektu schodów i strychu na górze, który z czasem będzie można zagospodarować jako przestrzeń użytkową? Jakie ogrzewanie zostalo przewidziane dla domu w tym projekcie? C.o. czy również drewnem (kominek)?

2013-07-26 11:15:58

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Tomasz z dnia 2013-07-22 16:41:19:

"Witam, czy jest możliwość wykonania tego domu w technologii szkieletu drewnianego? "

Raczej tak. Realizację takiego domu mogą wycenić firmy wykonawcze, które z nami współpracują - dostępne w zakładce "Oferty dodatkowe" w lewym menu.

2013-07-22 16:41:19

Tomasz napisał(a):

cytuj
Witam, czy jest możliwość wykonania tego domu w technologii szkieletu drewnianego?

2013-05-21 09:32:08

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika krysia z dnia 2013-05-20 18:37:50:

"bardzo podoba mi sie projekt mam pytanie czy tam gdzie jest łazienka może być garderoba . A łazienka tam gdzie pokój 10,21 m . i czy kotłownia może być na ekogroszek. czy wówczas więcej płaci się za projekt. jesteśmy starsi wiekowo po 50 tce i bardzo a bardzo zastanawiam sie nad kupnem tego projektu, więc dla nas taki układ pomieszczeń byłby wystarczający."

Można bez problemu przenieść łazienkę do pokoju 1.4, a w miejsce łazienki zrobić garderobę. Zmianę taką może wprowadzić każdy uprawniony projektant w ramach adaptacji i są to proste zmiany. Jednak kotłownia na ekogroszek nie zmieści się w pom. 1.2. - można albo powiększyć je o około 40 cm kosztem kuchni, albo jeśli na działce nie ma dostępnego gazu - pompę ciepła. Obecnie koszty zainstalowania takiej pompy są tańsze, niż parę lat temu, a przy tym są one znacznie wygodniejsze - niemal bezobsługowe.

2013-05-20 18:37:50

krysia napisał(a):

cytuj
bardzo podoba mi sie projekt mam pytanie czy tam gdzie jest łazienka może być garderoba . A łazienka tam gdzie pokój 10,21 m . i czy kotłownia może być na ekogroszek. czy wówczas więcej płaci się za projekt. jesteśmy starsi wiekowo po 50 tce i bardzo a bardzo zastanawiam sie nad kupnem tego projektu, więc dla nas taki układ pomieszczeń byłby wystarczający.

2013-03-11 13:40:32

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Dominika z dnia 2013-02-18 09:47:46:

"A kiedy ewentualnie możemy spodziewac się projektu Bonifacio na stronie ?"

Projekt Bonifacio już jest dostępny :-)

2013-02-18 09:47:46

Dominika napisał(a):

cytuj
A kiedy ewentualnie możemy spodziewac się projektu Bonifacio na stronie ?

2013-02-14 12:22:47

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Dominika z dnia 2013-02-11 11:14:30:

"czy jest możliwość w tym projekcie zaadaptowanie poddasza na cele mieszkalne?jaka wielkość by była w takim wypadku powierzchnia poddasza?Oraz mam pytanie odnoście garażu z pomieszczeniem na piec węglowy czy można doprojektowania u państwa garażu?"

Wersja tego domu z poddaszem będzie wkrótce zaprezentowana na naszej stronie. Będzie się nazywać Bonifacio LMP306, aczkolwiek też nie będzie możliwości zastosowania pieca na paliwo stałe, chyba że garaż zostanie powiększony. Proszę śledzić stronę i jeśli projekt Bonifacio spodoba się Pani pod względem układu, prosimy o kontakt, w celu wyceny doprojektowania kotłowni na paliwo stałe.

2013-02-11 11:14:30

Dominika napisał(a):

cytuj
czy jest możliwość w tym projekcie zaadaptowanie poddasza na cele mieszkalne?jaka wielkość by była w takim wypadku powierzchnia poddasza?Oraz mam pytanie odnoście garażu z pomieszczeniem na piec węglowy czy można doprojektowania u państwa garażu?

Copyright 2009 Lipińscy. Projekty domów jednorodzinnych. Polityka prywatności.

Promocja
zamów bezpłatny katalog
Okładka Bezpłatny Katalog
zamów bezpłatny katalog
[x]