PROMOCJA
ULUBIONE

Wersje projektu Carrara III

Ostatnio oglądana wersja

Carrara III

DCP332b191.16m2

Powierzchnia parter 141.41 m2

Powierzchnia piętro 96.17 m2

+34.18m² garaż +12.24m² kotłownia
01.10.2016
Kuba B.

Witam,
Jakie jest zapotrzebowanie energetyczne tego budynku? Zwróciłem uwagę, że w projektach Carrara I i Carrara II są podane, a w tym nie ma takiej informacji.

05.10.2016
Lipinscy_Domy

Jest to nowość, dlatego jeszcze nie zdążyliśmy opublikować wszystkich informacji. Uzupełniamy braki.

06.01.2017
Hania

Witam, czy górę można przeprojektować w taki sposób by były tam trzy sypialnie, a główna miała własną łazienkę i garderobę i wyjście na taras? Chciałabym zostawić też pralnię i łazienkę-mogą być zmniejszone.
Hania Koprowska

09.01.2017
Lipinscy_Domy

Można zrobić zmiany funkcjonalne w ramach adaptacji. Może układ głównej sypialni jak w Carrara IV?

13.01.2017
Lipinscy_Domy

Chcesz zbudować ten dom? A może już go budujesz?
Zapraszamy do grupy dotyczącej projektu Carrara na Facebooku:
https://www.facebook.com/groups/1297953840243499/

Pow. zabudowy 178.84m2
Powierzchnia netto 286.18m2
Kąt nachylenia dachu 30 °
Min. szerokość działki 26.4m x 21m
Wys. kalenicy 9.85m
Cena projektu: 6270 zł


Pozostałe wersje

Carrara

DCP332184.66m2

Powierzchnia parter 118.42 m2

Powierzchnia piętro 95.99 m2

+23.64m² garaż +6.11m² kotłownia
07.01.2014
Jarek

Piękne duże okna i prosta bryła! Bardzo podoba mi się takie podejście do projektowania domów. Do tego dochodzi jeszcze wyspa w kuchni! Super! :D

21.01.2014
Masl

Przestronny wygodny garaż :) Rozsądny rozkład pomieszczeń i prosta bryła - to jest coś co lubię :)

07.02.2014
Kamila

Bardzo ładny projekt, prostota bryła z drewnem dla mnie super :) A tył kojarzy mi się z domkiem wczasowym- miłe skojarzenie :)

21.05.2014
Kasper

Brakuje mi na piętrze sypialni z garderobą i łazienką. Jakieś propozycje rozwiązania ?

01.08.2014
Sylwia

projekt świetny, nie podoba mi się tylko okno na ścianie z kuchnią, z rysunków elewacji wynika, że jest wysoko umieszczone i niskie, mozna z niego zrezygnowac?

04.08.2014
Lipinscy_Domy

Można z niego zrezygnować. Zmianę może wprowadzić architekt adaptujący, a nasze biuro wydaje bezpłatną zgodę na wprowadzenie tych zmian.

21.09.2014
Marcin

Przydałby sie odpowiednik z garazem podwojnym oraz zamiast jednego pokoju na gorze to sala do cwiczen :) Pozdrawiam.

22.09.2014
Lipinscy_Domy

Ciekawy pomysł! Można wprowadzić takie zmiany do projektu w ramach adaptacji.

13.01.2017
Lipinscy_Domy

Chcesz zbudować ten dom? A może już go budujesz?
Zapraszamy do grupy dotyczącej projektu Carrara na Facebooku:
https://www.facebook.com/groups/1297953840243499/

Pow. zabudowy 151.4m2
Powierzchnia netto 216.51m2
Kąt nachylenia dachu 1 °
Min. szerokość działki 22.6m x 21.2m
Wys. kalenicy 7.09m
Cena projektu: 5970 zł

Carrara II

DCP332a184.66m2

Powierzchnia parter 118.42 m2

Powierzchnia piętro 95.99 m2

+23.64m² garaż +6.11m² kotłownia
07.01.2014
Kacet

Wow! Przy takich przeszkleniach tak niskie zapotrzebowanie energetyczne! Z której strony powinien być wjazd na działkę by optymalizować zapotrzebowanie na energię?

09.01.2014
Lipinscy_Domy

Najkorzystniejsze usytuowanie dla tego domu jest z wejściem od północy.

10.01.2014
Marcin

Czy przy tak niskim zapotrzebowaniu na energię EUco około 20 jest możliwość, przy zastosowaniu innej technologi (ocieplenie, stolarka okienna itp.) przekształcenie tego domu w dom pasywny?

14.01.2014
Lipinscy_Domy

Najprawdopodobniej uda się dostosować projekt, jednak bez przeliczenia charakterystyki nie możemy dać gwarancji, że przy zastosowaniu "standardowych" zabiegów EUco zejdzie poniżej 15 kWh/m2/rok, ponieważ najtrudniej jest właśnie uzyskać te kilka kilowatów poniżej 20.

14.01.2014
Barbara

Niesłychanie piękny dom - i to w w oby wariantach! Numer jeden na naszej liście projektów!

31.01.2014
Kasia

Witam,
czy można powiększyć garaż na 2-stanowiskowy , czy można go zadaszyć nie płaskim dachem i czy będzie można wykorzystać przestrzeń pod dachem nad garażem?

03.02.2014
Lipinscy_Domy

Można powiększyć garaż na dwa stanowiska. Obniżając strop garażu o 1 bloczek można go będzie zadaszyć dachem skośnym. Nad garażem nie będzie specjalnie dużo powierzchni do użytku, ponieważ wyjdzie tam akurat tyle miejsca, żeby wejść i stanąć w jednym miejscu przy ścianie, reszta powierzchni będzie poniżej 1.9 m.

06.02.2014
Piotr

Bardzo ładny dom - super połączenie tradycji z nowoczesną formą.

07.02.2014
Ala

Czy można jakoś wykorzystań przestrzeń nad wejściem?

14.03.2014
Nela

Świetny dom! Będziemy musieli się nad nim bardzo zastanowić bo podoba mi się bardzo!

18.03.2014
Kornelia

Czy dałoby sie przerobić tak taras by był też dostępny dla pokoju 2.5?

21.03.2014
Romek

Jak na razie nasz ulubiony projekt :)

27.03.2014
Lipinscy_Domy

Jest możliwość powiększenia tarasu.

19.12.2014
Marcin

Dziwny układ pomieszczeń. Przy takiej powierzchni sypialnia z garderobą i osobną łazienką wydawałaby się standardem...
A tu chyba nawet trudno o adaptację projektu do ww. koncepcji?

22.12.2014
Lipinscy_Domy

Można podzielić pomieszczenie 2.2 tworząc garderobę dla sypialni 2.3.

25.12.2014
Marek

Witam.
Jestem zainteresowany tym projektem, ale mam pytania.
1. Czy jest możliwość dorobienia piwnicy pod połową domu, po to by umieścić tam kotłownię, pralnię i pomieszczenie gospodarcze ?
2. Czy jest możliwe zastosowanie do ogrzewania pompy ciepła zamiast kotła gazowego? Jeśli tak to czy wydajność pompy wystarczy do ogrzania domu zimą przy silnych mrozach?
3. Sypialnia z osobną łazienką i garderobą - koniecznie.

01.01.2015
Gosia

Witam, czy ten dom jest domem pasywnym? W opisie Euco wynosi 10,27kwh, a z komentarzy wynika co innego.

01.01.2015
Gosia

Gdzie można sprawdzić wymiary ścian poszczególnych pomieszczeń?

02.01.2015
Lipinscy_Domy

Niezależnie od nas nastąpiła zmiana przepisów i metodologii obliczeń stąd takie zmiany w wynikach. Prosimy o maila na biuro@lipinscy.pl. Prześlemy rysunki szczegółowe.

02.01.2015
Lipinscy_Domy

Zmiany są możliwe. Prosimy o kontakt mailowy: biuro@lipinscy.pl w celu uzyskania wyceny i szczegółów.

17.01.2015
lukasz

Czy projekt przewidziany jest na brak rekuperacji. Jeśli tak to o ile wzrośnie zapotrzebowanie na energie.

19.01.2015
Lipinscy_Domy

Można zrezygnować z rekuperacji, ale konieczne byłoby przeprojektowanie wentylacji na grawitacyjną.
Aby określić zmianę zapotrzebowania niezbędne jest wykonanie nowej charakterystyki.

23.02.2015
marcin

Witam, czy ten dom można jakoś podciągnąć pod dom z poddaszem użytkowym?

23.02.2015
Lipinscy_Domy

Trzeba byłoby obniżyć konstrukcję dachu i powstałyby skosy na pietrze. Szczegóły: biuro@lipinscy.pl

24.02.2015
Beata

Jaką ilość energii elektrycznej zużyje pompa ciepła do ogrzania takiego domu? Czy dużo mniej niż w domu standardowym? Jaką moc musi mieć pompa?

24.02.2015
Beata

Oczywiście przy rekuperacji.

05.03.2015
Marcin

czy można przenieść schody tak aby były na ścianie tej gdzie jest wejście do domu np tam zamiast pomieszczenia 1.3

06.03.2015
Lipinscy_Domy

Można przenieść schody zmieniając również układ pomieszczeń u góry.

10.03.2015
Przemysław Piankowski

Ten dom jest po prostu piękny!

25.03.2015
Lipinscy_Domy

W standardzie ten projekt ma ogrzewanie gazowe i nie przeprowadzaliśmy obliczeń dla pompy. EUco tego projektu jest bardzo niskie więc zużycie każdej energii będzie zdecydowanie mniejsze niż w budynku standardowym.

14.05.2015
Leszek

Mam pytanie do inwestorów z Małopolskiego. Czy jest ktoś skłonny do prezentacji swojej inwestycji? Jestem zainteresowany tym projektem ale wcześniej chciałbym obejrzeć ten dom chociaż w surowym stanie, aby zorientować się w praktyce jak to wygląda, chętnie też wysłuchałbym opinii, uwag na temat tego projektu które powstają w trakcie realizacji.
Jeżeli jet ktoś chętny na prezentację to proszę o kontakt na biuro@gales.pl

05.07.2015
Daniel

Witam,
Ja również będę wdzięczny za zdjęcia lub możliwość zobaczenia na żywo chociaż stanu surowego domu. grzejdziak.daniel@gmail.com

21.01.2016
Andrzej

Witam,

Jestem zainteresowany takim projektem. Pytanie - jak mogłby wyglądać układ pomieszczeń piętra, gdyby garaż był 2 stanowiskowy; jak wielka działka wtedy jest konieczna?

21.01.2016
Lipinscy_Domy

W przypadku tego projektu nad garażem jest płaski dach. Zmiana nie ma wpływu na układ pomieszczeń na piętrze. Działka musi być szersza o tyle o ile poszerzymy garaż. Jest to wymiar do ustalenia.

11.06.2016
Kama

Witam, o ile poszerzy się front domu jeśli garaż zrobimy na 2 auta?

13.06.2016
Lipinscy_Domy

Budynek będzie szerszy o ok. 2 m. Szerokość garażu jest do ustalenia.
Zmianę może nanieść lokalny architekt albo my możemy przygotować poprawiony projekt.
Szczegóły: biuro@lipinscy.pl

07.09.2016
Wojtek

Witam,
Zazwyczaj grzejniki ustawione są pod oknami, ale przy takich przeszkleniach to raczej trudne. Jaki rodzaj ogrzewania został zastosowany w projekcie i jeżeli tradycyjne, gdzie zostały rozlokowane grzejniki?

08.09.2016
Lipinscy_Domy

W salonie są trzy grzejniki. Jeden między dużymi przeszkleniami i dwa obok okna na ścianie przy wąskim oknie po prawej.

16.09.2016
wujek

Grzejniki w takim domu? Nie mam słów.
Projekt bardzo fajny ale też nie jestem przekonany do wyniku zapotrzebowania. Jakby dom zrobić na płycie a garaż całkiem odizolować to jest szansa na dobry wynik. Ale jak na sam projekt to ok. Ktoś w którymś z komentarzy pytał się o to aby dom spełniał założenia NF15 to odpisali Państwo że dom trzeba dostosować. Co to oznacza?

19.09.2016
Lipinscy_Domy

Dofinansowanie NFOŚiGW już nie funkcjonuje.

04.12.2016
słwek

czy jest możliwość dodania do projektu piwnicy pod całym domem?

06.12.2016
Lipinscy_Domy

Tak, piwnicę może doprojektować lokalny architekt w ramach adaptacji.

13.01.2017
Lipinscy_Domy

Chcesz zbudować ten dom? A może już go budujesz?
Zapraszamy do grupy dotyczącej projektu Carrara na Facebooku:
https://www.facebook.com/groups/1297953840243499/

22.05.2017
Eliza

Czy jest możliwość zwiększenia powierzchni domu o 50 - 70 m2? Wymaga to zupełnie nowego projektu indywidualnego czy można zaadaptować ten? Chcielibyśmy również zmienić układ pomieszczeń na piętrze - czy to możliwe? Ile kosztuje projekt na indywidualne zamówienie bazujący na tym projekcie?

22.05.2017
Lipinscy_Domy

Można poszerzyć dom o ok. 3 m, wówczas powierzchnia zmieni się o ok. 60mkw.
Zmiana układu pomieszczeń również jest możliwa.
Prosimy o opis zmian, najlepiej z numerem kontaktowym, na maila - biuro@lipinscy.pl. Wycenimy poprawki.

15.05.2018
Kasia

Witam, czy jest możliwość zrobienia tarasu nad garażem?Jest tam okienko, można je przerobić na drzwi? Jeśli ktoś buduje ten dom proszę o kontakt katarina1986@o2.pl

15.05.2018
Lipińscy Domy

Jak najbardziej tak. Zmianę może nanieść lokalny architekt adaptujący.
Zapraszamy do grupy dotyczącej projektu Carrara na Facebooku:
https://www.facebook.com/groups/1297953840243499/

12.07.2018
Katarzyna

Dzień dobry,czy jest możliwość zmniejszenia projektu tak, aby zachować liczbę pomieszczeń, a jednocześnie nie przekroczyć 150 metrów kwadratowych powierzchni użytkowej?pozdrawiam

12.07.2018
Lipińscy Domy

Jest to możliwe, ale trzeba znacznie zmniejszyć dom co wiąże się z poważnymi zmianami konstrukcyjnymi.
Szczegóły w żółtej zakładce "Zmiany w projektach".

26.09.2019
Bogdan

Czy jest możliwość zmniejszenia kąta nachylenie dachu tak aby kalenica była na 8,50 m?

27.09.2019
Lipińscy Domy

Jest możliwość wprowadzenia takiej zmiany.

Pow. zabudowy 151.4m2
Powierzchnia netto 216.51m2
Kąt nachylenia dachu 30 °
Min. szerokość działki 22.6m x 21.3m
Wys. kalenicy 10m
Cena projektu: 5970 zł

Carrara IV

DCP332c164.6m2

Powierzchnia parter 105.29 m2

Powierzchnia piętro 82.89 m2

+23.58m² garaż
02.12.2016
Kris

Lepsza wersja niż wszystkie poprzednia!

29.12.2016
Joanna

Trochę za późno, nasza Carrara II już ma okna. A tu jest taki rozkład piętra, jaki by nas satysfakcjonował :(. Ech, może następnym razem :)

13.01.2017
Kamila

Mam wielką prośbę o podzielenie się kilkoma fotkami już stojącego domu Carrara II, ew uwagami, zastanawiam się nad tym projektem bo mi się bardzo podoba ale nie mogę jakoś sobie wyobrazić na "żywo", będę bardzo wdzięczna mail cama07@wp.pl

13.01.2017
Lipinscy_Domy

Chcesz zbudować ten dom? A może już go budujesz?
Zapraszamy do grupy dotyczącej projektu Carrara na Facebooku:
https://www.facebook.com/groups/1297953840243499/

07.06.2017
Marcin

Witam, budował ktoś ten projekt? Ciekawi mnie jaki jest koszt okien z roletami na ten dom.
Pozdrawiam

14.04.2022
Sylwia

Poproszę o zestawienie wielkości i ilości okien na mail kender@op.pl
Z góry dziękuję

Pow. zabudowy 137.78m2
Powierzchnia netto 230.81m2
Kąt nachylenia dachu 30 °
Min. szerokość działki 22.6m x 20.1m
Wys. kalenicy 9.68m
Cena projektu: 6570 zł

Carrara V

DCP332d167.13m2

Powierzchnia piwnica 82.86 m2

Powierzchnia parter 84.03 m2

Powierzchnia piętro 83.1 m2

+21.12m² kotłownia
08.05.2018
Krzysztof N.

Super, że jest wiata z tarasem na górze. A w piwnicy można zrobić siłownię i wstawić stół do bilarda.

27.08.2019
Kamila Góralczyk

Czy wydajecie Państwo zgodę na zmiany pomieszczeń?

27.08.2019
Lipińscy Domy

Tak. Zgoda na zmiany jest bezpłatna.

Pow. zabudowy 107.26m2
Powierzchnia netto 291.62m2
Kąt nachylenia dachu 0.2 °
Min. szerokość działki 21m x 19m
Wys. kalenicy 7.03m
Cena projektu: 6870 zł