PROMOCJA
ULUBIONE

Projekt domu

Garda 156,53m²

DCP310

PROMOCJA
- 400 zł
od 16 do 30 marca 2024

 

Karta projektu Podziel się:

Opis projektu

Ten prosty, ale harmonijny dom został zaprojektowany pod kątem trzech zasad: maksymalnie funkcjonalnego układu, przyjaznego mieszkańcom, możliwie niskiemu zapotrzebowaniu na energię i minimalnym kosztom realizacji. Wygodę mieszkańcom zapewniają m.in. przestronne pomieszczenia zaprojektowane tak, aby każde z nich było możliwie najlepiej oświetlone światłem dziennym w porach, kiedy najbardziej się go potrzebuje. I tak m.in. kuchnia i garderoby są zaprojektowane od wschodu, a salon i sypialnie dzieci od południa. W domu mamy także wygodne schody ze spocznikiem, pralnię w pobliżu sypialni i poszerzony garaż połączony z domem. Prostą bryłę (tanią i szybką w realizacji) urozmaica podcień tarasu, który zabezpiecza przed deszczem i nadmiernym słońcem latem. Niskie koszty realizacji są możliwe także dzięki prostej konstrukcji, zbliżonych pionach kanalizacyjnych, standardowym wymiarom okien, itp. Bardzo dobry wynik zapotrzebowania na energię został uzyskany dzięki zastosowaniu tylko niezbędnych elementów, takich jak odpowiedniej izolacji wszystkich przegród zewnętrznych, rekuperacji i eliminacji mostków termicznych.

Zapotrzebowanie Energetyczne

EUco = 24,57kWh/(m²rok)
EP = 69,90kWh/(m²rok)

Projekt zgodny z wt2021

Dowiedz się więcej  

Parter 106,46m2

Gotowy projekt domu Garda rzut Parter

106,46m2

1.1 Wiatrołap 5,38m2
1.2 Komunikacja 5,26m2
1.3 Pokój 11,58m2
1.4 Schowek 1,01m2 (3,39m2)
1.5 Kuchnia, jadalnia 19,43m2
1.6 Pokój dzienny 30,09m2
1.7 Łazienka 6,34m2
1.8 C.o. 4,88m2
1.9 Garaż 22,49m2
1.10 Podest 10,01m2
1.11 Taras 40,83m2
1.12 Podest 4,37m2
1.1 Wiatrołap 5,38m2
1.2 Komunikacja 5,26m2
1.3 Pokój 11,58m2
1.4 Schowek 1,01m2 (3,39m2)
1.5 Kuchnia, jadalnia 19,43m2
1.6 Pokój dzienny 30,09m2
1.7 Łazienka 6,34m2
1.8 C.o. 4,88m2
1.9 Garaż 22,49m2
1.10 Podest 10,01m2
1.11 Taras 40,83m2
1.12 Podest 4,37m2

Poddasze 72,56m2

Gotowy projekt domu Garda rzut Poddasze

72,56m2

2.1 Komunikacja 8,30m2
2.2 Pokój 13,49m2
2.3 Garderoba 1,98m2 (4,12m2)
2.4 Garderoba 1,99m2 (4,13m2)
2.5 Schody 5,60m2
2.6 Garderoba 2,67m2 (4,54m2)
2.7 Pokój 11,35m2 (16,22m2)
2.8 Pokój 12,52m2 (17,38m2)
2.9 Pralnia 4,42m2 (7,32m2)
2.10 Łazienka 5,75m2 (8,68m2)
2.11 Łazienka 4,49m2 (6,68m2)
2.1 Komunikacja 8,30m2
2.2 Pokój 13,49m2
2.3 Garderoba 1,98m2 (4,12m2)
2.4 Garderoba 1,99m2 (4,13m2)
2.5 Schody 5,60m2
2.6 Garderoba 2,67m2 (4,54m2)
2.7 Pokój 11,35m2 (16,22m2)
2.8 Pokój 12,52m2 (17,38m2)
2.9 Pralnia 4,42m2 (7,32m2)
2.10 Łazienka 5,75m2 (8,68m2)
2.11 Łazienka 4,49m2 (6,68m2)

Wymiary działki

Gotowy projekt domu Garda wymiary działki

Przekrój

Gotowy projekt domu Garda przekrój

Elewacje

Gotowy projekt domu Garda elewacja przód Gotowy projekt domu Garda elewacja lewa Gotowy projekt domu Garda elewacja tył Gotowy projekt domu Garda elewacja prawa

Działka

Grafika przedstawia minimalne wymiary działki. Aby sprawdzić, czy dom może być realizowany na konkretnej działce należy uzyskać Wypis i Wyrys z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego lub jeśli na danym terenie nie ma planu – Decyzję o warunkach zabudowy. Wszystkie projekty wymagają adaptacji do warunków miejscowych przez projektanta lokalnego.

Dowiedz się więcej  

Technologia projektu

Fundamenty - rozwiązanie o podwyższonej izolacji termicznej

Ściany zewnętrzne - Bloczek silikatowy 24 cm + wełna mineralna 20 cm

Strop - gęstożebrowy

Dach - tradycyjna więźba ciesielska

Ogrzewanie - c.o. grzejnikowe + c.w.u. - kocioł gazowy

WENTYLACJA - rekuperacja

Na etapie adaptacji projektu istnieje możliwość zamiany materiałów na inne o podobnych właściwościach i parametrach technicznych. Pamiętaj! Projekt stanowi spójną całość i zmiana rozwiązań może wpłynąć na jego właściwości wytrzymałościowe i cieplne.

Dowiedz się więcej  

Szacunkowe koszty realizacji

Stan surowy zamknięty 390 300 zł
Stan deweloperski 615 900 zł

Szacunkowa wycena netto. Biuro projektowe nie zajmuje się realizacją inwestycji.

Dowiedz się więcej  

Wyceń bezpłatnie budowę domu u wykonawcy  

Wersje projektu Garda (1)

Gotowy projekt domu Garda II
Projekt
Energo
Oszczędny

- 400 zł

Garda II

DCP310a170,79m2

Nowoczesny dom jednorodzinny z dachem dwuspadowym i dostawionym garażem dwustanowiskowym: pokój dzienny, kuchnia z wyspą, pokój gościnny, master bedroom z garderobą i łazienką, dwie sypialnie, pralnia.

Zmiany do projektu

Projekt domu Garda

Każdy projekt z naszej kolekcji można dostosować do własnych potrzeb i warunków zabudowy. Zmiany w projekcie możemy wykonać w naszym biurze na zlecenie, wówczas kupujesz już zmienioną dokumentację. Projekt z wprowadzonymi zmianami może zostać włączony do kolekcji jako projekt katalogowy. Możesz też zlecić wprowadzenie przeróbek lokalnemu projektantowi w ramach adaptacji projektu do działki, wówczas kupujesz projekt gotowy, a my dołączamy do niego bezpłatnie zgodę na wprowadzenie zmian we własnym zakresie. Najczęściej wprowadzane są zmiany funkcjonalne, ale możliwe są również modyfikacje bryły domu i poszczególnych jego elementów. Zapraszamy do skorzystania z naszych usług - wycenimy bezpłatnie zmiany, a Ty wybierzesz najkorzystniejszą dla siebie ofertę.

Opinie (43)

29.09.2015

cyg

My budujemy etapami :) Na dole już mieszkamy, a na górę, na pierwszym schodku są wstawione drzwi :-)
Poszerzyliśmy też garaż o metr wstawiliśmy tam pompę ciepła, stacje uzdatniania wody, hydrofor itp, a pierwotna kotłownia robi za pomieszczenie gospodarcze.
Ścianke kolankową mamy wyżej o jeden pustak, ale dół mamy też nieco wyżej - Ze względu na dość ostry dach i bryłę budynku nie przesadzaj z wysokością bo zrobi się nieforemny :-)
Rekuperacja nam już działa, ale wyloty/wloty na górze są zaślepione
A układ pomieszczeń faktycznie jest idealny :-)

Skomentuj

21.09.2015

Lipinscy_Domy

Można realizować dom etapami. Kotłownia na paliwo stałe musi spełniać wymagania podane przez producenta kotła więc konieczne byłoby sprawdzenie. Można zrezygnować z wentylacji mechanicznej. Można podnieść ściankę kolankową. Zmiany może wprowadzić lokalny architekt w ramach adaptacji. My wydamy bezpłatną zgodę.

Skomentuj

19.09.2015

Anna

Czy ten dom można budować etapami ? Najpierw parter a po kilku latach poddasze? Czy wszystkie instalacje trzeba podłączyć od razu ?czy można zastosować kocioł na paliwo stałe? i zrezygnować z wentylacji mechanicznej?czy można podnieść ściankę kolankową? a tak poza tym układ pomieszczeń idealny

Skomentuj

12.03.2015

Lipinscy_Domy

Można wprowadzić powyższe zmiany.
Szczegóły: biuro@lipinscy.pl

Skomentuj

11.03.2015

Krzysztof

Świetny projekt, gratuluję. Dla mnie prawie idealny. Jedyne co mi nie pasuje to garaż jednostanowiskowy i umiejscowienie telewizora w pokoju dziennym na parterze (wolałbym aby był na zachodniej ścianie) i w związku z tym mam mam pytania co do możliwości następujących modyfikacji:
- zmiana garażu na dwustanowiskowy (podobnie jak w Garda II),
- usytuowanie okien w pokoju dziennym tak jak w projekcie Garda II.

Czy ktoś już wybudował ten dom? Jakie są realne koszty realizacji tego domu do stanu developerskiego?

Skomentuj

10.06.2014

Lipinscy_Domy

Nie trzeba rezygnować z garażu aby zmienić kotłownię na paliwo stałe. Chyba, że chodzi o bezpośredni dostęp do pomieszczenia z zewnątrz. Kubatura pomieszczenia pozwala na zastosowanie pieca na ekogroszek, ewentualnie będzie można dostosować ją do wymagań konkretnego pieca kosztem łazienki.

Skomentuj

10.06.2014

sebastian

czy zwiększając kotłownie kosztem zmniejszenia łazienki i rezygnacji z garażu będzie możliwa zmiana ogrzewania na paliwo stałe (ekogroszek)

Skomentuj

10.02.2014

Lipinscy_Domy

Projekt sprawdzi się również z wjazdem od wschodu. Ewentualnie można się zastanowić, czy nie wybrać odbicia lustrzanego, wówczas salon będzie bardziej nasłoneczniony. Lustrzane odbicie mogłoby też się sprawdzić, gdyby obrócić dom kalenicą do drogi o 90st. i wprowadzić zmianę polegająca na obróceniu samego garażu, tak aby wjazd był od strony salonu. Wszystko zależy od tego jak przebiega linia zabudowy, jaka jest szerokość działki i jak bardzo uciążliwa jest ulica, ponieważ salon będzie od frontu.

Skomentuj

07.02.2014

Kasia

Dzień dobry
Bardzo fajny projekt - przede wszystkim bardzo funkcjonalny. Mam jednak problem: wjazd od wschodu. Jakie niewielkie zmiany mogliby Państwo zaproponować, aby projekt ten sprawdził się w takim usytuowaniu działki? Czy byłoby to w ogóle możliwe?

Skomentuj

11.12.2013

Lipinscy_Domy

Można podpiwniczyć dom w ramach adaptacji projektu. Jeśli jest Pan zainteresowany wprowadzeniem takiej zmiany w naszym biurze, zapraszamy do kontaktu mailowego pod adresem: biuro@lipinscy.pl

Skomentuj

07.12.2013

Jinikao

Witam, jak wygląda sytuacja z podpiwniczeniem, bo prawdopodobnie będe palił ekogroszkiem a chcę mieć piec w piwnicy.

Skomentuj

25.11.2013

Damian

Rozważałem też pompę powietrze-woda, ale jej koszt jest faktycznie niewiele niższy od tej z kolektorem gruntowym, a oszczędność na rachunkach już nie taka duża - szczególnie przy silnych mrozach. Kocioł na prąd rzeczywiście nie jest najlepszym wyborem. Kominek będzie z rozprowadzeniem ciepła, ale nie chcemy w nim zbyt często palić. Właściwie to na dzień dzisiejszy pozostaje nam pompa ciepła z gruntowym kolektorem, ale zorientuję się jeszcze jakie są opcje przy zakupie zbiornika na gaz.

Skomentuj

25.11.2013

Lipinscy_Domy

Faktycznie jest tak, że nakład inwestycyjny na pompę ciepła z kolektorem będzie zwracał się bardzo długo w przypadku domu energooszczędnego i to o tak niskim zapotrzebowaniu na ciepło. Można jeszcze rozważyć pompę powietrze-woda, wspomaganą elektrycznym dogrzewaniem. Jest przynajmniej o 1/3 lub nawet o połowę tańsza, ale też mniej wydajna przy minusowych temperaturach. Przy zastosowaniu tylko kotła elektrycznego, może nie wyjść Ep poniżej 120 kWh/mkw/rok, taki wymóg będzie już obowiązywał od 2014r. Ewentualnie można spróbować włączyć kominek, jako źródło wspomagające ogrzewanie, wówczas jest szansa na wymagane Ep.

Skomentuj

22.11.2013

Damian

Kupiliśmy ten projekt i mamy nadzieję na wiosnę rozpocząć budowę. Mam jednak problem z wyborem ogrzewania. Zanim jeszcze wybrałem jaki dom wybudujemy to już wiedziałem, że będzie ogrzewany pompą ciepła z poziomym kolektorem gruntowym, a na obu poziomach domu będzie ogrzewanie podłogowe. Czytałem jednak w Muratorze, że dla tego projektu takie rozwiązanie jest mało opłacalne ze względu na duży nakład i małe zapotrzebowanie domu. Gazu z sieci u nas nie ma więc można rozważyć butle na podwórku. Ale firmy, które udostępniają taki zbiornik chcą żeby klient zobowiązał się do zakupu określonej ilości gazu w ciągu roku, ale jeśli dom ma małe zapotrzebowanie to ten gaz nie zostanie zużyty. Zastanawiam się nad pozostawieniem ogrzewania podłogowego i zamontowaniem pieca elektrycznego, ale obawiam się zbyt wysokich rachunków, a nie po to buduję dom energooszczędny... Ze względu na wygodę chcemy uniknąć ogrzewania na paliwo stałe. Czy mają Państwo jakieś sugestie?

Skomentuj

30.10.2013

Lipinscy_Domy

Tak, dom po usunięciu garażu zmieści się na Państwa działce bez problemu. Taka zmiana jest bardzo prosta i może ją wprowadzić na projekt każdy uprawniony projektant w ramach adaptacji.

Skomentuj

29.10.2013

luk

Bardzo podoba mi się projekt. Mam jedno pytanie, moja działka ma 19,5 metra szerokości, czy można w tym projekcie zrezygnować z garażu i czy wtedy szerokość działki będzie wystarczająca?

Skomentuj

25.10.2013

Lipinscy_Domy

W przypadku, jeśli Pana działka ma wjazd od zachodu, to ten dom będzie nieco mniej korzystnie usytuowany niż w przypadku wjazdu od północy, ale też będzie dobrze się sprawdzał - kuchnia będzie od północy, boczne okno w salonie wyjdzie na południe, a przy wydłużeniu salonu będzie można je dodatkowo poszerzyć.
Zmiany dotyczące wydłużenia i doprojektowania balkonu można wprowadzić - może nieco zmienić się układ stropu i zmiany takie może nanieść na projekt lokalny architekt w ramach adaptacji, lub nasza pracownia na zamówienie.

Skomentuj

24.10.2013

Rafał

Projekt bardzo przypadł mi do gustu. Prosta bryła i przy tym bardzo dobry rozkład pomieszczeń. Zastanawiam się nad jego kupnem, ale mam 2 pytania.
1) Mam działkę prostokątną z wejściem od zachodu. Czy przy tak usytuowanym wejściu powinno się coś zmienić w tym projekcie?
2) Czy możliwe jest wydłużenie parteru i dachu o jakieś 2 m, ale bez wydłużania pomieszczeń na pietrze, tak aby powstał zadaszony balkon wewnętrzny?

Skomentuj

01.10.2013

Lipinscy_Domy

Do Domi:
Ten projekt jest kwintesencją powiedzenia, że "piękno tkwi w prostocie", ale oczywiście można go dopasować do własnych wyobrażeń. Najprostsze będą zmiany w zakresie stolarki okiennej. Wysunięte okno w dachu to lukarna. Można by wprowadzić lukarny w sypialniach 2.7, 2.8 od wschodu i zachodu. Podnoszenie ścianki kolankowej ze zmianą kąta nachylenia dachu najbardziej wpłynie na ostateczny wygląd domu i jest najbardziej kosztowną zmianą w projekcie.

Skomentuj

25.09.2013

Domi

Dzień dobry,

bardzo podoba nam się ten projekt wewnątrz, natomiast chcielibyśmy go zmienić z zewnątrz, tak, by unowocześnić wygląd domu. Co moglibyście Państwo doradzić w tej kwestii?

Myśleliśmy np. o zastosowaniu na poddaszu skośnych okien, takich jak w projekcie Bellano lub ściętego przeszklenia jak w Ajaccio, albo o wykonaniu okna narożnego w gabinecie na parterze, które nieco "złamałoby" prostotę budynku. Zastanawialiśmy się także na dodaniem wykusza (chyba tak się to nazywa) na poddaszu, by przerwać prostą linię dachu. Rozważaliśmy też podniesienie ścianki kolankowej, by zmniejszyć połacie dachu. Dużo pomysłów, oczywiście nie wszystkie naraz :) ale nie wiemy, czy sensowne byłoby stosowanie któregoś z nich i którego ewentualnie. Wizualnie bardzo podobają się nam projekty Bellano, Ajaccio II.

Skomentuj

19.06.2013

Maria

W takim razie poproszę podesłać zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej dla projektu garda oraz brugia i belfast II. Jednak w belfascie nie pasuje nam płaski dach ze względu na plan zagospodarowania przestrzennego. ?Mężowi podoba się belfast II, mnie natomiast te dwa inne wcześniej wymienione projekty. Pewnie zostanie na moim ;) . Tylko ciężko mi zdecydować ostatecznie który. Mój e-mail: kkitekk@tlen.pl

pozdrawiam

Skomentuj

17.06.2013

Lipinscy_Domy

W kosztorysie okna mamy wycenione na ok. 23 000 brutto (bez połaciowych). Podejrzewamy jednak, że obecnie można u producentów wynegocjować niższe ceny :-) Jeśli Pani sobie życzy, możemy podesłać zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej, którą może wycenić dowolna firma. Prosimy tylko o podanie maila :-)

Skomentuj

16.06.2013

Maria

Jaki jest koszt brutto wszystkich okien?
Bardzo proszę o odpowiedź Państwa.

Skomentuj

11.06.2013

Lipinscy_Domy

Koszty realizacji domu w systemie Thermomur raczej będą droższe, ale trudno nam ocenić o ile. Zapotrzebowanie energetyczne, nie powinno się zbytnio zmienić, ale trudniej będzie wyeliminować mostki termiczne (np: przy oknach). Współczynnik przenikania ciepła przez ścianę z thermomuru 40 cm wynosi 0,13 Wm2K, co jest niemal takie same, jak w zaproponowanej w projekcie ścianie dwuwarstwowej z bloczków silikatowych ocieplonych 20 cm warstwą styropianu.
Jeśli chodzi o stropy i izolację dachu, to można oczywiście wykorzystać tą technologię, aczkolwiek my nie stosujemy tego w projekcie. Może to jednak dostosować firma Thermodom, w ramach sprzedaży swoich produktów.

Skomentuj

10.06.2013

Tarchyr

W informacji o technologii wykonania domu,zaznaczacie Państwo możliwość budowy z wykorzystaniem technologi thermomur/thermodom (kształtki styropianowe szalunkowe). Chciałbym zapytać:
1 - jak wybór tej technologii wpływa na przedstawiony kosztorys (taniej/drożej o ile %)
2 - jak wpływa na współczynniki oceny energochłonności/oszczędności np EUco (następuje poprawa, pozostaje bez zmiany, następuje pogorszenie).
3 - dach i stropy zostają również wykonane z wykorzystaniem systemowych elementów thermomur/thermodom czy opcja ta dotyczy tylko ścian budynku.

Bardzo proszę o komentarz.

Skomentuj

24.04.2013

Lipinscy_Domy

Ceny pomp ciepła znacznie spadły, ponieważ większość producentów kotłów ma je już w swojej ofercie, a dodatkowo są też dostępne pompy typu powietrze-woda, które nie wymagają wykonywania wymiennika gruntowego. O koszty najlepiej zwrócić się do producentów np: Viessmann, Zehnder, Purmo itp.

Skomentuj

24.04.2013

Kasia Raj

Pompa ciepła świetna rzecz ale boję się kosztów. Ile kosztowałaby instalacja CO z pompą, która wystarczy na ogrzewanie Gardy? Proszę podać chociaż rząd wielkości. Znajomi budowali dom z pompą ciepła jakieś 10 lat wcześniej kiedy pompy były nowością i koszty były powalające, szczególnie wymiennika gruntowego.

Skomentuj

24.04.2013

Lipinscy_Domy

Tak, jak najbardziej można projekt tak wydłużyć, aby powstała kotłownia na paliwo stałe. A może rozwiązaniem w Pani przypadku będzie pompa ciepła - mogłaby być o małej mocy, bo Garda ma bardzo niskie zapotrzebowanie na energię do ogrzewania. Wtedy nie będzie potrzeby powiększać kotłowni.

Skomentuj

23.04.2013

Kasia Raj

Ponadto pomyślałam że może by tak wydłużyć budynek wzdłuż kalenicy od strony kotłowni o np 30 cm? i dodatkowo powiększyć kotłownię odrobinkę kosztem wiatrołapu? Czy wtedy mogłaby pomieścić kocioł na opał stały? Na mojej działce gaz sieciowy będzie za kilka lat dopiero :(

Skomentuj

23.04.2013

Kasia Raj

Bardzo dziękuję za sugestie i błyskawiczną odpowiedź i jeszcze raz gratuluję prostoty i funkcjonalności. Cudownie tradycyjna i nowoczesna jednocześnie bryła domu została zaakceptowana wstępnie przez konserwatora zabytków, gdyż mam działkę w strefie ochrony konserwatorskiej i do czasu opracowania "Gardy" nie istniały projekty gotowe, które sprostałyby jednocześnie moim i konserwatora wymaganiom :))

Skomentuj

23.04.2013

Lipinscy_Domy

Całą strefę wejściową można zamienić miejscami, czyli garaż, łazienkę i pomieszczenie gospodarcze na lewą stronę, a dodatkowy pokój na prawą. Dodatkowo za garażem można dobudować kotłownię na paliwo stałe (tylko wtedy w łazience nie będzie okna).
Jeśli chodzi o dodatkowe zadaszenie nad tarasem od strony jadalni, to musiałaby być to odrębna konstrukcja. Jest to możliwe do wykonania :-)
Zmiany do projektu może nanieść każdy uprawniony projektant w ramach adaptacji.

Skomentuj

22.04.2013

Kasia Raj

Po niemal rocznym poszukiwaniu projektu w końcu znalazłam to czego szukałam i zachwyca mnie prawie bez żadnych "poprawek" :)) Dom jest bajeczny a wnętrza przystosowane do nowoczesnych mebli i sposobu spędzania czasu z rodziną. Jedyne co bym zmieniła to wjazd do garażu. Czy można by tak zaprojektować garaż żeby nie zmieniając usytuowania budynku (wejście od północy) do garażu wjeżdżało się od wschodu? Czy udałoby się zaprojektować w nim miejsce na kocioł na opał stały? I jeszcze jedno - czy można byłoby zastosować ramę żelbetową - zadaszenie wejścia, do powiększenia zadaszenia tarasu i może do osłonięcia przeszklenia w jadalni - tego od od południa?

Skomentuj

02.04.2013

Lipinscy_Domy

Możemy zaproponować Sanremo w odbiciu lustrzanym, ale przydałoby mu się zadaszenie od południa. Ewentualnie Avalon II lub III w odbiciu lustrzanym.

Skomentuj

01.04.2013

Zainteresowana 2

Do Lipińscy. Też myślałam, że to projekt domu z wjazdem od zachodu. Ja szukam projektu domu z wjazdem od wschodu (taką mam działkę). Myślę o zamontowaniu kolektorów. Co proponujecie (dom ok. 150m2).

Skomentuj

24.03.2013

Skiper

To prawda! Rekuperator wcale nie jest głośny! (pewnie też zależy to od modelu :P ) Ostatnio byłem u znajomych, którzy mają takie urządzenie i muszę przyznać, że w moim domu głośniej słychać piec olejowy, który jest w piwnicy!

Skomentuj

14.03.2013

Emigrantka

Dzięki za rozwianie wątpliwości!

Skomentuj

14.03.2013

Lipinscy_Domy

Okazuje się, że rekuperator wcale nie jest tak głośnym urządzeniem, jak się wydaje - z powodzeniem może być usytuowany w pobliżu pokoi. Dodatkowym plusem takiej lokalizacji jest to, że jest w pomieszczeniu ogrzewanym i nie ma strat ciepła, a także to, że instalacja będzie tańsza, bo przewody będą krótsze.

Skomentuj

14.03.2013

Lipinscy_Domy

Oczywiście - działki z wjazdem od zachodu są całkiem fajnym tematem do projektowania. Natomiast projekt Garda powstał z myślą o działce z wjazdem od północy.

Skomentuj

08.03.2013

Emigrantka

Bardzo intrygujący projekt. Fantastycznie rozplanowane piętro, zastanawia mnie jedynie rekuperator w pralni na górze, czy nie za blisko sypialni dzieci?
Myślałam o Neapolu, ale pojawił się zdecydowany konkurent...

Skomentuj

08.03.2013

Monika

Bardzo, bardzo przypadł mi do gustu ten projekt, miałam inne plany a teraz mam zamęt w głowie:))

Skomentuj

01.03.2013

Julian

Ja się może nie znam ale słyszałem, że to z działkami z wjazdem od południa jest problem, a nie od zachodu.

Skomentuj

23.02.2013

Zainteresowany

Niewiele jest projektów domów z wjazdem od zachodu. Czy jest w ogóle możliwość zaprojektowania domu energooszczędnego z takim usytuowaniem działki?

Skomentuj

09.02.2013

Konrad

Nic dziwnego że ten projekt otrzymał wyróżnienie! Moim zdaniem jest rewelacyjny! W dodatku jak na dom energooszczędny to serio dość tani w budowie! Serdeczne gratulacje dla projektantów!

Skomentuj

Opinie nie są weryfikowane pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.

Polecane rozwiązania

Dodatki do projektów

Podobne projekty (5)

projekt Garda należy do kategorii

Ostatnio oglądane