Projekt Bibione LMB78, Dom Bibione, Projekty domów Bibione

bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

Nasi architekci odpowiedzą na twoje pytania

  • 71 354 59 49
  •  
  • oraz: 883 909 409
Szukaj w serwisie

Znajdź projekty domów jednorodzinnych

Wybierz typ domu Typ domu:
Wybierz właściwości projektu Powierzchnia użytkowa
Dodatkowe atrybuty:
Drukuj kartę projektu Poleć znajomemu
  
Powierzchnia użytkowa: 56,65 m2
Powierzchnia netto: 56,65 m2
Powierzchnia zabudowy: 74,46 m2
Minimalna szerokość działki: 16,80 m
Kubatura: 318 m3
Wysokość kalenicy: 5,20 m
Kąt nachylenia dachu: 20,0 °
Zapotrzebowanie
energetyczne:
EUco = 59,95 kWh/(m2rok)
EP spełnia nowe wymagania WT

Szacunkowe koszty realizacji domu do stanu developerskiego od: 118 400 zł więcej informacji >>>
Szacunkowe roczne koszty ogrzewania domu: 1 081,68 zł więcej informacji >>>
Prosty dom parterowy, idealny dla seniorów. Dwuspadowy dach, prosta bryła i nieskomplikowana konstrukcja sprawiają, że jest on niedrogi i szybki w budowie. Do dyspozycji mieszkańców przewidziano salon z kominkiem i aneksem kuchennym, ustawną sypialnię, łazienkę i pomieszczenie gospodarcze z kotłem gazowym. Częściowo zadaszony, niewielki taras, na którym można ustawić stół, to doskonale miejsce do wypoczynku. Zarówno z salonu, jak i sypialni, przez przeszklone drzwi można wyjść wprost do ogrodu. W miejscu tych drzwi, na etapie adaptacji, można wstawić okna.

Projekt instalacji rekuperacji dla tego domu dostępny w cenie 300 zł netto.
Zapytaj o bezpłatną wycenę systemu rekuperacji.

Parter

Bibione
1.1 Wiatrołap: 3,39 m2  
1.2 C.o.: 4,23 m2  
1.3 Łazienka: 4,38 m2  
1.4 Pokój: 12,56 m2  
1.5 Pokój dzienny, ja...: 27,43 m2  
1.6 Kuchnia: 4,66 m2  
oraz
 
 
 
 
 
1.7 Podest: 4,55 m2  
1.8 Podest: 1,35 m2  
1.9 Podest: 1,35 m2  
1.10 Taras: 9,28 m2  
  
  

System rekuperacji

Zamów bezpłatną wycenę systemu rekuperacji wysyłając poniższy formularz, a przy podpisaniu umowy na wykonanie systemu w firmie Rekuperatory.pl otrzymasz gratis 2 komplety najnowszej generacji filtrów G4 i F7 o podwyższonej klasie filtracji.

Informujemy, że podane tu dane zbierane są na potrzeby ROHA GROUP Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, 54-427 Wrocław, ul. Rudzka 9-11 dla potrzeb wykonania oferty handlowej. Zapewniamy, że ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych oraz prawo do ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne. Podając swoje dane osobowe w formularzu potwierdza Pani/Pan ich autentyczność i zgodność ze stanem faktycznym oraz wyraża Pani/Pan zgodę na gromadzenie tych danych przez ROHA GROUP Sp. z o.o. w bazie danych.

 Zgadzam się na przetwarzanie moich danych w przez Roha Group Sp. z o.o. w celach promocyjno-marketingowych.
 Zgadzam się na przesyłanie na podany adres elektroniczny informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dn. 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.


Bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

 

Komentarze (28)

 
Dodaj komentarz
Captcha Image


2017-05-04 14:33:07

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Waldek z dnia 2017-05-04 10:35:11:

"czy ogrzewanie tego domu jest tylko z kominka?"

Nie. W 1.2 jest kocioł gazowy.

2017-05-04 10:35:11

Waldek napisał(a):

cytuj
czy ogrzewanie tego domu jest tylko z kominka?

2017-02-06 14:26:03

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można zabudować tę część tarasu powiększając salon. Zmianę nanieść może lokalny architekt adaptujący.

2017-02-06 10:54:55

Krzysiek napisał(a):

cytuj
Czy można w tym projekcie zmienić ściany nośne? Według mnie, nie potrzebna jest wpustka w pokoju dziennym. Wolałbym gdyby dom przypominał kwadrat.

2016-12-06 08:29:39

Michal napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Sew z dnia 2016-12-05 19:43:29:

"Wybudowany domek + graraż 2016r super propozycja dla senorów... znikome koszty ogrzewania gazowego podłogówką. Ploecam "

Można jakiegoś maila do Pana? Jak koszty budowy?

2016-12-05 19:43:29

Sew napisał(a):

cytuj
Wybudowany domek + graraż 2016r super propozycja dla senorów... znikome koszty ogrzewania gazowego podłogówką. Ploecam

2016-06-23 09:45:11

Krystyna napisał(a):

cytuj
A mnie wszystko tu pasuje, idealnie

2015-07-22 14:05:55

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika venaparalia z dnia 2015-07-22 11:40:50:

"Czy jest możliwość zmiany kąta nachylenia dachu na większy? warunki naszej zabudowy to powyżej 30 stopni."

Tak. Można nanieść taką zmianę np. w ramach adaptacji u lokalnego architekta. My wydamy bezpłatną zgodę.

2015-07-22 11:40:50

venaparalia napisał(a):

cytuj
Czy jest możliwość zmiany kąta nachylenia dachu na większy? warunki naszej zabudowy to powyżej 30 stopni.

2015-07-02 11:55:08

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika kubensy z dnia 2015-06-30 22:29:44:

"Czy wysokość pomieszczeń oraz konstrukcja domu pozwala na ujęcie w projekcie antresoli o powierzchni np 1/4-1/3 powierzchni parteru z wysokością antresoli wystarczającą na potrzeby niskiego łóżka/materaca? i jak mocno mogłoby to wpłynąć na kosztorys?"

Można zmodyfikować projekt w zaproponowany sposób. Szczegóły: biuro@lipinsy.pl

2015-06-30 22:29:44

kubensy napisał(a):

cytuj
Czy wysokość pomieszczeń oraz konstrukcja domu pozwala na ujęcie w projekcie antresoli o powierzchni np 1/4-1/3 powierzchni parteru z wysokością antresoli wystarczającą na potrzeby niskiego łóżka/materaca? i jak mocno mogłoby to wpłynąć na kosztorys?

2013-11-29 09:02:00

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Sufity są podniesione i widać część skosu, jak na przekroju. Wysokość wnętrz w najwyższym miejscy wynosi 3,42 m, co też widać na przekroju. Można wydłużyć dom wzdłuż kalenicy. Teoretycznie dom do zamieszkania całorocznego musi mieć rozwiązane c.o., choć, jak widać po komentarzach przy innych projektach, w niektórych urzędach przechodzi ogrzewanie kominkowe jako podstawowy sposób grzania.

2013-11-23 22:24:01

Kasia Raj napisał(a):

cytuj
Witam Domek śliczny i supertani dzięki konstrukcji właśnie a przy tym nie pozbawiony ekstrawagancji - wysokie przeszklenie w jadalni. Moje pytanie dotyczy wysokości wnętrz. Czy sufity są tak uformowane jak wiązar czyli ze spadkami? i jaka jest wysokość wnętrz ? Myślę że domek można odrobinkę rozciągnąć wzdłuż kalenicy - choćby po 30 cm z każdej strony? Ja też nie będę inwestować w CO lecz w Piec steatytowy firmy "Tulikivi" który choć wymaga fundamentowania - jest boski ze względów estetycznych, praktycznych i ekonomicznych.

2013-10-01 16:07:14

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika jarco z dnia 2013-09-25 19:38:44:

"Czy można w kotłowni zastosować mały piec na paliwo stałe i jednocześnie na gaz (zmiana instakacji kominowej),czy wewnątrz budynku wymagane są ściany nośne(poddasze nieużytkowe-tradycyjna więżba dachowa).Czy można uzyskać rysunek szczegółowy pdf? jarco@op.pl pozdrawiam"

Można zastosować oba te piece jednocześnie. Na pewno trzeba podeprzeć więźbę, najprawdopodobniej wystarczy zastosować słupy.

2013-09-25 19:38:44

jarco napisał(a):

cytuj
Czy można w kotłowni zastosować mały piec na paliwo stałe i jednocześnie na gaz (zmiana instakacji kominowej),czy wewnątrz budynku wymagane są ściany nośne(poddasze nieużytkowe-tradycyjna więżba dachowa).Czy można uzyskać rysunek szczegółowy pdf? jarco@op.pl pozdrawiam

2013-04-11 10:39:42

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Stanislaw z dnia 2013-04-10 07:51:12:

"Witam. Czy montujac zamiast tradycyjnej wiezby dachowej wiazary prefabrykowane, konieczne jest stawianie wewnetrznej sciany nosnej? Prosze o odpowiedz. Pozdrawiam Stanislaw "

Prawdopodobnie nie. Ciężar dachu oprze się wtedy na ścianie frontowej i ogrodowej. Najprościej jest zwrócić się bezpośrednio do producenta dachów prefabrykowanych (np. Mitek) z prośbą o przedstawienie oferty na taką konstrukcję.

2013-04-10 07:51:12

Stanislaw napisał(a):

cytuj
Witam. Czy montujac zamiast tradycyjnej wiezby dachowej wiazary prefabrykowane, konieczne jest stawianie wewnetrznej sciany nosnej? Prosze o odpowiedz. Pozdrawiam Stanislaw

2013-04-04 16:04:13

gość napisał(a):

cytuj
Rzeczywiście, super domek na jesień życia. Dla mnie montowanie dodatkowego ogrzewania oprócz kominka - całkowicie zbędne. Jest usytuowany w idealnym miejscu. Bardzo łatwo można rozprowadzić ciepło z kominka do sypialni i łazienki. Pro forma, montujemy 3 konwektory elektryczne w pomieszczeniach i po sprawie. Przede wszystkim zaś, lepiej zainwestować w cieplejsze ściany niż w CO, ale to tylko moje zdanie. Pozdrawiam.

2013-03-14 10:53:24

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Klaudia z dnia 2013-03-05 20:37:29:

"Bardzo mi się podoba domek, mały, ale bardzo funkcjonalny i przemyślany. Zastanawiam się tylko czy dom z takim drewnianym/wiązanym stropem będzie się bardzo nagrzewał i czy można zrobić "normalny" strop i czy taki strop jest dużo droższy. "

Strop żelbetowy w tym projekcie będzie dużo droższy, a w wersji podstawowej nie ma obaw o przegrzanie, dzięki odpowiedniej izolacji termicznej, działającej w dwie strony - zimą chroni przez wyziębianiem, a latem przed przegrzewaniem.

2013-03-14 09:44:49

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika piotrek z dnia 2013-02-25 14:47:19:

"Domek bardzo mi się podoba. Zastanawiam się tylko czy jest możliwość zamiany łazienki na pomieszczenie CO, z wejściem od zewnątrz i likwidacją wejścia wewnętrznego, po to by zainstalować ogrzewanie np: węglowe i podłączenie go do istniejącego już komina? I czy w takim domku w myśl prawa budowlanego, mogła by zamieszkać na stałe trzy osobowa rodzina? Proszę o ewentualny rysunek w/w zamiany pomieszczeń, koszt całkowity i udzielenie odpowiedzi na pytanie na adres portek77@wp.pl"

Zmiana taka jest możliwa, choć mało wygodnie będzie korzystać z łazienki dostępnej z wiatrołapu. Niemniej jednak, może Panu taką zmianę nanieść na projekt lokalny architekt w ramach adaptacji. Jeśli chodzi o możliwość zamieszkania w tym domku trzech osób, to ze względów formalnych raczej nie powinno być przeszkód. To raczej kwestia Państwa wyboru.

2013-03-05 20:37:29

Klaudia napisał(a):

cytuj
Bardzo mi się podoba domek, mały, ale bardzo funkcjonalny i przemyślany. Zastanawiam się tylko czy dom z takim drewnianym/wiązanym stropem będzie się bardzo nagrzewał i czy można zrobić "normalny" strop i czy taki strop jest dużo droższy.

2013-02-25 14:47:19

piotrek napisał(a):

cytuj
Domek bardzo mi się podoba. Zastanawiam się tylko czy jest możliwość zamiany łazienki na pomieszczenie CO, z wejściem od zewnątrz i likwidacją wejścia wewnętrznego, po to by zainstalować ogrzewanie np: węglowe i podłączenie go do istniejącego już komina? I czy w takim domku w myśl prawa budowlanego, mogła by zamieszkać na stałe trzy osobowa rodzina? Proszę o ewentualny rysunek w/w zamiany pomieszczeń, koszt całkowity i udzielenie odpowiedzi na pytanie na adres portek77@wp.pl

2012-12-04 10:54:03

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika jarco z dnia 2012-12-01 19:07:04:

"Fajny mały domek,dla rodziny co nie dysponuje większą gotówką.Czy istnieje możliwość dostawienia garażu w wersji "odbicie lustrzane".Pozdrawiam biuro projektowe.Moje zmiany...."

Garaż oczywiście można doprojektować - czy to u architekta lokalnego w ramach adaptacji, czy też zamówić taką wersję na życzenie u nas :-)

2012-12-01 19:07:04

jarco napisał(a):

cytuj
Fajny mały domek,dla rodziny co nie dysponuje większą gotówką.Czy istnieje możliwość dostawienia garażu w wersji "odbicie lustrzane".Pozdrawiam biuro projektowe.Moje zmiany....

2012-06-22 13:59:56

zuzka napisał(a):

cytuj
Fajny domek,ale po co aż tyle kominów,przecież to podraża koszty

2012-05-31 14:39:53

Patryk napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Hanna K. z dnia 2012-05-28 14:12:10:

"Domek fajny, rozkład wnętrz praktyczny ale ile m2 ma sypialnia? Wnętre wygląda na większy metraż niz te 44,1 m2."

No bo tutaj jest 56 m2, a z tego co widzę sypialnia (1.4) ma 12.6 m2.

2012-05-28 14:12:10

Hanna K. napisał(a):

cytuj
Domek fajny, rozkład wnętrz praktyczny ale ile m2 ma sypialnia? Wnętre wygląda na większy metraż niz te 44,1 m2.

2012-05-25 21:27:39

Kamila P. napisał(a):

cytuj
Fajnie by się nadawał na domek letni, np. mieć taki nad morzem. Bardzo mi się podoba, ale coż - teraz z meżem skupiamy się na wyborze czegoś dla dużej 5-osobowej rodziny.

Copyright 2009 Lipińscy. Projekty domów jednorodzinnych. Polityka prywatności.

Promocja
zamów bezpłatny katalog
Okładka Ciepłe Domy 1 (32) 2016
zamów bezpłatny katalog
[x]