Monterzy firmy Hörmann pierwsi z certyfikatami!

Zamów bezpłatny katalog Domy Gotowe 21

Nasi architekci odpowiedzą na twoje pytania

  • 71 354 59 49
  •  
  • oraz: 883 909 409
Szukaj w serwisie

Znajdź projekty domów jednorodzinnych

Wybierz typ domuTyp domu:
Wybierz właściwości projektuPowierzchnia użytkowa
Dodatkowe atrybuty:
 

Monterzy firmy Hörmann pierwsi z certyfikatami!

6 grudnia 2016

Monterzy firmy Hörmann pierwsi z certyfikatami!

Czternastu monterów bram i drzwi firmy Hörmann uzyskało status DOBRYCH MONTERÓW. Ich nazwiska zostaną umieszczone w wyszukiwarce internetowej dobrymontaz.com. To element kampanii edukacyjnej, której celem jest zwrócenie uwagi na to, jak ważny jest prawidłowy montaż stolarki budowlanej. Firma Hörmann jest partnerem kampanii DOBRY MONTAŻ.

Monterzy rekomendowani przez firmę Hörmann jako pierwsi z wszystkich partnerów akcji zgłosili się na egzaminy, które 21 listopada odbyły się w siedzibie firmy w podwarszawskim Piasecznie.

Monter z certyfikatem
Poprzedzony wcześniejszym szkoleniem praktyczny egzamin teoretyczny, przeprowadzony przez Fundację VCC, zdało ośmiu monterów bram i sześciu monterów drzwi. Wszyscy oni uprawnieni zostali do posługiwania się legitymacją, specjalnym certyfikatem oraz logotypem DOBRY MONTAŻ. Nazwiska tych 14 wykwalifikowanych fachowców, którzy zobowiązali się jednocześnie do przestrzegania zasad Kodeksu Etyki Dobrego Montera Stolarki Budowlanej, umieszczone zostaną w wyszukiwarce internetowej dobrymontaz.com. Ich praca podlegała będzie dalszej weryfikacji. Każdorazowo bowiem, po przeprowadzeniu montażu, korzystający z ich usług inwestor będzie mógł ją ocenić, wypełniając specjalny dokument - pozostawioną przez fachowca checklistę. Z oceną tą zapoznać się będzie można na profilu montera w internetowej wyszukiwarce.

Dobry produkt i dobry montaż
Dla firmy Hörmann – aktywnego partnera kampanii DOBRY MONTAŻ – certyfikowanie monterów to doskonała okazja, by zwrócić uwagę, że satysfakcja z użytkowania nawet najlepszych bram i drzwi nie będzie pełna, jeśli zostaną one niewłaściwie zamontowane. Inwestorzy, którzy coraz większą wagę przykładają do dobrych parametrów technicznych, takich jak np. wysoka izolacyjność cieplna bram garażowych i drzwi wejściowych, muszą zdawać sobie sprawę, że podane przez producenta wartości tych parametrów dotyczą tylko produktów poprawnie zamontowanych. Produkt niewłaściwie zamontowany nie będzie spełniał oczekiwań inwestora ani pod względem walorów technicznych, ani codziennego funkcjonowania. Dlatego firma Hörmann wspiera wszelkie działania swoich Autoryzowanych Partnerów zmierzające do świadczenia usług montażowych na jak najwyższym poziomie. Informuje też swoich klientów, że profesjonalnie wykonany montaż połączony z regularnymi przeglądami i fachowym serwisem pozwala zachować fabryczną gwarancję oraz zapewnia bramom i drzwiom wieloletnią trwałość.

 



Zdjęcia i tekst: Hörmann Polska

Copyright 2009 Lipińscy. Projekty domów jednorodzinnych. Polityka prywatności.

Promocja
zamów bezpłatny katalog
Okładka Bezpłatny Katalog
zamów bezpłatny katalog
[x]

X

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych



  1. Administratorem Danych Osobowych (Administrator) jest: Lipińscy Domy Ludwika Juchniewicz-Lipińska, ul. Belgijska 69, 54-404 Wrocław, NIP 8941157784, REGON 020044418
  2. W Lipińscy Domy powołany został Specjalista ds. Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować poprzez adres pocztowy Administratora lub adres elektroniczny: specjalistaodo@lipinscy.pl
  3. Cel przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania:
    Administrator przetwarza dane osobowe na podstawie przesłanek wynikających z art. 6 Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. nr 2016/679 w szczególności:
    1. w celu zawarcia, wykonania, rozwiązania umów lub innych czynności prawnych – w tym zakresie dotyczy to wszystkich czynności przygotowawczych poprzedzających zawarcie umowy, w tym analizy jak i czynności w procesie zawierania umowy, wykonywania lub rozwiązywania umowy lub inne czynności związane z umową (np. pełnomocnictwa), związane z obsługą klienta;
    2. w celu wykonania czynności stosownie do zgody udzielonej przez podmiot którego dane dotyczą;
    3. w celu wykonywania zadań w interesie publicznym w zakresie wynikającym z przepisów prawa;
    4. wykonania ciążących na Administratorze obowiązków prawnych np.: wystawiania i przechowywania faktur oraz dokumentów księgowych, udzielania odpowiedzi na reklamacje w terminie i formie przewidzianej przez prawo;
    5. ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń, co obejmuje sprzedaż wierzytelności innemu podmiotowi;
    6. tworzenia analiz, zestawień i statystyk na potrzeby wewnętrzne administratora;
    7. w pozostałych celach związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, dochodzenia roszczeń z tytułu prowadzenia działalności oraz do wypełniania prawnie usprawiedliwionych celów Administratora, w tym sprzedaży i marketingu bezpośredniego.
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże w celu zawarcia i realizacji umowy niezbędne.
  5. Rodzaje przetwarzanych danych osobowych: przetwarzane są dane zwykłe niezbędne do celów realizacji umowy. Administrator zastrzega sobie prawo przetwarzania danych sensytywnych zgodnie z art. 10 Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r nr 2016/679 („dane o skazaniach”) tylko w ściśle określonych przypadkach tj. w sytuacjach skazania za przestępstwo na skutek którego pokrzywdzonym jest Administrator.
  6. Dane osobowe będą pobierane:
    1. bezpośrednio od osób z którymi Administrator zawiera umowy;
    2. z rejestru przedsiębiorców (obecnie Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) oraz z bazy Głównego Urzędu Statystycznego oraz podmiotów zbierających lub analizujących informacje o przedsiębiorcach w celu marketingowym oraz w celu tworzenia zestawień i analiz przez czas trwania umowy;
    3. z podmiotów obsługujących transakcje płatnicze w przypadku płatności bezgotówkowych;
  7. Dane osobowe będą przetwarzane:
    1. przez czas niezbędny do rozpatrzenia wniosku, przygotowania do wykonania danej czynności, a jeżeli umowa dojdzie do skutku przez czas jej trwania. W przypadku rozwiązania umowy Administrator będzie przechowywał dane przez czas określony możliwością dochodzenia roszczeń z tytułu umowy;
    2. do czasu cofnięcia zgody – w przypadku danych osobowych pozyskanych na podstawie zgody;
  8. Prawa osoby której dane są przetwarzane
    Każdy czyje dane są przetwarzane ma prawo do:
    1. żądania dostępu do swoich danych osobowych;
    2. sprostowania danych osobowych, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym;
    3. usunięcia danych przetwarzanych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania;
    5. cofnięcia wszystkich lub niektórych zgód dotyczących przetwarzania danych lub przetwarzania określonych danych.
    6. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (od dnia 25 maja 2018r.), gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Klienta narusza Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. nr 2016/679 - o ile nie zachodzą przesłanki dalszego przetwarzania danych przez Administratora, w szczególności w związku z trwaniem celu przetwarzania.
  9. Odbiorcą danych mogą być:
    1. partnerzy współpracujący z Administratorem, wymienieni na stronie internetowej Administratora;
    2. podwykonawcy wspierający wykonanie naszych usług;
    3. podmioty świadczące usługi doradcze, konsultacyjne, audyt, pomoc prawną, podatkową, rachunkową, agencjom badawczym działającym na nasze zlecenie;
    4. podmioty nabywające wierzytelność – w razie nieopłacenia przez Klienta naszych rachunków w terminie;
    5. podmioty współpracujące z nami przy obsłudze spraw księgowych, podatkowych prawnych – w zakresie w jakim staną się administratorami danych;
  10. Dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, jednakże nie w formie profilowania.

Przejdź do serwisu