PROMOCJA
ULUBIONE

Wersje projektu Rodez II

Ostatnio oglądana wersja

Rodez II

DCP328A155.44m2

Powierzchnia parter 97.55 m2

Powierzchnia poddasze 65.78 m2

+7.89m² kotłownia
07.02.2014
Magda

Czy istnieje możliwość zamiany okna balkonowego na zwykłe?

10.02.2014
Lipinscy_Domy

Jest taka możliwość. Wystawimy bezpłatnie zgodę na zmiany i będzie można je wprowadzić w ramach adaptacji u lokalnego projektanta dostosowującego projekt do warunków lokalnych.

13.02.2014
Ela

Czy można w tym projekcie dodać kominek?

24.02.2014
Robert Adamski

Gdzie jest kominek ?? :P

05.03.2014
Rafał

chętnie bym kupił ten projekt ale nie widzę przodu domu ani kominka ????

14.03.2014
Lipinscy_Domy

Projekt nie przewiduje kominka, ale w ramach adaptacji można kominek doprojektować.

14.03.2014
Lipinscy_Domy

Przód domu można zobaczyć na elewacjach na karcie projektu poniżej działki i przekroju.

16.08.2014
Waldiii

Proszę o podanie wys ścianki kolankowej , a także ile w projekcie od ściany jest odsunięta ścianka kartonowo-gipsowa ( tak przypuszczam ) , I drugie pytanie , czy można cały budynek podnieść o ok. 30 - 50 cm , kalenica jest teraz na 7,17 np. na 7,6 celem zwiększenia ścianki kolankowej ?? jak z Państwa doświadczenia wizualnie będzie wyglądać bryła budynku ??

18.08.2014
Lipinscy_Domy

Wysokość ścianki kolankowej to 82cm. Ściany w pokojach są odsunięte o 120cm, natomiast w łazience o 180cm. Można podnieść budynek, jednak w tej chwili proporcje są dopracowane, a po takiej zmianie trzeba będzie korygować wygląd elewacji kolorami tynku lub okładzin.

18.08.2014
Waldiii

dziękuje za odpowiedź , i automatycznie nasuwa się pytanie czym się sugerowano przy dość dogodnej wys. ściany kolankowej , stosowanie odsuwanie od ścian w takich wymiarach ?? , nie łatwiej pozostawić większe sypialnie ??
Jak jest jakiś konkretny powód proszę o odpowiedź .
Przesunięcie ściany nośnej od strony kuchni/kotłowni o ok. 1m celem zamknięcia kuchni nie jest żadną komplikacją dla Państwa ?

19.08.2014
Lipinscy_Domy

Można pozostawić większe sypialnie jeśli inwestor tak zdecyduje. Przesunięcie ściany również jest możliwe. Zapraszamy do kontaktu bezpośredniego w celu przygotowania wyceny: biuro@lipinscy.pl

25.08.2014
Waldiii

Czy ktoś może podjął się budowy Rodez 2 w okolicach Poznania , Wrocławia lub Gliwic ?? chętnie bym podjechał i zobaczył to cudo na własne oczy :-)

04.12.2014
Kamil

Czy istnieje możliwość powiększenia kuchni kosztem zlikwidowania pomieszczeń 1.4 i 1.3, natomiast w miejscu pomieszczenia 1.8 zrobić łazienkę, oraz doprojektowania garażu z kotłownią?

04.12.2014
Lipinscy_Domy

Można zmienić funkcje pomieszczeń. Istnieje wersja tego projektu z garażem - można ja zobaczyć w zakładce Wersje projektu po lewej stronie.

28.08.2018
dag

Czy istnieje możliwość powiększenia najmniejszego pokoju na piętrze?

28.08.2018
Lipińscy Domy

Odpowiemy mailowo po konsultacji z konstruktorem.

Pow. zabudowy 136.13m2
Powierzchnia netto 184.83m2
Kąt nachylenia dachu 35 °
Min. szerokość działki 21m x 20m
Wys. kalenicy 7.62m
Cena projektu: 4970 zł4570 zł


Pozostałe wersje

Rodez

DCP328162.35m2

Powierzchnia parter 101.85 m2

Powierzchnia poddasze 69.1 m2

+8.6m² kotłownia
18.02.2014
Jan

Jaki w tym projekcie jest zaplanowany system ogrzewania?

19.02.2014
Lipinscy_Domy

W tym projekcie przewidziano ogrzewanie gazowe.

25.03.2014
Beata

Super projekt, leci do ulubionych!

06.04.2014
Kris

Czyli w salonie przewidziano ogrzewanie podłogowe?

07.04.2014
Lipinscy_Domy

Ogrzewanie c.o. jest wodne grzejnikowe.

26.11.2014
Andrzej

Piękny projekt, zastanawiam się tylko czy istniałaby możliwość instalacji kolektorów słonecznych?

27.11.2014
Lipinscy_Domy

Oczywiście.

03.12.2014
Marcelina

Fantastyczny projekt, bardzo mi się podoba,czy istnieje możliwość dobudowania garażu dwustanowiskowego? Czy nie zachwieje to proporcji i nie zniszczy to wyglądu zewnętrznego budynku?

04.12.2014
Lipinscy_Domy

Można doprojektować garaż. Dom zmieni proporcje, ale nie musi to wpłynąć negatywnie. Można również rozważyć niezależny projekt garażu: http://domy.lipinscy-projekty.pl/garaze/

27.02.2015
Joanna j

Bardzo lubię projekty domów, które są proste i funkcjonalne. Dlatego właśnie Rodez bardzo mi się podoba! :)

12.05.2015
Maro

Super domek. A czy istnieje możliwość przedłużenia dachu na całej szerokości nad tarasem ?

12.05.2015
Lipinscy_Domy

Można wprowadzić taką zmianę.

16.10.2015
Nikodem

Praktycznie w każdym domu możliwe jest zainstalowanie kolektorów. Czyżbym się mylił?

19.10.2015
Lipinscy_Domy

Racja.

26.10.2016
Gosia Kowal

Witam,szalenie podoba nam się projekt tego domu. Myślę,że pasuje do naszej rodziny. Wymyśliliśmy sobie, że na dole zrobimy z mężem z gabinetu naszą sypialnię, tam na górze w malutkim pokoju pokój do pracy z komputerem i kanapą gościnną, będą też dwie sypialnie dla naszych córek. Ale jedynie co mi nieco przeszkadza to ta mała łazienka na parterze. Czy w jakiś sposób można ją powiększyć,w taki sposób by zyskała dostęp do światła dziennego? Gdyby się dało to z pewnością kupimy ten projekt. Zależy mi na łazience około 5 metrowej,ale nie chcę rezygnować z posiadania spiżarni. Znajdą Państwo jakieś rozwiązanie?

27.10.2016
Lipinscy_Domy

Można nieco przesunąć ściankę zmniejszając kotłownię. Powiększy się łazienka i spiżarnia.
Szczegóły: biuro@lipinscy.pl

Pow. zabudowy 141.99m2
Powierzchnia netto 192.28m2
Kąt nachylenia dachu 35 °
Min. szerokość działki 21.6m x 19.3m
Wys. kalenicy 7.83m
Cena projektu: 4970 zł4570 zł

Rodez III

DCP328b160.36m2

Powierzchnia parter 124.38 m2

Powierzchnia poddasze 69.1 m2

+22.53m² garaż +10.59m² kotłownia
26.10.2014
Marek

Piękny domek! :)

09.12.2014
Jurek

Czy ten projekt jest odpowiedni dla działki z wjazdem od strony północnej?

10.12.2014
Lipinscy_Domy

Tak, projekt nadaje się na działkę z wjazdem od północy.

10.01.2015
Kasia Kilska

Witam. Bardzo ładny projekt :) Proszę mi powiedziec co oznacza, że EP spełnia nowe wymagania WT?

13.01.2015
Lipinscy_Domy

Oznacza to, że zapotrzebowanie energetyczne jest dostosowane do aktualnych przepisów.

17.01.2015
Kamila

Śliczny domek, zastanawiam się nad kupnem projektu i coraz bardziej jestem na Tak! :)

02.03.2015
magdamag

Czy jest mozliwosc zainstalowania kominka w salonie jesli tak to ktore miejsce bylobu najoptymalniejsze

03.03.2015
Lipinscy_Domy

Można doprojektować kominek np. przy ścianie salonu od strony pom. 1.2 i 1.7

18.04.2015
Dorota D

Piękny! W takim właśnie niedługo zamieszkam! :)

13.06.2015
grzegorz

Czy mozna zrobic na 2 stanowiska garaz? Zwiekszyc tzn wydluzyc dach? Zyskac tym dodatkowa powierzchnie i z 1 duzego pokoju dodac dodatkowe metry i uzyskac jeszcze1pokoj?

15.06.2015
Lipinscy_Domy

Można wprowadzić takie zmiany u nas w biurze lub za naszą zgodą u lokalnego architekta w ramach adaptacji. Szczegóły: biuro@lipinscy.pl

23.07.2015
Luken

Ach gdyby kuchnia rzeczywiście miała 22,50m2 jak w projekcie... :-) a to tylko błąd. Chyba, że będzie w garażu!

12.08.2015
Lipinscy_Domy

Dziękujemy za zwrócenie uwagi. Błąd został poprawiony.

29.08.2015
Zbich

Świetny projekt! W pomieszczeniu 2.6 można by było zorganizować garderobę. Czy jest możliwość połączenia pomieszczenia 2.6 z 2.5????

31.08.2015
Lipinscy_Domy

Tak. Można wprowadzić zmianę.

17.03.2016
Kokoszka

A jak w projekcie wygląda wentylacja? Mamy tylko jeden komin, co z wentylacją salonu i pokój na poddaszu?

18.03.2016
Lipinscy_Domy

Ten projekt zawiera projekt instalacji rekuperacji.

27.03.2016
kris

Czy istnieje możliwość podniesienia ściany kolankowej w tym projekcie o 2-3 pustaki w taki sposób aby można było wyglądać przez lukarny?

30.03.2016
Lipinscy_Domy

Tak, można podnieść ścianę kolankową.

04.04.2016
alvin

Czy ten dom nadaje się na działkę z wjazdem od wschodu?

04.04.2016
alvin

Co można zrobić, by dom zmieścił się na działce 24m? W projekcie szerokość działki to 24,4m.

04.04.2016
Lipinscy_Domy

Na działkę z wjazdem od wschodu idealnie pasuje wersja lustrzane odbicie.
Żeby dom zmieścił się na działce wystarczy zmniejszyć taras o 70 cm i wówczas od ściany do granicy będzie odległość 4 m.

09.04.2016
alvin

Czy kotłownię 1.8 można wykorzystać również jako pralnię?

09.04.2016
alvin

Jak wpłynie dodanie kominka w salonie na zapotrzebowanie energetyczne domu? Zwiększy się, zmniejszy się; o ile?

10.04.2016
Mariusz

Bardzo podoba mi się ten projekt, będzie pasował do mojej działki, ale... czy da radę wygospodarować na parterze garderobę i łazienkę (planuję mieć w pokoju sypialnię) nie zmieniając salonu, istniejącą łazienkę można zmniejszyć do wc z umywalką dla gości. Krótko mówiąc trzeba by przenieść klatkę schodową, ale gdzie? Chyba że macie jakiś projekt podobny do tego i spełniający moje wymagania.

a i jeszcze jedno, schody za wąskie chciałbym ok 95-100cm szerokości.

11.04.2016
Lipinscy_Domy

Kotłownię można wykorzystać jako pralnię.
Dodanie kominka nie wpływa na EUco. Może wpłynąć na parametr EP.
W razie pytań zapraszamy do kontaktu bezpośredniego: mailowo lub telefonicznie.

11.04.2016
Lipinscy_Domy

Prosimy o kontakt bezpośredni: biuro@lipinscy.pl

29.07.2016
um_kasz85

Witam. Super projekt, bardzo chcielibyśmy mieć taki domek. Jest możliwość zakupienia takiego projektu w technologii drewnianej szkieletowej? i o ile by kosztowało więcej to? pozdarwiamy

29.07.2016
Lipinscy_Domy

Projekty w wersji szkieletowej opracowuje wykonawca.
Wycenę można uzyskać korzystając z opcji Buduj EKO - projekt gratis lub Domy gotowe, w panelu po lewej stronie.

15.09.2016
wujek

Jak ten projekt ma takie zapotrzebowanie co podajecie to ja jestem święty. Wybaczcie ale patrząc na to nie mam wątpliwości że celowo zaniżacie obliczenia byle sprzedać projekt jako pasywny mimo że taki nie jest. W takim projekcie jest zbyt dużo mostków cieplnych aby mógł mieć taki wynik. Jak w realu będzie miał 30kWh/m2 to można uznać za sukces. Poszukajcie lepiej kogoś kto umie liczyć. Same te lukarny robią taki mostek że głowa boli nie licząc już te wszystkie załamania jakie ma bryła. Szkoda że mieszkam daleko od Państwa bo z chęcią spotkałbym się omówić niektóre kwestie. pozdrawiam

16.09.2016
Lipinscy_Domy

A gdzie ma pan informację, że to dom pasywny? Wnioskując z Pana komentarzy powinien Pan wiedzieć, że nie samo EUco świadczy o pasywności. To dom energooszczędny. Co do świętości to nie dowierzamy.

17.09.2016
wujek

Oczywiście, że nie napiszecie że jest to dom pasywny ale nie trzeba tego pisać. Jeżeli podajecie zapotrzebowanie na ciepło EUco i jest to poniżej 15kWh/m2 i ten wynik jest prawdziwy to za pomocą waszego projektu i budową z tym projektem może ubiegać się o certyfikat bo jest wybór, albo zapotrzebowanie albo moc grzewcza. Podajecie wynik który spełnia jedną z norm więc zgodnie z zasadą dom może być pasywny. A ja wątpię aby był taki wynik i uważam że jest zaniżony przez złe obliczenia lub przez coś co jest źle przyjęte. Na oko widać że dom ma bardzo dużo mostków cieplnych a nawet na płycie nie jest zaprojektowany to tym bardziej. Widocznie w obliczeniach nie są przyjęte mostki cieplne i temu może być taki wynik ale jak się to dobrze policzy to tak nie wyjdzie. Jeżeli chodzi o funkcjonalność to macie bardzo fajne projekty ale uważam że obliczenia są źle robione przez co kupujący ma wrażenie że kupuje coś dobrego jak dom pasywny a tak naprawdę to koło pasywnego nawet nie leżało. Jeżeli ktoś to liczył to macie zapisane gdzieś wyniki i warto byłoby je umieścić w jakiejś zakładce aby można było sprawdzić dla jakich założeń było to liczone i co trzeba spełnić aby tak było.

19.09.2016
Lipinscy_Domy

Mamy grupę domów pasywnych gdzie inwestor wie, że kupuje dom pasywny. Tutaj jak już pisaliśmy wcześniej nie podajemy takiej informacji. Liczymy zapotrzebowanie wg aktualnej metodologii i jest to charakterystyka, która każdorazowo musi być dostosowana do konkretnej realizacji.

06.03.2018
Sebek1984

Wujek. Nie jestem autorytetem w dziedzinie obliczania zapotrzebowania na energię grzewcza ale porównując ten projekt to sztandarowego projektu Państwa Lipińskich czyli 1 certyfikowanego budynku pasywnego w Polsce to nie da się nie odnieść wrażenia ze z liczeniem zapotrzebowania coś jest nie tak . Już kiedyś pisałem w komentarzu do innego budynku ze coś nie pasuje 20 cm styropianu, okna nie są w warstwie ocieplenia, duże okna od strony północnej i wychodzą takie cuda z zapotrzebowaniem. Pozdrawiam

08.03.2018
Lipińscy Domy

Wynik jest spowodowany tym, że domy pasywne są liczone według innych zasad, są przyjmowane surowsze założenia.
Pozostałe projekty są liczone według metodologii, która narzuca przyjmowanie określonych zysków cieplnych. Proszę zauważyć, że dom nie jest umieszczony w kategorii domy pasywne. Budynek ten liczony jako dom pasywny miałby wynik ok. 23.

Pow. zabudowy 160.3m2
Powierzchnia netto 239.16m2
Kąt nachylenia dachu 35 °
Min. szerokość działki 24.4m x 20.3m
Wys. kalenicy 7.83m
Cena projektu: 4270 zł