Isover Konsumenckim Liderem Jakości


Pomóżmy wspólnie małym pacjentom wrocławskiej kliniki onkologii dziecięcej

Nasi architekci odpowiedzą na twoje pytania

  • 71 354 59 49
  • oraz:
  • 883 909 409
 

ISOVER ponownie numerem 1 w opinii klientów

5 marca 2019

ISOVER ponownie numerem 1 w opinii klientów

Jakość, trwałość, skuteczność i niezawodność to najczęściej wskazywane cechy produktów ISOVER w badaniu przeprowadzonym w ramach programu Konsumencki Lider Jakości. Marka materiałów izolacyjnych zajęła I miejsce w kategorii „Systemy dociepleń”. Złote Godło programu trafiło do ISOVER po raz 7. z rzędu!

Blisko co czwarta osoba biorąca udział w badaniu prowadzonym na potrzeby programu Konsumencki Lider Jakości wskazała ISOVER jako markę polecaną w kategorii „Systemy dociepleń”. Główne skojarzenia ankietowanych związane z materiałami izolacyjnymi z Gliwic to: „niezawodność”, „bezpieczeństwo”, „ciepły dom” oraz „lider jakości”. W uzasadnieniach respondentów dominowały stwierdzenia, że jest to „marka, która dostarcza najlepsze jakościowo produkty”, „poleca je wielu znanych mi fachowców”, „niesamowicie trwałe, skuteczne i niezawodne”, jak również opinie „mam doświadczenie z różnymi systemami dociepleń i zdecydowanie polecam ISOVER”. Znajomość marki wśród respondentów była na poziomie 26,5%.

– Pierwsze miejsce w rankingach powstających na podstawie opinii konsumentów jest zawsze ogromnym wyróżnieniem dla marki. Kiedy złoty medal otrzymuje się po raz siódmy z rzędu, jak ma to miejsce w przypadku Złotego Godła w programie Konsumencki Lider Jakości, satysfakcja jest ogromna. Potwierdza to, że konsumenci od lat mają zaufanie do marki ISOVER, jakości naszych produktów i serwisu – podsumowuje Benedykt Korduła, Dyrektor Marketingu ISOVER.

Głównym celem programu Konsumencki Lider Jakości jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku. Badania prowadzone są metodą kwestionariuszową (badanie eksperckie, pilotażowe, face-to-face z konsumentami, ankieta pilotowana) oraz poprzez CAWI (za pośrednictwem kanału on-line). Analiza danych i wyniki dostarczają także informacji, dlaczego dane marki są wybierane przez klientów. Tegoroczna edycja została przeprowadzona na próbie 12100 ankietowanych. Program organizowany jest przez redakcję Strefy Gospodarki – niezależnego dodatku dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną.

ISOVER to czołowa marka wśród producentów wełny mineralnej na polskim rynku. W ofercie posiada szeroką gamę energooszczędnych produktów i rozwiązań izolacyjnych dedykowanych budownictwu ogólnemu oraz izolacjom technicznym stosowanym w przemyśle.