PROMOCJA
ULUBIONE

Wersje projektu Montana

Ostatnio oglądana wersja

Montana

LMB66119.95m2

Powierzchnia parter 150.21 m2

+30.26m² garaż
05.07.2011
Konrad Magielnicki

Rozgraniczenie na strefę dzienną i nocną jest fajnym ułatwieniem, wrażenie zrobił na mnie też projekt przestronnego tarasu.

07.11.2012
j23

Witam. Zastanawiam się nad takim projektem i chciałbym zobaczyć go w rzeczywistości. Czy ktoś może mi pomóc w tym temacie? alabatrosow1@wp.pl

08.11.2012
leviss

moge pomoc buduje taki juz mam stan surowy poztawiony

03.04.2013
Krysia

Witam mam pytanie odnośnie kotłowni czy dobrze widzę, że jest ona w pomieszczeniu -1.5 -pomieszczenie gospodarcze, czy jest możliwe przenieść do garażu

04.04.2013
Lipinscy_Domy

Tak, kotłownia jest w projekcie 1.5 i niestety, nie można jej przenieść do garażu, z powodu przepisów prawa budowlanego. Natomiast można z części garażu wyodrębnić osobną kotłownię. Jeśli kotłownia miałaby być na paliwo stałe, jej wymiary muszą mieć min. 2x2m lub więcej, jeśli tak zaleci producent kotła.

04.04.2013
Krysia

Przepraszam, że dopytuje ale nie znam się na tym, co to znaczy wyodrębnić osobną kotłownie czy dobrze zrozumiałam, że wystarczy zrobić osobne pomieszczenie w garażu i to wszystko oczywiście trzeba komin przenieść mam zamiar zrobić piec na ekogroszek, czy wystarczy to zgłosić do adaptacji ?

05.04.2013
Lipinscy_Domy

Tak, można wydzielić osobne pomieszczenie na kotłownię kosztem części garażu. Zmianę taką może nanieść na projekt każdy uprawniony projektant w ramach adaptacji.

06.04.2013
Krysia

Witam ponownie zapomniałam spytać czy poddasze może być użytkowe?

08.04.2013
Lipinscy_Domy

Obecnie można wykorzystać poddasze, jako strych dostępny poprzez składane schody. Jeśli natomiast miało by byc użytkowane na mieszkalne, czyli miały by się tak znaleźć pokoje, trzeba wówczas zamienić strop na żelbetowy i zaprojektować wygodne schody. To również można wprowadzić w ramach adaptacji, ale zmiana ta raczej już będzie dość kosztowna.

27.05.2013
anka

mam działkę 22.95 szerokości. czy można w ramach adaptacji zlikwidować wykusz po lewej stronie w pokoju dziennym, zostawiając w tym miejscu okno?

31.05.2013
Lipińscy Domy

Wykusz ma 140 cm szerokości, więc po jego likwidacji i zastąpieniu go oknem, dom zmieści się spokojnie na Pani działce. Zmianę taką może wprowadzić lokalny architekt na podstawie zgody z naszej strony.

12.09.2013
Magdalena

Witam;-) Jestem zainteresowana takim domem mam pytanko jak wygląda od podstaw technika budowy? Ile to trwa? Ile kosztuje projekt i czy ma Pan ekipę budowlaną? Pozdrawiam mój e-meil magda770@onet.com.pl

13.09.2013
Lipinscy_Domy

Nasza firma to pracownia architektoniczna i możemy zaoferować projekty domów, natomiast firmę wykonawczą może Pani znaleźć w dziale Domy Gotowe (na dole strony) lub na własną rękę. Koszty orientacyjne są podane na górze strony, w dziale Kosztorys. Czas realizacji budowy zależy od firmy wykonawczej.

02.11.2014
iw

witam, chciałabym zapytać, czy w tym projekcie jest możliwość zamiany garażu na dodatkowy pokój/pokoje?

03.11.2014
Lipinscy_Domy

Tak. Można wprowadzić takie zmiany.

20.11.2014
Ludka

Witam, czy jest możliwość powiększenia małych sypialni kosztem zmniejszenia największej sypialni, łazienki i WC?

20.11.2014
Lipinscy_Domy

Można wprowadzić takie zmiany. Więcej szczegółów można uzyskać mailowo: biuro@lipinscy.pl

26.11.2014
solon22

Witam, dlaczego koszty ogrzewania tego domu są tak wysokie w porównaniu do podobnych metraźowo innych domów.

26.11.2014
Lipinscy_Domy

Jest to dom w technologii tradycyjnej, a być może jest porównywany z domami energooszczędnymi.

Pow. zabudowy 187.7m2
Powierzchnia netto 150.21m2
Kąt nachylenia dachu 26 °
Min. szerokość działki 24m x 23.4m
Wys. kalenicy 6.57m
Cena projektu: 4190 zł3590 zł


Pozostałe wersje

Merano

DCB66a118.98m2

Powierzchnia parter 142.79 m2

+17.56m² garaż +6.25m² kotłownia
06.07.2011
kostka lodu

Bardzo podoba mi się wejście do domu, cała bryła tworzy wrażenie spójnej, solidnej i wizualnie przyjemnej konstrukcji.

14.11.2011
Izolda

Bardzo piękna kompozycja wnętrz i świetne proporcje bryły. Podoba mi się ozdobny wykusz w salonie.

17.07.2012
aneta

Podoba mi się rozkład pomieszczeń, ale czy można pomniejszyć bryłę tak aby zmniejszyć kuchnię z salonem-rezygnując z wykuszu, i pokoje 7 i 8 oraz rezygnując z Wc-3, ewentualnie zmniejszając łazienkę do max 6m2 ??

17.07.2012
aneta

Zapomniałam dodać że interesuje mnie metraż 80-87

19.07.2012
Lipinscy_Domy

Można pozbawić dom wykusza, czy różnych przybudówek, ale w przypadku tego projektu zmniejszenie powierzchni wiąże się tak naprawdę z przeprojektowaniem całego domu, głównie z uwagi na konstrukcję dachu. Ten dom ma obecnie łącznie 142,5 m2 (razem z garażem i kotłownią). Tak naprawdę trzeba go zmniejszyć o połowę - to zupełnie nowy projekt. W tym przypadku lepiej poszukać podobnego o mniejszej powierzchni - np: w naszej wyszukiwarce określając maksymalna powierzchnię użytkową. Przy tej powierzchni jednak trudno będzie zmieścić trzy sypialnie, chyba, że w projekcie Sofia IV.

21.09.2012
Jacek

Dzien dobry,mam pytanie do Panstwa projektantow, czy projekt tego domu przewiduje budowe go w technologii szkieletu drewnianego czy tylko w konstrukcji klasycznej? Pozdrawiam jacek

24.09.2012
robert

czy dom spelnia warunki programu Rodzina Na Swoim? pozdrawiam

01.10.2012
Lipinscy_Domy

Projekt jest przewidziany w technologii tradycyjnej murowanej, ale bez problemu można go zrealizować w technologii drewnianej np: przez firmy wykonawcze, które z nami współpracują. Proszę kilknąć w link Buduj EKO - projekt gratis albo skopiować ten link http://lipinscy.pl/pl/project/szkAskForOffer/project_id/556 - można tam wycenić budowę domu właśnie w technologii szkieletu drewnianego.

01.10.2012
Lipinscy_Domy

Tak - powierzchnia użytkowa to niecałe 119 m2.

01.10.2012
niko123

Witam
Czy ktoś z Państwa buduje ten dom?

07.10.2012
łukasz i estera

Ten projekt bardzo nam się podoba, mamy parę pytań: czy można zrezygnować z kominka w salonie i pomieszczenia gospodarczego w kuchni? jaką powierzchnię ma dach? można prosić o wysłanie rysunków szczegółowych parteru? nasz adres lukas.okon@gmail.com dziekujemy z góry :)

19.10.2012
Lipinscy_Domy

Tak, oczywiście - dom można zrealizować bez kominka, a kuchnię powiększyć o powierzchnię spiżarni. Powierzchnia dachu brutto wynosi 254 m2.

08.11.2012
Przemek

Witam, projekt jest bardzo ciekawy, biorę go pod uwagę przy wyborze tego jedynego :) mam kilka pytań - chciałbym przenieść spiżarkę na drugą stronę kuchni ( do okna w ścianie pod skosem ) tym samym likwidując zupełnie niepotrzebną ściankę w kuchni otwierając ją na dom. Druga zmiana dotyczyła by poszerzenia garażu o około 1,5 metra ( tak aby wewnątrz zmieścić dodatkowe rzeczy, tym samym wydłużył bym również moim zdaniem zbyt małą sypialnię 1.9. Czy zmiany takie są możliwe w tym projekcie ?

09.11.2012
Lipinscy_Domy

Ze spiżarnią nie ma najmniejszego problemu, natomiast trochę więcej pracy będzie przy poszerzaniu garażu i sypialni. Poszerzenie o 1,5 metra będzie wymagało zmiany konstrukcji dachu, a to będzie dość kłopotliwe i kosztowne. Jeśli natomiast wystarczyłoby poszerzenie o około 75 cm, to można po prostu tylko z prawej strony dach opuścić niżej bez zmiany w konstrukcji.

07.01.2013
niko123

Witam ponownie czy ktoś z Państwa zdecydował sie na ten własnie projekt ?
Bardzo prosze odpowiedz.
Pozdrawiam

18.02.2013
pan Petr

możliwe jest zbudować dom w Karwinie Czechach?

11.03.2013
Lipinscy_Domy

Tak, ten dom może zrealizować firma z Czech współpracująca z nami http://www.atiss.cz/

07.05.2013
Anka

Tak , ja mam juz wybudowany ten domek prawie już w stanie developerskim. Niedługo zostaną wstawione drzwi wejściowe i garazowe, oraz zrobione ocieplenie sufitu. A potem (od 19 maja wykończeniówka).

02.06.2013
mika123

Chciałam sie dowiedzieć od Anki w jakiej miejscowości stawiasz ten domek bo ja tez go buduje i chyba jestesmy na tym samym etapie.
Bardzo prosze o wiadomośc
Pozdrawiam

09.06.2013
PiotrS

Witam
Czy w tym projekcie mozliwe jest wydłużenie salonu, tak zeby zlikwidowac podcień? No i najważniejsze: czy można uzyskać otwartą przestrzeń nad salonem?

pozdrawiam

10.06.2013
Lipinscy_Domy

Tak, salon można powiększyć o zadaszoną część tarasu. Natomiast z otwarciem przestrzeni nad salonem będzie większy kłopot, ponieważ konstrukcję dachu stanowią prefabrykowane wiązary dachowe, a dodatkowo w parterowym domu energooszczędnym izolacja jest poprowadzona także w warstwie stropu. Przy starannym wykonaniu izolacji jest jednak możliwa realizacja domu z otwartą przestrzenią dachową.
Z projektów parterowych, w których widać otwartą część dachu polecamy także grupę projektów Ajaccio.

18.09.2013
Anka

W odpowiedzi na pytanie miki 123 . Sorry,ze tak pózno odpowiadam ,ale był sezon urlopowy i wykończeniowy. Stawiam dom w Piasecznie (Koło Warszawy) . Dom jest juz praktycznie gotowy do zamieszkania - jutro odbieram drzwi wewnętrzne i w ciagu tygodnia będa zamontowane.

29.09.2013
Łukasz P-ń

Witam, mam dwa pytania.
1. Czy jest możliwość całkowitej rezygnacji z wykuszu i wybudowanie prostej ściany w jego miejscu.
2. Czy jest możliwość wydłużenia salonu w kierunku tarasu (1.14) do miejsca filaru widocznego w narożniku budynku. Chcę aby do domu docierało jak najwięcej promieni słonecznych a w wersji pierwotnej okna z salonu są cofnięte i schowane pod daszkiem co częściowo powoduje zacienienie.

03.10.2013
mika123

Witam Anka ja tez juz wybudowałam ten domek i jestem juz na etapie kładzenia płytek. !!!
Juz blizej jak dalej. Ciesze sie ze ze ty tez jestes na etapie wykończeniówki. Moze kiedys bedziemy przejezdzac to zerkniemy czy podobny do naszego.
Pozdrawiam

03.10.2013
Nelluli

Witam, Anka i mika123, czy mogę prosić od Was adresy e-mail. Jestem na etapie szukania wykonawcy do tego projektu i mam kilka pytań związanych z budową tego domku. Proszę o kontakt na nelluli@live.com Dzięki bardzo za pomoc

07.10.2013
Lipinscy_Domy

Takie zmiany może wprowadzić lokalny architekt w ramach adaptacji.

27.12.2013
Nella

Hej Anka, możesz powiedzieć na jakiej ulicy stawiasz domek. Też jestesmy zainteresowani projektem, mieszkamy w centrum Piaseczna na Pawiej ;)
Chcielismy zerknąć na wybudowany projekt, robiłaś jakies przeróbki, polecasz lokalnego architekta, którego?
dzięki za wszelkie wskazówki

nella.ag@wp.pl

07.04.2014
valborgia@wp.pl

Witam. Jestem zainteresowana danym projektem. Czy mogłabym uzyskac jakis inforamcji dotyczacych powierzchni dachu? Pozdrawiam.

08.04.2014
Lipinscy_Domy

Powierzchnia dachu wynosi 254 mkw.

14.08.2014
Giga

Posiadam działkę o szerokości 23 m , czy istnieje możliwość zmniejszenia projektu o 0,60 cm z szer. 15,60 m na 15,00?

18.08.2014
Lipinscy_Domy

Można zrezygnować z wykuszu w salonie. Ma on 100cm.

18.08.2014
Giga

Niestety na wykuszu bardzo mi zależy ponieważ w przeciwnej sytuacji nie mam szans na promienie słoneczne w salonie ze względu na niekorzystne usytuowanie działki.

18.08.2014
Lipinscy_Domy

Rozumiemy. ;-) Możliwe jest zmniejszenie salonu i kuchni, ale wiąże się to z istotnymi zmianami konstrukcyjnymi. W celu przygotowania wyceny prosimy o kontakt na biuro@lipinscy.pl.

03.12.2014
solon22

Witam, mam pytanie czy w tym projekcie moze byc garaź dwóstanowiskowy pozdrawiam.

03.12.2014
Lipinscy_Domy

Tak, można przeprojektować garaż.

25.03.2016
Sabina

witam, moje pytanie brzmi, czy mozna stworzyc projekt tego domu bez garazu?

25.03.2016
Lipinscy_Domy

Można zlikwidować garaż w ramach adaptacji albo u nas w biurze zamówić projekt ze zmianami.

09.10.2017
Agnieszka

Czy ktoś z Państwa postawił już domek? Czy mogę prosić o jakieś zdjęcia?

07.08.2018
Kasia

Witam,o ile zwiększy się koszt, jeżeli przesunie się ścianę garażową o 75 cm bez zmiany konstrukcji dachu?Czy jest możliwość dodatkowo zbudowania kominka na tarasie na wysokości kominka wewnętrznego?

07.08.2018
Kasia

O ile zmniejszą się koszty budowy rezygnując z wykuszu i dodatkowej konstrukcji dachu nad nim (wyprostowanie dachu), wstawiając w tym miejscu jedno większe okno?

08.08.2018
Lipińscy Domy

Jesteśmy biurem projektowym. Nie budujemy domów, dlatego operujemy jedynie szacunkowymi wycenami.
O realne koszty należy pytać lokalne firmy wykonawcze.

26.11.2018
Marek

Witam serdecznie, przy rozszerzeniu budynku do 75 cm na czym będzie opierała sie kratownica bez zmiany jej konstrukcji skoro ściana zewnętrzna przesunie sie o np. 70 cm? Technicznie złącze konstrukcji dachowej musi chyba też się przesunąć i opierać na nowej, przesuniętej ścianie. Może ktoś mi to wyjaśnić gdyż również chcę poszerzyć garaż do wymogów od grudnia 2018. Z góry dziękuję

26.11.2018
Lipińscy Domy

Jeśli chce Pan dostosować projekt do wymagań 2018 tj. szerokości minimalnej 310 cm, wystarczy zmienić materiał ściany między garażem a kotłownią z 25 cm na 18,8 cm. Wszystkie aktualnie zamawiane projekty są już dostosowane.

26.11.2018
Marek

Witam i dziękuję za odpowiedź. Garaż z projektu ma 295 cm, czyli do 310 brakuje 15 cm. Zmiana z 25 na 18,8 nie da jeszcze oczekiwanego efektu i wymiaru :(
Ale chętnie posłucham Państwa rady odnośnie poszerzenia budynku od strony garażu o 75 cm. Jak to najlepiej kontrukcyjnie rozwiązać. Z góry serdecznie dziękuję.

28.11.2018
Lipińscy Domy

Dodatkowe 10 cm to izolacja wewnętrzna która nie jest konieczna.
Komentarz który Pan zacytował jest z 2012 roku i zakłada inne rozwiązanie więźby.
Jeśli ma Pan inne pytania zapraszamy do kontaktu bezpośredniego mailowego lub telefonicznego.

Pow. zabudowy 181.26m2
Powierzchnia netto 142.79m2
Kąt nachylenia dachu 26 °
Min. szerokość działki 23.6m x 24.1m
Wys. kalenicy 6.67m
Cena projektu: 4270 zł3670 zł

Capri

LMB72110.85m2

Powierzchnia parter 110.85 m2

20.07.2011
Klaudia Mazurek-Janicka

Lubię projekty domów, które zbliżają rodzinę, tzn. wspólna przestrzeń (salon oraz kuchnia) są przestronne i połączone. Reszta pomieszczeń daje dużo możliwości aranżacji. Ten projekt jest rodzinny i przytulny nawet z zewnątrz!

26.07.2011
k jak kaja

podoba mi sie jak sa zaprojektowane schody przy tarasie i wejscie do domu. ogolnie projekt przyjemny dla oka

03.08.2011
Bachus_L

Pomieszczenie gospodarcze w centrum to nie zawsze dobry pomysł, dach o dużym stopniu komplikacji a co za tym idzie kosztowny. Projekt jak na swoja powierzchnię ciekawy. Jaki strop,wylewany czy drewno?

04.08.2011
Andrzej z Gdyni

Po co tyle ścian nośnych (przy wiatrołapie, p-gosp, łazienkach) czy to nie przesada?

04.08.2011
Lipinscy_Domy

Strop w tym projekcie jest drewniany. A usytuowanie pomieszczenia gospodarczego pośrodku ma tu swoje uzasadnienie - w jednym kominie znajdują się przewody do kominka i do pieca :-) A poza tym - to pomieszczenie nie wymaga okna. Wyszliśmy więc z założenia, że lepiej, żeby okno miała łazienka, a nie pomieszczenie gospodarcze, ale jeśli ktoś woli odwrotnie - nie ma sprawy - może taką zmianę nanieść na projekt :-)

04.08.2011
Lipinscy_Domy

Dom jest na tyle rozłożysty, że niestety, ale wymaga tego konstrukcja dachu.

04.08.2011
Woly

Bardzo fajny projekt.

19.08.2011
Greta

Idealny dom rodzinny, widzę dużo możliwości aranżacji własnych pomysłów w środku i dostosowania do potrzeb mieszkańców, bardzo przytulny nawet od zewnątrz. Przede wszystkim przytulny.

25.10.2011
jurek-str@o2.pl

NA pierwszy rzut dory rozklad. Podoba sie. Mam co do szczegolow pare zastrzezen. W kuchni wys blatu bedzie wyzsza jak parapet okna.Moze to rys domu mnie myli. Pom gospodarcze w srodku mieszknia, to dosc dziwne rozwiazanie chyba ze ogrzewanie na gaz lub prad elektryczny. Moj kuzyn to zastosowal wychodzi 12zl na dobe a co bedzie w zime podczas mrozow? Wolalbym lazienke w sypialni na miejscu tego pomieszczenia i wyjscie na taraszamiast trzeciego okna. Cos mozna by przerobic. Reszta jest OK. A jak z garazem?

15.11.2011
Lipińscy_Domy

Wysokość parapetu w kuchni wynosi 83 cm, co pozwala umieścić blat na tej samej wysokości, co parapet, albo wręcz zastąpić parapet blatem. Pomieszczenie gospodarcze jest umieszczone w środku, żeby właśnie łazienka była pomieszczeniem doświetlonym światłem dziennym, na czym zależy wielu inwestorom. Natomiast Pan może dokonać zmian wedle swoich preferencji :-) Odnośnie garażu, na razie nie przewidujemy takiej wersji, ale może w przyszłości. Natomiast dla Pana dobrym miejscem będzie ściana przy łazience, w miejscu łazienki zrobić pomieszczenie gospodarcze C.O. z przejściem do garażu. A łazienkę w miejscu obecnego pomieszczenia gospodarczego :-)

18.11.2011
ans

Czy można wykorzystać ten projekt do budowy domu w technologii drewnianej szkieletowej? Czy to obniży koszty budowy?

22.06.2012
arek

Dom ma bardzo ciekawie wyglądający przód. Wnętrze prezentuje się też przyzwoicie. Przeobił bym jednak klika rzeczy :)

07.10.2012
grzegorz

Faktycznie prosty ładny domek..ale nie moge odszukac nikogo kto ten dom buduje, chetnie obejrze jakies zdjecia z budowy...:-).

09.10.2012
mpolak26

czy ktoś buduje ten domek?? Bardzo nam się podoba. "grzegorz" czy znaazleś jakieś zdjęcia z budowy??

15.10.2012
grzegorz

Hej mpolak26...wlasnie nie znalazlem zdjec..i wszystko wskazuje na to ze chyba nikt nie buduje jeszcze tego domku. Byc moze ja jako pierwszy wkleje na wiosne zdjecia, poniewaz za kilka tygodni zamawiam ten projekt..bardzo ladny domek, prosty i praktyczny:-)

25.10.2012
Jarek

Witam Mam pytanie czy ktoś mógłby powiedzieć ile mniej więcej wyniósł by koszt takiego domu do stanu deweloperskiego ? Będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam

15.11.2012
mpolak26

hej grzegorz. czekamy na zdjecia :) mam pytanie? Czy mozna podniesc nieco budynek i zaadaptować strych?

15.11.2012
grzegorz

Hej..witam ponownie:-) Właśnie wczoraj odebralismy projekt..jestesmy bardzo zadowoleni:-) Wydaje mi sie ze jak najbardziej mozna podnieść budynek, i zrobic pokoje na poddaszu..ale tak szczerze mówiąc, wielu ludzi kupuje projekt wymarzonego domku po czym kombinują zmieniajac wysokosc, okna, dach itd..itd..po ukonczeniu budowy okazuje sie że dom wyglada zupelnie inaczej niz na zdjeciu czy projekcie i wtedy czar wymarzonego domku pryska...W moim przypadku dom bedzie prawie identyczny jak na zdjeciu, tylko frontowe okna bedą wezsze gdyz sa ogrooomne:-) A co do Waszego pytania, moze wybierzcie od razu projekt z poddaszem...Domy ktore zostaja podwyzszone wygladają smiesznie, nie proporcjonalnie jakos:-)

09.02.2013
Krzysztof

Jakie są możliwości zmian aby dom zmieścił się na działce o szer. 21m bez utraty walorów estetycznych i zachowaniu jednego pokoju 15m2 ? Zlikwidowanie okien z lewej strony byłoby jakimś rozwiązaniem ale dobrze byłoby zachować otwierane okno w łazience. Proszę o sugestie.

14.02.2013
Lipinscy_Domy

W tym projekcie trudno będzie zmniejszyć go o 35 cm. Więc raczej pozostaje kwestia albo braku okna w łazience, albo rezygnacja z wykuszu.

12.05.2013
grzegorz

Dom w trakcie budowy:-) Mam nadzieję że w lipcu będę mógł podesłać jakieś fotki stanu surowego:-)

28.06.2013
grzegorz

Witam ponownie wszystkich zainteresowanych projektem Capri:-) Domek wybudowany w stanie surowym:-) jutro panowie zaczynają dach:-) Przyznac musze ze dom robi wrazenie, jest bardzo ladny i ma wielka przestrzen, połączenie salonu z kuchnią robi super wrazenie odnosnie przestrzeni, no i te wielkie okna...:-) A tak odnosnie okien..pojawil sie maly problem. Producenci nie chcą za bardzo podjąć sie wyprodukowania kilku a dokladnie 3 okien..sa one tak duze i ciezkie ze zawiasy moga nie wytrzymac pod ich ciezarem i fakt faktem..zrobic je moga ale bez gwarancji. Oczywiscie wszystko jest "do przeskoczenia". Poza tym jak narazie wszystko jest super:-) pozdrawiam!!!

18.07.2013
misiek

Wielka prosba do pana Grzegorza. Prosze o przeslanie jak najwiekszej ilosci zdjec z budowy na e-mail misiek66641@wp.pl. Bardzo podoba nam sie ten projekt ale chcielibysmy wraz z zona zobaczyc go na'' zywo''. Z gory dziekuje.

21.10.2013
Szymek

Czy istnieje możliwość przerobienia tego projektu na dom energooszczędny?

24.10.2013
Lipinscy_Domy

Możemy zrobić taką wersję na zamówienie. W celu omówienia szczegółów prosimy o kontakt bezpośredni.

23.09.2014
Yks

Projekt mi się bardzo podoba, ale w porównaniu z kilkoma innymi, podobnymi, jest dość energożerny. Minął prawie rok od pytania Szymka (2013-10-21 22:05:56) o wersję energooszczędną. Czy taka wersja została już opracowana? A jeśli tak, to czy zostały oszacowane koszty budowy i zapotrzebowanie energetyczne dla takiej wersji?

23.09.2014
Lipinscy_Domy

Możemy wprowadzić zmiany, które sprawią, że ten projekt będzie bardziej energooszczędny: zastosować rekuperację oraz okna o parametrach energooszczędnych, zwiększyć grubość izolacji ścian zewnętrznych, a także podłogi i dachu. Szczegółowe informacje nt. kosztów można uzyskać przesyłając zapytanie pod adres biuro@lipinscy.pl

Pow. zabudowy 140.73m2
Powierzchnia netto 110.85m2
Kąt nachylenia dachu 26 °
Min. szerokość działki 21.4m x 20m
Wys. kalenicy 6.47m
Cena projektu: 3990 zł3390 zł

Merano II

DCB66b110.34m2

Powierzchnia parter 149.74 m2

+30.38m² garaż +9.02m² kotłownia
25.09.2012
Tomasz Korad

Świetny projekt, idealny, kłopot w tym, że ja mam działkę szerokości 20,5 metra. Może jest jakaś inna wersja tego projektu albo da się go przystosować do tej szerokości?

05.11.2012
Kasia Kamil

Czy jest możliwość adaptacji poddasza w tym projekcie?

07.11.2012
Lipinscy_Domy

Niestety, nie ma takiej możliwości - konstrukcja dachu to wiązary kratowe, które nie zostawiają tam zbyt wiele miejsca na poruszanie się. Ewentualnie można wykorzystać tą powierzchnię na stryszek gospodarczy dostępny za pomocą schodów składanych, chowanych w suficie.

12.02.2013
kondzio28

czy jest dostępna wersja odbicia lustrzanego

14.02.2013
Lipinscy_Domy

Już jest włączona. Dziękujemy za informację :-)

16.02.2013
kondzio28

Witam proszę jeszcze o informacje jaka jest powierzchnia dachu

11.03.2013
Lipinscy_Domy

Powierzchnia dachu wynosi 262 m2.

Pow. zabudowy 189.09m2
Powierzchnia netto 149.74m2
Kąt nachylenia dachu 26 °
Min. szerokość działki 23.6m x 24m
Wys. kalenicy 6.67m
Cena projektu: 3770 zł