Projekt Vis III LMB91b, Dom Vis III, Projekty domów Vis III


Promocja mikołajkowa - projekt pod choinkę 500 zl taniej

Nasi architekci odpowiedzą na twoje pytania

  • 71 354 59 49
  • oraz:
  • 883 909 409

Właściwości projektu

 
Powierzchnia użytkowa: 61,68 m²
 + pow. garażu: 16,54 m²
 + pow. kotłowni: 5,30 m²
Powierzchnia netto: 83,52 m²
Powierzchnia zabudowy: 109,05 m²
Minimalna szerokość działki: 22,10 m
Kubatura: 522 m³
Wysokość kalenicy: 5,96 m
Kąt nachylenia dachu: 30,0 °
Zapotrzebowanie
energetyczne:
EUco = 49,39 kWh/(m²rok)
EP spełnia nowe wymagania WT
Szacunkowe koszty realizacji domu do stanu developerskiego od: 171 700 zł więcej informacji >>>
Bezpłatna wycena domu w systemie Wolf Haus
Szacunkowe roczne koszty ogrzewania domu: 970,27 zł więcej informacji >>>

Opis

Ukryj
W projekcie domu Vis III zastosowaliśmy kilka elementów bardzo wygodnych w użytkowaniu, np.: przejście do kuchni bezpośrednio z wiatrłopau. Praktyczna jest także garderoba przy wejściu oraz wydzielona część w łazience na pralkę. Sercem domu natomiast jest kominek wokół którego głównie będzie się toczyć życie rodzinne. Przyjemny jest także częściowo zadaszony taras. Domek jest ładnie doświetlony, a prosta i miła dla oka bryła ładnie wkomponuje się w otoczenie.
Dostępna wersja z 38° kątem nachylenia dachu.

Projekt instalacji rekuperacji dla tego domu dostępny w cenie 300 zł netto.
Zapytaj o bezpłatną wycenę systemu rekuperacji.

W tym projekcie jako alternatywę można zastosować ogrzewanie na paliwo stałe.

UWAGA!
Projekt może wymagać nieznacznej korekty związanej z szerokością garażu, ze względu na obowiązujące od grudnia 2018r. zmiany rozporządzenia w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Zmiany wprowadzamy bezpłatnie przed wysyłką projektu.
Prosimy o kontakt z biurem w celu ustalenia szczegółów i terminu realizacji zamówienia.
Tylko w grudniu projekt domu pod choinkę 500 zł taniej!Tylko w grudniu projekt domu pod choinkę 500 zł taniej!

 

Rzuty

Ukryj

Parter

Vis III
1.1 Wiatrołap: 3,39 m²   oraz 1.11 Podest: 4,10 m²  
1.2 Garderoba: 1,70 m²     1.12 Taras: 11,75 m²  
1.3 Komunikacja: 4,86 m²     1.13 Podest: 1,91 m²  
1.4 Pokój: 10,07 m²        
1.5 Pokój: 11,95 m²        
1.6 Łazienka: 5,86 m²        
1.7 Pokój dzienny: 16,10 m²        
1.8 Kuchnia: 7,75 m²        
1.9 Kotłownia: 5,30 m²        
1.10 Garaż: 16,54 m²        

System rekuperacji

Skorzystaj z rabatu 500 zł na kompleksową usługę montażu systemu rekuperacji od firmy Rekuperatory.pl. Voucher uprawniający do rabatu otrzymasz razem z zakupionym projektem. Zapoznaj się z regulaminem promocji.

Wypełnij formularz i zamów bezpłatną i niezobowiązującą wycenę na kompletny system rekuperacji do tego projektu.

Poniższe dane zbierane są przez Administratora Danych firmę Roha Group Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Rudzkiej 9-11. Zostałem/-am poinformowany/-a o przysługującym mi prawie dostępu do swoich danych, prawie do ich poprawiania oraz usuwania. Swoje dane osobowe podaję dobrowolnie.

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu i przedstawienia zamówionej oferty na zasadach określonych w regulaminie serwisu rekuperatory.pl
 Wyrażam zgodę na otrzymanie drogą elektroniczną na podany adres email oraz nr telefonu informacji handlowych i marketingowych ze świata rekuperacji na zasadach określonych w regulaminie serwisu rekuperatory.pl. Zgoda ta jest dobrowolna.

Bezpłatny katalog Domy Gotowe nr 22

 

Komentarze (58)

 
Dodaj komentarz
Captcha Image

2018-11-08 15:45:49

Lipińscy Domy napisał(a): cytuj

Możemy wycenić zmiany - prosimy o kontakt mailowy.
Zmiany może też nanieść lokalny architekt adaptujący.

2018-11-02 22:43:22

Pawel napisał(a): cytuj

Przepraszam nie podalem adresu mail owego. pawel9898@onet.eu

2018-11-02 22:41:36

Pawel napisał(a): cytuj

Zwracam sie z serdeczna prosba do Panstwa, do kazdego buduje, wybudowal ten dom o informacje nt kosztow, zmian. w czasie budowy tego domu.Bede wdzieczny i serdecznie dziekuje jelsi ktos z Panstwa zechcialby sie podzielic takimi informacjami. Pozdrawiam Pawel Zwolen

2018-08-28 14:32:41

Lipińscy Domy napisał(a): cytuj

Projekt można zamówić telefonicznie, odpowiemy na wszystkie pytania i wyślemy go bezpłatnie kurierem do Pana domu.

2018-08-24 22:56:10

Pawel napisał(a): cytuj

Witam. po wielu miesiacach poszukiwac projektu domu ostatecznie zdecydowalem sie [ w tym momencie] na projekt vis 3 LMB91b,ale tez uwazam za swietny ,dla mnie. projekt OBAN LMB96.. Pytanie, czy ten projekt moge tez kupic w biurze w Zwooeniu,ktore swiadczy uslugi min geodezyjne i projektowe? Projekty obu domow sa naprawde swietne,tu moje gratulacje. Oczywiscie mam rowniez kilka pytan,ale o ile zakup projektu bedzie mozliwy w Zwoleniu to nie bede zawracal Panstwu glowy.Pozdrawiam. PawelZwoeln

2015-12-10 12:10:05

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Wersja bez garażu to projekt Todi.

2015-12-09 20:06:48

zeberka napisał(a): cytuj

Witam, czy istnieje możliwość zakupienia tego projektu bez garażu.Pozdrawiam.W

2015-11-03 10:19:07

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Tencza211 z dnia 2015-11-01 00:29:52:

"Witam czy można dokonać zbiźniaczenia (odbicie lustrzane) 2Xprojekt Vis_III???"

Można przygotować projekt bliźniaka połączonego ścianami garażu.
Szczegóły: biuro@lipinscy.pl

2015-11-03 10:16:26

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Tencza211 z dnia 2015-11-01 00:36:40:

"Witam a czy mozna wykonac schody metalowe spiralne?"

Można wykonać takie schody.

2015-11-01 00:36:40

Tencza211 napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Lipinscy_Domy z dnia 2013-11-08 09:34:40:

"Można przeprojektować dom tak, aby poddasze w przyszłości mogło być użytkowe, ale oprócz wprowadzenia ścianki kolankowej trzeba będzie jeszcze zaprojektować strop oraz schody. Schody najlepiej będzie umieścić tuż przy wejściu kosztem pom. 1.2 oraz być może również fragmentu 1.4."

Witam a czy mozna wykonac schody metalowe spiralne?

2015-11-01 00:29:52

Tencza211 napisał(a): cytuj

Witam czy można dokonać zbiźniaczenia (odbicie lustrzane) 2Xprojekt Vis_III???

2015-08-07 08:53:31

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Zmiany może nanieść lokalny architekt w ramach adaptacji.
My również możemy zmodyfikować projekt. Szczegóły: biuro@lipinscy.pl

2015-08-06 17:44:36

justyna napisał(a): cytuj

Witam , można podnieść ściany kolankowe o metr aby zaakceptować poddasze z obecnym stropem drewnianym . I czy jest możliwość zakupienia projektu z nachyleniem dachu 38 ??

2015-04-30 13:26:45

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Wymiary kotłowni zależą od konkretnego pieca. Określa je producent.
Salon można powiększyć. Można również wprowadzić zmiany w zakresie okien.

2015-04-23 15:27:02

bil napisał(a): cytuj

Witam , czy kotłownia ma odpowiednie wymiary na piec na ekogroszek ? Czy salon mozna powiekszyc o ten taras by bylo na rowno sciana ? I czy mozna bedzie zmniejszyc okno balkonowe na 2 i zrobic drugie okno balkonowe na scianie z oknem po serodku od kuchni do salonu ?

2015-04-22 17:03:02

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Można wprowadzić taką zmianę. Szczegóły: biuro@lipinscy.pl

2015-04-16 16:24:13

Przemek napisał(a): cytuj

Witam ,ładny domek vis III małe WC kosztem kotłowni i po tej przeróbce bym go wziął ,czyli mała kotłownia a z drugiej jej części małe WC jest mozliwa taka przerobka ? pozdrawiam i prosze o odpowiedz.

2015-02-17 09:23:44

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Można zaprojektować korytarz zmniejszając sypialnie. Zmianę może wprowadzić lokalny architekt w ramach adaptacji.

2015-02-15 22:14:08

dreed napisał(a): cytuj

Witam
Przymierzamy się do tego projektu, w jaki sposób zrealizowac połączenie z garażem od strony domu?

Pozdrawiam

2015-01-08 08:38:01

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Prefabrykowana więźba dachowa pozostawia jedynie miejsce na mały strych więc konieczne byłyby zmiany konstrukcyjne - więźba i strop.

2015-01-07 21:20:34

tomek napisał(a): cytuj

Witam. Czy jest możliwość zaprojektowania poddasza użytkowego w tym projekcie?

2014-03-14 09:44:27

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Crokus z dnia 2014-02-20 21:47:57:

"Rozumiem, że zwiększenie szerokości całego budynku celem uzyskania min. wymiarów kotłowni do montażu kotła na paliwo stale nie stanowi problemu."

Taka zmiana nie jest problematyczna, ale pracochłonna, ponieważ przy poszerzeniu domu trzeba przerysować wszystkie rysunki. Możemy jednak wydać na nią bezpłatnie zgodę i wykona ją Pan w ramach adaptacji projektu z lokalnym projektantem.

2014-02-20 21:47:57

Crokus napisał(a): cytuj

Rozumiem, że zwiększenie szerokości całego budynku celem uzyskania min. wymiarów kotłowni do montażu kotła na paliwo stale nie stanowi problemu.

2013-12-15 15:59:25

Dagmara napisał(a): cytuj

Witam,
Na rzucie z góry widać tylko dwa kominy (nie widać komina łazienkowego), a na widokach z boku widać trzy kominy. Co jest prawdą?

Czy kominek można umieścić na ścianie graniczącej z łazienka? Wtedy, miałby wspólny komin z kominem wentylacyjnym w łazience. Można wtedy uniknąć murowania trzeciego komina. Czy można to w ten sposób zrobić?

Czy piec CO (gazowy) można umieścić w pomieszczeniu 1.2? Chciałabym mieć możliwość łatwoego dostępu do tego pieca. Nie wyobrażam sobie aby za każdym razem wychozić na zewnątrz (np. zimą) aby dojśc do kotła.

Poza tym, projekt byłby dla mnie idealny! :-)

2013-11-08 09:34:40

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Karolina z dnia 2013-11-07 10:40:07:

"Witam mam pytanie odnośnie tego domu czy można go podnieść o np. trzy pustaki by w przyszłości można było zrobić poddasze ?
"

Można przeprojektować dom tak, aby poddasze w przyszłości mogło być użytkowe, ale oprócz wprowadzenia ścianki kolankowej trzeba będzie jeszcze zaprojektować strop oraz schody. Schody najlepiej będzie umieścić tuż przy wejściu kosztem pom. 1.2 oraz być może również fragmentu 1.4.

2013-11-07 10:40:07

Karolina napisał(a): cytuj

Witam mam pytanie odnośnie tego domu czy można go podnieść o np. trzy pustaki by w przyszłości można było zrobić poddasze ?

2013-10-29 09:30:06

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Karolina z dnia 2013-10-25 17:47:46:

"W koszt domu wliczone są koszty wykonania przez robotników ?"

Tak, w wycenie realizacji są ujęte koszty robocizny.

2013-10-25 17:47:46

Karolina napisał(a): cytuj

W koszt domu wliczone są koszty wykonania przez robotników ?

2013-07-03 14:42:29

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Potrzeby są różne, to tylko jedna z wielu propozycji, a projekty z podobnym rozwiązaniem lub podobnymi elementami, jak opisywany przez Adama, można również znaleźć w naszej kolekcji (choćby Haga III). Ściany między pokojami owszem, można wykonać z wnękami, o ile pozwala na to układ domu. Dziękujemy jednak za cenne uwagi.

2013-07-01 16:47:15

Adam napisał(a): cytuj

Bryła domu zewnętrze OK, ale funkcjonalność w środku tragedia. Szukam projektu domu na wzór domów z USA i widzę że projektanci w Polsce są daleko w lesie co najmniej o 100 lat.
Przede wszystkim podstawa: Wejście z garażu do domu od wewnątrz do kuchni np z ciężkimi zakupami idziemy prosto do lodówki i nie marzniemy w zimę idąc na zewnątrz. Łazienka połączona ścianą z kuchnią wtedy nie mamy niepotrzebnych rur biegnących przez pokój (j.w.) no i jeszcze jedna bardzo prosta a zarazem praktyczna sprawa , ściana między pokojami w kształcie S, żeby łatwiej zrobić szafę wnękową, na filmach każdy chyba widział, prosta sprawa a jaka oszczędność i funkcjonalność. Projektanci bierzcie przykład z większych krajów tam mają więcej domów niż w Polsce i to miliony

2013-06-13 11:28:11

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika vili z dnia 2013-06-13 08:52:42:

"Czy posiadacie Projekt Ogrzewania Kominkowego do tego domu"

Niestety nie, ale zwykle firmy oferujące takie systemy projekt wykonują w ramach usługi realizacji kominka.

2013-06-13 08:52:42

vili napisał(a): cytuj

Czy posiadacie Projekt Ogrzewania Kominkowego do tego domu

2013-06-11 12:41:37

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika wili z dnia 2013-06-10 09:42:00:

"Witam czy kosztem pomniejszenia garażu można zmienic w projekcie kotłownie na paliwo stałe czy potrzebne sa inne zmiany"

Kotłownię trzeba powiększyć o ok. 20 cm kosztem garażu, ponieważ kotłownia powinna mieć min. 2 x 2m, a dodatkowo zamienić komin na dymowy, zamiast spalinowego. Jeśli nie przeszkadza Państwu mniejszy garaż, który będzie miał około 5m, to nie ma więcej przeciwwskazań.

2013-06-10 09:42:00

wili napisał(a): cytuj

Witam czy kosztem pomniejszenia garażu można zmienic w projekcie kotłownie na paliwo stałe czy potrzebne sa inne zmiany

2013-05-20 10:11:03

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika viki z dnia 2013-05-18 15:36:28:

"czy można zbudować ten dom w technologii szkieletowej"

Dom jest zaprojektowany w technologii tradycyjnej murowanej, ale jeśli zależy Pani na szkieletowej, proponujemy kontakt z firmami wykonawczymi, które z nami w współpracują i mogą wycenić realizację tego domu w tej technologii. Firmy są zaprezentowane w dziale Domy Gotowe.

2013-05-18 15:36:28

viki napisał(a): cytuj

czy można zbudować ten dom w technologii szkieletowej

2013-04-14 13:46:46

Adrian napisał(a): cytuj

Na dzień dzisiejszy mój faworyt:)
Trudno znaleźć projekt domu z garażem dla małej rodziny w tak niskiej cenie (również szacowane koszty ogrzewania są bardzo zachęcające)
pozdrawiam

2013-04-08 09:33:18

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Norbert z dnia 2013-04-05 16:06:56:

"Można zrobić 2 okienka tam dachowe? i podnieść kąt nachylenia dachu na 35'?pozdrawiam"

Tak, możne takie zmiany wprowadzić na etapie adaptacji przez lokalnego architekta.

2013-04-05 16:06:56

Norbert napisał(a): cytuj

Można zrobić 2 okienka tam dachowe? i podnieść kąt nachylenia dachu na 35'?pozdrawiam

2013-04-05 14:01:51

Diana napisał(a): cytuj

Jeśli chodzi o projekty Vis i Vis II to na pewno są fajniejsze ale dużo droższe.

2013-04-05 09:37:42

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Marzena z dnia 2013-04-04 13:56:14:

"Mam pytanie dotyczące kotłowni pisze Pan w jednej z odpowiedzi, że ta kotłownia jest za mała na paliwo stałe. Powinna mieć min. 2x2m. To daje 4 m2, a kotłownia na projekcie ma 4,95m2. To dlaczego uważa Pan, że jest za mała?"

Niestety, pomieszczenie na kotłownię na paliwo stałe musi mieć oba wymiary nie mniejsze niż 2m, a tutaj jest 1,76m. Można co prawda poszerzyć to pomieszczenie do 2m, ale wtedy garaż będzie za krótki - 5,04m.

2013-04-04 13:56:14

Marzena napisał(a): cytuj

Mam pytanie dotyczące kotłowni pisze Pan w jednej z odpowiedzi, że ta kotłownia jest za mała na paliwo stałe. Powinna mieć min. 2x2m. To daje 4 m2, a kotłownia na projekcie ma 4,95m2. To dlaczego uważa Pan, że jest za mała?

2013-04-04 10:13:55

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Diana z dnia 2013-04-03 14:24:43:

"Witam Chodzi mi o o powiększenie salonu o część tarasu, czyli wyrównanie ściany budynku do słupa .O ile metrów by był powiększony salon?i ile się czeka na projekt?"

Salon powiększyłby się o około 3,9 m2. Zmianę taką może nanieść na projekt każdy uprawniony projektant w ramach adaptacji. Projekt może być wysłany w terminie 3-4 tygodni od zamówienia.
Proszę jeszcze spojrzeć na dwie wersje tego projektu, Vis i Vis II, gdzie taras jest wyrównany, z tym, że są one większe.

2013-04-03 14:24:43

Diana napisał(a): cytuj

Witam Chodzi mi o o powiększenie salonu o część tarasu, czyli wyrównanie ściany budynku do słupa .O ile metrów by był powiększony salon?i ile się czeka na projekt?

2013-04-02 08:55:15

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Ewa z dnia 2013-03-31 21:05:55:

"Witam fajny mały domek ale mam pytanie czy można zrobić przejście z domu do garażu a garażu do kotłowni?"

Można, ale straci na tym powierzchnia jednego z pokoi, ponieważ trzeba będzie wyodrębnić osobny korytarz, a jest to możliwe tylko zmniejszając pokój. Okaże się wtedy, że powierzchnia komunikacji jest większa niż pomieszczeń mieszkalnych. Szkoda.

2013-03-31 21:05:55

Ewa napisał(a): cytuj

Witam fajny mały domek ale mam pytanie czy można zrobić przejście z domu do garażu a garażu do kotłowni?

2013-03-26 09:14:57

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika PIOTR W. z dnia 2013-03-22 20:43:19:

"WITAM..MAM PYTANIE,CZY MOŻNA W KOTŁOWNI ZAMONTOWAĆ PIEC NA PALIWO STAŁE."

Kotłownia w obecnej postaci jest za mała na zastosowanie pieca na paliwo stałe - powinna mieć min. 2x2m.

2013-03-22 20:43:19

PIOTR W. napisał(a): cytuj

WITAM..MAM PYTANIE,CZY MOŻNA W KOTŁOWNI ZAMONTOWAĆ PIEC NA PALIWO STAŁE.

2013-03-22 10:46:13

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Ewa z dnia 2013-03-21 14:42:19:

"Czy można zmienić kąt nachylenia dachu na 35'?"

Tak, choć z uwagi na to, że więźba w tym projekcie jest prefabrykowana, zmienić ją może już firma realizująca więźbę. Natomiast zmiana kąta powinna też być zaznaczona przy adaptacji przez lokalnego architekta.

2013-03-21 14:42:19

Ewa napisał(a): cytuj

Czy można zmienić kąt nachylenia dachu na 35'?

2013-03-13 12:59:40

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Anna z dnia 2013-03-02 15:05:22:

"Taki rozklad mi odpowiada.Tylko chcialabym zamiast 2 okien podwojne balkonowe(szczyt) i powiekszenie salonu o taras .Kto moze to zmienic?Czy Pracownia za dodatkowa oplata bo nie orjetuje sie?Jestem na etapie kupna dzialki i interesuje mnie maly dom a ten jest rozsadnej cenie(budowa)."

Zmiany takie bez problemu może wprowadzić lokalny architekt w ramach adaptacji. Natomiast mamy wersję tego domu (trochę większą) VIS z powiększonym salonem - przynajmniej ta zmiana będzie z głowy.

2013-03-02 15:05:22

Anna napisał(a): cytuj

Taki rozklad mi odpowiada.Tylko chcialabym zamiast 2 okien podwojne balkonowe(szczyt) i powiekszenie salonu o taras .Kto moze to zmienic?Czy Pracownia za dodatkowa oplata bo nie orjetuje sie?Jestem na etapie kupna dzialki i interesuje mnie maly dom a ten jest rozsadnej cenie(budowa).

2013-02-14 09:08:11

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Renata z dnia 2013-02-02 22:14:03:

"dziwne ale na rzutach w salonie widać 2 okna a na widokach 1 i to jeszcze małe /widok od frontu i prawy szczyt/"

Dziękujemy za uwagę - elewacje boczne pomyłkowo zamieszczone zostały w odbiciu lustrzanym. Już poprawiamy :-)

2013-02-14 09:06:41

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Małgorzata Majkowska z dnia 2013-02-02 09:27:07:

"jaki strop przewidziano w tym projekcie"

W tym projekcie strop jest drewniany i jest elementem więźby dachowej.

2013-02-02 22:14:03

Renata napisał(a): cytuj

dziwne ale na rzutach w salonie widać 2 okna a na widokach 1 i to jeszcze małe /widok od frontu i prawy szczyt/

2013-02-02 09:27:07

Małgorzata Majkowska napisał(a): cytuj

jaki strop przewidziano w tym projekcie

2013-02-01 22:25:36

Marek napisał(a): cytuj

Świetnie, że projektanci pomyśleli o oddzielnym wejściu do kotłowni od strony ogrodu! Może ona służyć tez jako niewielki składzik.

2013-01-26 18:01:51

Jacek napisał(a): cytuj

Ładny. Klasyczny i prosty. Takie domy lubię :) Zamiast 1.2 dałbym pewnie dużą szafę po prostu.

Hormann promocja 2018 RenoMaticLight