PROMOCJA
ULUBIONE

Mój dom pełen ciepła - konkurs dla klientów ISOVER

21 czerwca 2017

1 czerwca br. marka ISOVER uruchomiła ogólnopolski konkurs fotograficzny dla klientów indywidualnych i wykonawców pod hasłem „Mój dom pełen ciepła”. Co miesiąc – od czerwca 2017 do marca 2018, można zdobyć atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w konkursie należy zakupić materiały ISOVER oraz zrobić zdjęcie inspirowane motywem przewodnim kampanii reklamowej „Dom pełen ciepła”.  

Mój dom pełen ciepła - konkurs dla klientów ISOVER

Sfotografuj swój „Dom pełen ciepła”

Swoją wizję ciepłego, bezpiecznego i komfortowego domu marka ISOVER prezentuje w spocie reklamowym z udziałem pracowników. Elementem kampanii jest też konkurs fotograficzny, w którym firma zachęca klientów do pokazania ich własnej interpretacji hasła – „Dom pełen ciepła”. - W kampanii reklamowej nawiązujemy do korzyści, jakie dajemy klientom w aspekcie komfortu i bezpieczeństwa, które zapewniają rozwiązania ISOVER w naszych domach, z kolei konkurs fotograficzny „Mój dom pełen ciepła” ma umocnić pozytywne skojarzenia, takie jak  radość czy ciepło rodzinne z naszą marką – mówi Benedykt Korduła, dyrektor marketingu ISOVER.

 

Zasady konkursu ISOVER

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zakupić materiały izolacyjne marki ISOVER za min. 1000 zł brutto (w terminie od stycznia 2017 do  marca 2018 r.), przesłać kopię faktury lub paragonu potwierdzających zakup na adres konkurs@isover.pl oraz umieścić autorskie zdjęcie zainspirowane kampanią „Dom pełen ciepła” po postem konkursowym na profilu marki Isover.pl na Facebook’u. Zgłoszenie należy oznaczyć hashtagiem #DomPełenCiepła. Co miesiąc dziesięcioro uczestników, których zdjęcia zdobędą najwięcej polubień, otrzyma atrakcyjne nagrody, takie jak m.in. konsola PlayStation 4 PRO, ipad, parownica do ubrań Philips, robot kuchenny Bosh, voucher do SPA czy gry familijne.

Dodatkowo – tylko w czerwcu, lipcu i sierpniu – pięcioro uczestników, którzy jako pierwsi prześlą swoje zdjęcie, otrzyma zestaw dwóch wakacyjnych leżaków.

10 edycji to 10 szans na nagrodę

Konkurs organizowany jest w dziesięciu miesięcznych edycjach, od czerwca 2017 do marca 2018 roku. – Dajemy naszym obecnym i przyszłym klientom wiele szans na zdobycie atrakcyjnych nagród. W konkursie „Mój dom pełen ciepła” klient może przesłać zdjęcie w każdej comiesięcznej edycji, aczkolwiek laureatem można zostać tylko raz podczas wszystkich dziesięciu odsłon konkursu. Co więcej, to zwycięzcy wybierają, jaką nagrodę z naszej puli chcą otrzymać. Mamy nadzieję, że udział w konkursie sprawi uczestnikom wiele frajdy, a zdjęcia, które powstaną przy tej okazji, będą miłą pamiątką – mówi Aleksandra Puzyno, specjalista marketingu ISOVER.

 

Szczegółowe zasady konkursu są dostępne na stronie www.isover.pl/konkurs . Zgłoszenia należy przesyłać na stronie: www.facebook.com/isoverpl

 

Informacja o marce ISOVER:

ISOVER, światowy lider wśród producentów wełny mineralnej szklanej i skalnej, oferuje szeroki wachlarz materiałów przeznaczonych do izolacji budowlanych, w tym izolacji dachów, ścian zewnętrznych oraz konstrukcji szkieletowych. Produkty marki ISOVER cechuje najniższy dostępny na rynku współczynnik przewodzenia ciepła, który wynosi nawet 0,030 W/(m*K). Materiały izolacyjne ISOVER zostały użyte w wielu prestiżowych obiektach architektonicznych w Polsce. Do ich grona należą m.in. Zamek Ujazdowski w Warszawie, wieżowiec Warsaw Trade Tower, Port Marynarki Wojennej w Gdyni, Rafineria Gdańska, Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia w Katowicach, Dworzec Główny i Ośrodek Sztuki Japońskiej w Krakowie i wiele innych.