PROMOCJA
ULUBIONE

Projekt domu

Loreto 95,77m²

DCP304

PROMOCJA
- 400 zł
od 2 do 16 kwietnia 2024

 

Karta projektu Podziel się:

Opis projektu

Elegancki dom z użytkowym poddaszem, który dzięki zastosowaniu energooszczędnej technologii, z pewnością będzie niedrogi w eksploatacji. Parter to strefa dzienna, do której należy połączona z salonem kuchnia, łazienka, osobny pokój, mogący służyć jako sypialnia dla gości lub gabinet i kotłownia. Poddasze podzielono na trzy sypialnie i dużą, wygodną łazienkę. Duże przeszklenia nie tylko wpuszczają do domu dużo dziennego światła, ale wpływają także na to, że wnętrze wydaje się większe niż w rzeczywistości.

Zapotrzebowanie Energetyczne

EUco = 23,80kWh/(m²rok)
EP = 59,91kWh/(m²rok)

Projekt zgodny z wt2021

Dowiedz się więcej  

Parter 69,97m2

Gotowy projekt domu Loreto rzut Parter

69,97m2

1.1 Wiatrołap 3,13m2
1.2 Komunikacja 8,28m2 (10,38m2)
1.3 Pokój dzienny, kuchnia 22,30m2
1.4 Pokój 8,51m2
1.5 Łazienka 4,29m2
1.6 Pom.gosp. 4,80m2
1.7 Garaż 18,66m2
1.8 Podest 3,78m2
1.9 Podest 10,26m2
1.1 Wiatrołap 3,13m2
1.2 Komunikacja 8,28m2 (10,38m2)
1.3 Pokój dzienny, kuchnia 22,30m2
1.4 Pokój 8,51m2
1.5 Łazienka 4,29m2
1.6 Pom.gosp. 4,80m2
1.7 Garaż 18,66m2
1.8 Podest 3,78m2
1.9 Podest 10,26m2

Poddasze 44,46m2

Gotowy projekt domu Loreto rzut Poddasze

44,46m2

2.1 Komunikacja 6,10m2
2.2 Pokój 8,24m2 (11,68m2)
2.3 Pokój 10,80m2 (14,24m2)
2.4 Pokój 8,33m2 (10,84m2)
2.5 Łazienka 5,19m2 (7,31m2)
2.6 Garderoba 2,03m2 (4,24m2)
2.7 Schody 3,77m2
2.1 Komunikacja 6,10m2
2.2 Pokój 8,24m2 (11,68m2)
2.3 Pokój 10,80m2 (14,24m2)
2.4 Pokój 8,33m2 (10,84m2)
2.5 Łazienka 5,19m2 (7,31m2)
2.6 Garderoba 2,03m2 (4,24m2)
2.7 Schody 3,77m2

Wymiary działki

Gotowy projekt domu Loreto wymiary działki

Przekrój

Gotowy projekt domu Loreto przekrój

Elewacje

Gotowy projekt domu Loreto elewacja przód Gotowy projekt domu Loreto elewacja lewa Gotowy projekt domu Loreto elewacja tył Gotowy projekt domu Loreto elewacja prawa

Działka

Grafika przedstawia minimalne wymiary działki. Aby sprawdzić, czy dom może być realizowany na konkretnej działce należy uzyskać Wypis i Wyrys z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego lub jeśli na danym terenie nie ma planu – Decyzję o warunkach zabudowy. Wszystkie projekty wymagają adaptacji do warunków miejscowych przez projektanta lokalnego.

Dowiedz się więcej  

Technologia projektu

Fundamenty - rozwiązanie o podwyższonej izolacji termicznej

Ściany zewnętrzne - Bloczek silikatowy 24 cm + styropian 20 cm

Strop - gęstożebrowy

Dach - tradycyjna więźba ciesielska

Ogrzewanie - c.o. grzejnikowe + c.w.u. - kocioł gazowy

WENTYLACJA - rekuperacja

Na etapie adaptacji projektu istnieje możliwość zamiany materiałów na inne o podobnych właściwościach i parametrach technicznych. Pamiętaj! Projekt stanowi spójną całość i zmiana rozwiązań może wpłynąć na jego właściwości wytrzymałościowe i cieplne.

Dowiedz się więcej  

Szacunkowe koszty realizacji

Stan surowy zamknięty 249 500 zł
Stan deweloperski 393 700 zł

Szacunkowa wycena netto. Biuro projektowe nie zajmuje się realizacją inwestycji.

Dowiedz się więcej  

Wyceń bezpłatnie budowę domu u wykonawcy  

Wersje projektu Loreto (1)

Gotowy projekt domu Loreto II
Projekt
Energo
Oszczędny

Loreto II

DCP304a100,52m2

Prosty w budowie, o zwartej bryle i funkcjonalnym rozplanowaniu, dom z poddaszem użytkowym, przekryty dwuspadowym dachem: pokój dzienny z kuchnią, cztery sypialnie, dwie łazienki, garderoba, pom. c.o.

Zmiany do projektu

Projekt domu Loreto

Każdy projekt z naszej kolekcji można dostosować do własnych potrzeb i warunków zabudowy. Zmiany w projekcie możemy wykonać w naszym biurze na zlecenie, wówczas kupujesz już zmienioną dokumentację. Projekt z wprowadzonymi zmianami może zostać włączony do kolekcji jako projekt katalogowy. Możesz też zlecić wprowadzenie przeróbek lokalnemu projektantowi w ramach adaptacji projektu do działki, wówczas kupujesz projekt gotowy, a my dołączamy do niego bezpłatnie zgodę na wprowadzenie zmian we własnym zakresie. Najczęściej wprowadzane są zmiany funkcjonalne, ale możliwe są również modyfikacje bryły domu i poszczególnych jego elementów. Zapraszamy do skorzystania z naszych usług - wycenimy bezpłatnie zmiany, a Ty wybierzesz najkorzystniejszą dla siebie ofertę.

Opinie (52)

30.12.2019

Lipińscy Domy

Wysokość ścianki kolankowej wynosi 81 cm.

Skomentuj

21.12.2019

Madgalena

Jaka jest wysokość ścianki kolankowej?

Skomentuj

11.01.2017

Lipinscy_Domy

Współczynniki zmienią się z minimalnym stopniu.

Skomentuj

05.01.2017

Mario

Jestem laikiem w tych kwestiach więc prosiłbym o informację czy i w jakim stopniu zmienią się współczynniki EUco i EP po wprowadzeniu zmiany w projekcie polegającej na zwężeniu budynku o ok. 20-30cm i wydłużeniu go o ok. 30-50cm

Skomentuj

20.09.2016

Lipinscy_Domy

Panie Dawidzie ma Pan naszą dokumentację? Czy pyta Pan o prezentację na stronie www? Opis technologii jest w zakładce Technologia w panelu po lewej.

Skomentuj

19.09.2016

Dawid

witam.
prosze mi powiedziec czy samemu sie wybiera material z jakiego ma byc zrobiony? bo w tym projkcie nie jest nic opisane szczegolowo

Skomentuj

16.09.2016

Kamil Janikowski (wujek)

Oczywiście że mogę się pod tym podpisać i nawet w publicznej telewizji bym to powiedział. Wentylacja grawitacja jest dla nieukow i nic na to nie poradzę. Mamy XXIw a niektórzy dalej siedzą w poprzedniej epoce. Potem dziwota że przeciągi sa w domu, że nie ma czym dychac w okresie letnim itp. WG była dobra w zeszłym stuleciu bo niczego lepszego nie było ale jak już jest to trzeba być głupim aby dalej iść w bagno. Z WG nie da się zejść z zapotrzebowaniem poniżej nawet 40kWh/m2.

Skomentuj

16.09.2016

Lipinscy_Domy

Mógłby Pan mieć odwagę podpisywać się imieniem i nazwiskiem pod takim komentarzem.
Obraża on naszych inwestorów, którzy nie chcą mieć rekuperacji.
Komentarz zostanie usunięty.
A obliczenia Pan robi na kolanie? Czy skąd takie szybkie wyniki? 20% a 3 krotnie to duża różnica. I mówimy tutaj o EUco.

Skomentuj

15.09.2016

wujek

raczej pogorszy się wynik dużo bardziej. Szacuje że min.3 krotnie. Trzeba zwrócić uwagę na to ze robiąc wentylację naturalną robi się sobie krzywdę bo to oznacza dziurawienie domu a jak się dom dziurawi to nie ma sensu grubo go ocieplać. Wynik potem leci na łeb i szyję. W dzisiejszych czasach tylko nieuki decydują się jaszcze na wentylację grawitacyjną. Dziwię się że ze spokojem Państwo odpowiadają na takie pytania. Głupotę trzeba zwalczać w zarodku a nie pisać ze tylko o 20% się wynik pogorszy bo to bzdura do kwadratu.

Skomentuj

26.07.2016

Lipinscy_Domy

Niestety nie mamy więcej wizualizacji.
Może ktoś z budujących ma już zdjęcia wnętrz?

Skomentuj

25.07.2016

Paweł

Witam,
Mógłbym prosić o więcej wizualizacji wnętrz projektu Loreto 304, według mnie najciekawszy projekt jaki widziałem. Chętnie zobaczyłbym przestrzennie ten dom w środku.
Pozdrawiam,
Paweł

Skomentuj

15.04.2016

Lipinscy_Domy

Pani Bożeno, zmiany są możliwe. Prosimy o przesłanie ich mailowo na biuro@lipinscy.pl
Określimy koszt i termin.

Skomentuj

15.04.2016

Bożena

Dzień dobry, ciekawy projekt domu,
chciałabym się dowiedzieć, czy jest możliwość powiększenia garażu w szerokości o 1,5m i w długości o 4m. Czy wtedy dach może pozostać taki jak w projekcie, czy musiałby być płaski?
Chcielibyśmy salon powiększyć o wielkość podestu 1.9 oraz zastanawiamy się nad zrobieniem kuchni zamkniętej w miejscu pokoju 1.4, i czy można by było miejsce pod schodami wykorzystać jako tzw. spiżarkę?
Na poddaszu zrezygnowalibyśmy z garderoby na rzecz pokoju 2.2 i być może łazienki, ale tu jeszcze kwestia do przedyskutowania jest.
Myślimy również nad pompą ciepła z gruntowym pionowym kolektorem i wentylacją mechaniczną z rekuperatorem.
Północna strona wypada na naszej działce w górnym rogu garażu, czy takie usytuowanie domu i zmiany jakie byśmy chcieli wprowadzić, będzie odpowiednie? I przede wszystkim, czy takie zmiany są możliwe?
Pozdrawiam serdecznie.

Skomentuj

15.03.2016

Lipinscy_Domy

Pogorszy to wynik o ok 20%.

Skomentuj

04.03.2016

Lipinscy_Domy

Jak najbardziej. W ofertach dodatkowych są opcje wycen projektów szkieletowych. Firmy wykonawcze dostosowują projekt do swojej technologii.

Skomentuj

03.03.2016

Ania

Dzien dobry. Mam pytanie czy taki projekt moze byc tez w konstrukcji szkieletowej?

Skomentuj

19.01.2016

Piotr

Witam

Bardzo ciekawy projekt. Tylko mam pytanie odnośnie wentylacji mechanicznej/rekuperatora - ile wyniesie EUco bez tych instalacji? Chodzi mi o rząd wielkości.

Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam!

Skomentuj

03.11.2015

Lipinscy_Domy

Panie Patryku, można wprowadzić zmiany. Szczegóły: biuro@lipinscy.pl

Skomentuj

31.10.2015

Patryk

Witam,

Czy dom można powiększyć na długość o 1.5metra, aby za garażem zlokalizować pomieszczenie gospodarcze?
W miejscu gdzie teraz znajduje się kotłownia, wolałbym mieć kuchnię zamknięta. Gdyby powiększyć budynek, byłaby w sam raz. Chcielibyśmy mieć duży salon, bez kuchni otwartej.

Skomentuj

30.08.2015

Tomek

Witam


czy ktoś z Was wybudował ten dom? Jeżeli tak ile kosztowało Was postawienie tego domku do stanu deweloperskiego ?

Skomentuj

18.08.2015

Lipinscy_Domy

Projekt wymaga dostosowania do dopłat NFOŚiGW. Można zastosować pompę ciepła. Szczegółowe informacje: biuro@lipinscy.pl

Skomentuj

14.08.2015

paulinaburda

Czy ten projekt spełnia wymagania nf40? Czy można w nim zastosować pompę ciepła?

Skomentuj

12.08.2015

Lipinscy_Domy

Zmieniła się metodologia obliczeń charakterystyk energetycznych.

Skomentuj

10.08.2015

Piotrek

Czy ktoś z Państwa budował (buduje) dom wg tego projektu?
Proszę o kontakt zalipski@wp.pl
Pozdrawiam

Skomentuj

16.07.2015

MAgda

Witam, Mam pytanie jakie zmiany wprowadzono w tym projekcie od 2014 roku? które spowodowały zmniejszenie EUco z 33,24 na 14,78?

Skomentuj

12.03.2015

Lipinscy_Domy

Zmiany są możliwe. W celu przygotowania wyceny prosimy o kontakt mailowy: biuro@lipinscy.pl

Skomentuj

11.03.2015

justa

jak bardzo powyższe zamiany zmieniłyby koszty realizacji inwestycji?

Skomentuj

11.03.2015

justa

witam
czy jest możliwość wykonania garażu 2stanowiskowego i strychu nad garażem z wejściem prze górną łązienkę lub przez garaż?

Skomentuj

28.10.2014

Lipinscy_Domy

Zmiany są możliwe. W celu przygotowania wyceny prosimy o kontakt mailowy: biuro@lipinscy.pl

Skomentuj

28.10.2014

kinia

jeszcze jedno - czy można by wykonać garaż na całej długości ściany, tak by zmieścił się w nim jeszcze schowek/pom .gospodarcze? O ile podrożałoby w takim wypadku wykonanie domu?

Skomentuj

28.10.2014

aga

Witam
Czy byłaby możliwość podwyższenia ścianki kolankowej do ok 1,3m i odpowiedniego zmniejszenia kąta pochylenia dachu? oraz powiększenia salonu o zadaszoną część tarasu? O ile wzrosłyby orientacyjne koszty budowy przy takich zmianach?
pozdrawiam i dziękuję z góry za odpowiedź

Skomentuj

20.08.2014

Lipinscy_Domy

Oznacza to, że koszt ogrzewania jest znacznie niższy niż w domach tradycyjnych. Informacje o kosztach znajdują się w zakładce Kosztorys, w lewym panelu.

Skomentuj

19.08.2014

Gonia

Co znaczy że została tu zastosowana energooszczędna technologia???prosze wybaczyć moje pytania ale jestem laikiem. Bardzo podoba mi się ten domek ale chcialabym go postawić jak najniższym kosztem. Proszę o info jak to może wygladać???i jak to wygląda cenowo???Dziękuję

Skomentuj

19.08.2014

Gonia

Czy jest mozliwość dodania drzwi łączących kotłownię i garaż???

Skomentuj

09.04.2014

Lipinscy_Domy

Można zmienić kąt nachylenia dachu. Zmianę może wprowadzić lokalny projektant w ramach adaptacji.

Skomentuj

08.04.2014

Mag

Witam,

czy istnieje możliwość wykonania dachu do max 40 stopni nachylenia?

Skomentuj

03.04.2014

Lipinscy_Domy

Powierzchnia dachu wynosi 173,74 mkw.
Największą różnicę w cenie generuje zastosowanie specjalnych bloczków cokołowych, które oprócz własności cieplnych mają świetne parametry izolujące przeciwilgociowe. Zmiana na klasyczne rozwiązanie spowoduje pogorszenie własności cieplnych nawet do 10%.

Skomentuj

02.04.2014

Przemek

proszę o podanie powierzchni dachu ponieważ takiej nie ma w informacji o projekcie.

jeśli jest możliwość poproszę o podanie orientacyjnego porównania kosztu "klasycznych" fundamentów i płyty fundamentowej zastosowanej w projekcie Loreto. Czy istnieje możliwość osadzenia budynku na klasycznym fundamencie bez uszczerbku dla jego własności energooszczędnych??

Z góry dziękuję za odpowiedź

Skomentuj

29.03.2014

Lipińscy - Domy

Taka zmiana jeśli dobrze zrozumieliśmy intencje nie jest już zmianą projektu ale wymaga w zasadzie opracowania nowej dokumentacji. Proszę o kontakt osobisty a wtedy możemy dokładnie wszystko omówić i przygotować wycenę.

Skomentuj

15.03.2014

Adam

Witam
Czy istnieje możliwość takiej zmiany, żeby garaż i wejście były umiejscowione tak jak w projekcie "Systematyczny w.e" , a wnętrze zostało takie samo, lub niewiele zmienione? Czy jest możliwość zrobienia przejścia z domu do garażu?

Skomentuj

26.11.2013

Lipinscy_Domy

Te informacje otrzyma Pan od współpracujących z nami firm wykonawczych, realizujących domy w technologii szkieletowej. Proszę wypełnić formularz w Ofertach Dodatkowych - Budowa domu i wybrać firmę z Pana rejonu. Link do ofert firm znajduje się u góry formularza.

Skomentuj

23.11.2013

Piter

Witam
Jak zmienią się parametry domu i szacunkowy koszt budowy w przypadku technologii szkieletowej.?

Skomentuj

24.10.2013

Lipinscy_Domy

Tak, ten projekt powinien spełniać założenia tego programu, bo powierzchnia użytkowa nie przekracza 100m2. Pisaliśmy o tym w aktualnościach - proszę zerknąć http://news.lipinscy-projekty.pl/domy_dla_mlodych_idealne_na_zyciowy_start.html

Skomentuj

23.10.2013

Jakub

Witam, słyszałem o taki programie- mieszkanie dla młodych. Czy wiadomo już czy taki projekt jak ten będzie spełniał jego założenia?

Skomentuj

12.08.2013

Lipinscy_Domy

Tak, możemy na zamówienie wykonać wersję tego projektu na płycie fundamentowej. Kosztowo (realizacja) może wyjść trochę drożej od zwykłych fundamentów, a zależy to w głównej mierze od tego, jak głęboko trzeba będzie wykonać wykop. Najlepiej zrobić badanie gruntowe, które pokaże, na jakiej głębokości są warstwy nośne. Płytę taką trzeba posadowić na podbudowie z mieszanki żwirowej lub kruszywa 0-31.5, a ono jest droższe od pospółki.
Naszą wskazówką w przypadku dostosowania tego projektu do płyty, jest rezygnacja z podcienia i powiększenie salonu o tą część. Łatwiej jest wykonać płytę, gdy nie ma dodatkowych słupów nośnych, bo one musiałyby być osobny fundament, a to może stanowić problem przy odmiennym osiadaniu.
Jeśli będzie Pan zainteresowany taką wersją projektu, prosimy o kontakt bezpośredni, w celu dokonania wyceny takiej zmiany.

Skomentuj

11.08.2013

paw$

Witam,
czy jest możliwość zastosowania alternatywnego posadowienia w postaci: Żelbetowa płyta fundamentowa na warstwie niewysadzinowej z zagęszczonej pospółki i na warstwie izolacji termicznej z twardego nienasiąkliwego styropianu - podobnie jak niektóre z projektów "EUco15" zamiast płyty fundamentowej z dodatkowymi pustakami "isomur"?
Czy macie Państwo informację w jakich proporcjach cenowych względem siebie będą się kształtowały oba posadowienia?

Skomentuj

23.05.2013

Lipinscy_Domy

Tak, z garażu można zrezygnować. Można także dom podpiwniczyć i powiększyć salon o zadaszoną część tarasu 1.9.

Skomentuj

21.05.2013

ewelina767

Czy istnieje możliwość podpiwniczenia domu oraz powiększenia salonu kosztem podestu 1.9? Jak zrozumiałam jest możliwość zrezygnowania z garażu?

Skomentuj

24.04.2013

Lipinscy_Domy

Takiej wersji gotowej nie mamy, ale to dość proste zmiany i może je wprowadzić lokalny architekt w ramach adaptacji. My oczywiście wyrazimy zgodę na takie zmiany.

Skomentuj

21.04.2013

Wacław

Czy istnieje wersja bez garażu lecz z oknami od pomieszczeń na tej ścianie?
Pozdrowienia i gratulacje :)
Wacław Bugno

Skomentuj

04.04.2013

Lipinscy_Domy

Taras nad garażem można oczywiście wprowadzić, zamiast zadaszenia. Zmianę taką można wprowadzić w ramach adaptacji projektu. Może tego dokonać lokalny architekt.

Skomentuj

03.04.2013

Mariusz

Witam, czy nie dało by się nad garażem zrobić dużego balkonu zamiast spadzistego daszku????

Skomentuj

Opinie nie są weryfikowane pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.

Polecane rozwiązania

Dodatki do projektów

Podobne projekty (7)

projekt Loreto należy do kategorii

Ostatnio oglądane