Pod koniec czerwca odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród Budowlana Marka Roku i Champion Roku 2016 branży budowlanej. BRAAS otrzymał tytuł złotej marki budowlanej roku w kategorii pokrycie ciężkie.
Tytuł został przyznany na podstawie wyników ogólnopolskiego badania opinii i preferencji firm wykonawczych. Wyniki Rankingu Budowlana Marka Roku 2016 w obrębie poszczególnych segmentów materiałów budowlanych zostały opracowane na podstawie ocen fachowców w trzech kategoriach rankingowych. Respondenci w każdej z kategorii mogli wskazać tylko jedną markę. Budowlaną Marką Roku została marka, która w danej kategorii asortymentowej osiągnęła najwyższą ocenę ze względu na jakość, relację jakość-cena oraz częstotliwość stosowania przez fachowców, w tym dekarzy. – BRAAS od początku konsekwentnie stawia na najwyższą jakość produktów. Utrzymywanie pozycji lidera wymaga nowych inwestycji, dlatego w roku ubiegłym rozszerzyliśmy ofertę betonowych dachówek produkowanych w technologii CISAR, która sprawia, że Teviva, Celtycka, Romańska i Bałtycka są trwałe, odporne na zabrudzenia oraz mają delikatny połysk – mówi Grzegorz Barycki, Prezes Zarządu Monier Braas. – Fakt, że tak wielu dekarzy wskazało na nasze dachówki niezwykle cieszy, ponieważ są to osoby, które na co dzień pracują na naszych produktach i je doskonale znają – dodaje.
Tegoroczna edycja badania była rekordowa pod względem liczby firm aplikujących o tytuł Budowlanej Marki Roku. - Przede wszystkim jest to unikalne na polskim rynku przedsięwzięcie, ze względu na jego badawczy, niezależny charakter i ogromny zasięg. Ranking oferuje producentom trzy główne korzyści – wiedzę o pozycji własnej i konkurencji, promocję wśród klientów oraz prestiż - mówi Joanna Florczak-Czujwid, Senior Project Managera ASM i Kierownik Projektu.