PROMOCJA
ULUBIONE

Wersje projektu Awinion II

Ostatnio oglądana wersja

Awinion II

DCB24a108.3m2

Powierzchnia parter 159.32 m2

+36.78m² garaż +14.24m² kotłownia
27.03.2014
Zygmunt

Ten dom jest po prostu rewelacyjny!

03.04.2015
Jarosław

Projekt rzeczywiście jest super, ale moim zdaniem ma 2 słabe punkty - kuchnię i brak schodów na strych, a jednocześnie aż 3 toalety. W związku z tym mam 2 pytania:
1. Czy możliwe jest zaimplementowanie kuchni np. podobnej jak w projekcie Lancaster II, oczywiście z dostawieniem szafek od strony garażu?
2. Czy miejsce zaznaczone przerywaną linią w salonie, to obszar przewidziany pod montaż schodów na strych?

07.04.2015
Lipinscy_Domy

1. Tak. Można przeprojektować kuchnię.
2. Tak. W tym miejscu można proponujemy schody.

19.04.2015
ryszardw

Witam. Czy mozna zamowic ten projekt z dachem czterospadowym ?
Czy cena domu z takim dachem czterospadowym znacznie wzrosnie?

22.04.2015
Lipinscy_Domy

Możemy przygotować taki projekt na zamówienie. Nie zmieni to znacznie kosztu realizacji. Szczegóły: biuro@lipinscy.pl

22.04.2015
ryszardw

Niestety musze pozostac przy dachu dwuspadowym poniewaz na tym terenie gdzie bedzie dzialka jest przewidziany dach dwuspadowy.
Czy system rekuperacji przewiduje rowniez poddasze
Czy strop wytrzyma wodna instalacje ogrzewania podlogowego poniewaz w przyszlosci byc moze zaadoptuje poddasze.
Kominek z plaszczem wodnym bedzie wspolpracowal z piecem gazowym i czy projekt rowniez to przewiduje

23.04.2015
Lipinscy_Domy

Jest to dom opracowany jako parterowy z poddaszem nieużytkowym.
Rekuperacja jest jedynie na parterze. Instalacja ogrzewania podłogowego i poddasze użytkowe musiałyby zostać uwzględnione na etapie adaptacji. Również system ogrzewania należałoby dostosować. Może to zrobić lokalny architekt lub nasza pracowania. Szczegóły: biuro@lipinscy.pl

07.06.2015
TomaszK

Witam
czy można ten projekt poszerzyć 20,70m na 22,00m

15.06.2015
Lipinscy_Domy

Można wprowadzić takie zmiany u nas w biurze lub za naszą zgodą u lokalnego architekta w ramach adaptacji. Szczegóły: biuro@lipinscy.pl

20.05.2016
Kurt H.

Witam.
Czy można przenieść kominek tak aby posiadał wspólny komin z piecem c.o. i zrezygnować z komina w łazience - tak jak ma to miejsce w projekcie Praga IV ?
Pozdrawiam.

20.05.2016
Lipinscy_Domy

W projekcie jest wentylacja mechaniczna.
Można przenieść kominek zachowując osobne kanały wentylacyjne i zlikwidować komin w 1.7.
Można zrezygnować z komina w 1.2 jeśli nie jest konieczny do instalacji okapu.

Pow. zabudowy 197.56m2
Powierzchnia netto 177.26m2
Kąt nachylenia dachu 35 °
Min. szerokość działki 26.7m x 20.8m
Wys. kalenicy 6.92m
Cena projektu: 3570 zł


Pozostałe wersje

Praga

LMB24115.89m2

Powierzchnia parter 132.79 m2

Powierzchnia strych 33.5 m2

+16.9m² garaż
01.12.2009
Lipinscy_Domy

Za zgodą inwestorów, którzy zrealizowali ten projekt, zamieszczamy link do prywatnej strony inwestorów, na której szczegółowo pokazali poszczególne etapy budowy. Jest to znakomity przykład, jak ładnie ten dom może prezentować się w rzeczywistości. Polecamy także ściągawkę z tego, jak pięknie urządzić przydomowy ogród.
http://maciejon.republika.pl/

02.12.2009
waldek1106

Czy jest możliwe urządzenie kotłowni na paliwo stałe w pomieszczeniu za garażem ? Musiałby tam być dodatkowy komin?

18.12.2009
Lipinscy_Domy

W tym projekcie pomieszczenie za garażem jest na tyle duże, że można w nim zrobić kotłownię na paliwo stałe. Do odprowadzenia spalin z kotła niezbędne będzie doprojektowanie komina lub przeniesienie go z pom. 1.2. Taką zmianę może wprowadzić każdy uprawniony architekt w ramach adaptacji. Na taką zmianę wymagana będzie w urzędzie zgoda od autora projektu, ale możemy ją bezpłatnie dołączyć do projektu.

29.04.2010
maciejon

Wiele osób realizujących budowę domu Praga LMB-24 wypowiadało się krytycznie o wielkości tarasu. Jego wielkośc doskwierała również i nam. Po czterech latach mieszkania zdecydowaliśmy się na zmianę.
W dziale \\\"Elewacje, schody\\\" naszej strony ( http://maciejon.republika.pl/) sa zdjecie pokazujace taras po zmianie.
Przy okazji wymieniliśmy jego nawierzchnię. Gres \\\"antypoślizgowy\\\" (?), w praktyce bardzo niebezpieczny po opadach śniegu - na klinkier.

10.12.2010
greg

Bardzo fajny domek ,przestronny i funkcjonalny.Cos czego szukam .Uwazam ze jest godny polecenia.

04.02.2011
Natalia

Muszę przyznać, że projekt przedstawia się interesująco. Zasługuje na uwagę, chociażby ze względu na funkcjonalny rozkład pomieszczeń. Bardzo podoba mi się to, że projekt można łatwo dostosować do indywidualnych potrzeb. Warto zwrócić uwagę na elewację - nie jest przekombinowana, wszystkie elementy tworzą harmonijną całość. Coś w moim guście, PRAGA LMB24 trafia na listę projektów do gruntownego przeanalizowania.

20.02.2011
Dominika P.

Wasza firma jest jedną z najlepszych na polskim rynku ;-)
pozdrawiam i oby tak dalej!

21.07.2011
marta/B/

Witam mam tan projekt i mam pytanie czy byla by możliwość przerobienia projektu dachu na dwu spadowy?? I czy moze zrobic mi to ktoś tu na miejscu czy musi zrobic to główny projaktant tego domu???

07.05.2012
Dorota

Jest to projekt, który spełnia wszystkie nasze oczekiwania. Jedynymi zmianami na jakie się zdecydowaliśmy to przeniesienie kotłowni do pomieszczenia gospodarczego za garażem oraz stworzenie garderoby w pomieszczeniu 1.7 (planowaną tam łazienkę przenieśliśmy do pomieszczenia 1.2). Mam nadzieję, że już jesienią tego roku uda nam się rozpocząć budowę naszego domku :-)

13.03.2013
Lipinscy_Domy

Mamy już gotową wersję tego projektu z kotłownią za garażem - Praga IV :-)

17.05.2013
agusia24

czy jest mozliwosc zamieszkania poddasza (dwa pokoje łazienka)

20.05.2013
Lipinscy_Domy

Poddasze można zaadaptować na mieszkalne - wprowadzić schody stałe, np: w salonie przy ścianie z garażem, a także zamienić strop na żelbetowy. Zmiany takie może wprowadzić lokalny architekt w ramach adaptacji.
Proszę jeszcze zobaczyć projekt Halifax, o podobnym układzie na parterze, w którym jest już wprowadzone poddasze mieszkalne.

22.07.2013
ola

mam pytanie odnosnie tego domu chcemy zagospodarowac poddasze i czy mozna wziasc pod uwage zrobienie balonu nad wjsciem lub dwóch po bokach

22.07.2013
ola

balkonu :)i czy takie zmiany panstwo moga naniesc

26.07.2013
Lipinscy_Domy

W tym projekcie można zaadaptować poddasze na użytkowe, z tym że trzeba będzie zmienić strop na żelbetowy i wprowadzić stałe schody. Nieco bardziej kłopotliwe będzie doprojektowanie balkonów, bo wiąże się to z podnoszeniem lub doprojektowaniem daszków nas wyjściami na balkon. Niemniej jednak zmiany takie może wprowadzić lokalny architekt w ramach adaptacji, lub nasza pracownia na zamówienie. W celu uzyskania wyceny, prosimy o kontakt mailowy.
Proszę też ewentualnie zobaczyć projekt Halifax, który jest podobny i ma już zaprojektowane poddasze.

29.07.2013
ola

witam ogladałam projekt domu halifaks i jak najbardziej odpowiada nam takie rozwiazanie ale , nie podoba mi sie za bardzo poddasze czy jest jakies inne rozwiazanie poddasza

30.07.2013
Lipinscy_Domy

W projekcie Halifax można zrezygnować z pustki nad salonem i tą powierzchnię wykorzystać dowolnie. Nieco trudniej będzie przesunąć klatkę schodową, jeśli nie odpowiada Pani w tym miejscu. Najprostszym rozwiązaniem jest umieścić schody w salonie - na ścianie bocznej. Innych gotowych wersji tego projektu z poddaszem użytkowym nie mamy.

07.08.2013
Sylwek.H

Witam mam takie pytanie ile jest metrów dachu całego ,proszę o odpowiedz

08.08.2013
Lipinscy_Domy

Powierzchnia dachu brutto wynosi 254,4 m2

16.09.2013
Marcin P

Chcialbym sie dowiedziec czy moglibyscie zrobic z pom. gospodarczego 1.12 kotlownie standardowa na drewno?A takze dwie lazienki 1.6 i 1.7 polaczyc razem ?prosze o odp.dziekuje z gory.pozdrowienia

17.09.2013
Lipinscy_Domy

Mamy taką wersję - Praga III, gdzie kotłownia jest już usytuowana w pomieszczeniu za garażem i można zastosować w niej piec na paliwo stałe. Łazienki 1.6 i 1.7 bez problemu można połączyć w momencie adaptacji projektu, lub wręcz na budowie.

Pow. zabudowy 169.29m2
Powierzchnia netto 132.79m2
Kąt nachylenia dachu 35 °
Min. szerokość działki 23.5m x 18.6m
Wys. kalenicy 6.9m
Cena projektu: 3490 zł

Praga IV

LMB24c116.93m2

Powierzchnia parter 134.85 m2

Powierzchnia strych 45.74 m2

+17.07m² garaż +7.62m² kotłownia
03.03.2013
Czarek

Przepiękny dom! Idealnie wpasowałby się w wiejski krajobraz! :) Duża działka, cisza, spokój, czego chcieć więcej? :)

26.03.2013
Prefekt

Zgadzam sie z Czarkiem - dom idelanie nadaje sie na pozamiejskie rejony :) super projekt!

27.03.2013
Patryk

Witam, czy ktoś budował już ten domek, interesują mnie rzeczywiste koszta stanu surowego zamkniętego oraz pod klucz. Chciał bym zmieścić się w 250 tys sposobem gospodarczym...

03.04.2013
mrybka2

Witam, mam pytanie czy projekt ten ma strych a jeśli tak jaka jest jego powierzchnia? Czy można wybudować ten dom aby w przyszłości zaadaptować poddasze jako użytkowe?

04.04.2013
Lipinscy_Domy

W tym projekcie jest możliwość adaptacji poddasza - jego powierzchnia użytkowa to ok. 48 m2 - podobnie, jak w wersji Praga II.

05.04.2013
sylwia

Bardzo podoba mi się ten projekt ale mam kilka pytań: 1)czy zamiast łazienki 1.6 i 1.7 można zrobić pokój i w związku z tym pokój 1.10 podzielić na łazienkę i dodatkowo pomieszczenie gosp.? 2) czy z kuchni można zrobić przejście do pomieszczenia 1.2? 3) w którym miejscu znajdowałyby się schody na poddasze?

05.04.2013
Lipinscy_Domy

Wszystkie te zmiany bez problemu można wprowadzić do projektu i może to zrobić lokalny architekt w ramach adaptacji. Schody w projekcie są przewidziane w korytarzu 1.3 , jako gospodarcze - chowane w stropie. Natomiast stałe schody można zamontować np: w salonie przy ścianie z pom. 1.6/1.7.

06.04.2013
AGNIESZKA

Czy można umieścić schody na strych w pomieszczeniu nr 1.2. a jednocześnie zlikwidować ta łazienkę. A pod schodami zrobić spiżarkę.
Jeszcze jedna rzecz czy drzwi w kuchni można zrobić do garażu

08.04.2013
Lipinscy_Domy

Tak, zmiany takie może wprowadzić lokalny architekt w ramach adaptacji.

06.06.2013
Tomasz Chwiła

Witam czy kotś juz wybudował ten dom ?Jeżeli tak prosze o fotki na tom.gucio@o2.pl

15.07.2013
slomka

Witam,
Czy zamiast dachu dwuspadowego można zrobić czterospadowy?
Z góry dziękuję za odpowiedź.

10.09.2013
denisola

Z jakiego materiału jest zaprojektowany strop ?6ZH6

13.09.2013
Lipinscy_Domy

Strop w tym projekcie jest drewniany i jest elementem więźby dachowej.

18.09.2013
Benek

Czy jest jakakolwiek możliwość otwarcia częsciowo kuchni na salon? Albo zamiast drzwi, zaprojektowania tam podciągu?

24.09.2013
Lipinscy_Domy

Jest możliwość wprowadzenia takiej zmiany do projektu i zaprojektowania podciągu aby otworzyć kuchnię na salon.

02.10.2013
ska

Dzień dobry, czy można poszerzyć garaż o jakieś 20-30 cm? Mam duży samochód a chciałbym żeby było wygodnie parkować i wysiadać.

08.10.2013
Lipinscy_Domy

Tak, można poszerzyć garaż. Zmianę taką może wprowadzić na projekt lokalny architekt w ramach adaptacji.

13.01.2014
ika

Witam, czy ktoś budował ten dom, jaką jest kwota budowy system gospodarczy , proszę o odpowiedź

03.05.2014
Alicja

Dzień dobry, interesuje mnie, czy można zlikwidować w salonie wykusz, wolałabym linię prostą. A może mają Państwo inna wersję tego projektu?
Pozdrawiam serdecznie
Alicja

12.05.2014
Lipinscy_Domy

Nie mamy wersji bez wykusza, ale w ramach adaptacji projektu można z niego zrezygnować i wyrównać ścianę.

27.01.2015
ania

Witam , czy jest dostępna wersja bez garażu?
pozdrawiam

27.01.2015
Lipinscy_Domy

Niestety nie ma takiej wersji, ale możemy przygotować projekt na zamówienie. Szczegóły można uzyskać mailowo: biuro@lipinscy.pl

02.04.2015
michał

Czy jest możliwość zmiany stropu z drewnianego na gęstożebrowy ?

03.04.2015
Lipinscy_Domy

Tak, można przeprojektować strop.

12.05.2015
Sylwia

Witam, chciałam zapytać czy tylną ścianę domu w pomieszczeniu 1,5 można "wyprostować" co za tym idzie wyprostować dach żeby był prost spad?

12.05.2015
Lipinscy_Domy

Tak, można zlikwidować wykusz i uprościć dach w ramach adaptacji lub u nas w biurze.

20.05.2016
Kurt H.

Witam ponownie.
Czy w ścianie pomiędzy garażem a kuchnią można umieścić drzwi (tak jak w projekcie Awinion II) na etapie adaptacji ? Pytam nie bez powodu - ściana dzieląca pomieszczenia 1.11 i 1.4 wygląda mi na nośną, a w mojej wiedzy przy modyfikacji takowych są pewne ograniczenia.
Jak rozumiem ten projekt nie należy do kategorii energooszczędnych tj. nie zawiera min. rekuperacji.
Pozdrawiam.

23.05.2016
Lipinscy_Domy

Można doprojektować drzwi na etapie adaptacji.
Projekt nie jest energooszczędny, nie zawiera rekuperacji, ale można ją zamówić dodatkowo.

23.05.2016
Kurt H.

Dziękuję za odpowiedź.
Zależy mi właśnie na projekcie "tradycyjnym".

08.06.2016
gabriela zajonc

Witam czy ktoś budował już ten domek prosiłabym o fotki gospo78@o2.pl z góry dziękuję.

15.06.2016
AR

Czy jest możliwość wprowadzenia następujących zmian:
1. Poszerzenie budynku od strony pokoi o 1m celem zyskania kilku metrów powierzchni dla dwóch pokoi.
2. Likwidacja drzwi- kuchnia salon na rzecz drzwi kuchnia-garaż
3. Przedzielenie pomieszczenia 1.2 na dwie części - z jednego fragmentu zrobienie małej toalety z wejściem od strony 1.3 a z pozostałej powierzchni stworzenie garderoby (z wejściem od strony 1.1 lecz z drzwiami przesuwnymi "chowanymi" w ścianie zamiast drzwi tradycyjnych
4. Tutaj mam wątpliwości albo pomniejszenie pomieszczenia 1.6 i zrobienie garderoby albo likwidacja ścianki działowej pomiędzy 1.6 i 1.7 zwężenie o 30 cm powstałego pomieszczenia aby uzyskać dodatkową powierzchnię pokoju 1.8 celem wydzielenia z niego garderoby. Może mają Państwo jakieś sugestię co do tego punktu.
Pozdrawiam.

16.06.2016
Lipinscy_Domy

Można wprowadzić modyfikacje. Prosimy o przesłanie opisu zmian mailem. Odpowiemy na pytania i przygotujemy wycenę zmian.

07.01.2018
Magdalena Ta

Witam, czy ktoś budował już ten domek? proszę o zdjęcia na paniimagda@interia.pl

Proszę mi powiedzieć, czy:
1. Można wyprostować wykusz, a tym samym zrobić prosty dach z tyłu budunku?
2. Czy z pomieszczenia 1.2 można zrobić schody na górę a pod spodem spiżarnie i wejscie od kuchni?
3. Czy można zlikwidować ściankę pomiędzy kuchnią a salonem?

08.01.2018
Lipinscy_Domy

Można zlikwidować wykusz i zrobić prosty dach.
W 1.2 można zrobić schody składane sufitowe i spiżarnię z wejściem od kuchni.
Można zlikwidować ściankę.
Te zmiany można nanieść u nas lub u architekta adaptującego - szczegóły w zakładce "Zmiany w projektach" w kolumnie po lewej stronie.

Pow. zabudowy 170.89m2
Powierzchnia netto 134.85m2
Kąt nachylenia dachu 35 °
Min. szerokość działki 23.5m x 19.6m
Wys. kalenicy 6.85m
Cena projektu: 4390 zł3790 zł

Praga III

LMB24b116.4m2

Powierzchnia parter 133.47 m2

+17.07m² garaż
17.03.2013
Krzysiek

Świetny rozkłąd pomieszczeń. Tylko pomieszczenia gospodarczego- spiżarni mi brakuje. Macie może pomysł gdzie można wygospodarować takowe?

18.03.2013
Lipinscy_Domy

W tym projekcie jedynie kosztem kuchni - można w lewym górnym narożniku wygospodarować małą spiżarnię z przejściem do garażu.

18.03.2013
Stasiek

Ja bym zamiast 1.2 zrobił pomieszczenie gospodarcze i na jednej ścianie postawił regał na przetwory itp. :) 2 łazienki z WC powinny być wystarczające.

19.03.2013
Lipinscy_Domy

Też można, ale wtedy przenieść gdzieś pralkę - takie pomieszczenie się przydaje.

08.05.2013
Alan

Witam, mam kilka pytań odnośnie zmian w projekcie. Po pierwsze czy jest możliwość zrezygnowania ze ścian miedzy salonem a kuchnią oraz salonem a wiatrołapem, pozostawienie jedynie ściany do której na projekcie przylega stół jadalniany i zrobienie na tej ścianie kominka tak jak ma to miejsce w projekcie Rawenna? a także zamianę pomieszczeń 1.6 z 1.7 tak aby do sypialni przynależała mniejsza łazienka,

09.05.2013
Lipinscy_Domy

Ściana pomiędzy salonem a kuchnią i korytarzem jest nośna i całkiem jej usunąć nie można, ale można poszerzyć otwory i zrobić podciągi w tym miejscu. Zmianę taką może wprowadzić na projekt lokalny architekt w ramach adaptacji. Podobnie z zamianą łazienek. Domyślamy się, że mniejsza łazienka będzie od strony ściany zewnętrznej?

09.05.2013
Alan

tak, mniejsza lazienka mialabybyc od strony sciany zewnetrznej.
a co z kominkiem? czy mozna przeniesc go na sciane, do ktorej w projekcie przylega stol jadalniany?

10.05.2013
Lipinscy_Domy

Tak, może być przesunięty na tą ścianę.

11.05.2013
Alan

na ile można maksymalnie poszerzyć te otwory pomiędzy salonem a kuchnią i korytarzem?

15.05.2013
Alan


W odpowiedzi na komentarz użytkownika Lipinscy_Domy z dnia 2013-05-09 12:47:11:

"Ściana pomiędzy salonem a kuchnią i korytarzem jest nośna i całkiem jej usunąć nie można, ale można poszerzyć otwory i zrobić podciągi w tym miejscu. Zmianę taką może wprowadzić na projekt lokalny architekt w ramach adaptacji. Podobnie z zamianą łazienek. Domyślamy się, że mniejsza łazienka będzie od strony ściany zewnętrznej?"
na ile można maksymalnie poszerzyć te otwory pomiędzy salonem a kuchnią i korytarzem?

17.05.2013
Lipinscy_Domy

Podciągi mogą być dowolnej wielkości - nawet do ścian bocznych (o ile zostanie ten fragment ściany z kominkiem - komin powinien być dostawiony do ściany).

14.08.2013
Adam

ile wynosi powierzchnia dachu?

16.08.2013
Lipinscy_Domy

Powierzchnia dachu wynosi 254,4 m2.

01.10.2013
Dominika

czy jest możliwość modyfikacji projektu na tyle, żeby poddasze było mieszkalne? tzn chodzi mi o schody (w jakim miejscu by mogły się znajdować) i ewentualne wybudowanie wyższych ścian tak aby nie chodzić na górze na kolanach? Czy jest to w ogóle możliwe?

02.10.2013
Joanna

Witam! Interesuje mnie zakup tego projektu. O ile można poprawić izolację tego budynku, tak, żeby miało to jeszcze jakieś uzasadnienie ekonomiczne.

08.10.2013
Lipinscy_Domy

W tym projekcie strop jest drewniany, zatem aby poddasze mogło być użytkowe trzeba przeprojektować strop na żelbetowy, a schody można usytuować w wiatrołapie, zmniejszając przy tym nieco pokój 1.10, lub bezpośrednio zamiast niego. Można też umieścić je w salonie, ale to raczej będzie mniej praktyczne. Można przy takiej zmianie doprojektować ścianki kolankowe na poddaszu, które podniosą dach wyżej, dzięki czemu powierzchnia użytkowa będzie większa. Zmiany może nanieść lokalny architekt w ramach adaptacji lub nasza pracownia na zamówienie. Proszę też zerknąć na projekt Halifax, w którym na bardzo podobnym rzucie parteru, jest już zaprojektowane poddasze z antresolą nad salonem.

08.10.2013
Lipinscy_Domy

Mamy energooszczędną wersję tego projektu - o nazwie Awinion. Koszty ogrzewania w nim są szacowane na 689 zł rocznie, więc na pewno jest to znaczne uzasadnienie ekonomiczne. A jednocześnie jest niewiele droższy od wersji standardowej.

01.04.2014
Wojtek

Witam

Czy ktoś budował ten domek systemem gospodarczym jaki wyszedł koszt deweloperski prosze o info na w_wrobel@interia.pl

30.10.2014
Jacek

1.7 powiększam niewiele kosztem 1.6 z której robię garderobę, 1.11 przerabiam na pom. gosp.

30.10.2014
Jacek

1.11 oczywiście z wejściem od kuchni

16.12.2014
parolek85

Czy mozna zmniejszyć polać dachowa i usunąć zadaszenie tarasu

18.12.2014
Lipinscy_Domy

Tak. Można wprowadzić takie zmiany.

21.12.2014
parolek85

czy mozna kupic sam kosztorys domu zeby sie zorientowac jakie sa koszty, prosze ewentualnie o nr konta na adres parolek85@wp.pl

21.12.2014
parolek85

prosilbym o kosztorys slepy

22.12.2014
Lipinscy_Domy

Można zamówić kosztorys ślepy lub kosztorys inwestorski, zawierający aktualne ceny.

Pow. zabudowy 169.29m2
Powierzchnia netto 133.47m2
Kąt nachylenia dachu 35 °
Min. szerokość działki 23.5m x 19.6m
Wys. kalenicy 6.9m
Cena projektu: 3490 zł