Projekt Merano DCB66a, Dom Merano, Projekty domów Merano


Promocja mikołajkowa - projekt pod choinkę 500 zl taniej

Nasi architekci odpowiedzą na twoje pytania

  • 71 354 59 49
  • oraz:
  • 883 909 409

Właściwości projektu

 
Powierzchnia użytkowa: 118,98 m²
 + pow. garażu: 17,56 m²
 + pow. kotłowni: 6,25 m²
Powierzchnia netto: 142,79 m²
Powierzchnia zabudowy: 181,26 m²
Minimalna szerokość działki: 23,60 m
Kubatura: 761 m³
Wysokość kalenicy: 6,67 m
Kąt nachylenia dachu: 26,0 °
Zapotrzebowanie
energetyczne:
EUco = 17,92 kWh/(m²rok)
EP spełnia nowe wymagania WT
Dom Energooszczędny
Szacunkowe koszty realizacji domu do stanu developerskiego od: 310 700 zł więcej informacji >>>
Bezpłatna wycena domu w systemie Wolf Haus
Szacunkowe roczne koszty ogrzewania domu: 779,30 zł więcej informacji >>>

Opis

Ukryj
Parterowy dom energooszczędny z wkomponowanym w bryłę garażem na jedno stanowisko. Wnętrze rozplanowano z myślą o wygodzie mieszkańców, którzy mają do dyspozycji doskonale doświetlony salon z dekoracyjnym wykuszem, z którego można wyjść na taras. Jest też duża kuchnia, pojemna spiżarnia, trzy ustawne sypialnie, łazienka, wc i pomieszczenie gospodarcze, w którym przewidziano kocioł gazowy oraz wiatrołap z miejscem na podręczną szafę na ubrania. Uwagę zwraca częściowo zadaszone wejście do domu, dzięki czemu jest ono chronione przed deszczem i śniegiem.

Ten projekt zawiera projekt instalacji rekuperacji!
Zapytaj o bezpłatną wycenę systemu rekuperacji.

W tym projekcie jako alternatywę można zastosować ogrzewanie na paliwo stałe.

UWAGA!
Projekt może wymagać nieznacznej korekty związanej z szerokością garażu, ze względu na obowiązujące od grudnia 2018r. zmiany rozporządzenia w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Zmiany wprowadzamy bezpłatnie przed wysyłką projektu.
Prosimy o kontakt z biurem w celu ustalenia szczegółów i terminu realizacji zamówienia.
Tylko w grudniu projekt domu pod choinkę 500 zł taniej!Tylko w grudniu projekt domu pod choinkę 500 zł taniej!

 

Rzuty

Ukryj

Parter

Merano
1.1 Wiatrołap: 4,31 m²   oraz 1.13 Podest: 12,08 m²  
1.2 Komunikacja: 11,83 m²     1.14 Taras: 20,70 m²  
1.3 Wc: 3,15 m²        
1.4 Kuchnia: 13,76 m²        
1.5 Pom.gosp.: 3,55 m²        
1.6 Pokój dzienny: 33,70 m²        
1.7 Pokój: 16,74 m²        
1.8 Pokój: 13,70 m²        
1.9 Pokój: 10,83 m²        
1.10 Łazienka: 7,41 m²        
1.11 Kotłownia: 6,25 m²        
1.12 Garaż: 17,56 m²        

System rekuperacji

Skorzystaj z rabatu 500 zł na kompleksową usługę montażu systemu rekuperacji od firmy Rekuperatory.pl. Voucher uprawniający do rabatu otrzymasz razem z zakupionym projektem. Zapoznaj się z regulaminem promocji.

Wypełnij formularz i zamów bezpłatną i niezobowiązującą wycenę na kompletny system rekuperacji do tego projektu.

Poniższe dane zbierane są przez Administratora Danych firmę Roha Group Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Rudzkiej 9-11. Zostałem/-am poinformowany/-a o przysługującym mi prawie dostępu do swoich danych, prawie do ich poprawiania oraz usuwania. Swoje dane osobowe podaję dobrowolnie.

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu i przedstawienia zamówionej oferty na zasadach określonych w regulaminie serwisu rekuperatory.pl
 Wyrażam zgodę na otrzymanie drogą elektroniczną na podany adres email oraz nr telefonu informacji handlowych i marketingowych ze świata rekuperacji na zasadach określonych w regulaminie serwisu rekuperatory.pl. Zgoda ta jest dobrowolna.

Bezpłatny katalog Domy Gotowe nr 22

 

Komentarze (45)

 
Dodaj komentarz
Captcha Image

2018-11-28 10:24:09

Lipińscy Domy napisał(a): cytuj

Dodatkowe 10 cm to izolacja wewnętrzna która nie jest konieczna.
Komentarz który Pan zacytował jest z 2012 roku i zakłada inne rozwiązanie więźby.
Jeśli ma Pan inne pytania zapraszamy do kontaktu bezpośredniego mailowego lub telefonicznego.

2018-11-26 14:37:24

Marek napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Lipińscy Domy z dnia 2018-11-26 14:20:02:

"Jeśli chce Pan dostosować projekt do wymagań 2018 tj. szerokości minimalnej 310 cm, wystarczy zmienić materiał ściany między garażem a kotłownią z 25 cm na 18,8 cm. Wszystkie aktualnie zamawiane projekty są już dostosowane."

Witam i dziękuję za odpowiedź. Garaż z projektu ma 295 cm, czyli do 310 brakuje 15 cm. Zmiana z 25 na 18,8 nie da jeszcze oczekiwanego efektu i wymiaru :(
Ale chętnie posłucham Państwa rady odnośnie poszerzenia budynku od strony garażu o 75 cm. Jak to najlepiej kontrukcyjnie rozwiązać. Z góry serdecznie dziękuję.

2018-11-26 14:20:02

Lipińscy Domy napisał(a): cytuj

Jeśli chce Pan dostosować projekt do wymagań 2018 tj. szerokości minimalnej 310 cm, wystarczy zmienić materiał ściany między garażem a kotłownią z 25 cm na 18,8 cm. Wszystkie aktualnie zamawiane projekty są już dostosowane.

2018-11-26 13:13:30

Marek napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Lipinscy_Domy z dnia 2012-11-09 10:30:17:

"Ze spiżarnią nie ma najmniejszego problemu, natomiast trochę więcej pracy będzie przy poszerzaniu garażu i sypialni. Poszerzenie o 1,5 metra będzie wymagało zmiany konstrukcji dachu, a to będzie dość kłopotliwe i kosztowne. Jeśli natomiast wystarczyłoby poszerzenie o około 75 cm, to można po prostu tylko z prawej strony dach opuścić niżej bez zmiany w konstrukcji. "

Witam serdecznie, przy rozszerzeniu budynku do 75 cm na czym będzie opierała sie kratownica bez zmiany jej konstrukcji skoro ściana zewnętrzna przesunie sie o np. 70 cm? Technicznie złącze konstrukcji dachowej musi chyba też się przesunąć i opierać na nowej, przesuniętej ścianie. Może ktoś mi to wyjaśnić gdyż również chcę poszerzyć garaż do wymogów od grudnia 2018. Z góry dziękuję

2018-08-08 08:37:53

Lipińscy Domy napisał(a): cytuj

Jesteśmy biurem projektowym. Nie budujemy domów, dlatego operujemy jedynie szacunkowymi wycenami.
O realne koszty należy pytać lokalne firmy wykonawcze.

2018-08-07 22:23:45

Kasia napisał(a): cytuj

O ile zmniejszą się koszty budowy rezygnując z wykuszu i dodatkowej konstrukcji dachu nad nim (wyprostowanie dachu), wstawiając w tym miejscu jedno większe okno?

2018-08-07 22:01:18

Kasia napisał(a): cytuj

Witam,o ile zwiększy się koszt, jeżeli przesunie się ścianę garażową o 75 cm bez zmiany konstrukcji dachu?Czy jest możliwość dodatkowo zbudowania kominka na tarasie na wysokości kominka wewnętrznego?

2017-10-09 20:17:43

Agnieszka napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Anka z dnia 2013-05-07 23:38:19:

"Tak , ja mam juz wybudowany ten domek prawie już w stanie developerskim. Niedługo zostaną wstawione drzwi wejściowe i garazowe, oraz zrobione ocieplenie sufitu. A potem (od 19 maja wykończeniówka)."

Czy ktoś z Państwa postawił już domek? Czy mogę prosić o jakieś zdjęcia?

2016-03-25 14:25:01

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Można zlikwidować garaż w ramach adaptacji albo u nas w biurze zamówić projekt ze zmianami.

2016-03-25 11:12:03

Sabina napisał(a): cytuj

witam, moje pytanie brzmi, czy mozna stworzyc projekt tego domu bez garazu?

2014-12-03 15:31:32

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Tak, można przeprojektować garaż.

2014-12-03 11:18:08

solon22 napisał(a): cytuj

Witam, mam pytanie czy w tym projekcie moze byc garaź dwóstanowiskowy pozdrawiam.

2014-08-18 13:52:36

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Rozumiemy. ;-) Możliwe jest zmniejszenie salonu i kuchni, ale wiąże się to z istotnymi zmianami konstrukcyjnymi. W celu przygotowania wyceny prosimy o kontakt na biuro@lipinscy.pl.

2014-08-18 10:36:02

Giga napisał(a): cytuj

Niestety na wykuszu bardzo mi zależy ponieważ w przeciwnej sytuacji nie mam szans na promienie słoneczne w salonie ze względu na niekorzystne usytuowanie działki.

2014-08-18 09:17:07

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Można zrezygnować z wykuszu w salonie. Ma on 100cm.

2014-08-14 22:16:17

Giga napisał(a): cytuj

Posiadam działkę o szerokości 23 m , czy istnieje możliwość zmniejszenia projektu o 0,60 cm z szer. 15,60 m na 15,00?

2014-04-08 12:45:54

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

Powierzchnia dachu wynosi 254 mkw.

2014-04-07 20:53:33

valborgia@wp.pl napisał(a): cytuj

Witam. Jestem zainteresowana danym projektem. Czy mogłabym uzyskac jakis inforamcji dotyczacych powierzchni dachu? Pozdrawiam.

2013-12-27 23:25:50

Nella napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Anka z dnia 2013-09-18 13:37:58:

"W odpowiedzi na pytanie miki 123 . Sorry,ze tak pózno odpowiadam ,ale był sezon urlopowy i wykończeniowy. Stawiam dom w Piasecznie (Koło Warszawy) . Dom jest juz praktycznie gotowy do zamieszkania - jutro odbieram drzwi wewnętrzne i w ciagu tygodnia będa zamontowane."

Hej Anka, możesz powiedzieć na jakiej ulicy stawiasz domek. Też jestesmy zainteresowani projektem, mieszkamy w centrum Piaseczna na Pawiej ;)
Chcielismy zerknąć na wybudowany projekt, robiłaś jakies przeróbki, polecasz lokalnego architekta, którego?
dzięki za wszelkie wskazówki

nella.ag@wp.pl

2013-10-07 11:12:32

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Łukasz P-ń z dnia 2013-09-29 20:00:23:

"Witam, mam dwa pytania.
1. Czy jest możliwość całkowitej rezygnacji z wykuszu i wybudowanie prostej ściany w jego miejscu.
2. Czy jest możliwość wydłużenia salonu w kierunku tarasu (1.14) do miejsca filaru widocznego w narożniku budynku. Chcę aby do domu docierało jak najwięcej promieni słonecznych a w wersji pierwotnej okna z salonu są cofnięte i schowane pod daszkiem co częściowo powoduje zacienienie."

Takie zmiany może wprowadzić lokalny architekt w ramach adaptacji.

2013-10-03 11:27:27

Nelluli napisał(a): cytuj

Witam, Anka i mika123, czy mogę prosić od Was adresy e-mail. Jestem na etapie szukania wykonawcy do tego projektu i mam kilka pytań związanych z budową tego domku. Proszę o kontakt na nelluli@live.com Dzięki bardzo za pomoc

2013-10-03 09:03:15

mika123 napisał(a): cytuj

Witam Anka ja tez juz wybudowałam ten domek i jestem juz na etapie kładzenia płytek. !!!
Juz blizej jak dalej. Ciesze sie ze ze ty tez jestes na etapie wykończeniówki. Moze kiedys bedziemy przejezdzac to zerkniemy czy podobny do naszego.
Pozdrawiam

2013-09-29 20:00:23

Łukasz P-ń napisał(a): cytuj

Witam, mam dwa pytania.
1. Czy jest możliwość całkowitej rezygnacji z wykuszu i wybudowanie prostej ściany w jego miejscu.
2. Czy jest możliwość wydłużenia salonu w kierunku tarasu (1.14) do miejsca filaru widocznego w narożniku budynku. Chcę aby do domu docierało jak najwięcej promieni słonecznych a w wersji pierwotnej okna z salonu są cofnięte i schowane pod daszkiem co częściowo powoduje zacienienie.

2013-09-18 13:37:58

Anka napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na pytanie miki 123 . Sorry,ze tak pózno odpowiadam ,ale był sezon urlopowy i wykończeniowy. Stawiam dom w Piasecznie (Koło Warszawy) . Dom jest juz praktycznie gotowy do zamieszkania - jutro odbieram drzwi wewnętrzne i w ciagu tygodnia będa zamontowane.

2013-06-10 09:34:20

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika PiotrS z dnia 2013-06-09 08:13:21:

"Witam
Czy w tym projekcie mozliwe jest wydłużenie salonu, tak zeby zlikwidowac podcień? No i najważniejsze: czy można uzyskać otwartą przestrzeń nad salonem?

pozdrawiam"

Tak, salon można powiększyć o zadaszoną część tarasu. Natomiast z otwarciem przestrzeni nad salonem będzie większy kłopot, ponieważ konstrukcję dachu stanowią prefabrykowane wiązary dachowe, a dodatkowo w parterowym domu energooszczędnym izolacja jest poprowadzona także w warstwie stropu. Przy starannym wykonaniu izolacji jest jednak możliwa realizacja domu z otwartą przestrzenią dachową.
Z projektów parterowych, w których widać otwartą część dachu polecamy także grupę projektów Ajaccio.

2013-06-09 08:13:21

PiotrS napisał(a): cytuj

Witam
Czy w tym projekcie mozliwe jest wydłużenie salonu, tak zeby zlikwidowac podcień? No i najważniejsze: czy można uzyskać otwartą przestrzeń nad salonem?

pozdrawiam

2013-06-02 23:08:57

mika123 napisał(a): cytuj

Chciałam sie dowiedzieć od Anki w jakiej miejscowości stawiasz ten domek bo ja tez go buduje i chyba jestesmy na tym samym etapie.
Bardzo prosze o wiadomośc
Pozdrawiam

2013-05-07 23:38:19

Anka napisał(a): cytuj

Tak , ja mam juz wybudowany ten domek prawie już w stanie developerskim. Niedługo zostaną wstawione drzwi wejściowe i garazowe, oraz zrobione ocieplenie sufitu. A potem (od 19 maja wykończeniówka).

2013-03-11 13:49:51

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika pan Petr z dnia 2013-02-18 22:05:42:

"możliwe jest zbudować dom w Karwinie Czechach?"

Tak, ten dom może zrealizować firma z Czech współpracująca z nami http://www.atiss.cz/

2013-02-18 22:05:42

pan Petr napisał(a): cytuj

możliwe jest zbudować dom w Karwinie Czechach?

2013-01-07 12:02:48

niko123 napisał(a): cytuj

Witam ponownie czy ktoś z Państwa zdecydował sie na ten własnie projekt ?
Bardzo prosze odpowiedz.
Pozdrawiam

2012-11-09 10:30:17

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Przemek z dnia 2012-11-08 19:18:33:

"Witam, projekt jest bardzo ciekawy, biorę go pod uwagę przy wyborze tego jedynego :) mam kilka pytań - chciałbym przenieść spiżarkę na drugą stronę kuchni ( do okna w ścianie pod skosem ) tym samym likwidując zupełnie niepotrzebną ściankę w kuchni otwierając ją na dom. Druga zmiana dotyczyła by poszerzenia garażu o około 1,5 metra ( tak aby wewnątrz zmieścić dodatkowe rzeczy, tym samym wydłużył bym również moim zdaniem zbyt małą sypialnię 1.9. Czy zmiany takie są możliwe w tym projekcie ? "

Ze spiżarnią nie ma najmniejszego problemu, natomiast trochę więcej pracy będzie przy poszerzaniu garażu i sypialni. Poszerzenie o 1,5 metra będzie wymagało zmiany konstrukcji dachu, a to będzie dość kłopotliwe i kosztowne. Jeśli natomiast wystarczyłoby poszerzenie o około 75 cm, to można po prostu tylko z prawej strony dach opuścić niżej bez zmiany w konstrukcji.

2012-11-08 19:18:33

Przemek napisał(a): cytuj

Witam, projekt jest bardzo ciekawy, biorę go pod uwagę przy wyborze tego jedynego :) mam kilka pytań - chciałbym przenieść spiżarkę na drugą stronę kuchni ( do okna w ścianie pod skosem ) tym samym likwidując zupełnie niepotrzebną ściankę w kuchni otwierając ją na dom. Druga zmiana dotyczyła by poszerzenia garażu o około 1,5 metra ( tak aby wewnątrz zmieścić dodatkowe rzeczy, tym samym wydłużył bym również moim zdaniem zbyt małą sypialnię 1.9. Czy zmiany takie są możliwe w tym projekcie ?

2012-10-19 12:31:43

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika łukasz i estera z dnia 2012-10-07 15:44:56:

"Ten projekt bardzo nam się podoba, mamy parę pytań: czy można zrezygnować z kominka w salonie i pomieszczenia gospodarczego w kuchni? jaką powierzchnię ma dach? można prosić o wysłanie rysunków szczegółowych parteru? nasz adres lukas.okon@gmail.com dziekujemy z góry :)"

Tak, oczywiście - dom można zrealizować bez kominka, a kuchnię powiększyć o powierzchnię spiżarni. Powierzchnia dachu brutto wynosi 254 m2.

2012-10-07 15:44:56

łukasz i estera napisał(a): cytuj

Ten projekt bardzo nam się podoba, mamy parę pytań: czy można zrezygnować z kominka w salonie i pomieszczenia gospodarczego w kuchni? jaką powierzchnię ma dach? można prosić o wysłanie rysunków szczegółowych parteru? nasz adres lukas.okon@gmail.com dziekujemy z góry :)

2012-10-01 11:41:40

niko123 napisał(a): cytuj

Witam
Czy ktoś z Państwa buduje ten dom?

2012-10-01 11:22:48

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika robert z dnia 2012-09-24 20:44:58:

"czy dom spelnia warunki programu Rodzina Na Swoim? pozdrawiam"

Tak - powierzchnia użytkowa to niecałe 119 m2.

2012-10-01 11:05:54

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Jacek z dnia 2012-09-21 19:40:41:

"Dzien dobry,mam pytanie do Panstwa projektantow, czy projekt tego domu przewiduje budowe go w technologii szkieletu drewnianego czy tylko w konstrukcji klasycznej? Pozdrawiam jacek"

Projekt jest przewidziany w technologii tradycyjnej murowanej, ale bez problemu można go zrealizować w technologii drewnianej np: przez firmy wykonawcze, które z nami współpracują. Proszę kilknąć w link Buduj EKO - projekt gratis albo skopiować ten link http://lipinscy.pl/pl/project/szkAskForOffer/project_id/556 - można tam wycenić budowę domu właśnie w technologii szkieletu drewnianego.

2012-09-24 20:44:58

robert napisał(a): cytuj

czy dom spelnia warunki programu Rodzina Na Swoim? pozdrawiam

2012-09-21 19:40:41

Jacek napisał(a): cytuj

Dzien dobry,mam pytanie do Panstwa projektantow, czy projekt tego domu przewiduje budowe go w technologii szkieletu drewnianego czy tylko w konstrukcji klasycznej? Pozdrawiam jacek

2012-07-19 11:22:11

Lipinscy_Domy napisał(a): cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika aneta z dnia 2012-07-17 16:53:21:

"Podoba mi się rozkład pomieszczeń, ale czy można pomniejszyć bryłę tak aby zmniejszyć kuchnię z salonem-rezygnując z wykuszu, i pokoje 7 i 8 oraz rezygnując z Wc-3, ewentualnie zmniejszając łazienkę do max 6m2 ??"

Można pozbawić dom wykusza, czy różnych przybudówek, ale w przypadku tego projektu zmniejszenie powierzchni wiąże się tak naprawdę z przeprojektowaniem całego domu, głównie z uwagi na konstrukcję dachu. Ten dom ma obecnie łącznie 142,5 m2 (razem z garażem i kotłownią). Tak naprawdę trzeba go zmniejszyć o połowę - to zupełnie nowy projekt. W tym przypadku lepiej poszukać podobnego o mniejszej powierzchni - np: w naszej wyszukiwarce określając maksymalna powierzchnię użytkową. Przy tej powierzchni jednak trudno będzie zmieścić trzy sypialnie, chyba, że w projekcie Sofia IV.

2012-07-17 16:56:02

aneta napisał(a): cytuj

Zapomniałam dodać że interesuje mnie metraż 80-87

2012-07-17 16:53:21

aneta napisał(a): cytuj

Podoba mi się rozkład pomieszczeń, ale czy można pomniejszyć bryłę tak aby zmniejszyć kuchnię z salonem-rezygnując z wykuszu, i pokoje 7 i 8 oraz rezygnując z Wc-3, ewentualnie zmniejszając łazienkę do max 6m2 ??

2011-11-14 14:09:54

Izolda napisał(a): cytuj

Bardzo piękna kompozycja wnętrz i świetne proporcje bryły. Podoba mi się ozdobny wykusz w salonie.

2011-07-06 09:23:05

kostka lodu napisał(a): cytuj

Bardzo podoba mi się wejście do domu, cała bryła tworzy wrażenie spójnej, solidnej i wizualnie przyjemnej konstrukcji.

Hormann promocja 2018 RenoMaticLight