Projekt Denver III DCB112b, Dom Denver III, Projekty domów Denver III

bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

Nasi architekci odpowiedzą na twoje pytania

  • 71 354 59 49
  •  
  • oraz: 883 909 409
Szukaj w serwisie

Znajdź projekty domów jednorodzinnych

Wybierz typ domu Typ domu:
Wybierz właściwości projektu Powierzchnia użytkowa
Dodatkowe atrybuty:
Drukuj kartę projektu Poleć znajomemu
  
Powierzchnia użytkowa: 96,92 m2
 + pow. garażu: 20,10 m2
 + pow. kotłowni: 6,91 m2
 + pow. strychu: 41,25 m2
Powierzchnia netto: 191,88 m2
Powierzchnia zabudowy: 162,50 m2
Minimalna szerokość działki: 25,30 m
Kubatura: 817 m3
Wysokość kalenicy: 7,43 m
Kąt nachylenia dachu: 30,0 °
Zapotrzebowanie
energetyczne:
EUco = 22,65 kWh/(m2rok)
EP spełnia nowe wymagania WT
Dom Energooszczędny

Szacunkowe koszty realizacji domu do stanu developerskiego od: 360 100 zł więcej informacji >>>
Szacunkowe roczne koszty ogrzewania domu: 699,18 zł więcej informacji >>>
Dom parterowy, energooszczędny, o prostej bryle, urozmaiconej kamiennymi i drewnianymi elementami, dzięki czemu doskonale wpasuje się w krajobraz wiejskich i podmiejskich terenów. Dzięki temu, że zaplanowano w nim stałe schody, istnieje możliwość zaadaptowania na cele użytkowe kilkunastu metrów powierzchni użytkowej strychu, gdzie można urządzić zaciszną strefę prywatną lub rekreacyjną. Parter domu podzielono na duży salon i otwartą na niego kuchnię, rodzinną, wygodną łazienkę oraz trzy wygodne sypialnie. W bryle domu znajduje się garaż na jedno auto, za którym przewidziano pomieszczenie gospodarcze z niezależnym wyjściem na ogród.

Ten projekt zawiera projekt instalacji rekuperacji!
Zapytaj o bezpłatną wycenę systemu rekuperacji.

Parter

Denver III
1.1 Wiatrołap: 4,55 m2  
1.2 Pokój: 11,96 m2  
1.3 Komunikacja: 7,55 m2  
1.4 Aneks kuchenny: 7,92 m2  
1.5 Spiżarnia: 1,40 m2  
1.6 Pokój dzienny: 30,68 m2  
1.7 Pokój: 11,56 m2  
1.8 Pokój: 14,45 m2  
1.9 Łazienka: 6,85 m2  
1.10 Garaż: 20,10 m2  
1.11 Kotłownia: 6,91 m2  
oraz
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1.12 Podest: 10,83 m2  
1.13 Taras: 25,95 m2  
  
  
  
  
  
  
  
  
  

Strych (przykładowa aranżacja)

Denver III
2.1 Schody: 4,61 m2  
2.2 Strych: 36,64 m2 (63,34 m2)
 
 
  
  

System rekuperacji

Zamów bezpłatną wycenę systemu rekuperacji wysyłając poniższy formularz, a przy podpisaniu umowy na wykonanie systemu w firmie Rekuperatory.pl otrzymasz gratis 2 komplety najnowszej generacji filtrów G4 i F7 o podwyższonej klasie filtracji.

Informujemy, że podane tu dane zbierane są na potrzeby ROHA GROUP Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, 54-427 Wrocław, ul. Rudzka 9-11 dla potrzeb wykonania oferty handlowej. Zapewniamy, że ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych oraz prawo do ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne. Podając swoje dane osobowe w formularzu potwierdza Pani/Pan ich autentyczność i zgodność ze stanem faktycznym oraz wyraża Pani/Pan zgodę na gromadzenie tych danych przez ROHA GROUP Sp. z o.o. w bazie danych.

 Zgadzam się na przetwarzanie moich danych w przez Roha Group Sp. z o.o. w celach promocyjno-marketingowych.
 Zgadzam się na przesyłanie na podany adres elektroniczny informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dn. 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.


Bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

 

Komentarze (32)

 
Dodaj komentarz
Captcha Image


2016-11-10 17:24:24

Tomek napisał(a):

cytuj
Ma Pani może namiar na firmę, która jest w stanie wybudować ten dom w takiej cenie?
Wydaje się bardzo konkurencyjna.

2016-09-19 09:52:34

Monika napisał(a):

cytuj
Znalazłam ludzi, którzy wybudowali wlasnie ten dom do stanu surowego otwartego i chcą za niego 170 tys (oczywiscie trzeba dodac cene dzialki). Czy warto zainteresowac sie ta nieruchomościa?

2016-05-12 10:29:27

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można taką zmianę wprowadzić w ramach adaptacji u lokalnego architekta.

2016-05-11 22:15:12

Adam Woś napisał(a):

cytuj
Czy istnieje możliwość wybudowania tego domu bez ocieplania styropianem z Ytong Energo 48cm? Przyspieszyło by to czas budowy a parametry budynku były by również bardzo dobre a może nawet lepsze. Nie wiem czy koszt budowy nie byłby też taki sam?

2016-04-29 22:58:08

Tom napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Lipinscy_Domy z dnia 2016-04-29 08:54:06:

"Extradom prawdopodobnie nie ujął wyceny strychu."

Panie Adamie,

Udało mi się znaleźć firmę, która może się pochwalić doświadczeniem w budowie domów energooszczędnych i mam od nich wycenę stanu surowego otwartego na 210tyś brutto, tak że zdecydowanie lepiej. Ja uda mi się wyrobić z wszystkimi formalnościami to w sierpniu ruszamy z budową.

2016-04-29 08:54:06

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Extradom prawdopodobnie nie ujął wyceny strychu.

2016-04-25 07:25:04

Adam Woś napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Tom z dnia 2016-03-03 21:06:18:

"Zbieram właśnie wyceny na budowę tego domu.
Koszt stanu surowego otwartego to około 230 000 netto."

Witam, Koszt budowy do stanu surowego otwartego na stronie "extradom" to 137000zł. Skąd aż tak ogromna różnica? Użytkownik "Tom" wycenił na 230000zł

https://www.extradom.pl/projekt-WOB1596

2016-03-03 21:06:18

Tom napisał(a):

cytuj
Zbieram właśnie wyceny na budowę tego domu.
Koszt stanu surowego otwartego to około 230 000 netto.

2015-05-14 11:14:56

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Tomek z dnia 2015-05-10 18:00:09:

"Witam,
Koszt budowy domu Avalon III wynosi 369 900 zł. Koszty budowy tego domu to 360 100 zł. Skąd taka mała różnica?
Avalon III jest domem dużo większym."

Są to wyceny wskaźnikowe do których przyjmujemy również powierzchnię strychu. Stąd mała różnica.

2015-05-11 14:52:24

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Dom może być usytuowany na działce z wjazdem od północy. Jest to bardzo dobra orientacja.

2015-05-10 18:27:57

Patrycja napisał(a):

cytuj
Czy dom może być usytuowany na działce z wejściem od północy? Czy znacząco pogorszy to jego właściwości energooszczędne?

2015-05-10 18:00:09

Tomek napisał(a):

cytuj
Witam,
Koszt budowy domu Avalon III wynosi 369 900 zł. Koszty budowy tego domu to 360 100 zł. Skąd taka mała różnica?
Avalon III jest domem dużo większym.

2015-04-07 09:15:48

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Możemy przygotować taką wersję. Szczegóły: biuro@lipinscy.pl

2015-04-03 21:35:58

Marek napisał(a):

cytuj
Witam .Podoba mi się rozwiązanie tego projektu ale czy jest możliwość, oczywiście za dopłatą do projektu zrezygnowanie z dachu skośnego i zamiana na płaski

2015-03-26 15:08:07

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Dziękujemy za spostrzeżenie. Różnica wynikała z faktu, że w Denver nie był ujęty strych. Poprawiliśmy błąd.

2015-03-26 08:51:06

grzegorz napisał(a):

cytuj
kosztorys projektu wycenili państwo na 270 tyś a podobny projekt LUCIA VI na 403tyś
czy gdzieś został popełniony błąd , różnica jest minimalna .

2015-02-09 08:50:31

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Tak. Można zmienić garaż na dwustanowiskowy. Szczegóły: biuro@lipinscy.pl

2015-02-08 08:53:37

Kuba napisał(a):

cytuj
Witam,
bardzo podoba mi się ten projekt. Czy istnieje możliwość poszerzenia garażu tak, żeby mieścił 2 samochody?

2015-01-02 14:09:06

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Niezależnie od nas nastąpiła zmiana przepisów i metodologii obliczeń stąd takie zmiany w wynikach.

2014-12-29 21:07:20

Adam12 napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Lipinscy_Domy z dnia 2014-09-30 14:36:20:

"Uzupełniliśmy informacje: Szacunkowe roczne koszty ogrzewania domu: 887,48 zł."

Witam, skąd taka rozbieżność przy szacunkowych kosztach ogrzewania? Do niedawna koszty były takie jak w cytowanym komentarzu, natomiast dzisiaj mamy kwotę 531,56 zł???

2014-12-01 10:50:03

Mariusz napisał(a):

cytuj
Czy istnieje możliwość zrobienia przejścia do garażu z pokoju 1.2 ?

2014-11-03 11:42:38

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Tak, ten projekt kwalifikuje się do MDM. Trudno określić jakie oszczędności wygeneruje budowa systemem gospodarczym. W naszych wycenach ok. 1/3 kosztów to robocizna. Obniżenie kosztów zależy od możliwości inwestora.

2014-11-01 20:27:43

szymon napisał(a):

cytuj
Czy na wersję ze strychem do zagospodarowania również można dostać dotację MDM? I jeszcze jedno pytanie, o ile szacunkowo można obniżyć koszty realizacji budując ten dom systemem gospodarczym?

2014-10-06 11:49:39

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Łukasz z dnia 2014-10-05 09:07:21:

"Witam. mam pytanie, czy poddasza nie trzeba jeszcze ocieplać wełną?nie widzę, żeby w technologii zawarta była wełna do ocieplenia dachu"

Dach jest ocieplony styropianem. 20 cm między krokwiami i 10 cm pod krokwiami.

2014-10-06 11:44:13

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Adam z dnia 2014-10-05 08:53:35:

"Witam, w projekcie założono minimalną szerokość działki 25,3 m. Pyt.1: Czy można zmodyfikować projekt tak, aby dom stanął na działce o szerokości 25 m? Pyt. 2: Jaki byłby ew. koszt takiej modyfikacji? Pyt. 3: Czy w cenę stanu deweloperskiego wliczono system rekuperacji? Pyt. 4: Czy kosztem szafy pomieszczenia 1.7 i wnęki za kominkiem w pomieszczeniu komunikacyjnym można zaprojektować toaletę? Pyt. 5: Na jakiej podstawie przyjęto ceny mat. budowlanych i usług? Pytam, ponieważ w różnych regionach kraju ceny różnie się kształtują. Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam"

Żeby dom zmieścił się na działce wystarczy zlikwidować okno w garażu i wówczas ściana bez okien może być 3 m od granicy działki. Zmianę może wprowadzić architekt lokalny w ramach adaptacji, ustala on również koszt. W szacunkową cenę stanu deweloperskiego wliczono rekuperację. Można doprojektować toaletę w zaproponowanym miejscu. Ceny pochodzą z cennika Sekocenbud.

2014-10-05 09:07:21

Łukasz napisał(a):

cytuj
Witam. mam pytanie, czy poddasza nie trzeba jeszcze ocieplać wełną?nie widzę, żeby w technologii zawarta była wełna do ocieplenia dachu

2014-10-05 08:53:35

Adam napisał(a):

cytuj
Witam, w projekcie założono minimalną szerokość działki 25,3 m. Pyt.1: Czy można zmodyfikować projekt tak, aby dom stanął na działce o szerokości 25 m? Pyt. 2: Jaki byłby ew. koszt takiej modyfikacji? Pyt. 3: Czy w cenę stanu deweloperskiego wliczono system rekuperacji? Pyt. 4: Czy kosztem szafy pomieszczenia 1.7 i wnęki za kominkiem w pomieszczeniu komunikacyjnym można zaprojektować toaletę? Pyt. 5: Na jakiej podstawie przyjęto ceny mat. budowlanych i usług? Pytam, ponieważ w różnych regionach kraju ceny różnie się kształtują. Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam

2014-10-02 10:08:34

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Szacunkowe koszty realizacji domu do stanu developerskiego od: 270 200 zł

2014-10-01 23:12:28

kris napisał(a):

cytuj
jaki przyblizony koszt postawienia?

2014-09-30 14:36:20

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Uzupełniliśmy informacje: Szacunkowe roczne koszty ogrzewania domu: 887,48 zł.

2014-09-29 18:41:03

m napisał(a):

cytuj
mogę prosić o szacunkowe koszty ogrzewania

2014-09-17 20:50:14

Julka jońska napisał(a):

cytuj
Ten strych do zagospodarowania może dać w przyszłości ogromne możliwości!

Copyright 2009 Lipińscy. Projekty domów jednorodzinnych. Polityka prywatności.

Promocja
zamów bezpłatny katalog
Okładka Ciepłe Domy 1 (32) 2016
zamów bezpłatny katalog
[x]