Projekt Bolonia II DCP270a, Dom Bolonia II, Projekty domów Bolonia II

bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

Nasi architekci odpowiedzą na twoje pytania

  • 71 354 59 49
  •  
  • oraz: 883 909 409
Szukaj w serwisie

Znajdź projekty domów jednorodzinnych

Wybierz typ domu Typ domu:
Wybierz właściwości projektu Powierzchnia użytkowa
Dodatkowe atrybuty:
Drukuj kartę projektu Poleć znajomemu
  
Powierzchnia użytkowa: 165,56 m2
 + pow. garażu: 32,08 m2
 + pow. kotłowni: 6,41 m2
Powierzchnia netto: 234,44 m2
Powierzchnia zabudowy: 160,82 m2
Minimalna szerokość działki: 22,60 m
Kubatura: 960 m3
Wysokość kalenicy: 8,80 m
Kąt nachylenia dachu: 40,0 °
Zapotrzebowanie
energetyczne:
EUco = 27,50 kWh/(m2rok)
EP spełnia nowe wymagania WT
Dom Energooszczędny

Szacunkowe koszty realizacji domu do stanu developerskiego od: 444 900 zł więcej informacji >>>
Szacunkowe roczne koszty ogrzewania domu: 1 731,08 zł więcej informacji >>>
Przestronny, wygodny dom energooszczędny z użytkowym poddaszem. Elegancka bryła, przekryta wielospadowym dachem, urozmaicona została kamienną okładziną. Duże przeszklenia doskonale doświetlają wnętrze. Na parterze zlokalizowano wygodną kuchnię, jadalnię, salon z kominkiem, spiżarkę, wc oraz dodatkową sypialnię. Może ona służyć jako gabinet lub pokój dla gości, a dzięki osobnej łazience jest niezależna. W bryłę wkomponowano dwustanowiskowy garaż, z którego jest przejście do domu, a za nim zlokalizowano kotłownię z niezależnym wyjściem na zewnątrz. Poddasze to trzy sypialnie, dwie garderoby, komfortowa łazienka i pralnia.

Ten projekt zawiera projekt instalacji rekuperacji!
Zapytaj o bezpłatną wycenę systemu rekuperacji.

Parter

Bolonia II
1.1 Wiatrołap: 7,43 m2  
1.2 Komunikacja: 11,16 m2 (13,26 m2)
1.3 Kuchnia: 11,88 m2  
1.4 Jadalnia: 10,60 m2  
1.5 Pokój dzienny: 26,52 m2  
1.6 Pokój: 16,06 m2  
1.7 Łazienka: 2,97 m2  
1.8 Wc: 1,72 m2  
1.9 Spiżarnia: 1,98 m2  
1.10 Kotłownia: 6,41 m2  
1.11 Garaż: 32,08 m2  
oraz
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1.12 Podest: 9,81 m2  
1.13 Podest: 6,25 m2  
1.14 Taras: 22,29 m2  
1.15 Podest: 2,03 m2  
  
  
  
  
  
  
  

Poddasze

Bolonia II
2.1 Hall: 9,85 m2  
2.2 Pokój: 13,37 m2 (14,33 m2)
2.3 Pokój: 16,40 m2 (21,63 m2)
2.4 Garderoba: 2,89 m2 (7,05 m2)
2.5 Pom.gosp.: 3,71 m2 (8,06 m2)
2.6 Pokój: 13,57 m2 (23,10 m2)
2.7 Łazienka: 8,38 m2 (8,84 m2)
2.8 Pralnia: 3,20 m2 (6,80 m2)
2.9 Schody: 3,87 m2  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  

System rekuperacji

Zamów bezpłatną wycenę systemu rekuperacji wysyłając poniższy formularz, a przy podpisaniu umowy na wykonanie systemu w firmie Rekuperatory.pl otrzymasz gratis 2 komplety najnowszej generacji filtrów G4 i F7 o podwyższonej klasie filtracji.

Informujemy, że podane tu dane zbierane są na potrzeby ROHA GROUP Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, 54-427 Wrocław, ul. Rudzka 9-11 dla potrzeb wykonania oferty handlowej. Zapewniamy, że ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych oraz prawo do ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne. Podając swoje dane osobowe w formularzu potwierdza Pani/Pan ich autentyczność i zgodność ze stanem faktycznym oraz wyraża Pani/Pan zgodę na gromadzenie tych danych przez ROHA GROUP Sp. z o.o. w bazie danych.

 Zgadzam się na przetwarzanie moich danych w przez Roha Group Sp. z o.o. w celach promocyjno-marketingowych.
 Zgadzam się na przesyłanie na podany adres elektroniczny informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dn. 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.


Bezpłatny katalog Ciepłe Domy nr 33

 

Komentarze (24)

 
Dodaj komentarz
Captcha Image


2015-02-17 14:13:25

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Można oddzielić łazienkę i zrobić schowek w wc.
Pod schodami jest otwarta przestrzeń, którą również można zagospodarować jako schowek.
Można również zmienić wejścia do jednej i drugiej garderoby.
Zmiany możemy wprowadzić u nas w biurze lub może je nanieść lokalny architekt w ramach adaptacji.
Szczegóły: biuro@lipinscy.pl

2015-02-17 10:51:11

Patryk napisał(a):

cytuj
Witam,

Chciałbym się dowiedzieć czy byłaby możliwość zamknięcia pokoju na dole tak aby nie był on razem z łazienką. Z tej łazienki zrobić główną dolną łazienkę, a z małego WC zrobić schowek?
Jeszcze pytanie mam czy pod schodami na dole jest przewidziany schowek?

Na górze czy byłaby możliwość zrobienia przejścia do garderoby 2.5 z pokoju 2.6. Natomiast do garderoby 2.4 wejście z korytarza?

Z góry serdecznie dziękuję za odpowiedź.

2015-01-08 15:41:13

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Wszystkie te zmiany są możliwe i może je wprowadzić architekt lokalny. Dzięki balkonom dom nabrałby uroku.

2015-01-08 12:00:36

Agnieszka Gonera napisał(a):

cytuj
Witam, własnie szukamy domu dla naszej rodzinyi bardzo podoba nam się ten projekt - funkcjonalny i skromny, mam kilka pytań: czy jest możliwość podniesienia ścianki kolankowej? Czy nad garażem można wstawić lukarnę (z boku)? Jak wyglądałby ten dom, gdyby posiadał wiszące balkony?
Bolonia II to nasz typ nr 1, ale bardzo trudno podjąć ostateczną decyzję , będę wdzięczna za odpowiedź :)

2014-04-01 12:40:10

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika zlab1978 z dnia 2014-03-29 22:40:51:

"Mam pytanie odnośnie schodów - czy możliwa jest zmiana projektowa ze schodów kręconych na dwubiegowe powrotne?"

Niestety nie ma tu miejsca na wprowadzenie spocznika pomiędzy dwoma biegami schodów.

2014-03-29 22:40:51

zlab1978 napisał(a):

cytuj
Mam pytanie odnośnie schodów - czy możliwa jest zmiana projektowa ze schodów kręconych na dwubiegowe powrotne?

2013-08-08 10:49:39

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika piotr81 z dnia 2013-08-06 10:50:16:

"Czy mógłbym się dowiedzieć jaka jest powierzchnia dachu w tym projekcie?"

Powierzchnia dachu brutto wynosi 271,43 m2

2013-08-06 10:50:16

piotr81 napisał(a):

cytuj
Czy mógłbym się dowiedzieć jaka jest powierzchnia dachu w tym projekcie?

2013-07-26 11:43:26

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Balbinka z dnia 2013-07-24 22:21:49:

"Czy w przypadku rezygnacji z systemu rekuperacji w domu Bolonia II powinnam wprowadzić jakieś zmiany w jego projekcie?"

Trzeba będzie doprojektować wentylację grawitacyjną. Natomiast odradzamy takie rozwiązanie, ponieważ wentylacja grawitacyjna w domach energooszczędnych i szczelnych po prostu będzie zbyt słaba i w domu będzie zbierać się wilgoć.

2013-07-24 22:21:49

Balbinka napisał(a):

cytuj
Czy w przypadku rezygnacji z systemu rekuperacji w domu Bolonia II powinnam wprowadzić jakieś zmiany w jego projekcie?

2013-04-11 11:06:43

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika karol80 z dnia 2013-04-11 09:09:01:

"Jesteśmy z żoną mocno zainteresowani tym projektem, układ pomieszczeń jest bardzo funkcjonalny, bryła oryginalna, jednym słowem idealny. Mamy tylko jeden problem - wysokość kalenicy mocno przekracza założenia planu zagospodarowania przestrzennego, czy w ramach adaptacji projektu jest możliwość obniżenia kalenicy o 0,2? Tyle powinno nam wystarczyć"

Najprostszym sposobem jest posadowienie domu niżej o 20 cm, ponieważ wysokość kalenicy jest liczona od gruntu do kalenicy. Jeśli jednak to nie wystarczy, można zmienić kąt nachylenia dachu. Zmianę taką może wprowadzić na projekt każdy uprawniony projektant w ramach adaptacji.

2013-04-11 09:09:01

karol80 napisał(a):

cytuj
Jesteśmy z żoną mocno zainteresowani tym projektem, układ pomieszczeń jest bardzo funkcjonalny, bryła oryginalna, jednym słowem idealny. Mamy tylko jeden problem - wysokość kalenicy mocno przekracza założenia planu zagospodarowania przestrzennego, czy w ramach adaptacji projektu jest możliwość obniżenia kalenicy o 0,2? Tyle powinno nam wystarczyć

2013-03-14 09:32:29

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj
Kubatura (brutto) podawana przy projektach jest liczona jako objętość przestrzeni zamkniętych i przekrytych ze wszystkich stron, tzn. przestrzeni utworzonej przez powierzchnie zewnętrzne elementów ograniczających.

Do kubatury brutto nie wlicza się: wnęk i pilastrów wykonanych dla celów konstrukcyjnych lub estetycznych, wyprofilowań i innych drugorzędnych elementów np. schodów zewnętrznych, zewnętrznych ramp i pochylni, zadaszeń i markiz, poziomych osłon przeciwsłonecznych, wysuniętych części budynku, kominów dachowych, urządzeń ulicznych.

Natomiast kubatura netto dla tego projektu wynosi 580,57 m3.

2013-02-25 10:13:19

Karo51 napisał(a):

cytuj
Czy podana kubatura jest kubaturą netto czy brutto? Jeśli brutto to proszę o podanie kubatury netto

2012-11-14 10:06:53

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika lisek28 z dnia 2012-11-13 12:34:04:

"Super domek, ale trochę za duży, czy nie ma w planach 3 wersji Bolonii o trochę mniejszym rozmiarze?"

Bolonia II jest domem niezbyt dużym i nie mamy jego mniejszej wersji. Ale być może spodoba się Państwu projekt Dijon albo Avalon III?

2012-11-13 12:34:04

lisek28 napisał(a):

cytuj
Super domek, ale trochę za duży, czy nie ma w planach 3 wersji Bolonii o trochę mniejszym rozmiarze?

2012-11-07 13:45:49

Lipinscy_Domy napisał(a):

cytuj

W odpowiedzi na komentarz użytkownika Jaca z dnia 2012-11-05 13:36:53:

"Na parterze, zlikwidowałbym WC 1,8, powiększyłbym o połowę zlikwidowanego WC, spiżarnię 1,9, przesunąłbym kominek w kierunku powiększonej spiżarni, zmniejszyłbym pokój 1,6 i zrobił ogólnodostępną łazienkę z WC 1,7. Czy taka zmiana jest możliwa?"

Wszystko jest możliwe, z wyjątkiem przesunięcia kominka, ponieważ jest on przy ścianie konstrukcyjnej, a tej ruszyć nie można. W związku z tym obawiam się, że zmiana spiżarni/wc już chyba nie będzie miała znaczenia. Można co najwyżej przenieść kominek w narożnik pokoju dziennego (wtedy na poddaszu też nie będzie kolidował) a zamiast ściany nośnej przy obecnym kominku można wprowadzić szerszy filar.

2012-11-05 13:36:53

Jaca napisał(a):

cytuj
Na parterze, zlikwidowałbym WC 1,8, powiększyłbym o połowę zlikwidowanego WC, spiżarnię 1,9, przesunąłbym kominek w kierunku powiększonej spiżarni, zmniejszyłbym pokój 1,6 i zrobił ogólnodostępną łazienkę z WC 1,7. Czy taka zmiana jest możliwa?

2012-10-11 12:55:32

marta83 napisał(a):

cytuj
parter z Bolonii, piętro z Bolonii II i byłoby cudo :-) my zaczynamy budowę Bolonii

2012-06-04 13:41:34

marrrta napisał(a):

cytuj
witam, czy ktos juz budował taki dom, czekam na opinie. Bryla dosc ciekawa czy rownie funkcjonalna?

2012-01-24 12:26:16

Marzena napisał(a):

cytuj
Bryła naprawdę ciekawa. Bardzo podoba mi się to wykończenie cegłą, kamieniem(?).

2012-01-12 16:17:04

Bastian napisał(a):

cytuj
Bardzo podoba mi się ten projekt - układ pomieszczeń widać, że zaplanowany z głową, duży garaż na plus.

2011-12-05 13:18:53

Ulma napisał(a):

cytuj
Ten dom ma bardzo ciekawą bryłę, nie jest całkowicie prosty, ale architektom udało się uniknąć przepychu i nadać bydunkowi dobrego smaku. Mnie osobiście podobają się przeszklenia i ceglane elementy elewacji.

2011-11-28 13:49:47

Donata napisał(a):

cytuj
Piękny projekt, urzekła mnie bryła, ale wnętrze też robi świetne wrażenie - est bardzo dobrze rozplanowane.

Copyright 2009 Lipińscy. Projekty domów jednorodzinnych. Polityka prywatności.

Promocja
zamów bezpłatny katalog
Okładka Bezpłatny Katalog
zamów bezpłatny katalog
[x]